WAROKAA

Ei Ikuna

12

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijjjaaa

      Kyseessä on viro joten ei ole mitenkään uutta tuollainen. Itä-eurooppa kokonaisuutena on suomeen verrattuna erittäin otollinen paikka tulla pahoinpidellyksi.

      Toisaalta oli kyllä tuon känniääliön oma vika kun ei viitsinyt edes hotellia itselleen hankkia, vaan piti siitäkin pihdata että enemmän kaljaa saisi kenties. Luulisi nyt jokaisen tietävän ettei ole kovin turvallista nukkua puiston penkillä keskellä kaupunkia, varsinkaan virossa.

      • tyhmyydestä sakoteta

        Pitäisikö Suomen keksiä joku virovero.


    • Näin Stadissa

      Niin, helsingissä tuollaiset valellaan bensalla ja sytytetään palamaan.

      • zorroperro

        Minäkin olen käynyt Tallinnassa vuodesta 2000 alkaen ehkä parikymmentä
        kertaa tai enemmän mutta koskaan ei ole tullut oltua yön yli.

        Kyllä siellä varmaan löytyy niitä laitapuolen juippeja, joille kelpaa tsuhnan
        rahat. Olen minä niitä tavannut ja kolikoita antanutkin päiväsaikaan, eikä
        tilanteet ole olleet millään lailla uhkaavia - olen iso mies ja liikun selvin päin.

        Mieleeni tulikin toinen tapaus, jossa eräälle toiselle suomalaiselle oli käynyt
        aika vastaavasti - taisi vaan silmät kärsiä kovia.
        Sekä tästä että siitä toisesta tapauksesta tulee ihan sellaisia ajatuksia mie-
        leeni, että ihan ehdoin tahdoin "otatetaan senkkaa nenästä"...
        Lähteminen tuntemattomien mukaan drinkeille tai jonnekin rakennukseen..
        huh huh...
        Jos jostain syystä kävisi niin, että joutuisi jäämään yöksi Tallinnaan niin eikös terminaaleihin tai juna/autoasemille pääse sisälle jossa on tuvallisempaa kuin ulkona.


      • Amanda-Amelie
        zorroperro kirjoitti:

        Minäkin olen käynyt Tallinnassa vuodesta 2000 alkaen ehkä parikymmentä
        kertaa tai enemmän mutta koskaan ei ole tullut oltua yön yli.

        Kyllä siellä varmaan löytyy niitä laitapuolen juippeja, joille kelpaa tsuhnan
        rahat. Olen minä niitä tavannut ja kolikoita antanutkin päiväsaikaan, eikä
        tilanteet ole olleet millään lailla uhkaavia - olen iso mies ja liikun selvin päin.

        Mieleeni tulikin toinen tapaus, jossa eräälle toiselle suomalaiselle oli käynyt
        aika vastaavasti - taisi vaan silmät kärsiä kovia.
        Sekä tästä että siitä toisesta tapauksesta tulee ihan sellaisia ajatuksia mie-
        leeni, että ihan ehdoin tahdoin "otatetaan senkkaa nenästä"...
        Lähteminen tuntemattomien mukaan drinkeille tai jonnekin rakennukseen..
        huh huh...
        Jos jostain syystä kävisi niin, että joutuisi jäämään yöksi Tallinnaan niin eikös terminaaleihin tai juna/autoasemille pääse sisälle jossa on tuvallisempaa kuin ulkona.

        90-luvun alusta olen Tallinassa ja Eestissä muuallakin,monta kertaa vuodessa käynyt, eikä koskaan mitään ongelmaa. Nuorena tuli juhlittuakin rankasti ja myös lähdettyä paikallisten kanssa jatkoille ja kivaa oli. Miten ihmeessä toiset osaakin aina hankkiutua hankaluuksiin? Heille sattuu ja tapahtuu, myös muuallakin kuin Tallinnassa. Eestiläiset ovat hyvin samanlaista sakkia,kuin me suomalaisetkin ja kyllä se mahtuu tännekin kaiken maailman pilviveikkoa ja sekoilijaa siinä kuin muuallekinpäin tätä palloa. Eesti on sivistysvaltio ja porukka oppinutta ja eurooppalaista. Koittaakaahan nyt matkustella,ettei kaunis naapurimaamme tunnu niin eksoottiselta,jösses!


      • kauheapaikka
        Amanda-Amelie kirjoitti:

        90-luvun alusta olen Tallinassa ja Eestissä muuallakin,monta kertaa vuodessa käynyt, eikä koskaan mitään ongelmaa. Nuorena tuli juhlittuakin rankasti ja myös lähdettyä paikallisten kanssa jatkoille ja kivaa oli. Miten ihmeessä toiset osaakin aina hankkiutua hankaluuksiin? Heille sattuu ja tapahtuu, myös muuallakin kuin Tallinnassa. Eestiläiset ovat hyvin samanlaista sakkia,kuin me suomalaisetkin ja kyllä se mahtuu tännekin kaiken maailman pilviveikkoa ja sekoilijaa siinä kuin muuallekinpäin tätä palloa. Eesti on sivistysvaltio ja porukka oppinutta ja eurooppalaista. Koittaakaahan nyt matkustella,ettei kaunis naapurimaamme tunnu niin eksoottiselta,jösses!

        Virosta on eksoottinen kaukana. Neuvostoliitto aikaisia harmaita laatikko-taloja ja puliukkoja siellä täällä. Maa on täynnä venäläisiä, esimerkiksi Tallinnassa 40% väestöstä on venäläsiä. Sivistys siinä maassa on olematonta; rasismi,alkoholismi ja homofobia on käsin kosketeltavaa. Koko maa on harmaa ja kolkko.

        Ei ole matkustamisen arvoinen sitten yhtään! En hukkaisi euroakaan sinne matkustamiseen.


      • 1+10
        Amanda-Amelie kirjoitti:

        90-luvun alusta olen Tallinassa ja Eestissä muuallakin,monta kertaa vuodessa käynyt, eikä koskaan mitään ongelmaa. Nuorena tuli juhlittuakin rankasti ja myös lähdettyä paikallisten kanssa jatkoille ja kivaa oli. Miten ihmeessä toiset osaakin aina hankkiutua hankaluuksiin? Heille sattuu ja tapahtuu, myös muuallakin kuin Tallinnassa. Eestiläiset ovat hyvin samanlaista sakkia,kuin me suomalaisetkin ja kyllä se mahtuu tännekin kaiken maailman pilviveikkoa ja sekoilijaa siinä kuin muuallekinpäin tätä palloa. Eesti on sivistysvaltio ja porukka oppinutta ja eurooppalaista. Koittaakaahan nyt matkustella,ettei kaunis naapurimaamme tunnu niin eksoottiselta,jösses!

        30 vuotta Tallinnassa asuneena tiedän asioista hiukan enemmän.
        Mitä oikein yrität selittää, kuunaamaisuus suorastaan paistaa kirjoituksestasi.
        Oletko käynyt 2 x kertaa Tallinnassa, älykääpiö?


      • 8+1
        1+10 kirjoitti:

        30 vuotta Tallinnassa asuneena tiedän asioista hiukan enemmän.
        Mitä oikein yrität selittää, kuunaamaisuus suorastaan paistaa kirjoituksestasi.
        Oletko käynyt 2 x kertaa Tallinnassa, älykääpiö?

        Tais osua arkaan paikkaan, kun ei kotikaupungista puhutakkaan niin positiiviseen.


      • Veromies67
        zorroperro kirjoitti:

        Minäkin olen käynyt Tallinnassa vuodesta 2000 alkaen ehkä parikymmentä
        kertaa tai enemmän mutta koskaan ei ole tullut oltua yön yli.

        Kyllä siellä varmaan löytyy niitä laitapuolen juippeja, joille kelpaa tsuhnan
        rahat. Olen minä niitä tavannut ja kolikoita antanutkin päiväsaikaan, eikä
        tilanteet ole olleet millään lailla uhkaavia - olen iso mies ja liikun selvin päin.

        Mieleeni tulikin toinen tapaus, jossa eräälle toiselle suomalaiselle oli käynyt
        aika vastaavasti - taisi vaan silmät kärsiä kovia.
        Sekä tästä että siitä toisesta tapauksesta tulee ihan sellaisia ajatuksia mie-
        leeni, että ihan ehdoin tahdoin "otatetaan senkkaa nenästä"...
        Lähteminen tuntemattomien mukaan drinkeille tai jonnekin rakennukseen..
        huh huh...
        Jos jostain syystä kävisi niin, että joutuisi jäämään yöksi Tallinnaan niin eikös terminaaleihin tai juna/autoasemille pääse sisälle jossa on tuvallisempaa kuin ulkona.

        Päärautatieasemalla eli Balti Jaamilla ei ole sisätiloissa odotustiloja joissa voisi oleskella. Itse asiassa se seutukunta on varsin epämääräistä iltaisin, ei kannata ehdoin tahdoin notkua siellä myöhään, etenkään yksin.

        Toisaalta siinä vieressä on edullisia perushotelleja alkaen pari-kolmekymppiä huone, eli turvallinen yöpyminen ei ole rahasta kiinni.

        Tosi kurja juttu tuo pahoinpitely, mutta ei jonkun sekopäisen narkkarin takia saa eikä voi koko kansaa leimata. Voimia uhrille ja tekijä mädäntyköön sellissään.


      • 19+8
        kauheapaikka kirjoitti:

        Virosta on eksoottinen kaukana. Neuvostoliitto aikaisia harmaita laatikko-taloja ja puliukkoja siellä täällä. Maa on täynnä venäläisiä, esimerkiksi Tallinnassa 40% väestöstä on venäläsiä. Sivistys siinä maassa on olematonta; rasismi,alkoholismi ja homofobia on käsin kosketeltavaa. Koko maa on harmaa ja kolkko.

        Ei ole matkustamisen arvoinen sitten yhtään! En hukkaisi euroakaan sinne matkustamiseen.

        No mutta, montako kertaa on nimim.kauheapaikka käynyt Viron ihanassa pääkaupungissa saatikka kiertänyt pientä ja kaunista maata? Tuolla asenteella ei kannata kotoa poistua, koska mikään ei missään ole samanlaista kuin kotimaassa. Ei kenellekkään. Kysypä vaikka meidän Helsingissä vierailevilta turisteilta,kuinka sivistyneiltä ne meidän pultsarit näyttävät,saatikka ihan tavalliset ihmiset lauantai-iltana. Ja ne lähiöt,joo...Saako homo ikinä turpaan suomessa tai välttyykö hunnutettu nainen rasistiselta käyttäytymiseltä? Nimimerkin kauheapaikka asiantuntematon väite naapurimaasta kertoo,että Eesti on hänelle vieras ja matkailu ei muutenkaan taida kuulua harrastuksiin.


      • kauheapaikka
        19+8 kirjoitti:

        No mutta, montako kertaa on nimim.kauheapaikka käynyt Viron ihanassa pääkaupungissa saatikka kiertänyt pientä ja kaunista maata? Tuolla asenteella ei kannata kotoa poistua, koska mikään ei missään ole samanlaista kuin kotimaassa. Ei kenellekkään. Kysypä vaikka meidän Helsingissä vierailevilta turisteilta,kuinka sivistyneiltä ne meidän pultsarit näyttävät,saatikka ihan tavalliset ihmiset lauantai-iltana. Ja ne lähiöt,joo...Saako homo ikinä turpaan suomessa tai välttyykö hunnutettu nainen rasistiselta käyttäytymiseltä? Nimimerkin kauheapaikka asiantuntematon väite naapurimaasta kertoo,että Eesti on hänelle vieras ja matkailu ei muutenkaan taida kuulua harrastuksiin.

        Itseasiassa olen käynyt Virossa 4 kertaa. 2 kertaa Tallinnan ulkopuolella Tartossa ja Pärnussa. Pärnussa oli kiva uimaranta, mutta en nyt ihan uimarannan takia sinne uudestaan lähtisi.

        Matkailu ei kuulu harrastuksiin? Vainiin, olen vain kuitenki sattunut matkustamaan 10 maassa: Viro,Venäjä,Ruotsi,Tanska,Ranska,Saksa,Bulgaria,Italia,Turkki,Espanja. Jossain maissa useammankin kerran. Kaikista vähiten nautin Venäjästä ja Viro hyvänä kakkosena.

        Tottakai suomessakin voi saada seksuaalivähemmistöön kuuluva turpaan, mutta väittäisin että "hiukan" pienemmällä todennäköisyydellä....Sama koskee huntupäistä muslimia, suomessa suurin osa kuitenkin hyväksyy heidän olemassa olonsa ja jättää rauhaan heidät. Virossa asia on eri, jonka syynä voi kylläkin olla tummaihoisten ja muslimien vaje kyseisessä maassa, jolloin tummaihoiset ja muslimit ovat helpommin kiusaamisen ja syrjinnän kohteena.


    • 50 kertaa käyty

      Ei kannata lähtee, jos ei oo varaa hotelliin. Varmaan vois tapahtua missä tahansa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3990
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3822
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      606
      3784
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      17
      2478
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      73
      2368
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      329
      2007
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1990
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1829
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1519
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe