miten toivon saa pois?

toivoton yksilö

Loppukesästä erosin elämäni suurimmasta rakkaudesta. Kukaan ei ikinä ole rakastanut ja kunnioittanut mua aijemmin niin paljon kun hän, tunteesta on vaikea päästä irti. Suhde oli vain vähän yli vuoden, olimme tosi rakastuneita kunnes hänen exä tuli sotkemaan kuvioita, hän ahdisti ja jätti mut yhtäkkiä . palasi pitkäaikaiseen suhteeseensa jo kolmatta kertaa. Tilanne on toivoton silti kuvittelen vieläkin että palataan yhteen. En saa toivoa sammumaan

9

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainennnnnmm

      En mäkään saa toivoa pois koska uskon Rakkauteen. Valitettavasti mulla on kokemuksia siitä että rakkaus voi palata rakastuneena kymmenen vuoden jälkeenkin eli olen niin konkreettisesti nähnyt sen ettei oikea rakkaus sammu, että en voi olla uskomatta rakkauden ihmeisiin. Tämäkin seurusteli muiden kanssa ja kielsi rakkautensa minuun kunnes 10 vuoden jälkeen paljasti olleensa jo silloin täyyysin rakastunut.

    • Tiskirätti tietenkin

      Päättämällä, ettet ota tuollaista hyväksikäyttäjää enää takaisin, vaikka tulisi polvillaan anelemaa, koska hän ei ansaitse sinua ja olet arvokkaampi.

      Sitten vaan uusi mantra soimaan, jossa kerrot itsellesi, että sillä ihmisellä ei ole enää mitään tekemistä nykyisen tai tulevan elämäsi kanssa.

      Keskityt elämäsi mukaviin asioihin, eli aivan muihin juttuihin, joista nautit.

      Älä ole tyhmä kynnysmatto.

      • hkglclbbc

        "Kukaan ei ikinä ole rakastanut ja kunnioittanut mua aijemmin niin paljon kun hän, "
        Ja sinä kutsut tätä henkilöä hyväksikäyttäjäksi? Ei todellakaan hyväksikäyttäjät rakasta ja kunnioita!


    • 7+9

      Jos se ois kunnolla rakastanut sua niin sen exä ois ollut yksi paskan maku vain.
      Kyllä sä jonkun uuden löydät.

    • särkynysyrän

      Itselleni kävi vastaava tapaus tänä vuonna kun nainen jonka kanssa luulin viettäväni loppuelämän niin hänen exä tuli taas kuvioihin ja pilasi kaiken.Silloin kun vanha suola alkaa janottaa voi todeta pelin jo menentetyksi.
      Olkoonkin että se nainen väittää edelleenkin että ovat palanneet yhteen vain lapsien takia ja muka ikävöi mua niin en jaksa uskoa tuohon tarinaan yhtään.
      Ero otti koville ja itsetuhoiset ajatukset kävi enemmän kuin kerran mielessä mutta elämä jatkuu vaikka hammasta purren ei entistä surren.

    • toivoton yksilö

      Sepä se kun en tiedä mikä sitten on oikeaa kunnolla rakastamista, kun mitä ilmeisemmin tuo ei sitä olllut, se oli vain voimakkainta mitä ikinä tähän astisen elämän aikana olen kokenut. jos hän jotain hyväksikäyttää niin exäänsä (lastensa äitiä) jonka luo hän palaa aina kun uus suhde ei onnistu. ex rakastaa häntä mutta hän ei exää, näin omien sanojensa mukaan. Sen takia vähän myös halveksin häntä, mutta asia ei ole niin mustavalkoinen, ymmärrän liikaa ihmisiä jotka ei aina osaa toimia oikein ja järkevästi, olenhan itsekkin sekoillut riittävästi elämässä ja kantapäänkautta olen oppinut asoita,
      Mulla on hyvä intuitio, ja voimakkaasti koen että meidän juttu ei ole tässä vielä, suhde loppui niin omituisesti. mutta pelkäämpä että tässä kohtaa intuitioni sekottuu toivoon...ja siksi uskottelen itselleni että me olemme vielä jokupäivä yhdessä.
      Voi kumpa osaisinkin olla niin mustavalkoinen ihminen kuin osa tässä ketjussa. mies jätti ja käyttäyty huonosti,piste, ja elämä jatkuu kivusta huolimatta. Mutta kun mulla on tuo perkeleen toivo niin elämä ei tahdo jatkua,,,,,
      Tiskirätti en ole jos minulla on toivoa ;), en ede kynnysmatto.

      • Tempus fugit

        Aika usein nää "voimakkaat rakastumiset" on yksipuolisia, jossette ole huomanneet.
        Se kasvaa tuulentavoitelemisen myötä elämää suuremmaksi pakkomielteeksi ja fantasioissa kieriskelemiseksi. Ja ne vieroitusoireet kestää kauan.

        Yksi on varmaa: jos se toinen tuntisi LAINKAAN samoin niin ne vieroitusoireet yksistään estäisivät tätä lähtemästä luotanne minkään (teko)syyn nojalla minnekään.
        Parempi uskoa vaan: yksin olette liemessänne. Ei kannata jäädä siihen ihmettelemään.


      • toivoton yksilö
        Tempus fugit kirjoitti:

        Aika usein nää "voimakkaat rakastumiset" on yksipuolisia, jossette ole huomanneet.
        Se kasvaa tuulentavoitelemisen myötä elämää suuremmaksi pakkomielteeksi ja fantasioissa kieriskelemiseksi. Ja ne vieroitusoireet kestää kauan.

        Yksi on varmaa: jos se toinen tuntisi LAINKAAN samoin niin ne vieroitusoireet yksistään estäisivät tätä lähtemästä luotanne minkään (teko)syyn nojalla minnekään.
        Parempi uskoa vaan: yksin olette liemessänne. Ei kannata jäädä siihen ihmettelemään.

        Tietystikkin tajuan ettei hän tunne minuun rakkautta nyt, ei minuun ei exiinsä, ei edes ystäviinsä, ainoastaan tuntee kiintymystä omiin lapsiinsa. (Omien sanojensa mukaan)
        Ahdistu eroaikaan niin paljon että meni ns. tunnelukkoon. Sanoi ettei ole oma itsensä, eikä nyt arvosta itseäänkään.
        Kyllä vain, ihan yksin olen liemessäni ja tiedän että yksin kärsin ikävän, vihan, katkeruuden ja toivon tunteet, ne kaikki normaalit tunteet mitkä tulee yhtäkkisesti jätetylle, toivo on tunteista pahin koska se pitkittää toipumista.
        Tää on mulle uus kokemus sillä mulla on aika monta suhdetta takana, ja nopeasti olen ollut jaloillani, mutta tän edellisen kans meni MUN mielestä niin hyvin kaikki (loppua lukuun ottamatta), että vaikea irrottautua...


      • T.F
        toivoton yksilö kirjoitti:

        Tietystikkin tajuan ettei hän tunne minuun rakkautta nyt, ei minuun ei exiinsä, ei edes ystäviinsä, ainoastaan tuntee kiintymystä omiin lapsiinsa. (Omien sanojensa mukaan)
        Ahdistu eroaikaan niin paljon että meni ns. tunnelukkoon. Sanoi ettei ole oma itsensä, eikä nyt arvosta itseäänkään.
        Kyllä vain, ihan yksin olen liemessäni ja tiedän että yksin kärsin ikävän, vihan, katkeruuden ja toivon tunteet, ne kaikki normaalit tunteet mitkä tulee yhtäkkisesti jätetylle, toivo on tunteista pahin koska se pitkittää toipumista.
        Tää on mulle uus kokemus sillä mulla on aika monta suhdetta takana, ja nopeasti olen ollut jaloillani, mutta tän edellisen kans meni MUN mielestä niin hyvin kaikki (loppua lukuun ottamatta), että vaikea irrottautua...

        Kesken jääneestä suhteesta, jossa joutuu itse pahasti "tappiolle" on vaikea päästää irti.

        Kaikenlaisia alentuvaisia selityksiä sitä saa kuulla aina niin. Ei mitään uutta.

        Jos ei se toinen kärsi samalla lailla kuin sinä niin mielestäni kannattaisi vaan irrottautua sotkusta ja hyväksyä että turpaan tuli tällä kertaa.
        Ja katsella taas eteenpäin - ja pitää se suunta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe