Mies rakastaa eksäänsä?

enkestä

Erosin miehestä 2kk sitten. Seurustelimme melkein vuoden. Hänen eksänsä muutti kesällä amerikkaan opiskelemaan.

Hän aina puhui eksästään hieman ihailevaan sävyyn uppoutuen muistelmiin. Hän on vieläkin yhteydessä eksäänsä, he juttelevat usein. Tämä mies enemmänkin aina juttelee tälle naiselle ja kyselee kuulumisia, siis kyseli silloinkin vaikka oli minun kanssa.
He seurustelivat n. vuoden ja ovat eronneet n. 3 vuotta sitten..

Nyt me olemme eronnut, jätin miehen kun en kestänyt tunnetta että hän ei välitä minusta samalla lailla, mies ei koittanut pistää vastaan tai näyttänyt edes että se haittaa. Olen koittanut kaksi kertaa saada miestä vielä takaisin mutta hän ei ole halunnut.

Ehkä on parempi näin.. Mutta en pääse yli siitä että en ikinä tuntenut että mies rakastaisi minua. Hän ei ikinä sanonut sitä eikä suunnitellut tulevaisuutta kanssani..
Eikä hän myöskään nyt halua pitää yhteyttä?? Onko liian aikaista vai enkö merkitse yhtä paljon kuin hänen eksänsä?
Odottaako hän tätä tyttöä sieltä amerikasta ja kuvittelee että he joskus vielä palaisivat yhteen? Kaksi ihan muuttunutta ihmistä :(

Miksi ikävöin hänen peräänsä? Sanokaa rehellisesti miten hölmö olen kun takerrun näin ja sanokaa välittikö mies minusta ikinä?
SIllä on merkitystä minulle ja se kalvaa mieltäni koska tuhlasin vuoden tavallaan turhaan saamatta mitään...

Olemme vasta 21 vuotiaita.
Olen seurustellut aiemmin 3 vuotta toisen miehen kanssa.

6

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spesia4li

      Hän ei halua sinua, se on totta. Parempi, että koitat unohtaa ja jatkat omaa elämääsi. Kaikkea hyvää!

    • jhgjk

      "mies ei koittanut pistää vastaan tai näyttänyt edes että se haittaa. Olen koittanut kaksi kertaa saada miestä vielä takaisin mutta hän ei ole halunnut."

      Eikö tuossa ole asian ydin. Yritä katkaista välit kerralla, niin voit unohtaa miehen nopeammin. Selvästi tuhoontuomittu suhde.

    • enkestä

      En vain pääse yli. Järki sanoo ettei kannata roikkua mutta sydän sanoo ettei saa vielä luovuttaa :'(

      • kokemuksesta

        Ihminen usein jumittuu ihmiseen, joka loukkaa omaa itsetuntoa ja ylpeyttä. Jokainen haluaa olla ihmissuhteessa se ainutlaatuinen ja arvostettu. Ja jos ei ole, haluaisi olla ja siksi yrittää ja yrittää. Tuon kun muistaa, eikä kuvittele jumittuneensa suhteeseen suuren rakkaudentunteensa vuoksi, helpottaa hieman.


      • hyvin sanottu
        kokemuksesta kirjoitti:

        Ihminen usein jumittuu ihmiseen, joka loukkaa omaa itsetuntoa ja ylpeyttä. Jokainen haluaa olla ihmissuhteessa se ainutlaatuinen ja arvostettu. Ja jos ei ole, haluaisi olla ja siksi yrittää ja yrittää. Tuon kun muistaa, eikä kuvittele jumittuneensa suhteeseen suuren rakkaudentunteensa vuoksi, helpottaa hieman.

        hyvin sanottu, helposti tulee kilpailutilanne "näytän sinulle vielä" mitä ainakin menetät/miten tyhmä olet itse tms.voihan ap kuitenkin ajatella että samoin tuo poika on satutettu sen täydellisenä pitämänsä tytön taholta


    • älä enää tuhlaa

      "miehesi" on vasta lapsi, ehkä hormonit vievät tai idealisoi suhdettaan, jonka on itse tyrinyt

      hän ei näe sinua, väliäkö tuolla muulla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe