Näin kyykytettiin RS-skeida ocu isolla BMW xdrivella.

Nauroin skodalle

Nauratti tänään kun olin punaisissa valoissa oik.puol.kaistalla ja vasenta porhalsi ocu-skeida-rs tsi rinnalle, vihreät syttyivät ja vaikka sillä ocuskeidalla oli vauhtia ja etulyöntiasema, se polkaisi kaasun pohjaan kuulin kun sen meluisa moottori ärjyi ja se huojahteli kiihdytyksessä, itse pistin automaatti turbodieselini automaattivaihteiston sport asentoon ja tein kickdown lähdön nelivedollani (bmw 530 xdrive), kiihtyy 5,9 sekkaa sataan, ocu RS jäi kuin tikku paskaan ihmettelemään sille vas.puol.kaistalle, sitten siirtyi kyykytettynä ja nolona kuin orpo piru nöyrästi minun taakseni, oppipahan taas paikkansa.

Ei pidä uskoa niitä skeidamyyjien selityksiä, että "tää on tehokas ja plää plää......." - kannattaa ottaa oikeasti selvä, mikä auto on todella tehokas! Selvää on myös se että etuveto kinneri ei millään pärjää takavedoille ja nelivedoille. Etupyörät sutii, nastoja lentää irti, mutta muuta ei oikein tapahdukaan.

44

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tehoja
    • taas todistettu

      Bemarikuskit säälittättäviä tynkämunia.

    • märkäkorva....

      Ja sitten heräsit unesta. :-D

    • rs on 1

      Minä kyykytin Faapialla BMW 1
      114d TwinPower Turboa. BMW kuskilla alahuuli väbätti.

    • politrukki-irvistää

      Aloittaja kertoi hyvin, miten helppoa on skeidan kyykytys- ja niille saa ja pitää nauraa. Kun katsoo uuden skodan keulamaskia (Politrukin hymy) niin siitähän se nauru jo alkaa. Mitäs ovat muotoilleet noin karmean näköisen irvistävän etumaskin. Oma vika.

      Politrukki siinä irvistää Skodan ostajalle!

      • OletNolo...

        Aloittaja = sinä. Olet säälittävä.


    • lex-us

      Olipas uutinen!
      Miten voi kyykyttää 300heppasella beemarilla 200 heppasta sködää?

      Tai miten voi kyykyttää 80.000e autolla 40.000e autoa?

      Aijoo.. ei voikaan

    • BMW v.ttu mikä sakki

      Olin viidenkympin alueella valoissa pysähtyneenä. Valojen vaihtuessa rinnalle tuli kahtakymmppiä Skoda. Kuulin autossani, jossa ei pitäisi kuulla mitään Skodan moottorin ärjähtelyn. Ehdin laittaa nelivedon päälle, sport-asennon vaihteistolle ja tein kick-down lähdön Skodan perään, joka oli ylittämässä liikennevaloja viittäkymppiä sallittuna nopeusrajoituksena. Päästyäni SKodan rinnalle kuudenkympin nopeudessa, jatkoin vauhtiani sataseen. Tässä vaiheessa Skoda oli jäänyt kuin tikku paskaan. Luulen antaneeni eläkeläiselle opetuksen, jota hän tuskin ilkeää kertoa eteenpäin. Ai, että me BMW mulkut ollaan ihania.

      Bemaristit autoilijoina, ovat kuin satiaiset munassa. Eivät estä toimintaa, mutta aiheuttavat usein pahan mielen. Bemari on ainoa automerkki, jota myydään vain paskatestin läpäisseille, tai auto tekee sellaisen kuljettajastaan.

      Onko BMW:llä mitään näyttöä urheilullisuudestaan? DTM sarja vai, niinkuin jokamiesluokka soramontuissa?

    • quattro a4

      Ei tuosta koneesta mitään kovaa ääntä lähde.

    • JOrmaIsoJorma

      Nauratti tänään kun olin punaisissa valoissa oik.puol.kaistalla ja vasenta porhalsi ocu-skeida-rs tsi rinnalle, vihreät syttyivät ja vaikka sillä ocuskeidalla oli vauhtia ja etulyöntiasema, se polkaisi kaasun pohjaan kuulin kun sen meluisa moottori ärjyi ja se huojahteli kiihdytyksessä, itse pistin automaatti turbodieselini automaattivaihteiston sport asentoon ja tein kickdown lähdön nelivedollani (bmw 530 xdrive), kiihtyy 5,9 sekkaa sataan, ocu RS jäi kuin tikku paskaan ............

      Ja sitten heräsin unestasi ja huomasit että olit paskonut pyjamaasi.....sinulle tuli kiire pestä perseesi jotta ehtisit juosten bussiin ja töihin parkkipirkon ammattiisi XD

      • Jorma Jortikka

        Nauratti tänään kun olin punaisissa valoissa oik.puol.kaistalla ja vasenta porhalsi ocu-skeida-rs tsi rinnalle, vihreät syttyivät ja vaikka sillä ocuskeidalla oli vauhtia ja etulyöntiasema, se polkaisi kaasun pohjaan kuulin kun sen meluisa moottori ärjyi ja se huojahteli kiihdytyksessä, itse pistin automaatti turbodieselini automaattivaihteiston sport asentoon ja tein kickdown lähdön nelivedollani (bmw 530 xdrive), kiihtyy 5,9 sekkaa sataan, ocu RS jäi kuin tikku paskaan ............


        Kuka saat ana pölli mun ikioman ja aidon stoorin?


      • Jorma Veneerinen
        Jorma Jortikka kirjoitti:

        Nauratti tänään kun olin punaisissa valoissa oik.puol.kaistalla ja vasenta porhalsi ocu-skeida-rs tsi rinnalle, vihreät syttyivät ja vaikka sillä ocuskeidalla oli vauhtia ja etulyöntiasema, se polkaisi kaasun pohjaan kuulin kun sen meluisa moottori ärjyi ja se huojahteli kiihdytyksessä, itse pistin automaatti turbodieselini automaattivaihteiston sport asentoon ja tein kickdown lähdön nelivedollani (bmw 530 xdrive), kiihtyy 5,9 sekkaa sataan, ocu RS jäi kuin tikku paskaan ............


        Kuka saat ana pölli mun ikioman ja aidon stoorin?

        Kuka antaisi Bimmerin röllille koeajoon? Ei kukaan. Kuka haluaa koeajaa Bimmerin? Ei kukaan. Paitsi rölli-poika.


      • ncm2
        Jorma Veneerinen kirjoitti:

        Kuka antaisi Bimmerin röllille koeajoon? Ei kukaan. Kuka haluaa koeajaa Bimmerin? Ei kukaan. Paitsi rölli-poika.

        Tuommoiset kiihdyttelyt ei kuulu liikenteeseen todella lapsellista touhua kaikki eivät ole henkisesti kypsiä saamaan ajokorttia


      • E63 AMG
        ncm2 kirjoitti:

        Tuommoiset kiihdyttelyt ei kuulu liikenteeseen todella lapsellista touhua kaikki eivät ole henkisesti kypsiä saamaan ajokorttia

        32v ollu ajokortti ja edelleen näytän närhen munat lippalakki heeboille jotka luulee että kyllä Bimmerit kiihtyy ja pascat ne mitään kiihtyy.


      • rewrqrq
        E63 AMG kirjoitti:

        32v ollu ajokortti ja edelleen näytän närhen munat lippalakki heeboille jotka luulee että kyllä Bimmerit kiihtyy ja pascat ne mitään kiihtyy.

        maa ilma ja vesi s500 jää aina kakkoseks kun skailainilla on koitettu parikyt kertaa naapurin kans.


    • hyi hitokseen

      Aloittajalle ja muille tällä palstalla mellastajille: kannattaa lukea citroenin palstaa, niin näkee edes, kuinka upeaa on viisas vittuilu. Mikäli ymmärtää. Tän palstan juupas eipäs töhertelyistä tihkuu tyhmyys. Jos ymmärtäisitte, mitä häpeä on, tajuaisitte siirtyä keskustelemaan keskioluen hinnoista lähiökaupan nurkille.

    • mauaali

      Mikä on kickdown lähtö?

    • Voi ihmettä!

      Kuinka pieni sulla oikein onkaan!

    • bimmeri pyllystä

      Vittu mikä idiootti tuo aloittaja!!! Vähänkö oot kova kuski, kun 5,9s. ja 100hv tehokkaammalla autolla päihitit yli 8s. 0-100km/h kiihtyvän perheauton. Anna mun kaikki nauraa!!!

    • Bastrado

      Mistä näitä Urpoja/juttuja sikiää??

      • tomaattipertti

        Mä päihitän päivittäin liikennevalolähdöissä omaa autoani huomattavasti tehokkaampia autoja, ja ilman mitään erityistä yritystä tai renkaan polttamista. Ratin ja penkin välissä on se syy sujumattomaan liikenteeseen, kun pari autoa ehtii aina kerrallaan valoista, kun skeidakuskit nysvää.


    • tanan ruottalaiset

      EI TARVI OLLA KUIN BMW alla niin heti kasvaa elin otsaan

      auto jossa vanhaa tekniikkaa.

    • kiiasti

      Elimistä otsassa en tiedä, mutta skodastit kuuluu siihen kansanosaan jota köyhiksi kutsutaan. Ei oo häpee olla köyhä, mutta mees väittää kelalle muuta ni oot sitten skodaton...

    • skeida on harmi

      Länsiautot kyykyttää hienosti joka ainoan skeidan.... myös Rs:t ja superp v6 sikakiikut...

    • säälitttäväää

      kyllä jäisit sinäkin kun laitetaan skailaine vierelle. onko nyt tyytyväinen olo pikkukikkeli kun tuplasti kalliimmalla ja puolet tehokkaammalla autolla veit toista?

      • Länsi-Gyygh

        hiljaa sikakiikun onneton omistaja, sinulla ei ole puhe- eikä kirjoitusoikeutta. Palaa vaan sinne oikeanpuoleiselle kaistalle nöyrästi muiden skeidojen joukkoon.


    • Taavia.Ala-Skeidala

      Joku on taas kyykytellyt skeidaa... onko tämä nyt enää laitaa?

    • Taavia.Ala-Skeidala

      Anteeksi. Olen hullu.

    • rallattava_sämpylä

      Sämpyläsotkaa on bongattu ahkerasti pitkin maata koko viikon linnun paluumuuton jälkeen. Lintubongarit ovat vahvistaneet sämpyläsotkan äänimaailmaan kuuluneen jo vuosia lajille ominaisen "ulinan" lisäksi ajoittainen metallinen RALLATUS linnun liikkeellelähdön yhteydessä.

    • wrxsti

      mä kyykytin just tuollasen bemun eilen subarullani

    • skodakulkee

      Poju haaveilee tietokoneen ääressä ja suoltaa paskaa.

    • Skodalle_nauru

      Minä nauran aina ääneen skoodalle kun näen sellaisen liikenteessä, marketin pihassa, tai huoltoasemalla tms. - Eihän skoodalle, itäblokin surkealle jäänteelle, voi muuta kuin hyväntahtoisesti nauraa. Varsinkin kun siinä irvistää se kuuluisa politrukin hymy keulalla.

      Itse asiassa huvin tuottaminen muille onkin ainoa hyöty, mitä Skeidasista on. Omistajaa ne vain kyykyttävät ja häpäisevät.....

      • Jajäät

        Ja sitten alkaa itku kun jäät :p


      • otetaanSelvääTästä

        No näin. Anonyymisti on mukava höpöttää.

        Missä tätä naurua voisi esim. huomenna kuulla? Olisi aikaa tulla seuraamaan.


    • hyvä_jättö

      itse kyykötin räsän skeidan bmw xdrivellä, mallinumerolla 325 - hienosti jää skeidanen taakse.

      • hyvä_jättö

        hassuinta on se kun kommari-skeidaaja siellä itäkajakin ratissa alkaa "protestoida" kun tulee kyykytetyksi upealla länsi bemarillani - vilkuttelee valoja ja tööttäilee - mokoma ujo ankanpaska.


    • hyvä_jättö

      Päässä heittää. Minä olen hullu.

      • hyvä_jättö

        skeidoilla heittää sivusuunnassa.. sitä kutsutaan huojahteluksi.. huojuvat sikakiikut :D


    • Jep jep kyllä sillä hinnalla pitäiskin skodan jäädä mut skodalla ajaa 2xpidemmän matkan vähemmällä korjaamo käynnillä . Eli tarviit 2 tai 3bajerinmutteriwiritystä jotta pärjäät skodalle

    • rouvaxyz

      olipa hienoa kun sait kovat kiksit omalla ihanalla, kauniilla ja sporttisella bemarillasi. Kyllä sua kaikki varmastki katsoo ihaillen. Harmi, että mulla naisena on ocu, joten sä ihanuus, et voi mua katsoa.

    • 1.4tsiOctavia

      VAI NÄIN SITÄ ISO 4VETO KYYKYTTÄÄ SKODANI

    • kamalia.kippoja

      kyllä skodajormat punottaa kun kunnon länsivehkeillä gyygyttää ne. itse käytän vanhoja mb-autoja, takaveto on ylivoimainen, etuvetoskeidoissa vaan renkaat sutii ja ne huojahtelee holtittomastif

    • Kun koeajoin octavia vsr TFSI 2,0 en pystynyt kyykyttämään edes isoa volvon linja-autoa vaikka siinä oli arviolta 300-400 hv :--(

      Tosin eräs katkokävelevä rajoitteishenkilö kyykytti minut lähes paikoillaan seisoessaan. Skooda on tämän vuoksi sangen epämukava auto.

    • Kohan_kyselen

      Fiktiiviautoilla on hyvä "kyykyttää". Onanoitko "kyykytyksen" jälkeen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe