Jos näkee kiinnostavaa naista eräässä...

. . .

varsin hankalassa tilanteessa, niin että siinä on miltei mahdotonta tehdä asian eteen mitään, niin häpäiseeköhän siinä itsensä loppuiäkseen, jos jättää hänelle siinä kasvotusten nätin pienen lapun omien yhteystietojen kera kyseisessä pikaisessa kohtaamistilanteessa seuraavalla kerralla? Tai jos häpäisee, niin haittaako se... Toipuuhan siitä? Keinot ovat vähissä, mutta kiinnostava on. Ja jos en ihan täysin väärin tulkitse, niin jotain voisi olla hänenkin puoleltaan... Apua. :I

24

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nina1234

      hei, lähesty vaan tätä naista :) ja älä aattele et häpäsisit itsesi, minusta ainakin olisi äärimmäisen ihanaa ja suloista jos nainen tekisi minulle noin, sujauttaisi vaikka juuri pienen lapun yhteystietojen kera tms :)

      tsemppiä ! :)

    • . . .

      Mutta kun se on niin pelottavaa.

      • .Lupaus

        Lieneekö kysymyksessä asiakaspalvelutilanne, vai jokin vielä haasteellisempi asiaintila? Sanoisin, että keräisin kaiken rohkeuteni ja jättäisin lappusen. Ajattelisin, että minulla ei ole mitään hävittävää, mutta menetettävää sitäkin enemmän. Kiinnostava ansaitsee mahdollisuuden, tarjoa Hänelle se. Tekemättä jättämiset kaduttaa yleensä enemmän kuin tekemiset. Tai riippuu tietenkin tilanteesta, mutta jos ajattelet ajautuneesi häpeään, niin se helpottaa aivan viimeistään silloin, kun seuraava Kiinnostava valtaa ajatuksesi. Rohkeutta sinulle, sisko!


      • aa111
        .Lupaus kirjoitti:

        Lieneekö kysymyksessä asiakaspalvelutilanne, vai jokin vielä haasteellisempi asiaintila? Sanoisin, että keräisin kaiken rohkeuteni ja jättäisin lappusen. Ajattelisin, että minulla ei ole mitään hävittävää, mutta menetettävää sitäkin enemmän. Kiinnostava ansaitsee mahdollisuuden, tarjoa Hänelle se. Tekemättä jättämiset kaduttaa yleensä enemmän kuin tekemiset. Tai riippuu tietenkin tilanteesta, mutta jos ajattelet ajautuneesi häpeään, niin se helpottaa aivan viimeistään silloin, kun seuraava Kiinnostava valtaa ajatuksesi. Rohkeutta sinulle, sisko!

        Ai ole mitään hävittävää? Kyllähän ylpeys kokisi aikamoisen kolauksen ..


      • Femme Stadista

        Luin vahingossa, että kun se on niin pelottava :D Joo, me naiset ollaan joskus tosi pelottavia ;) Toivottavasti se silmäilemäsi nainen ei kuitenkaan ole.

        No mutta laita ihmeessä yhteystietosi lapulla, jos se on mahdollista. Kyllä sellainen olisi minusta ainakin vain söpöä ja olisin otettu, vaikkei juuri se nainen sattuisi kiinnostamaankaan. Antaisin sitten nätisti pakit, jos olisi pakko. Jos luulet että sitä toista voisi kiinnostaakin, niin sitä suuremmalla syyllä kannattaa ainakin yrittää. Ei mahdolliseen pakkien saamiseen kuole. Kokemusta on ;)


    • nina1234

      Asuuko tämä nainen samassa talossa kanssasi ? tai törmäätkö häneen esim. työpaikalla ?
      yritä kerätä rohkeutesi ja jos tilaisuus tulisi vaihtaa muutaman sanasen tämän naisen kanssa. Uskon että nainen olisi varmasti erittäin otettu eleestäsi.

      • .b.

        Go for it!


    • Lappu-Liisako se sie

      Ei kai siinä itseään häpäise. Miksi häpäisisi? Aloitteita tekevät miehet kai sitten häpäisevät itseään varsin useinkin, jos asiaa noin ajatellaan...

      Torjunta ei tunnu ikinä kivalta, mutta sellaista sattuu. Hyvällä onnella joskus onnistaa ja teillä on yhteinen tulevaisuus. Tzemppiä!

    • tulkitsijasi tässä

      Mistä tulkitset, että jotain voisi olla hänenkin puoleltaan? Mitä teillä on ollut tai mitä hän on tehnyt? Me täällä osataan tulkita ne tulkinnat niin hyvin, että autetaan tässä mielellämme ;)

    • Same thing here

      Kuulostaa kivalta! Toivottavasti kehtaat kertoa yhteystietosi ja treffata hänet.
      Mua ihmetyttää itseäni se, että miksi on helppoa pyytää jotain ihmistä muuten vain vaihtamaan yhteystietoja, ja kertoa että olis kiva tavata joskus muuallakin. Sitten taas, jos on lätkässä toiseen, niin miettii vain kokoajan, että mitähän se ajattelee.
      Olen tavannut monta kivaa naista syksyn aikana joita olisin halunnut tavata jatkossakin, mutta se yksi nainen, jota tapasin "hankalassa" paikassa... en kehdannut. Olisin halunnut erittäin paljon.

    • jäkärimimmi

      Itellä samanlainen tilanne kanssa.... ois yks tosi kiinnostava mimmi, mutta otappa sitten selvää että mitäs hän on naisiaan... :D

      • kääk

        Lesbohan minä. Anna se käyntikortti :)


      • ice_fairy

        Jäkärimimmille ja muillekin, olette kai kokeilleet ne perinteiset eli googlaaminen ja vaikka Facen katsastus. Riippuu ihmisestä, mutta joistakin löytyy jotakin ihan pelkän nimen avulla, ainakin jos ei ole ihan tusinanimi. Tietysti olettaen, että tiedätte ihastuksenne nimen...

        Itselläni on sellainen nimi jota ei ole kenelläkään toisella ja olen ollut menneisyydessäni sen verran julkisuudessakin, että minut on helppo selvittää netin avulla, mutta googlaus ei tietysti auta silloin, jos sama nimi on monella tai henkilöstä ei ole netissä mitään.


    • sukat pyörii?

      Tee sitten jotain, ennen kuin joku muu nappaa hänet. Tai ehkä hänellä onkin jo joku. Tiedätkö varmasti, että hän on vapaa?

    • jäkärimimmi

      Joo siis kyllä mulla on ihan tiedossa että kenen jäkärimimmin perään haikailen jne! Sitäkö vaan kehtais tehä seuraavan siirron.... x)

    • laputa mua

      Olisit ojentanut tänään sen lapun, etkä karannut ruokkikselle juuri kun lähestyin sitä pikaista kohtaamistilannetta. Vai etkö huomannut minua?

    • Seiren

      Sanoisin,että ei häpäise itseään. Se vain,että onko lapun jättäjällä sitten rohkeutta oottaa ensiaskel. Sitten kun homma tehty niin pallo on sitten lapun saajalla vastaako. Mitä siinä ylipäätään menettää? Itse olen saanut lapun numeron nimen kera ja voin sanoa,että aika imartelevaa ja ihana tunne oli kun sain lappusen :) Suosittelen ja tämä oli asiakaspalvelu tilanne (hän asiakas, minä myyjä) Hyvä keino tehdä jos ei uskalla kasvotusten,johon vaaditaan todellaaa paljon rohkeutta mitä lapun nakkaamisella :)

      • kiinostaa...

        Miten kävi? Kannattiko lapun nakkaaminen, vai jäikö se siihen?


    • . . .

      Kertokaa, koska se on kannattanut, enkä tarkoita mitään saman katon alle asettumista (en todellakaan), mutta jotain järjellistä mutta antoisaa lopputulosta. Onko teille tapahtunut?

    • ällistyisin

      jos joku sujauttaisi jonkun lappusen käteeni. Hullulta kuulostaa pelkkä ajatuskin, voi olla että lähinnä pelästyisin tällaista lähestymistapaa.

    • . . .

      Pelkäätkö ällistelijä noin muutenkin kaikkea mahdollista? Sellaiseen on lääkehoitoakin saatavilla. :)

      Niin, ei kai kukaan tällaista tapaa edes harkitsisi, jos tilanteessa olisi jouhevampikin keino käsillä. Jos kuitenkaan ei ole, niin luovuus _kertaluonteisena_ kokeiluna voi joskus olla ihan hyväkin tapa saavuttaa näppeihinsä haluamansa hedelmä hankalammaltakin yläoksalta - niin sanotusti.

      • lappusia ja

        rakkauskirjeitä tullut harrastettua viimeeksi toka-kolmasluokkalaisena, ja sen ikäisille se sopiikin kuin nenä päähän. :)


    • turha emakko

      Juu parempi se on vain olla tekemättä yhtään mitään ja odottaa, että se toinen tekee ensimmäisen liikkeen. Jos tekee. Luultavimmin teistä(kään) ei kumpikaan tee yhtään mitään, ja homma kuolee itsestään ennen kuin mitään tapahtuu. Olosuhteet vievät teidät lopulta erilleen ja unohdat hänet. Näin minulle on käynyt jokaisen ihastuksen kanssa enkä ole tähän ikääni mennessä (45 vuotta) seurustellut kertaakaan.

    • .b.

      Siis mitä mitä mitä?!? Pistä ny vaikka se lappu toiselle kouraan tai säkin huomaat olevas 40 ikisinkku. Jos on varattu ni mitä sitte? Jos on hetsku ni mitä sitten? So not ja elämä jatkuu!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1686
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1315
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1186
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1173
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1065
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1061
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      997
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      976
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      864
    Aihe