Työpaikkakiusaajan seuraava siirto

mitta täysi juuri ny

Narsisiti työpaikkaiusaaja on nyt saanut tietoonsa, että kiusaamistapaus on mennyt eteenpäin. Nyt on julistaa työpaikalla melkeinpä mitä tahansa asiaa "työpaikkakiusaamiseksi" ja erityisesti silloin, kun minä olen lähistöllä. Tänäänkin hän totesi erittäin kuuluvalla äänellä erään toisen henkilön kanssa käymässään keskustelussa, että "...tuossa on ihan selvästi kyse työpaikkakiusaamisesta...". Olin parin metrin päässä tuosta narsistista, jonka kynsissä olen ollut vuodesta 2009 lähtien.

Kauan olen kestänyt, mutta nyt olen jo ajatellut ottaa fyysisen väkivallan keinot käyttööni. Odotan tilaisuutta, jolloin voin pieksää sen narsistin niin, että veri lentää.

5

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hillitse mielesi

      Älä vastaa väkivaltaan väkivallalla.

      Fyysisestä väkivallasta saa suuremman tuomion nopeammin ja varmemmin kuin henkisestä väkivallasta. Selvitä asia muilla keinoin.

      Voimia.

    • Ollut jo kauan

      Itse olen samanlaisen kusipään kynsissä ollut jo vuosikausia.
      Viimeisin on tästä parin viikon takaa, repi itse älyttömät raivarit ihan turhasta(ei liittynyt muhun edes mitenkään) ja sitten kun pärähdin takaisin, niin on nyt olevinaan itse uhri tässä.
      Kuulin hänen selittävän eräälle toiselle, että hänen täytyy käydä puhumassa jollekin taholle tästä, koska mä olen kuulemma mielisairas. Eli saa nyt nähdä, mitkä paskat mä saan niskaan hänen ansiostaan, jos nyt jotain tulee..
      Itse ilmoitin kyllä jo viime keväänä (taas) näille työmaan tahoille, joiden kuuluu puuttua tällaisiin asioihin, etten tule enää sietämään häneltä yhtään mitään. Ja nyt tämän viimeisimmän jälkeen otin liitonkin puheeksi. Eli sillä mennään sitten, jos tämä sekonainen ei muuten lopeta käytöstään.
      Pataan en viitsi vetää, en sentäs tuolla tavoin tuhoa elämääni tuollaisen paskan takia. Ainoa on, että jos kotiini tuppaisi, mutta mitäpä hän siellä tekisi sentään.

    • Kaikki loppuu aikana

      Voitin jo yhden erän taistelussa narsistia ja työpaikkakiusaajaa vastaan. Ilmoitin narsistin viralliselle puolisolle nimettömällä kirjeellä tämän (narsistin) romanssitouhuiluista työyhteisössämme. Narsistin virallinen puoliso oli melkein välttömästi laittanut avioeron vireille. Mahtava tunne!

      • omarum

        Uskovainen narsistimme julkituo paremmuutensa muihin tav.ihmisiin ja ottaa mamujen kanssa yhteen sanallisesti.Jos emme tee asioita hänen käskystään~hän pitää itseään pomona~menee samantien pomon luokse avautumaan työkaverin "ongelmista työssään"


    • julkitulo

      antakaa lehtiin haastatteluja, lehtiin ja julkisuuteen tulevat asiat pelottaa ja kauhistuttaa kiusaajia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe