Henki pois suojatiellä...

iziot.

...jos ei jumatsuka heijastimet ala löytymään. Ettekö tanan munapäät ymmärrä että seiskalta aamulla tihkusateessa tummiin pukeutunut jalankulkija näkyy yhtä hyvin kuin niekeri salmiakkilaatikosta? Häh?

16

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herrayliherra12

      Koitahan käyttäytyä asiallisesti tai kukaan ei kohta leiki kanssasi. Ei kaikkien päähän tule, että juuri MINUN pitäisi käyttää heijastinta, vaikka toki keskimääräisen kansalaisen tulisi. Olen itse yliherraherra, joten ei MINUA koske normaalit säännöt. Koskevatko muka sinua?

    • sokeako?

      suojatien luona saisi hidastaa ihan automaattisesti ilmankin. perkele.

      • iziot.

        Eipä se hidastus paljoa auta jos ajat silti päälle. Mikä kele siinä on kun ei voi laittaa euron heijastinta?


      • pallukka3
        iziot. kirjoitti:

        Eipä se hidastus paljoa auta jos ajat silti päälle. Mikä kele siinä on kun ei voi laittaa euron heijastinta?

        Kyllä heijastin pitää olla ,aloittaja aivan oikeassa. Mustissa vaatteissa juostaan aivan auton edestä ilman heijastinta.Olen varovainen autoilija ,mutta siltikin ärsyttää kun ei osata yhtään ajatella,sitten katsotaan pelästynyttyttä autoilijaa kuin suurtakin rikollista.


      • kuski2

        Varmaan kortittoman/autottoman kirjoitus. Hiljennä nyt joka suojatien kodalla:)))


    • Nyrkkirauta

      Haminalaiset pyöräilijät keskustassa ,,suihkasee pyöräl suojatielle kylmästi ilman kuoleman pelkoa,,erityisesti nuoret...Taluttakaa pyörä suojatiellä,,silloin teitä pitää väistää,,,mutta kun tulette polkien ,,silloin ihan omalla vastuullaa,,etenkin nuoret ilman mitään itsesuojelu vaistoa...Ajan kysymy milloin joku jää auton alle,,,

      • iziot.

        Totta kai hiljennän suojatien edessä. Johtuu jo siitäkin että yleensä risteysalueella hiljennetään...
        Edelleenkin; miksei voi käyttää heijastinta?


      • iziot..
        iziot. kirjoitti:

        Totta kai hiljennän suojatien edessä. Johtuu jo siitäkin että yleensä risteysalueella hiljennetään...
        Edelleenkin; miksei voi käyttää heijastinta?

        Minusta on kaunis ääni kun polvilumpio rusahtaa Mersun puskuriin kuin kananmuna pskaksi.
        Ettehän käytä kukaan myöskään turvavyötä, sehän olisi jo hulluutta.


    • Jarrupala......

      Olisi ympäristöteko, poistaa koko suojatie systeemi jos ei liikennevaloja. Jarruttelua, kiihdyttelyä. Pensaa palaa jatkuvassa pumppaamisessa. Ilmasto kiittää.

      • "Pensaa" säästää

        Ilmasto kiittää kun luovut autosta. Koko tämän käpykylän keskusta pitäisi laittaa kävelykaduiksi.


    • Jarrupala....

      Kuuleppas, sinä toppahousu. Sinäkin tarvitset ne elintarvikkeesi ym muut tavarat sille korttelinkokoiselle elinalueellesi.

    • iziot.

      No niin, perjantaina jalankulkijan päälle ajettiin Ympyrän ja Veikon koneen välissä.

    • näin päin

      eiku jalankulkija hyppäsi auton eteen

    • omatuntokolkuttaa

      jos sattuu käymään niin että heijastin jää kotiin, on varma että väistän autoja jo 60m säteeltä ihan varmuuden vuoksi. oma vika, joten minun vuoroni väistää pitkällä tähtäimellä.

    • IL 20.12.2014

      "Poliisin alustavien tutkimusten mukaan nainen oli kulkenut tien vasenta reunaa Somerniemen suuntaan, kun häntä vastaan oli ajanut kuorma-auto. Kuorma-auto oli varustettu tienpitoon käytettävällä alusterällä.

      Poliisin mukaan alusterä oli ilmeisesti osunut naiseen. Nainen menehtyi saamiinsa vammoihin tapahtumapaikalla.

      Nopeusrajoitus paikalla on 80 kilometriä tunnissa. Tieosuus on valaisematon, ja tapahtuma-aikaan oli pimeää ja sää sateinen"

    • ei välky

      Porvoossa tänä aamuna yliajo suojatiellä. Jalankulkija ilman hejastinta pimeässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe