Naiset, opetelkaa vastaamaan ja laittakaa kuva

minä.

Naiset eivät juuri koskaan vastaa mitään vaikka mies lähettäisi asiallisen viestin. Sitten naiset haukkuu että joku mies vonkasi pillua ja lähetti munan kuviaan. Jos lähettää 300 viestiä naisille eikä saa vastausta takas niin se on kyllä naisissa se vika. Naiset ei siis halua seurustella. Poistakaa ne hel.vetin ilmoitukset sieltä sitten jos ette aio koskaan vastata.

20

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se siitä

      Olen lähettänyt 5 päivän aikana yhteensä 20 viestiä ikäisilleni miehille joiden kriteereihin mahdun...kirjoitin henkilökohtaisen viestin jokaiselle...liittyen aina ko miehen profiiliin
      näistä 2 vastasi
      Ja siis jokainen oli kirjautunut sivuille useamman kerran

      jep jep

      • 5+7

        Tässä se nähdään, eli naiset löytää seuraa halutessaan viikossa helposti. Samanlaisia henkoht viestejä olen lähettänyt naisille tuohon sinun lukuusi verraten kymmenkertaisen määrän muutaman vuoden aikana ja yhteenkään ei ole vastattu takas, joten profiili sai jäädä ja opettelin baarielämän. Siellä sentään vastataan, jos asiallisesti naista lähestyy eli mahdollisuudet paranee heti eka yrittämälläkin moninverroin paremmiksi kun netissä.


      • Mitäs laitoit vaan niille muutamalla komeimmalle tyypille viestin, kuten kaikki naiset; samoille muutamalle jätkälle. Sit porataan kun just ne ei vastaa.


    • hehheh3

      asiallinen viesti "hei, mitä kuuluu?" ... ja näitä 300 , kellehän vastaisi

    • mies 1980

      Minä olen parin viikon aikana tehnyt 5 aloitetta naisille. Niissä olen kertonut vähän itsestäni ja siitä miksi laiton viestin myös nimen olen pistänyt.
      Yli puolet naisten profiileista on ollut kuvattomia ja esittely on monessa profiilissa ollut lyhyempi kuin tekemäni aloitteeni.
      Ja niille joille olen laittanut viestiä olen täysin sopinut ihannemies kuvaukseen.
      Kaksi naista vastasi kohteliaasti ja kirjoiteltiin kymmeniä viestejä.
      Mut sen verran oli kummankin muuttujia ettei kannattanut jatkaa vaan toivotettiin hyvät jatkot.

    • Netissä on 300 naista, jotka sopivat hakuusi ja joiden hakukriteereihin sinä mahdut? :o

      Kun joskus viimeksi keväällä tsekkasin miestilanteen, niin koko Suomesta löytyi kymmenisen sellaista, joille olisin itse voinut kirjoittaa (ja kirjoitinkin). Ei sen enempää, vaikka miehiä pitäisi olla tarjolla paljon enemmän kuin naisia.

      Vaikea uskoa, että ihminen kovin tosissaan viitsii panostaa viesteihin, jos hän lähestyy satoja naisia.

      • tyrnipsi

        "Kun joskus viimeksi keväällä tsekkasin miestilanteen, niin koko Suomesta löytyi kymmenisen sellaista, joille olisin itse voinut kirjoittaa (ja kirjoitinkin). "

        Kymmenisen koko Suomesta? Hohhoijaa.

        Ei tuo sunkaan touhu kuulosta täysjärkiseltä vaikka itse kovasti olet täällä aina miehiä haukkumassa joka asiasta ja olet muka olevinasi parempi.


    • mies 1980

      Helkan profiilista en tiedä.
      Mut ne profiilit johon minä kirjoitin niin naiset oli hakeneet niissä liikunnallista, luotettavaa ja luonnossa liikkuvaa miestä. Tietysti ikä ja ruumiinrakenteet täsmäsivät.
      Profiileissa ei ollut edes muita kriteerejä annettu tai edes nainen ei edes itsestään mitään kertonut.
      Niin tämmösiin annettuihin kriteereihin sovin jokaiseen naiseen joille kirjoitin. En ole mikään ennustaja ja en voi tietää mitä muuta naiset haki.
      Käy Helka lukemassa näitä naisten profiileja niin tiedät mitä tarkoitan.
      Valtaosassa ei ole kuin pari kolme riviä tekstiä ja yhdessä rivissä lukee kuvat s postiin ja kysymällä selviää lisää.
      Niin näillekkö ei sais aloitteita tehdä kun se tissivakokin niin hyvin näkyy?

    • "Valtaosassa ei ole kuin pari kolme riviä tekstiä ja yhdessä rivissä lukee kuvat s postiin ja kysymällä selviää lisää."

      No, jos tuolla perusteella kokee ihmisen kiinnostavaksi niin mikä ettei. Jos miehellä olisi ollut tuollainen profiiliteksti (ja kai niitä olikin) niin en kyllä löytäisi siitä yhtään syytä kiinnostua ja ottaa yhteyttä.

      Ai mutta siellähän oli se tissivako, sehän se riittää! :D

      Jotenkin en ihmettele, että tissivaolla seuraa hakevat eivät vaivaudu vastaamaan kaikille.

      • Kovanmainen

        No valitettavasti helka se nyt on vain niin että 90 % naisten profiileista on juuri tuollaisia parin rivin kyhäelmiä. Esimerkisi näin:

        Moi.
        Kysy lisää !

        Jos nämä naiset jättää huomioimatta niin jäljelle jää muutama hassu profiili jossa nainen kertoo oikeasti jotain itsestään.

        Kertooko tämä mielestänne jotain naisten enemmistön kirjallisista lahjoista vai deittipalstan pyrkimyksestä luoda naisten feikkiprofiileja mieskäyttäjien houkuttelemiseksi?


      • lfdkjflka
        Kovanmainen kirjoitti:

        No valitettavasti helka se nyt on vain niin että 90 % naisten profiileista on juuri tuollaisia parin rivin kyhäelmiä. Esimerkisi näin:

        Moi.
        Kysy lisää !

        Jos nämä naiset jättää huomioimatta niin jäljelle jää muutama hassu profiili jossa nainen kertoo oikeasti jotain itsestään.

        Kertooko tämä mielestänne jotain naisten enemmistön kirjallisista lahjoista vai deittipalstan pyrkimyksestä luoda naisten feikkiprofiileja mieskäyttäjien houkuttelemiseksi?

        Lienet aika epätoivoinen jos lähestyt noita profiileita. Lähestyt varmaan niitäkin joissa on vain ":)"?

        Mitä sanottavaa oikein keksit avausviestiisi kun noille kirjoitat? Kai sinä sentään ymmärrät etteivät nuo naiset hae yhteydenottoja vaan kirjoittavat itse miehelle joka kiinnostaa?


      • Kovanmainen
        lfdkjflka kirjoitti:

        Lienet aika epätoivoinen jos lähestyt noita profiileita. Lähestyt varmaan niitäkin joissa on vain ":)"?

        Mitä sanottavaa oikein keksit avausviestiisi kun noille kirjoitat? Kai sinä sentään ymmärrät etteivät nuo naiset hae yhteydenottoja vaan kirjoittavat itse miehelle joka kiinnostaa?

        Pointtini ei ollut todeta että lähestyn epätoivoisena näitä ;) -profiileja.

        Pointtini oli että ns. tosissaan olevia naisia on palvelussa vähän.

        suoli24:ssa oli äsken 61 000 miesten ilmoitusta ja 32 000 naisten ilmoitusta. Jos oletetaan että näistä vain 10 % on kuvannut itseään jotenkin muutenkin kuin "moi!!!!", niin jäljellä on 6 100 miestä ja 3 200 naista.

        Tästä ynnäämme että meitä "tosissaan liikkeellä olevia" miehiä on 2 900 kpl enemmän kuin vastaavia naisia. Nyt sitten ihmettelet miksi kaikki miehet pommittavat samoja naisia? No kun niitä naisia vaan on paljon vähemmän, siksi.


      • kdjhfkds
        Kovanmainen kirjoitti:

        Pointtini ei ollut todeta että lähestyn epätoivoisena näitä ;) -profiileja.

        Pointtini oli että ns. tosissaan olevia naisia on palvelussa vähän.

        suoli24:ssa oli äsken 61 000 miesten ilmoitusta ja 32 000 naisten ilmoitusta. Jos oletetaan että näistä vain 10 % on kuvannut itseään jotenkin muutenkin kuin "moi!!!!", niin jäljellä on 6 100 miestä ja 3 200 naista.

        Tästä ynnäämme että meitä "tosissaan liikkeellä olevia" miehiä on 2 900 kpl enemmän kuin vastaavia naisia. Nyt sitten ihmettelet miksi kaikki miehet pommittavat samoja naisia? No kun niitä naisia vaan on paljon vähemmän, siksi.

        Ne tyhjät profiilit ovat monesti ihan yhtä "tosissaan" kuin paljon tekstiä sisältävätkin. Niiden takana olevat ihmiset vaan eivät halua satoja viestejä vaan valitsevat itse ketä lähestyvät.


      • Kovanmainen
        kdjhfkds kirjoitti:

        Ne tyhjät profiilit ovat monesti ihan yhtä "tosissaan" kuin paljon tekstiä sisältävätkin. Niiden takana olevat ihmiset vaan eivät halua satoja viestejä vaan valitsevat itse ketä lähestyvät.

        Olen hieman epäileväinen tuon suhteen.

        Jos näin olisi niin tyhjän profiilin sijaan voisivat kirjoittaa kuvaukseensa esim näin:

        "Älä lähetä viestiä, lähestyn itse sinua jos olen kiinnostunut".

        Tuo kuvaus tuskin lisäisi yhtään ei-toivottua viestiä.


    • 4556

      Olen huomanut saman homman kuin mies 1980. Voisin karkeasti sanoa että 30 -5 vuotta niin 90% profiileista om tuommosia.

    • BEM

      Huoh! Taas mennään!

    • asiallinen mies.

      Ai jaa. Minä olen lähettänyt 300 viestiä 4 vuoden aikana ja sain yhden vastauksen takas vuonna 2012. Siinäkin nainen kertoi että haluaa tutustua mutta sitten ei enää vastannut. Ja jokaisen viestin kirjoitin itse eikä ollut copio viestejä.

    • areuuaduads

      luulenpa että nää naiset kelle kirjotat on saanut viestjeä myös muilta miehiltä, jaksaako ne sitten vastailla niille kaikille???
      ne vaa valitsee sen parhaimman eli oman tyyppisen ja vastaa sille..

    • Hmm..

      Taidat olla jotain 20-25v, jos noin monta potentiaalista ehdokasta löytyy. Kun itse haen savuttomat, lapsettomat, alkoholia kohtuudella käyttävät, itseäni lyhemmät ja /-5v naiset, niin kuvattomista mielenkiintoisia löytyi kaksi ja kuvallisista kolme. Mikään näistä ei kuitenkaan lyönyt niin hyvin läpi, että olisin vielä viestiä alkanut väsäämään, ehkä joku päivä.. ehkä ei.. livenä tapaa kuitenkin jatkuvasti mielenkiintoisia naisia.

    • yksssssnnnnnnnnnnnnn

      En tiedä toisten naisten syitä olla vastaamatta, mutta itsellä on muutakin elämää ja en stressaa seuranhausta, seuraa kun on tarjolla ihan muutenkin netin ulkopuolella. Ennen viestirajoitusta pyrin vastaamaan niin monelle, kun jaksoin/ehdin, vaikka sitten kohteliaat ei kiitos, mutta nyt en siihen ryhdy. Ei tunnu kivalta olla sanomatta jotain, mutta siinä kirjoitellessa oikeasti väsyy, jos on liian monta keskustelukumppania. Ymmärrän, että miehistä voi olla turhauttavaa, jos moni nainen jättää vastaamatta, itseensä ei pidä kuitenkaan ottaa. En minäkään ole kaikkiin aloituksiini saanut vastausta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe