miten mies pidetään?

ei elovena

Joo, kaikkihan tietää miten mies isketään, mutta miten mies saadaan pysyvästi? Kertokaahan nyt miehet, että millä tavalla päädytte naisen kanssa vakituiseen suhteeseen, eli pidätte naisesta niin paljon että haluatte olla VAIN hänen kanssaan?

Minulla ei ole mitään vaikeuksia "iskeä" miestä, mutta ne jää aina seksisuhteen tasolle. Vain friikit/ moniongelmaiset miehet ovat halunneet jotain vakavaa kanssani. Päädyn sitten jonkinlaiseksi hoivaajaksi, vaikka en haluaisi.

Olen aina ollut kiinnostunut hiljaisista, vaaleista sinisilmäisistä miehistä, mutta en ole koskaan tällaista saanut. He päätyvät yhteen elovenatyttöjen kanssa. Sitten kaikki kauheat tatuoidut prätkämiehet jahtaavat minua, vaikka en ole heistä kiinnostunut. Viehätän siis vain sellaisia miehiä, joista en itse syty. Sellainen seppo rädyn oloinen murahteleva suomimies olisi ihanne, mutta ei ne ole kiinnostuneita minusta : ( Kelpaan vain seksiin ja kun ne sitten menee naimisiin sen elovenatyttönsä kanssa, joikaavat silti oveni takana, että tekivät virheen : (

En osaa pelata, en leikkiä kissaa ja hiirtä. Olen suora ja sanon mitä haluan. Tämä tietty vetoaa niihin miehiin, jotka haluavat seksiä, eli vaikka haluaisin miehestä muutakin, päädyn aina vain petikaveriksi. Pihtaaminenkaan ei auta, koska häviän joka tapauksessa niille elovenatytöille.

9

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20 + 17

      Ei sen "oikean" löytäminen helppoa olekaan, jotkut eivät törmää siihen koko elinaikanaan. Sitten he ihmettelevät näillä palstoilla että mikä oikein pitäisi olla, että kelpaa. Ei tarvitse kuin olla se oikea sille jollekin, mutta siinäpä se temppu onkin.

      • ap.

        En kai sitten ole kenellekään Se Oikea. Ei voi mitään : (


    • 6r76re7l

      Elovena tytöt on sen verran harvassa että niitä ei kannata käyttää esimerkkeinä.

      Tekstin perusteella on mahdoton sanoa mitään, koska tossa vaikuttaa niin moni asia, kuten piirit missä pyörit (kaveripiiri, harrastukset.. missä tapaat miehiä).

      Tuollaisia kuvailemiasi hiljaisia miehiä on valtavasti vapaana. Niitä ei vaan kukaan huomaa.

      • ap.

        Kyllä minä olen heidät huomannut ja tehnyt aloitteita: Ne miehet vain "jäätyy" eikä halua jutella. Tai jos on juteltu ja olen antanut puh.nron, ei niistä koskaan kuulu mitään. Pari kertaa olen jopa pyytänyt tällaista miestä luokseni illan päätteeksi, mutta ei ole tullut. Siis kieltäytynyt seksistäkin! Yleensä miehet kun ei kieltäydy. Ulkonäköni on kuulemma ihan ok ja itse olen tyytyväinen. Musta vaan kiinnostuu aivan väärät miehet.

        Elovenatytöllä tarkoitin sellasta "naapurintyttöä" joka on aika väritön, herttainen ja blondattu tukka jos ei ole aito blondi. Sellaiset naiset viedään vihille.


      • ap. kirjoitti:

        Kyllä minä olen heidät huomannut ja tehnyt aloitteita: Ne miehet vain "jäätyy" eikä halua jutella. Tai jos on juteltu ja olen antanut puh.nron, ei niistä koskaan kuulu mitään. Pari kertaa olen jopa pyytänyt tällaista miestä luokseni illan päätteeksi, mutta ei ole tullut. Siis kieltäytynyt seksistäkin! Yleensä miehet kun ei kieltäydy. Ulkonäköni on kuulemma ihan ok ja itse olen tyytyväinen. Musta vaan kiinnostuu aivan väärät miehet.

        Elovenatytöllä tarkoitin sellasta "naapurintyttöä" joka on aika väritön, herttainen ja blondattu tukka jos ei ole aito blondi. Sellaiset naiset viedään vihille.

        "Yleensä miehet kun ei kieltäydy."

        noo.... Juu yleensä. Mutta ihte on tullu kieltäydyttyä muutamia kertoja vaikka olinkin sinkku ja nainen oli vetävän näkönen. Syitä voip olla monia, mutta ihteni kohdalla selkeät nainen ja tai itse aivan liian kännissä.
        Eräällä toisela kerralla nainen oli tuttu ja tiesin hänen juuri eronneen miehestään miehen uskottomuuden takia. Ja tämä mies oli tuttuni. Ei tule tapahtumaan.

        Ihtelleni aika usein tapahtuu tuota "jäätymistä", sillä tuo naisen aloite tuppaa omalla kohdallani olemaan sen verta harvinainen tapaus että sitä on suu ymmyrkäisenä.

        Alkuperäsen postaukseeen en ossoo sanno mitään selkeit ohjeit. Hankalaahan tuo on varsinki jos vähän hiljasemmista tyypeistä on hiinnostunu, ko me ei olla yleensä niitä jotka on äänessä tuoda itseämme esille siten että muut huomaavat meidät.


      • ap.
        pete_pjn kirjoitti:

        "Yleensä miehet kun ei kieltäydy."

        noo.... Juu yleensä. Mutta ihte on tullu kieltäydyttyä muutamia kertoja vaikka olinkin sinkku ja nainen oli vetävän näkönen. Syitä voip olla monia, mutta ihteni kohdalla selkeät nainen ja tai itse aivan liian kännissä.
        Eräällä toisela kerralla nainen oli tuttu ja tiesin hänen juuri eronneen miehestään miehen uskottomuuden takia. Ja tämä mies oli tuttuni. Ei tule tapahtumaan.

        Ihtelleni aika usein tapahtuu tuota "jäätymistä", sillä tuo naisen aloite tuppaa omalla kohdallani olemaan sen verta harvinainen tapaus että sitä on suu ymmyrkäisenä.

        Alkuperäsen postaukseeen en ossoo sanno mitään selkeit ohjeit. Hankalaahan tuo on varsinki jos vähän hiljasemmista tyypeistä on hiinnostunu, ko me ei olla yleensä niitä jotka on äänessä tuoda itseämme esille siten että muut huomaavat meidät.

        Kai se on niin, että ns pelimiehet ei kieltäydy, mutta juuri ne minun haluamani miehet kieltäytyy ja jäätyy. Mutta miksi ei kukaan sitten edes soita perään, kun olen aika monelle antanut puhelinnumeronikin? Jos siis ei suoralta viivalta halua mukaani lähteä, ei näytä olevan kiinnostusta tavata kahvin ja juttelunkaan merkeissä sivistyneesti..


    • Herra86

      Oma naiseni pitää minut railakkaalla huumorintajullaan, ehdottomalla luotettavuudellaan (ei hypi vieraissa eikä tahallaan kerjää huomiota miehiltä vaikka sitä muuten vaan saakin), maanläheisellä ja lupsakalla luonteellaan. Hän on topakka nainen, joka tykkää liikkua metsällä, eikä ole turhamainen kana vaikka laittautua tykkääkin. No, on hän myös ihan satumaisen kaunis, mutta ilman mitään lisäkkeitä. :) Ei mikään sellainen seksityrkky vaikka seksikäskin toki on. Ei tee itsestään numeroa, koska on huomiota herättävä jo ulkonäöltään. Pitää lapsista, tekee kovasti töitä, eli ei odota että mies elättää.

      Miehiä riittää kihistelemässä häntä jatkuvasti, ja taatusti moni mies haluaisi hänet pitääkin itsellään. Miksei haluaisi. Mutta hänestä tulee minun vaimoni.

      • ap.

        Kuvailit aika hyvin minut, paitsi en kyllä satumaisen kauniiksi osaa itseäni sanoa. Miehet ovat aina pitäneet monipuolisuudestani, siitä miten sopeudun eri tilanteisiin enkä ole turhamainen vaikka laittaudunkin halutessani kauniiksi. Mutta silti minussa on jotakin, joka ei herätä tavallisten miesten mielenkiintoa. Moni haluaa viettää aikaa kanssani, kun olen kuulemma niin hyvää seuraa (huumorintaju, ja teeskentelemätön luonne), ja sanovat että minun kanssani on helppo olla kun voi olla oma itsensä, mutta lopulta ne miehet katoaa ja menee jonkun elovenatytön kanssa naimisiin. Jotkut ovat sitten tulleet muutaman vuoden päästä vinkumaan, että valitsivat väärän naisen.

        Olisi vaan niin kiva tietää mikä minua vaivaa, kun aina käy samalla tavalla.. Kyllä niitä miehiä vakisuhteeseen on ollut tarjolla, mutta ne on ihan kaikki olleet jotenkin outoja tyyppejä tai prätkä/ hevari/ tatuoituja ronskeja äijiä. Minä haluaisin sellaisen hiljaisen harmaan insinöörin, joita kuulemma on Suomenmaa täynnä naista vailla. Mutta kun ne ei halua minua..hohhoijaa.


      • ap. kirjoitti:

        Kuvailit aika hyvin minut, paitsi en kyllä satumaisen kauniiksi osaa itseäni sanoa. Miehet ovat aina pitäneet monipuolisuudestani, siitä miten sopeudun eri tilanteisiin enkä ole turhamainen vaikka laittaudunkin halutessani kauniiksi. Mutta silti minussa on jotakin, joka ei herätä tavallisten miesten mielenkiintoa. Moni haluaa viettää aikaa kanssani, kun olen kuulemma niin hyvää seuraa (huumorintaju, ja teeskentelemätön luonne), ja sanovat että minun kanssani on helppo olla kun voi olla oma itsensä, mutta lopulta ne miehet katoaa ja menee jonkun elovenatytön kanssa naimisiin. Jotkut ovat sitten tulleet muutaman vuoden päästä vinkumaan, että valitsivat väärän naisen.

        Olisi vaan niin kiva tietää mikä minua vaivaa, kun aina käy samalla tavalla.. Kyllä niitä miehiä vakisuhteeseen on ollut tarjolla, mutta ne on ihan kaikki olleet jotenkin outoja tyyppejä tai prätkä/ hevari/ tatuoituja ronskeja äijiä. Minä haluaisin sellaisen hiljaisen harmaan insinöörin, joita kuulemma on Suomenmaa täynnä naista vailla. Mutta kun ne ei halua minua..hohhoijaa.

        Melkein tulee lukiessa tippa linssiin sua lukiessa... Jaa-a, mistähän noita harmaita hiirulaisia sulle löytäis... Ei mistään, ellet mene ovelta ovella koputtelemaan :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe