Important message Congratulations!

Wanha aloittelija

Tuollaisia, otsikossa mainittuja, "laatikossa heiluvia", viestejä paukahtaa jokaiselle avatulle sivulle kaksi ylös, kaksi alas. Jotakin olen voittanut, en ole availlut niitä.

Heiluvan laatikon alla on teksti: Ad by DiscountLocator/Close, josta ne saa suljettua hetkeksi pois, mutta niitä tulee jatkuvasti uusia. Minulla on Firefox 7. Muitakin ei toivottuja sivuja ilmaantuu "tilaamatta."

Miten noiden häiriköiden tulon saa estetyksi?

41

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asenna Adblock plus niin niitä ei enää tule.

    • lolololooo

      "Minulla on Firefox 7"
      Uusin versio on 34, että silleen....
      Asenna ABE, NoScript, Ghostery ja uusin versio Firefoxista.

      • olololoo

        Mikä sellainen ABE o?


      • lolololooo

      • lolololooo kirjoitti:

        Se on tuo
        https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/adblock-edge/
        Sama kuin vanhempi Adblock plus. Ei näytä mitään mainoksia oletuksena, eikä sisällä muutakaan turhaa toimintoa. On paljon keveämpi kuin nykyinen Adblock plus.

        Ja noita muita ei tarvitse asentaa. Kannattaa pitää mahdollisimman vähän lisäosia selaimessa.


      • kerro vapunen
        kannyman kirjoitti:

        Ja noita muita ei tarvitse asentaa. Kannattaa pitää mahdollisimman vähän lisäosia selaimessa.

        Miksi muita ei tarvitse asentaa? Ainakin NoScript nopeuttaa huomattavasti selailua ja Ghostery estää vakoilua.... joten?


      • kerro vapunen kirjoitti:

        Miksi muita ei tarvitse asentaa? Ainakin NoScript nopeuttaa huomattavasti selailua ja Ghostery estää vakoilua.... joten?

        ¨Juu ei tosiaan. Itse olen pärjännyt tällä Adblockilla jo vuosia eilä ole tullut mieleenkään asentaa muita.


      • sama jäärpää olet
        kannyman kirjoitti:

        ¨Juu ei tosiaan. Itse olen pärjännyt tällä Adblockilla jo vuosia eilä ole tullut mieleenkään asentaa muita.

        Et ole edes kokeillut ja alat urputtaan mieltymyksiäsi... hohhoijaa...
        Lisäosat saa pois, jos ne eivät miellytä sinua. Nuo "muut" lisäosat voit opettaa toimimaan kuten tahdot, eri sivustoille... Testaa ja valita sitten uudelleen, niin opastan mistä klikkaat.


      • sama jäärpää olet kirjoitti:

        Et ole edes kokeillut ja alat urputtaan mieltymyksiäsi... hohhoijaa...
        Lisäosat saa pois, jos ne eivät miellytä sinua. Nuo "muut" lisäosat voit opettaa toimimaan kuten tahdot, eri sivustoille... Testaa ja valita sitten uudelleen, niin opastan mistä klikkaat.

        Juu turhaa ei viitsi asentaa jos pärjää nykyisillä.


      • kannyman kirjoitti:

        Juu turhaa ei viitsi asentaa jos pärjää nykyisillä.

        Eli et paremmasta tiedä, etkä edes halua oppia. Amatööri mikä amatööri.


      • ime itteäs
        kannyman kirjoitti:

        Juu turhaa ei viitsi asentaa jos pärjää nykyisillä.

        Mutta torppaat heti toisiltakin uuden kokeilemisen, tuo on täysin väärin.


      • amatööri...
        timekillerx kirjoitti:

        Eli et paremmasta tiedä, etkä edes halua oppia. Amatööri mikä amatööri.

        Jotku voi kutsua jopa idiootiksikin.


      • Wanha aloittelija

        Tarkoitukseni oli kirjoittaa: Minulla on Firefox ja Windows 7, joskus ajatus kiitää nopeammin kuin sormet...


      • win pois...
        Wanha aloittelija kirjoitti:

        Tarkoitukseni oli kirjoittaa: Minulla on Firefox ja Windows 7, joskus ajatus kiitää nopeammin kuin sormet...

        Kannattaa puhtaaksikirjoittaa, jotta ei tulisi aiheettomia väärinkäsityksiä. Putsaa se windowsis, voi olla(on) haittaohjelmien saastuttama.


    • -----------
    • a.v.

      Voi niitä lisäosia asennella asetuksistakin

      -kolme viivaa
      -lisäosat
      -laajennukset
      -jne

    • fdsafdas

      Nykyään on myös uBlock tai jotain sinnepäin, joka hoitaa sekä adblockin että skriptit ja pitäisi olla kevyt.

    • fdsafdsa

      Pakko kysyä, että kun firefox kerran ilmoittaa määrä väliajoin automaattisesti, että päivitys olisi saatavissa, niin miksi nämä osaamattomat eivät sen vertaa osaa, että antaisivat sen päivittyä? Sen sijaan aika monet näistä klikkaavat kyllä nettisivuilta kaikki mahdolliset asennukset niin että koneesta löytyy toolbareja ja ties mitä haittaohjelmia, mutta sitä yhtä asiaa mikä olisi pitänyt antaa asentua, niin ei, ei sitten millään.

      Sama juttu päivityksissä, on kyse sitten puhelimesta, linuksista tai mistä vaan. Ihmetellään vaan että miksi tossa on kasvava luku ollut jo kuukausia.

    • Tuo aloittajan mainitsema 7 voi olla lyhenne Windows 7 käyttiksestä. Se ei siis välttämättä viittaa Firefoxsin versioon.

      • Wanha aloittelija

        Aivan oikein, tarkoitin tietenkin, että minulla on Firefox ja Windows 7


    • huolet pois..

      Poistat sen firefoxin ja lataat chromen. Sitten ei enää tule häiriöitä.

    • Mitä vitt...

      Aloittajalla on ihan selkeesti pöpöjä koneella. " viestejä paukahtaa jokaiselle avatulle sivulle"

      Te vaan neuvotte jotain mainosten estojuttuja.

      Kyllä nyt pitäisi puhdistaa kone. Itse en osaa sitä tehdä kuin ainoastaan asentamalla käyttöjärjestelmän uudestaan.

      Joten suositellaan sitten sinulle samaa.

    • Wanha aloittelija
      • Chr..

        Kannattaa myöskin vaihtaa se firefox parempaan ..


      • Fir..
        Chr.. kirjoitti:

        Kannattaa myöskin vaihtaa se firefox parempaan ..

        Ei ole oikein tarjolla parempia. Chromekin joka olisi toiseksi paras, on paljon hitaampi ja turvattomampi.


      • vanha-parempi
        Fir.. kirjoitti:

        Ei ole oikein tarjolla parempia. Chromekin joka olisi toiseksi paras, on paljon hitaampi ja turvattomampi.

        Huonona vinkinä "ehkä" vanhemmat firefoxit tuntuu vain toimivan paremmin?
        Yleensä ajan livenä joten "pöpöt" ja muut ei häiritse
        (en kylläkään ikinä törmännyt niihin suositeltuja sivustoja mistä sellaisii vois saada olen kokeillut "mut ei kai ne tartu" liveeeeeeeeeen?)


      • mustaruutufirefox
        Fir.. kirjoitti:

        Ei ole oikein tarjolla parempia. Chromekin joka olisi toiseksi paras, on paljon hitaampi ja turvattomampi.

        On chrome parempi.


      • Fir..
        vanha-parempi kirjoitti:

        Huonona vinkinä "ehkä" vanhemmat firefoxit tuntuu vain toimivan paremmin?
        Yleensä ajan livenä joten "pöpöt" ja muut ei häiritse
        (en kylläkään ikinä törmännyt niihin suositeltuja sivustoja mistä sellaisii vois saada olen kokeillut "mut ei kai ne tartu" liveeeeeeeeeen?)

        Meinaatko Livellä Linux-jakelun käyttöä? Ne on paljon turvallisempia, eikä DVD-liveen voi haitakkeet pysyvästi tarttua. Vanhat foxit ovat tietenkin huonompia, koska niissä on tunnettuja tietoturvaaukkoja.


      • siniruutuchrome
        mustaruutufirefox kirjoitti:

        On chrome parempi.

        LOL! Eikä ole.


      • mielde
        mustaruutufirefox kirjoitti:

        On chrome parempi.

        Ei ole.


      • zirou-olen-oikees
        Fir.. kirjoitti:

        Meinaatko Livellä Linux-jakelun käyttöä? Ne on paljon turvallisempia, eikä DVD-liveen voi haitakkeet pysyvästi tarttua. Vanhat foxit ovat tietenkin huonompia, koska niissä on tunnettuja tietoturvaaukkoja.

        No jos ajan "vanhaa" kettuu livenä niin montako "haitaketta" saat tarttumaan?
        ?
        ?
        onko niistä jopa haittaa seuraavalla käynnistys kerralla?
        ?
        ?
        ?
        Miksi ei windowsissa "hupikäyttöön" livee ja erikseen sitten vakavampi "puurtaminenen"?


      • kevennys
        mielde kirjoitti:

        Ei ole.

        Voisko tollanen IE olla parempi (suunniteltu windows tietokoneille)
        mustaa hyyyyyymöriiii.


      • pilkun nylkkäämistä
        zirou-olen-oikees kirjoitti:

        No jos ajan "vanhaa" kettuu livenä niin montako "haitaketta" saat tarttumaan?
        ?
        ?
        onko niistä jopa haittaa seuraavalla käynnistys kerralla?
        ?
        ?
        ?
        Miksi ei windowsissa "hupikäyttöön" livee ja erikseen sitten vakavampi "puurtaminenen"?

        Linuxii jos meinaat, niin et saa varmasti yhtäkään haittaohjelmaa. Tosin jos käytät ikivanhaa liveä, niin hakkeri voisi päästä paikkaamattomasta tietoturvaaukosta seuraaamaan/haittaamaan istuntoasi.


      • ei huumoria.
        kevennys kirjoitti:

        Voisko tollanen IE olla parempi (suunniteltu windows tietokoneille)
        mustaa hyyyyyymöriiii.

        Ei vois olla.


      • sata-varma+1
        pilkun nylkkäämistä kirjoitti:

        Linuxii jos meinaat, niin et saa varmasti yhtäkään haittaohjelmaa. Tosin jos käytät ikivanhaa liveä, niin hakkeri voisi päästä paikkaamattomasta tietoturvaaukosta seuraaamaan/haittaamaan istuntoasi.

        Niillä olis vain istunnon ajan aikaa "kyylätä" jonka jälkeen asennan uudelleen?
        monenko kannattas kattella milloin aloitan "istunnon" jne...


      • onononeiIE
        kevennys kirjoitti:

        Voisko tollanen IE olla parempi (suunniteltu windows tietokoneille)
        mustaa hyyyyyymöriiii.

        Jonkun jutun mukaan lehmätkin lentää maaliskuussa.


    • 1000€vähän

      Jos käyttis linux niin voi huoletta availla "heiluvat laatikot" jotka kertoo "voitoista"
      (ei välttämättä voita mutta jos klik klik ja laatikot poistuu niin oliko liian suuri vaiva saapua ILMASELLE netti sivustolle?)

      • linux ja firefox

        Asenna vielä AdBlockEdge, niin ei tarvitse klikkailla heiluvia mainoksia.


      • joku-huvi
        linux ja firefox kirjoitti:

        Asenna vielä AdBlockEdge, niin ei tarvitse klikkailla heiluvia mainoksia.

        tiedän
        Tykkään klikkailla?


      • huvinsa kullakin
        joku-huvi kirjoitti:

        tiedän
        Tykkään klikkailla?

        Älä asenna mainosplokkaria, jos tykkäät kliksutella mainoksia.


      • huvittavaa
        huvinsa kullakin kirjoitti:

        Älä asenna mainosplokkaria, jos tykkäät kliksutella mainoksia.

        Ei niitä tarvihe liksutel, iteksee pullahteloo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3841
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      593
      3625
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3602
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2271
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2229
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      322
      1972
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1766
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1433
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1352
    Aihe