Kysyisin kakkosilta/ykköstyneiltä

mikä sai teidät rakastumaan ukkomieheen? Eikö pelota että joudutte itse pettymään?
Toivon ihan asiallisia vastauksia.
Petetyt/jätetyt jättäkää katkeruus pois ainakin tämän ketjun ajaksi ja antakaa sen toisen naisen kertoa mikä sai hänet rakastumaan puolisoonne?
Toivon rehellistä ja antoisaa keskustelua aiheesta.

93

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijarin lankaan

      Minulla ei silloin ollut tietoa että mies on varattu. Kyllä pelkäsi että joutuu pettymään, kun hämäräksi muuttui koko mies. Ex nainen jätti, mies otti uuden nuoren neidon. Uusia muitakin naisia. Mies etsi vaan seksiä ja käytti hyväksi tilannetta. Se oli järkytys minulle ja avovaimolle kun totuus paljastui. Ei mikään kehuttava "vehe" edes miehellä ja kuvittelee osaavansa, yök. Pihi mies, oma itse tärkein. Hyvä näyttelijä, kostaa naiselle jos ei pidä naamasta. Onni kukoistaa uuden laihan naisen kanssa tai sitten se on vain kulissia. Tuollaiseen tyyppiin voi kulua äkkiä monta vuotta, koska järkytyksestä ei selviä noin vain.

      • huijarin lankaan

        Ei ole ainoa mies joka on huijannut, peitellyt totuutta seksin vuoksi tai sekopää, mutta nyt ne oppi tunnistamaan.


    • valesinkku

      Minulla on tosiaankin ukkomies kierroksessa. Ja miksi ukkomies, siksi , että se varmasti palaa kotiinsa ja pysyy siellä. Ei järjestä minkäänlaisia kohtauksia, eikä paljastele pitkin kyliä kenen kanssa käy paineitaan helpottamassa.
      Rakkaudeksi tätä en nyt kutsuisi, pikemmin sellainen kaverisuhde. Kumpikin tietää missä mennään ja lirkutuksia ei tule, puolin eikä toisin.
      Alusta asti olen hänelle tehnyt selväksi, ettei minun takia kannata eroa ottaa, koska arkeani en enään miehen kanssa jaa. Haluan elää lasteni kanssa rauhallista normiarkea ilman minkäänlaista säätöä.
      Hänen kotielämästään en suuria tiedä, enkä siihen sotkeennu. Tapaamiset hoidetaan silloin, kun ne kummankin elämään sopii.
      Mies on ihan normi suomalainen mies, tavallinen jurrikka. Se miksi hän ajautui seuraani, johtuu ehkä sieltä kotielämästä. Seksi ehkä se tärkein, kun sitä ei kotosalla ole niin sitä haetaan sieltä mistä sitä saa. Kieltämättä ei mikään huono rakastaja.

      • Et voi tietää

        "eikä paljastele pitkin kyliä kenen kanssa käy paineitaan helpottamassa. "
        Tästä et voi tietää yhtään mitään.


      • 4+4

        "valesinkku" kirjoitti valtavan tekstin ja epäselväksi ei jäänyt hänen itsekkyys!


      • Toiset ne
        4+4 kirjoitti:

        "valesinkku" kirjoitti valtavan tekstin ja epäselväksi ei jäänyt hänen itsekkyys!

        Valesinkku on äärettömän ylpeä itsestään ja elämäntavastaan!:)


      • olet sinkku, niin mi

        MIksi käytät itsestäsi nimitystä valesinkku? Eihän sulla oikeasti ole miestä, joten ihan sinkku sä olet. Oletko uskollinen ukkomiehelle? Uskotko, ettei hänellä vaimon kanssa seksiä ole?

        Mulla myös ystävänä ukkomies, jonka kanssa tavataan silloin tällöin. Seksiä, hyvää ruokaa, kivoja retkiä ja mielenkiintoisia keskusteluja. Kaikin puolin mukava mies. En hänestä itselleni miestä haaveile ja tapailen myös muita miehiä. Koskaan ei vaimoaan moiti ja seksiäkin heillä on. Sopii minulle. Verkot on kuitenkin vesillä koko ajan ja mieli avoin myös vapaiden miesten suhteen. Vielä se kolahtaa se vapaa mies munkin kohdalle.


      • Toiset ne kirjoitti:

        Valesinkku on äärettömän ylpeä itsestään ja elämäntavastaan!:)

        Haloo naiset!!!!!! Tarkoitus oli saada aikaan keskustelua ilman katkeria ja syytteleviä kommentteja sillä niitä löytyy tarpeeksi muutenkin.


      • e-päi-len
        Et voi tietää kirjoitti:

        "eikä paljastele pitkin kyliä kenen kanssa käy paineitaan helpottamassa. "
        Tästä et voi tietää yhtään mitään.

        No jos olisit itse perheellinen, jolla on salarakas - etkä halua erota, niin kertoisitko asiasta heti 10 "parhaalle kaverille" ?


      • e-päi-len
        olet sinkku, niin mi kirjoitti:

        MIksi käytät itsestäsi nimitystä valesinkku? Eihän sulla oikeasti ole miestä, joten ihan sinkku sä olet. Oletko uskollinen ukkomiehelle? Uskotko, ettei hänellä vaimon kanssa seksiä ole?

        Mulla myös ystävänä ukkomies, jonka kanssa tavataan silloin tällöin. Seksiä, hyvää ruokaa, kivoja retkiä ja mielenkiintoisia keskusteluja. Kaikin puolin mukava mies. En hänestä itselleni miestä haaveile ja tapailen myös muita miehiä. Koskaan ei vaimoaan moiti ja seksiäkin heillä on. Sopii minulle. Verkot on kuitenkin vesillä koko ajan ja mieli avoin myös vapaiden miesten suhteen. Vielä se kolahtaa se vapaa mies munkin kohdalle.

        Sinäkin kommentoit nimimerkin "valesinkku" kirjoitusta kuin olisit jotenkin itse parempi..?


      • valesinkku
        olet sinkku, niin mi kirjoitti:

        MIksi käytät itsestäsi nimitystä valesinkku? Eihän sulla oikeasti ole miestä, joten ihan sinkku sä olet. Oletko uskollinen ukkomiehelle? Uskotko, ettei hänellä vaimon kanssa seksiä ole?

        Mulla myös ystävänä ukkomies, jonka kanssa tavataan silloin tällöin. Seksiä, hyvää ruokaa, kivoja retkiä ja mielenkiintoisia keskusteluja. Kaikin puolin mukava mies. En hänestä itselleni miestä haaveile ja tapailen myös muita miehiä. Koskaan ei vaimoaan moiti ja seksiäkin heillä on. Sopii minulle. Verkot on kuitenkin vesillä koko ajan ja mieli avoin myös vapaiden miesten suhteen. Vielä se kolahtaa se vapaa mies munkin kohdalle.

        En edes uhraa ajatusta, sille onko hänellä seksiä vaimonsa kanssa vai ei. Uskon, ettei. Tai sitten vaimo sokea ja kuuro. Nimittäin viestejä tulee aika myöhäänkin.
        Eikä se minulle kuulu, jos on niin on.
        En ole ylpeä elämäntavastani, mutta tämä sopii minulle. Ja se loppuu sitten, kun jompi kumpi sitä tahtoo. En soittele perään. En tee sitä nytkään.
        Ja ei todellakaan paljastele pitkin kyliä, kun sattuu asumaan suhteellisen kaukana, joten minun puolesta kertokoon, vaikka kaikille lähikaupan asiakkaille, ei heilauta minua.
        Tuo välimatka varmistaa myös sen, ettemme törmäile kylillä.


      • Et voi tietää
        e-päi-len kirjoitti:

        No jos olisit itse perheellinen, jolla on salarakas - etkä halua erota, niin kertoisitko asiasta heti 10 "parhaalle kaverille" ?

        Saat epäillä. Silti, et voi tietää.


      • En ole inva
        valesinkku kirjoitti:

        En edes uhraa ajatusta, sille onko hänellä seksiä vaimonsa kanssa vai ei. Uskon, ettei. Tai sitten vaimo sokea ja kuuro. Nimittäin viestejä tulee aika myöhäänkin.
        Eikä se minulle kuulu, jos on niin on.
        En ole ylpeä elämäntavastani, mutta tämä sopii minulle. Ja se loppuu sitten, kun jompi kumpi sitä tahtoo. En soittele perään. En tee sitä nytkään.
        Ja ei todellakaan paljastele pitkin kyliä, kun sattuu asumaan suhteellisen kaukana, joten minun puolesta kertokoon, vaikka kaikille lähikaupan asiakkaille, ei heilauta minua.
        Tuo välimatka varmistaa myös sen, ettemme törmäile kylillä.

        "vaimo sokea ja kuuro. Nimittäin viestejä tulee aika myöhäänkin."
        Johtuu siitä, että mies käy tupakalla pihalla. En ole sokea kuuro en ole, tupakkapaikalta ei näkynyt eikä kuulunut sisälle asti. Tv ex-vaimo


      • JJ**
        valesinkku kirjoitti:

        En edes uhraa ajatusta, sille onko hänellä seksiä vaimonsa kanssa vai ei. Uskon, ettei. Tai sitten vaimo sokea ja kuuro. Nimittäin viestejä tulee aika myöhäänkin.
        Eikä se minulle kuulu, jos on niin on.
        En ole ylpeä elämäntavastani, mutta tämä sopii minulle. Ja se loppuu sitten, kun jompi kumpi sitä tahtoo. En soittele perään. En tee sitä nytkään.
        Ja ei todellakaan paljastele pitkin kyliä, kun sattuu asumaan suhteellisen kaukana, joten minun puolesta kertokoon, vaikka kaikille lähikaupan asiakkaille, ei heilauta minua.
        Tuo välimatka varmistaa myös sen, ettemme törmäile kylillä.

        Nähtävästi sinä rauhoitat itseäsi sillä, että kun viestit kulkevat milloin hyvänsä niin täytyyhän hänen pitää sinua ykkösenä elämässään!
        Oletko naivi? Pettäjä kulkee puhelin taskussaan päivisin ja öisin patjan alla...
        Tekstaria on helppo laittaa koiraa ulkoiluttaessa, suihkureissulla, saunassa, wc:ssä, kauppareissulla ja kuntosalissa...ihan noin muutamia paikkoja mainitakseni.
        Vaikka miehen parisuhteen asiat eivät sinulle kuulu, kuten vakuutat kovasti niin kuitenkin mietit asioita...
        Täytyy olla erikoinen tapaus joka ei ajattelisi muulloin vakituista seksikumppaniaan kuin rakasteluhetkellä.

        Minua itseäni ei ole ainakaan vielä petetty, mutta pettäjien ja kakkosten metkut tunnen hyvin!
        Pettäjistä puhumattakaan niin kakkoset ovat laidastaan samantyylisiä tapauksia!
        Uskotellaan ja vakuutellaan muuta kuin mitä oikeasti ajatellaan!


      • Totuus tämäkin
        olet sinkku, niin mi kirjoitti:

        MIksi käytät itsestäsi nimitystä valesinkku? Eihän sulla oikeasti ole miestä, joten ihan sinkku sä olet. Oletko uskollinen ukkomiehelle? Uskotko, ettei hänellä vaimon kanssa seksiä ole?

        Mulla myös ystävänä ukkomies, jonka kanssa tavataan silloin tällöin. Seksiä, hyvää ruokaa, kivoja retkiä ja mielenkiintoisia keskusteluja. Kaikin puolin mukava mies. En hänestä itselleni miestä haaveile ja tapailen myös muita miehiä. Koskaan ei vaimoaan moiti ja seksiäkin heillä on. Sopii minulle. Verkot on kuitenkin vesillä koko ajan ja mieli avoin myös vapaiden miesten suhteen. Vielä se kolahtaa se vapaa mies munkin kohdalle.

        Sinulle" olet sinkku, niin mi"!
        Kirjoitat, että tapailet muitakin miehiä ukkomiehesi lisäksi! Tiedätkö, minun maailmassani teitä sanotaan "yleisiksi naisiksi"?


      • se on sun mielipide
        Totuus tämäkin kirjoitti:

        Sinulle" olet sinkku, niin mi"!
        Kirjoitat, että tapailet muitakin miehiä ukkomiehesi lisäksi! Tiedätkö, minun maailmassani teitä sanotaan "yleisiksi naisiksi"?

        Sä elät jossain viime vuosituhannella ajatusmaailmassasi. Tapailu=kahvittelua, leffassa käyntiä, tanssia yms. ihan tavallisia asioita, joita säkin teet ystäviesi kanssa. Seksiä vain hyvin harvoin. Jos se tekee musta yleisen naisen, niin sitten olen sellainen.

        Miten muuten luulet aikuisten ihmisten tutustuvan toisiinsa ellei tapaile useampia ihmisiä? Mä en ole sellainen, joka heti tietää, kuka on mulle se ainoa oikea. Tietysti tulee vastaan joskus ihmisiä, joiden kanssa haluaa heti sänkyyn. Mutta se on pelkkää himoa. Tunteisiin tarvitsen aikaa.


      • valesinkku
        JJ** kirjoitti:

        Nähtävästi sinä rauhoitat itseäsi sillä, että kun viestit kulkevat milloin hyvänsä niin täytyyhän hänen pitää sinua ykkösenä elämässään!
        Oletko naivi? Pettäjä kulkee puhelin taskussaan päivisin ja öisin patjan alla...
        Tekstaria on helppo laittaa koiraa ulkoiluttaessa, suihkureissulla, saunassa, wc:ssä, kauppareissulla ja kuntosalissa...ihan noin muutamia paikkoja mainitakseni.
        Vaikka miehen parisuhteen asiat eivät sinulle kuulu, kuten vakuutat kovasti niin kuitenkin mietit asioita...
        Täytyy olla erikoinen tapaus joka ei ajattelisi muulloin vakituista seksikumppaniaan kuin rakasteluhetkellä.

        Minua itseäni ei ole ainakaan vielä petetty, mutta pettäjien ja kakkosten metkut tunnen hyvin!
        Pettäjistä puhumattakaan niin kakkoset ovat laidastaan samantyylisiä tapauksia!
        Uskotellaan ja vakuutellaan muuta kuin mitä oikeasti ajatellaan!

        Tiedän, etten ole ykkönen hänen elämässään. Olisi väärin uskotella niin, koska ykkösenä tulevat omat lapset. Tämä on myös minun arvojärjestys.
        Tupakilla ei kulje, tämä mies. Koiraakaan ei kuseta, kun sitä ei ole. Se, että tiedän hänen päivänsä suhteellisen tarkkaan johtuu siitä, että olemme samassa ammatissa. Missä on suhteellisen erikoiset työajat.
        Juurikin tämä ammatti tekee meistä aika erikoiset. Ammatin kautta me tutustuimmekin. Yksinäistä puurtamista, mitä on toisen alaan vihkiytymättömän vaikea käsittää. Vapaata on silloin, kun toiset ovat töissä.
        Miksi minä kiusaisin itseäni, miettimällä mitä tämä mies tekee kotonaan tai vaimonsa kanssa. Uskon jos sanoo, ettei välejä häävisti ole. Jos onkin toisin, entä sitten. Minulla tuo työ ja perhe vaatii niin paljon, etten jatkuvasti istu sohvan nurkassa känny kourussa mouruamassa.
        En vaadi, enkä pyydä tapaamisia. Juttelemme, kun se sopii.


      • Kalkkiksella moraali
        se on sun mielipide kirjoitti:

        Sä elät jossain viime vuosituhannella ajatusmaailmassasi. Tapailu=kahvittelua, leffassa käyntiä, tanssia yms. ihan tavallisia asioita, joita säkin teet ystäviesi kanssa. Seksiä vain hyvin harvoin. Jos se tekee musta yleisen naisen, niin sitten olen sellainen.

        Miten muuten luulet aikuisten ihmisten tutustuvan toisiinsa ellei tapaile useampia ihmisiä? Mä en ole sellainen, joka heti tietää, kuka on mulle se ainoa oikea. Tietysti tulee vastaan joskus ihmisiä, joiden kanssa haluaa heti sänkyyn. Mutta se on pelkkää himoa. Tunteisiin tarvitsen aikaa.

        Ihme jos uuden kanssa menet parisuhteeseen ennen seksin toimimista! Eli kyllä testaat tapailemasi miehet jos ihastut ja seurstelu jatkuu. Siinä tapauksessa, että ensimmäinen ei onnistu testaat seuraavaa ja seuraavaa...
        Ukkomies on sivussa varasuhde!

        Nykyinen termi "tapailu" näyttää jättävän väljyyttä useampaan suhteeseen samaan aikaan.
        Entisaikaan seurusteltiin ja tutustuttiin kunnolla ja sitten muutettiin yhteiseen asuntoon. Näyttää siltä, että nämä useamman kanssa tapailijat sanovat seurusteluksi sitten avoliittoa. Mennään yhteen tuntematta vastapuolta kunnolla! Tulos tiedetään! Pettämistä, eroja ja uusioperheitä on nykyajan trendi.


      • e-päi-len
        Et voi tietää kirjoitti:

        Saat epäillä. Silti, et voi tietää.

        Niin... Eikä ukkomieskään voi tietää, onko hänen olemassa olonsa salarakkaan lähipiirin tiedossa vai ei...


      • hiljaiset sillat
        Et voi tietää kirjoitti:

        "eikä paljastele pitkin kyliä kenen kanssa käy paineitaan helpottamassa. "
        Tästä et voi tietää yhtään mitään.

        Ei kai sitä satavarmaksi voi tietääkään, mutta tuskin ukkomies kylillä huutelee.
        Saattaisi jutut kantautua vaimon korviin ja siinähän sitten soppa syntyisi.


      • tekopyhää
        4+4 kirjoitti:

        "valesinkku" kirjoitti valtavan tekstin ja epäselväksi ei jäänyt hänen itsekkyys!

        Ketä kohtaan valesinkku on itsekäs.

        Eikös jokainen ajattele tuossa tilanteessa omia tarpeitaan. Niinhän se ukkomieskin ajattelee, samalla kumpikin auttavat toisiaan.

        Ukkomies on itsekäs ja toimii itsekkäästi vaimoaan kohtaan.


      • hetkinen1

        Valesinkun kirjoitukseen vastaan. No sittenhän sinulla on mahdollisuus ottaa lisää miehiä, kun et ole parisuhteessa. Miksi tyytyisit yhteen jörriin, kun saat parikin komeaa? Ei ole sitoumuksia. Tai voit vaihtaa lennossa. Niin voi kyllä mieskin. Voisit ottaa vapaan, koska onhan heissäkin hiljaisia, jotka eivät kiinnostu parisuhdemielessä. Tosin seksimiehistä voi saada taudin. Kerro nyt vaimolle ihmeessä mitä hänen miehensä tekee, niin päättävät korjata suhteensa tai etsivät itselleen sopivaa seuraa.


      • Juorukello
        hiljaiset sillat kirjoitti:

        Ei kai sitä satavarmaksi voi tietääkään, mutta tuskin ukkomies kylillä huutelee.
        Saattaisi jutut kantautua vaimon korviin ja siinähän sitten soppa syntyisi.

        Ukot on pahimpia juoruajia.
        Jos ukkomies pitää kakkosta pienillä kylällä, niin yleensä siitä tietää kaikki muut ensin ensin ja viimeisenä vaimo.

        Ja jos joku mies erehtyy seurustelemaan myöhemmin entisen kakkosen kanssa, niin ei mene kauaa kun ukkomies käy kehumassa kun on pääsyt pukille.
        Suhde päättyy eroon.

        Yleensä kakkosista tulee jossain vaiheessa vanhoja piikoja.


      • Juorukellolle
        Juorukello kirjoitti:

        Ukot on pahimpia juoruajia.
        Jos ukkomies pitää kakkosta pienillä kylällä, niin yleensä siitä tietää kaikki muut ensin ensin ja viimeisenä vaimo.

        Ja jos joku mies erehtyy seurustelemaan myöhemmin entisen kakkosen kanssa, niin ei mene kauaa kun ukkomies käy kehumassa kun on pääsyt pukille.
        Suhde päättyy eroon.

        Yleensä kakkosista tulee jossain vaiheessa vanhoja piikoja.

        Tuo on pointti joka meitä ystäväpiirissä askarruttaa! Yleinen käsitys on, että naisen alkaessa kakkoseksi hän on ikuinen kakkonen! Kuka haluaa seurustella entisen ukkomiehen heilan kanssa ja varsinkin silloin kun salasuhde on ollut "julkinen salaisuus"?
        Jos ei pettäjä korjaa niin nainen jää yksin...
        Kunnia menee, mutta maine kasvaa!!


      • toki uskollinen
        olet sinkku, niin mi kirjoitti:

        MIksi käytät itsestäsi nimitystä valesinkku? Eihän sulla oikeasti ole miestä, joten ihan sinkku sä olet. Oletko uskollinen ukkomiehelle? Uskotko, ettei hänellä vaimon kanssa seksiä ole?

        Mulla myös ystävänä ukkomies, jonka kanssa tavataan silloin tällöin. Seksiä, hyvää ruokaa, kivoja retkiä ja mielenkiintoisia keskusteluja. Kaikin puolin mukava mies. En hänestä itselleni miestä haaveile ja tapailen myös muita miehiä. Koskaan ei vaimoaan moiti ja seksiäkin heillä on. Sopii minulle. Verkot on kuitenkin vesillä koko ajan ja mieli avoin myös vapaiden miesten suhteen. Vielä se kolahtaa se vapaa mies munkin kohdalle.

        En ymmärrä tuota ajattelutapaa, että ihmetellään, miksi toinen nainen on uskollinen ukkomiehelle! Yleisesti ottaen aika moni kai on uskollinen sille ihmisille, jota rakastaa. Harva kai pitää yhtä aikaa useampaa seksikumppania?

        Ja entä sitten, jos miehellä on seksiä vaimonsa kanssa?! Joillain on, joillain ei. Ei se kuitenkaan ole mikään kriteeri, jonka vuoksi pitäisi tai voisi pitää muitakin seksikumppaneita.


      • perustele!
        olet sinkku, niin mi kirjoitti:

        MIksi käytät itsestäsi nimitystä valesinkku? Eihän sulla oikeasti ole miestä, joten ihan sinkku sä olet. Oletko uskollinen ukkomiehelle? Uskotko, ettei hänellä vaimon kanssa seksiä ole?

        Mulla myös ystävänä ukkomies, jonka kanssa tavataan silloin tällöin. Seksiä, hyvää ruokaa, kivoja retkiä ja mielenkiintoisia keskusteluja. Kaikin puolin mukava mies. En hänestä itselleni miestä haaveile ja tapailen myös muita miehiä. Koskaan ei vaimoaan moiti ja seksiäkin heillä on. Sopii minulle. Verkot on kuitenkin vesillä koko ajan ja mieli avoin myös vapaiden miesten suhteen. Vielä se kolahtaa se vapaa mies munkin kohdalle.

        Miten pystyt rakastelemaan useampia miehiä samaan aikaan? Onko se sinusta jotenkin parempaa kuin olla uskollinen yhdelle miehelle, joka vain sattuu olemaan naimisissa?


      • niin kuultu
        e-päi-len kirjoitti:

        No jos olisit itse perheellinen, jolla on salarakas - etkä halua erota, niin kertoisitko asiasta heti 10 "parhaalle kaverille" ?

        Kyllä se uskominen kertoo, jollei kymmenelle, niin kolmelle parhaalle kaverille ainakin. Saatesanoilla " älä sitten kerro kenellekään". Tietäähän sen kertooko ne.


    • nyxä

      Olen ns ykköstynyt kakkonen ja rakastan puolisoani yli kaiken. En halua, enkä edes usko, että tekee minulle saman mitä teki exällensä. Teen kaikkeni, että tämä liitto ei pääty eroon.

      • Ajatusviiva

        Kerro, kun tiedät mikä estää pettäjamiestäsi pettämästä sinuakin?
        Ps. Jokainen rakastaa yli kaiken....mutta sinä otit pettäjän tietoisesti!


      • provohan toi

        Tää nyxä on provo kaikille pettäjistä kiinni pitäville vaimoille. Älkää rouvat provosoituko. Ei teidän ukot oo kenenkään uuden mukaan lähtemässä. Kotiinsa palaavat aina lihapatojen äärelle reissujensa jälkeen.


      • Ajatusviiva
        provohan toi kirjoitti:

        Tää nyxä on provo kaikille pettäjistä kiinni pitäville vaimoille. Älkää rouvat provosoituko. Ei teidän ukot oo kenenkään uuden mukaan lähtemässä. Kotiinsa palaavat aina lihapatojen äärelle reissujensa jälkeen.

        Kun en ole petetty/jätetty niin voin luvalla kommentoida tähän ketjuun...
        Aloittaja merkitsi ko. henkilöt ulkopuolelle!

        En usko, että kovin moni vaimo pitää pettäjästä oikeasti kiinni. Se on yleinen optinen harha sillä mitä minä olen pettämiseroja nähnyt niin kaikki päättyy, kun petetty selviää shokista ja saa asunto yms. kuntoon. On niitä petettyjä kuitenkin ystäväpiirissä joitakin ja jopa sukulaisissa. Pettäjiä kyllä vähemmän...Kertooko se, että huijarit pesii muualla?

        Antaa kakkosten uskoa ja luulla, että vaimo ei päästä pettäjää! Sekin on harhaa..
        Selvennän vielä, että tunnen myös muutaman kakkosen ja he ovat eniten ulalla.


      • yihk
        Ajatusviiva kirjoitti:

        Kun en ole petetty/jätetty niin voin luvalla kommentoida tähän ketjuun...
        Aloittaja merkitsi ko. henkilöt ulkopuolelle!

        En usko, että kovin moni vaimo pitää pettäjästä oikeasti kiinni. Se on yleinen optinen harha sillä mitä minä olen pettämiseroja nähnyt niin kaikki päättyy, kun petetty selviää shokista ja saa asunto yms. kuntoon. On niitä petettyjä kuitenkin ystäväpiirissä joitakin ja jopa sukulaisissa. Pettäjiä kyllä vähemmän...Kertooko se, että huijarit pesii muualla?

        Antaa kakkosten uskoa ja luulla, että vaimo ei päästä pettäjää! Sekin on harhaa..
        Selvennän vielä, että tunnen myös muutaman kakkosen ja he ovat eniten ulalla.

        Omassa tuttavapiirissäni on parikin naista, jotka todella pitävät pettävistä ukoistaan kiinni kuin "saituri aarteesta". Toisessa tapauksessa mies on saanut harha-askeleensa anteeksi kerta toisensa jälkeen - viidennen kerran jälkeen lakkasin laskemasta - ja kun pöly on laskeutunut ja vaimo rauhoittunut, eiku verkot vesille uudelleen. Ja taas sama rumba: nainen itkee ystävilleen, ettei ymmärrä, miten tässä näin kävi... Minulle ei ole itkenyt sen jälkeen, kun kerroin, mitä ajattelen: että olisin poistanut petturin jo ajat sitten elämästäni, mutta toki kukin toimii tyylillään ja jos huvittaa hakata päätä seinään, niin se on jo tietoinen valinta. Toisessa tapauksessa naiselle kerrottiin "julkinen salaisuus", että miehellä on jo pitkään ollut suhde työkaverinsa kanssa. Nainen totesi, ettei usko ja ei kiinnosta ja miehestään ei luovu.


      • onnellinennainen
        provohan toi kirjoitti:

        Tää nyxä on provo kaikille pettäjistä kiinni pitäville vaimoille. Älkää rouvat provosoituko. Ei teidän ukot oo kenenkään uuden mukaan lähtemässä. Kotiinsa palaavat aina lihapatojen äärelle reissujensa jälkeen.

        provohan toi, vai ei nyxätkään saa kertoa onnestaan? Sorry. Tämä ketjuhan on osoitettu juuri meille.
        Onko väärin jos rakastan ja teen kaikkeni, että meidän liitto ei päättyisi samalla tavalla kuin puolisoni edellinen liittoa.


      • heh hee ;)
        onnellinennainen kirjoitti:

        provohan toi, vai ei nyxätkään saa kertoa onnestaan? Sorry. Tämä ketjuhan on osoitettu juuri meille.
        Onko väärin jos rakastan ja teen kaikkeni, että meidän liitto ei päättyisi samalla tavalla kuin puolisoni edellinen liittoa.

        onko tabut taas unohtuneet


      • cindy.
        Ajatusviiva kirjoitti:

        Kun en ole petetty/jätetty niin voin luvalla kommentoida tähän ketjuun...
        Aloittaja merkitsi ko. henkilöt ulkopuolelle!

        En usko, että kovin moni vaimo pitää pettäjästä oikeasti kiinni. Se on yleinen optinen harha sillä mitä minä olen pettämiseroja nähnyt niin kaikki päättyy, kun petetty selviää shokista ja saa asunto yms. kuntoon. On niitä petettyjä kuitenkin ystäväpiirissä joitakin ja jopa sukulaisissa. Pettäjiä kyllä vähemmän...Kertooko se, että huijarit pesii muualla?

        Antaa kakkosten uskoa ja luulla, että vaimo ei päästä pettäjää! Sekin on harhaa..
        Selvennän vielä, että tunnen myös muutaman kakkosen ja he ovat eniten ulalla.

        "vaimo ei päästä pettäjää! Sekin on harhaa.."

        Niin on kyllä juu harhaa. Vaimo ei voi olla "päästämättä" miestään kakkosen kelkkaan, jos mies haluaa lähteä. Yleensä miehet ei halua.


      • cindy.
        yihk kirjoitti:

        Omassa tuttavapiirissäni on parikin naista, jotka todella pitävät pettävistä ukoistaan kiinni kuin "saituri aarteesta". Toisessa tapauksessa mies on saanut harha-askeleensa anteeksi kerta toisensa jälkeen - viidennen kerran jälkeen lakkasin laskemasta - ja kun pöly on laskeutunut ja vaimo rauhoittunut, eiku verkot vesille uudelleen. Ja taas sama rumba: nainen itkee ystävilleen, ettei ymmärrä, miten tässä näin kävi... Minulle ei ole itkenyt sen jälkeen, kun kerroin, mitä ajattelen: että olisin poistanut petturin jo ajat sitten elämästäni, mutta toki kukin toimii tyylillään ja jos huvittaa hakata päätä seinään, niin se on jo tietoinen valinta. Toisessa tapauksessa naiselle kerrottiin "julkinen salaisuus", että miehellä on jo pitkään ollut suhde työkaverinsa kanssa. Nainen totesi, ettei usko ja ei kiinnosta ja miehestään ei luovu.

        Mistä tiedät, ettei miesten vaimoilla ole itsellään vaikka monta kakkosmiestä? Niistä vain harvemmin puhutaan.


      • Mieti tarkasti

        Niinpä, mutta tekeekö miehesi kaikkensa, ettette eroa?
        Eihän hän vaivautunut edellisestäkään liitossa, vaan vaihtoi uuteen, kun arki alkoi painamaan.
        Ystävän neuvo, mietihän tuota.


      • minäpä kerron teille
        provohan toi kirjoitti:

        Tää nyxä on provo kaikille pettäjistä kiinni pitäville vaimoille. Älkää rouvat provosoituko. Ei teidän ukot oo kenenkään uuden mukaan lähtemässä. Kotiinsa palaavat aina lihapatojen äärelle reissujensa jälkeen.

        Oletetaan nyxän kirjoituksen olevan provo ja minä voin kertoa miksi se on kirjoitettu. Sen on kirjoittanut henkilö joka tietää hänen exmiehensä olevan onnellinen tapaamansa naisen kanssa ja että heitä ei kiinnosta tämän kirjoittajan sabotaasiyritykset tai heitä ei yleensä edes kiinnosta koko ihminen ei ole mitään tarvetta, lapsia tai muutakaan miksi pitää yhteys.

        Tämä kirjoittaja kirjoittaa asiat kuten hän haluaisi niiden olevan ja menevän. Sehän on tällaisella palstalla helppoa ja aivan harmitonta ei haittaa saa kirjoittaa :)

        Hän siis aikansa kirjoittaa itsenään (exänä) ja kun ei saa sopivaa uhria kenestäkään jota voisi alkaa kivittämään nyxänä niin hän päättää kirjoittaa itse nyxän roolissa. Kätevää eikö totta mutta aivan sallittua mitä haittaa ei ainakaa minua.

        Hänellä ei ole lääkitys ollut kunnossa pitkään aikaan mutta jos hän ei sitä tiedä niin annetaan asian olla.


      • onnellinennainen
        minäpä kerron teille kirjoitti:

        Oletetaan nyxän kirjoituksen olevan provo ja minä voin kertoa miksi se on kirjoitettu. Sen on kirjoittanut henkilö joka tietää hänen exmiehensä olevan onnellinen tapaamansa naisen kanssa ja että heitä ei kiinnosta tämän kirjoittajan sabotaasiyritykset tai heitä ei yleensä edes kiinnosta koko ihminen ei ole mitään tarvetta, lapsia tai muutakaan miksi pitää yhteys.

        Tämä kirjoittaja kirjoittaa asiat kuten hän haluaisi niiden olevan ja menevän. Sehän on tällaisella palstalla helppoa ja aivan harmitonta ei haittaa saa kirjoittaa :)

        Hän siis aikansa kirjoittaa itsenään (exänä) ja kun ei saa sopivaa uhria kenestäkään jota voisi alkaa kivittämään nyxänä niin hän päättää kirjoittaa itse nyxän roolissa. Kätevää eikö totta mutta aivan sallittua mitä haittaa ei ainakaa minua.

        Hänellä ei ole lääkitys ollut kunnossa pitkään aikaan mutta jos hän ei sitä tiedä niin annetaan asian olla.

        minäpä kerron teille. ihan itekkö tuon keksit, eks sinäki ole nyxä. Mä ainakin olen onnellinen puolisoni kanssa. Mutta sä et näytä olevan kun jotain exää tähän vedät.


      • järjetön
        minäpä kerron teille kirjoitti:

        Oletetaan nyxän kirjoituksen olevan provo ja minä voin kertoa miksi se on kirjoitettu. Sen on kirjoittanut henkilö joka tietää hänen exmiehensä olevan onnellinen tapaamansa naisen kanssa ja että heitä ei kiinnosta tämän kirjoittajan sabotaasiyritykset tai heitä ei yleensä edes kiinnosta koko ihminen ei ole mitään tarvetta, lapsia tai muutakaan miksi pitää yhteys.

        Tämä kirjoittaja kirjoittaa asiat kuten hän haluaisi niiden olevan ja menevän. Sehän on tällaisella palstalla helppoa ja aivan harmitonta ei haittaa saa kirjoittaa :)

        Hän siis aikansa kirjoittaa itsenään (exänä) ja kun ei saa sopivaa uhria kenestäkään jota voisi alkaa kivittämään nyxänä niin hän päättää kirjoittaa itse nyxän roolissa. Kätevää eikö totta mutta aivan sallittua mitä haittaa ei ainakaa minua.

        Hänellä ei ole lääkitys ollut kunnossa pitkään aikaan mutta jos hän ei sitä tiedä niin annetaan asian olla.

        minäpä kerron... jos tuo olisi totta, niin kertomuksesi ex on täysin seonnut!


      • huomioi
        järjetön kirjoitti:

        minäpä kerron... jos tuo olisi totta, niin kertomuksesi ex on täysin seonnut!

        järjetön. ei tuollaista exää ole kuin ykköstyneen mielessä. Se taas osoittaa ykköstyneen sairaasta suhtautumisesta exään.


    • cindy.

      "Mikä saa rakastumaan ukkomieheen?"

      Minusta tuossa on kaksi täysin eri asiaa. Rakkaus ja suhde/parisuhde. Ihminen rakastuu kuka mistäkin syistä, riippumatta kohteen siviilisäädystä. Ihan toinen juttu on aloittaa seksisuhde rakkauden kanssa, ja/tai haaveilla parisuhteesta.

      • sätkyle

        Mutta onko se vaimolta pois, jos mies hakee seksin kodin ulkopuolelta, jos vaimo ei halua seksiä??? Näitä haluttomia vaimoja on, mutta miten he perustelevat sen, että tuomitsevat sen puolisonsakin seksittömään elämään???
        Kuuluuko tämäkin siihen myötä ja vasta mäessä?


      • Oma valinta
        sätkyle kirjoitti:

        Mutta onko se vaimolta pois, jos mies hakee seksin kodin ulkopuolelta, jos vaimo ei halua seksiä??? Näitä haluttomia vaimoja on, mutta miten he perustelevat sen, että tuomitsevat sen puolisonsakin seksittömään elämään???
        Kuuluuko tämäkin siihen myötä ja vasta mäessä?

        Idiootti. Ei sinua kukaan ei tuomitse sinua seksittömään elämään! Oma valinta, Oma valinta on elää avioliitossa. On oma valinta pettää, Jos haluat elää avioliitossa, puhu rohkeasti. Mutta et ehkä osaa kuin valittaa ja kitistä, se ei vaimon haluja palauta. Mene seksiterapeutille vaimosi kanssa. Ota pikku ulkoruokinta, asumusero, edes, jos vaimo ei ymmärrä, kuinka paljon seksinpuute häiritsee, sinua. Jos ei auta, eroa, pääset seksielämään viriilinä sinkkuna. Ihan tosi, oma valinta, miten elät.


      • Älkää uskoko kaikkea
        sätkyle kirjoitti:

        Mutta onko se vaimolta pois, jos mies hakee seksin kodin ulkopuolelta, jos vaimo ei halua seksiä??? Näitä haluttomia vaimoja on, mutta miten he perustelevat sen, että tuomitsevat sen puolisonsakin seksittömään elämään???
        Kuuluuko tämäkin siihen myötä ja vasta mäessä?

        Millä mittaat sen vaimojen haluttomuuden?
        Sehän on vain lierojen ukkomiesten urbaanilegendaa! Kakkosetko sen ovat tilastoineet?


      • ne kakkoset
        Älkää uskoko kaikkea kirjoitti:

        Millä mittaat sen vaimojen haluttomuuden?
        Sehän on vain lierojen ukkomiesten urbaanilegendaa! Kakkosetko sen ovat tilastoineet?

        Älkääkä uskosko kaikkea, ne harvat kakkoset levittelevät ukkomiesten urbaanilegendaa ympäriinsä jopa itse petetylle,


      • kerro kerro kuvastin
        Oma valinta kirjoitti:

        Idiootti. Ei sinua kukaan ei tuomitse sinua seksittömään elämään! Oma valinta, Oma valinta on elää avioliitossa. On oma valinta pettää, Jos haluat elää avioliitossa, puhu rohkeasti. Mutta et ehkä osaa kuin valittaa ja kitistä, se ei vaimon haluja palauta. Mene seksiterapeutille vaimosi kanssa. Ota pikku ulkoruokinta, asumusero, edes, jos vaimo ei ymmärrä, kuinka paljon seksinpuute häiritsee, sinua. Jos ei auta, eroa, pääset seksielämään viriilinä sinkkuna. Ihan tosi, oma valinta, miten elät.

        Oma valinta, todella oikeassa. Toista syytetään kun halutaan unohtaa/peittää valehdella omasta vastuusta avioliiton onnistumisessa. Avioliitto on tiimityö kummankin pitää puhaltaa samaan hiileen. Ongelmat pitää ratkaista yhdessä.Apua löytty jos haluaa ottaa vastaan.Jos halu/tahto yhteistyöhön katoaa niin siitä ei voi toista syyttää.


      • tired....
        Oma valinta kirjoitti:

        Idiootti. Ei sinua kukaan ei tuomitse sinua seksittömään elämään! Oma valinta, Oma valinta on elää avioliitossa. On oma valinta pettää, Jos haluat elää avioliitossa, puhu rohkeasti. Mutta et ehkä osaa kuin valittaa ja kitistä, se ei vaimon haluja palauta. Mene seksiterapeutille vaimosi kanssa. Ota pikku ulkoruokinta, asumusero, edes, jos vaimo ei ymmärrä, kuinka paljon seksinpuute häiritsee, sinua. Jos ei auta, eroa, pääset seksielämään viriilinä sinkkuna. Ihan tosi, oma valinta, miten elät.

        Jos vaimon mielestä kaikki on hyvin ja seksiä on riittävästi, kun sitä on max. 3 kertaa vuodessa, niin miten saat hänet ymmärtämään, että se ei vain riitä? Vaimo ei halua seksiterapeutille eikä muullekaan ammattiauttajalle, koska minä valitan kuulemma aivan turhasta. Jos haen "suoraselkäisesti" eroa, helvet'ti repeää enkä halua sitä lapsillemme. Jos lähden hakemaan erotiikkaa ja läheisyyttä jostain muualta, se ei vain sovi omaan ajatusmaailmaani ja sellaisenkin julkitultua helvet'ti repeäisi kotona.


      • voi sua
        tired.... kirjoitti:

        Jos vaimon mielestä kaikki on hyvin ja seksiä on riittävästi, kun sitä on max. 3 kertaa vuodessa, niin miten saat hänet ymmärtämään, että se ei vain riitä? Vaimo ei halua seksiterapeutille eikä muullekaan ammattiauttajalle, koska minä valitan kuulemma aivan turhasta. Jos haen "suoraselkäisesti" eroa, helvet'ti repeää enkä halua sitä lapsillemme. Jos lähden hakemaan erotiikkaa ja läheisyyttä jostain muualta, se ei vain sovi omaan ajatusmaailmaani ja sellaisenkin julkitultua helvet'ti repeäisi kotona.

        Mun mielestä pettämistä parisuhteessa on myös kieltää toiselta luonnolliset tarpeet eli seksi. Jos ei itseä huvita niin eikö toisellakaan saisi tehdä mieli? Sulla on kinkkinen tilanne etkä todellakaan valita turhasta.

        Kohta joku vetäisee, että olet huono mies, et huomioi puolisoasi arjessa. Mun mielestä haluttomuus ei koskaan johdu toisesta ihmisestä vaan omasta itsestä. Sun vaimollasi on jotain lukkoja omassa päässään.

        Oletko sä sanonut, että haet kohta seksiä muualta kun hän ei halua sitä? Tietenkään kukaan ei sitä halua kuulla eikä edes ajatella, mutta pihtaamisellakin on seurauksensa. Onhan sulla tietenkin kaksi kättä ja voit hetkeksi itse helpottaa oloasi mutta eihän se riitä. Jokainen ihminen kaipaa seksiä toisen ihmisen kanssa, kaipaa toista lähelleen, iho vasten ihoa.

        Seksi on parisuhteen suola ja sokeri, sen liima. Ja sitä merkittävämmäksi sen rooli tulee, kun sitä ei ole. Hieno mies sä olet kun vaan kärsit ilman vieraissa käyntiä.


      • näppärin mielipide
        voi sua kirjoitti:

        Mun mielestä pettämistä parisuhteessa on myös kieltää toiselta luonnolliset tarpeet eli seksi. Jos ei itseä huvita niin eikö toisellakaan saisi tehdä mieli? Sulla on kinkkinen tilanne etkä todellakaan valita turhasta.

        Kohta joku vetäisee, että olet huono mies, et huomioi puolisoasi arjessa. Mun mielestä haluttomuus ei koskaan johdu toisesta ihmisestä vaan omasta itsestä. Sun vaimollasi on jotain lukkoja omassa päässään.

        Oletko sä sanonut, että haet kohta seksiä muualta kun hän ei halua sitä? Tietenkään kukaan ei sitä halua kuulla eikä edes ajatella, mutta pihtaamisellakin on seurauksensa. Onhan sulla tietenkin kaksi kättä ja voit hetkeksi itse helpottaa oloasi mutta eihän se riitä. Jokainen ihminen kaipaa seksiä toisen ihmisen kanssa, kaipaa toista lähelleen, iho vasten ihoa.

        Seksi on parisuhteen suola ja sokeri, sen liima. Ja sitä merkittävämmäksi sen rooli tulee, kun sitä ei ole. Hieno mies sä olet kun vaan kärsit ilman vieraissa käyntiä.

        voi voi seksikin on niinkuin kaikkimuukin parisuhteessa yhteistyötä.


      • voi sua
        näppärin mielipide kirjoitti:

        voi voi seksikin on niinkuin kaikkimuukin parisuhteessa yhteistyötä.

        Niin onkin. Mutta entä jos se toinen ei suostu yhteistyöhön niinkuin tired kuvaa? Onko aina siinä enemmän haluavassa jotain vikaa? Eikö haluttomampi näe itsessään ja asenteissaan mitään korjaamisen varaa? Ei se niin voi mennä, että haluttomamman ehdoilla mennään koko ajan.


      • gjsgja
        sätkyle kirjoitti:

        Mutta onko se vaimolta pois, jos mies hakee seksin kodin ulkopuolelta, jos vaimo ei halua seksiä??? Näitä haluttomia vaimoja on, mutta miten he perustelevat sen, että tuomitsevat sen puolisonsakin seksittömään elämään???
        Kuuluuko tämäkin siihen myötä ja vasta mäessä?

        Voisi kysyä myös onko se mieheltä pois, jos vaimo hake seksin kodin ulkopuolelta, jos mies ei halua seksiä (tai pysty siihen)?


    • näin minulla kävi

      Hyvä kysymys, johon en tänäpäivänäkään tiedä vastausta. Tiesin miehen entuudestaan eli tiesin vaimosta ja lapsista. Joten pelin "säännöt" oli selvillä heti molemmilla. Tavattiin kännissä, ei harrastettu seksiä silloin, siitä sitten lähti soittelu, puhuttiin todella paljon päivittäin, uskomatonta miten toisen kanssa voi olla samalla aaltopituudella, ja siitä sitten pikkuhiljaa lipsahti... Koen olevani fiksu ihminen, mutta jotenkin vaan tilanne ajautui siihen että aloin ajattelemaan tunteella...
      Molemmat "rakastuttiin" aika lailla ja se oli kunnon jalat alta meininkiä, kun ei nähty tuntui että "kuolo" korjaa, ikävä oli aivan jäätävää, onhan se ihana tunne, silloin kun kaikki järki ihastuessa häviää päästä, kunpa se vaan olisi tapahtunut toisen sinkun kanssa...
      Päätin suhteen pari viikkoa sitten, olen ihan hajalla, mutta tiedän tehneeni oikein...olisin vaan hajottanut itseäni ja omanarvon tuntoani jos olisin jatkanut. Mutta saakelin pahalta tuntuu... kaipaus on suuri, se vaan on totuus.
      Tunteilleen ei voi mitään, joka päivä pelkään että mies ottaa yhteyttä, vaikka tiedän että tapaamiseen en suostu, mutta yhteydenotto repisi kaikki haavat taas auki, jotka ei ole lähellekään vielä parantuneet.
      Kai aika tekee tehtävänsä, tässä kohtaa vaan tuntuu ettei aika kulu sitten millään... ja kauanko tuo mies kummittelee takaraivossani - estää minua ihastumaan johonkuhun toiseen koska olen vielä siinä "illuusiossa" tästä ihanasta miehestä.

      • todella toivon paras

        Onneksi et osallistunut syyttömien lapsien ja puolison kodin hajottamiseen. Heidän tuskansa tulisi kestämään koko loppuelämänä. Petollinen isä rikkoisi jotakin peruuttamatonta hylätessään puolisonsa ja samalla perheensä sinun tähtesi.

        Sinun tuskasi kyllä lakkaa ja asiat näyttäytyvät aivan toisenlaisina. Heiidän tuskansa ei koskaan katoaisi. He kantaisivat sitä loppuelämänsä mukanaan.


      • todella toivon paras

        Niin. Ja kaiken lisäksi varastaisit miehen vaimon elämän itsellesi. Se on suuri ja iljettävä rikos puolustuskyvytöntä ihmistä kohtaan.


      • se ainoa
        todella toivon paras kirjoitti:

        Niin. Ja kaiken lisäksi varastaisit miehen vaimon elämän itsellesi. Se on suuri ja iljettävä rikos puolustuskyvytöntä ihmistä kohtaan.

        Eikö sillä vaimolla ole omaa elämää lainkaan? Hänkö elää vain perheelle ja petturille unohtaen itsensä kokonaan? Toisen elämää ei voi varastaa. Harva kakkonen käsittääkseni edes hinkuu vaimoksi vaimon paikalle.

        Surullista, että edes pitää miettiä, onko miehelle ykkönen vai kakkonen. Minä haluaisin olla miehelleni se ainoa.


      • ne kakkoset
        se ainoa kirjoitti:

        Eikö sillä vaimolla ole omaa elämää lainkaan? Hänkö elää vain perheelle ja petturille unohtaen itsensä kokonaan? Toisen elämää ei voi varastaa. Harva kakkonen käsittääkseni edes hinkuu vaimoksi vaimon paikalle.

        Surullista, että edes pitää miettiä, onko miehelle ykkönen vai kakkonen. Minä haluaisin olla miehelleni se ainoa.

        se ainoa, ne harvat kakkoset, eivät keinoja kaihda.


      • näin minulla kävi
        se ainoa kirjoitti:

        Eikö sillä vaimolla ole omaa elämää lainkaan? Hänkö elää vain perheelle ja petturille unohtaen itsensä kokonaan? Toisen elämää ei voi varastaa. Harva kakkonen käsittääkseni edes hinkuu vaimoksi vaimon paikalle.

        Surullista, että edes pitää miettiä, onko miehelle ykkönen vai kakkonen. Minä haluaisin olla miehelleni se ainoa.

        Mä en ainakaan missään vaiheessa sanonut, saatikka olisin vaatinut miestä lähtemään kotoaan. Miehestä en tiedä, jutteli että haluaisi lähteä ja liibalaaba mutta totuuttahan en voi tietää. Kun laitoin suhteen poikki, sanoi että lähtee kotoaan, sanoin että et tietenkään lähde, ei tää homma ihan niin mene, luulen että se oli mieheltä sellainen "heitto" kun sanoin lopettavani suhteen...


    • Luja usko

      Me oltiin tunnettu vuosia työn kautta. Siinä työn lomassa tuli juteltua kaikenlaista ja usein mietin, ettei tuollaista miestä olekaan...mies oli juuri sitä, jollaisesta miehestä olin haaveillut. oma kahdenkymmenen vuoden ikäinenavioliittoni oli hajoamassa, ja jostain syystä tämä mies oli ensimmäinen, jolle sain asiasta kerrottua. Hän paljasti myäs harkinneensa eroa jo pitkään. Siitä suhteemme vähitellen alkoi. Rakastuimme syvästi, ja tunne vain kasvaa. Suhteen alkamisesta on nyt yli neljä vuotta. Kumpikin on eronnut tahollaan, asumme edelleen erillään mutta tapailemme usein ja soittelemme päivittäin. Uskon, että tulemme elämään yhdessä tulevaisuudessa. Emme ole pitäneet pesänrakentamisella kiirettä, koska yksi lapsistani asuu vielä kotona enkä halua hämmentää hänen elämäänsä. Mies tekee paljon töitä ja erillään asuminen sopii hänenkin tilanteeseensa. En pelkää mieheni pettävän minua.

      • Pelon merkit

        Viimeinen lause paljasti sinun syvimmät ajatuksesi! Mies tekee paljon töitä ja haluaa elää sinkkumiehen elämää työnsä varjolla. Tiedät itsekin, että hän tuntee polut joten et todellakaan pysty luottamaan häneen.
        Uskotko, että hän oli paljon luotettavampi sinua kohtaan, kun oli exänsä kanssa aviossa ja sinä olit se salarakas? Useampaa suhdetta samaan aikaan ei pysty kukaan hoitamaan kunniallisesti!


      • Syväsukellus

        Uskosi täytyy olla tosi luja. Lausahduksesi "usein mietin, ettei tuollaista miestä olekaan" kertoo paljon. Mielestäni kulkustesi pitäisi kilahdella ja lujaa vaaran merkiksi. Muistan ajatelleeni juuri samoin ex-puolisostani aikoinaan: eihän tuollaista miestä olekaan.... Ja ei tosiaan ollut. Se upea, työssä viihtyvä komistus oli pelkkä pettymys ja halpamainen petturi. Sitä valheen ja petosten määrää, mikä paljastui eron jälkeen oli vaikeaa ymmärtää. Ja hän hämmensi kyllä perusteellisesti omien lastensa elämän. Hyvä, että sinä suojelet lastasi. Toivottavasti sinä ymmärrät myös olla hämmentämättä miehen lasten elämää.


    • Luja usko

      Vastasin vain aloittajan kysymyksiin, kun se lienee tämän ketjun tarkoitus. En oikein jaksa lämmetä tuolle "kerran pettänyt, aina pettäjä" -fraasille. Kun tilanteita ja ihmisiä on joka lähtöön.Jos kymmenien vuosien avioliiton jälkeen löytää uuden suhteen, ei liene tapapettäjä. Erillään asuminen on minun valintani, murrosikäisen lapseni takia. Lapset ovat minulle aina etusijalla, ja miesystäväni ymmärtää sen.

      • Sabbe47

        Sinulla on luja usko, mutta se voi olla myös pakkomielle! Tuon suhteen on pakko onnistua tai koko elämänmuutos on ollut turha. Sinäkään et ehkä olisi niin kepeästi eronnut jos et olisi omaa pettäjämiestäsi tavannut. Varmasti hän auttoi tekemään eroratkaisun kevyemmäksi ja pääsitte helpottuneena jatkamaan seurusteluanne julkisemmin.
        Mitä siitä jos jäi jäljelle kahden perheen savuavat rauniot? Tuleeko koskaan edes välähdyksenomaisesti mieleen mitä tuli tehtyä?

        Ihan varmasti sinä tiesit ja tiedät, että teidän suhteenne on riskaapeli yritys! Uskallusta se vaati ja vaatii edelleenkin. Pettäjien liitto!

        Minä itse ajattelen, että jos koskaan eroaisin tai jäisin kuoleman kautta yksin niin missään tapauksessa en hyväksyisi entistä pettäjää miesystäväkseni. Hän ei olisi minun luottamukseni arvoinen!


    • 27mmmm9

      Ukkomies oli työkaverini. Tehtiin pitkiä päiviä samojen projektien parissa ja opittiin tuntemaan toisemme ennen kaikkea ihmisinä. Tultiin mainiosti juttuun keskenämme, huumorintaju ja maailman katsomus samanlaisia. Vuosia meni näin, no sitten totesimme, että jotain muutakin välillämme on.

      Olen nykyisin eri työpaikassa, mutta suhde jatkuu. Minä erosin jo vuosia sitten muusta syystä, mies ei ole koskaan luvannut mitään - ja mikä minä olisin kyseenalaistamaan hänen valitaansa olla eroamatta ainakaan niin kauan kuin lapset ovat alle rippikouluikäisiä. Lapset ovat tärkeitä enkä kuvittele, että hän heittäisi suht toimivan perhearjen pois minun vuokseni. En odota lasten kasvettuakaan mitään "ihmettä" - minulla on oma elämäni enkä laske mitään sen varaan, että mies joskus olisi "saatavilla".

      • Petettyjen puolesta

        Onko se optinen harha vai sokeuduitko peräti ukkomiehen suhteen!?
        Ihan varmasti löytyy vapaissakin miehissä sopivaa potentiaalia. Miksi tyydyt ns. onnen hippusiin?
        Kuvaat itseäsi itsenäiseksi naiseksi, mutta omanarvontunteesi kaipaa pientä nostetta! Sitä et tule saamaan koskaan varatun pettäjämiehen salasuhteena!

        Odotat vuosikausia, mutta kruunusi tulee aina olemaan himmeä! Kirkkaimman kruunun ansaitsevat rehelliset ja empaattisemmat henkilöt!

        Kerran kakkonen on aina kakkonen!


      • 27mmmm9
        Petettyjen puolesta kirjoitti:

        Onko se optinen harha vai sokeuduitko peräti ukkomiehen suhteen!?
        Ihan varmasti löytyy vapaissakin miehissä sopivaa potentiaalia. Miksi tyydyt ns. onnen hippusiin?
        Kuvaat itseäsi itsenäiseksi naiseksi, mutta omanarvontunteesi kaipaa pientä nostetta! Sitä et tule saamaan koskaan varatun pettäjämiehen salasuhteena!

        Odotat vuosikausia, mutta kruunusi tulee aina olemaan himmeä! Kirkkaimman kruunun ansaitsevat rehelliset ja empaattisemmat henkilöt!

        Kerran kakkonen on aina kakkonen!

        Miten niin "optinen harha"? Mies on kohdellut minua ihmisenä, työkaverina ja naisena hyvin.

        Kuten palstalla monesti on todettu, kaikki eivät halua 24/7-parisuhdetta, eivät etenkään eroon päättyneen liittonsa jälkeen. Kotileikit on leikitty osaltani, lapset ovat teini-ikäisiä ja elämässäni kaikki kohdillaan. Minun onnellisuuteni tai ihmisarvoni mitta ei ole se, että pitää väen vängällä olla joku "näkyvä" seuralainen.

        Odotan vuosikausia - mitä? En minä odota yhtään mitään, vaan elän elämääni - tämä mies tekee hyvästä elämästä vähäsen kivempaa, tarjoaa aikuista seuraa ja toisinaan läheisyyttä. Kovin usein emme fyysisesti tapaa, mutta mitä sitten - tämä järjestely sopii minulle mainiosti.

        Mitä tulee kruunu-puheisiisi, niin eikös kärsimällä sen kirkkaamman kruunun saa..? Ei oikein avautunut, mitä tarkoitit...

        Toistan kerran vielä: minulla on oma elämäni enkä aseta odotuksia miehen suhteen. Meillä on sopimuksemme asian suhteen - jos jompi kumpi haluaa lopettaa, se sanotaan toiselle face to face ja matka jatkuu.


    • nhgcgfjngj

      Vallankäyttöä ja alistamista. Jossain määrin myös epätoivoa. Tarkoitus on tietekin raivata vaimo pois tieltä. Jotkut onnistuvatkin. Joku haluaa myös kertoa, että mies rakastaa häntä (oman perseen itsekkyyden ja hirvittävän julmuuden huippu. Osa käyttää miehen/tilanteen manipulointiin.

    • kapinen ukko

      Rakkaus on hulluutta. Nyt olen taas järjissäni. Pettäjä pettää aina, se tuli todistettua tämän miehen kohdalla. Enää ei minua petä.

    • yksinkertaista

      Otan sen minkä haluan eikä kiinnosta toisten tunteet pätkääkään. Kyllä se pikkuvaimokin omaan pussiin pelaa. Se voittaa jolla kestää pää. Haluan olla voittaja muulla ei ole väliä en edes välitä niistä surkeista vietävistä ukkomiehistä tai vapaista.

      • mutta kestääkö

        yksinkertaista: todella yksinkertaista tuon tiesinkin jo.


      • Oma pää, paras pää.

        Saattaa olla, että pikkuvaimo on ollut samassa tilanteessa ennenkin ja tietää jo entuudestaan miehen palaavan aikanaan ruotuun. Sen pää kestää kyllä, eihän sen tarvitse kuin jatkaa elämäänsä niin kuin ennenkin. Tuskin pikkuvaimokaan sinua säälii.


    • kyllä,rakastan

      Tavattiin vahingossa ja ei taidettu kumpikaan uskoa mitä tästä tuleman pitää.Rakastuin hänessä ihan kaikkeen...Hän kohtelee minua äärettömän hyvin,ei pystytä olemaan julkisillakaan paikoilla irti toisistamme.Hänellä on maailman seksikkäin ääni ja lempeimmät silmät mitä voi löytyä.Meillä ei ole pelkästään seksisuhde,vaan tehdään yhdessä paljon muutakin.Meillä on monta yhteistä harrastusta.Juteltavaa meillä riittää vaikka kuinka paljon.Näemme monta kertaa viikossa ja silloin kun ei nähdä viestit lentävät puolin ja toisin erittäin usein ja soitamme väh.kerran pvässä.Pelkään tietysti,että joudun pettymään enkä ikinä olisi kuvitellut ryhtyväni tämmöiseen,mutta ei sille mitään voi kehen rakastuu ja kuka on juuri se täydellinen Mies!Tiedän myös sen,että tunteet on molemmin puoliset.

      • Niinkö???!?!!?

        Niin, et tiennyt, kuka on se täydellinen. Nyt löytyi kuitenkin sellainen mies. Pettäjä = täydellinen???
        Jonain päivänä huomaat, että sellainen mies ei ole täydellinen. Kukaan ei ole. Jos joku tuntuu täydelliseltä, se ei ole totta. Mutta nauti nyt, kunnes hajoat valheiden tultua ilmi.


      • miten luottamus?

        Outo miesmaku sinulla kyllä on. Sun mielestä mies, joka pettää on täydellinen. Miten voit luottaa häneen yhtään? Oletko sä uskaltanut puhua hänelle miten suhteenne jatkuu? Eroaako hän, tuleeko susta hänen uusi puolisonsa? Kestätkö sä tiedon siitä, ettei häneen voi täydellisesti luottaa? Uskotko, ettei hän sua pettäisi? Et kai niin sinisilmäinen ole.

        Pettäjä tuo esiin parhaat puolensa kun ei tarvitse sun kanssa arkea elää. Onko hän koskaan ollut vihainen jostain? Ärsyyntynyt? Keljuillut sulle? Näyttänyt mitään negatiivista puolta itsestään? Veikkaan että ei. Sen takia sä luulet, että hän on täydellinen mies.

        Täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan. Jokaisessa on vikoja, joiden kanssa oppii elämään myös se puoliso. Mulle yksi hyvän miehen merkki on se, että hän ei petä. Häneen voi luottaa. Voitko sä luottaa tuohon mieheen?


      • Voi vitsit

        Voi pyhä yksinkertaisuus! Tyhmänylpeällä on aika usein kakkainen loppu!


      • kyllä,rakastan
        Voi vitsit kirjoitti:

        Voi pyhä yksinkertaisuus! Tyhmänylpeällä on aika usein kakkainen loppu!

        En pidä itseäni muuten tyhmänä,mutta pystyn myöntämään että suhde varattuun ei ole oikein,mutta ei tunteille vaan voi mitään.Kyllä hän on kerennyt näyttää rehellisesti minkälainen on.Myös minä hänelle.Ollaan aidosti liikkeellä,ei muuten tarvitse teeskennellä kuin että suhde on salainen.


      • mitenkä on tilanne?
        kyllä,rakastan kirjoitti:

        En pidä itseäni muuten tyhmänä,mutta pystyn myöntämään että suhde varattuun ei ole oikein,mutta ei tunteille vaan voi mitään.Kyllä hän on kerennyt näyttää rehellisesti minkälainen on.Myös minä hänelle.Ollaan aidosti liikkeellä,ei muuten tarvitse teeskennellä kuin että suhde on salainen.

        Meinaatko, että mies meinaa jättää vaimonsa sun takia? Muuten ette voi olla aidosti liikkeellä.


      • Tuhon tiellä
        kyllä,rakastan kirjoitti:

        En pidä itseäni muuten tyhmänä,mutta pystyn myöntämään että suhde varattuun ei ole oikein,mutta ei tunteille vaan voi mitään.Kyllä hän on kerennyt näyttää rehellisesti minkälainen on.Myös minä hänelle.Ollaan aidosti liikkeellä,ei muuten tarvitse teeskennellä kuin että suhde on salainen.

        Säälin pettäjiä jotka eivät tajua minkälaisen syöjättären kynsiin on aina vaara joutua!
        Moni lähtee leikkimään tulella tarkoittamatta enempää, mutta aika useasti sattuu sellainen leikkikaveri joka tekee kaikkensa rikkoakseen miehen parisuhteen.
        Kakkonen luulee tapaavansa unelmiensa miehen, mutta hän ei näe sitä ettei pettäjä voi olla koskaan kenenkään unelma. Kaukana täydellisestä!


      • kyllä,rakastan
        Tuhon tiellä kirjoitti:

        Säälin pettäjiä jotka eivät tajua minkälaisen syöjättären kynsiin on aina vaara joutua!
        Moni lähtee leikkimään tulella tarkoittamatta enempää, mutta aika useasti sattuu sellainen leikkikaveri joka tekee kaikkensa rikkoakseen miehen parisuhteen.
        Kakkonen luulee tapaavansa unelmiensa miehen, mutta hän ei näe sitä ettei pettäjä voi olla koskaan kenenkään unelma. Kaukana täydellisestä!

        Missään vaiheessa en ole sanonut,että haluan hänen jättävän perheensä.Lapset on hänelle kaikki kaikessa,kuten minulle omani.Ei en ole yksinkertainen ihminen,päinvastoin.En elä pilvilinnoissa kuvitellen yhtään mitään.Tämä on aivan loistava systeemi mikä meillä on.Se on myös turha luulla,että joulun ryven mustasukkaisuudessani.Ei en ryve vaan vietän mahtavan joulun lapsieni ja lähimmäisteni kanssa.Toivotan kaikille hyvää joulua oli tilanteemme mikä tahansa.Rakkaus kun iskee niin kohde voi olla ehkä väärä,mutta kaikille se tunne suotakoon.


      • jyrjsrjh
        Tuhon tiellä kirjoitti:

        Säälin pettäjiä jotka eivät tajua minkälaisen syöjättären kynsiin on aina vaara joutua!
        Moni lähtee leikkimään tulella tarkoittamatta enempää, mutta aika useasti sattuu sellainen leikkikaveri joka tekee kaikkensa rikkoakseen miehen parisuhteen.
        Kakkonen luulee tapaavansa unelmiensa miehen, mutta hän ei näe sitä ettei pettäjä voi olla koskaan kenenkään unelma. Kaukana täydellisestä!

        Just perinteistä "viekas, paha vosu tuli ja vei kiltin perheen isän vaimon viereltä"-tekstiä. Oletko oikeasti noin naiivi? Kyllä homma menee niin, että ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Jos ei tarkoita "enempää", niin sitten pitää pysyä visusti neljän seinän sisällä perheen luona, kaukana houkutuksista. Ketään ei väkisin viedä.


      • heheherätys
        Tuhon tiellä kirjoitti:

        Säälin pettäjiä jotka eivät tajua minkälaisen syöjättären kynsiin on aina vaara joutua!
        Moni lähtee leikkimään tulella tarkoittamatta enempää, mutta aika useasti sattuu sellainen leikkikaveri joka tekee kaikkensa rikkoakseen miehen parisuhteen.
        Kakkonen luulee tapaavansa unelmiensa miehen, mutta hän ei näe sitä ettei pettäjä voi olla koskaan kenenkään unelma. Kaukana täydellisestä!

        tuhon tiellä, hyväksyt siis miehesi petoksen kun hän ei "tarkoittanut enempää" ja sinä naiivi uskot...hejheh onnea teatterielämään

        miehiä ei houkutella,vokotelle tulevat itse vaikka ikkunasta jos haluavat


      • samaistun

        Samaa käyn itse nyt läpi. En olisi koskaan kuvitellutkaan ryhtyväni tälläiseen, mutta rakkaus on sokea. Voi olla että tässä tulee petetyksi ja mitä lie. Mutta tällä hetkellä en vaan voi tunteilleni mitään. Olen pari kertaa tosissani miettinyt että puhallan pelin poikki. Mutta en vain pysty. Ja uskokaa pois, hyvin mielelläni olisin "normaalissa" parisuhteessa, en todellakaan toivonut tälläistä itselleni, sille miehelle, sen perheelle, vaimolle, kellekään. Mutta totuushan on se että tavalla tai toisella tämä päättyy jossain kohtaa kuitenkin, se että kuinka pahasti ja rumasti, jää nähtäväksi. Pitäisi vaan olla vahvempi, ja kävellä tiehensä.


      • hylätty
        samaistun kirjoitti:

        Samaa käyn itse nyt läpi. En olisi koskaan kuvitellutkaan ryhtyväni tälläiseen, mutta rakkaus on sokea. Voi olla että tässä tulee petetyksi ja mitä lie. Mutta tällä hetkellä en vaan voi tunteilleni mitään. Olen pari kertaa tosissani miettinyt että puhallan pelin poikki. Mutta en vain pysty. Ja uskokaa pois, hyvin mielelläni olisin "normaalissa" parisuhteessa, en todellakaan toivonut tälläistä itselleni, sille miehelle, sen perheelle, vaimolle, kellekään. Mutta totuushan on se että tavalla tai toisella tämä päättyy jossain kohtaa kuitenkin, se että kuinka pahasti ja rumasti, jää nähtäväksi. Pitäisi vaan olla vahvempi, ja kävellä tiehensä.

        ihan siihen tavanomaiseen paskaan se päättyy. Tuntuu tuolta tuossa vaiheessa.


      • hylätty
        kyllä,rakastan kirjoitti:

        Missään vaiheessa en ole sanonut,että haluan hänen jättävän perheensä.Lapset on hänelle kaikki kaikessa,kuten minulle omani.Ei en ole yksinkertainen ihminen,päinvastoin.En elä pilvilinnoissa kuvitellen yhtään mitään.Tämä on aivan loistava systeemi mikä meillä on.Se on myös turha luulla,että joulun ryven mustasukkaisuudessani.Ei en ryve vaan vietän mahtavan joulun lapsieni ja lähimmäisteni kanssa.Toivotan kaikille hyvää joulua oli tilanteemme mikä tahansa.Rakkaus kun iskee niin kohde voi olla ehkä väärä,mutta kaikille se tunne suotakoon.

        "mutta kaikille se tunne suotakoon".

        Minun mielestä ei, jollei osaa kunnioittaa lapsia ja vanhempien/suvun merkitystä heille. Omilla itsekkäillä valinnoilla voi hajottaa muiden vielä siihen hyvään uskovan mielen. Se ei ole ihan vähäinen juttu. Usko ja luottamus lähimpään ihmiseen - eli puolisoon on vielä suurempaa kuin luottamus Jumalan rakkauteen, tai luottamus vanhempiaan kohtaan.

        Jos sinulla ei ole niistä kummastakaan käsitystä, niin et teidä miten mistä puhun.


    • ei käy kateeksi

      kyllä, rakastan....."Ollaan aidosti liikkeellä,ei muuten tarvitse teeskennellä kuin että suhde on salainen". Siinähän sitä salaamista onkin tarpeeksi.

      • Onko se elämää?

        Sehän on pahimman laatuista teeskentelemistä! Kaikesta näkee että - kyllä, rakastan- on aika yksinkertainen ainakin tässä asiassa.
        Ai miten mukavaa on ajatella kuinka se varattu viettää perhejoulua, kakkosen kieriskellessä kaikki pitkät juhlapyhät mustasukkaisuuden kourissa.


      • odotus päättyy
        Onko se elämää? kirjoitti:

        Sehän on pahimman laatuista teeskentelemistä! Kaikesta näkee että - kyllä, rakastan- on aika yksinkertainen ainakin tässä asiassa.
        Ai miten mukavaa on ajatella kuinka se varattu viettää perhejoulua, kakkosen kieriskellessä kaikki pitkät juhlapyhät mustasukkaisuuden kourissa.

        Aika aikansa kutakin - tämän joulun mies vielä viettää kotona, mutta joulun jälkeen asiat muuttuvat. On jo puhunut vaimon kanssa, että ero tulee ja joulun jälkeen hän muuttaa pois. Kuitenkin lapsille ja muulle lähipiirille kertovat vasta joulun jälkeen.


      • niin tai sitten näin
        Onko se elämää? kirjoitti:

        Sehän on pahimman laatuista teeskentelemistä! Kaikesta näkee että - kyllä, rakastan- on aika yksinkertainen ainakin tässä asiassa.
        Ai miten mukavaa on ajatella kuinka se varattu viettää perhejoulua, kakkosen kieriskellessä kaikki pitkät juhlapyhät mustasukkaisuuden kourissa.

        Mitähän mahtaa varattu miettiä viettäessään perhejoulua. Katuuko tekojaan? Vai kaipaako kakkostaan? Joka tapauksessa esittää jotain muuta kuin mitä todellisuudessa on. Ei käy kateeksi sellaisen ihmisen puolisoa. Tuskin tuntee kakkonenkaan mustasukkaisuutta kun tietää, että mies on pahimman laatuinen pettäjä. Tietämättömän vaimon osa lienee kaikista helpoin jouluna.


      • hylätty
        niin tai sitten näin kirjoitti:

        Mitähän mahtaa varattu miettiä viettäessään perhejoulua. Katuuko tekojaan? Vai kaipaako kakkostaan? Joka tapauksessa esittää jotain muuta kuin mitä todellisuudessa on. Ei käy kateeksi sellaisen ihmisen puolisoa. Tuskin tuntee kakkonenkaan mustasukkaisuutta kun tietää, että mies on pahimman laatuinen pettäjä. Tietämättömän vaimon osa lienee kaikista helpoin jouluna.

        Kyllä se kaipaa kakkostaan, koska ihastuminen on sellaista. Kaipaus ja rakkaus haalenee ajan kanssa, joten todennäköisesti oman puolisonsa valinnut on todellakin helpottunut ja varma valinnastaan, tai sitten ihmiset ovat tyhmiä: minun isä ja äitini, heidän isovanhempansa. Todella tyhmiä, ja minä vielä tyhmempi.


    • wolf1

      Vaikka en ole kakkonen/en ykköistynytkään, vastaan silti: elämässä mikään ei ole varmaa, paitsi epävarmuus ja muutos. Siispä ei kannata pelätä, vaan elää. Jos jotain tapahtuu, niin sitä katsotaan sitten.

      • hylätty

        noh, Palaa tälle palstalle neljänkymmenen vuoden päästä. Silloin täällä on mielenkiintoisempaa keskusteltavaa sinulle.


      • wolf1
        hylätty kirjoitti:

        noh, Palaa tälle palstalle neljänkymmenen vuoden päästä. Silloin täällä on mielenkiintoisempaa keskusteltavaa sinulle.

        Siis että mitä? Tarkennan sanomaani Edith Piafin sanoilla, lähellä kuolemaansa "Luoja, miten paljon olen ELÄNYT". Elämä on nimenomaan tarkoitettu elämistä varten. Elo ei onnistu, vähintään se on ankeaa ja kurjaa, jos pelkää. Ole rohkea! Aloita siitä, että muutat nimimerkiksesi "omanelämänsäsankari". Miltä se kuulostaisi?

        Omassa elämässäni sattuu ja tapahtuu kaiken aikaa kaikenlaista. Ei ole tylsää ja mielenkiinnotonta. Miksi palaisin tälle palstalle vasta lähemmäs sata vuotiaana? Varmaan kyllä silloinkin, jos elonpäiviä suodaan. Nyt kuitenkin alan jouluvalmistelut :). Hyvää joulua sinullekin!


    • yks vaan

      En tiennyt miehen olevan varattu. Kun kertoi niin silloin sanoi, että ero on vireillä. Aika pitkä eroprosessi näköjään...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe