naapurin äijä käy panemassa

helsinkiläinen nainen

HALUSINÄIN ILMOITTA ETTA NAAPURIN ukko käy minua nussimassa täällä helaingissä

12

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anneli Pimpakka

      Onpa hän ystävällinen kun käy huolehtimassa seksuaalisista tarpeistasi. Empatiaa parhaimmillaan.

      • helsinkiläinen nainen

        Älä muuta sano,hän pettää omaa vaimoaan ja minä miestäni.taloyhtiön kerhohyoneella naiskentelemme 5 kertaa viikossa ja tykkään siitä ku saan kunnolla


      • helsinkiläinen nainen
        helsinkiläinen nainen kirjoitti:

        Älä muuta sano,hän pettää omaa vaimoaan ja minä miestäni.taloyhtiön kerhohyoneella naiskentelemme 5 kertaa viikossa ja tykkään siitä ku saan kunnolla

        Elämämme on ollut pelkkää baimista jo muutaman.kuukaudwn ajan-sitä vartehan meidät on luotu-miesten viihdyttämiseen.


    • missä Rane-Hilda?

      Tämänkin aloituksen kirjoitti joku keskenkasvuinen nuorimies! Provoilu mielessä.

      • helsinkiläinen nainen

        En ole rane hilda,vaan nainen,paina se äojä päähäsi


      • helsinkiläinen nainen
        helsinkiläinen nainen kirjoitti:

        En ole rane hilda,vaan nainen,paina se äojä päähäsi

        Nimeni alkaa.muuten k


    • kotiviini

      Montakos hörhötär on tänään ottanut? Kyllä miehelle akka ku akka käy,reikä ku reikä,,,et ole hänen vaimoaan paljoakaan parempi,ukko luuseri ,samoin sinä

      • helsinkiläinen nainen

        Tänään olemme .aineet 10kertaa,olemme samalla työpaikalla ja tämä vkesti tulee viking li.en pikkujouluista


    • Kirsi.

      Typerä naista alistava provo jälleen kerran.

    • helsinkiläinen naine

      tämä ei ole provo pääsemme samaan hyttiin ja siiten minua naidaan koko yö

      • helsinkiläinen naine

        olipa raju yö huhuhu naimme 12 h tuntia yhteen pötköön ja tänään uudestaan krapulan poistoksi


    • lallalaa

      mioe oo naina koko naisen aikasen elämäni,,,nytkin ku istun konellaa mua piip

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe