Ootteko alasti kotona?

uteliaz

Jos ketään muuta ei oo kotona? Entä jos on joku, esim äiti/isä/sisko/veli?

123

9389

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olenpoika18v

      Jos olen yksin, ja tiedän ettei ketään tule kotiin yli kolmeen päivään, olen varmasti täysin alasti keskimmäisen päivän.

      • Anonyymi

        sellaisia päiviä ei olekkaan perkele, mutta oon kyllä aina kun mahdollista alasti kotona jossa on koko ajan porukat lol ei mua kiinnista


    • lähetys pihasaunasta

      Meillä ollaan nudisteja vanhastaan - vanhemmat, minäpoika (14), pikkuveli (12) ja maailman söpöisin pikkusisko (10) ollaan helteellä ilkosillaan yötä päivää jos ei tarvitse lähteä mihinkään.

      Juu, tietysti velipojalla ja minulla kikkeli välillä jöpöttää.

      Ei, kukaan ei ole huomaavinaan normaaleiden poikien normaalia ilmiötä. :-)

      Juu, nakuillaan myös omakotitalon pihalla.

      Ei, kadun puolella on tiheä pensasaita ja naapureita nakuilu ei häiritse.

      • * pyrsk *

        Nyt parikymppisenä nakuilen vain yksinäni omassa pikku vuokrayksiössä. Leikki-ikäisenä mökillä asiat olivat toisin...


      • Katri, 19
        henriikka.hopo kirjoitti:

        * pyrsk *

        Nyt parikymppisenä nakuilen vain yksinäni omassa pikku vuokrayksiössä. Leikki-ikäisenä mökillä asiat olivat toisin...

        Alle kouluikäiset oleileekin mielellään alasti. Meidän mökillä viime ja toissakesän helteillä pienet serkut vilisti kelteisillään pitkin pihaa, aurinkovoidetta kului niin maan perskeleesti, ja välillä pienempiä piti melkein väkisin pitää sisällä ettei olisi nahka palanut. Olisivat varmaan lähteneet mukaan kauppamatkallekin alasti jos olisi annettu.

        Olin alasti itsekin silloin kun olin ainut paikalla oleva "aikuinen", samaten oleskelen kotona alasti kun olen yksinäni.


      • _Aaaa
        Katri, 19 kirjoitti:

        Alle kouluikäiset oleileekin mielellään alasti. Meidän mökillä viime ja toissakesän helteillä pienet serkut vilisti kelteisillään pitkin pihaa, aurinkovoidetta kului niin maan perskeleesti, ja välillä pienempiä piti melkein väkisin pitää sisällä ettei olisi nahka palanut. Olisivat varmaan lähteneet mukaan kauppamatkallekin alasti jos olisi annettu.

        Olin alasti itsekin silloin kun olin ainut paikalla oleva "aikuinen", samaten oleskelen kotona alasti kun olen yksinäni.

        Katri19, meillä ei kaikkien serkkujen kesken myöskään ole niin tiukkaa. Kaikki on jo kolmikymppisiä, mut just esim mökillä voi ottaa aurinkoa alasti, jos huvittaa välttää rusketusraidat ja imettäminen ihan on ok, vaikka olisin paikalla (olen mies). Ei näistä edes kysytä, että onko ok. Kotona olen myös usein alasti, jos olen yksin ja tarkenee.


      • sdfgrtde

        Voi kun meilläkin ois ollu noin luonnollista.
        Ois ollu kiva kun erektiota ei ois tarvinnu hävetä.


      • ideaaaaaaaaaa
        henriikka.hopo kirjoitti:

        * pyrsk *

        Nyt parikymppisenä nakuilen vain yksinäni omassa pikku vuokrayksiössä. Leikki-ikäisenä mökillä asiat olivat toisin...

        Henriikka.hopo vaihtelu virkistää, muutetaan nudisti-solukämppään


      • Katri, 19
        Katri, 19 kirjoitti:

        Alle kouluikäiset oleileekin mielellään alasti. Meidän mökillä viime ja toissakesän helteillä pienet serkut vilisti kelteisillään pitkin pihaa, aurinkovoidetta kului niin maan perskeleesti, ja välillä pienempiä piti melkein väkisin pitää sisällä ettei olisi nahka palanut. Olisivat varmaan lähteneet mukaan kauppamatkallekin alasti jos olisi annettu.

        Olin alasti itsekin silloin kun olin ainut paikalla oleva "aikuinen", samaten oleskelen kotona alasti kun olen yksinäni.

        Unohtui muuten mainita, että pienistä tytöistä oli hillittömän hauskaa pissata pihalle seisaaltaan niinkuin pojat. Pojat tietysti kilpaili siitä kuka pissaa kauimmas, ja kouluikään ehtinyt osasi jopa antaa tasoitusta pienemmille niin että nämä saivat seisoa kivellä, niin että pippelit oli samalla korkeudella. :)


      • _Aaaa
        Katri, 19 kirjoitti:

        Unohtui muuten mainita, että pienistä tytöistä oli hillittömän hauskaa pissata pihalle seisaaltaan niinkuin pojat. Pojat tietysti kilpaili siitä kuka pissaa kauimmas, ja kouluikään ehtinyt osasi jopa antaa tasoitusta pienemmille niin että nämä saivat seisoa kivellä, niin että pippelit oli samalla korkeudella. :)

        Haha, halvat huvit :D


      • Henri-Penri
        henriikka.hopo kirjoitti:

        * pyrsk *

        Nyt parikymppisenä nakuilen vain yksinäni omassa pikku vuokrayksiössä. Leikki-ikäisenä mökillä asiat olivat toisin...

        Henriikka voin tulla kans nakuileen sinne


      • wana

        Mahtava juttu, että osataan olla luonnollisesti. Täällä Keski-Suomen kylissä ei suvaita kunnolla.

        Sulta jäi tänävuonna pitämättä esaritakana joululoman tai et ainakaan tänne kirjottanu.


    • vessahätänen alasti

      Porukat pois kotoo ja oon alasti koneel. Kauhee pissahätä. Ei tuu ainakaan housuun :D, mutta ei vaan pitää mennä vessaan kun en viitti lattioille pissiä.

    • ja etelässä

      En ole kuin naku piitsillä helle aikaan!

      • nolikset...

        Oolen alasti silloin kun naapurinsetä on kylässä


    • poikaa16

      ei olla

    • Jos ketään ei oo kotona niin joo, tai sit vaan alusvaatteet ja ehkä joku toppi, mutta jos joku kotona, niin vähintään paita ja housut.

      Pitäs kyl varmaan myös kokeilla nukkuu pelkät alushousut päällä...

      • hillii

        Mä nukun yleensä alasti, miksei...


      • UskoMinuaHyväIhminen

        Siis wat? En tiedä ikääsi, mutta jos olet alle 15, niin miksi ihmeessä et voi olla jakku-pikkarit päällä perheen kesken? Jos yli 15 tai asut yksin, sitten ei mitään valitettavaa.

        Mutta nukutko sä hyvä ihminen aina jotkut housut päällä??!!!!
        Siis maksimissaan alushousut ja paita.

        Yleistiedon mukaan on hyväksi alapäälle ja rinnoille, jos niitä ei peitä 24/7 joku vaate. Eli alasti tai vain pikkarit jalassa nukkuminen on suositeltua ja keholle terveellistä.

        Se myös tuntuu vapaalta, ja hyvältä! ;)


      • UskoMinuaHyväIhminen kirjoitti:

        Siis wat? En tiedä ikääsi, mutta jos olet alle 15, niin miksi ihmeessä et voi olla jakku-pikkarit päällä perheen kesken? Jos yli 15 tai asut yksin, sitten ei mitään valitettavaa.

        Mutta nukutko sä hyvä ihminen aina jotkut housut päällä??!!!!
        Siis maksimissaan alushousut ja paita.

        Yleistiedon mukaan on hyväksi alapäälle ja rinnoille, jos niitä ei peitä 24/7 joku vaate. Eli alasti tai vain pikkarit jalassa nukkuminen on suositeltua ja keholle terveellistä.

        Se myös tuntuu vapaalta, ja hyvältä! ;)

        Minut on opetettu siihen, että vain peseydyttäessä ollaan alasti, ja tietenkin kun vaihdetaan vaatteita. Siksipä olen alasti vain yksin ollessani, koska normaalisti siinä ei olisi mitään ideaa, vanhemmat eivät niinkään välittäisi, mutta tuntuu se vähän tyhmältä jos muilla on vaatteet.

        Kokeilin muuten pelkät alushousut jalassa nukkumista, ja tuntui oikein vapauttavalta, joskin koko lantion yläpuolinen osa ruumiistani paleli.


      • UskoMinuaHyväIhminen
        pofuksio kirjoitti:

        Minut on opetettu siihen, että vain peseydyttäessä ollaan alasti, ja tietenkin kun vaihdetaan vaatteita. Siksipä olen alasti vain yksin ollessani, koska normaalisti siinä ei olisi mitään ideaa, vanhemmat eivät niinkään välittäisi, mutta tuntuu se vähän tyhmältä jos muilla on vaatteet.

        Kokeilin muuten pelkät alushousut jalassa nukkumista, ja tuntui oikein vapauttavalta, joskin koko lantion yläpuolinen osa ruumiistani paleli.

        Siis ilman rintsikoitakin? Hienoa! Toivottavasti nautit!

        Ja juu, ehkä on kätevämpää nukkua alasti kesäisin, kun ei ole niin turkasen kylmä...


      • UskoMinuaHyväIhminen kirjoitti:

        Siis ilman rintsikoitakin? Hienoa! Toivottavasti nautit!

        Ja juu, ehkä on kätevämpää nukkua alasti kesäisin, kun ei ole niin turkasen kylmä...

        Nukun kyllä aina ilman rintsikoita, ja joskus olen päivälläkin ilman.

        Ja kyllä, nautin. Kun tuon kerran kokeilin, niin kaikki yöt senkin jälkeen on mennyt yhtä vähissä vaatteissa.

        Voin suositella muillekkin erittäin lämpimästi.


      • fawfawrtf
        pofuksio kirjoitti:

        Nukun kyllä aina ilman rintsikoita, ja joskus olen päivälläkin ilman.

        Ja kyllä, nautin. Kun tuon kerran kokeilin, niin kaikki yöt senkin jälkeen on mennyt yhtä vähissä vaatteissa.

        Voin suositella muillekkin erittäin lämpimästi.

        Eikö sun nipples näy, jos on ilman rintsikoita


      • fawfawrtf kirjoitti:

        Eikö sun nipples näy, jos on ilman rintsikoita

        Riippuu vaatteista


      • fawfawrtf
        pofuksio kirjoitti:

        Riippuu vaatteista

        Onks tullu kommenttii?


      • fawfawrtf kirjoitti:

        Onks tullu kommenttii?

        Ei ole. Vanhemmat vain päättivät, että aivan sama, kunhan en ole ilkosillani. Niinpä sitten jos olen koko päivän kotona niin on vain paita, housut ja alushousut.


      • fawfawrtf
        pofuksio kirjoitti:

        Ei ole. Vanhemmat vain päättivät, että aivan sama, kunhan en ole ilkosillani. Niinpä sitten jos olen koko päivän kotona niin on vain paita, housut ja alushousut.

        Ok, no ihan kohtuullista niiltä. Meetkö koskaan ulos ilman rintsikoita


      • fawfawrtf kirjoitti:

        Ok, no ihan kohtuullista niiltä. Meetkö koskaan ulos ilman rintsikoita

        En koskaan, enkä haluaisikaan.


      • fawfawrtf
        pofuksio kirjoitti:

        En koskaan, enkä haluaisikaan.

        Mikset?


      • fawfawrtf kirjoitti:

        Mikset?

        On sen verran kookkaat, että varsinkin aikuisilta miehiltä tulee irstaita katseita kun rinnat heiluu. Enkä myöskään tykkää kun vieraat ihmiset katsovat, että kivastipa heiluu.
        Ja ei se löysien paitojen kanssa minua haittaisi, alla olisi kuitenkin kireä toppi hillitsemässä heilumista, mutta käytän kireitä paitoja, jolloin heiluminenkin näkyy selkeämmin.
        Ja muutenkin tuntuu julkisella paikalla jotenkin "alastomalta", kun ei ole rintsikoita.


      • fawfawrtf
        pofuksio kirjoitti:

        On sen verran kookkaat, että varsinkin aikuisilta miehiltä tulee irstaita katseita kun rinnat heiluu. Enkä myöskään tykkää kun vieraat ihmiset katsovat, että kivastipa heiluu.
        Ja ei se löysien paitojen kanssa minua haittaisi, alla olisi kuitenkin kireä toppi hillitsemässä heilumista, mutta käytän kireitä paitoja, jolloin heiluminenkin näkyy selkeämmin.
        Ja muutenkin tuntuu julkisella paikalla jotenkin "alastomalta", kun ei ole rintsikoita.

        Mun mielestä on vaan imartelevaa, jos joku kattoo et makeen näköstä


      • fawfawrtf kirjoitti:

        Mun mielestä on vaan imartelevaa, jos joku kattoo et makeen näköstä

        Itse en tykkää siitä ollenkaan. Vaikka tiedän että itse viskon sellaisia katseita hyvin paljon, en tykkää kun niitä kohdistetaan minuun.


      • fawfawrtf
        pofuksio kirjoitti:

        Itse en tykkää siitä ollenkaan. Vaikka tiedän että itse viskon sellaisia katseita hyvin paljon, en tykkää kun niitä kohdistetaan minuun.

        Jos samat tyypit, joita katot kattoo sua mi ei kai siinä mitään


      • fawfawrtf kirjoitti:

        Jos samat tyypit, joita katot kattoo sua mi ei kai siinä mitään

        Ei, minä vilkuilen kaikkia, harva minua yleensä vilkuilee, paitsi kaupungilla ja bussissa yms.


      • fawfawrtf
        pofuksio kirjoitti:

        Ei, minä vilkuilen kaikkia, harva minua yleensä vilkuilee, paitsi kaupungilla ja bussissa yms.

        Muualla ei kai voikaan paljon vilkuilla :) Paitsi no, koulussa ja harrastuksissa


      • fawfawrtf kirjoitti:

        Muualla ei kai voikaan paljon vilkuilla :) Paitsi no, koulussa ja harrastuksissa

        Jaa, täällä vilkuillaan aivan joka paikassa, jos ylipäätään vilkuillaan.


      • pofuksio kirjoitti:

        Jaa, täällä vilkuillaan aivan joka paikassa, jos ylipäätään vilkuillaan.

        Jaa, äsken sanoit päinvastoin.


      • alaston kirjoitti:

        Jaa, äsken sanoit päinvastoin.

        No täällä vilkuillaa, vaan ei juuri minua.

        En vain osaa ilmaista asioita selkeästi, joten saa usein väärän kuvan.


      • fawfawrtf
        pofuksio kirjoitti:

        No täällä vilkuillaa, vaan ei juuri minua.

        En vain osaa ilmaista asioita selkeästi, joten saa usein väärän kuvan.

        Mies näkee naisen katseesta usein jotain, mitä siellä ei ole


      • fawfawrtf kirjoitti:

        Mies näkee naisen katseesta usein jotain, mitä siellä ei ole

        Niin, se on valitettavaa. Itse yritän aina ajatella järkevästi mitä katse oikeasti sisältää


      • fawfawrtf
        pofuksio kirjoitti:

        Niin, se on valitettavaa. Itse yritän aina ajatella järkevästi mitä katse oikeasti sisältää

        Fiksua; aika monilla vain yhden taka-ajatuksen, mut ei tosiaankaan kaikilla...


      • fawfawrtf
        pofuksio kirjoitti:

        Jaa, täällä vilkuillaan aivan joka paikassa, jos ylipäätään vilkuillaan.

        Pofuksio, minkä kokoset sulla on


      • fawfawrtfx2
        pofuksio kirjoitti:

        Niin, se on valitettavaa. Itse yritän aina ajatella järkevästi mitä katse oikeasti sisältää

        Tosian. Minuakin kiinostaisi. Kuinka isot sulla sitten on? Minkä ikänen olet?


      • fawfawrtfx2 kirjoitti:

        Tosian. Minuakin kiinostaisi. Kuinka isot sulla sitten on? Minkä ikänen olet?

        65G, joten näyttävät kohtuuttoman suurilta. Ja olen 14...


      • Anonyymi
        fawfawrtfx2 kirjoitti:

        Tosian. Minuakin kiinostaisi. Kuinka isot sulla sitten on? Minkä ikänen olet?

        86 v.


    • naku tyttö

      Joo olen alasti aina kun vaan mahdollista.olen tyttö ja asun äitini kanssa eikä sitä haittaa ollenkaan ollaan harrastettu seksiäkin ja molemmat kiihotumme toistemme isoista heiluvista tisseistä.

      • fsfsas

        Meillä sama juttu ja yleensä koirakin mukana, panee molempia takaapäin


      • poipoipoi
        fsfsas kirjoitti:

        Meillä sama juttu ja yleensä koirakin mukana, panee molempia takaapäin

        Voi kuinka suloisia naisia ! ...ah


      • Kyseinen koira
        fsfsas kirjoitti:

        Meillä sama juttu ja yleensä koirakin mukana, panee molempia takaapäin

        Ja se on helkkarin kivaa.


      • Hermafrodiittipjk
        Kyseinen koira kirjoitti:

        Ja se on helkkarin kivaa.

        Kumma koira kun osaa kirjoittaa. Taidat olla huijari, toisin kuin kaikki muut tässä keskustelussa.


      • Kyseinen koira

      • Hermafrodiittipjk

      • Anonyymi
        fsfsas kirjoitti:

        Meillä sama juttu ja yleensä koirakin mukana, panee molempia takaapäin

        Entä kissa?


    • adblockerZ

      Kyllähän mä saunas ja suihkus käyn vaik ketä ois meil

    • Jatkuvasti en alasti ole, mutta yleensä nukun ilman rintsikoita ja pöksyjä, sillä se on paljon mukavampaa. En enää pystyisi nukkumaan pöksyjen kanssa.

      • 47457

        Näin on, ainoa on että lakanat ja peitot menee nopeemmin likasiks, kun ihosta menee niihin kaikkea möhnää, joka muuten menis yövaatteisiin. Mut paljon mukavampaa on kyllä


      • 47457 kirjoitti:

        Näin on, ainoa on että lakanat ja peitot menee nopeemmin likasiks, kun ihosta menee niihin kaikkea möhnää, joka muuten menis yövaatteisiin. Mut paljon mukavampaa on kyllä

        Käyn kyllä suihkussa ennen nukkumaanmenoa joten paljoa likaa ei pitäisi tulla :) Ja menkat ei haittaa koska käytän tamponia.


      • 542352345

        Pari vuotta niin voit tulla tänne nukkumaan


      • Anonyymi
        satu00sk kirjoitti:

        Käyn kyllä suihkussa ennen nukkumaanmenoa joten paljoa likaa ei pitäisi tulla :) Ja menkat ei haittaa koska käytän tamponia.

        Ei minuakaan.


    • 47457

      Mut silti ne vähän nuhjaantuu. Ei se ero kyllä iso ole

    • isosis

      En suotta ujostele, siis näyttäydyn alastomana kun meen suihkuun ym. pikkuveljeä vähän härnään tietoisesti en tiiä mistä se johtuu, kai se vähän kiihottaakin.

      • llllllllllllllllllll

        Sun vanhemmat vois adoptoida mut


      • isosis
        llllllllllllllllllll kirjoitti:

        Sun vanhemmat vois adoptoida mut

        ei onnistu oon koeputkihedelmöitetty


      • llllllllllllllllllll
        isosis kirjoitti:

        ei onnistu oon koeputkihedelmöitetty

        No sit voin muuttaa sinne muuten vaan tai sä tänne


      • llllllllllllllllllll

        Ok, miten vanha oot


      • isosis
        llllllllllllllllllll kirjoitti:

        Ok, miten vanha oot

        16


      • llllllllllllllllllll
        isosis kirjoitti:

        16

        Ok mispäin asut


      • isosis
        llllllllllllllllllll kirjoitti:

        Ok mispäin asut

        sinä ekaks


      • llllllllllllllllllll
        isosis kirjoitti:

        sinä ekaks

        Pk-seutu. Sun vuoro


      • isosis
        llllllllllllllllllll kirjoitti:

        Pk-seutu. Sun vuoro

        outside


      • llllllllllllllllllll
        isosis kirjoitti:

        outside

        Juna vie ja tuo. Kato jos sulla on tuttuja täälläpäin ni voit mennä moikkaamaan niitä, nähään vaik kahvilla ja tuu käymään jos nappaa, asustan yksin ni ei pulmaa sen suhteen. Eikä täs huom tarvi minkään lentää, kyl pokia saa paljon iisimminkin


      • isosis
        llllllllllllllllllll kirjoitti:

        Juna vie ja tuo. Kato jos sulla on tuttuja täälläpäin ni voit mennä moikkaamaan niitä, nähään vaik kahvilla ja tuu käymään jos nappaa, asustan yksin ni ei pulmaa sen suhteen. Eikä täs huom tarvi minkään lentää, kyl pokia saa paljon iisimminkin

        oot siis mua paljon vanhempi


      • llllllllllllllllllll
        isosis kirjoitti:

        oot siis mua paljon vanhempi

        Mistä niin päättelit? Moni nuori asuu yksin... mut joo, sun näkökulmasta "paljon" ja kyl munki. Ei se se välttämättä oo este nähdä, jos satutaan samaan stadiin samaan aikaan


      • isosis
        llllllllllllllllllll kirjoitti:

        Mistä niin päättelit? Moni nuori asuu yksin... mut joo, sun näkökulmasta "paljon" ja kyl munki. Ei se se välttämättä oo este nähdä, jos satutaan samaan stadiin samaan aikaan

        Päättelin ja ei me taieta puhua samasta asiastakaan


      • llllllllllllllllllll
        isosis kirjoitti:

        Päättelin ja ei me taieta puhua samasta asiastakaan

        Huomasin, että päättelit ja kysyinkin, mistä niin päättelit. Mitä tarkoitit sanoessasi "okrai voisin vähän tripata sulle, on kiva katsella kun 'lentää'"? Toi kommentti tuli mulle vähän yllätyksenä, ei ollut tietoa miten tulkita, eikä ole vieläkään...


      • isosiss
        llllllllllllllllllll kirjoitti:

        Huomasin, että päättelit ja kysyinkin, mistä niin päättelit. Mitä tarkoitit sanoessasi "okrai voisin vähän tripata sulle, on kiva katsella kun 'lentää'"? Toi kommentti tuli mulle vähän yllätyksenä, ei ollut tietoa miten tulkita, eikä ole vieläkään...

        No se on sellainen roolipeli, joka käy vaan ikäiseni tai nuoremman pojan kanssa.
        Jos poika lupaa katsella nudena, niin voin stripata ja tyydyttää itseäni ja silloin pojalla ylensä muna räjähtää, jos ei niin silloin sen pitää runkata, on jotenkin kiva katsella.


      • llllllllllllllllllll
        isosiss kirjoitti:

        No se on sellainen roolipeli, joka käy vaan ikäiseni tai nuoremman pojan kanssa.
        Jos poika lupaa katsella nudena, niin voin stripata ja tyydyttää itseäni ja silloin pojalla ylensä muna räjähtää, jos ei niin silloin sen pitää runkata, on jotenkin kiva katsella.

        Roolipeli on hyvä nimitys tolle. Joo ei mulle tietty tulis tommosta ere... reaktiota


      • Rrakas
        isosiss kirjoitti:

        No se on sellainen roolipeli, joka käy vaan ikäiseni tai nuoremman pojan kanssa.
        Jos poika lupaa katsella nudena, niin voin stripata ja tyydyttää itseäni ja silloin pojalla ylensä muna räjähtää, jos ei niin silloin sen pitää runkata, on jotenkin kiva katsella.

        Isosis voisin runkata sulle tai voisit runkata mua niin et sperma lentäis mun kivikovasta munasta


      • isosis
        Rrakas kirjoitti:

        Isosis voisin runkata sulle tai voisit runkata mua niin et sperma lentäis mun kivikovasta munasta

        Pelissä on säännöt- pitää noudattaa


      • Rrakas
        isosis kirjoitti:

        Pelissä on säännöt- pitää noudattaa

        Eli tyydyttäisit ja mä myös. Ok, milloin nähdään? Multa tulee sit paljon


      • Anonyymi
        llllllllllllllllllll kirjoitti:

        Ok mispäin asut

        Rautavaaran Pullikassa.


      • Anonyymi
        Rrakas kirjoitti:

        Eli tyydyttäisit ja mä myös. Ok, milloin nähdään? Multa tulee sit paljon

        Otan ison peilarin mukaan.


    • Mävaaa

      En oo koska tääl on aina joku ja jos ei oo nii aivan varmasti pian tulee taas joku:D

    • Miia99

      No siis todella harvoin olen alasti kotona, silloin kuin tiedän ettei kukaan tule. Kerran tosin veli tuli kaverinsa kanssa yhtäkkiä kotiin, kun niillä oli koulu loppunu aikasemmin. Nehän tietenki näki mut alasti ja tuntui että olisin valunut maan rakoon. Olin silloin 14.

      • läähh

        Se kaveri varmaan tykkäs kyllä :)


    • isobroidi (19)

      Viimeksi kesällä kun oltiin pikkubroidin (12) kanssa viikon verran kaksistaan mökillä.

    • poika, 18

      Nukun melkein aina alasti ja päivälläkin oleilen kelteisilläni jos olen yksin ja tarkenee.

    • Markke

      EI TODELLAKAAN meidän talossa.

      • puuummmm

        Itse olen vaatteiden alla alasti.


      • Anonyymi
        puuummmm kirjoitti:

        Itse olen vaatteiden alla alasti.

        Minulla on raappahousut jalassa.


    • Ihanaa olla nakuna91

      Mää olen aina täysin alasti kotona nytkin olen aivan nakuna se tuntuu tosi ihanalta ja on tosi hyvä olla. Toivoisin tapaavani jonkun naisen kenen kanssa voisin olla täysin ilkosillaan ja nauttia elämästä

      • tyttö98

        Itsekkin tykkään olla alasti olen nytki. alasti :) meillä on se ero että etsin miestä kuka tykkäisi olla alasti :)


      • fisher king
        tyttö98 kirjoitti:

        Itsekkin tykkään olla alasti olen nytki. alasti :) meillä on se ero että etsin miestä kuka tykkäisi olla alasti :)

        Tyttö98 onks KIK ... hehe no ei, toi kysymys on vaan täällä niin klassikko


    • swagonyou

      Mä oon yksin ollessani ainaki ilman paitaa mut en pahemmin kyl kenenkään seurassa. Vaatteita pystyn kyllä perheen/sukulaiste/läheisten kaverien edessä vaihtaa.
      Mulla on se ongelma etten tykkää nukkua rintsikat päällä tai paita päällä mutta en viiti nukkua ilman. Mulla on toki se ongelma ettei mulla ole omaa huonetta.

      • Paitas

        Ei se välttämättä oo pulma, riippuu kenen kanssa jaat?


    • LL 83

      Joskus n. 9-vuotiaana tuli kotona tavaksi iltapesujen yhteydessä laittaa päivän käytössä olleet alkkarit pyykkikoriin ja mennä alasti nukkumaan. Aamulla sitten alasti usein pippeli kovana aamupisulle jne. ja puhtaat alkkarit jalkaan vasta sitten, kun pukeutui ennen kouluun lähtöä. Viikonloppuna saattoi mennä aamu pitempäänkin alasti. Moinen käytäntö jatkui läpi murrosiän, kun en missään vaiheessa oppinut häpeilemään itseäni, vaikken mikään valokuvamalli ollutkaan.

      N. 13-vuotiaasta alkaen tuli mökkiolosuhteissa oleiltua alasti alapään runsaan hikoilun vuoksi. Ilman housuja mitään ongelmaa ei ollut, hiki sai haihtua karvoista pois. Siitä se sitten kehittyi jatkuvaan nakuiluun myös kotona, jos ei tarvinnut mennä ns. ihmisten ilmoille.

    • 4+20

      kuljeskelen yleensä tyttöystäväni ylisuuressa t-paidassa ja bokserimallisissa pikkuhousuissa kotona, täysin alasti en ole muutakuin suihkussa

    • Ollaanalasti

      Jos joku tulee pelaa tota roolipelii ois jees.Oon 99 poikaa

    • Tyttö16

      Mä oon aina, paitsi joskus on pikkarit, ettei paikat mee likasiks. Ruokapöydässä on kans paita, jos on muita kotona.

      • wya

        Oon alasti jossei kukaa koton esim viikonloppusin koska seksii joka päivä


      • hölöhölö
        wya kirjoitti:

        Oon alasti jossei kukaa koton esim viikonloppusin koska seksii joka päivä

        Itsesi kanssa?


    • en ole

    • Nakupoika

      Ei haittaa minua ollenkaan, Olen tottunut olemaan nakuna pienestä pojasta alkaen. Ja nyt olen iso poika 23v vanha, Ja olen edelleen nakuna kotonani.

    • Tykkäämmm

      On kuiva olla alasti penis erektiossa ja runkkaa itseään. Oon 12. Mul on iso kyrpä

    • sdfvdfgb

      85-asteisessa saunassa on erittäin nastaa olla alasti

    • Nudistimaatilanisä

      Ole 7 pikkupojan yksin huoltaja isä ollaan nudisteja aina ollaan kotona ja mökillä alasti kaapo 4 vuotta Henry 6 roni 8 Roope 10 pyry 11 jami 13 osku 15 meillä on kotona uima allas ja pihalla kylpytynnyri kylvetään alasti asutaan maaseudulla meillä koiria hevosia lehmiä possuja kanoja kukko kalkkunoita pojista on kova apu kotitöissä ja maatilan hoidossa pojat on poikii

    • Anonyymi

      Olen aina alasti jos olen yksin kotona. Vaatteet ahdistavat, alastomuus tuntuu luonnolliselta. Jos on pakko pitää jotain vaatetta kotona päällä, niin vaatteiden pitää olla äärimmäisen mukavat. En hyväksy pienintäkään puristusta ja niiden pitää tuntua mukavalta ihoa vasten. Jos tulee edes vähän kuuma, niin kaikki heti pois.

    • Anonyymi

      Oon alasti omassa huoneessani oikeestaan aina ja niin oudolta kuin se kuulostaakin niin välillä iltaisin olohuoneessakin katson telkkaa alasti ku kotona on vain äiti ja isä.

      • Anonyymi

        Ootko poika vai tyttö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko poika vai tyttö?

        Poika jos tarkotti mua. Kirjotinn siis tuon kommentin missä kerroin olevani oikeestaan aina huoneessani alasti ja välillä olohuoneessaki. Ja ikä o 15


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika jos tarkotti mua. Kirjotinn siis tuon kommentin missä kerroin olevani oikeestaan aina huoneessani alasti ja välillä olohuoneessaki. Ja ikä o 15

        ootko ikinä pelkillä boksereilla? oon ite jätkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootko ikinä pelkillä boksereilla? oon ite jätkä

        Oon. Se on aik harvinaista et oon täysin alasti vanhempien nähden ja usein oon esim siel olkkaris heidän nähden alasti vain saunan jälkeen ku meen kattoo olkkarin isoa telkkaa. Lähes aina mul o ku tuun muon huoneesta bokserit ja joskus paita päällä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon. Se on aik harvinaista et oon täysin alasti vanhempien nähden ja usein oon esim siel olkkaris heidän nähden alasti vain saunan jälkeen ku meen kattoo olkkarin isoa telkkaa. Lähes aina mul o ku tuun muon huoneesta bokserit ja joskus paita päällä :)

        Kohta täällä kysytään taas r*nkku rinkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta täällä kysytään taas r*nkku rinkiin.

        Eip oo kysytty 😄


    • Anonyymi

      Oon alasti kotona aina oon 13 vee poika pompin nakuna vanhempien nähden

      • Anonyymi

        Onko sulla munakarvoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla munakarvoja

        On. Kolme jo.


    • Anonyymi

      olen

      • Anonyymi

        Ootko jos oot yksin vai sillonkin kuin joku kotona?


    • Anonyymi

      Isomummun ja serkun kissan kanssa olen ollut alusvaatteisillani kerran.

      • Anonyymi

        Ootko jätkä, heiluko munat ku vaa menit? :)


    • Anonyymi

      Olen aina alasti kotona välillä nolostuttaa jos naapurit näkee kun eiole verhoja kaikissa ikkunoissa mutta olen kotona.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe