Insignian istuinlämmittimet eivät toimi

Minä

Insigniassani eivät istuinlämmittimet ala lämpenemään, merkkivalot kyllä syttyvät lämmityslaitteen näytössä, mutta nekin sammuvat hetken kuluttua itsekseen.

Kaikki sulakkeet näyttivät ehjiltä. Vinkkejä?

21

3705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pistä vaihtoon auto

      Ne on rikki eli paskanaa!

    • Minä

      Eikö kellään vastaavaa vikaa?

    • 4x4

      Saattaa olla ajastinvika, vaikuttaa siltä, jos kerran valo syttyy mutta ei ehdi lämmetä.
      Muuta ei tule mieleen.

      • Huonot ovat

        Voisi sanoa, että kyseessä on tyyppivika niin usein näitä näkee. Omassa meni takuuna toinen ja toinen heti takuuajan jälkeen. Sama vika liki kaikissa GM:n autoissa.


    • Minä

      Syykin selvisi vastusmatot ovat kuulemma hajalla molemmista etuistuimista. On se kumma, kun -80 luvun nissanin istuilämmittimet ovat edelleen toimintakuntoisia (vaikka auto niiden ympäriltä onkin jo ruostunut lähes olemattomiin), mutta kolmen vuoden ikäisessä Insigniassa molemmat istuinlämppärit sökönä. Voi hyvää päivää tätä nykylaatua(=laaduttomuutta).

      • Atumak

        Hae korjausta varten ns:harkintahyvitys takuuta piirikauppiaalta
        uskoisin sen menevän läpi .


      • Minä
        Atumak kirjoitti:

        Hae korjausta varten ns:harkintahyvitys takuuta piirikauppiaalta
        uskoisin sen menevän läpi .

        Tarkoittanet takuun päättymisen jälkeistä ns. goodwill vastaantuloa?

        Valitettavasti tuo goodwill oli jo loppunut tämän vuoden osalta eli itse maksaen tulee kuntoon ja pysynee kunnossa taas hetken, koska samoja vastusmattojahan sinne laitetaan kuin nuo hajonnetkin ovat.

        Onneksi en ottanut tuota Insigniaa nahkapenkeillä silloin kun tuon auton tilasin, nyt olisi hätää kärsimässä, kun ei ole penkinlämmitystä.


      • Kiiinnostaa
        Minä kirjoitti:

        Tarkoittanet takuun päättymisen jälkeistä ns. goodwill vastaantuloa?

        Valitettavasti tuo goodwill oli jo loppunut tämän vuoden osalta eli itse maksaen tulee kuntoon ja pysynee kunnossa taas hetken, koska samoja vastusmattojahan sinne laitetaan kuin nuo hajonnetkin ovat.

        Onneksi en ottanut tuota Insigniaa nahkapenkeillä silloin kun tuon auton tilasin, nyt olisi hätää kärsimässä, kun ei ole penkinlämmitystä.

        Ymmärsin että Auto on ollut sulla uudesta asti ? Millä tekniikalla auto on ja kuinka paljon olet ehtinyt saada kilometrejä mittariin entäs se tärkein eli oletko ollut kokonaisuuteen tyytyväinen ?


      • Minä
        Kiiinnostaa kirjoitti:

        Ymmärsin että Auto on ollut sulla uudesta asti ? Millä tekniikalla auto on ja kuinka paljon olet ehtinyt saada kilometrejä mittariin entäs se tärkein eli oletko ollut kokonaisuuteen tyytyväinen ?

        Uudesta lähtien on ollut alun toistasataatuhatta kilometriä alettu 2-litrainen manuaali diesel.
        Kokonaisuutena olen autoon tyytyväinen, mutta parit pikkujutut kiusaa:
        - nuo heikot penkinlämmittimet
        - lampunpesimet (olen irroittanut sulakkeen, koska ei voi käyttää kun suuttimien suojalevyt lentää puskurista huitsun nevadaan ja maksavat maalattuina reilun satasen kappale)

        Mitään isompaa vikaa ei ole vielä eteen tullut.

        On muuten auto, joka kulkee pihistelemättä ilmoitettuun keskikulutukseen 5,2 litraa satasella.


      • Minäkin
        Minä kirjoitti:

        Tarkoittanet takuun päättymisen jälkeistä ns. goodwill vastaantuloa?

        Valitettavasti tuo goodwill oli jo loppunut tämän vuoden osalta eli itse maksaen tulee kuntoon ja pysynee kunnossa taas hetken, koska samoja vastusmattojahan sinne laitetaan kuin nuo hajonnetkin ovat.

        Onneksi en ottanut tuota Insigniaa nahkapenkeillä silloin kun tuon auton tilasin, nyt olisi hätää kärsimässä, kun ei ole penkinlämmitystä.

        Tuli mieleen, että kun omasta pussista menee korjaus, niin kannattaisiko laittaa jotkut tarvike vastukset siihen penkkiin, saattais kestää paremmin, itsellänikin on kuskinpenkin vastus palanut poikki (on muuten reikäkin verhoilussa), en ole viitsinyt sitä korjauttaa. jahka innostuisin irroittamaan penkin ja purkaa verhoilun, niin laitan kyllä tarvike lämppärin siihen, mutta JOS innostun. ;)) Ai niin, auto on -09 Zafira


      • Atumak
        Minä kirjoitti:

        Uudesta lähtien on ollut alun toistasataatuhatta kilometriä alettu 2-litrainen manuaali diesel.
        Kokonaisuutena olen autoon tyytyväinen, mutta parit pikkujutut kiusaa:
        - nuo heikot penkinlämmittimet
        - lampunpesimet (olen irroittanut sulakkeen, koska ei voi käyttää kun suuttimien suojalevyt lentää puskurista huitsun nevadaan ja maksavat maalattuina reilun satasen kappale)

        Mitään isompaa vikaa ei ole vielä eteen tullut.

        On muuten auto, joka kulkee pihistelemättä ilmoitettuun keskikulutukseen 5,2 litraa satasella.

        Ei kuullosta pahalta , itse entisenä Opel autoilijana olen miettinyt
        Insignian ostoa sillä nykyinen ns:Permium auto on ollut pettymys .


      • inkkuriauto
        Minä kirjoitti:

        Tarkoittanet takuun päättymisen jälkeistä ns. goodwill vastaantuloa?

        Valitettavasti tuo goodwill oli jo loppunut tämän vuoden osalta eli itse maksaen tulee kuntoon ja pysynee kunnossa taas hetken, koska samoja vastusmattojahan sinne laitetaan kuin nuo hajonnetkin ovat.

        Onneksi en ottanut tuota Insigniaa nahkapenkeillä silloin kun tuon auton tilasin, nyt olisi hätää kärsimässä, kun ei ole penkinlämmitystä.

        ei korjaus lopu vaikka auto on kymmenen vuotta
        koska vika on yleinen niin se on autotehtaan korjattava
        sellaiseksi että kestää isältä pojalle
        Istuinlämmitin pitää kestää auton iän
        Ja sama on tämän takaluukun kytkimen kanssa.
        Kuuluu tehtaan korjattavaksi ja asennettava sellainen kytkin
        että kestää myös suomen ilmastoa.
        Hitlerin jälkeläisten tuotteen täysiä paskoja.
        vaatikaa kuntoon.


      • Sa-tu tä-ti
        inkkuriauto kirjoitti:

        ei korjaus lopu vaikka auto on kymmenen vuotta
        koska vika on yleinen niin se on autotehtaan korjattava
        sellaiseksi että kestää isältä pojalle
        Istuinlämmitin pitää kestää auton iän
        Ja sama on tämän takaluukun kytkimen kanssa.
        Kuuluu tehtaan korjattavaksi ja asennettava sellainen kytkin
        että kestää myös suomen ilmastoa.
        Hitlerin jälkeläisten tuotteen täysiä paskoja.
        vaatikaa kuntoon.

        En täysin ymmärtänyt sanomaa - äidinkielen kirjoitustaitoa ei voi liiaksi korostaa koulussa.


      • vitsitäti
        Sa-tu tä-ti kirjoitti:

        En täysin ymmärtänyt sanomaa - äidinkielen kirjoitustaitoa ei voi liiaksi korostaa koulussa.

        En täysin ymmärtänyt sanomaa - äidinkielen kirjoitustaitoa ei voi liiaksi korostaa koulussa.

        Etkö ole koulua käynyt?
        Oletko ollut koulukodissa kun et osaa lukea?


      • opelzitikka

        80 luvul la sä olit 60 kg, nyt pai nat 150 kg

        150 kg per se hajo ttaa penkin kui pen kin


      • q a z
        opelzitikka kirjoitti:

        80 luvul la sä olit 60 kg, nyt pai nat 150 kg

        150 kg per se hajo ttaa penkin kui pen kin

        höpöttaja, miten lity istuinlämmitys


      • Samuli eno
        vitsitäti kirjoitti:

        En täysin ymmärtänyt sanomaa - äidinkielen kirjoitustaitoa ei voi liiaksi korostaa koulussa.

        Etkö ole koulua käynyt?
        Oletko ollut koulukodissa kun et osaa lukea?

        Samaa mieltä, valitettavasti osassa palstan kirjoituksissa on niin paljon kirjoitusvirheitä, että niitä jaksa edes yrittää ymmärtää.


    • 22.

      Tiedoksi että kyllä penkinlämmittimiä menee muillakin merkeillä kuten skoda, MB jne. Jotenka eipä nekään sen parempia ole.

      • P1psa

        Niin, kyllähän Opel on joka tapauksessa autona paljon parempi kuin nuo mainitsemasi esimerkkiautot.


      • Idjdjd

        Menee ja se on yksi syy, minkä takia istuinlämmittimiä tupakansytytinpistokkeeseen myydään niin paljon. Monissa tapauksissa huoltojen hinnat huimaa kovempaakin päätä..


    • perzaus jääzzä

      Näyttää olevan kampanjatarjouksessa nyt uusiin Insignioihin nahkapenkit samaan hintaan, mitenkähän niillä pärjää Suomen talvessa, jos istuinlämppärit ovat näin heikkoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe