Pikku uskottomuus parasta

Mut ku

Olen ollut kolmekymmentä vuotta naimisissa.Sama luku tulee kun olen eksynyt
vieraan naisen sänkyyn. Siis noin kerran vuoteen.
Joskus aamulla on tuntunut että olen herännyt rupisammakon vierestä - aina ei voi voittaa.Toisinaan seuralaiseni on saanut minut liekkeihin
Mutta mitään kokemaani en antaisi pois

12

224

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kicky1

      Vaimosi on tuskin samaa mieltä. Käy sääliksi että hän ei varmaankaan tiedä millaisen "miehen" kanssa on naimisissa. Toivon että hänkin on löytänyt tahollaan parempaa seuraa, sillä muuten olisi hyvä nainen mennyt hukkaan.

    • kiitos tiedosta ;)

      Vaikutat niin vastenmieliseltä tyypiltä, että vaimollasi on varmasti ollut monta rakastajaa toisaalla..

      Olet itse rupisammakko, jota ei prinssiksi saa..

      • Mut ku 12

        Älähän nyt vaimoni pitää minua hyvänäkin huumormiehenä, mitä tästä tulisikaan ilman huumoria.
        Voi olla etten ole kaikkia piirteitäni kaikille kertonut muttei se nyt niin ole olennaistakaan.
        Enhän minä vaimosta tiedä , toivottavasti hänelläkin on reissussa hauskaa.
        Niin ja seksi on minusta hauskaa.


    • Miksi halusit tulla kertomaan asiasta? Mitä tarvettasi se tyydytti? Viestiisi ei sisältynyt mitään kysyttävää, ei mitään pohdintoja, joihin olisit kaivannut "kuulijoita", vain toteamus.

      Good for you ja jatka samaan malliin.

    • Mut ku

      Halusin tulla kertomaan miten mukavaa on elämä kun sen oikein oivaltaa.
      Toisaalta niin on oivatanut varatut naisetkin (vaikka kenties helga)
      miten ihanaa on jollakin reissulla irrotella.
      Kohta miltei pakahdun onneeni.

    • Jotain rajaa

      Olisitkohan nyt oivaltanut hieman väärin, säälin vaimoasi, toivottavasti saat ansiosi mukaan.

    • Mut ku

      Voihan tämä tietysti tuntua moraalisesti joistakin väärältä , mutta jos on onnellinen ja viihtyy eihän se silloin ole missään tapauksessa väärää?

      • happytogether1

        "mutta jos on onnellinen ja viihtyy eihän se silloin ole missään tapauksessa väärää?"

        Onko vaimosi myös onnellinen, vaikka tietäisikin reissuistasi?


    • niin..

      Mäkin olin 35v naimisissa ja olin niin montakertaa yhden...ja ...saman....vieraan naisen sängyssä.... etten enää muista... montako...no nyt en ole enää naimisisa koska erosin jo kauan sitten, ja syystä että x vaimo oli todellinen pihtaaja sanan täydessä merkityksessä.
      Parivuotta sitten eksyin muutamankerran yhden naisen sänkyyn, mutta en saanut muuta kuin iltakahvit ja unta silmään, tosin aamulla muistin etten ollu muistanu illalla pyytää naiselta muuta ku iltakahvit, ja jokakerralla sama juttu, kiva ja tyylikäs nainen kylläkin, mut ihan kaverina parasta vaikka päiväys on jo menny aikoja sitten.

      • joopa joo

        Provo provo provo.


      • Mut ku
        joopa joo kirjoitti:

        Provo provo provo.

        Väittäisin että kun mennään naimisiin ja ei olla ihan presiis samanlaiset taustat molemmilla, niin sekin panee etsimään lohtua muualta tai etsimään ns. tasinkoa
        suhteeseen.
        Siis jos pisteytettäisiin ominaisuudet koulutus omaisuus työ paino terveys ym.
        jos sitten pisteet ei menekään tasan, sitä vaikeampi on olla eksymättä toisen naisen sänkyyn.
        Tässä on monelle eronneelle ja aviossa olevalle ajattelemisen aihetta


      • juu ja selitystä
        Mut ku kirjoitti:

        Väittäisin että kun mennään naimisiin ja ei olla ihan presiis samanlaiset taustat molemmilla, niin sekin panee etsimään lohtua muualta tai etsimään ns. tasinkoa
        suhteeseen.
        Siis jos pisteytettäisiin ominaisuudet koulutus omaisuus työ paino terveys ym.
        jos sitten pisteet ei menekään tasan, sitä vaikeampi on olla eksymättä toisen naisen sänkyyn.
        Tässä on monelle eronneelle ja aviossa olevalle ajattelemisen aihetta

        Selitykset ovat nuokin.
        Syy aina löytyy, joka vie vieraan naisen sänkyyn.

        vikaa ja vikaa pitää aina ettiä, että saa syyn
        pettää.
        Kannattaisko erota, jos vieraat kiinnostaa enemmän kuin oma puoliso.

        Miehille on näköjään kaikki sallittua.
        Menin pettään, kun syy oli tää ja tää ja tää.
        Yhteiskunta sallii miehen olevan se, jolla on oikeus pettää, mutta jos nainen pettää niin hän on niin saatanan tyhmä huora, mutta miestä pitää kehua: hyvä, hyvä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe