Millä mielellä aloit aikoinaan kirjoittaa palstalle?

mikä motiivi?

a)hupimielessä, pelkkä perseily ajatuksena
b) täysin omana itsenäsi, omalla kuvallasi
c) osan valehdellen, osan kirjoittaen totta
d) joku muu, mikä?

17

109

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a) oma motiivi
      b) omalla munalla
      c) valheiden palstalla etsien totuutta
      d) mikä!

    • runontaja off

      Hetkellinen mielenhäiriö

      • Miten niin hetkellinen?


      • runontaja off
        modelli kirjoitti:

        Miten niin hetkellinen?

        Sitten siitä tuli pysyvä olotila


    • B ):tä seurasi A) ja C) vaiheet, koska se oli huvittavaa olevinaan. Nykyisin omana itsenä ja vain kun tuntuu, että tähän kohtaan voisin sanoa jotain. En juuri kommentoi kaikkea, vaikka joskus sattuisin lukemaankin.

    • niin?

      d) joku muu, mikä? trollaus

      • d=a

        Sama kuin a.


    • jippii myi meidät:.

      .

      Jippii myi meidät tänne kuin teuraskarjan!!!!11!!11!!!1!!!!!!!!!

      har!1

      .

    • Olin ennen ml_ää, kirjoitellut verkkoklinikan vauva- ja taaperoryhmissä. Sitten löysin Suomi24:n. ML:ssä oli eniten kirjoituksia suhteet ja tunteet-osiossa, joten lueskelin sitä ehkä puoli vuotta. Sitten aloin Yksinkertainen.blondi mustanikkinä kirjoittaa vakituisemmin.

      Yksi s24:ssa aikaisemmin (ei silloin enää)viihtynyt kaverini ohjeisti, että päinvastoin kuin verkkiksessä, ei s24:ssa kannata kirjoittaa B:nä, vaan täysin keksittynä tai ainakin osittain. Ajattelin sitten, että olen Y.B nuorempana, jätin perheen pois jutuista ja olin kaupunkilainen. En koskaan valehdellut, koska olinhan minä se silti, mutta tietoisesti annoin itsestäni eri kuvaa kuin koko totuus, koska en halunnut olla tunnistettava. Sitten jossain vaiheessa tuli näitä kenen kanssa seukkaisit- ym. aloituksia, niin se alkoi tuntua hölmöltä, joten privaviestien lisäksi toin myös palstalla esiin oikeaa elämääni. Edelleenkin toisaalta sekin tuntuu hieman arveluttavalta ja epäreilulta kumppania ja lapsia kohtaan, joten hillitsen sitä, mitä heistä palstalla kerron. Mies tai lapset kun ei ole ikinä edes lukenut M.L-palstaa, niin olisi väärin jos heistä täällä sen yksityiskohtaisemmin tai tunnistettavammin selostaisin.

      • "Olin ennen ml_ää, kirjoitellut verkkoklinikan vauva- ja taaperoryhmissä. Sitten löysin Suomi24:n. ML:ssä......" -eli sitten sä löysit mut! Aika pitkä sepostus ja kiertely siihen mitä yrität sanoa?


      • y.b off..
        modelli kirjoitti:

        "Olin ennen ml_ää, kirjoitellut verkkoklinikan vauva- ja taaperoryhmissä. Sitten löysin Suomi24:n. ML:ssä......" -eli sitten sä löysit mut! Aika pitkä sepostus ja kiertely siihen mitä yrität sanoa?

        Mitä mää sit yritän sanoa? :) Vastasin kysymyksiin, oliko niissä joku kompa? Älä sääkin nyt kimpaannu mun pitkiin vastauksiin, en osaa vastata lyhyemmin.


      • y.b off.. kirjoitti:

        Mitä mää sit yritän sanoa? :) Vastasin kysymyksiin, oliko niissä joku kompa? Älä sääkin nyt kimpaannu mun pitkiin vastauksiin, en osaa vastata lyhyemmin.

        Kimpaannu.....en mä mitään, meinasin just aloittaa lukemaan yhtä Harry Potteria mut ei sit tarvinnukaan, kun pistit ton romaanin tollai tohon.


      • ;-)
        y.b off.. kirjoitti:

        Mitä mää sit yritän sanoa? :) Vastasin kysymyksiin, oliko niissä joku kompa? Älä sääkin nyt kimpaannu mun pitkiin vastauksiin, en osaa vastata lyhyemmin.

        Eli lasten hoidosta siirryit miehesi hoitopalstalle?


      • y.b off..
        ;-) kirjoitti:

        Eli lasten hoidosta siirryit miehesi hoitopalstalle?

        Haha, jotenkin niin kai..


    • persenic

      a) aikoinaan etsin erästä ihmistä heinäsuovasta. En löytänyt, mutta paljon kyllä muuta.

      b) kaikki omana itsenäni omista ajatuksistani. Ei kuvalla.

      c) en muista valehdelleeni koskaan, mutta jättänyt olen kertomatta.

      d) ei niin hupimielessä perseily

    • Ville A.
      • sfzsdfsg

        :'D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe