Miksi kakkonen ottaa yhteyttä ykköseen?

Ei oikeutta

Ajatteleeko olevansa jotenkin reilu?

Mulle kävi näin, ja se yhteydenpito loppui lyhyeen, en halunnut olla tekemisissä ko. henkilön kanssa. Sen verran ehti syyllistää omalla lapsellaan että sai niskavillat nousemaan. Mun pitäisi nyt ymmärtää koska hänen lapsi. Jotenkin tosi nurinkurista ajattelua, minulla ja miehelläni on lapsia, eikö niitä tule ajatella? :D

Ehkäpä hän ajatteli ettei saa pidettyä miestä ilman lapsella kiristämistä. Huonostihan tälle kakkoselle kävi mutta edelleen jaksan ihmetellä tuota käytöstä.

30

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei hyvä

      Onko miehesi kakkosen lapsen isä? Ilmeisesti, koska miksi olis muuten kiristänyt lapsella?
      Epätoivoinen nainen ehkä? Syyt laittaisin kuitenkin miehesi niskoille koska salasuhteeseen lähti ja näin ollen petti sinut eikä ajatellut lapsianne.

    • Catareena

      Itse en ikinä käyttäisi lasta välikappaleena, mutta salarakkaana olosta on kokemusta. Alkoi kyllästyttää miehen lupailut ja saamattomuus niin marssin vaimon luo ja kerroin suoraan asioiden tilan. Mielestäni oli reilua, että pelin säännöt tulivat kaikille selväksi. Heille tuli ero ja sain miehen kokonaan itselleni. Olemme nyt onnellisia

      • se sama

        ja tämä on provo


      • kaikkeakanssa1

        catareena, oletko mun exmiehen ykköstynyt kakkonen. Hän toimi juuri noin. Kertoi epäilyistään kuinka silloinen mieheni onkin narsisti.Hän ressu nyt sitten (entisen) narsitin kumppanina paransi tämän.


      • ilmainenvitsi

        Niinkö tosiaan luulét?


    • Ei oikeutta

      Ei ole siis tuon lapsen isä, lapsi jo melko iso. Mutta koska oli tavannut miehen niin siksi halusi sillä kiristää.

      En missään nimessä puolusta miestä tässä asiassa, teki todella törkeästi. Mutta nyt lähinnä pohdin tuon naisen vaikuttimia. Luuliko hän että hyötyy jotenkin tuosta? Minä en ikinä sekottaisi lapsia aikuisten välisiin juttuihin. Noloa etten sanoisi.

    • Ei oikeutta

      Ja siis asia on jo mennyttä mutta niinkuin aina tämän aihepiirin asiat jäävät mietityttämään pitkäksi aikaa.

    • siisnäintänne

      Vallankäyttöä ja alistamista. Jossain määrin myös epätoivoa. Tarkoitus on tietekin raivata vaimo pois tieltä. Jotkut onnistuvatkin. Joku haluaa myös kertoa, että mies rakastaa häntä (oman ******* itsekkyyden ja hirvittävän julmuuden huippu. Osa käyttää miehen/tilanteen manipulointiin.

    • monenlaisia

      Eivät kaikki ihmiset ole syyllistäviä jne. Sulle sattui hyvin ikävä kakkonen kohdalle.

      • eräsex

        siisnäintänne: onko tapauksestasi pitkä aika kun en ole lukenut sitä aikasemmin.


    • halusitko tietää?

      Etkö olisi halunnut tietää miehesi pettävän sinua?

    • Oikeutta kakkoseen

      Ottaisin myös yhteyttä ja kertoisin pettämisestä.
      Sun asiahan se on...

    • Ei oikeutta

      Siis tämä (llyhyt) suhde oli minulla jo hyvin tiedossa ja mies jo ehti sitä katua. Kakkonen sitten päätti ottaa "valttikorttinsa" eli lapsensa ja sillä koittaa saada MINULLE huonoa omaatuntoa kun en ajattele ollenkaan hänen lastaan.

      Siis aivan käsittämättömän nurinkurista ajattelua. Ei millään meinaa mennä jakeluun mitä hän kuvitteli tuolla saavuttavansa. Tai millä logiikalla hän ajatteli että minä toimisin tuon jälkeen? Voivottelisin ja pyytäisin miestä menemään tuon kakkosen luokse kun kerta se lapsi, ei meidän lapsilla niin väliä, mutta hänen lapsi. Voi luoja...

      • Ei oikeutta

        Siis oli minulla tiedossa ja kakkonen tiesi että tiedän. Halusiko suolaa haavoihin vai kiristää, sitä en tiedä.


      • Tyhmyys tiivistyy
        Ei oikeutta kirjoitti:

        Siis oli minulla tiedossa ja kakkonen tiesi että tiedän. Halusiko suolaa haavoihin vai kiristää, sitä en tiedä.

        Tuo kertoo kakkosen ajatusmaailmasta! Hän tutustutti oman lapsensa varattuun mieheen joka on jo törkeyden huippu ja nyt vielä tyhmyydessään vetosi sinuun jotta saisi edes vähän myötätuntoa.
        Voi lapsi raukka! Monesko isäehdokas mahtoikaan olla menossa?
        Kyllä varatullakin pitäisi olla munaa olla tapaamatta kakkosen lapsia!


      • tyhmät aikuiset
        Tyhmyys tiivistyy kirjoitti:

        Tuo kertoo kakkosen ajatusmaailmasta! Hän tutustutti oman lapsensa varattuun mieheen joka on jo törkeyden huippu ja nyt vielä tyhmyydessään vetosi sinuun jotta saisi edes vähän myötätuntoa.
        Voi lapsi raukka! Monesko isäehdokas mahtoikaan olla menossa?
        Kyllä varatullakin pitäisi olla munaa olla tapaamatta kakkosen lapsia!

        Siinä on kyllä kaksi puupäätä tavanneet. Tyhmä pitää olla, jos varattuun lapsensa tutustuttaa. Vielä tyhmempi taitaa olla se, joka varattuna haluaa tutustua lapseen. Mielenkiintoista olisi tietää, mitä mieltä ap:n mies oli asiasta? Varmasti on ihan vapaaehtoisesti lapseen tutustunut.

        Kumpikaan heistä ei ole ajatellut lapsen tunteita. Hän on kiintynyt mieheen ja nyt on äiti hädässä, kuinka selittää lapselle, ettei mies enää tule käymään. Voi tyhmät aikuiset! Ja taas epäilyttää, mitä mies on kiihkoissaan toiselle luvannut... Tulikohan päästettyä suustaan hekuman hetkellä sanoja, jotka oli valhetta? Oksettava ukko.


      • mitä mies tuumi?
        Ei oikeutta kirjoitti:

        Siis oli minulla tiedossa ja kakkonen tiesi että tiedän. Halusiko suolaa haavoihin vai kiristää, sitä en tiedä.

        Mitä mieltä miehesi on asiasta? Vai etkö uskaltanut edes kysyä häneltä?


    • Ei oikeutta

      Mieheni näki lasta kaksi kertaa, on hämillään tästä asiasta. Ei osannut edes ajatella että lapsi voisi asiasta jotenkin kärsiä, ei ollut tullut mieleen. Typerää mutta näin se asia on.

      Kyllä, puupäitä ovat, nätisti sanottuna :D

      • Kirkas Otsa

        No mutta haluatko jostain syystä jatkaa miehesi kanssa? Hän on varsinainen lurjus.

        Tuskin loppuu pettämiset tähän. On niin nähty.

        Jos naiset heittäisivät pettävät miehet ulos, heistä tulisi hieman varovaisempia, uskollisempia ja siitä hyötyisivät kaikki naiset.


      • Pilluneste
        Kirkas Otsa kirjoitti:

        No mutta haluatko jostain syystä jatkaa miehesi kanssa? Hän on varsinainen lurjus.

        Tuskin loppuu pettämiset tähän. On niin nähty.

        Jos naiset heittäisivät pettävät miehet ulos, heistä tulisi hieman varovaisempia, uskollisempia ja siitä hyötyisivät kaikki naiset.

        Joo. Sinun liukas pillu käy ees sun taas. Kirkasta himon kiimalimaa?


    • Lapsen isä!

      Ap, teit niin oikein, kun päätit yhteydenpidon, toivottavasti miehesikin. Nämä kakkoset (miehet tai naiset) eivät ehkä ole yksinhuoltajia, vaan eronneita yhteishuoltajia ja salaavat toiselta huoltajalta sen, että tuovat lapsensa elämään varatun tai useitakin.

      Itse tein raskaassa elämäntilanteessa päätöksen, että ilmoitin lapsen toiselle huoltajalle, kun mukana oli asioita, jotka olisivat olleet lastensuojeluasia. Sitä pitää pohtia vakavasti, paras jättää tekemättä jos syytä ei ole! On siis hyvä tietää, että lapsen isä on hyvä mies ja hyvä huoltaja ensin.

      Terveisin vain pettäjäisille ja äideille. Kun ero tulee, onko sitten kiva, kun oman lapsen kodissa vierailee pokkana toisia, yhä varattuja, puhelemassa ja tekemässä sitä samaa mitä itse touhuilee juuri nyt.

    • tositarinaa.

      Aloittaja on sekaisin! Ei kukaan voi olla noin pimeä, että syyttää jotain ulkopuolista siitä, ettei oman miehen housut pysy jalassa.

      Potkaise retale-valehtelija-miehesi niin pitkälle kuin pippuri kasvaa ja aloita uusi elämä ilman valehtelijaa! Ryhdistäydy!

    • Tassha

      o/t mutta menköön..ex-mieheni nykyään ykköstynyt kakkonen soitti aamulla hädissään.. Pitäisi saada heidän lapset jonnekin viikonlopuksi. Että voivatko tulla meille hoitoon siksi aikaa kun isi ja äiti lähtee viettämään romanttista kylpyläviikonloppua. Olin niin hölmistynyt pyynnöstä että lupasin palata asiaan.. Suorastaan ihailtavaa itsekeskeisyyttä.

      • 3689

        :D :D :D ei moro!


    • Pettäjät kiinni

      Aivan sama kunhan vaan joku käräyttää nämä äijät joka vatkaa joka kulhoa vaimon selän takana. Mie en ainakaan halua elää pettäjän kanssa vaikka olisi kymmenen lasta. Häpeisin joka paikassa jos äijäni olisi pukki. Nauran näille ykkösille jotka ei edes usko miehen pettävän vaikka heille soitetaan ja kerrotaan suoraan asiasta.

      • Panetteluako?

        Mistä tiedät sen, että vaimot eivät usko? (tätä väitöstä ihmettelen tällä palstalla)
        Oletko itse siellä vaimon nahkoissa?


      • se se on

        Älä sinä naura ;) ei ne ajattele kuten sinä koska heidän miehet on pakotettu suhteeseen. Miehillä ei ole omia aivoja eikä omaa tahtoa heidät on talutettu vieraaseen petiin.


      • itse tunnustanut
        se se on kirjoitti:

        Älä sinä naura ;) ei ne ajattele kuten sinä koska heidän miehet on pakotettu suhteeseen. Miehillä ei ole omia aivoja eikä omaa tahtoa heidät on talutettu vieraaseen petiin.

        se se on; no sekin on nähty ja kuultu tuolla toisessa ketjussakin kehuu joku kakkonen kuinka hän ottaa sen minkä haluaa.


      • Pettäjät kiinni

        En ole vaimo.


      • zcz<xvzsbvf

        Hei, mitä väliä vaikka käräyttää? Sitten soittelevat, et hei voitko sä pitää meidän yhteisistä lapsista pliis huolta kun meil on romanntinen parisuhteen parantamisviikonloppu täs niinku työn alla. Hei pliiisssssss. Pillukaan ei oo märkä, kun on tätää tressiii hei. Ymmärrätsää eiks vaa ihanaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe