Lee Cooper

Elossa \ kuollut?

Lueskelin tuossa tän palstan erästä toista ketjua ja siellä oli juttua, että Lee Cooper on kuollut. Onko juttu näin, vai onko hengissä?

89

3188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On....

      On kuollut jo aikaa sitten.

      • Lee Cooperin muistolle

        kun tässä ketjussa komeasti on tuo otsikko jo tuolla, niin tähänhän voisi koota muistoja Riihimäen yhdestä tunnetuimmasta hahmosta Lee Cooperista. Olkaa hyvä areena on teidän.


      • einompk28
        Lee Cooperin muistolle kirjoitti:

        kun tässä ketjussa komeasti on tuo otsikko jo tuolla, niin tähänhän voisi koota muistoja Riihimäen yhdestä tunnetuimmasta hahmosta Lee Cooperista. Olkaa hyvä areena on teidän.

        Kari oli oman tien kulkija.


      • L.C:n muistolle kunnia
        einompk28 kirjoitti:

        Kari oli oman tien kulkija.

        Minä vuonna Lee on/oli syntynyt?


      • joo vain
        L.C:n muistolle kunnia kirjoitti:

        Minä vuonna Lee on/oli syntynyt?

        vuonna 1948


      • just joo'
        Lee Cooperin muistolle kirjoitti:

        kun tässä ketjussa komeasti on tuo otsikko jo tuolla, niin tähänhän voisi koota muistoja Riihimäen yhdestä tunnetuimmasta hahmosta Lee Cooperista. Olkaa hyvä areena on teidän.

        ja saisit sitten naureskella.


      • muumio2
        Lee Cooperin muistolle kirjoitti:

        kun tässä ketjussa komeasti on tuo otsikko jo tuolla, niin tähänhän voisi koota muistoja Riihimäen yhdestä tunnetuimmasta hahmosta Lee Cooperista. Olkaa hyvä areena on teidän.

        luulen tällä palstalla on niin niin nuorta porukkaa eivät tiedä kuka oli Lee Cooper
        voi olla olen väärässäkin


      • jalat petti

        Oletko nyt aivan varma puheistasi?


      • veljeni Lee

        Elää.


    • *askainen nauru

      Hahaha-hahahahaaah-haah-hahhaa-hahahaha.......

      Enkä muuten nauranut Lee Coopperille, vaan:

      Nimimerkki: just joo' nauroin sulle, saakelin Väinö-Irmeli !!!

    • L.C. historia

      muumio2, voi olla, että otaksumasi osuu oikeaan ja uudemmat sukupolvet eivät enää tunne tapausta: Lee Cooper. Mutta meillähän on nykyään netti käytössä, mistä löytyy esim. Kekkosesta yllin kyllin tekstiä. Tässäpä sitä nyt olisi ketjun otsake valmis. Senkun kirjoittamaan ketjuun Leen historiaa.

      • lee forever

        Isä oli kuulemma pahoinpidellyt sitä lapsena, ja sai aina hirveät raivarit kun huudeltiin sille että, varo isäsi tulee. Peltsikassa pyörittiin joskus 80-luvun lopulla.


      • joo vain
        lee forever kirjoitti:

        Isä oli kuulemma pahoinpidellyt sitä lapsena, ja sai aina hirveät raivarit kun huudeltiin sille että, varo isäsi tulee. Peltsikassa pyörittiin joskus 80-luvun lopulla.

        Hän asui isovanhempiensa luona Kokon alueella, ja oli avioton lapsi.


      • jkjb.b.k
        lee forever kirjoitti:

        Isä oli kuulemma pahoinpidellyt sitä lapsena, ja sai aina hirveät raivarit kun huudeltiin sille että, varo isäsi tulee. Peltsikassa pyörittiin joskus 80-luvun lopulla.

        Leen isä oli veturin kuljettaja joka oli hakannut Leetä. Lee kosti kivittämällä vetureita/junia.


      • joo vain
        jkjb.b.k kirjoitti:

        Leen isä oli veturin kuljettaja joka oli hakannut Leetä. Lee kosti kivittämällä vetureita/junia.

        Hän oli Leen iso-isä.


      • väärän korjaus
        joo vain kirjoitti:

        Hän asui isovanhempiensa luona Kokon alueella, ja oli avioton lapsi.

        Ei muuten ollut avioton lapsi ja hänen kotitalo on vieläkin Kokossa paikallaan.


    • entinen oppilaasi

      Lee Cooper oli hyvä kurin pitäjä aikanaan (n.-78) Silloin kun lapset olivat lapsia
      niitä sai komentaa eivät oleet äidit ja isät heti oikeudella uhkaamassa vaikka
      kari vähän piti komentoa(häntä oikeasti nuoremmat vähän pelkäsivät)
      Alaikäisten tupakanpoltto oli silmänpidon alla (Kyllä tupakka tumpattiin tai
      kari piti huolen että näin kävi)Päälle sai vielä vihaisen puheen tupakasta
      ja sen turhuudesta.(Hyvä kari... ihan asiaa puhuit)
      Pyörällä ei alaikäiset saanneet kaksipäällä ajaa toisesta tuli kävelihenkilö
      jos Kari näki.Voi aika entinen,kyllä me Kari sinut muistetaan.(kaikella hyvällä)

      • Lapsuus muistoja

        Muistan ikuisesti ensi kohtaamisen Lee Cooperin kanssa lapsuudestani. Vuosi oli 1976 tai 77. Lähiliikennejunalla Riihimäestä Hyvinkäälle olin sukuloimasta tulossa. Kilinä, rahina, kolina ja metalliset-kalskahdukset alkoivat kuulua junassa, ääni lähestyi ja lähestyi. Joku metallisen rahinan aiheuttaja siirtyi vaunusta toiseen ja lähestyi kohti minun vaunuosastoa.

        Sitten tämä melun aiheuttaja saapui vaunuumme. Kaverilla oli yllään Ramones tyylinen nahkatakki ja imukireät polvista röyhkeän liioitellusti alaspäin levenevät muotifarkut korkeakanta bootsit. Takkiin oli laitettu tuhansia ja taas tuhansia hakaneuloja ketjutettuna toisiinsa, tämä viritys oli metallisen-melun aiheuttaja junassa.

        Kyseinen hakaneuloihin vuorattu henkilö oli Lee Cooper (sain myöhemmin tästä infoa) hän asettui vaunuosastoomme. Näky oli visuaalisesti niin voimakas ja äänimelu siihen yhdistettynä, että tapaus jäi mieleen pysyvästi.


      • voipi olla
        Lapsuus muistoja kirjoitti:

        Muistan ikuisesti ensi kohtaamisen Lee Cooperin kanssa lapsuudestani. Vuosi oli 1976 tai 77. Lähiliikennejunalla Riihimäestä Hyvinkäälle olin sukuloimasta tulossa. Kilinä, rahina, kolina ja metalliset-kalskahdukset alkoivat kuulua junassa, ääni lähestyi ja lähestyi. Joku metallisen rahinan aiheuttaja siirtyi vaunusta toiseen ja lähestyi kohti minun vaunuosastoa.

        Sitten tämä melun aiheuttaja saapui vaunuumme. Kaverilla oli yllään Ramones tyylinen nahkatakki ja imukireät polvista röyhkeän liioitellusti alaspäin levenevät muotifarkut korkeakanta bootsit. Takkiin oli laitettu tuhansia ja taas tuhansia hakaneuloja ketjutettuna toisiinsa, tämä viritys oli metallisen-melun aiheuttaja junassa.

        Kyseinen hakaneuloihin vuorattu henkilö oli Lee Cooper (sain myöhemmin tästä infoa) hän asettui vaunuosastoomme. Näky oli visuaalisesti niin voimakas ja äänimelu siihen yhdistettynä, että tapaus jäi mieleen pysyvästi.

        Mikä siinä on mutta en saa muistiini hänellä leveälahkeisia farkkuja.


      • Leen vaatetus
        voipi olla kirjoitti:

        Mikä siinä on mutta en saa muistiini hänellä leveälahkeisia farkkuja.

        Oli sillä yhdessä välissä 70-lukua välillä sellaiset purjelahjefarkut. Ymmärtääkseni 70-luvun lopulla punk muoti teki ison vaikutuksen Leehen pilli lahkeineen ja muine siihenkuuluvine vetimineen.


      • ------ ----- ---- --
        Lapsuus muistoja kirjoitti:

        Muistan ikuisesti ensi kohtaamisen Lee Cooperin kanssa lapsuudestani. Vuosi oli 1976 tai 77. Lähiliikennejunalla Riihimäestä Hyvinkäälle olin sukuloimasta tulossa. Kilinä, rahina, kolina ja metalliset-kalskahdukset alkoivat kuulua junassa, ääni lähestyi ja lähestyi. Joku metallisen rahinan aiheuttaja siirtyi vaunusta toiseen ja lähestyi kohti minun vaunuosastoa.

        Sitten tämä melun aiheuttaja saapui vaunuumme. Kaverilla oli yllään Ramones tyylinen nahkatakki ja imukireät polvista röyhkeän liioitellusti alaspäin levenevät muotifarkut korkeakanta bootsit. Takkiin oli laitettu tuhansia ja taas tuhansia hakaneuloja ketjutettuna toisiinsa, tämä viritys oli metallisen-melun aiheuttaja junassa.

        Kyseinen hakaneuloihin vuorattu henkilö oli Lee Cooper (sain myöhemmin tästä infoa) hän asettui vaunuosastoomme. Näky oli visuaalisesti niin voimakas ja äänimelu siihen yhdistettynä, että tapaus jäi mieleen pysyvästi.

        Lee Coopper käytti ainakin jokus vuoden 1975 aikaan uutuuden kiiltäviä Lee Coopper farkkuhousuja ja takkia. Silloin hän sai myös kyseisen nimen. Muistan vielä kun Lee veti itse tupakkaa tuohon aikaan. Kyttäsi meitä vihaisena entisen asemaravintolan puuropuolella, poltti tupakka ja laittoi vielä servetin juomalasin päälle ja poltti siihen tupakallaan reikiä.

        Tietääkö joku mistä Lee Coopperin tatuoinnit oli kotoisin?


    • Lii Kuupperi

      Ihmisillä on ollut jo ainakin 60-70-luvuilta asti osalla käytössä kaitafilmi kamerat, 80-90-luvuilta asti video kamerat ja 2000-luvulta tähän päivään digivideo kamerat kännykkävideo kamerat. Tietenkin tavalliset kamerat myös.

      Tähän olisi mielenkiintoista saada valokuva linkkejä ja video linkkejä Lee Cooperista. Laittakaapa tähän, jos löytyy. Jotenkin sellainen fiilis, että kuvia ja filmin pätkää saattaisi tästä L.C:stä löytyä.

      • joo vain

        Eikös hän esiintynyt Janne Katajan ja Aku Hirviniemen kanssa samassa tv-ohjelmassa, jossa juontajana oli Anita Hirvonen?

        Sellainen ohjelma tuli telkkarista joskus kymmenen vuotta sitten.


      • levi's
        joo vain kirjoitti:

        Eikös hän esiintynyt Janne Katajan ja Aku Hirviniemen kanssa samassa tv-ohjelmassa, jossa juontajana oli Anita Hirvonen?

        Sellainen ohjelma tuli telkkarista joskus kymmenen vuotta sitten.

        Joo, siinä ohjelmassa Saavalainen lahjoitti uuden mankan Leelle. Kyllä sitten taas virret kuului monen sadan metrin päähän. Mankkahan sillä oli aina mukana ja kuunteli virsiä, vaikka punkkarilta näyttikin.


      • Tehkää dokkarileffa
        levi's kirjoitti:

        Joo, siinä ohjelmassa Saavalainen lahjoitti uuden mankan Leelle. Kyllä sitten taas virret kuului monen sadan metrin päähän. Mankkahan sillä oli aina mukana ja kuunteli virsiä, vaikka punkkarilta näyttikin.

        Aku Hirviniemi, Janne Kataja ja muut kumppanit, jos nyt millään satutte lukemaan tätä, niin tässä olisi leffaidea teille: Lee Cooperista elokuva. Ihmiset jotka olette yhteyksissä näihin julkkuihin, niin kertokaa tästä leffaideasta, kun eivät välttämättä tätä ketjua tässä huomaa lukea. Kyllähän tuosta hitsi vie kunnon leffan saisi.


      • fdsrrs
        levi's kirjoitti:

        Joo, siinä ohjelmassa Saavalainen lahjoitti uuden mankan Leelle. Kyllä sitten taas virret kuului monen sadan metrin päähän. Mankkahan sillä oli aina mukana ja kuunteli virsiä, vaikka punkkarilta näyttikin.

        No Karin musiikillinen kiinnostus siirtyi virsiin jossain vaiheessa, mutta aikoinaan 80-luvun alussa kyllä kuunteli rockabillyä tms. kulloistakin trendimusiikkia.


    • Alla Pugatsova

      Olin postissa (nykyisessä Wähäjärven museossa). Kari saapui sinne ja tiedusteli kovaäänisesti paikan johtajaa. Paikalle saapuneelle miehelle hän sanoi, että oli lukenut postin kulussa olevan ongelmia ja hän tarjoutui töihin korjaamaan nuo ongelmat. Todennäköisesti olisikin ollut tehokas työntekijä. Toinen, tosin kuultu juttu on, että hänet oli palkattu kaupungile hommiin ja lähetetty sitten Riuttaan hissejä maalaamaan. Kaverilla kun oli ikävä tapa käydä komentelemassa kaupungin työntekijöitä liian pitkistä kahvitauoista :). olivat olettaneet hissien maalauksen vievän viikkoja, mutta kaveri tulikin parin viikon sisällä ilmoittamaan, että homma on valmis - liekö totta tai ei. Omassa ammatissani kohtasin hänet ja näin piinatun, yksinäisen ja surullisen kohtalon omaavan kaverin.Näitä on joukossamme jatkuvasti ja toivoisinkin, että voisimme kohdata heidät muuten kuin naureskelemalla heidän "hulluuttaan".

      • hienotunteinen oli

        Uskoisin, että Kari on taivaassa nyt, Jeesuksen hoivassa. Hän oli naapurini lapsuudessani, lähellä rautatieasemaa, Riksua siis. Äitinsä oli pyhäkoulunopettaja ja lapsia oli paljon siihen aikaan pyhäkoulussa.


    • Leen muistolle leffa

      Aku ja muu näyttelijä poppoo tekemää Karista, Lee Cooperista dokkarielokuva, kannatetaan.

      • Ehdottomasti!

        Also Starring pääosaan.


    • Asiaa!

      Viekää viestiä ja toivomusta Akulle tästä ideasta tehdä leffa Lee Cooperista.

    • Parasta laatua

      Minulla on vieläkin jo 60-luvulla ostetut Lee Cooper-farkut kuin uudet.

    • Tuttu hahmohan tuo

      90-luvun lopulla olin yöntunteina viikonloppuna ohikulkumatkalla Riksun rautatieaseman kulmilla ja 15-17 vuotiaita nuoria oli kerääntynyt jengiin asemalle. Kaiken sen keskellä istuskeli Lee Cooper, huusi ja vinkkasi minulle, että: ..Kulmilla ollaan ja hengaillaan..

      • pettäjä

        Ei pidä paikkaansa tuollainen huuhdahdus häneltä, eikä ollut yön kulkija.


      • Tuttu hahmohan tuo
        pettäjä kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa tuollainen huuhdahdus häneltä, eikä ollut yön kulkija.

        Mistäpä sinä pettäjä tiedät jonkun toisen ihmisen kaikista sanomisista ja missä milloinkin joku, edes Lee on.. ... no ei meistä kukaan sellainen multi ihme persoona ole, että kaikki toisen sanomiset ja menemiset voisi tietää. Raamatun mukaan, jopa itse Jumala hukkasi hetkeksi Aadamin ja Eevan paratiisissa, kun huhuili heidän peräänsä. Kyllä se Lee kuules oli tasan juuri siellä missä kerroin ja siihen aikaan ja pe*kele vie just noin se vielä huudahtikin, kuin kerroin. Taitaa nimimerkki pettäjä olla täysin omanluokan inttäjä ja vasta tuuleen kusija -persoona.


      • totuuden puhuja
        Tuttu hahmohan tuo kirjoitti:

        Mistäpä sinä pettäjä tiedät jonkun toisen ihmisen kaikista sanomisista ja missä milloinkin joku, edes Lee on.. ... no ei meistä kukaan sellainen multi ihme persoona ole, että kaikki toisen sanomiset ja menemiset voisi tietää. Raamatun mukaan, jopa itse Jumala hukkasi hetkeksi Aadamin ja Eevan paratiisissa, kun huhuili heidän peräänsä. Kyllä se Lee kuules oli tasan juuri siellä missä kerroin ja siihen aikaan ja pe*kele vie just noin se vielä huudahtikin, kuin kerroin. Taitaa nimimerkki pettäjä olla täysin omanluokan inttäjä ja vasta tuuleen kusija -persoona.

        Eli sinä siis tunsit Leen erittäin hyvin. Tuskin se kellekkään randomille ois ihan huvikseen vinkannu ja huutanu "kulmilla ollaan ja hengaillaan".....Jotenkin noista sun jutuista leijailee shaissen haju.


      • Mikä hitto sä oot?
        totuuden puhuja kirjoitti:

        Eli sinä siis tunsit Leen erittäin hyvin. Tuskin se kellekkään randomille ois ihan huvikseen vinkannu ja huutanu "kulmilla ollaan ja hengaillaan".....Jotenkin noista sun jutuista leijailee shaissen haju.

        Mitä sä sekoilet täällä? On se Kari mullekin joskus jotain vastaavaa huudahtanut, sanonut vinkannut, vaikka olen hänelle tuntematon. Mitä tuossa, nyt niin outoa on? Oletpa sinä outo kirjoittelija. Aika moni ihminen saattaa elämässään jutella tai huudahtaa joskus ventovieraalle. Hei eikö sulla ole omaa elämää, jossa edes joskus tapahtuisi jotain? Noi sun jutut on todella väsyneitä.


      • Totuuden tiedostaja
        Mikä hitto sä oot? kirjoitti:

        Mitä sä sekoilet täällä? On se Kari mullekin joskus jotain vastaavaa huudahtanut, sanonut vinkannut, vaikka olen hänelle tuntematon. Mitä tuossa, nyt niin outoa on? Oletpa sinä outo kirjoittelija. Aika moni ihminen saattaa elämässään jutella tai huudahtaa joskus ventovieraalle. Hei eikö sulla ole omaa elämää, jossa edes joskus tapahtuisi jotain? Noi sun jutut on todella väsyneitä.

        Hoh hoijaa, onnea valitsemallesi tielle, paskanpuhuja.


      • Sivusta ketjua seurannut
        Totuuden tiedostaja kirjoitti:

        Hoh hoijaa, onnea valitsemallesi tielle, paskanpuhuja.

        "Totuuden" tiedostaja, muka nimimerkki. Olet sellainen palstahäirikkö. Mitä paskanpuhumiseen tulee, taito on sinun hyppysissäsi täysin. Häiritset toisten muisteloita käsittämättömillä paskaväitteilläsi.Häipyisitkö muualle pilaamasta tätä ketjua.


      • Valheen vihamies
        Sivusta ketjua seurannut kirjoitti:

        "Totuuden" tiedostaja, muka nimimerkki. Olet sellainen palstahäirikkö. Mitä paskanpuhumiseen tulee, taito on sinun hyppysissäsi täysin. Häiritset toisten muisteloita käsittämättömillä paskaväitteilläsi.Häipyisitkö muualle pilaamasta tätä ketjua.

        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Ei savua ilman tulta, sanonta näyttää pitävän paikkansa, valheella on lyhyet jäljet. En hyväksy keksittyjä tarinoita. Joten häipyisitkö ihan itse jonnekkin, reppana. Voit kirjoitella mielikuvitus fantasioitasi vaikka huu haa palstalle.


      • Kitinä jatkuu
        Valheen vihamies kirjoitti:

        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Ei savua ilman tulta, sanonta näyttää pitävän paikkansa, valheella on lyhyet jäljet. En hyväksy keksittyjä tarinoita. Joten häipyisitkö ihan itse jonnekkin, reppana. Voit kirjoitella mielikuvitus fantasioitasi vaikka huu haa palstalle.

        Hei herää nyt väittelijä. Olen itse minä myös kuullut ja nähnyt, kun Lee joskus huudahti eräälle varmasti hänelle ventovieraalle ihmiselle. Ei varmaankaan kokoaika niin tehnyt tuolla kaduilla, mutta joskus ja jollekin, ihan niinkuin kuka tahansa meistä.

        Olet saanut nyt jonkun pakkomielteen juuri tästä aiheesta besserwisser-kaikkitietäjän komplikaation, kun jaksat vääntää ja väitellä päivänselvästä asiasta, aihe on sulla todella outo ja turha.

        Haiskahtaa, että olet väittelijä luonne ja keksit juttua vaikka tikusta. Kalika
        t ja koiran älähdys lässytykset sopivat erinomaisesti juuri sinuun.


      • Leen fanille:
        Kitinä jatkuu kirjoitti:

        Hei herää nyt väittelijä. Olen itse minä myös kuullut ja nähnyt, kun Lee joskus huudahti eräälle varmasti hänelle ventovieraalle ihmiselle. Ei varmaankaan kokoaika niin tehnyt tuolla kaduilla, mutta joskus ja jollekin, ihan niinkuin kuka tahansa meistä.

        Olet saanut nyt jonkun pakkomielteen juuri tästä aiheesta besserwisser-kaikkitietäjän komplikaation, kun jaksat vääntää ja väitellä päivänselvästä asiasta, aihe on sulla todella outo ja turha.

        Haiskahtaa, että olet väittelijä luonne ja keksit juttua vaikka tikusta. Kalika
        t ja koiran älähdys lässytykset sopivat erinomaisesti juuri sinuun.

        Vaikuttaisi sille, että tämä vastaanväittelijä on aikanaan seurannut tarkasti Lee Cooperin jokaista liikettä ja sanomisia, peräti satunnaisia huudahduksia, joka on hänelle varsinkin huudahdukset elämän ja kuoleman kysymys. Vastaanväittelijä on seurannut Riihimäen kaduilla ja toreilla Leetä, missä hän ikinä kulkikin.

        Todennäköisesti vastaanväittelijä on mies henkilö, näin otaksuisin. Ja kun ja jos hän on mies, tämäntason Leen henkilöpalvonta viittaa jo selvästi homoseksuaalisuuteen. Jos mies seuraa ja kyttää toista miestä ja sen sanomisia ja on hyvin tarkka mitä seuratusta kohteesta puhutaan, kirjoitetaan niin selvästi seurattu kohde, eli Lee oli vastaanväittelijän suuri idoli ja päiväuniensa seksuaalin kohde.

        Nyt vastaanväittelijä esiintyy täällä Lee Cooper erikoisasiantuntijana ja hänen kaikkitietävä egonsa on tehnyt jo muutaman ylivoltin ja liikaa kuperkeikkoja, koska hänellä on valta päättää mikä muisto Leestä on oikea ja oikeutettu. Selvästi vastaanväittelijä on homoseksuaali ja voimakkaasti vieläkin kiinni palvomassaan Lee Cooperissa. No yritä pärjäillä nyt kuitenkin, eikait tämä niin vakavaa ole.


      • Valheen vihamies
        Kitinä jatkuu kirjoitti:

        Hei herää nyt väittelijä. Olen itse minä myös kuullut ja nähnyt, kun Lee joskus huudahti eräälle varmasti hänelle ventovieraalle ihmiselle. Ei varmaankaan kokoaika niin tehnyt tuolla kaduilla, mutta joskus ja jollekin, ihan niinkuin kuka tahansa meistä.

        Olet saanut nyt jonkun pakkomielteen juuri tästä aiheesta besserwisser-kaikkitietäjän komplikaation, kun jaksat vääntää ja väitellä päivänselvästä asiasta, aihe on sulla todella outo ja turha.

        Haiskahtaa, että olet väittelijä luonne ja keksit juttua vaikka tikusta. Kalika
        t ja koiran älähdys lässytykset sopivat erinomaisesti juuri sinuun.

        Väärin. Olet syyllinen, syyllinen, SYYLLINEN.


      • Leenpyllynnuolijalle
        Valheen vihamies kirjoitti:

        Väärin. Olet syyllinen, syyllinen, SYYLLINEN.

        Sinulla on selvästi pakkomielle tuo Lee C. Yritä keksiä jotain muuta ajateltavaa, vaikka joku harrastus. Et ole selvästikään töissä, kun jaksat ja on aikaa täällä kytätä päivät pitkät, mitä joku Leestä kirjoittaa ja sinun päätäntä vallassa näemmä on mikä tarina on tosi ja mikä ei.

        Sinänsä olet varsin mielenkiintoinen nettipalsta-ilmiö. Esimerkki homoseksuaalisesta ylimenevästä fanittamisesta. Aika hassu hahmo olet.


      • Valheen vihamies
        Leenpyllynnuolijalle kirjoitti:

        Sinulla on selvästi pakkomielle tuo Lee C. Yritä keksiä jotain muuta ajateltavaa, vaikka joku harrastus. Et ole selvästikään töissä, kun jaksat ja on aikaa täällä kytätä päivät pitkät, mitä joku Leestä kirjoittaa ja sinun päätäntä vallassa näemmä on mikä tarina on tosi ja mikä ei.

        Sinänsä olet varsin mielenkiintoinen nettipalsta-ilmiö. Esimerkki homoseksuaalisesta ylimenevästä fanittamisesta. Aika hassu hahmo olet.

        Etkö voi hyväksyä sitä että kertomuksesi oli omasta päästäsi keksitty VALE, ja että satuit nyt jäämään VALHEESTA kiinni. Minkäänlainen persoonaani kohdistuva panettelu tai haukkuminen tai VALEHTELU ei vaikuta minuun millään tavalla eikä muuta tosiasioita. Se ainoastaan kertoo sinusta joitakin erittäin epämiellyttäviä piirteitä.


      • Hölmöläisten touhua
        Valheen vihamies kirjoitti:

        Etkö voi hyväksyä sitä että kertomuksesi oli omasta päästäsi keksitty VALE, ja että satuit nyt jäämään VALHEESTA kiinni. Minkäänlainen persoonaani kohdistuva panettelu tai haukkuminen tai VALEHTELU ei vaikuta minuun millään tavalla eikä muuta tosiasioita. Se ainoastaan kertoo sinusta joitakin erittäin epämiellyttäviä piirteitä.

        Hei, ei meistä kukaan ihminen voi tietää kaikkea toisen elämästä ja saatikka hänen jostain sanomisistaan, jopa huudahduksesta. Tajua nyt kuin hölmölle toi sun marina näyttää.

        Todella kummallinen tapaus olet. No onhan tapauksia, jotka eivät usko 2. Maailmansodan juutalaisten joukkotuhoonkaan, vaan väittelevät vastaan. Mutta toi sun vastaanväittely, mitä et pysty todistamaan edes todeksi, niin toi sun lapsenomainen vastaväittely on jo täysin omaa luokkaansa ja aihe vielä niin mitätön.


      • Aikamoista lässyä
        Hölmöläisten touhua kirjoitti:

        Hei, ei meistä kukaan ihminen voi tietää kaikkea toisen elämästä ja saatikka hänen jostain sanomisistaan, jopa huudahduksesta. Tajua nyt kuin hölmölle toi sun marina näyttää.

        Todella kummallinen tapaus olet. No onhan tapauksia, jotka eivät usko 2. Maailmansodan juutalaisten joukkotuhoonkaan, vaan väittelevät vastaan. Mutta toi sun vastaanväittely, mitä et pysty todistamaan edes todeksi, niin toi sun lapsenomainen vastaväittely on jo täysin omaa luokkaansa ja aihe vielä niin mitätön.

        Valheen vihamies nimimerkki ei nyt taida ymmärtää, että vaikka kuinka luulisi tuntevansa L.C:n käyttäytymisen, niin ei se todista vielä mitään. Tosin hänen suhtautumisensa koko juttuun kielii, että asia on hänelle haudanvakava, jota me muut emme täysin kyllä käsitä, mutta huvinsa kullakin.

        Valheen vihamiehellä on sitä paitsi tässä vastassaan jo useampi kokemus, kun Lee on selvästi sanonut jollekin jotain, peräti huudahtanut jollekin tuntemattomalle. Milläpä näitä kokemuksia Valheen vihamies meinaa lie todistaa vastaan? Nyt on sana sanaa vastaan.

        Sitä en jaksa uskoa, että Valheen vihamies olisi voinut millään olla jokapaikassa Leen kanssa ja aina, sitähän tuontason toisen tunteminen jo vaatisi.

        Valheen vihamiehen oma tietämisen taju asioista vaan on jo valheentasolla, kun jaksaa vääntää mokomasta asiaa.


      • Ketjun riitelijälle
        Aikamoista lässyä kirjoitti:

        Valheen vihamies nimimerkki ei nyt taida ymmärtää, että vaikka kuinka luulisi tuntevansa L.C:n käyttäytymisen, niin ei se todista vielä mitään. Tosin hänen suhtautumisensa koko juttuun kielii, että asia on hänelle haudanvakava, jota me muut emme täysin kyllä käsitä, mutta huvinsa kullakin.

        Valheen vihamiehellä on sitä paitsi tässä vastassaan jo useampi kokemus, kun Lee on selvästi sanonut jollekin jotain, peräti huudahtanut jollekin tuntemattomalle. Milläpä näitä kokemuksia Valheen vihamies meinaa lie todistaa vastaan? Nyt on sana sanaa vastaan.

        Sitä en jaksa uskoa, että Valheen vihamies olisi voinut millään olla jokapaikassa Leen kanssa ja aina, sitähän tuontason toisen tunteminen jo vaatisi.

        Valheen vihamiehen oma tietämisen taju asioista vaan on jo valheentasolla, kun jaksaa vääntää mokomasta asiaa.

        Kirjoittaja Valheen vihamies. Väitit, ettei Coopperi ollut yökulkija. Olen kyllä joskus aikoinaan nähnyt muutamankin kerran Coopperin pimeän aikaan liikkuvan.

        Väitöksesi ovat valheellisella pohjalla. Muuta nimesi täksi: Valheellinen vihamies, niin siinä kiteytyy hyvin edustamasi riitelyn halu täällä.


      • Valheen vihamies
        Ketjun riitelijälle kirjoitti:

        Kirjoittaja Valheen vihamies. Väitit, ettei Coopperi ollut yökulkija. Olen kyllä joskus aikoinaan nähnyt muutamankin kerran Coopperin pimeän aikaan liikkuvan.

        Väitöksesi ovat valheellisella pohjalla. Muuta nimesi täksi: Valheellinen vihamies, niin siinä kiteytyy hyvin edustamasi riitelyn halu täällä.

        Mitä enemmän selitätte, niin sitä enemmän tuntuu selityksen maku. Mutta tässä asiassa ei selitykset auta, koska totuus ei pala tulessakaan. Te koitatte selitellä VALHEITANNE todeksi, mutta teidän selityksenne on koettu ja köykäisiksi todettu.


      • Sirkuspelle hei
        Valheen vihamies kirjoitti:

        Mitä enemmän selitätte, niin sitä enemmän tuntuu selityksen maku. Mutta tässä asiassa ei selitykset auta, koska totuus ei pala tulessakaan. Te koitatte selitellä VALHEITANNE todeksi, mutta teidän selityksenne on koettu ja köykäisiksi todettu.

        Anna olla jo, sä muka Leen asiat tietävä hävisit jo nolosti tän juttusi. Täällä on useampia muistoja Leestä, jotka ovat erimieltä kanssasi.

        Ethän sinä voi tietää, mitä toiset on kokeneet joskus. Onko sulla joku mielenterveysongelma? Toi sun aihe, mistä hangoittelet nolosti vastaan on kyllä todellakin sarjassa: Nyhjätään tyhjästä juttua.

        No kaltaisiasi nettipalsta häiriköitä, jotka riitelevät tyhjästä on tämä Suomi24 ihan kiitettävästi pullollaan.


      • Valheen vihamies
        Sirkuspelle hei kirjoitti:

        Anna olla jo, sä muka Leen asiat tietävä hävisit jo nolosti tän juttusi. Täällä on useampia muistoja Leestä, jotka ovat erimieltä kanssasi.

        Ethän sinä voi tietää, mitä toiset on kokeneet joskus. Onko sulla joku mielenterveysongelma? Toi sun aihe, mistä hangoittelet nolosti vastaan on kyllä todellakin sarjassa: Nyhjätään tyhjästä juttua.

        No kaltaisiasi nettipalsta häiriköitä, jotka riitelevät tyhjästä on tämä Suomi24 ihan kiitettävästi pullollaan.

        Huomaan selvää tunteiden kuumenemista, taisi osuakkin arkaan paikkaan, no ei paska punniten parane ja kolme kertaa kun valehtelee, niin uskoo itsekin. Mutta turha teidän on vääntää mustia VALHEITANNE valkoiseksi totuudeksi...... Enkä muuten työskentele sirkuksen palveluksessa.


      • Todisteita hei
        Valheen vihamies kirjoitti:

        Huomaan selvää tunteiden kuumenemista, taisi osuakkin arkaan paikkaan, no ei paska punniten parane ja kolme kertaa kun valehtelee, niin uskoo itsekin. Mutta turha teidän on vääntää mustia VALHEITANNE valkoiseksi totuudeksi...... Enkä muuten työskentele sirkuksen palveluksessa.

        Kuuleppas nyt hölmöliini. Ton sun tunteiden kuumenemis jutun voi ihan yhtä hyvin kääntää sinuun, juttuhan sulle selvästi erittäin tärkeä. Ethän sinä hyvä ihminen voi todellakaan tietää L C :n, tai kenenkään muunkaan elämän jokaista käännettä. Etkö nyt tajua ymmärtää, että teet itsestäsi naurunalaisen noilla jutuillasi.

        Härnääminen on selvästi tässä sun todellinen syy ja joku luulo, että tunnet jonkun toisen ihmisen kaikki tekemiset.

        Arkaanpaikkaan osumisesta kun kirjoitit, niin enemmänkin sun tekstien kehitystä kun seuraa, niin tämä koko L C löpinä on selvästi sinulle hyvin arkapaikka.

        Yritä inttämisen sijaan enemmänkin todistaa meille täällä, että L C ei koskaan muka puhunut ventovieraille, puhunut vähän kovemmalla äänellä heille, eli huudahtanut ja että olisi nähty myöhään liikkeellä.

        Täällä on useampi kokemus jo näistä. Oleppa hyvä ja todista, ettei muka pitäisi paikkaansa, yritä nyt edes.


      • Oikeuden silmä
        Todisteita hei kirjoitti:

        Kuuleppas nyt hölmöliini. Ton sun tunteiden kuumenemis jutun voi ihan yhtä hyvin kääntää sinuun, juttuhan sulle selvästi erittäin tärkeä. Ethän sinä hyvä ihminen voi todellakaan tietää L C :n, tai kenenkään muunkaan elämän jokaista käännettä. Etkö nyt tajua ymmärtää, että teet itsestäsi naurunalaisen noilla jutuillasi.

        Härnääminen on selvästi tässä sun todellinen syy ja joku luulo, että tunnet jonkun toisen ihmisen kaikki tekemiset.

        Arkaanpaikkaan osumisesta kun kirjoitit, niin enemmänkin sun tekstien kehitystä kun seuraa, niin tämä koko L C löpinä on selvästi sinulle hyvin arkapaikka.

        Yritä inttämisen sijaan enemmänkin todistaa meille täällä, että L C ei koskaan muka puhunut ventovieraille, puhunut vähän kovemmalla äänellä heille, eli huudahtanut ja että olisi nähty myöhään liikkeellä.

        Täällä on useampi kokemus jo näistä. Oleppa hyvä ja todista, ettei muka pitäisi paikkaansa, yritä nyt edes.

        Jaa, niinhän se menee, että jos joku väittää toisen valehtelevan, niin todistelu ja todistus taakka on tällä syyttäjällä. Pitäisi osata perustella ja todistaa väitteensä todeksi. Tämän ketjun vastaanväittelijä on nyt kyllä lähtökuopassa.


      • Valheen vihamies
        Oikeuden silmä kirjoitti:

        Jaa, niinhän se menee, että jos joku väittää toisen valehtelevan, niin todistelu ja todistus taakka on tällä syyttäjällä. Pitäisi osata perustella ja todistaa väitteensä todeksi. Tämän ketjun vastaanväittelijä on nyt kyllä lähtökuopassa.

        Väärin väärin VÄÄRIN. Jos joku väittää perättömiä väitteitä ihmisestä, pitää VÄITTÄJÄN pystyä todistamaan väitteensä todeksi.

        Eli tässä tapauksessa sinun pitää pystyä todistamaan se että huusiko ja vinkkasiko Lee Coopper sinulle että: .."Kulmilla ollaan ja hengaillaan".

        Eipä ole tälläistä tapahtunut, joten olet VALEHTELIJA ja nyt jäänyt kiinni VALEHTELUSTA joten hävettääkö. Vai pystytkö edes häpeän tunteeseen koska taidat perustaa koko elämäsi VALHEELLE.


      • Hellanduudelissentää
        Valheen vihamies kirjoitti:

        Väärin väärin VÄÄRIN. Jos joku väittää perättömiä väitteitä ihmisestä, pitää VÄITTÄJÄN pystyä todistamaan väitteensä todeksi.

        Eli tässä tapauksessa sinun pitää pystyä todistamaan se että huusiko ja vinkkasiko Lee Coopper sinulle että: .."Kulmilla ollaan ja hengaillaan".

        Eipä ole tälläistä tapahtunut, joten olet VALEHTELIJA ja nyt jäänyt kiinni VALEHTELUSTA joten hävettääkö. Vai pystytkö edes häpeän tunteeseen koska taidat perustaa koko elämäsi VALHEELLE.

        Sähän olet täysin pimeä. Väittelet täällä jostain hiton, mitä Lee Cooper sanoi vuosia sitten. Mistä sinä voit tietää mitä Lee on joskus tehnyt?

        Täällähän on useampia juttuja jo mitä et sinä usko. Jos et usko, niin et sitten usko, minkä me sille voidaan. Nämä kuitenkin uskovat, jotka asian kokeneet, et sinä sitä mitenkään harhaisella valheellisella riidanhaastamisellasi miksikään muuta.

        Yritä nyt vain elää sen kanssa, että näin on tapahtunut, mistä tässä on jo väännetty juttua. Sen kokeneet tietysti uskovat siihen ja niin moni muukin, yritä vaan hammasta purren kestää, vaikka sinua selvästi vi*uttaakin.


      • Valheen kivamiehelle
        Hellanduudelissentää kirjoitti:

        Sähän olet täysin pimeä. Väittelet täällä jostain hiton, mitä Lee Cooper sanoi vuosia sitten. Mistä sinä voit tietää mitä Lee on joskus tehnyt?

        Täällähän on useampia juttuja jo mitä et sinä usko. Jos et usko, niin et sitten usko, minkä me sille voidaan. Nämä kuitenkin uskovat, jotka asian kokeneet, et sinä sitä mitenkään harhaisella valheellisella riidanhaastamisellasi miksikään muuta.

        Yritä nyt vain elää sen kanssa, että näin on tapahtunut, mistä tässä on jo väännetty juttua. Sen kokeneet tietysti uskovat siihen ja niin moni muukin, yritä vaan hammasta purren kestää, vaikka sinua selvästi vi*uttaakin.

        Totanoin Valheen kivamies. Kyllä se sinä olit tässä aloittaja, kun haastoit toisen ja tässä tapauksessa olet jo haastanut pari muutakin. Todistus taakka on kuule nyt yksinomaan sinulla Valheen kivamies. Yritäs nyt jotain.


      • Ketjun pilaajalle
        Valheen kivamiehelle kirjoitti:

        Totanoin Valheen kivamies. Kyllä se sinä olit tässä aloittaja, kun haastoit toisen ja tässä tapauksessa olet jo haastanut pari muutakin. Todistus taakka on kuule nyt yksinomaan sinulla Valheen kivamies. Yritäs nyt jotain.

        Minultakin terveiset tälle Valheen kivamiehelle, mikä saa lie sinut häiritsemään toisten muistoja. Selvästi nautit kiusanteosta ja summamutikassa haastat valehtelijaksi ihmisiä, vaikket sitä pysty mitenkään edes toteen näyttämään.

        Olet tästä ketjusta tuhonnut jo varmasti monta mukavaa muistoa Lee Cooperista, katsos häiriön tuottaja, jotkut eivät viitsi juuri sinun takiasi ärsyttävä kiusantekijä muistojaan nyt kirjoittaa, kun pahoittavat mielensä, koska saatat älyvapaasti alkaa herjaamaan heitä valehtelijoiksi, jos ei muisto miellytä sinua, kun sinulla naksahtaa päässäsi mielipuoli.

        Valheen kivamies olet pilannut tätä ketjua jo tarpeeksi valheellisilla väitöksilläsi.


      • Asia on kyllä näin
        pettäjä kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa tuollainen huuhdahdus häneltä, eikä ollut yön kulkija.

        Älä Uuno jauha pa*kaasi täällä. Lee Cooper kulki välillä öiseenkiin aikaan ja saattoi jotain huutaa tervehdykseksi tuntemattomallekin hemmolle.


      • Vastenmielistä
        totuuden puhuja kirjoitti:

        Eli sinä siis tunsit Leen erittäin hyvin. Tuskin se kellekkään randomille ois ihan huvikseen vinkannu ja huutanu "kulmilla ollaan ja hengaillaan".....Jotenkin noista sun jutuista leijailee shaissen haju.

        Sinä sitä Leetä et näyttävästi tuntenna, kun väität, ettei muka kulkenna iltamyöhään. Huvikseen saattoi Leekin ei niin tutulleen jotain joskus haastaa. Luulet tuntevasi Leen, mutta toi tuollainen on valhetta sinulta.


      • Ei hyvää päivää huh
        Ketjun pilaajalle kirjoitti:

        Minultakin terveiset tälle Valheen kivamiehelle, mikä saa lie sinut häiritsemään toisten muistoja. Selvästi nautit kiusanteosta ja summamutikassa haastat valehtelijaksi ihmisiä, vaikket sitä pysty mitenkään edes toteen näyttämään.

        Olet tästä ketjusta tuhonnut jo varmasti monta mukavaa muistoa Lee Cooperista, katsos häiriön tuottaja, jotkut eivät viitsi juuri sinun takiasi ärsyttävä kiusantekijä muistojaan nyt kirjoittaa, kun pahoittavat mielensä, koska saatat älyvapaasti alkaa herjaamaan heitä valehtelijoiksi, jos ei muisto miellytä sinua, kun sinulla naksahtaa päässäsi mielipuoli.

        Valheen kivamies olet pilannut tätä ketjua jo tarpeeksi valheellisilla väitöksilläsi.

        Siis ei vitun urpot, minkä takia väittelette trollin kanssa. Ei ole oikein aikuismaista käytöstä. Taidan ruveta itsekkin kallistumaan sille kannalle, että Lee Coopper ei huutanut ja vinkannut että, "Kulmilla ollaan ja hengaillaan".

        Ei niinku luulis olevan niin tärkee asia, mutta kun näyttää olevan niin jotain mätäähän tässä on. Eli voimme päätellä että vinkkausta ja huudahdusta ei tapahtunut.


      • Valheen vihamies
        Ei hyvää päivää huh kirjoitti:

        Siis ei vitun urpot, minkä takia väittelette trollin kanssa. Ei ole oikein aikuismaista käytöstä. Taidan ruveta itsekkin kallistumaan sille kannalle, että Lee Coopper ei huutanut ja vinkannut että, "Kulmilla ollaan ja hengaillaan".

        Ei niinku luulis olevan niin tärkee asia, mutta kun näyttää olevan niin jotain mätäähän tässä on. Eli voimme päätellä että vinkkausta ja huudahdusta ei tapahtunut.

        Olet oikeassa, jotain mätää tässä on. Olen aika varmasti oikeilla jäljillä. Muutoin ei ole selitettävissä se että aikuiset ihmiset saavat itkupotku raivareita noin mitättömästä asiasta. Vai onko koko Riihimäki täynnä mielenterveys ongelmaisia......tai VALEHTELIOITA jotka eivät kestä sitä että ovat jääneet kiinni VALHEESTA.


      • Joops joo
        Valheen vihamies kirjoitti:

        Olet oikeassa, jotain mätää tässä on. Olen aika varmasti oikeilla jäljillä. Muutoin ei ole selitettävissä se että aikuiset ihmiset saavat itkupotku raivareita noin mitättömästä asiasta. Vai onko koko Riihimäki täynnä mielenterveys ongelmaisia......tai VALEHTELIOITA jotka eivät kestä sitä että ovat jääneet kiinni VALHEESTA.

        Valheellinen ei niin kivamies. Sinähän tässä olet näitä itkupotku raivareita saanut, kun jaksat tingata päivänselviä tapahtuneita vastaan. Ei toi asioiden kääntäminen nyt auta. Samoista asioista voidaan sinuakin syyttää. Mieti kuka aloitti väittelyn ja sai herneen nenään, sinä. Lisäksi haastat ja kyseenalaistat, niin oletko niin ämmä, ettet saa niitä todisteita tiskiin? Useampi kokemus on nyt sinua vastaan. No etköhän kohta itkupotku raivarisi taas saa ja kirjoitat tätä samaa shaisseas, kuin aiemminkin.


      • Sivusta seurannut
        Joops joo kirjoitti:

        Valheellinen ei niin kivamies. Sinähän tässä olet näitä itkupotku raivareita saanut, kun jaksat tingata päivänselviä tapahtuneita vastaan. Ei toi asioiden kääntäminen nyt auta. Samoista asioista voidaan sinuakin syyttää. Mieti kuka aloitti väittelyn ja sai herneen nenään, sinä. Lisäksi haastat ja kyseenalaistat, niin oletko niin ämmä, ettet saa niitä todisteita tiskiin? Useampi kokemus on nyt sinua vastaan. No etköhän kohta itkupotku raivarisi taas saa ja kirjoitat tätä samaa shaisseas, kuin aiemminkin.

        Väittelyn on aloittanut muuten nimimerkki pettäjä. Nautitteko te muuten tämmöisestä inttämisestä. Itsestäni tämä ketju on parasta komediaa koko Riihimäki saitilla, ei muutakuin jatkakaa.

        JK: Olen kyseessä olevassa asiassa sitä mieltä että edesmennyt herra Lee ei lausahtanut näitä sanoja: "Kulmilla ollaan ja hengaillaan".


      • Tämän voi päätellä
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        Väittelyn on aloittanut muuten nimimerkki pettäjä. Nautitteko te muuten tämmöisestä inttämisestä. Itsestäni tämä ketju on parasta komediaa koko Riihimäki saitilla, ei muutakuin jatkakaa.

        JK: Olen kyseessä olevassa asiassa sitä mieltä että edesmennyt herra Lee ei lausahtanut näitä sanoja: "Kulmilla ollaan ja hengaillaan".

        Varmasti on Pettäjä nimimerkki aloittanut. Nimi kertoo jo kaverista kaiken oleellisen ja näistä hänen väittelyistään ja mitä petollista shedeikkaa jutut ja tyhjänpäiväiset väitökset on.

        Minusta tuntuu taas, että kertomukset Leen huudahduksista ja yökulusta on aitoja, kun toihan on ensinnäkin aika luonnollista tavallista käytöstä useimmille meistä, jopa Leelle. Ja kun Pettäjä ei nyt voi myöntää epäilyksiänsä vääriksi, niin täällä inttää vastaan.

        Tämä vahvistaa, että tarinat on aitoja ja Pettäjä ei halua vaan menettää kasvojansa, kun jossain omissa porukoissaan Pettäjä luule nauttivansa kovaakin LC:n tuntemusta, nyt on Pettäjän uskottavuus huteralla pohjalla, kun on itse jäämässä valheesta kiinni tässä ketjussa ja näyttää, että Pettäjä on kiinni jäänyt nyt valhe väitteistä.

        Tragikoomista, nimimerkki Pettäjä on nyt lunastanut oman nimensä täydellisesti.


      • Totuus paljastui
        Tämän voi päätellä kirjoitti:

        Varmasti on Pettäjä nimimerkki aloittanut. Nimi kertoo jo kaverista kaiken oleellisen ja näistä hänen väittelyistään ja mitä petollista shedeikkaa jutut ja tyhjänpäiväiset väitökset on.

        Minusta tuntuu taas, että kertomukset Leen huudahduksista ja yökulusta on aitoja, kun toihan on ensinnäkin aika luonnollista tavallista käytöstä useimmille meistä, jopa Leelle. Ja kun Pettäjä ei nyt voi myöntää epäilyksiänsä vääriksi, niin täällä inttää vastaan.

        Tämä vahvistaa, että tarinat on aitoja ja Pettäjä ei halua vaan menettää kasvojansa, kun jossain omissa porukoissaan Pettäjä luule nauttivansa kovaakin LC:n tuntemusta, nyt on Pettäjän uskottavuus huteralla pohjalla, kun on itse jäämässä valheesta kiinni tässä ketjussa ja näyttää, että Pettäjä on kiinni jäänyt nyt valhe väitteistä.

        Tragikoomista, nimimerkki Pettäjä on nyt lunastanut oman nimensä täydellisesti.

        Sinä ihmisten L C muistojen epäilijä ja tuomitsija. Tuo tuontason asiaan pureutumisesi kyllä kielii, että et kehtaa myöntää olevasi väärässä nyt.

        Tässähän on nyt kyse sinun arvovallastasi ja siitä että olet jäänyt kiinni asiasta jota et selvästikään tunne. Käyttäytymisesi kielii, että tarinat on sittenkin tosia ja sinä skeidan puhuja.


      • Valheen vihamies
        Totuus paljastui kirjoitti:

        Sinä ihmisten L C muistojen epäilijä ja tuomitsija. Tuo tuontason asiaan pureutumisesi kyllä kielii, että et kehtaa myöntää olevasi väärässä nyt.

        Tässähän on nyt kyse sinun arvovallastasi ja siitä että olet jäänyt kiinni asiasta jota et selvästikään tunne. Käyttäytymisesi kielii, että tarinat on sittenkin tosia ja sinä skeidan puhuja.

        Kuulut siis ryhmään valheellisen LC kokemuksen hyväksyjä. Itse en anna periksi tässä asiassa, hyväksyn vain totuuden mukaiset LC muistot. Ymmärrän kyllä ihmisten halun päästä pätemään LC kokemuksillaan, mutta vale on vale siitä huolimatta, ja Lee tuomitsee petolliset huulet


      • Aika noloa jo
        Valheen vihamies kirjoitti:

        Kuulut siis ryhmään valheellisen LC kokemuksen hyväksyjä. Itse en anna periksi tässä asiassa, hyväksyn vain totuuden mukaiset LC muistot. Ymmärrän kyllä ihmisten halun päästä pätemään LC kokemuksillaan, mutta vale on vale siitä huolimatta, ja Lee tuomitsee petolliset huulet

        Taitaa se olla Valheen kivamiehelle nyt kova paikka, kun useammalla ihmisellä muistoja Lee Coopperista jotka ovat sun väitteitä vastaan. Alkaa paljastumaan, että Valhe mies ei selvästikään tiedä ja tunne Coopperia tarpeeksi. Täällä sitä nyt huudellaan valhetta, valhetta.. vaikka oma valhe ja tietämättömyys vain nolosti paljastuu.

        Selvästi sua tympäisee, kun vielä kaikki tuttusi tietenkin seuraa tätä keskustelua ja alat oleen heikoilla. Tuttusi huomaavat, että olet pelkkä satusetä pa*kan jauhaja. Tietysti sinä yrität jatkaa valheen tielläsi ja tänne kirjoitat ja jatkat pa*kan jauhamista. Luulit tuntevasi Coopperin kaikki jutut, mutta ei se niin ollutkaan.


      • Tätä on seurattu
        Aika noloa jo kirjoitti:

        Taitaa se olla Valheen kivamiehelle nyt kova paikka, kun useammalla ihmisellä muistoja Lee Coopperista jotka ovat sun väitteitä vastaan. Alkaa paljastumaan, että Valhe mies ei selvästikään tiedä ja tunne Coopperia tarpeeksi. Täällä sitä nyt huudellaan valhetta, valhetta.. vaikka oma valhe ja tietämättömyys vain nolosti paljastuu.

        Selvästi sua tympäisee, kun vielä kaikki tuttusi tietenkin seuraa tätä keskustelua ja alat oleen heikoilla. Tuttusi huomaavat, että olet pelkkä satusetä pa*kan jauhaja. Tietysti sinä yrität jatkaa valheen tielläsi ja tänne kirjoitat ja jatkat pa*kan jauhamista. Luulit tuntevasi Coopperin kaikki jutut, mutta ei se niin ollutkaan.

        Kaveri kuule. Toi sinun toisten haukkuminen, että valehtelevat alkaa olemaan aika todella älytöntä. Minunkin täytyy nyt kertoa sinulle, että olen omin silmin nähnyt Coopperin joskus yöllä liikkuneen. Varmasti on joskus huudahtanutkin ja vielä tuntemattomalle, vaikka itse en ole tällaista nähnytkään, mutta en epäile tässä toisten kertomuksia.

        Tuo sinun lapsellinen kiinnipitäminen aiheessa päivästä toiseen on helposti luettava merkki, että kyseessä on nyt sinun uskottavuutesi, jota syö koko ajan toisenlaiset LC muistot.

        Olet heikoilla jäillä kun hyppäsit liian suuriin saappaisiin. Et vain voi myöntää olleesi täysin väärässä.


    • Tsaso

      Lee keräsi tarkasti kaikki muovipussit ja viikkasi ne huolellisesti pyörän tarakalle. Kirkossa Liillä oli eväänä Aku Ankka limppari ja paperipussissa munkkipossu.

    • Tarkastaja Lee

      Ylä-astelaisia tyttöjä kulki 70-luvun Riksussa karkkipussit kädessä. Lee tuli heitä vastaan ja pysäytti tytöt ja tarkisti päällisin puolin karkkipussit, ettei niissä vaan ole huume-pillereitä ja huumeita. Huumetarkastus iskuun joutuneet tytöt selvisivät puhtainpaperein Leen tiukasta tarkastuksesta. Tarkastaja Lee sanoi vielä tytöille heidän tekiessään lähtöä, että on erittäin huolissaan nuorison huumeiden käytöstä.

    • vartiointi pelaa

      Yhteen aikaan Leen takissa luki SECURITAS :)
      oli ite kirjoittanu..
      Huipputyyppi, kyllä vähintään elokuva pitäis tehä!

      • Liian lähellä

      • pijiuiuuiui

        Takissa luki: SEGURITAS


    • Cooperinmuistolle

      Oliskohan jossain tallessa vielä se Riihimäki-ohjelma, missä Lee Coopperi oli seikkailemassa ja Anita yritti sitä tavotella. Muistelen vaan, että se oli aika surkea ohjelma ja ei ainakaan Riihimäen maine parantunut. :D

    • Leestä on tosiaan useampikin ketju olemassa.

      Tv-esiintymisistä sen verran, että joskus 80-luvun alussa järjestettiin Riihimäellä kaupungintalon edessä mielenosoitus ongelmajätelaitoksen tuloa vastaan ja tv-uutisten päälähetyksessä Lee Cooper kyllä erottui persoonana joukosta selvästi ;-P

      R.I.P. Lee C.

      • lukisin

        Nosta joku vanha ketju malliksi!


    • kokoomus

      Ei sitä koskaan kutsuttu millään "Lee" nimellä. Halvetin junantuomat. Se oli Lee Cooper tai "Coopperi". Painakaa se nyt mieliinne.

      • kokoomus

        Moikka nimimerkilleni !
        Sinulle tuli taas aivan pakottava tarve käyttää sitä, en tykkää ihan kamalasti tavastasi, vaikka nyt kirjoititkin aivan asiaa tuon nimen suhteen.
        Terveisin alkuperäinen!


    • Mietis nyt hiukan

      Tietysti järjenkäyttö sallittua tässä. Oliskohan Lee nimen käyttö tässä ketjussa lähinnä lyhennys nimi koko nimestä, kun ei jakseta koko nimeä kirjoittaa aina. Eipä kukaan ole väittänytkään, että kutsuttiin vain nimellä Lee, mutta voithan sinä alkaa nyt tässä ketjussa vääntämään väittelyä tästä Lee nimen käytöstä keskustelussa. Saadaan keskusteluun sitten jo toinen turha väittely pystyyn aiheesta.

      • Kokoomus

        Sitä sanottiin kyllä Lii Cuupperiksi, että paina tämä mieleesi vitun sika.


    • L.C kysymys

      Asuiko Lee Cooper koskaan Hyvinkäällä?

      • kokoomus

        Ei minun tietämäni mukaan, hänen ihan nuoruuden aikaa en voi vannomaan mennä.


    • Bruce Lee

      Lee Cooper on tunnetuin riihimäkeläinen!

    • jniu5543

      Oli tosiaan kaupungilla töissä samaan aikaan kanssani ja työnsä teki kaiketi tunnollisesti. Isänsä harmaa rapattu talo taitaa vieläkin nököttää kokossa

    • Juttu paljastuu kyl

      Jätetään tämä LC nyt hieman sivuun ja kysytään kuka on tämä Valheen vihamies, joka esiintyy täällä LC:n erikoisasiantuntijana? Onko kaikki Lego palikat kyseisellä kaverilla tallella, kun jaksaa tarmolla väitellä useampia vastaan ja aihe on mitä lapsenomaisin.

      Oliko kyseinen henkilö aikanaan LC:n kanssa aina tekemisissä tyyliin Majakka ja Perävaunu tai Ohukainen ja Paksukainen. Vai onko hän joku muu henkilöpalvontaan hurahtanut?

      Toisaalta se selittäisi edes jotenkin ton sinnikkyyden jatkaa epätoivoista väittelyään, kun on jäänyt nyt kiinni täällä tässä ketjussa tietämättömyydestään LC:n suhteen. Tämä tuntuu järkevimmälle selitykselle kun hänen LC mantra jatkuu ja jatkuu.

    • nimi?

      Mikä oli Lee Cooperin oikea nimi? Kari? Kuusisto?
      Tietääkö kukaan minne hänet on haudattu?

      • tuomisto

        Kari Tuomisto tais olla


    • R.I.P.
    • muistui mieleen

      Onko tämä heppu sama jolla oli joskus 80-luvulla lännen sheriffin vermeet yllä?

      Muistan joskus käyneeni siellä Riihimäen ydinkeskustassa liikematkalla.

      Jäi mieleen elävästi ja vielä tänäkin päivänä muistan.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe