Pitääks olla alasti? Pelkään riparia

Matias7

Jos meen ripariin niin tuleeks siel jotai tilanteita et on pakko olla alasti? Sauna, vaatteiden vaihto yms? Pelottaa koko rippileiri jos joutuu. Kokemuksii?

48

2348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Matias7!

      Ei tarvitse rippileiriä pelätä tämän takia. Nuo kuvailemasi tilanteet ovat ehkä ainoat joissa tarvitsee olla alasti, mutta nekin tilanteet varmasti voi hoitaa niin, ettei tarvitse muiden kanssa olla. Kannattaa mainita tästä leirin ohjaajalle niin nämä jännittämäsi tilanteet voidaan mahdollisesti tehdä sinulle helpommaksi ja miellyttävämmäksi. Saunominenkaan ei ole pakollista jos ei halua.

      Tsemppiä ja toivottavasti nautit leiristä!
      T: Jyväskylän nettisaappaat

    • Matias7

      Helpottavaa kuulla. Mua hävettää älyttömästi se kun en oo seksuaalisesti vielä niin kehittynyt niinku muut ikäiset. Pelkään että mua kiusataan siksi ja nauretaan. En mä edes kehtais tätä syytä sille ohjaajalle kertoa. Hienointa olis jos olis jotku muut samas tilanteessa niin sit vois ehkä niiden kanssa mennä saunaan. Mutta ei taida ollla mahdollista?

      • murwnbvc

        Kirkon miehen ovat seksuaalisesti kehittyneitä, joukossa on homojakin joten jose menet niin ole varovainen.


    • Aikuinen ..

      Pitää muistaa että pappien ammatissa on eniten pedofilejä.

      Paras vaihtoehto on kun ei mene ollenkaa koko ripariin.

    • Matias7

      En mä nyt mitään sellaista pelkoa tarkottanu! Sanotaan nyt sitten ihan suoraan: mun pippeli ei ole vielä samalla tavalla kasvanu niinku muilla samanikäsillä ja karvoja ei käytännössä juuri ole.

      • 2wsxfghj

        olet homoille mieluinen, varo!


    • Matias7

      Miten nii, mitä homoja siellä olis? Miks ne edes munsta kiinnostuis ku ei oo edes kunnon vehkeet mulla?

    • Matias7

      Eiks muilla sitten? Menee ihan asian vierestä. Voiko joku vastata asiallisesti, voisko mun kaltaiset vaikka saunoa yhdessä?

      • hgftre

        eikö se ole suvaitsevuutta kristittyjen taholta, että homoilevat

        tosin..

        Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen,
        ...onko Jumalan homo?
        jos ei
        niin homo ei ole ihminen...
        vaan ehkä kristinuskon aivopesty uskovainen...


    • Aaron .

      Olin viime kesänä 2013 riparilla ja meitä oli 2 joilla toi sama juttu ja me saatii saunoa kahestaa ku pyydettii.

    • nmyt65

      Ei ole pakko olla alasti kun jättää menemättä pilkattavaksi!

    • Matias7

      Pilkattiinko sua nmyt65?

      • jhyt65

        Pikkasivat koulukaveria, homo pappi raiskasi hänet leirillä. Hän kärsi siitä kauan kun asia tuli julkisuuteen.


    • Matias7

      Miten sulle itsellesi kävi?

      • mnhu87u

        Ei kuinkaan, itse suojelu vaisto pelasti.


    • ku743gf

      Jokainen ihminen syntyy Jumalan Valtakunnan kaltaisena.
      usko, herra jumalaa Jumalaksi uskominen on rikollisuuden eksytys oppia.
      Eihän uskontunnustuksensa kaltaiset ja pappislupauksen antaneet papitkaan saa Jeesuksen evankeliumia edes saarnata tai opettaa mutta Jeesuksen Nimessä saavat saatanaa palvelleen paavalilais-luterilaisuuden sapaskaa paasata.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
      Pappislupaus
      Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
      "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon noudattaa kirkon lakia ja järjestystä sekä palvella alttiisti seurakuntaa ja sanankuulijoita. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

      Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
      Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

      Näistä on Jeesus evankeliumeissaan varoittanut, mm näin:
      Luukas 20:
      45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
      46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

      Matt. 7:15 "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia."

      Mark. 13:21
      Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko"

    • Riparinkäyny435

      Noh, yleensä saunassa/suihkussa ollaan alasti

      • nbgvftr5

        Niin, homotkin "aseineen."

        Jumala loi ihmisen omaksi kaltaisekseen;
        Onko Jumala homo?
        tai
        eikö homo ole ihminen?

        Minun vastaus on täässä:
        Jumala loi ihmisen kaltaisekseen.
        Jumala ei ollut homo vaan hetero, Jeesuksen Isä.

        Homo parista ei synny ihmisiä,
        syntyvätkö homot sontaluukun kautta?


      • Homo :)
        nbgvftr5 kirjoitti:

        Niin, homotkin "aseineen."

        Jumala loi ihmisen omaksi kaltaisekseen;
        Onko Jumala homo?
        tai
        eikö homo ole ihminen?

        Minun vastaus on täässä:
        Jumala loi ihmisen kaltaisekseen.
        Jumala ei ollut homo vaan hetero, Jeesuksen Isä.

        Homo parista ei synny ihmisiä,
        syntyvätkö homot sontaluukun kautta?

        Minä ainakin tulin äitini pillusta :) ja olen kyllä niin homo kuin voi olla. Mistä sinä tulit? Peräluukusta? Niin arvelinkin.


      • kjhgr
        Homo :) kirjoitti:

        Minä ainakin tulin äitini pillusta :) ja olen kyllä niin homo kuin voi olla. Mistä sinä tulit? Peräluukusta? Niin arvelinkin.

        "pillusta" syntyneet uskovaiset ovat syntyneet heteroina mutta monet heistä on kirkko opeillaan ja koulutuksillaan muokannut herra jumaliensa kaltaisiksi homoiksi ja siten saaneet aikaan ihmiskuntaa rasittavan homo geenin.

        homous on yksi muoto kristittyjen perisynnistä.
        Jumala loi ihmisen kaltaisekseen;

        Onko Jumala homo?
        tai
        eikö homo ole ihminen?

        Jumala loi ihmisen kaltaisekseen.
        Jumala ei ollut homo vaan hetero, Jeesuksen Isä.

        Syntyvätkö homot sontaluukun kautta?
        Homous on papiston aivopesuilla aiheuttamaa geeni muutosta, perisyntiä.
        Hollannissa jäi kiinni kristittyjen kirkon poikakoulu joka ei ole ainoa toimi papiston ilotalona. Joten kouluttaja tunnetaan...
        Nyt sitä kouluttamista ollaan siirtämässä homopareille, tasa-arvo Lain ottolapsien kouluttajiksi.

        homo on tietoisesti Jumalaa pilkkaava ja vihaava... Jumalan antaman kiellon johdosta JA riittämättömyydestää toteuttaa Jumalan käskyä lisääntymisen suhteen.
        Homous tulee seksuaalisten kokemuksien ja oppien mukaisesti, usein jo lapsena hyväksi käytettyjen taholta. Kun tuollainen seksuaalisuus siirtyy jälkeläisiin sukupolvesta seuraaviin, niin siitä kehittyy geeni luonnottomuus perimä ja joku voisi kutsua sitä perisynniksi koska Jumalan antaman tiedon vastaisuus se on. Siis kirkko oppeineen loi homot geeneineen.

        Sairautta homous ei ymmärtääkseni ole, jos sosiaalisesti poikkeavuutta ellei lasketa sairaudeksi homouden osalta. Aino lääke siihen irstailuun ollenee HIV, maailmalla noin 4000 ihmistä päivittäin saa HIV:n. Järkyttävää perisyntiä...
        Siis "perisynti" oppikaan ei ole Jumalan ja Jeesuksen oppia vaan herra jumalaa palvelevien omia ominaisuuksia mm geeni muutoksina aivopesu tehon esiin tulevana ilmiönä.

        Seuraavaksi syntyy, ellei jo ole syntynyt perisyntisiä pedofiili geenin saaneita kirkkojen papiston ja oppien toimesta.
        Uskotteko Jumalan luoneen senkin rikollisen geeneineen?
        luterilais-lestadiolaisuuden herra jumalien oppia:
        herransa tässäkin tunnustanut opettaa, että ette tarvitse Jumalaa vaan uskovaisille riittää Jumalan herroiksi itsensä nimittäneet eksyttäjänne:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

        Jeesuksen Nimeen valehdellen;
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        lahkonne rippi ja salarippi rituaalein suojattuja rikollisia:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9817522#comment-57826957
        "teuta
        22.4.2011 22:35
        Ok !se on sillälailla että Es/Lestois on 2tiedossa joista toinen on sen verran vanha että on jo kerinnyt tuomionsa kärsinyt .
        sitten salassa n.7-13,
        VL:n on n.100 joista 30 käsitellään , salassa n.100-400.
        En tiedä mitä varten pitäisi vielä muuta tietää. "


    • Matias7

      Niin kai yleensä, mutta eksä ymmärrä että tällainen tapaus voi hävettää? Jos olis joku iso kalu niin ei kai sitt.

      • Jappervokki

        Sanot vain pokkana, että vastaat muinaisia kreikkalaisia miesihanteita. Olethan nähnyt patsaita urheilijoista, joilla on upeat, kehittyneet lihakset ja pikkupojan pili.


      • Matias7
        Jappervokki kirjoitti:

        Sanot vain pokkana, että vastaat muinaisia kreikkalaisia miesihanteita. Olethan nähnyt patsaita urheilijoista, joilla on upeat, kehittyneet lihakset ja pikkupojan pili.

        Helppo sun sanoa, jos et oo ollu samassa tilanteessa. Vai onko susta jappervokki oikeesti joskus tuntunut samalta?


      • Jappervokki
        Matias7 kirjoitti:

        Helppo sun sanoa, jos et oo ollu samassa tilanteessa. Vai onko susta jappervokki oikeesti joskus tuntunut samalta?

        En muista. Aikoinani häpesin karvattomuuttani, mutta olen sittemmin saanut kunnioitusta herättävän karvapeitteen. Erityisen ylpeä olen tuuheasta hartiakarvoituksestani.

        Nämä nyt ovat tällaisia juttuja. Ei niiden kannata antaa häiritä. Häpeilen minäkin vatsakumpuani kun olen uikkareissa, mutta sinä pääset suuremmalla todennäköisyydellä eroon omasta vaivastasi kuin minä omastani. Annat vain ajan kulua.


      • jhgfde
        Jappervokki kirjoitti:

        En muista. Aikoinani häpesin karvattomuuttani, mutta olen sittemmin saanut kunnioitusta herättävän karvapeitteen. Erityisen ylpeä olen tuuheasta hartiakarvoituksestani.

        Nämä nyt ovat tällaisia juttuja. Ei niiden kannata antaa häiritä. Häpeilen minäkin vatsakumpuani kun olen uikkareissa, mutta sinä pääset suuremmalla todennäköisyydellä eroon omasta vaivastasi kuin minä omastani. Annat vain ajan kulua.

        Houkuttelet, olet kuin paratiisin käärme.


      • matias7
        Jappervokki kirjoitti:

        En muista. Aikoinani häpesin karvattomuuttani, mutta olen sittemmin saanut kunnioitusta herättävän karvapeitteen. Erityisen ylpeä olen tuuheasta hartiakarvoituksestani.

        Nämä nyt ovat tällaisia juttuja. Ei niiden kannata antaa häiritä. Häpeilen minäkin vatsakumpuani kun olen uikkareissa, mutta sinä pääset suuremmalla todennäköisyydellä eroon omasta vaivastasi kuin minä omastani. Annat vain ajan kulua.

        Olisitko sä sit mieluummin normaalivatsainen ja pienipippelinen?


      • Jappervokki
        matias7 kirjoitti:

        Olisitko sä sit mieluummin normaalivatsainen ja pienipippelinen?

        No en kun vatsan kokoon voin vaikuttaa ruokavaliolla ja liikunnalla, mutta pippelin kokoon en juuri millään tavalla mainospuheista huolimatta. Tarkoitin vain sitä, että hyvin harva on täysin tyytyväinen kehoonsa ja haluaa esitellä sitä kaikille. Kaikilla on jotain vikaa, jota häpeilee syyttä suotta. Pitäisi keskittyä niihin osiin, joihin on tyytyväinen. Tämä pätee ylipäätään elämään. Viikingitkin sen tiesivät:

        Ei kivulloinen mieskään
        ole aivan kurja,
        pojistaan iloitsevat eräät,
        toiset suvustansa,
        toiset tavarastaan,
        kolmannet kunnokkaista töistään.

        (Eddan jumalrunojen Korkean runon LXIX säkeistö)

        Vain aika tehoaa kehosi kehittymättömyyteen. Itse voit vaikuttaa siihen, miten siihen suhtaudut sillä välin. Sillä ei ole niinkään väliä, mitä vikoja kannat, vaan kuinka niitä kannat. Pilkkakirveet eivät osu pippeliisi, vaan häpeääsi. Voit sanoa heille, että pippelistäsi kyllä kehittyy itsestään kunnon muna, mutta heidän ääliömäisyytensä on pysyvämpää laatua. Vain ääliö pilkkaa toista sellaisen ominaisuuden vuoksi, jolle tämä ei itse voi mitään.


      • .,jnhgf
        Jappervokki kirjoitti:

        Sanot vain pokkana, että vastaat muinaisia kreikkalaisia miesihanteita. Olethan nähnyt patsaita urheilijoista, joilla on upeat, kehittyneet lihakset ja pikkupojan pili.

        uskovaisena tunnustit olevas sieluton patsas


    • kjiuy08n

      Suomessa on edelleen voimassa uskonvapaus.
      ja
      Se oikeus on lapsillakin:

      http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
      Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
      2 luku
      Perusoikeudet
      6 §
      Yhdenvertaisuus
      Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
      Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
      Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
      Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.

      Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."

      Huomatkaa ja tutkikaa tarkoin mitä lapsista on kansalaisia suojaava Suomen PerustusLaki ilmoittanut. Siinä EI ENNETA OIKEUTTA USKOA LASTEN PUOLESTA ja 11§ mukaan jokaisen tulee ilmoittaa oman suunsa tunnustuksella tahdonsa uskon suhteen, se ei ole lasten vanhempien oikeus joten lapsikaste rikoksest kirkko vierittää lapsiaan kastattavien lasten vanhemmille.

      Rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLISESTI oikeudettu toimimaan uskovapauden 11§ tuella vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
      Näyttöä rikollisuudesta on jos joku epäilee tai ei usko!

      • Matias7

        Tässä oli kyse nyt mun pippelin pienestä koosta ja litteästä vatsasta sekä jappervokin isosta pippelistä ja pulleasta vatsasta. Miksi reagoit noilla ihme texteillä?


      • hgtfr54
        Matias7 kirjoitti:

        Tässä oli kyse nyt mun pippelin pienestä koosta ja litteästä vatsasta sekä jappervokin isosta pippelistä ja pulleasta vatsasta. Miksi reagoit noilla ihme texteillä?

        siksi, että tietäisit millasen suojan Suomen Perustuslaki tarjoaa jos ei halua menne pippeleineen pitämään seuraa esim. rippikouluun. Jumala ja Jeesus ei ole asettaneet rippi, salarippiä eikä rippikouluakaan jossa uskontunnustuksen antaneet luopuvat Jumalana Valtakunnan kaltaisuudestaan ja ihmisyydestään ja heitä opettavat mm. saman uskontunnustuksen antaneet sekä pappislupauksen ehdot hyväksyneet eksyttäjät jotka osaa kouluttaa pikku pilisiäkin.

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        Ensin kuolutetaan tyhmäksi ja sitten vasta papiksi ettei ymmärtäisi ketä palvelee ja oppisi opettamaan pikku piruja niin etteivät hekään ymmärtäisi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        ja jos/kun tuollaisesta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Lupauksen lopussa; Jumalaa pilkaten kerjää Jumalalta apua saatanan jumaloimiseen paavalilais-luterilaisuuden herran ja herra jumalien palvelemiseen!

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."


      • mjhuy7
        hgtfr54 kirjoitti:

        siksi, että tietäisit millasen suojan Suomen Perustuslaki tarjoaa jos ei halua menne pippeleineen pitämään seuraa esim. rippikouluun. Jumala ja Jeesus ei ole asettaneet rippi, salarippiä eikä rippikouluakaan jossa uskontunnustuksen antaneet luopuvat Jumalana Valtakunnan kaltaisuudestaan ja ihmisyydestään ja heitä opettavat mm. saman uskontunnustuksen antaneet sekä pappislupauksen ehdot hyväksyneet eksyttäjät jotka osaa kouluttaa pikku pilisiäkin.

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        Ensin kuolutetaan tyhmäksi ja sitten vasta papiksi ettei ymmärtäisi ketä palvelee ja oppisi opettamaan pikku piruja niin etteivät hekään ymmärtäisi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        ja jos/kun tuollaisesta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Lupauksen lopussa; Jumalaa pilkaten kerjää Jumalalta apua saatanan jumaloimiseen paavalilais-luterilaisuuden herran ja herra jumalien palvelemiseen!

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

        TARKAT FAKTAT VOITTE TARKISTAA ITSE...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        "hänestä"- herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'
        TUO ON PAHA KOHTA, siinä ei JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISEN ihmisen tule lutheriakaan oppeineen palvoa jumalana! Järjettömille ilmeisesti ihan ok oppi! Lutherista ei ihmisille tule jumalaa edes uskomalla mutta eksytetyille se kelpaa!


    • _ - ö ö ö -_

      Miksi tänne tuloo tuollaasta soopaa kun joku vaan tahtoo tietää joutuuko kikkeliä näyttämään. Eikö voitaas pysyä asiassa?

      • lkjhgfd

        Siksi, että tietäisitte mistä teille nuorille tulee oppia tappa&raiskaaja geeni perisyntiä seuraavalle sukupolvelle vievinä uskoon eksytettyinä järjettöminä kun herra jumala käskee:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Tuota herra jumalaako ja sen rikoksiako puolustat?

        Seuraavaksi tulee kristittyjen rikollisuudelle homoudesta geeni perisynnin levitettynä.
        Ettäs tiedät.


    • mjuy765

      Alastomuudessa ei ole mitään hävettävää, mutta siitä tehdään ymmärtämättömyydellä seksiin liittybää pornoa. Se asenne, ei ole suomalaista kulttuuria vaan kristinuskon kristittyjen uskon ja opin aivopesulla luodusta perisynnistä mielellinen sairaus, asenne kuten homouskin.

      Jumala loi ihmisen kaltaisekseen.
      Jumala ei ollut homo vaan HETERO, Jeesuksen Isä.
      Joten
      homo on tietoisesti Jumalaa pilkkaava ja vihaava... Hänen antaman kiellon johdosta JA riittämättömyydestää toteuttaa Jumalan käskyä lisääntymisen suhteen.

      Homous tulee seksuaalisten kokemuksien ja oppien mukaisesti, usein jo lapsena hyväksi käytettyjen taholta. Kun tuollainen seksuaalisuus siirtyy jälkeläisiin sukupolvesta seuraaviin, niin siitä kehittyy geeni luonnottomuus perimä ja joku voisi kutsua sitä perisynniksi koska Jumalan antaman tiedon vastaisuus se on.

      Sairautta se ei ymmärtääkseni ole, jos sosiaalisesti poikkeavuutta ellei lasketa sairaudeksi homouden osalta. Aino lääke siihe irstailuun ollenee HIV, maailmalla noin 4000 ihmistä päivittäin saa HIV:n. Järkyttävää perisyntiäKIN levittävien toimesta.

      Älä häpeä alastomuuttasi vaan ole ihmiseksi luotu ihminen.

      • ,mknjhgf

        jk.

        Tämä, herra jumalan uskovaisilleen antama käsky, voi hyvinkin olla yksi syy ihmisten kieroon näkemykseen alastomuudesta joka suomalaisille, perhe saunomisenakin on kautta aikojen ollut asiallinen peseytymisen muoto, ilman harhaoppisten ihmisyyden häpäisyjä:

        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."


    • hoitajaa

      Sairasta.

    • Matias7

      Olen aloittaja. En siis taida mennä riparille jos siellä on tollasta sontaa.

      • Hei Matias7. Tässä ketjussa on todella paljon asiatonta tekstiä, jolla ei ole mitään todellisuuspohjaa tai mitään tekemistä sen aiheen kanssa, jonka toit esille. Kun sanoit, että voisitko kenties saunoa muiden kaltaistesi kanssa omassa rauhassa niin mietin vain, että miten sen voi todentaa? Ei varmaan lähtökohtaisesti mitenkään. En keskittyisi sinuna nyt pelkäämään alastomuutta. Jos et halua olla muiden nähden alasti, niin pyydä leirin vetäjiltä oma aikasi esim. suihkussa käymiseen. Uimaanhan voit aina mennä shortsit tms jalassa.
        Et ole ainut nuori miehen alku, joka saman asian kanssa painiskelee. Samaa pohtivat myös nuoret tytöt, joilla ei ole alkanut vielä naiselliset piirteet näkymään. Samoin, jos on mielestään kehittyneempi kuin muut ikäisensä nuoret, voi se aiheuttaa ihan samanlaista oman kehon häpeää. Kukaan ei ole vapaa näistä mietteistä. Kun keskityt riparin mukaviin asioihin, niin eiköhän tämäkin asia järjesty omalla painollaan. Tsemppiä. T: ripariope itsekin

        Nettisaapas, Henna, Helsinki


      • kjhuytr
        netti_saapas2 kirjoitti:

        Hei Matias7. Tässä ketjussa on todella paljon asiatonta tekstiä, jolla ei ole mitään todellisuuspohjaa tai mitään tekemistä sen aiheen kanssa, jonka toit esille. Kun sanoit, että voisitko kenties saunoa muiden kaltaistesi kanssa omassa rauhassa niin mietin vain, että miten sen voi todentaa? Ei varmaan lähtökohtaisesti mitenkään. En keskittyisi sinuna nyt pelkäämään alastomuutta. Jos et halua olla muiden nähden alasti, niin pyydä leirin vetäjiltä oma aikasi esim. suihkussa käymiseen. Uimaanhan voit aina mennä shortsit tms jalassa.
        Et ole ainut nuori miehen alku, joka saman asian kanssa painiskelee. Samaa pohtivat myös nuoret tytöt, joilla ei ole alkanut vielä naiselliset piirteet näkymään. Samoin, jos on mielestään kehittyneempi kuin muut ikäisensä nuoret, voi se aiheuttaa ihan samanlaista oman kehon häpeää. Kukaan ei ole vapaa näistä mietteistä. Kun keskityt riparin mukaviin asioihin, niin eiköhän tämäkin asia järjesty omalla painollaan. Tsemppiä. T: ripariope itsekin

        Nettisaapas, Henna, Helsinki

        Uskontunnustuksen kaitaisiksi koulutat Jumalan Valtakunnan kaltaisia lapsia ja se saman uskontunnustuksen annoit itsekkin ennekuin annoit pappislupauksen herra jumalla jonka mukaan et saa Jeesuksen evankeliumia saarnata tai opettaa mutta saat Jumalan ja Jeesuksen Nimeen valehdellen saa paasata paavalilais-luterilaisuuden sopaskaa. Siis tienaat leipäsi valehdellen.
        Kerro sekin totuus lapsille ja lasten vanhemmille kun lapsia koulutat!
        Ensin koulutetaan tyhmäksi ja sitten vasta papiksi ettei ymmärtäisi ketä palvelee ja oppisi opettamaan pikku piruja niin etteivät hekään ymmärtäisi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        ja jos/kun tuollaisesta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin syntyy ammattilainen eksyttäjä:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        JEESUKSEN evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."


      • bnhkjiop
        kjhuytr kirjoitti:

        Uskontunnustuksen kaitaisiksi koulutat Jumalan Valtakunnan kaltaisia lapsia ja se saman uskontunnustuksen annoit itsekkin ennekuin annoit pappislupauksen herra jumalla jonka mukaan et saa Jeesuksen evankeliumia saarnata tai opettaa mutta saat Jumalan ja Jeesuksen Nimeen valehdellen saa paasata paavalilais-luterilaisuuden sopaskaa. Siis tienaat leipäsi valehdellen.
        Kerro sekin totuus lapsille ja lasten vanhemmille kun lapsia koulutat!
        Ensin koulutetaan tyhmäksi ja sitten vasta papiksi ettei ymmärtäisi ketä palvelee ja oppisi opettamaan pikku piruja niin etteivät hekään ymmärtäisi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        ja jos/kun tuollaisesta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin syntyy ammattilainen eksyttäjä:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        JEESUKSEN evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

        Tällaisena koulutat Jumalan Valtakunnan kaltaisia lapsia:

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        "hänestä"- herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'
        TUO ON PAHA KOHTA, siinä ei JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISEN ihmisen tule lutheriakaan oppeineen palvoa jumalana! Järjettömille ilmeisesti ihan ok oppi! Lutherista ei ihmisille tule jumalaa edes uskomalla mutta eksytetyille se kelpaa!


      • mkjhgf
        bnhkjiop kirjoitti:

        Tällaisena koulutat Jumalan Valtakunnan kaltaisia lapsia:

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        "hänestä"- herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'
        TUO ON PAHA KOHTA, siinä ei JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISEN ihmisen tule lutheriakaan oppeineen palvoa jumalana! Järjettömille ilmeisesti ihan ok oppi! Lutherista ei ihmisille tule jumalaa edes uskomalla mutta eksytetyille se kelpaa!

        Matt. 19:14
        Niin Jeesus sanoi: "Antakaa lasten olla, älkääkä estäkö heitä tulemasta minun tyköni, sillä senkaltaisten on taivasten valtakunta".
        Mark. 10:14
        Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta."
        Luuk. 18:16
        Mutta Jeesus kutsui lapset tykönsä ja sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta."

        "SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää pitää kastaa lapsia tappaneen rikollisuuden edustajan toimesta joka usein on myös vapaamuurari, lähetystyö rikollisuuden tukija ja kenties vielä pedofiilikin!
        "SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin tappavan rikollis järjestön jäsenyyteen kastettavaksi!
        "SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin seksuaalisesti hyväksi kättävän rikollijärjestön edustajajien kastettaviksi!

        jne

        Jeesus siunasi lapsia ja kaltaisillesi antoi myllynkivien opin jotta ymmärtäisitte:
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        10:16 Ja hän otti heitä syliinsä, pani kätensä heidän päällensä ja siunasi heitä

        Luukkaan evankeliumi:
        17:2 Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä.
        Matteuksen evankeliumi:
        18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
        Markuksen evankeliumi:
        9:42 Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

        Lapsille ja nuorille valehteliminen on moraalitonta saatanallisuutta.


    • olin isonen

      Heippa Matias7!
      Älä huoli, riparilla ei ole pakko mennä muiden kanssa saunaan/suihkuun. Saunassa ei ole pakko käydä, ja (riippuen toki paikasta) riparilla mökeissä/soluissa on omat suihkut. Jos on niin, ettei mahdollisuutta ole käydä kuin yhteissuihkussa, niin siinä tapauksessa voit kysyä saisitko käydä eri aikaan kuin muut siellä.
      Ei kannata välittää muiden huuteluista tai edes ajatuksista, oot just hyvä sellasena kun oot :)

      • lkijhugyt

        sielä voi kumminkin saada homo geeni tartunnan. Se tauti on kirkon, siis sen papiston levittämää perisyntiä.


    • pornokettumetsässä12

      Kun olin riparilla, jouduin menemään ulkona metsään jonkun harjoittelijan kanssa. Harrastimme yhdyntää rajusti.

    • minäkin olin ujo

      Minä olen kanssa nuorempana ollut todella ujo alastomuuden kanssa. En meinannut millään kehdata näyttää itseäni muille. Pukuhuoneessa ja suihkussa menin aina nurkkapaikoille ja olin nurkkaan päin. Peittelin paikkojani samasta syystä kun sinäkin.

      Riparilla saunassa käydään kuitenkin uikkarit päällä. Suihkun ajaksi voi mennä juurikin nurkkaan ja pois lähtiessä voi sitten käyttää uikkareita suojana.

      Ujostelin aina niitä paikkoja, joissa oltiin alasti, kuten koulun uimahalli käynnit, ripari, kesäleirit yms. Mutta näissä paikoissa näkee toisia rohkeampia nuoria ja niissä voi totutella alastomuuteen. Ja siellä on varmasti muitakin poikia, joita vaivaa samat asiat ja ymmärrät varmaan, että ne ei toitota sitä.
      Aluksi voit näyttäytyä vain parin kaverin aikana ja sitten useamman. Siinä huomaa, että ei se niin ihmeellistä olekaan. Nyt kun olen käynyt armeijan, olen jo aikalailla tottunut näyttäytymään alasti, mutta vieläkään en esittele itseäni mielellään kauheesti.

      Eli rohkeasti vaan! Kukaan ei naura eikä edes kehtaa tehdä mitään sellasta. Ja ajatukset toisten vehkeistä, ne nyt ovat aivan normaaleja tuon ikäisillä pojilla, jokaisella

      • 8710

        "Kukaan ei naura"
        Et ole "kukaan" joten et voi kaikkien puolesta tietää!
        Houkuttelet vain ansaan paratiisin käärmeen tavoin.


    • hohhohoo hihhihii

      Minä voin nauraa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe