Panokaverista suhteeseen...

Huolehtija...

Hei kaikki! Olen kuullut tapauksista, joissa suhde on saanut alkunsa panokaveruudesta ja jotkut ovat edenneet jopa naimisiin asti... Eli kertokaa ihmiset tarinoistanne, olisi kiva kuulla tällaisista tapauksista ja kuinka ja miten nopeasti ovat tällaiset viritelmät sitten suhteeksi asti edenneet?

Ja mitä mieltä olette, kun eräällä ystävälläni on tällainen panosuhde, eikä pari ole saanut puhuttua keskenään... Mutta mies ei myöskään ole suoraan sanonut, että pidetään vaan hauskaa... Eli reilua olisi, jos mies sanoisi ihan suoraan, ettei halua enempää kuin seksiä... Olen huolissani ystävästäni mitä sanoisin hälle....

10

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Happy girl..

      Minä harrastin mieheni kanssa ensin satunnaisesti seksiä kunnes meistä tuli pari.. Kyllä siinä muutama vuosi meni ennen kuin ymmärrettiin, että nyt taitaakin olla tosi kyseessä....

    • Vähän niin kuin pelimieskaverillanikin. Aluksi puhdas pano, sitten säätö ja lopulta alettiin asumaankin yhdessä.

      Olennaista kuviossa on löytää sängyn ulkopuolista yhteistä tekemistä. Seksin jälkeen ei pitäisi olla niin hirveää kiirettä pois. Aamuun saakka on vähimmäisvaatimus. Eikä aamullakaan hipsitä hiljaa karkuun vaan yhteinen aamupala, sitten yhteistyönä kokattu lounas, jonka jälkeen voi käydä yhdessä kaupassa ja vaikka lenkillä ja kun sieltä on palattu ollaankin valmiina seuraavaan iltaan.

      Ap:n ystävän tapauksessa huolestuttaa se, ettei puhuminen tunnu toimivan. En tarkoita syväluotaavaa psykologisointia vaan sitä, että parin pitää saada kunnollinen keskusteluyhteys toisiinsa. Yhteiset harrastukset auttavat paljon. Vähintäänkin parilla pitää olla yhteinen käsitys siitä, miten vapaa-aikaa vietetään - oli se sitten mitä tahansa.

    • "Eli reilua olisi, jos mies sanoisi ihan suoraan, ettei halua enempää kuin seksiä"

      Se olisi reilua, totta, mutta toisaalta olisi vielä reilumpaa, jos ystäväsi sanoisi suoraan odottavansa jotain enemmän. Kun mistään ei ole sovittu niin mies ei voi lähtökohtaisesti tietää, että toinen haaveilee suhteesta.

      Tuo puhumattomuus ei muutenkaan lupaa hyvää.

      • totuus tulee nyt

        Tottakai jokainen nainen haaveilee suhteesta eikä halua kylmää panoa vuositolkulla. Se on ihan naisen geeneissä että se haluaa kiintymyssuhteen. Naisilla seksin aikana erittyy kiintymyshormoneja mikä saa naisen rakastumaan!
        Miehillä erittyy pääasiassa vain mielihyvähormoneja joten miesten on helpompi olla panosuhteissa ilman kiintymystä ja rakkautta.


      • totuus tulee nyt kirjoitti:

        Tottakai jokainen nainen haaveilee suhteesta eikä halua kylmää panoa vuositolkulla. Se on ihan naisen geeneissä että se haluaa kiintymyssuhteen. Naisilla seksin aikana erittyy kiintymyshormoneja mikä saa naisen rakastumaan!
        Miehillä erittyy pääasiassa vain mielihyvähormoneja joten miesten on helpompi olla panosuhteissa ilman kiintymystä ja rakkautta.

        Jaa, kyllä minä tunnen naisia, joille "hoito" on kirjaimellisesti vain hoito sitä odotellessa, että kohdalle osuu ihminen, joka voisi olla enemmänkin.


    • Huolehtija...

      Se ei myöskään lupaa hyvää, että kaverini on kertonut miehen lähtevän aina kotiinsa hommien jälkeen, alussa oli kuulemma muutaman yön kaverini luona.. Mutta tietysti, jos kuvittelee kaksi ujoa ja puhumatonta nukkumaan keskenään, niin aika tukalalta kuulostaa....

      Ja ainakin omalla kohdallani, jos on sattunut vaikka yhdenillanjuttu kohdalle tai joku on nettitreffeillä ehdottanut seksisuhdetta, niin kyllä heti alkuun nämä miehet ovat ihan suoraan kertoneet, että haluavat vaan seksiä mikä minusta on ihan reilua....

      • onneksi ymmärsin

        Meistä tuli pari, vaikka aloitimme pano kavereina.noin vuoden tapailin naista, aluksi harvemmin ja pulenvuoden jälkeen noin kerran viikossa ja pian kaksi kertaa viikossa. Olin kokoajan haku päällä , ja aluksi tapailin muitakin. Lopulta en enää tiennyt mitä halusin. Meidän tapaamiset muuttuivat hankaliksi, ja vaivaantuneiksi. Lopulta hän alkoi tapailemaan toista, ja huomasin olevani mustia. Ja kun halusin tavata niin hän ei tullutkaan. Ymmärsin että kaipasin ja ikävöin muutaman päivän. Menin hänen luokseen ja suutelun pitkän suudelman ja sanoin että rakastan . Hän sanoi että oli rakastanut jo kauan ja luuli etten huoli . Nyt olemme pari ja asumme yhdessä. Olen onnellinen, paras pano ja rakkaani samassa paketissa. Ja koko paketti on käytössäni .


      • Rakastan miestäni
        onneksi ymmärsin kirjoitti:

        Meistä tuli pari, vaikka aloitimme pano kavereina.noin vuoden tapailin naista, aluksi harvemmin ja pulenvuoden jälkeen noin kerran viikossa ja pian kaksi kertaa viikossa. Olin kokoajan haku päällä , ja aluksi tapailin muitakin. Lopulta en enää tiennyt mitä halusin. Meidän tapaamiset muuttuivat hankaliksi, ja vaivaantuneiksi. Lopulta hän alkoi tapailemaan toista, ja huomasin olevani mustia. Ja kun halusin tavata niin hän ei tullutkaan. Ymmärsin että kaipasin ja ikävöin muutaman päivän. Menin hänen luokseen ja suutelun pitkän suudelman ja sanoin että rakastan . Hän sanoi että oli rakastanut jo kauan ja luuli etten huoli . Nyt olemme pari ja asumme yhdessä. Olen onnellinen, paras pano ja rakkaani samassa paketissa. Ja koko paketti on käytössäni .

        Meille kävi samalla tavalla. Puolitoista vuotta sitten tapasimme ja sovimme ihan, että tää on vaan kahden sinkun välistä seksiä, ei muuta. Viime keväänä sanoin miehelleni, että meidän on lopetettava tapailu, jos hän ei halua, että rakastun, sillä niin käy, koska pidin hänestä hyvin paljon. Mies mietti hetken ja vastasi, rakastu vaan, en minä kuitenkaan enää halua sinusta luopua. Siitä suhde alkoi syventyä ja syventyä vähitellen. Ei hän vielä tähän päivään ole sanonut rakastavani minua, mutta sanoo, että olen ihanin nainen, arvostaa ja tykkää minusta paljon. Me kyllä tuskin asumme ainakaan useampaan vuoteen, koska me molemmat nautitaan yksin elämisestäkin ja meidän mielestä seksikin on niin paljon ihanampaa, kun on vähän erossa ja on ikävä. Kuitenkin ollaan 2-4 yötä viikoittain jomman kumman luona. Viime kesänä aloimme jakaa arkisia asioita toistemme kanssa, reissata vähän yhdessä ja muutenkin suhteemme muuttui seksisuhteesta seurusteluksi.

        Hän on ehdottomasti paras mies seksin suhteen, mitä olen elämäni aikana kokenut. Ja hän kertoo minun olevan naisista paras ja herkin. Seurustelemme hyvin onnellisina yhdessä ja suunnittelemme tulevaisuutta yhdessä.

        Mielestäni tämä on kyllä ehdottomasti paras tapa aloittaa suhde, koska toimiva seksi on tietysti tärkeää, lepäillessä tulee juteltua ja tutuksi vähitellen. Joten ei "ota sikaa säkissä", vaan tietää millainen kumppani oikeasti on. Suurin osa alkaa seurustella mielestäni liian nopeasti tuntematta toista ja suhde perustuu vain omille unelmille ja mielikuville, jolloin korttitalo voi romahtaa äkkiäkin. Suosittelen, seksisuhteesta seurustelusuhteeseen!


      • mulle kävi huonommin
        Rakastan miestäni kirjoitti:

        Meille kävi samalla tavalla. Puolitoista vuotta sitten tapasimme ja sovimme ihan, että tää on vaan kahden sinkun välistä seksiä, ei muuta. Viime keväänä sanoin miehelleni, että meidän on lopetettava tapailu, jos hän ei halua, että rakastun, sillä niin käy, koska pidin hänestä hyvin paljon. Mies mietti hetken ja vastasi, rakastu vaan, en minä kuitenkaan enää halua sinusta luopua. Siitä suhde alkoi syventyä ja syventyä vähitellen. Ei hän vielä tähän päivään ole sanonut rakastavani minua, mutta sanoo, että olen ihanin nainen, arvostaa ja tykkää minusta paljon. Me kyllä tuskin asumme ainakaan useampaan vuoteen, koska me molemmat nautitaan yksin elämisestäkin ja meidän mielestä seksikin on niin paljon ihanampaa, kun on vähän erossa ja on ikävä. Kuitenkin ollaan 2-4 yötä viikoittain jomman kumman luona. Viime kesänä aloimme jakaa arkisia asioita toistemme kanssa, reissata vähän yhdessä ja muutenkin suhteemme muuttui seksisuhteesta seurusteluksi.

        Hän on ehdottomasti paras mies seksin suhteen, mitä olen elämäni aikana kokenut. Ja hän kertoo minun olevan naisista paras ja herkin. Seurustelemme hyvin onnellisina yhdessä ja suunnittelemme tulevaisuutta yhdessä.

        Mielestäni tämä on kyllä ehdottomasti paras tapa aloittaa suhde, koska toimiva seksi on tietysti tärkeää, lepäillessä tulee juteltua ja tutuksi vähitellen. Joten ei "ota sikaa säkissä", vaan tietää millainen kumppani oikeasti on. Suurin osa alkaa seurustella mielestäni liian nopeasti tuntematta toista ja suhde perustuu vain omille unelmille ja mielikuville, jolloin korttitalo voi romahtaa äkkiäkin. Suosittelen, seksisuhteesta seurustelusuhteeseen!

        vastaava tilanne, mies oli muutenkin kuin seksuaalisesti samoilla linjoilla elämän arvoissa, molemmilla samanlainen huumori jne... nyt reilu vuosi myöhemmin, minä ihastuneena toivoin liikaa, vettä tuli niskaan. seksuaalisesti miehen mieleen mutta muuten hänelle en "kelpaa"... että näinkin voi näissä asioissa käydä mutta niinhän se ns. normaaliin tapaan aloitetuissa suhteissakin...


    • Jeee!!!

      Vau, ihana tarina toi onneksi ymmärsin! : ) Ja mahtavaa, että uskalsit avata suusi ja kertoa rakkaudestasi. Onnea teille! Johtuiko tuo vaivaantuneisuus molempien tunteista... Itselläni nimittäin panosuhde ja olen kiinnostunut miehestä, mutta en uskalla tehdä aloitetta.... Ja meidän tunnelmat ovat nykyään hieman vaivaantuneet, ainakin jotenkin muuttuneet...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe