Erikoinen ongelma

Erikoistako

Tuskin tälläista on kellekkään teistä käynyt mutta kyselenpä silti mielipiteitä. Kävi niinkin erikoinen juttu, että kerran kun minulla oli menkat ja aloin laittaa tamppoonia asettimella, jäi jotakin väliin. Eli hylsyn väliin jäi limakalvoa. Se nipisti ja sieltä tulikin hieman kirkasta verta. Sen verran kipeäksi tuo kohta tuli, että piti käydä lääkärillä näytillä. Lääkäri totesi että pieni nirhauma/palkeenkieli siellä näkyi. Tämä meni kumminkin muutaman päivän jälkeen ohitse bepanthenin avulla. Nyttemmin tämä on luultavasti alkanut vaivata uudelleen. Kun harrastan seksiä, tämä kohta ärtyy ja alkaa kutisemaan. En tiedä mitä tekisin asian kanssa :(

6

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitoa ja suojaa

      Laita sitä Bebanthenia hoitoon ja haavauman parannuttua muutaman päivän kuluttua voit käyttää jotain intiimialueen perusvoidetta. Tarvittaessa käytä yhdynnässä liukuvoidetta.

      • Erikoistako

        Tästä "tapaturmasta" on aikaa kumminkin jo kuukausi ellei hieman enemmänkin. Se kyllä jo parani sillä, ettei pistänyt kun käveli tai kun kävi pissalla. Olen vain huomannut nyttemmin että se jotenkin yhdynnässä ärtyy. Tosi ikävää jos tästä tulee loppu elämäksi vaiva.


    • malttia hoitoon

      Siitä on aikaa vain kuukausi ja toistuvasti se on yhdynnässä hinkkautunut. Ei iho tai limakalvo parane hetkessä entiselleen.

      Ehkä viikon pidättäytyminen yhdynnästä ja sen jälkeen liukuvoiteen käyttö auttavat. Bebanthenia kannattaa käyttää, jos se on nyt avoin.

      • Erikoistako

        Ei ole käsittääkseni avoin. Se on tosi pieni kohta mutta aivan emättimen suulla. No onneksi ensi viikolla on muutoinkin gynen tarkastus niin voin siellä mainita asiasta. Kaikkea sitä voikin sattua! :D


    • jatkuva tulehdus

      Voihan siinä olla kondyloomaa. Kannattaa kyllä keskustella gynekologisessa tarkastuksessa.

      • Erikoistako

        Millaisia oireita kondyloomassa sitten on ja onko se hoidettavissa? :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe