töitä tarvitseva

opiskelija3

nonniiin4.12.2014 18:05 1
Moikka! Olen 18- vuotias Suomessa syntynyt suomenturkkilainen nuori nainen. Muoti ja trendi ovat suurin intohimoni, mikä näkyy hyvin ulospäin!
Olen pirteä, eläin- ja ihmis-ystävällinen, sosiaalinen ja erilaisten ihmisten kanssa toimeentuleva reipas lukion viimeistä vuotta käyvä opiskelija, jolla riittää paljon ylimääräistä aikaa. Harrastuksiini kuuluu mm. tanssi ja voimistelu. Opintotukeni on niukka ja tarvitsen lisäansiota. Osaan monia kieliä, siivoan hyvin, ulkoilutan koiria ja olen hyvä lapsenvahti (täti 5 lapselle, kokemusta löytyy). Rikosrekisterini on puhdas ja hygieniapassi löytyy. Myös muita töitä voi ehdottaa alas kommentteihin. Kiitos kaikille :) PAIKKAKUNTA: HELSINKI

11

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blaaaaaaah

      Ei voi ottaa yhteyttä jos et laita sähköpostiosoitettasi...

    • opiskelija3

      voi ottaa yhteyttä jos laittaa oman sähköpostin...

    • todentekijä

      Hei,
      Laita viestiä [email protected] jos kiinnostuisit toimimaan erinäisissä valokuvamallin tehtävissä ympäri pk-seutua. Töitä olisi aika ajoin tarjolla ja takuu palkka kaikista kuvauksista.

    • minna2003

      löytyiskö 11 vuotiaalle töitä?? mua kiinnostas kanssa valokuvamallityöt ja osaan soittaa nokkahuilua ja siivota ja voin olla lastenvahtina myös koirien ulkoluttaminen käy

    • Rupinen työtön

      11 vuotiaan palkkaaminen taitaa olla laitonta? Ja moni meist ilman duunii muutenki joten onnee yrittämiselle! Miks et ehota suoraan näille kuvaajille jos ne kuvaa lapsia. Jotenkin tuntuu vaan et ei mut aina kannattaa kokeilla

    • minna2003

      kai 11 vuotiaski voi jotain pientä työtä tehä jos ei paljoo ees pyydä?? ja toi kuvaus oli vaan semmone heitto et jos joku olis tarvinnu lapsmallii johonki kuvii..oon iha nätti et ei siit oo kii mut joo..koirie ulkolutus tai sit laste vahtiki ois jees..

    • Strömfors

      Hei,
      Tarjolla kotisiivousta Itä-Helsingissä kerran viikossa, omakotitalo. Imurointia, moppausta, pölyjen pyyhkimistä ja kylpyhuoneiden pesua.
      Jos kiinnostaa, lähetä sähköposia [email protected].

      • kalle81

        Sponsorisuhde ilman seksiä?


    • työtä
    • puhelinmyyjänä

      Ala puhelinmyyjäksi jos oot puhelias

    • Ronnieh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe