Jari Aarnio on syyllinen

Salapoliisi

Jari Aarnio on täysin syyllinen.

Olen ollut tuossa jutussa mukana ei-poliisina ja kaikki mitä hänestä sanotaan pitää paikkansa.

(Vaimonsa muuten kävi uhkailemassa minua aiemmin syksyllä Helsingin asematunnelin Mć Donaldś:issa).

Vyyhdessä on mukana myös Helsingin poliisin muuta johtoa,jotka ovat sekaantuneet lahjontaan.

Mm.Riikonen ja Paasio.

Järjestäytynyttä rikollisuutta meillä on perinteisesti tutkinut ainoastaan Keskusrikospoliisi,vaan nyt Helsinkiläisille on tullut pakkomielteenomainen tarve tutkia sitä itse.

Vapaamuurarit ovat siinä asialla.

Olen tavannut Helsingin vapaamuurarien suurimman pomon ja hän itse myönsi minulle kaiken.

Kerroin hänelle ainoastaan sen,että kun tosipaikka tulee niin Paasio ja Riikonen tekevät hänestä yksin syyllisen.
Muuta ei tarvittu.

Minut itseni muuten tunnetaan lempinimellä:"Kontulan mies".Toki on minulla muitakin lempinimiä.

Juttu laajenee itseasiassa Helsingin vapaamuurarien lisäksi myös sosiaalidemokraattiseen puolueeseen eli nk."punikit" asialla.

Kaiken lisäksi Paasiolla ja Riikosella on ollut jo pidemmän aikaa homoseksuaalinen suhde.

PS:Entinen ministeri Pertti Paasio lahjoi Jari Aarnion.Nyt ymmärrätte miksi meillä "järjestäytynyttä rikollisuutta" tutkii sukunimi Paasio.Kun itse tutkii itseänsä yhdessä vapaamuurarien kanssa,niin silloinhan ei (Ainakaan omasta mielestä pitäisi)jäädä kiinni.
Siunausta.

34

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Kontulan mies"

      PS:Poliitikoista ainakin Jutta Urpilainen ja Maria Guzenina-Richardson ovat myöskin sekaantuneet juttuun.

      • Jutta ja Maria

        Kun kerran Kontulan mies tietää asioita, niin miksei mene todistajaksi juttuun valan alla oikeuteen kertomaan tietojansa? Auer tapaukseenkin on päässyt todistajaksi jonkun poliisin entisiä tyttöystäviä ja uhrin entinen kurssikaveri.

        Kiinnostaisi tietää miten Urpilainen ja Guzenina-Richardson ovat sekaantuneet juttuun?


      • Martta ja Julia
        Jutta ja Maria kirjoitti:

        Kun kerran Kontulan mies tietää asioita, niin miksei mene todistajaksi juttuun valan alla oikeuteen kertomaan tietojansa? Auer tapaukseenkin on päässyt todistajaksi jonkun poliisin entisiä tyttöystäviä ja uhrin entinen kurssikaveri.

        Kiinnostaisi tietää miten Urpilainen ja Guzenina-Richardson ovat sekaantuneet juttuun?

        Eli toiisn sanoen Jutta ja Maria yrittävät kiristää näillä puheilla, rumia kun ovat "kauneusleikkauksista" huolimatta... eiköhän se jo kerro tarpeeksi, että loparit tuli kuten tavanomaista ja totuttua...


    • ijoijoikoklijoihnhui

      Raatikaiset ovat syyllisiä joukkotuhontaan myös. nimittäin yhtenä Juhannuksena tämä sukulaismies oli jo sammunut ja taas kerran pilannut kaiken juomisellaan, niin otimpa rupusakin mukaan Porvoon mökille ja sattuipa vielä niin sopivasti että mukaan seurueesen liittyyi joku juuri putkasta päässyt ja sellaisen kokemuksen jälkeen on kiva lähteä mökkeilemään. :) Porvoon mökin puuvajaan missä säilytetään puita saunaa varten oli ilmestynyt ihka oikea jonkun ihmisen käytössä ollut puujalka. En tiennyt asiasta sen tarkemmin, mutta yksi seurueesta joka on jo kuollut ei pitänyt näkemästään vaan suutahti puujalkavitsejä ja koska olen syytön ja tietämätön näistä jutuista niin sanoin vielä takaisin, että mikäs puukäsi hän itse on kun ei fas-lapsella pysy ruumiinosat paikallaan. Siksi siis muistan tapauksen hyvin, koska asiasta tuli "riitaa" ja asia ei kuulu minulle kuitenkaan ja putkasta päässyt vielä muisteli vuosi jälkeenpäinkin kivaa mökkireissua ja pyysi sanomaan terveisiä, että kerro mulle, että oli niin kiva olla siellä mökillä kun tän putkalaisen kanssa poltettiin yhdessä nuotiokokkoa ja lauleskelin hänelle "meil on metsässä nuotiopiiri" ja hän pyysi laulamaan sen uudestaan ja uudestaan... :)

      • öijijijijoijöoij

        vein vielä mökkireissun päätteeksi tuon putkalaisen autolla kotiinsa asti ja tästä tyypistä oli aiemmin kerrottu, että tulisin varmaan hyvin sen kanssa toimeen kun sillä on omia periaatteita ja filosofioita, että niinku periaattesta asenne, mutta kavereita oltiin ihan vaan. jostain kumman syystä Porvoon mökin saunassa tulee niin törkeä löyly ettei siellä pysty olemaan kovinkaan kauaa koska tuntuu että silmät paistuu päähän... että sinnepä olisi "kiva" jäädä lukkoojen taakse...


      • Salapoliisi
        öijijijijoijöoij kirjoitti:

        vein vielä mökkireissun päätteeksi tuon putkalaisen autolla kotiinsa asti ja tästä tyypistä oli aiemmin kerrottu, että tulisin varmaan hyvin sen kanssa toimeen kun sillä on omia periaatteita ja filosofioita, että niinku periaattesta asenne, mutta kavereita oltiin ihan vaan. jostain kumman syystä Porvoon mökin saunassa tulee niin törkeä löyly ettei siellä pysty olemaan kovinkaan kauaa koska tuntuu että silmät paistuu päähän... että sinnepä olisi "kiva" jäädä lukkoojen taakse...

        Lämpimään löylyyn lukkojen taakse?Kuulostaa mielenkiintoiselta.


      • terapeutti Stråle
        Salapoliisi kirjoitti:

        Lämpimään löylyyn lukkojen taakse?Kuulostaa mielenkiintoiselta.

        Salapoliisi, menetit täysin uskottavuutesi ryhtymällä seuraajia kalastelemaan tuolla homoussyytteellä.


      • näin
        Salapoliisi kirjoitti:

        Lämpimään löylyyn lukkojen taakse?Kuulostaa mielenkiintoiselta.

        Niin, kun taktiikka on se, että asia olisi tapahtunut jotenkin "vahingossa". Leikitään ja esitetään humalaisempaa ja enemmän sekaisin olevaa kuin itseasiassa ollaan ja soitetaan poliisiin ja lavastetaan toista syylliseksi. Hiljattain mm. talossa takavarikoitiin ja otettiin panttivangiksi käsilaukkuni että saadaan riita aiksieksi koska vaadin käsilaukkuani. Koska tiedän tilnateen ja taktiikan niin sanoin että lähden pois vaikka ilman käsilaukkua jolloin kiristettiin asialla, mites kuule saat avaimesi ja pääset kotiisi sisään. Ok, aletaan vaatimaan laukkua jolloin soitetaan poliisiin, että hänen talossaan muka riehutaan. Sain kyllä selitettyä asian puhelimeen ettei juttu menen niin vaan kyse on siitä että käsilaukkuni on panttivankina. Muita juttuja mm. minun asunnossa ruinataan päästä sisään ja leikitään taas humalaista ja heitellään papereita valmiiksi lattialle laukusta, että lavastetaan näyttämään että olisi sotkettu ja tapeltu vaikka siinä tilanteessa ei ole vielä ollut mitään. Sen jälkeen pöydälle pieni ruuvimeisseli ja Leatherman. Koska kuolleilta halutaan jotain pikkumuistoja kuten koruja tai sotilasnatsoja koska muistoja säilytellään samassa pikkulaatikossa. Sitten onkin vuorossa "sammuminen" jolloin yritetään polttaa sänkyä tuapkalla ja kaadetaan siihen viinaa, että olisi sängynvaihto paikallaan ettei paljastuisi mitä siihen on sulatettu. Kun taktiikka on se, että joku tappamistapa jota ei tiedetä eikä saada selvyyttä. Ja usein nämä kaikki myös kuvataan jos on vaikka hengenvaarallisessa tilanteessa. Kuten esim. Luumäen mökillä olin surffaamassa ja meinasin hukkua niin apua ei tultu antamaan vaan kiusattiin päälle että menisin shokkiin enemmän ja videokamera pyöri kokoajan. Samoin nämä "pettämiset" ovat aivan sairasta väittelyä kun tullaan kertomaan, että on isketty ravintolasta joku todella isokokoinen nainen jolle on isketty nyrkki pilluun ja joka on muka sanonut, että ihanaa ja täsät on kuulema dokumenttia jonka voidaan tulkita tarkoittavan sitä, että jos on dokumenttia ja muistoa niin varmaan yksi kadonnut lisää..

        Kävin kyllä yrittämässä karhuta, mutta en onnistunut ja kun pyysin edes jotain tavaraa niin sain sellaista jota minulta oli taas joskus jossain vaiheessa takavarikoitu ja otettu panttivangiksi. Got it....


      • näin
        näin kirjoitti:

        Niin, kun taktiikka on se, että asia olisi tapahtunut jotenkin "vahingossa". Leikitään ja esitetään humalaisempaa ja enemmän sekaisin olevaa kuin itseasiassa ollaan ja soitetaan poliisiin ja lavastetaan toista syylliseksi. Hiljattain mm. talossa takavarikoitiin ja otettiin panttivangiksi käsilaukkuni että saadaan riita aiksieksi koska vaadin käsilaukkuani. Koska tiedän tilnateen ja taktiikan niin sanoin että lähden pois vaikka ilman käsilaukkua jolloin kiristettiin asialla, mites kuule saat avaimesi ja pääset kotiisi sisään. Ok, aletaan vaatimaan laukkua jolloin soitetaan poliisiin, että hänen talossaan muka riehutaan. Sain kyllä selitettyä asian puhelimeen ettei juttu menen niin vaan kyse on siitä että käsilaukkuni on panttivankina. Muita juttuja mm. minun asunnossa ruinataan päästä sisään ja leikitään taas humalaista ja heitellään papereita valmiiksi lattialle laukusta, että lavastetaan näyttämään että olisi sotkettu ja tapeltu vaikka siinä tilanteessa ei ole vielä ollut mitään. Sen jälkeen pöydälle pieni ruuvimeisseli ja Leatherman. Koska kuolleilta halutaan jotain pikkumuistoja kuten koruja tai sotilasnatsoja koska muistoja säilytellään samassa pikkulaatikossa. Sitten onkin vuorossa "sammuminen" jolloin yritetään polttaa sänkyä tuapkalla ja kaadetaan siihen viinaa, että olisi sängynvaihto paikallaan ettei paljastuisi mitä siihen on sulatettu. Kun taktiikka on se, että joku tappamistapa jota ei tiedetä eikä saada selvyyttä. Ja usein nämä kaikki myös kuvataan jos on vaikka hengenvaarallisessa tilanteessa. Kuten esim. Luumäen mökillä olin surffaamassa ja meinasin hukkua niin apua ei tultu antamaan vaan kiusattiin päälle että menisin shokkiin enemmän ja videokamera pyöri kokoajan. Samoin nämä "pettämiset" ovat aivan sairasta väittelyä kun tullaan kertomaan, että on isketty ravintolasta joku todella isokokoinen nainen jolle on isketty nyrkki pilluun ja joka on muka sanonut, että ihanaa ja täsät on kuulema dokumenttia jonka voidaan tulkita tarkoittavan sitä, että jos on dokumenttia ja muistoa niin varmaan yksi kadonnut lisää..

        Kävin kyllä yrittämässä karhuta, mutta en onnistunut ja kun pyysin edes jotain tavaraa niin sain sellaista jota minulta oli taas joskus jossain vaiheessa takavarikoitu ja otettu panttivangiksi. Got it....

        Niin ja tähän tilanteeseen kun soittaa poliisin, että minun asunnossa oikeasti riehutaan ja yritetään polttaa sänkyä niin minä saan tupenrapinat poliisilta että et sinä voi heittää tota jätkää pihalle aina sen mukan kun et enää jaksa katsoa sitä... kun ei juttu mene ihan niin oikeasti, vaan hän keksii verukkeita että tarvitsee "turvapaikkaa" asunnostani ja sitten riehuu täällä että saisi peitelttyä omia juttujaan ja tehdä minulle jotain...


      • nii-i
        näin kirjoitti:

        Niin ja tähän tilanteeseen kun soittaa poliisin, että minun asunnossa oikeasti riehutaan ja yritetään polttaa sänkyä niin minä saan tupenrapinat poliisilta että et sinä voi heittää tota jätkää pihalle aina sen mukan kun et enää jaksa katsoa sitä... kun ei juttu mene ihan niin oikeasti, vaan hän keksii verukkeita että tarvitsee "turvapaikkaa" asunnostani ja sitten riehuu täällä että saisi peitelttyä omia juttujaan ja tehdä minulle jotain...

        eihän tää oikeasti ole mikään poliisiterapeutti palsta, mutta kyllä olen oikeasti rakastanut tuota Raatikasten sukulaista jopa niin sokeasti etten ole tajunnut näitä juttuja ja vieläpä sanonut ja oikeasti ollut sellainen etten edes katso muita koska olin silloin sen kanssa... :(


      • muistot
        näin kirjoitti:

        Niin, kun taktiikka on se, että asia olisi tapahtunut jotenkin "vahingossa". Leikitään ja esitetään humalaisempaa ja enemmän sekaisin olevaa kuin itseasiassa ollaan ja soitetaan poliisiin ja lavastetaan toista syylliseksi. Hiljattain mm. talossa takavarikoitiin ja otettiin panttivangiksi käsilaukkuni että saadaan riita aiksieksi koska vaadin käsilaukkuani. Koska tiedän tilnateen ja taktiikan niin sanoin että lähden pois vaikka ilman käsilaukkua jolloin kiristettiin asialla, mites kuule saat avaimesi ja pääset kotiisi sisään. Ok, aletaan vaatimaan laukkua jolloin soitetaan poliisiin, että hänen talossaan muka riehutaan. Sain kyllä selitettyä asian puhelimeen ettei juttu menen niin vaan kyse on siitä että käsilaukkuni on panttivankina. Muita juttuja mm. minun asunnossa ruinataan päästä sisään ja leikitään taas humalaista ja heitellään papereita valmiiksi lattialle laukusta, että lavastetaan näyttämään että olisi sotkettu ja tapeltu vaikka siinä tilanteessa ei ole vielä ollut mitään. Sen jälkeen pöydälle pieni ruuvimeisseli ja Leatherman. Koska kuolleilta halutaan jotain pikkumuistoja kuten koruja tai sotilasnatsoja koska muistoja säilytellään samassa pikkulaatikossa. Sitten onkin vuorossa "sammuminen" jolloin yritetään polttaa sänkyä tuapkalla ja kaadetaan siihen viinaa, että olisi sängynvaihto paikallaan ettei paljastuisi mitä siihen on sulatettu. Kun taktiikka on se, että joku tappamistapa jota ei tiedetä eikä saada selvyyttä. Ja usein nämä kaikki myös kuvataan jos on vaikka hengenvaarallisessa tilanteessa. Kuten esim. Luumäen mökillä olin surffaamassa ja meinasin hukkua niin apua ei tultu antamaan vaan kiusattiin päälle että menisin shokkiin enemmän ja videokamera pyöri kokoajan. Samoin nämä "pettämiset" ovat aivan sairasta väittelyä kun tullaan kertomaan, että on isketty ravintolasta joku todella isokokoinen nainen jolle on isketty nyrkki pilluun ja joka on muka sanonut, että ihanaa ja täsät on kuulema dokumenttia jonka voidaan tulkita tarkoittavan sitä, että jos on dokumenttia ja muistoa niin varmaan yksi kadonnut lisää..

        Kävin kyllä yrittämässä karhuta, mutta en onnistunut ja kun pyysin edes jotain tavaraa niin sain sellaista jota minulta oli taas joskus jossain vaiheessa takavarikoitu ja otettu panttivangiksi. Got it....

        Muistolaatikot ovat siis käsin tehtyjä ja niihin koverrettu ja kaiverrettu suomen liput ja 1943 ja osassa näistä pikkulaatikoista on mm. antiikki taskukelloja. Olen katsellut niitä siitä syystä jos siellä on meidän suvun aitoja kulta- ja kelloseppien kelloja, mutta ei ne ovat jotain muuta.

        Kyseessä on sodankäynti lastensuojelun ja poliisin kautta mutta sitä ei suoraan kerrota vaan huostataan kaikki joissa vähäkin venäläis tai jenkki tai muuta sukua tai mtä vaan, eli kyseessä on sisällisosta josta ihmiset eivät tiedä koska asiasta ei saa puhua julkisesti ja se tehdään salaa tai kuollaan tai pistetään diagnoosit että saadaan myrkytettyä lääkkeillä.

        Sanon tähän vaan, että hoitoon tää jengi joka tätä tekee näin salakavalasti ja polttaa natsiiuunissa poliisin siunauksella.


      • karhunkaataja
        muistot kirjoitti:

        Muistolaatikot ovat siis käsin tehtyjä ja niihin koverrettu ja kaiverrettu suomen liput ja 1943 ja osassa näistä pikkulaatikoista on mm. antiikki taskukelloja. Olen katsellut niitä siitä syystä jos siellä on meidän suvun aitoja kulta- ja kelloseppien kelloja, mutta ei ne ovat jotain muuta.

        Kyseessä on sodankäynti lastensuojelun ja poliisin kautta mutta sitä ei suoraan kerrota vaan huostataan kaikki joissa vähäkin venäläis tai jenkki tai muuta sukua tai mtä vaan, eli kyseessä on sisällisosta josta ihmiset eivät tiedä koska asiasta ei saa puhua julkisesti ja se tehdään salaa tai kuollaan tai pistetään diagnoosit että saadaan myrkytettyä lääkkeillä.

        Sanon tähän vaan, että hoitoon tää jengi joka tätä tekee näin salakavalasti ja polttaa natsiiuunissa poliisin siunauksella.

        Olen aivan lopussa


      • DIE HARD
        näin kirjoitti:

        Niin, kun taktiikka on se, että asia olisi tapahtunut jotenkin "vahingossa". Leikitään ja esitetään humalaisempaa ja enemmän sekaisin olevaa kuin itseasiassa ollaan ja soitetaan poliisiin ja lavastetaan toista syylliseksi. Hiljattain mm. talossa takavarikoitiin ja otettiin panttivangiksi käsilaukkuni että saadaan riita aiksieksi koska vaadin käsilaukkuani. Koska tiedän tilnateen ja taktiikan niin sanoin että lähden pois vaikka ilman käsilaukkua jolloin kiristettiin asialla, mites kuule saat avaimesi ja pääset kotiisi sisään. Ok, aletaan vaatimaan laukkua jolloin soitetaan poliisiin, että hänen talossaan muka riehutaan. Sain kyllä selitettyä asian puhelimeen ettei juttu menen niin vaan kyse on siitä että käsilaukkuni on panttivankina. Muita juttuja mm. minun asunnossa ruinataan päästä sisään ja leikitään taas humalaista ja heitellään papereita valmiiksi lattialle laukusta, että lavastetaan näyttämään että olisi sotkettu ja tapeltu vaikka siinä tilanteessa ei ole vielä ollut mitään. Sen jälkeen pöydälle pieni ruuvimeisseli ja Leatherman. Koska kuolleilta halutaan jotain pikkumuistoja kuten koruja tai sotilasnatsoja koska muistoja säilytellään samassa pikkulaatikossa. Sitten onkin vuorossa "sammuminen" jolloin yritetään polttaa sänkyä tuapkalla ja kaadetaan siihen viinaa, että olisi sängynvaihto paikallaan ettei paljastuisi mitä siihen on sulatettu. Kun taktiikka on se, että joku tappamistapa jota ei tiedetä eikä saada selvyyttä. Ja usein nämä kaikki myös kuvataan jos on vaikka hengenvaarallisessa tilanteessa. Kuten esim. Luumäen mökillä olin surffaamassa ja meinasin hukkua niin apua ei tultu antamaan vaan kiusattiin päälle että menisin shokkiin enemmän ja videokamera pyöri kokoajan. Samoin nämä "pettämiset" ovat aivan sairasta väittelyä kun tullaan kertomaan, että on isketty ravintolasta joku todella isokokoinen nainen jolle on isketty nyrkki pilluun ja joka on muka sanonut, että ihanaa ja täsät on kuulema dokumenttia jonka voidaan tulkita tarkoittavan sitä, että jos on dokumenttia ja muistoa niin varmaan yksi kadonnut lisää..

        Kävin kyllä yrittämässä karhuta, mutta en onnistunut ja kun pyysin edes jotain tavaraa niin sain sellaista jota minulta oli taas joskus jossain vaiheessa takavarikoitu ja otettu panttivangiksi. Got it....

        Nii tää surffaaminen... en ole kokenut surffaaja ja opetellut sitä ja en tiedä näistä mikä on harjoituslauta ja ammattilauta, mutta joo olen sen verran notkea tai jotain... niin lähdin sitten surffaamaan jollain niistä laudoista jolloin tilanteessa kun nostaa purjeen ja se on täynnä vettä, niin menetin tasapainon siten, että purjen tanko iskeytyi otsaan ja tipuin ja kun sukelsin ylös tuli purje vastaan ja jäin sumppuun purjeen ja veden väliin, tuli muutama vesi keuhkoon. ja kun pääsin ylös, niin ei auteta vaan kuvataan ja sitten vielä pikkumoottoriveneellä muka autetan ja jätetään enemmän järvelle josta omin käsibn melon surffilaudan kansa koska irrotin purjeen niin siinäpä on hyvä meloa järkyttyneenä vaikka henki menisi... DIE HARD!


      • on on
        muistot kirjoitti:

        Muistolaatikot ovat siis käsin tehtyjä ja niihin koverrettu ja kaiverrettu suomen liput ja 1943 ja osassa näistä pikkulaatikoista on mm. antiikki taskukelloja. Olen katsellut niitä siitä syystä jos siellä on meidän suvun aitoja kulta- ja kelloseppien kelloja, mutta ei ne ovat jotain muuta.

        Kyseessä on sodankäynti lastensuojelun ja poliisin kautta mutta sitä ei suoraan kerrota vaan huostataan kaikki joissa vähäkin venäläis tai jenkki tai muuta sukua tai mtä vaan, eli kyseessä on sisällisosta josta ihmiset eivät tiedä koska asiasta ei saa puhua julkisesti ja se tehdään salaa tai kuollaan tai pistetään diagnoosit että saadaan myrkytettyä lääkkeillä.

        Sanon tähän vaan, että hoitoon tää jengi joka tätä tekee näin salakavalasti ja polttaa natsiiuunissa poliisin siunauksella.

        nämä tavarat ja muistot ovat varmaankin joltain sotaveteraani sukulaiselta joka jauhaa ja ryssittelee ja vanha pappa sotaveteraani jauhaa näille lastensuojelun Siberian listan Blomstedt ja muut sillä listalla olevat ja varmaan tsekkaavat kaikki kaatunet ja sotilaat keltä saannet luotia ja osumaa niin se on sitten kostoa koko suvulle tai jotenkin näin. Koska nyt on lähiaikoina kuollut tuhkatiheään ihmisiä, niin varmaan valokuvat natsiuuneista ja muusta on sitten perintöä näiltä kuolleilta koska en ole ennen niitä nähnyt ja niiden myötä vasta selvisi moni asia.


      • männikössä.suhisee
        on on kirjoitti:

        nämä tavarat ja muistot ovat varmaankin joltain sotaveteraani sukulaiselta joka jauhaa ja ryssittelee ja vanha pappa sotaveteraani jauhaa näille lastensuojelun Siberian listan Blomstedt ja muut sillä listalla olevat ja varmaan tsekkaavat kaikki kaatunet ja sotilaat keltä saannet luotia ja osumaa niin se on sitten kostoa koko suvulle tai jotenkin näin. Koska nyt on lähiaikoina kuollut tuhkatiheään ihmisiä, niin varmaan valokuvat natsiuuneista ja muusta on sitten perintöä näiltä kuolleilta koska en ole ennen niitä nähnyt ja niiden myötä vasta selvisi moni asia.

        Männikössä


      • 12345654321
        näin kirjoitti:

        Niin, kun taktiikka on se, että asia olisi tapahtunut jotenkin "vahingossa". Leikitään ja esitetään humalaisempaa ja enemmän sekaisin olevaa kuin itseasiassa ollaan ja soitetaan poliisiin ja lavastetaan toista syylliseksi. Hiljattain mm. talossa takavarikoitiin ja otettiin panttivangiksi käsilaukkuni että saadaan riita aiksieksi koska vaadin käsilaukkuani. Koska tiedän tilnateen ja taktiikan niin sanoin että lähden pois vaikka ilman käsilaukkua jolloin kiristettiin asialla, mites kuule saat avaimesi ja pääset kotiisi sisään. Ok, aletaan vaatimaan laukkua jolloin soitetaan poliisiin, että hänen talossaan muka riehutaan. Sain kyllä selitettyä asian puhelimeen ettei juttu menen niin vaan kyse on siitä että käsilaukkuni on panttivankina. Muita juttuja mm. minun asunnossa ruinataan päästä sisään ja leikitään taas humalaista ja heitellään papereita valmiiksi lattialle laukusta, että lavastetaan näyttämään että olisi sotkettu ja tapeltu vaikka siinä tilanteessa ei ole vielä ollut mitään. Sen jälkeen pöydälle pieni ruuvimeisseli ja Leatherman. Koska kuolleilta halutaan jotain pikkumuistoja kuten koruja tai sotilasnatsoja koska muistoja säilytellään samassa pikkulaatikossa. Sitten onkin vuorossa "sammuminen" jolloin yritetään polttaa sänkyä tuapkalla ja kaadetaan siihen viinaa, että olisi sängynvaihto paikallaan ettei paljastuisi mitä siihen on sulatettu. Kun taktiikka on se, että joku tappamistapa jota ei tiedetä eikä saada selvyyttä. Ja usein nämä kaikki myös kuvataan jos on vaikka hengenvaarallisessa tilanteessa. Kuten esim. Luumäen mökillä olin surffaamassa ja meinasin hukkua niin apua ei tultu antamaan vaan kiusattiin päälle että menisin shokkiin enemmän ja videokamera pyöri kokoajan. Samoin nämä "pettämiset" ovat aivan sairasta väittelyä kun tullaan kertomaan, että on isketty ravintolasta joku todella isokokoinen nainen jolle on isketty nyrkki pilluun ja joka on muka sanonut, että ihanaa ja täsät on kuulema dokumenttia jonka voidaan tulkita tarkoittavan sitä, että jos on dokumenttia ja muistoa niin varmaan yksi kadonnut lisää..

        Kävin kyllä yrittämässä karhuta, mutta en onnistunut ja kun pyysin edes jotain tavaraa niin sain sellaista jota minulta oli taas joskus jossain vaiheessa takavarikoitu ja otettu panttivangiksi. Got it....

        Käytettiinkö Luumäen mökkiä huumetynnytitodisteiden kokoamisessa vai pedofiliatuomioiden rakentamiseen?


      • kumpaankin
        12345654321 kirjoitti:

        Käytettiinkö Luumäen mökkiä huumetynnytitodisteiden kokoamisessa vai pedofiliatuomioiden rakentamiseen?

        Joo, käytettiin.


    • eix vaan?

      Hajoita ja hallitse, eix vaan?

    • no huh huh

      Mene hoitoon, sekopää.

      • lunasta se lääkitys

        Epäilemättä itä -keskuksen anarkisti, jutut samaa luokkaa.


      • "Stadikan kundi".

        Herra Aarniollahan se on ruvennutkin jo loppumaan se"hoito".
        Vaimonsa näytti viime yönä kaupungilla viihtyvän jonkun toisen vapaamuurarin sylissä.


    • Lämmittäjä

      Kaikella rakkaudella Jarska ei voi olla syyllinen, koska mä lämmitin saunan:(

      • "Saalistaja"

        Tapasin Lucianpäivän aattoyönä "Raatikaisen saunottajia".Haluan vain omani pois.Jättäkää siksi minut rauhaan,niin minäkin jätän teidät.Ellei toimi niin sitten peli jatkuu ja se kovenee.
        Pitänee vissiin taas ryhtyä "karhunpyyntiin"


      • Wish Good Luck
        "Saalistaja" kirjoitti:

        Tapasin Lucianpäivän aattoyönä "Raatikaisen saunottajia".Haluan vain omani pois.Jättäkää siksi minut rauhaan,niin minäkin jätän teidät.Ellei toimi niin sitten peli jatkuu ja se kovenee.
        Pitänee vissiin taas ryhtyä "karhunpyyntiin"

        yrritys hyvä kymmenen... better Luck next time...


      • aurinkolasi
        "Saalistaja" kirjoitti:

        Tapasin Lucianpäivän aattoyönä "Raatikaisen saunottajia".Haluan vain omani pois.Jättäkää siksi minut rauhaan,niin minäkin jätän teidät.Ellei toimi niin sitten peli jatkuu ja se kovenee.
        Pitänee vissiin taas ryhtyä "karhunpyyntiin"

        ... rosvopiiri ei osaa pitää turpaansa kiinni ja jo nyt on vinkkejä siitä, että rotat pelaa kovilla panoksilla huumepomoa vastaan... n. 70000 taitaa olla jo "muualta" otettua rahaa kukkapuskiin?

        ...norsunpyynti alkaa kohta! siinä on karhut pieniä ja pyyntisuunta ihan eri.


      • think about it
        aurinkolasi kirjoitti:

        ... rosvopiiri ei osaa pitää turpaansa kiinni ja jo nyt on vinkkejä siitä, että rotat pelaa kovilla panoksilla huumepomoa vastaan... n. 70000 taitaa olla jo "muualta" otettua rahaa kukkapuskiin?

        ...norsunpyynti alkaa kohta! siinä on karhut pieniä ja pyyntisuunta ihan eri.

        niin, olin vastaamassa tähän että try to see what is outward show and what is real... tiedän varmaan parhaiten mitä tehdä... ja niin kun täällä on joku juoruämmä alennettu prospectiksi niin hämpä nyt ilmeisesti tekee kaikkensa että jos pääsisi takaisin ettei tarvitse olla niiden pussikalja keharien kanssa joista tuilanne johtuu ja oikein jakelee liivejä näille ja sotkee pakkaa sen minkä pystyy... miksiköhän hän on pelkkä prospect joka ei edes saa pyrkiä koko joukkoon.. törkeetä. Kenenkään ei tarvitse olla eikä puhua tollaselle tyypille yhtään mitään, kellokoskelle takasin helvetti.

        Ja sitten täällä on nää jotku pedoofiilihuorapen9ikat jotka nyt taas luettuaan saa kiksejäö että kun mä nyt tiedän niin mäki alan tutkimaan ja näin ja oleen samanlainen... vittu vieköön. se kelle asiat ei kuulu niin turpa kiinni, ei tuu mitään helvetti. hiljaa saatana.


      • ole varovainen siel
        "Saalistaja" kirjoitti:

        Tapasin Lucianpäivän aattoyönä "Raatikaisen saunottajia".Haluan vain omani pois.Jättäkää siksi minut rauhaan,niin minäkin jätän teidät.Ellei toimi niin sitten peli jatkuu ja se kovenee.
        Pitänee vissiin taas ryhtyä "karhunpyyntiin"

        karhunlihassa piilee se mikä viimeksikin uhkasi


      • nii-i
        ole varovainen siel kirjoitti:

        karhunlihassa piilee se mikä viimeksikin uhkasi

        tiedetään kyllä, mutta kun ei nää tajua eikä ymmärrä eikä tunne, niin se on ulkopuolisten turha alkaa, kun se on vaarallista...


      • papaNOITA
        aurinkolasi kirjoitti:

        ... rosvopiiri ei osaa pitää turpaansa kiinni ja jo nyt on vinkkejä siitä, että rotat pelaa kovilla panoksilla huumepomoa vastaan... n. 70000 taitaa olla jo "muualta" otettua rahaa kukkapuskiin?

        ...norsunpyynti alkaa kohta! siinä on karhut pieniä ja pyyntisuunta ihan eri.

        Mielenkiintoista, aurinkolasit."Rosvolauma ei osaa pitää turpaansa kiinni..."^
        "Rotat pelaa kovilla panoksilla huumepomoa vastaan"^
        "Noin 70000 taitaa jo olla "muualta" otettua rahaa kukkapuskiin"^

        Mutta tuo norsu jäi nyt kaatamatta ja vasikka-aitaukseen tunki poroja joilta tuli vain viattomia papanoita.


    • sairas suomi

      Minä kyllä sanon tähän näihin "itsetutkiskeluihin" että joku raja sentään. kenellekään ei tulla huutelemaan tai seiskoskelemaan ikkunoiden alle tai jopa ulkoiluttamaan kissaa ja harjaamaan sitä toisen ikkunoiden alla toisten yksityisalueilla. Se on ihan sama juttu kun mitä tahansa uutisissa, esim. tämä murhattu Eerika, niin eikös vaan uteliaat toitota ja kysele netissä, että mihin hän on haudattu että saisi tietää sukunimen ja tonkia toisten yksityisasioita ja taas toitottaa lisää netissä aiheuttaen lisää tuskaa omaisille ja itse asianosasille. Todella sairasta.

    • Alpokurkinen

      Tästä tarinoinnista ei ota pirukaa selvää, perus suomi24 sekoilua, oletteko syöneet sieniä? Vai asutteko vain maalla?

    • tasaneionnenlahjat

      Syytön olisi julkisuudessa puhunut toisin kuin Aarnio on haastatteluissa todennut,sanonut.Ei ole Aarniolla kaikki kunnossa lähelläkään.Läpeensä mätä.Pasilassa on paljon outoja tapahtumia kun tietää ketkä ovat saaneet vuosia vapaasti touhuta laittomia bisneksiä.Poliisit ovat kyllä viihtyneet tämmöisten henkilöitten synttäreillä dokaamassa.Tätä touhua olen sivusta seurannut 25 vuotta.Sama touhu jatkuu.Eräät polttaa toisia ja itse vaurastuu.

    • 12345654321

      Onko aloittaja "Henri Puumalainen"?

      • valkokaulus.rulettaa

        Puumala


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe