Miten vietätte tänä vuonna joulua ja missä?? :) :-)

petteripunakuono24

Olisi kiva saaha tietää missä vietätte tänä vuonna joulua. :) :) :)

11

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma joulu

      Ihan omas kodis vaan puolison ja kisujen kanssa.Aikamme kuljettu muiden tahtii joka paikas kiireellä. Sitä ei enää jaksa..

    • joululimpukka

      minä vietän miesystäväni kanssa joulun hänen luonaan.meillä on kinkku,limpukkaa ja joulusuklaata.tehdään torttuja.vaihdetaan toisillemme lahjat.ei olla pitkiin aikoihin enää käyty sukulaisilla vaan viihdymme toistemme seurassa.

    • trixx

      Kotona miehen ja pojan kanssa. Mukava olisi joskus maalaistalon joulu ja jos siihen saisi vielä rekikoira-ajelun. Nyt on kinkku, kirjoja ja suklaata. Tuo suklaa on must.Pakko olla.

      • Kotitonttuillen

        Eiköhän se mene taas, perinteiseen tapaan kotosalla, rivitalossa me vanhemmat ja kaksi jo lähes aikuista lasta, joista kumpikaan ei toistaiseksi vielä seurustele niin vakavasti, että heidän kumppaninsa osallistuisi joulunviettoomme. Aika pian, saunomisten ja aterioinnin ja lahjojenjaon jälkeen, lapset lähtevät omille asunnoilleen. Koska tapaavat viellä ystäviään loppuyöstä.
        Olemme joskus harkinneet mökkijoulujakin, mutta viime aikoina ollut mustia jouluja.
        Ei se joulu pimeän synkän metsän ympäröimänä oikein tunnu kivalta, ei siellä pääse minkäänlaiseen jouluntunnelmaan, ellei ole lunta.


    • örrör

      Baarissa.

      • Sisäistynyt

        Kotona, ehdottomasti jos Suomessa ollaan. En todellakaan lähde enää sukulaisiin jouluksi, enkä kutsu ketään meillekään. Enkä liiku kodistani mihinkään sukulais-kukkapuska-teennäis-vierailuille jouluaattona. Mitäs joulurauhaa se sellainen olisi.


    • oiva4

      Netissä.

    • Hissutellen

      Kotona, punaisessa tuvassa, mies minä ja ehkä nuorin poika myös. Lueskellen, lepäillen, hyvää syöden, myöhään heräten - ja vähän lenkkeillenkin tai hiihtäen jos sää sallii.

    • kotikissa:)

      Kotona, aattona haemme 92v äitini meille syömään. haudoilla käymme aattona ja ehkä joulupäivänä, jos on hyvä ilma. Ei tehdä mitään tiukkaa ohjelmaa jos huvittaa käymme lasten luona kahvilla jossain välissä. Pääpiirteittäin kotona viihdytään.

    • Työntekijä

      Töissä. Kaikki menee hyvin pyhiin asti - kulutus pysyy huipussaan, kauppa tuottaa, ihmiset ponnistelevat kiireellä töitä. Mutta sitten kaikki pysähtyy. Miksi?

      Ostakaa oikeanlainen joululahja ja muistuttakaa työnteon tarpeesta. Emme tarvitse karhunpalveluksia vaan tekoja:

      www.yhtio.com/lanseeraus

      www.yhtio.com/tuote

      Aion suorittaa jouluostokseni 17.12. Ainoa järkevä asia joulssa on siihen valmistautuminen ostamalla tavaroita. Enemmän. Tehokkaammin,

    • Sinkku muori

      Aatoksi kutsuttu vävyn siskon luokse jonne tulee tytön anoppi avomiehensä kanssa, Tytön appi avovaimonsa kanssa, vanha mummo ja minä- Mutta sanokaa ihmeessä mitä vien sinne kun en ole koskaan käynyt heidän luonaan. Asuvat omakotitalossa ja molemmat kokkeja. Olisiko sellaisessa sieni/hedelmä kuivurissa ideaa?
      Entäs näille muille? Voisko jokaiselle paitsi vanhalle mummolle ostaa kännykän näppäily hanskat ettei tarvitse avokäsin pakkasessa näppäillä puhelinta.?
      Vanhalle mummolle ajattelin ostaa jotain hyvää kasvorasvaa, hän on tarkka ulkonäöstään ja meikkaa niin sieväksi kun menee kylään.
      Joulupäivänä lapset ja lapsenlapset kokoontuvat luokseni viettämään muutaman tunnin ajastaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe