Miten kertoa tunteista parhaallekaverille?

Huokaus...

Olen tässä tuskaillut että miten voisin kertoa tunteistani eräälle pojalle joka on todellä hyvä ystäväni, melkeinpä paraskaveri. Tapasimme toisemme yhteisen harrastuksen kautta ja olemme siitä asti ollut kavereita. Tämän vuoden puolella meistä on tullut aina vain läheisempiä ja ihastuin sitten tähän kyseiseen henkilöön. Halaamme aina toisiamme kun näämme ja muutenkin pidämme toisiamme kädestä. Haluaisin tietää onko tämä vain ystävällinen ele vai jotain muutakin? Ja haluaisin kertoa hänelle tunteistani, mutta pelkään että jos kerron liian aikaisin hän "säikähtää" ja lopettaa suhteen ja jos kerron liian myöhään olisimme jo vanhoja ystäviä ja se olisi hieman outoa...
Eli milloin olisi oikea aika kertoa? Miten voisin vihjailla ilman sanoja hänelle tunteistani? Mistä tiedän että hänellä on/ ei ole tunteita minua kohtaan?

6

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oleomaitsesi

      Koita hymyillä sille sillee vihjailevasti. Ja jos haluut kertoo sille sun tunteista ni ei kikin, fb:n tai yms. kautta vaa f2f sä kyl tunnet ite ku on hyvä hetki. Pyydä sitä ulos ja sillee mut älä oo tyrkky vaa anna senki tehä sun etee jotai.

      GO FOR IT !

    • Bdjuidjfnsnekfjjjsjsj

      Kyl sä huomaat sit jos ne sun ihastuksen eleet ei oo enää vaa ystävyyssuhhde eleitä, esimerkiks katseest näkee helposti.
      Ootko muute tyttö vai poika?

      • Onneton aloittaja

        Olen tyttö ja ihastus on poika..
        Kiiti vastauksist!


      • Bahatar
        Onneton aloittaja kirjoitti:

        Olen tyttö ja ihastus on poika..
        Kiiti vastauksist!

        Jos teil on kemiaa ni sit on ja jos ei ni sit ei !


    • kokeile tätä

      Juttele siitä, millanen miesmaku sulla on ja millanen naismaku sillä on. Jos siinä ei selviä tarpeeksi, niin voit kysyä että ootko sen mielestä hyvännäkönen (vaikka asteikolla 1-10)

    • Herregod

      Ei oo vaikeeta :D otat vaan asian puheeks ja kysyt mitä mieltä se ois oikeista treffeistä tai siitä että hengailisitte enemmänki yhessä! Easy as that, oikee aika on samantien ku siltä tuntuu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe