Kännissä on hyvä olla

kuten nyt

Koiraa tekee mieli rapsutella enemmän ja lenkeillä on sen kanssa mukavampaa :-)

14

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yritä edes

      Provoti provoti

      • kuten nyt

        Oon kännissä ja leikin koirani kanssa :-) Kuka saatana pitää tätä provona, kun totuuden nimissä kirjottelen!


    • pehmokoira sopivampi

      Juu, kunnes käy joku onnettomuus.Koira karkaa tielle, tai kaadut.
      Myös maksa huutaa apua, jos vain tarkkaan kuuntelet.....Eikä koiralle ole kännikalasta huolehtijaksi.Eihän humalainen pysty pidemmän päälle huolehtimaan edes itsestään, siksi niitä putkissa notkuu selviämässä.Ja muistuuko ne koiran pissilenkit ja ruokkimiset silloinkin kun on jo sammuttu....huh..huh.Sääli koiraa, parempaa ansaitsisi ;(

      • elma inkeri

        Eihän ap sanonut, että olisi kännissä koko ajan ja välistä putksassa jne. Ei koiran vuoksi kannata absolutiksi heittäytyä. Minäkin aion olla kännissä tulevana pe/la tai molempina ja aion rapsutella ja pitää hyvänä koiraani. Ahdistaako?

        Meillä on koiran kanssa siinä suhteessa hyvät olosuhteet, että asutaan rivitalossa ja voidaan mennä kimpassa takapihalle lorottamaan. Välistä syödään sinistä makkaraa. Jos tulee isompaa tarvetta käy koiruli takapihalla ja minä sisähyyskässä.


      • ei kadehdittavaa XD
        elma inkeri kirjoitti:

        Eihän ap sanonut, että olisi kännissä koko ajan ja välistä putksassa jne. Ei koiran vuoksi kannata absolutiksi heittäytyä. Minäkin aion olla kännissä tulevana pe/la tai molempina ja aion rapsutella ja pitää hyvänä koiraani. Ahdistaako?

        Meillä on koiran kanssa siinä suhteessa hyvät olosuhteet, että asutaan rivitalossa ja voidaan mennä kimpassa takapihalle lorottamaan. Välistä syödään sinistä makkaraa. Jos tulee isompaa tarvetta käy koiruli takapihalla ja minä sisähyyskässä.

        haaaaaa.....mua ainakin kuvottavaa lähinnä.
        Känninen akka koirineen, ei kovin mieltä ylentävä näky XD


      • Eikä varsinkaan
        ei kadehdittavaa XD kirjoitti:

        haaaaaa.....mua ainakin kuvottavaa lähinnä.
        Känninen akka koirineen, ei kovin mieltä ylentävä näky XD

        jos sillä on koirana, kuten usein on, joku pittbulli tai rotikka ellei sitten joku vielä eksoottisempi mulkunkorvike.


    • riippuu ihmisestä

      Kyllä juopotella voi oli koira, lapsi tai muu samassa asunnossa jos osaa käyttäytyä kännissäkin.Ei kaikki ensinnäkäänmriehu, tappele tai hakkaa muijaansa ja lapsiaan ottaessaan viinaa.Itse kun otan niin koirani tietää, jotta tänään saa jotain parempaa sillä teen aina paistia tai muuta lihaa kun otan viinaksia sillä suolapalaa pitää olla j a sipsit ei maistu jolloin koirakin saa aina ison osan siitä.
      Muuten köira saa vain koiran omaa ruokaa ei muuta herkkua ollenkaan .

      • ertyuiop

        Sossut sitten ihan päättävät että sopiiko lapset sinne juoppojen sekaan vai onko se liian vaarallinen paikka ;)


      • Perjantaipullo
        ertyuiop kirjoitti:

        Sossut sitten ihan päättävät että sopiiko lapset sinne juoppojen sekaan vai onko se liian vaarallinen paikka ;)

        Kaikki juopot eivät tarvitse mitään turhaa juopporemmiä ja rellestystä, vaan ottaa happoa omaksi viihdykkeekseen sammuen rauhallisesti soffalle tai kylppärin lattialle. Kyllä siinä muksut ja koirat sitten sen verran väistää mitä tarve vaatii.


      • kaljaa koneeseen
        Perjantaipullo kirjoitti:

        Kaikki juopot eivät tarvitse mitään turhaa juopporemmiä ja rellestystä, vaan ottaa happoa omaksi viihdykkeekseen sammuen rauhallisesti soffalle tai kylppärin lattialle. Kyllä siinä muksut ja koirat sitten sen verran väistää mitä tarve vaatii.

        Oikein. Minäkin tenuan vain koiraseurassa ja rauhallisesti. Tänäänkin napsahtaa tölkki auki noin 16:15. Ja niitäpä minä sitten latkin laatikollisen huutamatta ja riehumatta. Noin 21 on taju pois ja kun seuraavan kerran tokenen (mistä milloinkin) on nuorempi koira pään vieressä ja vanhempi jaloissa.


      • Lapset tärkeintä
        Perjantaipullo kirjoitti:

        Kaikki juopot eivät tarvitse mitään turhaa juopporemmiä ja rellestystä, vaan ottaa happoa omaksi viihdykkeekseen sammuen rauhallisesti soffalle tai kylppärin lattialle. Kyllä siinä muksut ja koirat sitten sen verran väistää mitä tarve vaatii.

        Sammunut vanhempi ei kykene huolehtimaan lapsestaan, eikä kykene kyllä humalainenkaan.Joten on turvallisinta viedä lapset hoitoon isovanhemmille tai tuttaville ryyppäämisen ajaksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=Q62WxOQmp8s

        https://www.youtube.com/watch?v=4y-CBtzAsWM

        https://www.youtube.com/watch?v=LEnHgoSz7r0


      • parempaan kotiin
        kaljaa koneeseen kirjoitti:

        Oikein. Minäkin tenuan vain koiraseurassa ja rauhallisesti. Tänäänkin napsahtaa tölkki auki noin 16:15. Ja niitäpä minä sitten latkin laatikollisen huutamatta ja riehumatta. Noin 21 on taju pois ja kun seuraavan kerran tokenen (mistä milloinkin) on nuorempi koira pään vieressä ja vanhempi jaloissa.

        Eläinsuojelu huolehtinee koiristasi, kun et itse siihenkään pysty.


      • paha riippuvuus -_-
        kaljaa koneeseen kirjoitti:

        Oikein. Minäkin tenuan vain koiraseurassa ja rauhallisesti. Tänäänkin napsahtaa tölkki auki noin 16:15. Ja niitäpä minä sitten latkin laatikollisen huutamatta ja riehumatta. Noin 21 on taju pois ja kun seuraavan kerran tokenen (mistä milloinkin) on nuorempi koira pään vieressä ja vanhempi jaloissa.

        Aika retuperällä on koiranpito sulla, mites pissalenkit ja ruuat?
        Unohtuvat varmaan siinä tenutessa, kun aivoista on vain hippunen toiminnassa.
        Koira raukat -_-


      • isoisoäiti
        kaljaa koneeseen kirjoitti:

        Oikein. Minäkin tenuan vain koiraseurassa ja rauhallisesti. Tänäänkin napsahtaa tölkki auki noin 16:15. Ja niitäpä minä sitten latkin laatikollisen huutamatta ja riehumatta. Noin 21 on taju pois ja kun seuraavan kerran tokenen (mistä milloinkin) on nuorempi koira pään vieressä ja vanhempi jaloissa.

        Jos et olisi kirjoittanut klo 9:18 olisin sanonut että sulla on lyhyt työmatka.
        En edes usko tuollaisiin puheisiin, kenen mahaankaan mahtuu laatikollinen kaljaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe