Järkyttävää, blokkailua...

Kas kummaa...

Olen ihan viehättävä ja fiksu nainen, mulla on asiallinen ja kiinnostava profiili, kokovartalokuvia ja kasvokuvia profiilissani.

No, eräällä miehellä oli huuto treffipalvelun etusivulla, jossa etsi naista vakavaan suhteeseen, miehellä ei ollut kuvaa... Huutelutekstin perusteella kiinnostuin mihestä ja toki kävin katsomassa hänen profiilinsa, mielestäni kävin vaan yhdesti hänen profiilissaan...

No, äsken kävin uudestaan ja kas'kummaa mies oli blokannut profiilini.. Siis mitä ihmettä, olenko niin kamala, ettei mies missään tapauksessa halua minun ottavan häneen yhteyttä vai mikä menetelmä tällainen oikein on??? Ainakin todella epäkohteliasta toimintaa... Itseäni ei ainakaan millään tapaa haittaa kukaan joka profiilissani vierailee, ikinä en ole blokkaillut ketään profiilissani vieraillutta, en nyt kuitenkaan ole niin täynnä itseäni, niin kuin eräät täällä tuntuvat olevan.... : DD

31

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinka vanha

      olet? Jos olet yli kolmekymppinen ikäloppu harppu, niin ei ole mikään ihme että mies sinut blokkasi.

    • Kas´kummaa...

      No, anteeksi nyt vain, mutta olen hieman yli kolmekymppinen ja mies on minua 10 kymmenen vuotta vanhempi... Eli aika pimeetä ja epäasiallista porukkaa täällä kuten sinäkin kirjoittelija.......

      • hups'outoo

        No mies nyt vaan ei ollut kiinnostunut sinusta tippaakaan! Koita vaan hyväksyä ja niellä saamasi pakit äläkä vingu.


    • Blokkaus.

      Vielä järkyttävämpää on kun naiset ei vastaa asiallisiin viesteihin. Oot sille liian ruma tapaus. Naiset tekee samalla lailla miehille joita pitävät rumina.

    • Kas'kummaa...

      Voi hyvää päivää, kylläpäs täällä ollaan kannustavia... Minä olen kaunis nainen! Ehkä mies on vaan katkeroitunut, kun on itse niin kamala, ettei edes kuvaansa uskalla profiiliinsa laittaa... Eikä saa yhteydenottoja... Ja tosiaan vaikka olisi miten kamala äijä profiilissani käynyt ja viestiäkin vaikka laittanut, niin silti en blokkaile ketään, ei kuulu tapoihini... Eräätkin ovat käyneet kymmeniä kertoja profiilissani ja silti en blokkaa, tietty asiattomuudet on erikseen... No, minä olenkin fiksu nainen, toisin kuin eräät miehet tuntuvan olevan...

      • uutta matoa

        Niin se vaan menee, ettei toisille elinikä riitä hyvän maun kehittymiseen.

        Näitä löytyy sekä miehistä että naisista. Ei kun uutta matoa koukkuun ja pää pystyssä kohti uusia taistoja...


      • huhhuh3

        "Minä olen kaunis nainen! Ehkä mies on vaan katkeroitunut, kun on itse niin kamala, ettei edes kuvaansa uskalla profiiliinsa laittaa... "

        Se, että kuvittelet omassa päässäsi olevasi kaunis, ei tee sinusta kaunista. Katkeruuskorttien ja uskalluskorttien viljeleminen pakit saatuasi kertoo älynlahjoistasi ja kieroutuneesta minäkuvastasi jo sen verran tyhjentävästi, ettei ihmekään ettei kukaan tuollaisesta kiinnostu.


    • näitä riittää

      Jotkut katkerat ukot on vaan niin uskomattoman lapsellisia.. kiitä onnees että selvis tässä vaiheessa etkä mokomaan enempää aikaa tuhlannu! Ei netin törkimyksiä niin henkilökohtasesti kannata ottaa, vaan parempi unohtaa saman tien.
      Onhan toki (ehkä?) sekin mahdollisuus että blokkaa vahingossa (ei huomaa että klikkaa sitä kohtaa) mutta tuleeko blokatessa vielä jokin varmistusruutu että "oletko varma että haluat blokata profiilin?" tms., sitä en tiedä kun en oo koskaan ketään blokannu. Jos tulee, niin aika epätodennäkönen vahinkokaan enää.

    • 5e6jk7kq234

      Kehut itseäsi viehettäväksi, kauniiksi, fiksuksi, mutta mainitset ettet ole itseäsi täynnä.
      Hieman ristiriitaista.
      Kauneus on kuitenkin aika subjektiivinen asia ja käytöstavat selviää kun tutustuu kunnolla.

      Se että joku outo ihminen blokkaa sinut internetissä jollain deittipalstalla, ei pitäisi olla ketjun aloittamisen arvoinen asia, saati sitten "järkyttää" :D
      Kannattaa varmaan hankkia elämä.

      • Näin on

        Erittäin hyvin sanottu siellä takarivissä...


    • Kokovartalokuvia?

      Esitteletkö niissä kroppaasi,sellainen itsensä esittely äklöttää useimpia miehiä.

      • Ja vielä

        Jos nainen vaivihkaa tai tarkoituksella esitteelee omaa tatuointiaan niin se on kyllä täydellinen turnoff,niinkuin tatuonnit kokonaisuudessaan.
        Nykyään melkein kaililla naisilla on joku "teurastamon leima",yäk.


    • hölmöläisiäkö

      Jospa jotkut plokkaa varalta, ettei tulis itse plokatus. Itsetunto vois romahtaa.

      No en tiedä, mutta itse ei ole tarvinnut turvautua moiseen pelleilyyn..

      • Joku hullu vaan

        Tämä!

        Kaunis nainen profiilissa, joka ei laittanut viestiä. Blokkaamalla hän jätti aloittajan :D

        Tavallaan onnistui.. aloittajalle jäi typerä olo itsestään ja tää kuvaton mies säästyi kolhuitta. Joku narsku varmaan, ei kukaan täyspäinen noin toimi. Täytyy olla todella herkkä ego.


      • itsellesikövastailet
        Joku hullu vaan kirjoitti:

        Tämä!

        Kaunis nainen profiilissa, joka ei laittanut viestiä. Blokkaamalla hän jätti aloittajan :D

        Tavallaan onnistui.. aloittajalle jäi typerä olo itsestään ja tää kuvaton mies säästyi kolhuitta. Joku narsku varmaan, ei kukaan täyspäinen noin toimi. Täytyy olla todella herkkä ego.

        Tai sitten aloittaja on ruma ja noiden kirjoitustensa perusteella vieläpä aika yksinkertainen ja ylimielinen. Ei ihme että blokkia tulee tuollaiselle. Tyypillinen nettilortto joka projisoi oman heikon tasonsa niihin jotka eivät hänestä kiinnostu. Selviä narsistin piirteitä aloittajassa.


    • 5+4

      "No, äsken kävin uudestaan ja kas'kummaa mies oli blokannut profiilini.. Siis mitä ihmettä, olenko niin kamala, ettei mies missään tapauksessa halua minun ottavan häneen yhteyttä vai mikä menetelmä tällainen oikein on???"

      No todennäköisesti et ollut hänestä kiinnostava, tai sitten on vahingossa profiilia sulkiessaan painanut torju.

      Itse noin miehenä keräsin aikanani jotain 5-6 blokkausta vuosien varrella. Osa ihan etten ollut edes online. Eli joku oli ilmeisesti käynyt katsomassa profiiliani, säikähtänyt, että ei saatana mikä rumilus ja painanut kauhuissaan torju nappia varmuuden vuoksi. Mutta jäihän tuonne palveluun vielä muutamia tuhansia potenttiaalisia ehdokkaita, joten ei se haitannut.

      Suurimpaan osaan asiallisia / pitkiä avausviestejä ei vastattu mitään, ja oma-aloitteisia avauksia tuli aika harvoin. Mutta silloin ne jotka lähestyivät, tuntuivat olevan tosissaan. Sitten kun vaihdoin lyhyempiin ns. hassuihin viesteihin, niin vastattiin paremmin. Eli runsaudenpula tekee ilmeisesti valikoivaksi ja laiskaksi. Jos tässä sun kohteessa on kyseessä komea ja suosittu mies, niin todennäköisesti hänellekkin on vaivattomampaa blokata sinut jos et ulkonäöllisesti / profiililtasi häntä kiinnosta.

    • Kas'kummaa

      Ai niin mutta mitenköhän mies on onnistunut mut blokkaamaan, kun ei ollu edes vieraillut profiilissani... Tämähän kummalliseksi menee???

      • hmmm...

        Oisko se säätäny jonkun yleisen asetuksen tietyille ominaisuuksille, ketkä ei voi ottaa yhteyttä, siis blokannu jo valmiiks vaikkapa kaikki työttömät ja yksinhuoltajat.


      • 18+8

        Eli hän on säätänyt asetuksistaan sinut sopimattomaksi. Profiiliinsa saa rajoituksia, että esim liian nuoret tai liian pitkät tai mitkä nyt vaan tulee mieleen, eivät saa ottaa yhteyttä. Eli et sovi hänen hakukriteereihinsä


    • Kas,kummaa....

      Ai saako sellasiakin asetuksia?? No, tämähän selittää koko homman...En kyllä ole työtön enkä yksinhuoltaja, mutta silti.... Mitenkäs noita säädetään, taidanpä itsekin säätää....

    • BNooool

      Saattaa olla, että tunnette toisenne. Hänellä ei ollut kuvaa profiilissaan?

    • 11+1

      Ajattele positiivisesti: hän säästi aikaasi torjumalla sinut ennakkkoon - sinun ei tarvitse turhaan miettiä, otatko yhteyttä, tai tuhlata aikaa viestin rustaamiseen.

    • Uuttamatoa

      Mä sain kanssa tinderissä naiselta blokin kesken ihan hyvätahtoisen ja lupaavan keskustelun. Otaksun, että viitattuani paikkakunta-rasismiin leikinlaskumielessä... Kun hänelle tuli pieni lapsus kirjoitukseen ja asiasisältö muuttui. Hän korjasi sen heti kyllä, mutta leikilläni siitä hyväntahtoisesti kuittasin tyyliin "Hetken jo luulin, että.... ;)". Muutenkin viestini oli positiivinen kaikin puolin. Tuli parikin viestiä takas ja kun yritin lukea ne, niin oli neiti hävinnyt listalta. Jotkut ilmeisesti ottavat itsensä vähän turhan vakavasti...

      Olisi ollut kyllä kiva nähdä ne viestit ensin.. Että siitäkö se johtui vai jostain muusta. Nätti nainen ja kivat viestit siihen asti. Vähän halolla päähän lyöty olo tollasesta kieltämättä jää.

    • t.k

      Se tunsi sut, eikä halunnut missään nimessä tulla tunnistetuksi.

    • eivoikunnauraa

      Tämä ketju todistaa aika tyhjentävästi miten joillekin nettikottaraisille pakkien saaminen on suorastaan maailmanloppu :D

    • wqiwqwqrwqq

      Mä blokkaan systemaattisesti kaikki profiilit jotka olen tutkinut ja todennut jostakin syystä itselleni sopimattomiksi.

      Miksikö?

      Koska hauissa eivät bokatut profiilit näy, niin ei tarvitse tuhlata myöhemmin aikaa käydäkseen läpi samoja jo epäkiinnostaviksi todettuja profiileja.

      Eli kyseessä ei välttämättä ole mikään sen kummempi kannanotto josta kannattaisi olla erityisen ihmeissään.

      • 16ja1

        Ihanko totta, että blokkaat silloin kun olet todennut toisen sopimattomaksi?? Mielenkiintoinen näkökanta. Täytyisköhän itsekin naisena tehdä näin?

        Itse olen blokannut miehen, jos hän ei ole osannut käyttäytyä, esim. olen saanut törkyviestejä, haukkumisia, usean viestin ahdisteluja.

        Jotenkin kuulostaa törkeältä, mut sitähän tää nettideittailu on.


      • wwweww
        16ja1 kirjoitti:

        Ihanko totta, että blokkaat silloin kun olet todennut toisen sopimattomaksi?? Mielenkiintoinen näkökanta. Täytyisköhän itsekin naisena tehdä näin?

        Itse olen blokannut miehen, jos hän ei ole osannut käyttäytyä, esim. olen saanut törkyviestejä, haukkumisia, usean viestin ahdisteluja.

        Jotenkin kuulostaa törkeältä, mut sitähän tää nettideittailu on.

        Mitä törkeää tuossa on?

        Onko sinusta parempi kirjoittaa miehelle ja saada kieltävä vastaus tai ei vastausta olleknkaan vai suoraan huomata ettet syystä tai toisesta kuulu kohderyhmään?

        Samalla tavalla kasvokkain saat paki tjos niiksen on.


    • kurppako_

      Olen niin kaunis ja fiksu ,että voi että, maailmani romahti kun joku blokkasi minua niin kaunista ja fiksua, että oikein suututtaa! Fiksuus ei riittänyt edes tutkia profiilin ja asetusten mahdollisuuksia. Niin, fiksuus oikein loistaa ja sisäinen kauneus häikäisee.

    • Kas´kummaa...

      Tällä palstalla on vaan henkisesti rumia ihmisiä... Ja fiksuus voi tarkoittaa kovin montaa asiaa ja olla laajempi käsite... Harmi, kun ei vaan täällä suppeanäköiset ihmiset tätä ymmärrä, eikä jaksa edes rautalangasta vääntää.... Nämä ovat katkeroituneiden ihmisten pahanmielen palstoja..... Surullista.....

      • laihduta 15kg

        Olet lihava ja sen takia et kelpaa. Nyt yllättäen lihavuutesi onkin palstalaisten vika.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe