TYTÖT millasist pojist tykkäätte

alottavaalottaja

Ottaisin mielelläni vastaan teidän tyttöjen mielipiteitä asiasta

17

108

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

      No mä Tykkään... Sellaisista Jotka ei oo liian fiksuja...komeista huumorintajuisesta ja ymmärtäväisestä!

    • tyttönen

      mä tykkään luotettavista mukavista ja sellasista joilla on juttua myös muiden kanssa.
      Totta kai huumorintajuu pitää olla ja tietty komee ja pitempi ku mää ja sillei :)

    • nappi pohjaan aimi ohjaa

      Sellasista jotka pelaa csgo

      • lanikani

        Aimil vaa Nii eiköhän rankki siin nouse


    • 20+18

      hevari ;-;

    • 14 w tyttö

      No siis:
      -Hyvä huumorintaju
      -Kiltti
      -Ei semmonen ym
      -Sellanen jonka kanssa on luontevaa ja mukavaa olla
      -Päihteetön
      -Pidempi kun mä
      -Ulkonäkö on plussaa
      -semmonen perus vartalo ettei mikään anorektikko muttei ylipainonen
      -Luotettava
      -voi kertoo kaikkee huolia, eikä tarvi pelätä että se nauraa/kertoo eteenpäin

      • 14 w tyttö

        Noi kaikki ei oo sit välttämättömii


    • bushu

      Sellasista, ketkä tekee itse aloitteen

    • vinkvinkvink

      Tykkään urheilullisist, hauskoist ja herrasmiehist

    • tyttö-99

      Lätkäjätkä. semmone ois unelma. Ja nyt ne jotka ottaa tän itteensä ja sanoo et "kaikki naiset vaa haluaa jonku lätkäjäbän jol on hirveet habat ja nuuska huules", en tarkota tollasta ihmistä vaan sellasta poikaa joka SEURAISI lätkää (en tietenkää pahastu jos se harrastais lätkää), koska itekkin seuraan paljo jääkiekkoo ja sen takia olis mukava tavata semmone poika jota kiinnostais samat asiat ku mua. toivottavasti tajusit pointtini.

    • muumilaaksosta

      Mä Tykkään sellaisista pojista jotka ovat huumorin tajuisia eivätkä mitenkään kauhean pinnallisia. Unelmien poika osaisi jutella vähän hankalammistakin asioista ja osaisi olla erimieltä muitten kanssa.
      ulkonäöllä ei ole niin väliä kunhan ei olis mitään itsetunto ongelmia ja ois hyvä jätkä. Olis ihan mukavaa että Tää tahtoisi viettää aikaa kanssani muttei tietenkään silleen et Se liimautus ihan kii eikä sillä ois enää mitään omia harrastuksia, ei mun tarvitse olla kenenkään elämän keskipiste. Mukavia koti-iltojakin olis kiva viettää mutta jos Tää tykkäisi vaikka patikoinnista tai lenkkeilystä niin semmoinenkin olis tietty mukavaa. Tän tyypin ei tartteis olla mitenkään ylisuljeleva mut vähän kuitenkin pitäisi mun puolia. En kuitenkaan tahtoisi olla ihan avuton raukka. Riitoja en kauheesti toivoisi ja tyypin Pitäs olla kykeneväinen niitä ihan juttelemalla ratkomaan. Sen pitäis välittää eikä vaan sanoa välittävänsä.

    • LoopEnemmänMainoksia

      kumma kun itsevarmuutta ei oo mainittu ?
      Muuten kyllä itellä osuu jokasen kommentin "vaatimukset" kohalleen.
      Varmasti on tollasia poikia muutenkin tosi paljon mutta tosi monelta jää alotus tekemättä, kuten itellä :/
      Justiin nyt pitäs kerätä rohkeus lähestyä yhtä tyttöä, mutta on vaan niin pirun vaikeeta. Tuntuu että jos lähestyy vähänkään väärällä tavalla / väärässä tilanteessa nii saa ittensä vaikuttamaan joltain pervolta tai muuten tyhmältä, tai sitten saa tytölle ahdistuneen tunteen kun joku tuntematon lähestyy. Voiko näin käydä, vai onko tää vaa mun päässä olevaa spekulaatioita pahimmasta tapauksesta ?
      Kroppaa nyt ei kummemmin oo mutta ihan perusjannu oon kaiketi. Vapaa ajalla aika menee pääosin koneella, johtuu täysin siitä ettei kavereiden kanssa löydy tekemistä "ulkoa" mutta jos tyttöystävän sais kalastettua ni enemmän kun mieluusti viettäsin aikaa paljon ulkona. Ja tietysti kavereiden kanssakin jos eivät kaikki istuis myös koneella. Oonko ainoo jonka mielestä on ihan perseestä kun ihmiset istuu koneella, ja ennen oli paremmin ku ei ollu tietokoneita ?
      Tytöt antakaa ohjeita / kommentteja, please :3
      Sori tää nyt kiilaa vähän alkuperäsen aiheen väliin mutta ...

      • LoopEnemmänMainoksia

        paitsi siis nää csgo trollit ja en oo mikää lätkähimottaja, enkä oo hevari.
        Mut kyllä tajutte pointin :3


      • muumilaaksosta

        Tuskinsä ittees onnistut mitenkään kovin pahasti nolaamaan josvaan ihan normisti meet jutteleen. Et ihan kauheen pahalta tyypiltä vaikuta kuiteskaan. Jos jää ootteleen oikeetta hetkee niin voi olla ettei sellasta sitten tuukkaan.


    • muukuinsuomalainen!

      mm. päihteetön, luotettava, huumorintajuinen... ulkomaalainen, ei suomalainen :)

    • yliopistotyty

      No ainaki seuraavat ois hyvä olla

      - vähintään 185 cm pituus
      - vähintään 80 kg paino ja rasvaprosentti korkeintaa 11
      - leveät hartiat (itsestäänselvyys kun ottaa huomioon ylemmän kohdan)
      - isot ja jäntevät, suonikkaat kädet
      - tumma tukka, tummaa parransänkeä
      - hyvännäköinen, karismaattiset kasvot (esim. jykevät leukaperät, suora, iso nenä...)
      - vahva itseluottamus ja tieto siitä, mitä tekee
      - ei myöskään älyllisiltä kyvyiltä heikko --> omaa matemaattista lahjakkuutta --> tähtää elämässä pitkälle, opiskelee esim. teknillistä fysiikkaa ja matematiikkaa, tuotantotaloutta, lääketiedettä yms.
      - tarpeen tullen kiltti, kuunteleva, ymmärtäväinen
      - pitää syvällisistä keskusteluista ja koti-illoista, mutta toisaalta viihtyy silloin tällöin myös baareissa
      - mielellään iso ja jykevä kalu

      • roskapostirobobotti

        Aika tiukat ulkonäkövaatimukset :S
        Toki sanoit "ois hyvä olla". Mutta silti.
        Ja omalla kokemuksella todella harvalla tollanen kroppa (yli 185cm ja täyttä lihasta 80kg). Tietty aina saa sanoa mihin tähtää kumppanissaan :) Eli älä nyt ota ittees tästä kritiikistä. Et paljoa luonteesta maininnu, eli aika pinnallista :3


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe