APUA MIESTEN RANNEKELLON VALINTAAN?

riia1

Hei!
Olen ostamassa poikaystävälleni rannekelloa joululahjaksi. Olemme molemmat opiskelijoita, joten etsinnöissä on tavallinen arkikello, eikä niinkään monen tonnin arvokello. 200-300e olen valmis kelloon laittamaan, mutta en valitettavasti tiedä merkeistä mitään. Hakusessa on aika simppeli, nahkarannekkeinen kello. Hilfigerillä on monia silmääni miellyttäviä, mutta ovatko ihan rihkamaa? Ymmärrän, etten parilla sadalla voikaan saada luksuskelloa, mutta kunhan ei ihan kertakäyttökamaa olisi.

Itseäni miellyttäviä ja budjettiin sopivia olen löytänyt Hilfigeriltä, Invictalta, Gantilta ja Hanowa Swiss Militarylta, mitä sanotte näistä? MItä ovat nämä Kenneth Cole- tai Daniel Wellington-merkkien kellot, niitäkin näyttää olevan joka paikassa.

14

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katso itse

      Älä tyttö hyvä laita 200-300 euroa kelloon kun hyvän kellon saa satasella.

      http://www.laatukellot.fi/watchfinder.html#!find/gender=90&case_shape=58,60,59&bracelet_material=30&price=0,100,0&movement_type=100&s=2&d=1&p=2

    • watchman2

      Kannattaa muistaa, että jo parinsadan euron kelloissa on kivijalkaliikkeissä tinkimisvaraa helposti ainakin 20%. Itselläni on Tissot PRC200. Laadukas ja tarkka kello, jonka ovh liikkeissä on alle 400,-. Maksoin siitä pari vuotta sitten 270,-.

    • perinteiset merkit

      Ainakin kannattaa unohtaa kaikki muotibrändien kellot, niissä maksetaan jostain muusta kuin kellon laadusta.

    • riia1

      Kiitos vastauksista! Ymmärrän, että esim. Tissot ja Certina on ns. oikeampia merkkejä halvimmasta päästä, mutta hinnat näyttivät menevän silti hieman liian korkeiksi... Gantin ja Hilfigerin kellot ovat "vain" 150e, mutta ne ilmeisesti ovat juurikin näitä muotibrändejä, ovatko ne sitten aivan surkeaa laatua? Siis tavalliseksi arkikelloksi...

      • kvartsi max 20€

      • näin se on
        kvartsi max 20€ kirjoitti:

        Tuohan on tavallinen halpa kvartsikello, jota kuitenkin myydään mekaanisten ETA-automaattikellojen hinnalla. Missään tapauksessa ei kannata ostaa.

        Koneisto on halpa, mutta taattua ETA-laatua.


    • eta kelloja
      • niku..

        En ostaisi kelloa lahjaksi ainakaan ilman että lähjansaajan mielipide olisi selvillä.


    • Voittajan valinta

      Klasulta titaaninen Prolegue!

    • riia1

      No, minä ostin nyt sitten Tissotin kellon. Oikein oli pakattu fiiniin laatikkoonkin, mutta siellä sisällä oli jos jonkinlaista salaluukkua ja yhdessä oli joku "urheiluesite", mutta se oli vuodelta 2013. Laittoiko se myyjä tietämättömälle naiselle jonkun vanhan laatikon? :D

      Muutenkin otti aivoon, kun se laatikko ei edes mennyt kunnolla kiinni, mutta myyjä vaan laittoi lahjapaperin tiukasti ympärille, niin johan pysyi..................... Asioin halpisliikkeessä, joten turhaan kai mitään kunnon palvelua on odotinkaan.

      niku, kaikki ihmiset eivät ole ns. kelloihmisiä, joilla on hyvinkin tarkat mieltymykset sekä kriteerit kellojensa suhteen. Minun poikaystäväni on ihan tavallinen opiskelija, jolle kello on ensisijaisesti kello, ei statussymboli. :)

      • Tompsonnn

        Taitaa kello olla vuoden 2013 malli. Sen vuoksi myös pakkauksen mukana tulee kyseisen vuoden esitteet.


      • eistatussymboli

        Noh, sanon nyt suomalaisena miehenä tämän verran: minulle rannekello on ennen kaikkea työkalu, eli väline joka näyttää ajan ja päivän. Kello ei ole mikään statussymboli eikä sen tarvitse miellyttää jonkun pikkusieluisen pukupellen silmää. Käytän arkikellona sumeilematta äärikestävää Casio G-Shockia joka on mustaa muovia ja hintaa vain 159 euroa, ei sen enempää. Jos haluaisin jonkun perkeleen statussymbolin niin ostaisin sitten jonkun Omegan, mutta kun en halua enkä tarvitse sellaista.


    • invicta_romukello

      Hyvä, että aloittaja tajusi nyt ainakin Invictan jättää ostamatta. Invictan laatu on mitä sattuu, usein eivät kestä edes suihkussa käyntiä ja ovat olevinaan sukeltajan kelloja! Invicta on kallis koru surkealla koneistolla, surkealla modulilla ja miten sattuu valmistettuna. Myös takuuasiat ovat kuralla, takuuseen ei mene mikään ja kaikki maksaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe