gt86 hinnanpudotus 17 000 vuodessa ja 8tkm ajettuna. Suorituskyky on samaa luokkaa kuin VAG:n 1,4 tsi 103kw koneella. Mikä tässä on urheiluautoa?
http://www.lansiauto.fi/autot/vaihtoautot/haku/toyota/gt86/192553
Toyota tiputtaa hintansa todella nopeasti
93
964
Vastaukset
- Missä järki?
Kuka pässi ostaisi käytetyn Toyotan tuolla hinnalla kun saisi saman auton pakasta vedettynä samaan hintaan?
- nimenomaan!
Uuden Subaru BRZ:n listahinta automaattina on 35831,45€. On aivan järjetöntä kenenkään maksaa vastaavasta valmiiksi piereksitystä Toyotasta lähes samaa hintaa. Tuskinpa niin hullua löytyykään ja auto jää LänsiAuton riesaksi siihen saakka kun hinta tippuu vähintään kymppitonnilla.
- jepujeees
nimenomaan! kirjoitti:
Uuden Subaru BRZ:n listahinta automaattina on 35831,45€. On aivan järjetöntä kenenkään maksaa vastaavasta valmiiksi piereksitystä Toyotasta lähes samaa hintaa. Tuskinpa niin hullua löytyykään ja auto jää LänsiAuton riesaksi siihen saakka kun hinta tippuu vähintään kymppitonnilla.
Ilmeisesti BRZ roikkuu vaan näön vuoksi listoilla? Onko joku kysynyt BRZn toimitusaikaa? Veikkaan ettei ihan nopeasti alle saa...
- lahkonvoimaa
nimenomaan! kirjoitti:
Uuden Subaru BRZ:n listahinta automaattina on 35831,45€. On aivan järjetöntä kenenkään maksaa vastaavasta valmiiksi piereksitystä Toyotasta lähes samaa hintaa. Tuskinpa niin hullua löytyykään ja auto jää LänsiAuton riesaksi siihen saakka kun hinta tippuu vähintään kymppitonnilla.
Älä ala-arvioi tojoteron idioottimaisuutta, kyllä joku heistä tuon paskan ostaa ja räkä roiskuen hehkuttaa miten halvalla sai....
- nimenomaan!
lahkonvoimaa kirjoitti:
Älä ala-arvioi tojoteron idioottimaisuutta, kyllä joku heistä tuon paskan ostaa ja räkä roiskuen hehkuttaa miten halvalla sai....
Myönnetään, että noinkin voi käydä!
- Tässä Toyotan myynti
Toyotalla uskotaan 2012 GT86 -mallisen myyntiin 46 000e.
http://www.autotalli.com/vaihtoauto/32495971/Toyota/GT86/2012/Pori?pos=15&page=1
Ja kohta joku tojopetteri kehuu , miten hyvää laatua juuri tämä gt86 on, jotta sen hintapyynti on oikea. Ei ole. Kauppa ei kerta kaikkiaan käy tuolla hinnalla.
17000e-19000e yli käyvän pyyntiarvon on hintapyynti tässä autossa. - on sulla vaikeeee
jepujeees kirjoitti:
Ilmeisesti BRZ roikkuu vaan näön vuoksi listoilla? Onko joku kysynyt BRZn toimitusaikaa? Veikkaan ettei ihan nopeasti alle saa...
Älä veikkaa, vaan mene ja kysy. Mutta jos olet Tojotero, niin ihan hyvin voit elvistellä, että mieluummin maksaisit Tojosta tolkuttomasti. Ettei koko Sub. kelpaa.
Kyllä niitä subuja muuten saa. Mutta ihan rahalla pitää siitäkin maksaa.
- syy.....
Johtuu vain Subarun tekemästä alihinnoittelusta, joka ei ole vaikuttamatta GT86:n hintapyyntöön. Muutoinhan tuo pitäisi hintansa sporteista kaikkein parhaiten.
GT86 nimittäin kun on ns. umpirautaa, sitä ei rääkätenkään hajalle saa.- Hölmöläisille
"Johtuu vain Subarun tekemästä alihinnoittelusta, joka ei ole vaikuttamatta GT86:n hintapyyntöön. Muutoinhan tuo pitäisi hintansa sporteista kaikkein parhaiten."
Tuskin Subaru tuota autoa tappiokseen uutena myy. Eikähän kyseessä ole Toyotan törkeä ylihinnoittelu.
Kaupaksi näitä GT86:sia on mennyt tasan yksi kappale jollekin hölmöläiselle.
Sportti on tässä tapauksessa huono termi. Testeissä auto oli hitaampi kuin nössöryhmä VW Polon hieman kireämpi versio. - arthurri
Niinhän se on Subaru on aina tehnyt vahvoja moottoreita, jonka myös tojo on ihmekyllä älynnyt. Toyotan sippimallin urheiluautot on lähinnä leideille sopivia tehottomuutensa johdosta.
- Tämmöinen löysä
arthurri kirjoitti:
Niinhän se on Subaru on aina tehnyt vahvoja moottoreita, jonka myös tojo on ihmekyllä älynnyt. Toyotan sippimallin urheiluautot on lähinnä leideille sopivia tehottomuutensa johdosta.
oksennus provopetteriltä tällä kertaa. Tasoa on pojulla jutuissaan.
- Terolle
Tämmöinen löysä kirjoitti:
oksennus provopetteriltä tällä kertaa. Tasoa on pojulla jutuissaan.
Ja uskovainen oksentelee vähän sinne sun tänne eri nimimerkeillä. Tasoa vaan ei kloppiterpalla ole.
- Taitaa ottaa
Terolle kirjoitti:
Ja uskovainen oksentelee vähän sinne sun tänne eri nimimerkeillä. Tasoa vaan ei kloppiterpalla ole.
Petteriä kovastikin päähän kun ei pääse täällä huseeraamaan sekopäisenä trollina ilman että joku kuittailee sen oksennuksille.
- Terolle
Taitaa ottaa kirjoitti:
Petteriä kovastikin päähän kun ei pääse täällä huseeraamaan sekopäisenä trollina ilman että joku kuittailee sen oksennuksille.
Aijaa sun teksteistä kyllä huomaa kuinka ottaa kovasti päähän kun joku kuittailee. Sama tero eri nimim. täällä koko ajan oksentelee oksennuksista :D
- Sportti se on!
Hölmöläisille kirjoitti:
"Johtuu vain Subarun tekemästä alihinnoittelusta, joka ei ole vaikuttamatta GT86:n hintapyyntöön. Muutoinhan tuo pitäisi hintansa sporteista kaikkein parhaiten."
Tuskin Subaru tuota autoa tappiokseen uutena myy. Eikähän kyseessä ole Toyotan törkeä ylihinnoittelu.
Kaupaksi näitä GT86:sia on mennyt tasan yksi kappale jollekin hölmöläiselle.
Sportti on tässä tapauksessa huono termi. Testeissä auto oli hitaampi kuin nössöryhmä VW Polon hieman kireämpi versio.Höpsis. Sporttiauton kriteerejä ovat mm. matalan linjakas kori, 2 2 paikkaisuus sekä mahtavat ajo-ominaisuudet (=takaveto). Koneessa vähintään 200 hv. Kriteerit täyttää siis GT86, ja sen suorituskyky on myös pirteä. Olen koeajanut ja hurmaannuin, vahinko vaan että on pakko ajaa maksimissaan 5 tuhannen euron autolla -mutta sekin on tottakai Toyota.
- matala hurmostaso
Sportti se on! kirjoitti:
Höpsis. Sporttiauton kriteerejä ovat mm. matalan linjakas kori, 2 2 paikkaisuus sekä mahtavat ajo-ominaisuudet (=takaveto). Koneessa vähintään 200 hv. Kriteerit täyttää siis GT86, ja sen suorituskyky on myös pirteä. Olen koeajanut ja hurmaannuin, vahinko vaan että on pakko ajaa maksimissaan 5 tuhannen euron autolla -mutta sekin on tottakai Toyota.
Niin? Hurmaannut autosta sillä tasolla kun se auto on TM:n testihäviäjä.
Mitä, jos kokeilisit testivoittajia. Et taida uskaltaa. Voisit tehdä onnesta allesi. - Joopati joo
Sportti se on! kirjoitti:
Höpsis. Sporttiauton kriteerejä ovat mm. matalan linjakas kori, 2 2 paikkaisuus sekä mahtavat ajo-ominaisuudet (=takaveto). Koneessa vähintään 200 hv. Kriteerit täyttää siis GT86, ja sen suorituskyky on myös pirteä. Olen koeajanut ja hurmaannuin, vahinko vaan että on pakko ajaa maksimissaan 5 tuhannen euron autolla -mutta sekin on tottakai Toyota.
Kriteerisi osuvat coupe- malliin, ei urheilumalliin, mutta muistakamme, että olemme Toyota-sivustolla, missä mikä tahansa muotoiltu auto käy "sportista". Muita kriteereitä täällä ei tarvita. On vähän sama, kun tavis pistäis aurinkolasit päähän, niin täällä puhuttaisiin "filmitähdestä".
- katotaas vähän
Joopati joo kirjoitti:
Kriteerisi osuvat coupe- malliin, ei urheilumalliin, mutta muistakamme, että olemme Toyota-sivustolla, missä mikä tahansa muotoiltu auto käy "sportista". Muita kriteereitä täällä ei tarvita. On vähän sama, kun tavis pistäis aurinkolasit päähän, niin täällä puhuttaisiin "filmitähdestä".
Tojotalla on koneiksi tarjota lähinnä edullisemman hinta- ja teholuokan "uusioperhekoneita". Eli vaatimustaso lähinnä sitä, ettei ole vaatimuksia. Mikä vaan kelpaa. Ei paranisi puhua sporttikoneista kun niitä löytyy ihan eri merkeiltä.
- avensix
Ostan Toyotan paitsi laatunsa vuoksi, myös siksi, että se pitää hintansa parhaiten. Esim. nyt alla Avensis 1.8 Multidrive Wagon 2011. Maksoin 30800 euroa lähes neljä vuotta sitten, nyt nettiautossa pyynnöt 60 tkm ajetulla 22 - 25000 euroa.
Esim vastaava Passat maksoi samoilla varusteilla 5000 euroa enemmän ja nyt pyynnöt samaa luokkaa.- laatua....
katsos pasuuna kuten muutkin klonksvaagenit ovat olevinaan upouusina laatuautoja eli hienot muovit sisustassa mutta kun arjessa ajetaan niin toyota onkin se laatuvehje eli harmiton ja huoleton mutta pasuunat joutaa 4-vuotiaina kaatopaikalle. luoja varjele sitä hinnan tippumista uudella pasuuna 2.0 tdi biturbolla joka yli 50 tonnia maksaa uutena....
- Terolla piikki lihas
laatua.... kirjoitti:
katsos pasuuna kuten muutkin klonksvaagenit ovat olevinaan upouusina laatuautoja eli hienot muovit sisustassa mutta kun arjessa ajetaan niin toyota onkin se laatuvehje eli harmiton ja huoleton mutta pasuunat joutaa 4-vuotiaina kaatopaikalle. luoja varjele sitä hinnan tippumista uudella pasuuna 2.0 tdi biturbolla joka yli 50 tonnia maksaa uutena....
Ettei kuitenkin rivien välistä paista se pieni kateuden pilke, noloa ja paljastavaa.
- Voi näitä ;-)
laatua.... kirjoitti:
katsos pasuuna kuten muutkin klonksvaagenit ovat olevinaan upouusina laatuautoja eli hienot muovit sisustassa mutta kun arjessa ajetaan niin toyota onkin se laatuvehje eli harmiton ja huoleton mutta pasuunat joutaa 4-vuotiaina kaatopaikalle. luoja varjele sitä hinnan tippumista uudella pasuuna 2.0 tdi biturbolla joka yli 50 tonnia maksaa uutena....
"mutta pasuunat joutaa 4-vuotiaina kaatopaikalle."
Uskot sä itse kuinka paljon näihin sun juttuihisi?
Oikeesti?
LOL - pyytää voi
mutta vaihdossa saisit sen 15-17 k€.
- Hinta säilyy
"Ostan Toyotan paitsi laatunsa vuoksi, myös siksi, että se pitää hintansa parhaiten. "
Eikö tuolla perusteella kannattaisi ostaa kottikärryt tai HKL:n kuukausilippu? - Just joo!
Toyota Avensis 2011
2,0 Valvematic Linea Sol Wagon Multidrive S.
19 790,00 € 68 000km
Kannattaa ostaa siis 2,0 koneella, kun sen saa huomattavasti halvemmalla. ;9 - Tsi/DSG
Just joo! kirjoitti:
Toyota Avensis 2011
2,0 Valvematic Linea Sol Wagon Multidrive S.
19 790,00 € 68 000km
Kannattaa ostaa siis 2,0 koneella, kun sen saa huomattavasti halvemmalla. ;9Toyotan kun ostaa niin ei tarvitse allekirjoittaa mitään paperia
myyjän vastuuvapaudesta. - Kiinostaisi tietää
Tsi/DSG kirjoitti:
Toyotan kun ostaa niin ei tarvitse allekirjoittaa mitään paperia
myyjän vastuuvapaudesta."Toyotan kun ostaa niin ei tarvitse allekirjoittaa mitään paperia
myyjän vastuuvapaudesta. "
Kerro mitä korjauksia Toyota tai liike maksaisi mulle 10v/250.000km ajetun auton rikkoutuessa. esim jos D4D laukeaisi käsiin.
Kun en ole allekirjoittanut mitään paperia. - fggwwqqq
Kiinostaisi tietää kirjoitti:
"Toyotan kun ostaa niin ei tarvitse allekirjoittaa mitään paperia
myyjän vastuuvapaudesta. "
Kerro mitä korjauksia Toyota tai liike maksaisi mulle 10v/250.000km ajetun auton rikkoutuessa. esim jos D4D laukeaisi käsiin.
Kun en ole allekirjoittanut mitään paperia.Normaali 6kk virhevastuu. Eli ainakin osaksi joutuvat maksumiehiksi.
- Laki ensin
fggwwqqq kirjoitti:
Normaali 6kk virhevastuu. Eli ainakin osaksi joutuvat maksumiehiksi.
"Normaali 6kk virhevastuu. Eli ainakin osaksi joutuvat maksumiehiksi. "
Tämä on normaali menettely jota mikään jopparin haistapaska-paperi ei muuta miksikään. Laki on aina vahvempi kuin jopparin sana tai tuollainen paperi. - avensix
Just joo! kirjoitti:
Toyota Avensis 2011
2,0 Valvematic Linea Sol Wagon Multidrive S.
19 790,00 € 68 000km
Kannattaa ostaa siis 2,0 koneella, kun sen saa huomattavasti halvemmalla. ;9Voisitko tarkentaa missä ao. auto on myynnissä? Nettiautossa halvimman vastaavan Avensiksen hp on 22700????? Taisit kehitellä omasta päästäsi!!!!
- et sä hämää ketään
Tsi/DSG kirjoitti:
Toyotan kun ostaa niin ei tarvitse allekirjoittaa mitään paperia
myyjän vastuuvapaudesta.ossss olet sairas.
- joopa joo
Just joo! kirjoitti:
Toyota Avensis 2011
2,0 Valvematic Linea Sol Wagon Multidrive S.
19 790,00 € 68 000km
Kannattaa ostaa siis 2,0 koneella, kun sen saa huomattavasti halvemmalla. ;9Klonkswagen fani joutuu keksimään kuviteltuja hintoja, kun muu ei auta Toyota puristuksessa. Ei tuohon 19 790 hintaan löydy mistään vastaavaa autoa kuin avensixen omistama. Kertoo vain epätoivosta.
- Petteriltä kaikki
joopa joo kirjoitti:
Klonkswagen fani joutuu keksimään kuviteltuja hintoja, kun muu ei auta Toyota puristuksessa. Ei tuohon 19 790 hintaan löydy mistään vastaavaa autoa kuin avensixen omistama. Kertoo vain epätoivosta.
tällainen vääristely sujuu luonnostaan. Lukihäiriöisenä ei edes tajua mitä kirjoittelee.
- Tämän kokenut
Kiinostaisi tietää kirjoitti:
"Toyotan kun ostaa niin ei tarvitse allekirjoittaa mitään paperia
myyjän vastuuvapaudesta. "
Kerro mitä korjauksia Toyota tai liike maksaisi mulle 10v/250.000km ajetun auton rikkoutuessa. esim jos D4D laukeaisi käsiin.
Kun en ole allekirjoittanut mitään paperia.Kerro millä Volkkarilla on päästy noihin lukemiin ilman moottorin tai vaihteiston vaihtoa. Jos Toyotalla särkyy yksi noilla kilometreillä, niin Volkkarilla on korkeintaan yksi joka päässyt noihin kilometreihin.
Volkkarin kohdalla voidaan sanoa, että paskalla on tekijänsä. - Älä viitti taas
Tämän kokenut kirjoitti:
Kerro millä Volkkarilla on päästy noihin lukemiin ilman moottorin tai vaihteiston vaihtoa. Jos Toyotalla särkyy yksi noilla kilometreillä, niin Volkkarilla on korkeintaan yksi joka päässyt noihin kilometreihin.
Volkkarin kohdalla voidaan sanoa, että paskalla on tekijänsä."Kerro millä Volkkarilla on päästy noihin lukemiin ilman moottorin tai vaihteiston vaihtoa. Jos Toyotalla särkyy yksi noilla kilometreillä, niin Volkkarilla on korkeintaan yksi joka päässyt noihin kilometreihin."
Miksi kirjoittaa pasgaa jonka pystyy osoittamaan pasgagksi kolmen sekunnin googlauksella.
Tuolla kuuluisalla vastuuvapaus-golfilla oli ajettu 250.000km ja se myytiin täysin puolin toimivana.
Katsastustilastojen mukaan vain yksi kolmesta Toyotasta pääsee noille kilometreille. Kaksi kolmesta on joko paalissa tai Afrikassa. Molemmat tojolle sopivampaa käyttöä kuin Suomessa tientukkona huojuminen.
http://www.iltalehti.fi/autot/2014102818787530_au.shtml - Tilastoharhaa???
Älä viitti taas kirjoitti:
"Kerro millä Volkkarilla on päästy noihin lukemiin ilman moottorin tai vaihteiston vaihtoa. Jos Toyotalla särkyy yksi noilla kilometreillä, niin Volkkarilla on korkeintaan yksi joka päässyt noihin kilometreihin."
Miksi kirjoittaa pasgaa jonka pystyy osoittamaan pasgagksi kolmen sekunnin googlauksella.
Tuolla kuuluisalla vastuuvapaus-golfilla oli ajettu 250.000km ja se myytiin täysin puolin toimivana.
Katsastustilastojen mukaan vain yksi kolmesta Toyotasta pääsee noille kilometreille. Kaksi kolmesta on joko paalissa tai Afrikassa. Molemmat tojolle sopivampaa käyttöä kuin Suomessa tientukkona huojuminen.
http://www.iltalehti.fi/autot/2014102818787530_au.shtmlVolkkareista Afrikkaan kelpaa ainoastaan yksi malli VW Taro
Arvaa miksi? Tilasto on pelkästään A-katsastuksen. Ei kerro mitään
K1- asemilla katsastettujen lukumäärästä,eikä kolarien seurauksena
liikenteestä poistetuista. Lisäksi Toyota on ylivoimaisesti halutuin
merkki Afrikan viennissä,eikä sekään näy erikseen katsastustilastoissa.
Katsastustilasto ei kerro miksi auto ei näy Suomen rekisteritilastossa,
Afrikan vienti huomioiden Toyotaa on rekisterissä paljon enemmän
kuin Volkkareita. Ne elävät uutta elämää Afrikassa kun
Volkkarit on paalissa. Vanhaa TSI-volkkaria ei ostaisi neek erikään,
siitä on varmasti viidakkorumpu ehtinyt antamaan hätävaroitus
pärryytyksen läpi mantereen. - Herää harhasta
Tilastoharhaa??? kirjoitti:
Volkkareista Afrikkaan kelpaa ainoastaan yksi malli VW Taro
Arvaa miksi? Tilasto on pelkästään A-katsastuksen. Ei kerro mitään
K1- asemilla katsastettujen lukumäärästä,eikä kolarien seurauksena
liikenteestä poistetuista. Lisäksi Toyota on ylivoimaisesti halutuin
merkki Afrikan viennissä,eikä sekään näy erikseen katsastustilastoissa.
Katsastustilasto ei kerro miksi auto ei näy Suomen rekisteritilastossa,
Afrikan vienti huomioiden Toyotaa on rekisterissä paljon enemmän
kuin Volkkareita. Ne elävät uutta elämää Afrikassa kun
Volkkarit on paalissa. Vanhaa TSI-volkkaria ei ostaisi neek erikään,
siitä on varmasti viidakkorumpu ehtinyt antamaan hätävaroitus
pärryytyksen läpi mantereen.Harhat ovat tällaisen kirjoittajan päässä. Naurettavia selitysyrityksiä.
Tosi uskovaisen merkki on se kun uskoo mustaa valkoiseksi ja kertoo siitä vielä muillekin. - että oikein takuu
Laki ensin kirjoitti:
"Normaali 6kk virhevastuu. Eli ainakin osaksi joutuvat maksumiehiksi. "
Tämä on normaali menettely jota mikään jopparin haistapaska-paperi ei muuta miksikään. Laki on aina vahvempi kuin jopparin sana tai tuollainen paperi.Kokemuksesta voin sanoa, että vaikka Tojollakin takuu voimassa, niin kinaamatta ei takuukorjauksia saa. Näköjään pitää pullikoida ja kokeilla onneaan. Jos vaikka kuitenkin saisi asiakkaan piikkiin. Mutta uskon, että samaa peliä pelataan muillakin merkeillä.
- Erkki automerkki
Onhan näitä:
Vuosimalli 2011 Katsastettu 03-2014
Moottori 1.8 l, Bensiini Mittarilukema 26 000 km Hinta19 900
Vetotapa Etuveto
Helsinki, Uusimaa
Yksityinen
Vaihteisto Manuaali Päivitetty 11.11.2014
2010 (ensirek. 4-2010) Katsastettu 04-2013
Moottori 1.8 l, Bensiini Mittarilukema 108 000 km
Vetotapa Etuveto Sijainti Helsinki, yksityinen
Vaihteisto Automaatti Päivitetty 01.12.2014
HInta13500 - Sixavens
Eli oikeammin autosi pitää n.73% hintansa 2011-tähän päivään. Mites se poikkeaa näistä saman sarjan verrokeista? Paitsi, että Golfilla on paremmat speksit, eli kaikki volyymiautot menee suunnilleen samoilla jäännösarvoilla. Silmiin pistävän huono prosentti on Priuksella ja Avensis 2,0A:lla josta tämä keskustelu kumpusikin...
Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI 103 kW Comfortline
20 751 €
74,4 %
Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI 103 kW Comfortline DSG
22 632 €
76,5 %
Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI 103 kW Sportline
20 917 €
70,7 %
Volkswagen Golf Variant 1.9 TDI 77 kW Trendline
20 578 €
77,0 %
Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI 103 kW Comfortline
22 480 €
77,9 %
Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI 103 kW Comfortline DSG
23 403 €
74,3 %
Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI 103 kW Sportline DSG
23 784 €
73,9 %
Skoda Octavia 1.9 TDI Ambiente
19 977 €
78,7 %
Skoda Octavia 1.9 TDI Ambiente DSG
20 801 €
72,2 %
Skoda Octavia 1.9 TDI Elegance
20 211 €
74,2 %
Skoda Octavia 1.9 TDI Elegance DSG
21 549 €
70,3 %
Skoda Octavia 2.0 TDI DPF RS
25 746 €
73,5 %
Skoda Octavia 2.0 TDI Elegance DSG
22 357 €
69,1 %
Skoda Octavia Combi 2.0 TFSI RS
26 183 €
70,9 %
Skoda Octavia Combi 1.9 TDI Ambiente
20 743 €
78,5 %
Skoda Octavia Combi 1.9 TDI Elegance
21 593 €
76,4 %
Skoda Octavia Combi 2.0 TDI Elegance
23 724 €
77,3 %
Skoda Octavia Combi 2.0 TDI Elegance DSG
23 609 €
70,7 %
Skoda Octavia Combi 2.0 TDI DPF RS
27 158 €
75,3 %
Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 Scout
29 333 €
77,5 %
Skoda Roomster 1.9 TDI Ambiente
17 191 €
71,4 %
Toyota Auris 1.6 Dual VVT-i Linea Sol 5d MultiMode
16 970 €
68,5 %
Toyota Auris 1.6 Dual VVT-i Linea Sol Blue 5d
16 239 €
66,9 %
Toyota Auris 1.6 Dual VVT-i Linea Sol Plus 5d
17 011 €
67,3 %
Toyota Auris 1.4 D-4D Linea Terra 5d
16 691 €
70,4 %
Toyota Auris 1.4 D-4D Linea Sol 5d
17 004 €
67,6 %
Toyota Auris 1.4 D-4D Linea Sol 5d MultiMode
17 551 €
67,1 %
Toyota Auris 1.4 D-4D Linea Sol Blue 5d
17 408 €
67,9 %
Toyota Auris 2.0 D-4D Linea Sol 5d
18 857 €
68,3 %
Toyota Corolla 1.4 VVT-i Linea Terra 4d
15 913 €
72,3 %
Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i Linea Terra 4d
16 763 €
72,3 %
Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i Linea Sol 4d
16 909 €
68,9 %
Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i Linea Sol 4d MultiMode
17 366 €
68,0 %
Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i Linea Sol Plus 4d
17 831 €
67,4 %
Toyota Corolla 1.4 D-4D Linea Terra 4d
18 301 €
75,2 %
Toyota Corolla 1.4 D-4D Linea Sol 4d
17 803 €
69,3 %
Toyota Corolla 1.4 D-4D Linea Sol 4d MultiMode
19 014 €
71,3 %
Toyota Corolla 2.0 D-4D Linea Sol 4d
19 751 €
70,1 %
Toyota Corolla 2.0 D-4D Linea Sol Plus 4d
20 068 €
66,6 %
Toyota Corolla Verso 1.6 VVT-i Linea Terra 5p
19 050 €
69,6 %
Toyota Corolla Verso 1.8 VVT-i Linea Sol 5p
21 065 €
71,8 %
Toyota Corolla Verso 1.8 VVT-i Linea Sol Plus 5p
21 084 €
68,4 %
Toyota Corolla Verso 1.8 VVT-i Linea Sol Plus 7p
21 468 €
67,9 %
Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D 136 Linea Terra 5p
22 387 €
73,5 %
Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D 136 Linea Sol 5p
22 994 €
73,9 %
Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D 136 Linea Sol 7p
24 035 €
75,4 %
Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D 136 Linea Sol Plus 7p
23 711 €
70,6 %
Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D 136 Superior 7p
24 271 €
74,3 %
Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D 177 Linea Sol Sport 7h
24 446 €
68,0 %
Toyota Avensis 1.6 VVT-i Linea Terra Wagon
19 525 €
71,4 %
Toyota Avensis 1.6 VVT-i Linea Sol 4d
18 651 €
68,7 %
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Linea Sol 4d
19 235 €
66,0 %
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Linea Sol Wagon
20 658 €
70,4 %
Toyota Avensis 2.0 VVT-i Linea Sol 4d A
21 924 €
60,2 %
Toyota Avensis 2.0 VVT-i Linea Sol Wagon
22 278 €
66,6 %
Toyota Avensis 2.0 D-4D 126 Linea Sol 4d
23 281 €
71,2 %
Toyota Avensis 2.0 D-4D 126 Linea Sol Wagon
24 498 €
71,4 %
Toyota Avensis 2.2 D-4D 150 Linea Sol 4d
25 362 €
72,6 %
Toyota Avensis 2.2 D-4D 150 Linea Sol Wagon
25 369 €
69,4 %
Toyota Prius 1.5 HSD 5d
20 500 €
63,4 %
Toyota Prius 1.5 HSD Executive 5d
19 760 €
56,0 %
Toyota RAV4 2.0 VVT-i 4WD
26 395 €
74,7 %
Toyota RAV4 2.0 VVT-i 4WD Cross Sport
27 041 €
70,1 %
Toyota RAV4 2.2 D-4D 136 4WD
29 581 €
78,5 %
Toyota RAV4 2.2 D-4D 136 4WD Cross Sport
30 093 €
73,4 %
Toyota RAV4 X 2.2 D-4D 177 4WD
31 676 €
64,7 %
Volvo V70 2.0D
31 509 €
75,8 %
Volvo V70 2.0D Kinetic
31 779 €
72,8 %
Volvo V70 2.0D Momentum
32 225 €
71,3 % - Vihdoinkin faktaa
Tilastoharhaa??? kirjoitti:
Volkkareista Afrikkaan kelpaa ainoastaan yksi malli VW Taro
Arvaa miksi? Tilasto on pelkästään A-katsastuksen. Ei kerro mitään
K1- asemilla katsastettujen lukumäärästä,eikä kolarien seurauksena
liikenteestä poistetuista. Lisäksi Toyota on ylivoimaisesti halutuin
merkki Afrikan viennissä,eikä sekään näy erikseen katsastustilastoissa.
Katsastustilasto ei kerro miksi auto ei näy Suomen rekisteritilastossa,
Afrikan vienti huomioiden Toyotaa on rekisterissä paljon enemmän
kuin Volkkareita. Ne elävät uutta elämää Afrikassa kun
Volkkarit on paalissa. Vanhaa TSI-volkkaria ei ostaisi neek erikään,
siitä on varmasti viidakkorumpu ehtinyt antamaan hätävaroitus
pärryytyksen läpi mantereen."Lisäksi Toyota on ylivoimaisesti halutuin
merkki Afrikan viennissä,eikä sekään näy erikseen katsastustilastoissa."
No tässä ensimmäinen oikea fakta joka puoltaa Toyotan ostamista tällä palstalla. Mielestäni tämä tekijä pitäisi ottaa huomioon kun TM/Tuulilasi testaa autoja ja siitä pitäisi saada pisteitä. Esimerkiksi:
Toyota Nauris 1.33 Premium:
ajettavuus: 6
Moottorin ominaisuudet: 5,5
Haluttavuus Afrikassa: 11
"Eihän tämä mihinkään kulje muuten kuin alamäessä, tosin suoraan ei silloinkaan. Positiivisena puolena täytyy mainita että tämän saa erittäin helposti myytyä Mogadishun torilla kun se ei mene enää Suomessa katsastuksesta läpi. Ehdottomasti halutuin merkki siellä. Saamiemme tietojen mukaan reilut 100.000km ajetusta 15v vanhasta Nauriksesta voi saada jopa kaksi kamelia ja kahvit nasupullalla. Luotto-ostajalta." - huolestunut----
Vihdoinkin faktaa kirjoitti:
"Lisäksi Toyota on ylivoimaisesti halutuin
merkki Afrikan viennissä,eikä sekään näy erikseen katsastustilastoissa."
No tässä ensimmäinen oikea fakta joka puoltaa Toyotan ostamista tällä palstalla. Mielestäni tämä tekijä pitäisi ottaa huomioon kun TM/Tuulilasi testaa autoja ja siitä pitäisi saada pisteitä. Esimerkiksi:
Toyota Nauris 1.33 Premium:
ajettavuus: 6
Moottorin ominaisuudet: 5,5
Haluttavuus Afrikassa: 11
"Eihän tämä mihinkään kulje muuten kuin alamäessä, tosin suoraan ei silloinkaan. Positiivisena puolena täytyy mainita että tämän saa erittäin helposti myytyä Mogadishun torilla kun se ei mene enää Suomessa katsastuksesta läpi. Ehdottomasti halutuin merkki siellä. Saamiemme tietojen mukaan reilut 100.000km ajetusta 15v vanhasta Nauriksesta voi saada jopa kaksi kamelia ja kahvit nasupullalla. Luotto-ostajalta."Yllätys,yllätys,myytiin sitä Naurista enemmän viime kuussa Suomessa
kuin puttipalloautoa. Ei "luotettava" tietoa merkonomeille ,vag pravdakaan
voinut mitään. Eikö vanhat volkkarit kelpaa muualle kuin paaliin?
Eikö ole enää mitään käyttöarvoa? - "hesarin tutkimus?"
Sixavens kirjoitti:
Eli oikeammin autosi pitää n.73% hintansa 2011-tähän päivään. Mites se poikkeaa näistä saman sarjan verrokeista? Paitsi, että Golfilla on paremmat speksit, eli kaikki volyymiautot menee suunnilleen samoilla jäännösarvoilla. Silmiin pistävän huono prosentti on Priuksella ja Avensis 2,0A:lla josta tämä keskustelu kumpusikin...
Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI 103 kW Comfortline
20 751 €
74,4 %
Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI 103 kW Comfortline DSG
22 632 €
76,5 %
Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI 103 kW Sportline
20 917 €
70,7 %
Volkswagen Golf Variant 1.9 TDI 77 kW Trendline
20 578 €
77,0 %
Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI 103 kW Comfortline
22 480 €
77,9 %
Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI 103 kW Comfortline DSG
23 403 €
74,3 %
Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI 103 kW Sportline DSG
23 784 €
73,9 %
Skoda Octavia 1.9 TDI Ambiente
19 977 €
78,7 %
Skoda Octavia 1.9 TDI Ambiente DSG
20 801 €
72,2 %
Skoda Octavia 1.9 TDI Elegance
20 211 €
74,2 %
Skoda Octavia 1.9 TDI Elegance DSG
21 549 €
70,3 %
Skoda Octavia 2.0 TDI DPF RS
25 746 €
73,5 %
Skoda Octavia 2.0 TDI Elegance DSG
22 357 €
69,1 %
Skoda Octavia Combi 2.0 TFSI RS
26 183 €
70,9 %
Skoda Octavia Combi 1.9 TDI Ambiente
20 743 €
78,5 %
Skoda Octavia Combi 1.9 TDI Elegance
21 593 €
76,4 %
Skoda Octavia Combi 2.0 TDI Elegance
23 724 €
77,3 %
Skoda Octavia Combi 2.0 TDI Elegance DSG
23 609 €
70,7 %
Skoda Octavia Combi 2.0 TDI DPF RS
27 158 €
75,3 %
Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 Scout
29 333 €
77,5 %
Skoda Roomster 1.9 TDI Ambiente
17 191 €
71,4 %
Toyota Auris 1.6 Dual VVT-i Linea Sol 5d MultiMode
16 970 €
68,5 %
Toyota Auris 1.6 Dual VVT-i Linea Sol Blue 5d
16 239 €
66,9 %
Toyota Auris 1.6 Dual VVT-i Linea Sol Plus 5d
17 011 €
67,3 %
Toyota Auris 1.4 D-4D Linea Terra 5d
16 691 €
70,4 %
Toyota Auris 1.4 D-4D Linea Sol 5d
17 004 €
67,6 %
Toyota Auris 1.4 D-4D Linea Sol 5d MultiMode
17 551 €
67,1 %
Toyota Auris 1.4 D-4D Linea Sol Blue 5d
17 408 €
67,9 %
Toyota Auris 2.0 D-4D Linea Sol 5d
18 857 €
68,3 %
Toyota Corolla 1.4 VVT-i Linea Terra 4d
15 913 €
72,3 %
Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i Linea Terra 4d
16 763 €
72,3 %
Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i Linea Sol 4d
16 909 €
68,9 %
Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i Linea Sol 4d MultiMode
17 366 €
68,0 %
Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i Linea Sol Plus 4d
17 831 €
67,4 %
Toyota Corolla 1.4 D-4D Linea Terra 4d
18 301 €
75,2 %
Toyota Corolla 1.4 D-4D Linea Sol 4d
17 803 €
69,3 %
Toyota Corolla 1.4 D-4D Linea Sol 4d MultiMode
19 014 €
71,3 %
Toyota Corolla 2.0 D-4D Linea Sol 4d
19 751 €
70,1 %
Toyota Corolla 2.0 D-4D Linea Sol Plus 4d
20 068 €
66,6 %
Toyota Corolla Verso 1.6 VVT-i Linea Terra 5p
19 050 €
69,6 %
Toyota Corolla Verso 1.8 VVT-i Linea Sol 5p
21 065 €
71,8 %
Toyota Corolla Verso 1.8 VVT-i Linea Sol Plus 5p
21 084 €
68,4 %
Toyota Corolla Verso 1.8 VVT-i Linea Sol Plus 7p
21 468 €
67,9 %
Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D 136 Linea Terra 5p
22 387 €
73,5 %
Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D 136 Linea Sol 5p
22 994 €
73,9 %
Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D 136 Linea Sol 7p
24 035 €
75,4 %
Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D 136 Linea Sol Plus 7p
23 711 €
70,6 %
Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D 136 Superior 7p
24 271 €
74,3 %
Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D 177 Linea Sol Sport 7h
24 446 €
68,0 %
Toyota Avensis 1.6 VVT-i Linea Terra Wagon
19 525 €
71,4 %
Toyota Avensis 1.6 VVT-i Linea Sol 4d
18 651 €
68,7 %
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Linea Sol 4d
19 235 €
66,0 %
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Linea Sol Wagon
20 658 €
70,4 %
Toyota Avensis 2.0 VVT-i Linea Sol 4d A
21 924 €
60,2 %
Toyota Avensis 2.0 VVT-i Linea Sol Wagon
22 278 €
66,6 %
Toyota Avensis 2.0 D-4D 126 Linea Sol 4d
23 281 €
71,2 %
Toyota Avensis 2.0 D-4D 126 Linea Sol Wagon
24 498 €
71,4 %
Toyota Avensis 2.2 D-4D 150 Linea Sol 4d
25 362 €
72,6 %
Toyota Avensis 2.2 D-4D 150 Linea Sol Wagon
25 369 €
69,4 %
Toyota Prius 1.5 HSD 5d
20 500 €
63,4 %
Toyota Prius 1.5 HSD Executive 5d
19 760 €
56,0 %
Toyota RAV4 2.0 VVT-i 4WD
26 395 €
74,7 %
Toyota RAV4 2.0 VVT-i 4WD Cross Sport
27 041 €
70,1 %
Toyota RAV4 2.2 D-4D 136 4WD
29 581 €
78,5 %
Toyota RAV4 2.2 D-4D 136 4WD Cross Sport
30 093 €
73,4 %
Toyota RAV4 X 2.2 D-4D 177 4WD
31 676 €
64,7 %
Volvo V70 2.0D
31 509 €
75,8 %
Volvo V70 2.0D Kinetic
31 779 €
72,8 %
Volvo V70 2.0D Momentum
32 225 €
71,3 %Oliko lähde pirkkavolkkarikauppa ja arvot pyyntihintoja?
- Yritä edes
huolestunut---- kirjoitti:
Yllätys,yllätys,myytiin sitä Naurista enemmän viime kuussa Suomessa
kuin puttipalloautoa. Ei "luotettava" tietoa merkonomeille ,vag pravdakaan
voinut mitään. Eikö vanhat volkkarit kelpaa muualle kuin paaliin?
Eikö ole enää mitään käyttöarvoa?"Yllätys,yllätys,myytiin sitä Naurista enemmän viime kuussa Suomessa"
Tämä on kyllä kuin ampuisi kaloja tynnyrissä. Miten näin typeriä ja helposti teilattavia kommentteja postataan?
Voisitte edes vähän yrittää.
2014 (1-11):
VOLKSWAGEN GOLF 4 997
TOYOTA AURIS 3 555
2013:
VOLKSWAGEN GOLF 5 064
TOYOTA AURIS 3 274
2012:
VOLKSWAGEN GOLF 4 224
TOYOTA AURIS 1 691
Pidemmälle en jaksa selata, varmaan jossain kohtaa tulisi vastaan vuosi jolloin jotain tojoa on myyty enenmmän kuin Golfia... - avensix
Erkki automerkki kirjoitti:
Onhan näitä:
Vuosimalli 2011 Katsastettu 03-2014
Moottori 1.8 l, Bensiini Mittarilukema 26 000 km Hinta19 900
Vetotapa Etuveto
Helsinki, Uusimaa
Yksityinen
Vaihteisto Manuaali Päivitetty 11.11.2014
2010 (ensirek. 4-2010) Katsastettu 04-2013
Moottori 1.8 l, Bensiini Mittarilukema 108 000 km
Vetotapa Etuveto Sijainti Helsinki, yksityinen
Vaihteisto Automaatti Päivitetty 01.12.2014
HInta13500Ei ole vastaava, koska on manuaali ja sedan-malli. Automaatti farmari lisää hintaa ainakin 3000 euroa.
- vilahitkutin
Erkki automerkki kirjoitti:
Onhan näitä:
Vuosimalli 2011 Katsastettu 03-2014
Moottori 1.8 l, Bensiini Mittarilukema 26 000 km Hinta19 900
Vetotapa Etuveto
Helsinki, Uusimaa
Yksityinen
Vaihteisto Manuaali Päivitetty 11.11.2014
2010 (ensirek. 4-2010) Katsastettu 04-2013
Moottori 1.8 l, Bensiini Mittarilukema 108 000 km
Vetotapa Etuveto Sijainti Helsinki, yksityinen
Vaihteisto Automaatti Päivitetty 01.12.2014
HInta13500Ei löydy Nettiautosta tai Autotallista em. autoja. Taas olet vääristellyt todellisuutta. Laita esille lähde missä näitä autoja myydään. Noloa klonkswagenfanilta!
- Sixavens
"hesarin tutkimus?" kirjoitti:
Oliko lähde pirkkavolkkarikauppa ja arvot pyyntihintoja?
Niin, kyllähän se vituttaa, kun totuus tulee ilmi´. Ei se Tohjo ole sen kummempi kuin muutkaan, ei edes jäännösarvonsa pidossa. Ihan tavisauto, kuten yltä huomaat.
Intä nyt edes pikkuisen. Intä... - Kotkan poika
avensix kirjoitti:
Ei ole vastaava, koska on manuaali ja sedan-malli. Automaatti farmari lisää hintaa ainakin 3000 euroa.
http://www.nettiauto.com/toyota/avensis/6755678
18.000 kun tarjoaa käteisellä niin lähtee mukaan samantien. Pyyntikin vain 18 900 €. - avensix
Kotkan poika kirjoitti:
http://www.nettiauto.com/toyota/avensis/6755678
18.000 kun tarjoaa käteisellä niin lähtee mukaan samantien. Pyyntikin vain 18 900 €.Etkö vieläkään ymmärrä, että kyseessä on vuosimalli 2011, ei 2010 ja lisäksi sinun esimerkilläsi on ajettu 97 tkm, kun minun autollani on ajettu 60 tkm. Etsipä uusi tapaus, tai yritä etsiä, sillä vastaava halvin on tuo 22700 maksava, ellei kolariautoja oteta huomioon.
- avensix
Sixavens kirjoitti:
Niin, kyllähän se vituttaa, kun totuus tulee ilmi´. Ei se Tohjo ole sen kummempi kuin muutkaan, ei edes jäännösarvonsa pidossa. Ihan tavisauto, kuten yltä huomaat.
Intä nyt edes pikkuisen. Intä...Eipä tarvitse inttää, kun tietää todellisuuden omasta elämästä, Kerroin vain miten minun tapauksessani Avensiksen osto verrattuna Passattiin on säästänyt neljän vuoden aikana 5000 euroa.
- Synkkä Marraskuu
Yritä edes kirjoitti:
"Yllätys,yllätys,myytiin sitä Naurista enemmän viime kuussa Suomessa"
Tämä on kyllä kuin ampuisi kaloja tynnyrissä. Miten näin typeriä ja helposti teilattavia kommentteja postataan?
Voisitte edes vähän yrittää.
2014 (1-11):
VOLKSWAGEN GOLF 4 997
TOYOTA AURIS 3 555
2013:
VOLKSWAGEN GOLF 5 064
TOYOTA AURIS 3 274
2012:
VOLKSWAGEN GOLF 4 224
TOYOTA AURIS 1 691
Pidemmälle en jaksa selata, varmaan jossain kohtaa tulisi vastaan vuosi jolloin jotain tojoa on myyty enenmmän kuin Golfia...Onko lukutaidossa vai luetun ymmärtämisessä ongelmaa?"Yllätys,
yllätys,myytiin sitä Naurista enemmän viime kuussa Suomessa
kuin puttipalloautoa". Et sitten ymmärtänyt tai halunnut ymmärtää?
Voin hiukan auttaa pölhöpetteriä tajuamaan että sillä viime kuulla
tarkoitetaan Marraskuuta vuonna 2014. - ei se sitä estä
Synkkä Marraskuu kirjoitti:
Onko lukutaidossa vai luetun ymmärtämisessä ongelmaa?"Yllätys,
yllätys,myytiin sitä Naurista enemmän viime kuussa Suomessa
kuin puttipalloautoa". Et sitten ymmärtänyt tai halunnut ymmärtää?
Voin hiukan auttaa pölhöpetteriä tajuamaan että sillä viime kuulla
tarkoitetaan Marraskuuta vuonna 2014.Että Naurista vielä jokunen myydään, ei estä sitä vikoilemasta.
- vähä kulkee vinosti
avensix kirjoitti:
Etkö vieläkään ymmärrä, että kyseessä on vuosimalli 2011, ei 2010 ja lisäksi sinun esimerkilläsi on ajettu 97 tkm, kun minun autollani on ajettu 60 tkm. Etsipä uusi tapaus, tai yritä etsiä, sillä vastaava halvin on tuo 22700 maksava, ellei kolariautoja oteta huomioon.
terolle sitten kelpaisi kolariautokin
- Ettei mene rikki
avensix kirjoitti:
Eipä tarvitse inttää, kun tietää todellisuuden omasta elämästä, Kerroin vain miten minun tapauksessani Avensiksen osto verrattuna Passattiin on säästänyt neljän vuoden aikana 5000 euroa.
Sen verran voi "säästyä", jos olet Passatilla ajellut ja nyt seisotat Tojoa tallissasi.
- Oikeaa laatua
Synkkä Marraskuu kirjoitti:
Onko lukutaidossa vai luetun ymmärtämisessä ongelmaa?"Yllätys,
yllätys,myytiin sitä Naurista enemmän viime kuussa Suomessa
kuin puttipalloautoa". Et sitten ymmärtänyt tai halunnut ymmärtää?
Voin hiukan auttaa pölhöpetteriä tajuamaan että sillä viime kuulla
tarkoitetaan Marraskuuta vuonna 2014."Voin hiukan auttaa pölhöpetteriä tajuamaan että sillä viime kuulla
tarkoitetaan Marraskuuta vuonna 2014. "
Voin auttaa pölhöteroa tajuamaan sen että kyseessä on yhden kuukauden suonenveto ja Nauris on aivan vastaantulija Golfille laadun ja myyntimäärien suhteen.
Jos tuota ei tajua niin ei tajua niin ei autoista ymmärrä juuri mitään.
Kaikkia tuon luokan uusia autoja verrataan aina Golfiin. Ei mihinkään yms-luokan perässähiihtäjä naurikseen.
http://www.iltalehti.fi/autotestit/2014092418673806_at.shtml - avensix
Ettei mene rikki kirjoitti:
Sen verran voi "säästyä", jos olet Passatilla ajellut ja nyt seisotat Tojoa tallissasi.
Passat on hyvä auto ja oli vähällä etten sitä ostanut. Kuitenkin ihmettelen nyt jälkeenpäin mikä sen hinnan on pudottanut pohjiin esim. Avensikseen verrattuna.
Johtuuko siitä, että kyseessä on DSG/TSI -yhdistelmä, jota julkisuudessa on kovasti parjattu.
Itse asiassa kävin alkuviikosta koeajamassa uuden Passatin ja ei pahaa sanottavaa, voi jopa olla seuraava autoni, mikäli saavat minut vakuuttuneeksi tuon TSI/DSG yhdistelmän kestävyydestä. - Passatitiovatikuisia
laatua.... kirjoitti:
katsos pasuuna kuten muutkin klonksvaagenit ovat olevinaan upouusina laatuautoja eli hienot muovit sisustassa mutta kun arjessa ajetaan niin toyota onkin se laatuvehje eli harmiton ja huoleton mutta pasuunat joutaa 4-vuotiaina kaatopaikalle. luoja varjele sitä hinnan tippumista uudella pasuuna 2.0 tdi biturbolla joka yli 50 tonnia maksaa uutena....
"mutta pasuunat joutaa 4-vuotiaina kaatopaikalle..."Joo, mulla Passat vm. 1983 758 000km ajettu . Milloin se menee kaatopaikalle?
Kyllä olet oikeasti hölmö! - Tällä pojulla
Vihdoinkin faktaa kirjoitti:
"Lisäksi Toyota on ylivoimaisesti halutuin
merkki Afrikan viennissä,eikä sekään näy erikseen katsastustilastoissa."
No tässä ensimmäinen oikea fakta joka puoltaa Toyotan ostamista tällä palstalla. Mielestäni tämä tekijä pitäisi ottaa huomioon kun TM/Tuulilasi testaa autoja ja siitä pitäisi saada pisteitä. Esimerkiksi:
Toyota Nauris 1.33 Premium:
ajettavuus: 6
Moottorin ominaisuudet: 5,5
Haluttavuus Afrikassa: 11
"Eihän tämä mihinkään kulje muuten kuin alamäessä, tosin suoraan ei silloinkaan. Positiivisena puolena täytyy mainita että tämän saa erittäin helposti myytyä Mogadishun torilla kun se ei mene enää Suomessa katsastuksesta läpi. Ehdottomasti halutuin merkki siellä. Saamiemme tietojen mukaan reilut 100.000km ajetusta 15v vanhasta Nauriksesta voi saada jopa kaksi kamelia ja kahvit nasupullalla. Luotto-ostajalta."on näköjään palstan lapsellisemmat jutut eikä se itse tajua mitään siitä. Kuusi plussaa silti pikku-Petteri antanut itselleen.
- Raisufanihan
vilahitkutin kirjoitti:
Ei löydy Nettiautosta tai Autotallista em. autoja. Taas olet vääristellyt todellisuutta. Laita esille lähde missä näitä autoja myydään. Noloa klonkswagenfanilta!
Petteri on eikä mikään autofani. 15-kesäiset ei autojen päälle ymmärrä vielä mitään niinkuin eivät muuten mopojenkaan. Tässä tulos kun lapsille annetaan kaikki valmiina eteen ilman että tarvitsisi ottaa mistään asioista selvää.
- @jellaan
Toyotan brändi on vahvaa... Lexuksen myynti kasvoi 63 prosenttia...
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/12/08/ruplamyrskyn-tulos-venalaiset-kayttavat-porschea-rahana/201416929/304
Halutaan rahan arvon säilyvän...- Pihalla olet
No, ostapa Lexus. Hinta tippuu saman tien. Onpa hyvä sijoitus....
- Samalla lailla
Pihalla olet kirjoitti:
No, ostapa Lexus. Hinta tippuu saman tien. Onpa hyvä sijoitus....
hinta tippuu kaikissa uusissa autoissa ja jos lähes uudenveroisen auton saa 3-vuotiaana alle puoleen hintaan niin sehän on hyvä kauppa ostajan kannalta. Parasta on ettei tarvitse pelätä koneen tai dsg:n porsimista muista pienemmistä harmeista puhumattakaan.
- avensix
Samalla lailla kirjoitti:
hinta tippuu kaikissa uusissa autoissa ja jos lähes uudenveroisen auton saa 3-vuotiaana alle puoleen hintaan niin sehän on hyvä kauppa ostajan kannalta. Parasta on ettei tarvitse pelätä koneen tai dsg:n porsimista muista pienemmistä harmeista puhumattakaan.
Ei tipu Avensiksessa hinta puoleen kolmessa vuodessa, hyvä, jos kuudessa. Katsopa esimerkki ylempää.
- jässähtää siihen
avensix kirjoitti:
Ei tipu Avensiksessa hinta puoleen kolmessa vuodessa, hyvä, jos kuudessa. Katsopa esimerkki ylempää.
Juu-u. Ei tipu hinta eikä käy kaupaksi.
- Normaalisesti
jässähtää siihen kirjoitti:
Juu-u. Ei tipu hinta eikä käy kaupaksi.
Aven hintoja ja vaihtohyvityksiä voi syödä se, että poistuu markkinoilta. Ostajat tavanomaisesti reagoineet sillä tavalla, että kysyntä hiipuu. Eli hinnat ja hyvitykset hiipuvat.
- Avensex
avensix kirjoitti:
Ei tipu Avensiksessa hinta puoleen kolmessa vuodessa, hyvä, jos kuudessa. Katsopa esimerkki ylempää.
Eihän se hinta tipahda, kun ei myy Asensexiään. Hullu myy. Viisas pitää.
- järjetön pyynti
Ja siltikin tuossa on ainakin kymppitonni ylihintaa tuosta kinneristä. Samanlaisen saa uutena lähes tuon käytetyn hinnalla. Merkki vain on silloin Subaru.
- asdasdasdadstytytyty
Hinta tippuu rajusti kaikissa keskivertoa kalliimmissa autoissa, oli merkki mikä tahansa. Kuitenkin tuossa noin 20-30k maksavien autojen sarjassa Toyotat pitävät arvonsa huomattavasti monia muita merkkejä paremmin.
- mielipiteitä-
"Toyotat pitävät arvonsa huomattavasti monia muita merkkejä paremmin. "
Noin ne maaseudun corollapapat veisaa. Vielä silloin kun renkaista ilmat pihalla ja jarrut ruostuneet jumiin. Rolla nuupallaan suulissa. - Luottomerkki
mielipiteitä- kirjoitti:
"Toyotat pitävät arvonsa huomattavasti monia muita merkkejä paremmin. "
Noin ne maaseudun corollapapat veisaa. Vielä silloin kun renkaista ilmat pihalla ja jarrut ruostuneet jumiin. Rolla nuupallaan suulissa.Taannoin Helsingin Sanomien teettämän (huom,ei tekemän)
tutkimuksen mukaan Toyota säilytti parhaiten arvonsa.
Joten arviosi "maaseudun corollapapoista" ovat vain omasta päästäsi.
Vai kirjoittaako valtakunnan ykköslehti huuhaata?
Interbrändin mukaan Toyotalla on myös paras brändi johon
ei muut valmistajat ole yltäneet. Silläkin on merkitystä arvon
säilymiseen luotettavan maineen lisäksi. Vikavaagen taas on
esimerkki luotettavan auton maineen hävittämisestä ja siten myös
arvon pudotuksesta maksattamalla omia virheitään asiakkailla. - Että kysyitkin!
Luottomerkki kirjoitti:
Taannoin Helsingin Sanomien teettämän (huom,ei tekemän)
tutkimuksen mukaan Toyota säilytti parhaiten arvonsa.
Joten arviosi "maaseudun corollapapoista" ovat vain omasta päästäsi.
Vai kirjoittaako valtakunnan ykköslehti huuhaata?
Interbrändin mukaan Toyotalla on myös paras brändi johon
ei muut valmistajat ole yltäneet. Silläkin on merkitystä arvon
säilymiseen luotettavan maineen lisäksi. Vikavaagen taas on
esimerkki luotettavan auton maineen hävittämisestä ja siten myös
arvon pudotuksesta maksattamalla omia virheitään asiakkailla."Vai kirjoittaako valtakunnan ykköslehti huuhaata?"
Hyvin se heiltä onnistuu! - ..niin sitten joskus
Luottomerkki kirjoitti:
Taannoin Helsingin Sanomien teettämän (huom,ei tekemän)
tutkimuksen mukaan Toyota säilytti parhaiten arvonsa.
Joten arviosi "maaseudun corollapapoista" ovat vain omasta päästäsi.
Vai kirjoittaako valtakunnan ykköslehti huuhaata?
Interbrändin mukaan Toyotalla on myös paras brändi johon
ei muut valmistajat ole yltäneet. Silläkin on merkitystä arvon
säilymiseen luotettavan maineen lisäksi. Vikavaagen taas on
esimerkki luotettavan auton maineen hävittämisestä ja siten myös
arvon pudotuksesta maksattamalla omia virheitään asiakkailla."Interbrändin mukaan Toyotalla on myös paras brändi johon
ei muut valmistajat ole yltäneet. "
Vielä kun saataisiin edes hillittyä tuota takaisinkutsukierrettä. - Heh,heh
Että kysyitkin! kirjoitti:
"Vai kirjoittaako valtakunnan ykköslehti huuhaata?"
Hyvin se heiltä onnistuu!Vähän,jos saisi uskottavampaa perustelua,kiitos!
- Tietäjä
Luottomerkki kirjoitti:
Taannoin Helsingin Sanomien teettämän (huom,ei tekemän)
tutkimuksen mukaan Toyota säilytti parhaiten arvonsa.
Joten arviosi "maaseudun corollapapoista" ovat vain omasta päästäsi.
Vai kirjoittaako valtakunnan ykköslehti huuhaata?
Interbrändin mukaan Toyotalla on myös paras brändi johon
ei muut valmistajat ole yltäneet. Silläkin on merkitystä arvon
säilymiseen luotettavan maineen lisäksi. Vikavaagen taas on
esimerkki luotettavan auton maineen hävittämisestä ja siten myös
arvon pudotuksesta maksattamalla omia virheitään asiakkailla."Vikavaagen taas on
esimerkki luotettavan auton maineen hävittämisestä ja siten myös
arvon pudotuksesta maksattamalla omia virheitään asiakkailla."
Höpö höpö! Luuletko oikeasti, että myynti vain paranee, jos laatu huononee?
Autokaupassa autolla ja palvelulla yhtä suuri merkitys seuraaviin, tuleviin kauppoihin nähden. Jos auto on moninkertainen takaisinkutsukappale (ollut minullakin monta ja eri merkeissä, myös Toyotalla), niin liikkeen on vain parempi korjailla autoa, tai ehdottaa esimerkiksi sopivaa vastakauppaa, jos auto ei ole sellainen kuin sen kuuluisi olla (tuotteessa virhe), mutta loputtomiin ei niin voi toimia, ettei tulos kärsisi.
Katsopa nyt oikein tarkkaan viimeisimpiä VAG:n myyntilukuja, markkinaosuuden kehitystä ja mieti, mitä se voisi tarkoittaa oikeassa elämässä, eikä vain usvaisessa päässäsi. - Jotain perustelua
Heh,heh kirjoitti:
Vähän,jos saisi uskottavampaa perustelua,kiitos!
Joo, minäkään en ihan vain lehtijutun perusteella usko. Kunnon tilastoja pitäisi olla. Sanomalehtien autojutut ovat yleensä viihdeosuudeksi tarkoitettuja.
Eli uskottavampaa perustelua. - Menestystä on
Tietäjä kirjoitti:
"Vikavaagen taas on
esimerkki luotettavan auton maineen hävittämisestä ja siten myös
arvon pudotuksesta maksattamalla omia virheitään asiakkailla."
Höpö höpö! Luuletko oikeasti, että myynti vain paranee, jos laatu huononee?
Autokaupassa autolla ja palvelulla yhtä suuri merkitys seuraaviin, tuleviin kauppoihin nähden. Jos auto on moninkertainen takaisinkutsukappale (ollut minullakin monta ja eri merkeissä, myös Toyotalla), niin liikkeen on vain parempi korjailla autoa, tai ehdottaa esimerkiksi sopivaa vastakauppaa, jos auto ei ole sellainen kuin sen kuuluisi olla (tuotteessa virhe), mutta loputtomiin ei niin voi toimia, ettei tulos kärsisi.
Katsopa nyt oikein tarkkaan viimeisimpiä VAG:n myyntilukuja, markkinaosuuden kehitystä ja mieti, mitä se voisi tarkoittaa oikeassa elämässä, eikä vain usvaisessa päässäsi.Volsun myyntiosuudet kasvaa.
- Mitä teinipoju
Jotain perustelua kirjoitti:
Joo, minäkään en ihan vain lehtijutun perusteella usko. Kunnon tilastoja pitäisi olla. Sanomalehtien autojutut ovat yleensä viihdeosuudeksi tarkoitettuja.
Eli uskottavampaa perustelua.tilastoista vielä ymmärtää. Niissä on liikaa muuttujia pojun pienille aivoille jotta kokonaisuus selviäisi. Muistan kun naapurin pojun piti saada auto kortin saatuaan ja tyhmä isänsä sellaisen osti. Ruostevikaa lokasuojissa, syyläri rikki, keitti hihnan katkettua, renkaat paskana ja silti maksoi yli 200 tuhatta ajetusta saman verran kuin kunnollinen olisi maksanut Euroopasta haettuna. Tollo ei vaan ymmärrä.
- vauxhal
Se siinä on urheiluautoa että se on takavetoinen ja voit vaikka driftata sopivissa olosuhteissa, ja lisäksi Toyota hinnoitteli kyseisen mallin täysin väärin kun sama auto Subarun nimellä on monta tonnia halvempi uutena ostaessa.
- takaveto on jes!
Aikuisten autot onkin nimenomaan takavetoisia. Siinä vaiheessa kun on oikeasti oppinut ajamaan, hoksaa, että takavetoinen sen olla pitää. Muutenhan Tojotakin olisi tehnyt GT:stä etuvetoisen. Eipä formulatkaan etuvetoisia ole!
Mutta hyvä takavetoinen ja huono takavetoinen ovat eri asia. Sama kuin etuvetoisissa. - Kehitys kehittyy
takaveto on jes! kirjoitti:
Aikuisten autot onkin nimenomaan takavetoisia. Siinä vaiheessa kun on oikeasti oppinut ajamaan, hoksaa, että takavetoinen sen olla pitää. Muutenhan Tojotakin olisi tehnyt GT:stä etuvetoisen. Eipä formulatkaan etuvetoisia ole!
Mutta hyvä takavetoinen ja huono takavetoinen ovat eri asia. Sama kuin etuvetoisissa.Kaikki autot ovat "aikuisten autoja " Lasten kartinglelut ovat takavetoisia,
jotka on tarkoitettu vain radalle. Kehitys on kehittynyt ja kaikki normiautot
alkavat olla etuvetoisia. Formuloilla ei ole mitään tekemistä normaalin
autoilun kanssa, jos ei petteri satu tietämään. 50 vuotta takaisin melkein
kaikki autot olivat takavetoisia,mutta kehitys on kehittynyt ja valmistajat
tajunneet etuvedon kiistattomat edut. Takavetoinen auto Suomen
talvessa on yhtä hyvä kuin luistimet saharan hiekassa. - Perinteinen rules
Kehitys kehittyy kirjoitti:
Kaikki autot ovat "aikuisten autoja " Lasten kartinglelut ovat takavetoisia,
jotka on tarkoitettu vain radalle. Kehitys on kehittynyt ja kaikki normiautot
alkavat olla etuvetoisia. Formuloilla ei ole mitään tekemistä normaalin
autoilun kanssa, jos ei petteri satu tietämään. 50 vuotta takaisin melkein
kaikki autot olivat takavetoisia,mutta kehitys on kehittynyt ja valmistajat
tajunneet etuvedon kiistattomat edut. Takavetoinen auto Suomen
talvessa on yhtä hyvä kuin luistimet saharan hiekassa.Se on tojokuskeissa juuri niitä valitettavia piirteitä kun ajetaan max. se muutama tuhat vuodessa ja sitten ollaan asiantuntijoita. Tullaan jollain kartingpuheilla esiin ja ollaan kuin ostattaisiin oikeasti autoa ajaa.
Kyllä ajotaitoinen ymmärtää takavetoisen päälle. Niin Toyotakin. Vai ollaanko siellä niin tyhmiä, että "pinkan päällimmäinen" tehdään tahallaan "huonommaksi" kuin halpismallisto? - weesic
Perinteinen rules kirjoitti:
Se on tojokuskeissa juuri niitä valitettavia piirteitä kun ajetaan max. se muutama tuhat vuodessa ja sitten ollaan asiantuntijoita. Tullaan jollain kartingpuheilla esiin ja ollaan kuin ostattaisiin oikeasti autoa ajaa.
Kyllä ajotaitoinen ymmärtää takavetoisen päälle. Niin Toyotakin. Vai ollaanko siellä niin tyhmiä, että "pinkan päällimmäinen" tehdään tahallaan "huonommaksi" kuin halpismallisto?Paras avensix on 1,8 2006 sol jossa ei vijkoja ole. Paras hyötysuhde.
- Odotellessa....
Onko tämä GT vielä takaisinkutsuneitsyt? Meinaan, en heti muista, että olisi vielä tullut kutsua. No sitä odotellessa....
Mutta Tojon GT on tietysti pitkälti Subaru. Että sekö se tekee sitä kestävyyttä. Siis kestävyyttä ja kestävyyttä. Kunnes....- se on se aika
Neitsyt? Jos ei ole vielä kutsuttu, niin kyllä kohta kuuluu kutsu miehelään.
- Hei datsun ismo
Miten aloittaja tuli huomanneeksi gt86 ylihinnan. Yleensä kun etsin sopivaa ajoneuvoa itselleni, niin vertailen kiinnostavien ajoneuvojen hintoja ja varusteita yms. keskenään. Jostain syystä minulla ei ole mitään kiinnostusta esim. vw konsernin viritelmiin, joten en tiedä niiden hinnoistakaan. Ihmettelen vain miten aloittaja ylihinnan huomasi, jos ei vähempää vois kiinnostaa. Vw:n viat kyllä aina kantautuu korviin vaikkei haluisikaan.
- Nissan Nismo
Ilmeisesti et selaile hirveästi autosivuja, niin mitä sitä sitten ihmettelet?Autosivuillahan ei voi käydä muutoin kuin etsimässä autoa Sinulle, kuten kirjoitat. Otapa vielä kunnon selfis, eli itsekeskeisyyskuva, niin kaikki on osallasi kunnossa, eikö?
- 2.4 STW
Äläpäs nyt. Kyllä siitä konsernista hyviäkin autoja löytyy, kuten vaikka Porsche.
Japsi ja Jenkkiurheilubiilien ohella Porsche on ainoa jota voi käyttää normaaliajossa ilman jatkuvaa pajalla juoksemista.
- ei köyhille
Älä unta näe.
- älä pelkää toyotaa
Suorituskyky ei ole sama kuin moottoriteho, kaunis auto kuten ferraritkin.
Pitää arvonsa tosin paremmin.- Pete-the cruiser
Teho-paino-suhde ja tiellä pysyminen. Toyotalla mikään em. ei toteudu, ei ainakaan vauhdilla.
- Pete vetelee
Pete-the cruiser kirjoitti:
Teho-paino-suhde ja tiellä pysyminen. Toyotalla mikään em. ei toteudu, ei ainakaan vauhdilla.
mutulla, nimittäin käteen. Mitä teinipoju voisi muutakaan tehdä.
- mummosi ostaisi
Pete vetelee kirjoitti:
mutulla, nimittäin käteen. Mitä teinipoju voisi muutakaan tehdä.
Geetee. Orgazmo Gizmo. Kalliilla vähän.
- Auris Style
Toyota pitää hintansa todella hyvin.
Itsellä autoilua 40 vuotta ja 14:sta Toyota nyt alla. Jokaisen olen myynyt ensin suoraan ja sitten tietenkin olen ostanut uuden suoralla kaupalla.
Autojen ikä ostaessa 1 - 4 vuotta. On jopa tultu kysymään milloin myyt, että saa varmaan hyvän ja luotettavan auton !
Naapureitten Volkkari ja Foorti kuskit ihmettelee Toyotan jälleenmyyntiarvoa ja yleensäkkin myynnin helppoutta.
Vaikka suotta kait tänne "poikasten palstalle", aikuinen mies, mitään faktoja kertoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 231645
Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus
Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha161509Minun oma kaivattuni
Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka681419Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!
Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.381373Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?
Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?491314Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024
Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne151248Sakarjan kirjan 6. luku
Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se81136Tervehdys!
Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot641126Elia tulee vielä
Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan351104Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa
Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k61092