Aamun ajatus*

*****

Ilo on jättää tämä kaupunki taakseen, jo lopultakin.
Olin lähdössä jo tämän vuoden tammikuussa Etelä-Suomeen mut se estyi eräästä syystä.
Mut sen voin sanoa.. Aina ei yrittäminen kannata. Ja kuinka vaikeaa minun elämästä tehtiin tässä kaupungissa. Se oli kuin olisi ollut h*lvetissä (7 vuotta). Ja mikä siinä oli pahinta.. Se muutti minua ihmisenä, ihan täysin ja negatiiviseen suuntaan.
Mutta.. Tämä oli tässä minun puolesta. Ei enää mitään.

27

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hienoa

      Ihmisellä on vain yksi elämä ja siitä pitää tehdä mahdollisimman hyvää ja kannattavaa, ja se elämä kannattaa viettää siellä missä on hyvä olla. Tietty sen ymmärtää että jos joku sitoo tiettyyn kaupunkiin niin on vaan pakko jatkaa siellä ja yrittää tehdä elämästään mielekästä, mutta jos mikään ei sido niin voi hyvin mielin suunnata kohti parempaa elämää.

    • etelän hetelmä

      Taas tätä samaa.

      Ehkä täällä etelässä ajatuksesi saavat uuden suunnan, eikä näihin ajatuksiisi täällä ole enää tarvetta.

    • *****

      No en tiedä onko hyvää ja mukavaa siellä Etelä-Suomessakaan.. Mutta täällä se ei ainakaan sitä ole ollut. Jos ajattelee mitä tietyt tyypit ovat tehneet (porukalla kiusanneet vuosi kausia toisen suurin piirtein henkihieveriin). Niin eikö se aika sairasta ole.. Ei minulla ole mitään halua sellaisten keskellä enää olla.
      Ja onhan tässä se et kun heistä niin moni tietää (myös siellä Etelä-Suomessa) ja heidän touhuistaan myös niin aika palaneet kasvot sillä porukalla on.
      Että niin.. En tosiaankaan koskaan ollut kenestäkään kiinnostunut tässä kaupungissa (sehän se oli heidän keino yrittää saada minut 'nalkkiin' ja kiusata sillä tavalla.. ja esiintyä näillä palstoilla milloin minäkin hahmona, olevinaan sinä ihastuksena.. sairaalloista sekin.. vaan ei se tehonnut enää vuosiin minuun.. löin vetoa erään henkilön kanssa asiasta et milloin nämä kyseisest tyypit huomaavat sen.. siis sen ettei heidän touhu enää tehoa.. olivat sentään ilmeisesti oikein valvoneet öisin ja kirjoitelleet tännekin juttuja.. nähneet oikein vaivaa moisen pilan takia.. mut eihän ihmiset niin tyhmiä ole.. olisi luullut heidän ymmärtävän sen nopeammin.. yllättävän kauan vei.. useamman vuoden.. sen voin paljastaa nyt..). No ehkä joskus mut siitäkin on aikaa jo vuosia. Ja kyseessä oli ihan kunnollinen ihminen (opettaja.. peruskoulun sellainen).
      Mutta ei siinä.. Kukin tyylillään.. Ehkä tästä jotain opin.. Miten tärkeitä ne ystävät ovat.. Ilman heitä en kai olisi jaksanut olla hetkeäkään tässä kaupungissa (tutustuin heihin jo ennen kuin tähän kaupunkiin muutin).

      • edellinen hetelmä

        Aika sekaisin olet mennyt tuosta kiusaamisesta. Toivottavasti täällä etelässä alkaa eheytyminen ja parantuminen.


    • *****

      Jaa a.. Miten sen ottais.. Nyt on isohko joukko ihmisiä jotka tietää kiusaajat ja heidän touhut (tuttujeni lisäksi muutama opettaja, muutama entinen työkaveri). Heidän ajatukset ja huomiot ovat olleet ihan samat kuin minullakin. Ja itseasiassa muutama tuli minulta kysymään asiasta ihan oma-aloitteisesti.
      Että silleen.. Mutta.. Kukin tyylillään.. Niin kuin totesin jo tuossa aiemmin.
      Sitä päätään on hyvä käyttää, jopa suotavaakin. Onneksi se ilkeys (eikä tyhmyys) ei tarttunut minuun missään vaiheessa.

      • elämän hetelmä

        Miksi jankutat tuota samaa? Joukko ihmisiä tietää kiusaajasi touhuineen ja hyvä niin, sillä silloinhan on oletettavaa, että he ovat joutuneet vastuuseen teoistaan?

        Anteeksi nyt vain, mutta usein kirjoituksistasi paistaa läpi ilkeys ja anteeksi vain toisenkin kerran, mutta......tai no.....tuohon tyhmyyteen on parempi olla kommentoimatta lainkaan. :)


      • Omituista vittuilua
        elämän hetelmä kirjoitti:

        Miksi jankutat tuota samaa? Joukko ihmisiä tietää kiusaajasi touhuineen ja hyvä niin, sillä silloinhan on oletettavaa, että he ovat joutuneet vastuuseen teoistaan?

        Anteeksi nyt vain, mutta usein kirjoituksistasi paistaa läpi ilkeys ja anteeksi vain toisenkin kerran, mutta......tai no.....tuohon tyhmyyteen on parempi olla kommentoimatta lainkaan. :)

        tuntemattomalle ihmiselle. Eihän sun ole pakko lukea saati kommentoida, jos noin kovasti risoo.


      • greippinen
        Omituista vittuilua kirjoitti:

        tuntemattomalle ihmiselle. Eihän sun ole pakko lukea saati kommentoida, jos noin kovasti risoo.

        Ei minua riso mikään. Mitä ihaninta aamua sinulle. :)))


    • *****

      Hei.. Anna jo olla.. Ei tuo auta enää yhtään asiassa. Paljastuneet ovat ja sillä hyvä..
      Nyt ei muuta kuin etiäpäin.. Mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan.
      Ps. Elämässä on paljon muutakin kuin miehet. Niitä nyt ei tarvita mihinkään. :)

      • hetelmäinen

        Jos et halua vastauksia aloituksiisi, jätä ne kokonaan tekemättä. :)

        Jos ovat kerran paljastuneet, niin etkö itse voi antaa asian olla ja mennä eteenpäin. Se että jauhat samaa on varmasti terapiaa sulle, mutta aikansa kutakin, eikö niin?

        Mielipiteesi miehistä on oma asiasi. Minä ainakin tarvitsen miehiä elämääni. Ilman heitä elämä olisi aika tylsää. :)


      • asenne ratkaisee
        hetelmäinen kirjoitti:

        Jos et halua vastauksia aloituksiisi, jätä ne kokonaan tekemättä. :)

        Jos ovat kerran paljastuneet, niin etkö itse voi antaa asian olla ja mennä eteenpäin. Se että jauhat samaa on varmasti terapiaa sulle, mutta aikansa kutakin, eikö niin?

        Mielipiteesi miehistä on oma asiasi. Minä ainakin tarvitsen miehiä elämääni. Ilman heitä elämä olisi aika tylsää. :)

        No makuasioista ei voi kiistellä. Yksi tykkää tummasta, toinen vaaleasta. Yksi viihtyy pohjoisessa toinen taas etelässä. Lapintyttö ei ainakaan ole lähdössä täältä minnekään. Joulupukkikin on täällä paljon lähempänä. Sitä odotellessa.


      • hetelän etelmä
        asenne ratkaisee kirjoitti:

        No makuasioista ei voi kiistellä. Yksi tykkää tummasta, toinen vaaleasta. Yksi viihtyy pohjoisessa toinen taas etelässä. Lapintyttö ei ainakaan ole lähdössä täältä minnekään. Joulupukkikin on täällä paljon lähempänä. Sitä odotellessa.

        Lapintyttö pysyy sitten siellä, missä on hyvä olla. Elämä on valintoja.


      • mikä ihme sua näräst
        hetelän etelmä kirjoitti:

        Lapintyttö pysyy sitten siellä, missä on hyvä olla. Elämä on valintoja.

        mikä saa aikaan sen että pitää vittuilla yhdelle kirjoittajalle monena päivänä?
        tossako on sun elämän sisältö??


      • viinirypäle
        mikä ihme sua näräst kirjoitti:

        mikä saa aikaan sen että pitää vittuilla yhdelle kirjoittajalle monena päivänä?
        tossako on sun elämän sisältö??

        Ei ole vittuiluksi tarkoitettu. Minusta jokaisen tulisi olla siellä, missä on hyvä olla, eikö sinusta?


      • outside-
        viinirypäle kirjoitti:

        Ei ole vittuiluksi tarkoitettu. Minusta jokaisen tulisi olla siellä, missä on hyvä olla, eikö sinusta?

        oli missä hyvänsä tuollainen kimppuun hyökkääminen jatkuvasti on ala - arvoista ja sikstoiseks sinä et voi tietää kuin omalta kohdaltasi missä on hyvä eikä ainakaan näytä
        että sinun olisi hyvä täällä kun asiallista sanaa ei saa ulos.


      • sisään ulos
        outside- kirjoitti:

        oli missä hyvänsä tuollainen kimppuun hyökkääminen jatkuvasti on ala - arvoista ja sikstoiseks sinä et voi tietää kuin omalta kohdaltasi missä on hyvä eikä ainakaan näytä
        että sinun olisi hyvä täällä kun asiallista sanaa ei saa ulos.

        En minä voikaan tietää, missä kullakin on hyvä olla. En ole niin väittänytkään, mutta olisihan se ihanteellista, että jokaisella olisi mahdollisuus olla siellä, minne tuntee kuuluvansa, eikö vain? :)

        Täällä on ihan hyvä olla, kun antaa kommenttien mennä toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos. Pään sisälle ei näitä kommentteja kannata jättää. :)


    • M.... Mies

      Toivotaan että saat mukavan uuden alun täällä etelässä ja pahat sekä negatiiviset asiat painuvat unholaan. On todella kurjaa että on käynyt kuten kerroit.

      Tervetuloa tänne etelään ja mukavaa torstai-iltaa :)

      Nyt teetä ja sitten talonyhtiön yhtiökokoukseen.

    • *****

      Rehellinen toteamus tähän.. Kyllä minä joskus itsemurhasta kirjoitin tänne mut se ei ole ollut mitään uhkailua sillä. Ne kaikki asiat mitä ne kiusaajat ovat tehneet.. Siis 7 vuoden ajan.. Ja siihen joukkoon on kai kuulunut jopa useampia satoja tyyppejä (oma arvioni.. en tiedä varmuudella kun en tiedä kaikkia tyyppejä.. mut vuosien aikana heitä on varmasti ollut niin paljon.. miehiä ja naisia.. ja täysin systemaattista se heidän touhu on ollut).
      Ihan rehellisesti sanottuna.. Mielummin olisin kuollut kuin joutunut sellaisten hullujen riepoteltavaksi vuosien ajaksi.. Sen pahoinpitelyn (melkein kuolin) jälkeen.
      Kiusaamiseen liittyi yhtä sun toista.. En ala tässä nyt niitä erittelemään sen kummemmin. Mut muutama minun läheinen ei ihmetellyt yhtään sitä et minulla oli ollut itsemurha-ajatuksia, sen kaiken takia. (Ja olivathan kiusaajat tavoitelleetkin sitä toiminnallaan.. Se nyt on päivänselvää.)
      Että onko jotkut ihmiset hulluja tässä kaupungissa (ja ehkä vähän muuallakin kun kaikki eivät asu tässä kaupungissa).. Kyllä ovat.. Tämän totesi muutama muukin.
      Että ei muuta kuin mustaa aamua.. Ja mustaa tätä päivää. Samoin huomiseen.. ja ensi viikkoon. En minä näe sen kaiken p*skan jälkeen mitään muuta. Minulle tämän kaupungin ihmisiä ei ole edes olemassa. Jokainen vastaantulija on täysin yhdentekevä.
      Kenenkään ei pitäisi joutua sietämään tai kestämään sitä mitä minä jouduin kestämään. Mielummin kuollut kuin sellaiseen ryöpytykseen joutuneena.
      Ps. Asia ei mitenkään tähän liity mut minulla ei ole olemassakaan miespuolisia ystäviä. En halua miesten kanssa olla missään tekemisissä, en edes kaverina.

      • johan pomppas

        Satoja ihmisiä? Ja täälläkin yökaudet kirjoitelleet?

        Ei nyt herran jestas sentään. Ettet olisi hieman vainoharhainen?


      • vilkas mielikuvitus
        johan pomppas kirjoitti:

        Satoja ihmisiä? Ja täälläkin yökaudet kirjoitelleet?

        Ei nyt herran jestas sentään. Ettet olisi hieman vainoharhainen?

        Jossain vaiheessahan Mintsu luki yömyöhään myös mtv3chattia ja sielläkin oli hänen mukaansa kirjoituksia hänestä.


      • *****

        Ehkä tuo ajatus oli vähän liikaa näille palstoille.. Ei sillä etteikö siinä totuutta olisi mut kuitenkin..
        Niin.. Kyllä, vuosien aikana heitä on ehkä ollut noinkin paljon (siis kiusaajia).. Ja he ovat sellaisia jotka tiedän oikeasta elämästäkin (toki sinne joukkoon voi mahtua sellaisiakin joita en tunne oikeasta elämästä).
        Kai sitä valoa löytyy jostakin, ehkä jonakin päivänä.. En tiedä.. Mut kaiken saa vaikeaksi jos niin haluaa.. Ja tuolla tarkoitan nyt niitä kiusaajia ja heidän touhujaan.
        Mutta.. Poistun tästä höpisemästä.. Heippa..


      • _**_
        ***** kirjoitti:

        Ehkä tuo ajatus oli vähän liikaa näille palstoille.. Ei sillä etteikö siinä totuutta olisi mut kuitenkin..
        Niin.. Kyllä, vuosien aikana heitä on ehkä ollut noinkin paljon (siis kiusaajia).. Ja he ovat sellaisia jotka tiedän oikeasta elämästäkin (toki sinne joukkoon voi mahtua sellaisiakin joita en tunne oikeasta elämästä).
        Kai sitä valoa löytyy jostakin, ehkä jonakin päivänä.. En tiedä.. Mut kaiken saa vaikeaksi jos niin haluaa.. Ja tuolla tarkoitan nyt niitä kiusaajia ja heidän touhujaan.
        Mutta.. Poistun tästä höpisemästä.. Heippa..

        Lasketko nämä palstakettuilijat myös kiusaajiksi? Nyt hyvä ihminen, suodattimet päälle.

        Tulee mieleen eräs tuttavani, joka kuvittelee, että monet ihmiset puhuvat hänestä pahaa ja että talonsa asukkaat vakoilevat ja kyttäävät häntä. Paranoidisuus lienee oikea termi hänen kohdallaan.


      • *****
        _**_ kirjoitti:

        Lasketko nämä palstakettuilijat myös kiusaajiksi? Nyt hyvä ihminen, suodattimet päälle.

        Tulee mieleen eräs tuttavani, joka kuvittelee, että monet ihmiset puhuvat hänestä pahaa ja että talonsa asukkaat vakoilevat ja kyttäävät häntä. Paranoidisuus lienee oikea termi hänen kohdallaan.

        Ei.. Nämä palstat ovat olleet vain jatke sille kiusaamiselle (ja naamatauluja ja nimiä tiedetään). Oikeassa elämässä tapahtuneet asiat ovat juuri niitä mistä mainitsin tuossa jo aiemmin (en alkanut niitä sen kummemmin erittelemään). Ovat aiheuttaneet 'aika' pahaa haittaa elämääni, monella tavalla.


      • Kyllä ne sitä on
        _**_ kirjoitti:

        Lasketko nämä palstakettuilijat myös kiusaajiksi? Nyt hyvä ihminen, suodattimet päälle.

        Tulee mieleen eräs tuttavani, joka kuvittelee, että monet ihmiset puhuvat hänestä pahaa ja että talonsa asukkaat vakoilevat ja kyttäävät häntä. Paranoidisuus lienee oikea termi hänen kohdallaan.

        Kiusaajia kuten tuokin hetelmä tuossa ylempänä, mitäpä se muuta olisi kuin aloittajan kiusaamista.


      • M.... Mies

        Ihmisiä on monenlaisia mm. hyviä ja pahoja. Varmasti löytyy oikeasti mukavia ja hyviä miehiä vielä jossain vaiheessa elämääsi ystäviksi ja kenties joku jopa puolisoksi.

        Sen ymmärtää että tuon kaiken jälkeen luottamus ihmisiin ja varsinkin miehii on kadonnut jos joku mies on pahoinpidellyt ja monet syyllistyneet kiusaamiseen.

        Toivotaan että elämäsi rauhoittuu ja muuttuu onnelliseksi & mukavaksi. Uusi alku uudessa paikka voi olla juuri se mikä tuo edellä kuvatun muutoksen.

        Mukavaa viikonloppua ja hyvää mieltä.


    • Sulle sinne

      kaikkee hyvää ja parempaa kuin ennen oli, älä välitä tosta vänkyttäjästä, jotkut on
      ainaisia riitapukareita, kun on paha olla niin se pitää koittaa siirtää muihinkin.

    • vänkyttäjähetelmä

      Aloittajalle tässä:

      Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty... Tommy Tabermann

      Voimia! :)

      ps. En minä niin kamalan paha ihminen ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe