Syyttömien solvaus palstalla!

Tr:ä syyttää minua, kittiefania ja tinttuliinaa syyttä. Minä en tiedä mitään hänen perheestän, ja olen sanonut että en hänelle enää vastaa hänen nimimerkilleen! Mutta on pakko kommentoida, älä syyttömiä solvaa!

Ja kuka se täällä palstalla haukkuu ja puhuu valheita muista eniten??

80

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kittiefani

      Muista kittie mitä olen sanonut eli älä piittaa.

      Jos asioita ruvetaan kaivelemaan hänen pyynnöstään paljastuu vain hänen törkeitä solvauksia. Ei sinun tai minun. eli nou hätä:)

      • Totta, ei saa välittää. Pistää vaan vihaksi tuo valehtelu!

        Ja, palsta on pullollaan hänen solvaksia minulle ja muille.. Sekö sitten on oikein? Hän saa solvata muita? Stupid. :)


      • köyhä elämä teillä

        Voisitte tavata jossain livenä ja kehua ja tukea toisianne niin palsta säästyisi moiselta paskalta!


      • köyhä elämä teillä kirjoitti:

        Voisitte tavata jossain livenä ja kehua ja tukea toisianne niin palsta säästyisi moiselta paskalta!

        Minua ei haittaa heitä livenä tavata, jos joskus mahdollista. Pahoittelen jos meidän kommentit palstalla häiritsee, mutta ei niitä tarvi lukea jos ei kiinnosta.


      • kittiefani
        köyhä elämä teillä kirjoitti:

        Voisitte tavata jossain livenä ja kehua ja tukea toisianne niin palsta säästyisi moiselta paskalta!

        Heh heh.

        Mene hiirenkäyttökouluun. Sitä kun klikkaa niin on pois aiheesta mikä ei kiinnosta. Suosittelen


      • kittiefani
        kittie2 kirjoitti:

        Minua ei haittaa heitä livenä tavata, jos joskus mahdollista. Pahoittelen jos meidän kommentit palstalla häiritsee, mutta ei niitä tarvi lukea jos ei kiinnosta.

        Niin sovitaan tapaaminen, rakas!


    • Älä välitä. Mennään me hellästi harrastamaan tyttöjen välistä rakkautta. Otetaan kissa mukaan, sillä on pehmeä turkki jolla ihanaa hieroa märkää pimppiä.

      • Lemmikki on lemmikki ja ystävä on ystävä! Taitaa monella olla taas likainen mielikuvitus..


      • kittie2 kirjoitti:

        Lemmikki on lemmikki ja ystävä on ystävä! Taitaa monella olla taas likainen mielikuvitus..

        Tämä ketju paljastaa että nykyinen kittiefani on se tämän palstan myrkyttäjä ja syöpä


      • Rantojen kaunotar
        toljanter kirjoitti:

        Tämä ketju paljastaa että nykyinen kittiefani on se tämän palstan myrkyttäjä ja syöpä

        Onko identiteettikriisi? "Rekkaa" ittes vittuun täältä ja kitti.katit ja muut katin-vitut mennessäsi, tuliko selväksi.


      • Rantojen kaunotar kirjoitti:

        Onko identiteettikriisi? "Rekkaa" ittes vittuun täältä ja kitti.katit ja muut katin-vitut mennessäsi, tuliko selväksi.

        Näköjään osui ja upposi:)


      • TOSIrealisti Kokkola
        Rantojen kaunotar kirjoitti:

        Onko identiteettikriisi? "Rekkaa" ittes vittuun täältä ja kitti.katit ja muut katin-vitut mennessäsi, tuliko selväksi.

        jatkoa edelliseen,olen monta kertaa sanonut ettei minua pimpat kiinnosta,börje rakkaani taikasauva on kaikkein paras?


      • toljanter kirjoitti:

        Näköjään osui ja upposi:)

        Ja kirjoitustyylikin usein paljastaa kuka on haukkumisen takana..


      • TOSIbörje
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        jatkoa edelliseen,olen monta kertaa sanonut ettei minua pimpat kiinnosta,börje rakkaani taikasauva on kaikkein paras?

        Ok!


    • va--rakas

      Ompas avartavaa keskutelua.
      Laihuliini, pyllerö, pullea, tositonttu, hiirenloukut ja muut fanit siinä vasta seurakunta, joo vittut, katit, kattiet, tinttuliinat ja muut toljanterit, perustakaa joku yhdistys niin saatte alennusta melkein mistä vaan.

    • TOSIrealisti Kokkola

      ASIA ON NIIN, ETTÄ MINÄ MÄÄRÄÄN KUKA ON SYYTÖN!
      TULIKO SELVÄKSI!!!??!?! MITÄ HÄH!?!?!?!?

      TULIHAN SE!
      KAIKENLAISTA PASSKAA PALSTALLA!

      • Really?


      • TOSItollo
        kittie2 kirjoitti:

        Really?

        Joo, onhan TOSItollo "kunnioitettu" upseeri!


      • edustkuntaanko?
        TOSItollo kirjoitti:

        Joo, onhan TOSItollo "kunnioitettu" upseeri!

        Oikeusupseeri vissiin? ja sm mitalli?
        Onko tiedepalkintoja?


      • aika hellari

        paskat sinä et määrää yhtään mitään kirjoitat itse täyttää sontaa


    • va--rakas

      TOSIrealistia on kutsuttu jos milläkin nimellä listassa on jo yli 200 nimitystä.

      Taitaa taas tulla suomenmestaruus.

    • Pitkään seurannut...

      Nim.Kittie,voisit alkaa sefuksi palstalla.
      Ota yht.ylläpitoon.
      Voit täten poistaa epäsovinnaisia viestejä,ja puhdistaa palstaa.

      • Tuo oli hyvä idea!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuo oli hyvä idea!

        Kannatetaan!

        Ansiolistassa on erittäin vahvat näytöt oikeuden puolustamisesta. Täysin oikea henkilö pitämään minut ja muutkin kurissa ja nuhteessa:).

        Toki valinta on sinun Kittie, vapaaehtoishommelistahan tuossa on kyse...


      • toljanter kirjoitti:

        Kannatetaan!

        Ansiolistassa on erittäin vahvat näytöt oikeuden puolustamisesta. Täysin oikea henkilö pitämään minut ja muutkin kurissa ja nuhteessa:).

        Toki valinta on sinun Kittie, vapaaehtoishommelistahan tuossa on kyse...

        Kiitosta vaan kaikille! Täytyy miettiä, en tiedä olenko tarpeeksi tietsikkanörtti, siis taitava hommaan?


      • kittie2 kirjoitti:

        Kiitosta vaan kaikille! Täytyy miettiä, en tiedä olenko tarpeeksi tietsikkanörtti, siis taitava hommaan?

        No enpä usko että siinä kovin syvällisiä nörtin taitoja tarvitaan.

        Klikkaus sieltä ja klikkaus täältä niin SKADAM, palsta on puhdistettu!

        Noh enpä kommentoi enempää, kohta tietenkin ehdotat mulle tuota jobia:)


      • Kurnau!

        Kannatetaan! Päästäis realistin kaltaisista kaheleista!


      • toljanter kirjoitti:

        No enpä usko että siinä kovin syvällisiä nörtin taitoja tarvitaan.

        Klikkaus sieltä ja klikkaus täältä niin SKADAM, palsta on puhdistettu!

        Noh enpä kommentoi enempää, kohta tietenkin ehdotat mulle tuota jobia:)

        Olisihan täällä palstalla montakin, jotka sopisivat sefuksi? Itse täytyy miettiä asiaa..


      • kittie2 kirjoitti:

        Olisihan täällä palstalla montakin, jotka sopisivat sefuksi? Itse täytyy miettiä asiaa..

        Ymmärrän mietinnän kun koitin pistää asiaa mielessäni omalle kohdalle.

        Muutos kommentoijasta kontrolloijaksi on aika järisyttävä. Toki voi yrittää vetää 'kaksoisroolia' mutta onnistuuko se?

        Teet miten teet, oikein teet:)


    • hhaah

      Taas transu-Reijo vauhdissa, kun täällä kirjoittelee nimimerkillä Rantojen kaunotar. Johan se kirjoitustyylikin kertoo, että rantojen kaunotar ja TR on yksi ja sama henkilö.

      Niin säälittävää! :D

      • luutnantti-Tuula

        Joo mutta kaikkein säälittävin avaus siltä oli se, missä muka luutnantti-Tuula etsisi häntä Kokkola-palstalla. Ukko joutui hoitoon heti sen jälkeen. Päänupissa piuhat käryää vähemmästäkin.


      • luutnantti-Tuula kirjoitti:

        Joo mutta kaikkein säälittävin avaus siltä oli se, missä muka luutnantti-Tuula etsisi häntä Kokkola-palstalla. Ukko joutui hoitoon heti sen jälkeen. Päänupissa piuhat käryää vähemmästäkin.

        Mistä tiedätte että se oli tr:än kirjoittama?


      • noh...
        kittie2 kirjoitti:

        Mistä tiedätte että se oli tr:än kirjoittama?

        Koska kukaan muu ei kirjoita tuollaisia typeryyksiä ja tietyt sanavalinnat ja lauseen muodostus jo kertoo että kyseessä on yksi ja sama henkilö.


      • TOSIrealisti Kokkola
        noh... kirjoitti:

        Koska kukaan muu ei kirjoita tuollaisia typeryyksiä ja tietyt sanavalinnat ja lauseen muodostus jo kertoo että kyseessä on yksi ja sama henkilö.

        Tuula ei ole enää luutnantti, vaan reservin Rouva Kapteeni (olethan?).
        Että selliaisia naisia tulee Tosirealistin kouluttamista "tytöistä".
        Tässä ei ole mitään taka-ajatuksia. Eihän ole rakas Tuulaseni, sinä jota olen vain onnitellut halaten luovuttamalla kultaisen mitalin ja haluamasi "rintakuviotaulun" muistoksi. Muistanet, että sait sen nimikirjoituksellani vahvistettuna. Tämä tapahtui Kannuksen ampumaradalla vuonna xxxx, jolloin naiset löivät armeijan käyneet miehet yhteistuloksessa ylivoimaisesti... Tytöt, anteeksi naiset, jotka ampuivat "rynkyllä" ensi kertaa eläissään...


      • TOSItollo
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Tuula ei ole enää luutnantti, vaan reservin Rouva Kapteeni (olethan?).
        Että selliaisia naisia tulee Tosirealistin kouluttamista "tytöistä".
        Tässä ei ole mitään taka-ajatuksia. Eihän ole rakas Tuulaseni, sinä jota olen vain onnitellut halaten luovuttamalla kultaisen mitalin ja haluamasi "rintakuviotaulun" muistoksi. Muistanet, että sait sen nimikirjoituksellani vahvistettuna. Tämä tapahtui Kannuksen ampumaradalla vuonna xxxx, jolloin naiset löivät armeijan käyneet miehet yhteistuloksessa ylivoimaisesti... Tytöt, anteeksi naiset, jotka ampuivat "rynkyllä" ensi kertaa eläissään...

        Ajatelkaa että fiksut ihmiset ovat joutuneet pokkuroimaan ton TOSItollon edessä. Valtion pitäisi maksaa heille korvausta henkisestä kärsimyksistä.


      • TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Tuula ei ole enää luutnantti, vaan reservin Rouva Kapteeni (olethan?).
        Että selliaisia naisia tulee Tosirealistin kouluttamista "tytöistä".
        Tässä ei ole mitään taka-ajatuksia. Eihän ole rakas Tuulaseni, sinä jota olen vain onnitellut halaten luovuttamalla kultaisen mitalin ja haluamasi "rintakuviotaulun" muistoksi. Muistanet, että sait sen nimikirjoituksellani vahvistettuna. Tämä tapahtui Kannuksen ampumaradalla vuonna xxxx, jolloin naiset löivät armeijan käyneet miehet yhteistuloksessa ylivoimaisesti... Tytöt, anteeksi naiset, jotka ampuivat "rynkyllä" ensi kertaa eläissään...

        Eka treffit saattavat olla alkuun hiukan jähmeitä.

        TR selvittää tämänkin tilanteen sujuvasti.

        Kun jutun aiheet rupeavat loppumaan kaivaa hän vanhasta ja kuluneesta nahkasalkustaan TOSI paksun nipun paperia.
        Papereihin on tietenkin tulostettu kaikki hänen ansiokkaat kirjoitelmansa tällä palstalla. Salkkuun ei mahtunut kuin hänen viimeisen 2 kuukauden syvää luotaavat kaunokirjalliset tuotteensa. Mutta onhan sitä niissäkin varmasti kovastikin jutun aihetta...


      • Kissojen ystävä Kla
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Tuula ei ole enää luutnantti, vaan reservin Rouva Kapteeni (olethan?).
        Että selliaisia naisia tulee Tosirealistin kouluttamista "tytöistä".
        Tässä ei ole mitään taka-ajatuksia. Eihän ole rakas Tuulaseni, sinä jota olen vain onnitellut halaten luovuttamalla kultaisen mitalin ja haluamasi "rintakuviotaulun" muistoksi. Muistanet, että sait sen nimikirjoituksellani vahvistettuna. Tämä tapahtui Kannuksen ampumaradalla vuonna xxxx, jolloin naiset löivät armeijan käyneet miehet yhteistuloksessa ylivoimaisesti... Tytöt, anteeksi naiset, jotka ampuivat "rynkyllä" ensi kertaa eläissään...

        Asevelvollisella on oikeus tietää, mihin puolustusvoimat on suunnitellut sijoittaa hänet sota-aikana. Siviilipalvelusmiesten sijoittelu on monimutkaisempaa.

        a. Mihin rykmenttiin korpraali TR sijoitetaan sota-aikana?
        b. Mihin miinaliigaan sivaripoikasi sijoittuu?


      • noh... kirjoitti:

        Koska kukaan muu ei kirjoita tuollaisia typeryyksiä ja tietyt sanavalinnat ja lauseen muodostus jo kertoo että kyseessä on yksi ja sama henkilö.

        Joissakin jutuissa on kyllä samankaltaisuutta, mutta emmehän voi olla varmoja kuitenkaan ilma todisteita?

        Minua ihmetyttää miksi tr:ä minua syyttää monista palstan ketjuista/nimimerkeistä, vaikka se ei ole totta? Pitääkö vaan kiusata piruuttaan vai laittaa syy minun niskoille että itse kirjoittaa monilla nimimerkeillä?


      • exnainen
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Tuula ei ole enää luutnantti, vaan reservin Rouva Kapteeni (olethan?).
        Että selliaisia naisia tulee Tosirealistin kouluttamista "tytöistä".
        Tässä ei ole mitään taka-ajatuksia. Eihän ole rakas Tuulaseni, sinä jota olen vain onnitellut halaten luovuttamalla kultaisen mitalin ja haluamasi "rintakuviotaulun" muistoksi. Muistanet, että sait sen nimikirjoituksellani vahvistettuna. Tämä tapahtui Kannuksen ampumaradalla vuonna xxxx, jolloin naiset löivät armeijan käyneet miehet yhteistuloksessa ylivoimaisesti... Tytöt, anteeksi naiset, jotka ampuivat "rynkyllä" ensi kertaa eläissään...

        olet surkea sinun nimikirjoituksella minä pyyhkäisen takapuolta


    • Mainittakoon että avauksessa mainittu henkilö pakotti avauksessa mainitut 3 nimimerkkiä rekkaamaan itsensä. Keinona oli kirjoitella sontaa heidän nimimerkillään.

      Tämäkään ei vielä riittänyt vaan rekkaukseni jälkeen ilmestyi palstalle rekattu nimimerkki 'tolianteri' (siis kirjaimen ero omaani) puhumaan sontaa.

      Kyllähän tuo toiminta tavallaan säälittääkin. Syy on tietenkin se että hänelle tämä palsta on koko elämä. Toisin kuin meille kaikille muille

      • Ja edelleen tr:ä luulee että kirjoitan hänen perheestän juttuja.. Vaikka asia ei ole niin, en tiedä mitään hänen perheestään!!


      • kittie2 kirjoitti:

        Ja edelleen tr:ä luulee että kirjoitan hänen perheestän juttuja.. Vaikka asia ei ole niin, en tiedä mitään hänen perheestään!!

        Ja luulee myös että minä ja sinä ollaan yksi ja sama henkilö...

        No sama mieli meillä näkyy olevan asioissa, mieli on kuitenkin eri kropissa:)


      • toljanter kirjoitti:

        Ja luulee myös että minä ja sinä ollaan yksi ja sama henkilö...

        No sama mieli meillä näkyy olevan asioissa, mieli on kuitenkin eri kropissa:)

        Niinpä, sama mieli mutta eri kroppa!

        Ja kummaa, tr:ä väittää ettei hän koskaan hauku tai valehtele.. Joopa joo.


      • Naurettava väite
        kittie2 kirjoitti:

        Niinpä, sama mieli mutta eri kroppa!

        Ja kummaa, tr:ä väittää ettei hän koskaan hauku tai valehtele.. Joopa joo.

        Eikö teitä pitänyt olla lisääkin saman lakin alla :-DDD


      • Naurettava väite kirjoitti:

        Eikö teitä pitänyt olla lisääkin saman lakin alla :-DDD

        Juu taisi alunperin olla myös tinttuliina, mourupetteri ja ehkä muitakin:)


      • toljanter kirjoitti:

        Juu taisi alunperin olla myös tinttuliina, mourupetteri ja ehkä muitakin:)

        Joo, monia muitakin kuulemma... Ihme kun uskoo sellaista, vaikka kirjoitustyylimme on erilainen. :)


      • tosiseko tr
        kittie2 kirjoitti:

        Joo, monia muitakin kuulemma... Ihme kun uskoo sellaista, vaikka kirjoitustyylimme on erilainen. :)

        ei saaatana kukaan tervejärkinen sellaista usko vai seukkaako teistä jompikumpi mourupetterin raksakundin tai kurnaun venäläisen miehen kanssa?


      • No huh huh!
        tosiseko tr kirjoitti:

        ei saaatana kukaan tervejärkinen sellaista usko vai seukkaako teistä jompikumpi mourupetterin raksakundin tai kurnaun venäläisen miehen kanssa?

        No huh! Silloinhan joko kittie2 tai toljander on meikkimainosten valokuvamalli? Mutta kumpi?


      • No huh huh! kirjoitti:

        No huh! Silloinhan joko kittie2 tai toljander on meikkimainosten valokuvamalli? Mutta kumpi?

        Taidetaan Kittien kans olla ihan normi ihmisiä. Kittie on kiva nainen ja minä jonkin sortin mies:)


      • lopeta sekoilu
        No huh huh! kirjoitti:

        No huh! Silloinhan joko kittie2 tai toljander on meikkimainosten valokuvamalli? Mutta kumpi?

        älä jätkä sekoile mitä sattuu. kurnaun naama löytyy meikkimainoksista. joku parin tapaamisen kirjastossa nähny heppu hokas sen ihan vasta ja nokkelana poikana selvitin asian myös heti ku sain sen tietää.


      • lopeta sekoilu kirjoitti:

        älä jätkä sekoile mitä sattuu. kurnaun naama löytyy meikkimainoksista. joku parin tapaamisen kirjastossa nähny heppu hokas sen ihan vasta ja nokkelana poikana selvitin asian myös heti ku sain sen tietää.

        Miten tuo liittyy minuun tai Kittieen?

        Nokkela tai et, jutuissasi on nyt nokkeluus kaukana


      • Komppaan
        lopeta sekoilu kirjoitti:

        älä jätkä sekoile mitä sattuu. kurnaun naama löytyy meikkimainoksista. joku parin tapaamisen kirjastossa nähny heppu hokas sen ihan vasta ja nokkelana poikana selvitin asian myös heti ku sain sen tietää.

        Samaa mieltä toljanterin kanssa. Lopeta ihmisten elämien penkominen.


      • toljanter kirjoitti:

        Taidetaan Kittien kans olla ihan normi ihmisiä. Kittie on kiva nainen ja minä jonkin sortin mies:)

        Jep, ihan normi ihminen olen. En ole se kurnau.


      • Komppaan kirjoitti:

        Samaa mieltä toljanterin kanssa. Lopeta ihmisten elämien penkominen.

        Samaa mieltä! En ymmärrä ollenkaan tuollaista meininkiä että pitää kytätä toisten elämää.


    • ei kannata...

      Ei millään pahalla, mutta minusta kittiekin vauhkoaa täällä vähän turhaan noista TR:n kirjoitteluista. TR:llä on tapana ärsyttää tahallaan ihmisiä, mutta sen takia ei kannata itse tänne alkaa availemaan kaikenmaailman ketjuja joissa ihmettelee TR:n haukkumisia jne...

      Jotenkin vain antaa ihmisestä vähän oudon kuvan jos takertuu jonkun keski-ikäisen noubadin jokaiseen kirjoitukseen, ja sitten aloittaa itse uusia ketjuja joissa ihmettelee näitä kirjoituksia.

      Antaa hullun kirjoitella. Eihän se sua henkilökohtaisesti tunne joten otat vähän turhan raskaasti nuo "vattuilut".

      On se muillekin täällä päätänsä aukonut mutta suurin osa osaa ja tietää jo olla noteeraamatta niitä juttuja.

      • GRRR!! TR POIS!

        KYLLÄ KANNATTA!!!


      • Sutenööri palstan

        Juurikin näin, mut eihän se vajakki rullatuolipotilas sitä käsitä. TR tykittää vaan lisää ja me muut kärsitään nuitten kahen aivottoman jonninjoutavista sepustuksista. Kittille ja TRlle oma palsta, jossa saavat haukkua toisiaan ja päälle sovintoseksiä niitten vitun pikku lisukkeitten kera, vai mitä TR tulihan nyt selväksi: SAAT PILLUA, SAATHAN?!!!!!!!!!


      • Joskus on vain vaikea olla välittämättä, kun jatkuvasti haukutaan ja kerrotaan valheita.. Mutta yritetään olla välittämättä..


      • Toki hän meuhkaa täällä kaikille jotka esittävät eriävän mielipiteen.

        Tuo mitä Kittie on saanut osakseen on kuitenkin aivan eri luokan annostus sontaa mitä kukaan muu on saanut osakseen täällä koskaan. Ja sonta ei rajoitu häneen itseensä vaan myös hänen mies on saanut 'kuulla' kunniansa.

        Hyvin helppo on neuvoa että älä välitä (kuten itsekkin olen tehnyt) . Niin kuitenkin teen taas kerran kun se taitaa olla ainut keino:(


      • toljanter kirjoitti:

        Toki hän meuhkaa täällä kaikille jotka esittävät eriävän mielipiteen.

        Tuo mitä Kittie on saanut osakseen on kuitenkin aivan eri luokan annostus sontaa mitä kukaan muu on saanut osakseen täällä koskaan. Ja sonta ei rajoitu häneen itseensä vaan myös hänen mies on saanut 'kuulla' kunniansa.

        Hyvin helppo on neuvoa että älä välitä (kuten itsekkin olen tehnyt) . Niin kuitenkin teen taas kerran kun se taitaa olla ainut keino:(

        No en mä kyllä usko,että toi TOSIpönttö kyllä sen kummemmin lopettaa noita ällöjuttujaan,vaikka kuinka olis niitä huomioimatta.

        Mä ainaski sanon sillle takas,ku se urputtaa jotain.Mikä lupa sillä on muille naputtaa. :/


      • TOSIrealisti Kokkola
        tinttu-liina kirjoitti:

        No en mä kyllä usko,että toi TOSIpönttö kyllä sen kummemmin lopettaa noita ällöjuttujaan,vaikka kuinka olis niitä huomioimatta.

        Mä ainaski sanon sillle takas,ku se urputtaa jotain.Mikä lupa sillä on muille naputtaa. :/

        KITTI-KATTI
        TIKKA-MATTI

        Tikka hakkaa hakkaa hikkaa,
        hakee hakee katti likkaa.
        Tik tik. Nokka naputtaa,
        naputtaa ja kaputtaa.
        Kaikki kolot koputtaa,
        koputtaa ja hoputtaa.
        Katti kissa Matti kolli.
        Ala kotiis laputtaa...


      • TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        KITTI-KATTI
        TIKKA-MATTI

        Tikka hakkaa hakkaa hikkaa,
        hakee hakee katti likkaa.
        Tik tik. Nokka naputtaa,
        naputtaa ja kaputtaa.
        Kaikki kolot koputtaa,
        koputtaa ja hoputtaa.
        Katti kissa Matti kolli.
        Ala kotiis laputtaa...

        Kun lapseni oli 8-vuotias kiikutti hän isälleen eli minulle ihan vastaavan tason runon. Toki kehuin hänet maasta taivaisiin kuten isin kuuluukin tehdä.

        Mitä sanoisin sinulle? No täytyypi kait onnitella, olet saavuttanut 8-vuotiaan lapsen sivistystason.


      • Väärä reikä
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        KITTI-KATTI
        TIKKA-MATTI

        Tikka hakkaa hakkaa hikkaa,
        hakee hakee katti likkaa.
        Tik tik. Nokka naputtaa,
        naputtaa ja kaputtaa.
        Kaikki kolot koputtaa,
        koputtaa ja hoputtaa.
        Katti kissa Matti kolli.
        Ala kotiis laputtaa...

        "Meneppäs ukko tökkimään,
        akkas peräreikää pökkimään.
        Ihmetyttää kyllä meikää,
        mikä saa haluamaan kakkareikää.
        Uskoisin et hyytyy halu,
        kun paskan peitos ompi kalu..."


      • Sutenööri palstan kirjoitti:

        Juurikin näin, mut eihän se vajakki rullatuolipotilas sitä käsitä. TR tykittää vaan lisää ja me muut kärsitään nuitten kahen aivottoman jonninjoutavista sepustuksista. Kittille ja TRlle oma palsta, jossa saavat haukkua toisiaan ja päälle sovintoseksiä niitten vitun pikku lisukkeitten kera, vai mitä TR tulihan nyt selväksi: SAAT PILLUA, SAATHAN?!!!!!!!!!

        Sanomasi on hyvinkin saman tasoista kuinTR:n. Epäilen vankkaa sidosta häneen ja hänen yhä vain paisuvaan mielikuvitushahmojen tukiverkostoon.

        Tuntematta ihmisiä totean että sovintoseksi ei toimi esimerkiksi sellaisssa tapauksissa kun toinen osapuoli oksentaa nähdessään toisen osapuolen.


      • Ja kait...
        toljanter kirjoitti:

        Sanomasi on hyvinkin saman tasoista kuinTR:n. Epäilen vankkaa sidosta häneen ja hänen yhä vain paisuvaan mielikuvitushahmojen tukiverkostoon.

        Tuntematta ihmisiä totean että sovintoseksi ei toimi esimerkiksi sellaisssa tapauksissa kun toinen osapuoli oksentaa nähdessään toisen osapuolen.

        jonkinlainen tunneside on oltava valmiiksi olemassa :)


      • lisää runoja trstä
        Väärä reikä kirjoitti:

        "Meneppäs ukko tökkimään,
        akkas peräreikää pökkimään.
        Ihmetyttää kyllä meikää,
        mikä saa haluamaan kakkareikää.
        Uskoisin et hyytyy halu,
        kun paskan peitos ompi kalu..."

        Kyllä oli sointuva ruon melkein parempi kuin ne reijo runot.koitin hakea ei löydy


      • Ja kait... kirjoitti:

        jonkinlainen tunneside on oltava valmiiksi olemassa :)

        No ainaski sellainen positiivinen:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No en mä kyllä usko,että toi TOSIpönttö kyllä sen kummemmin lopettaa noita ällöjuttujaan,vaikka kuinka olis niitä huomioimatta.

        Mä ainaski sanon sillle takas,ku se urputtaa jotain.Mikä lupa sillä on muille naputtaa. :/

        Se nauttii siitä kun saa ärsyttää ihmisiä, on siinäkin elämäntehtävä..


      • toljanter kirjoitti:

        Kun lapseni oli 8-vuotias kiikutti hän isälleen eli minulle ihan vastaavan tason runon. Toki kehuin hänet maasta taivaisiin kuten isin kuuluukin tehdä.

        Mitä sanoisin sinulle? No täytyypi kait onnitella, olet saavuttanut 8-vuotiaan lapsen sivistystason.

        Sanonpa taas, lapsellista käyttäytymistä vanhalta mieheltä..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No en mä kyllä usko,että toi TOSIpönttö kyllä sen kummemmin lopettaa noita ällöjuttujaan,vaikka kuinka olis niitä huomioimatta.

        Mä ainaski sanon sillle takas,ku se urputtaa jotain.Mikä lupa sillä on muille naputtaa. :/

        Olet varmaan oikeassa, ei se lopeta kiusaamista.. Mutta ihme käytöstä vanhalta mieheltä....


      • toljanter kirjoitti:

        Kun lapseni oli 8-vuotias kiikutti hän isälleen eli minulle ihan vastaavan tason runon. Toki kehuin hänet maasta taivaisiin kuten isin kuuluukin tehdä.

        Mitä sanoisin sinulle? No täytyypi kait onnitella, olet saavuttanut 8-vuotiaan lapsen sivistystason.

        Mullekki tuli ihan mieleen,että on ku pikkulapsi rustailisi..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mullekki tuli ihan mieleen,että on ku pikkulapsi rustailisi..

        Minäkin ajattelin ettei kovin kummoinen runo..


      • kittie2 kirjoitti:

        Minäkin ajattelin ettei kovin kummoinen runo..

        Kukin käyttää niitä lahjoja mitä luoja soi, eiköstä vaan:)


      • toljanter kirjoitti:

        Kukin käyttää niitä lahjoja mitä luoja soi, eiköstä vaan:)

        Niinpä kai. :D


      • Anonyymi
        toljanter kirjoitti:

        Kun lapseni oli 8-vuotias kiikutti hän isälleen eli minulle ihan vastaavan tason runon. Toki kehuin hänet maasta taivaisiin kuten isin kuuluukin tehdä.

        Mitä sanoisin sinulle? No täytyypi kait onnitella, olet saavuttanut 8-vuotiaan lapsen sivistystason.

        v. 2014 jo oli aikanaan 8v? Taitaa pappa olla jo hyvässä iässä?


    • TOSIrealisti Kokkola

      Pakkasyönä sinut mä näin

      käänsit kasvosi minuun päin.

      Sinä katsoit minua, hymyilit niin

      sait minut heikoksi, tainnoksiin.

      Siitä hetkestä tiesin, Sinut haluan vain

      olet haaveeni, toiveeni, unelmain!

      Rakastan Sinua, Rva Kapteeni

      elämäni nainen

      • Alkuperäinen runo

        http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014121218923694_fd.shtml

        Rakkaalle vaimolleni

        Pakkasyönä sinut mä näin

        käänsit kasvosi minuun päin.

        Sinä katsoit minua, hymyilit niin

        sait minut heikoksi, tainnoksiin.

        Siitä hetkestä tiesin, Sinut haluan vain

        olet haaveeni, toiveeni, unelmain!

        Rakastan Sinua, Tiina

        elämäni nainen

        Rakastava miehesi

        Filip


      • Huoli kasvaa
        Alkuperäinen runo kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014121218923694_fd.shtml

        Rakkaalle vaimolleni

        Pakkasyönä sinut mä näin

        käänsit kasvosi minuun päin.

        Sinä katsoit minua, hymyilit niin

        sait minut heikoksi, tainnoksiin.

        Siitä hetkestä tiesin, Sinut haluan vain

        olet haaveeni, toiveeni, unelmain!

        Rakastan Sinua, Tiina

        elämäni nainen

        Rakastava miehesi

        Filip

        NYT ON TILANNE HUOLESTUTTAVA!!!


    • Asiattomuuksia

      Asiaton hyökkäysviesti toisen keskustelijan kimppuun. Tämä kittie2 massapostittaa provosoivia propagandaviestejä palstojen toisista keskustelijoista monin eri tavoin, joka on omiaan lietsomaan mielipahaa toisissa keskustelijoissa ja rikkoo keskustelun ilmapiirin haukkumalla kohdettaan muiden keskustelijoiden kanssa kilpaa. Tällainen menettely on kielletty S24.n keskustelun säännöissä, joten poistakaa asiaton palsta. Näitä haukkumisviestipalstoja on kertynyt massoittain toivottavasti ylläpito poistaa ne kaikki.

      • Anonyymi

        Tosirealisti pois palstalta


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe