Otetaan jaxuhalit ja tirautetaan pikku itkut

Vain elämää

Hei. Olen keräämässä kasaan karaoke porukkaa ravintola iltoja viettämään ja laulamaan, 6-7 iloista ja lämmintä ihmistä etsinnässä nyt. Ideana olisi tehdä juttu tv-sarja Vain elämää -mallin mukaan.

Lauletaan kukin vuorollaan halpojen 3 € taustojen päälle ja muut kehuvat imarrellen esiintyvää artistia. Välillä annetaan laulukumppanille voimahalit ja sitten otetaan ryhmässä oikein kunnon jaxuhalit ja tirautetaan pikku itkut.

Kiinnostuneet voi ilmoittautua tähän ketjuun. Tämä on vain elämää.

21

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nussitaanko?

      Alasti voitas olla siinä?

    • voi kauhia sentää

      Minkälainen ihminen laulaa karaokea ?

      • MdTri

        Ei minkäänlainen. Ääntelyn perusteella veikkaisin matelijoita tai sorkkaeläimiä.


    • pissistekstiä

      karaoke porukkaa
      ravintola iltoja

    • Pilkun nu*sintaa

      Taas näitä äidinkielenopettajia liikkeellä. Lisävivahteena nyt vielä, että pitää olla tarkka tyylistä, kuin kirjoittaa muutenkin. Saattaa leimautua pissikseksi, työttömäksi juntiksi, landeksi tai jotain muuta, mihin nyt äidinkielenopettaja vaan tahtoo kirjoittajan milloinkin lokeroida.

      • Karaoke Irmeli-Hulda

        Minä olisin valmis tällaiseen Vain elämää laulukerhoon. Olen todella hyvä mielistelemään ihmisiä ja nuolemaan heidän pe*settä. Lisäksi märisen ja tirauttelen itkuja mitä pienimmistäkin olemattomista syistä. Tyhjänpäiväisiä ei-suomalaisia ryhmähalejakin olen herkkä antamaan, millä saan empatia pisteitä ja silmänpalvonta on huipussaan. Siispä ilmoittaudun tässä mukaan tähän ryhmään, elämäähän tämä vain.


      • jaxuhalit

        jaxuhalit

        Onx sulla hyviä ehdotuxia, miten saizi ihmizet girjoiddamaan muuda guin pissistextiä?


      • Jaxa juosta
        jaxuhalit kirjoitti:

        jaxuhalit

        Onx sulla hyviä ehdotuxia, miten saizi ihmizet girjoiddamaan muuda guin pissistextiä?

        Ota kunnolla vauhtia ja juoxe päin puuta, Saata*an nauta.


    • JonneA1Aaron

      Olen ready tähän laulu ryhmä projektiin. Ihmiset rakastuvat helposti minuun ja Hurstikin jää kakkoseksi lähimmäisen rakkaudessa minulle. Lannetta ja silmää isken jopa sulavammin,kuin Jartsa Sillanpää. Saan myös toki helposti ihmisissä itku tirautukset pintaan, Love story elokuvakin on paperia rinnallani, kun aletaan puhua suurista tunnetiloista. Olen varmasti oikea valinta tähän hommaan.

    • Jänskättää!

      Hyvinkää nousuun!

      #hyvinkäälläonhyvähuomen#

    • Olen mukana

      Osaltani ilmoittaudun lauluryhmään minäkin. Pystyn kaikkeen samaan, kuin aiemmatkin ehdokkaat, mutta suurena lisä extrana, kun ollaan jaxuhalit annettu ja tirautettu pikku itkut, niin saan vielä jännä-kakat housuuni.

    • Formaattionmuuttunut

      Olisiko sellaista Vain elämää - meille miehille only, täällä? Laulukuoroon otettaisiin vain miehiä ja miehistä tyykkääviä. Jotenkin mulla on housuissa jo KOVA kutina, että kiinnostuneita olisi, kun toi Vain elämää on nyt muotia, mutta niin on myös muodikasta hanuri humppa miesten kanssa.

    • mäyrä kurkkii

      Mikään ei ole kauniinpaa kuin kahden karvaisen miehen rakkaus.

      • PaavoVäyr

        Homoilu on tosimiesten hommaa. Ei neideille!


    • Tonttuhiipat nuppiin

      Sehän olisi komeaa sellainen Vain elämää letkajenkka ukkojen kesken. Jossain pikkujouluissa vetää alasti glögi simassa tonttuhiipat päässä isolla porukalla letkistä kanki kovana joka ukon hanurissa peräperää peräjälkeen jonossa ja letkis jenkkaa tanssahdellen.

      Tirauttaa joka äijä kunnon mällit toisen pakoputkeen, ehkäpä sitten tirauttaa ne itkutkin joittenkin jaxuhalien kera.

    • Verbaliikkaanauttien

      Olemme päässeet ketjussa tasokkaan keskustelun lähteille ja pikkujoulu tunnelmaa unohtamatta.

      • substantiivinauttia

        pikkujoulutunnelma on yhdyssana.


      • Äidinkielenopelle
        substantiivinauttia kirjoitti:

        pikkujoulutunnelma on yhdyssana.

        Substantiivinauttia nimimerkki. Ensinnäkin kun kirjoitat tänne, tai muualle, niin kun aloitat nimimerkkisi kirjoittamisen, kirjoita nimmarisi isolla alkukirjaimella. Tämä on perusjuttuja ja äidinkielellinen neuvo. Aika noloa, kun et edes tätä ison alkukirjaimen sääntöä osaa ja toisia täällä silti neuvot.

        Ketjun otsikkoa hieman muunnellen sanoisin sinulle: Otetaan sinulle jaxuanaalipanot ilman liukastetta ja tirautetaan peppuusi pikku mällit ja joku koira vois hoitaa tuon.


    • punasilmäinen orava

      Voihan se olla, voihan se olla, että homoseksuaalisuus ja orgiat nousevat näin teemaksi tänä jouluna ja kirkossa ei näy ketään. Kaukana on ne ajat kun jouluaamuna mentiin kirkkoon. Nykyinen meno on panna parrua pakoputkeen letkajenkan tahdissa paikallisessa juottolassa.

    • Näin joulun alla

      Elämme häväistyksen ja uhmakkaiden väkevien Sodoman ja Gomorran miesten aikaa. Röyhkeästi on väkevät tuomiopäivänmiehet astuneet kaapeistaan ulos ja täällä he saarnaavat ja ehdottelevat perus perheitten hetero-miehille pikkujoulu menojaan. Heidän pikkujouluissaan pukki tuo vain kovia paketteja.

    • Karaoke kysyjälle

      Tässäpä sinulle karaoke ketju. Ole hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe