Nettimiesten ja livemiesten ero

kyllästyny deittaan

Sori, en yleensä halua arvostella ihmisiä, mutta nyt täytyy kertoa mikä on tavallisen elämän ja nettimiehen ero.

Tapasin netissä miehen, jonkalaista en koskaan olisi tavannut muuten treffailumielessä. Nähtiin muutamia kertoja, mutta sitten oli pakko sanoa ettei jutusta tule mitään. Nähtiin kaverinakin sen jälkeen myös pari kertaa.

Mies kertoi minulle kuinka pitää minua kivana ja olen kuulemmma ihan söpö. Tuli sellainen olo, että mies haluaa nähdä minua paremman puutteessa, että ulkonäköni kelpaa juuri ja juuri.
Tuli sellainen tunne, että mies yrittää takertua minuun ihan söpöön, koska ei ne paremman näköiset kivat naiset lähteneet treffeille hänen kanssaan, joten tyytyi ihan söpöön minuun.

Tyyppi oli hieman tätä laihempi, mutta ulkonäöllisesti tämänlainen:
http://www.springchickensrevenge.com/blog/wp-content/uploads/2012/01/Fat-and-Smoking-263x300.jpg

Live elämässä minusta kiinnostunut mies, jonka kanssa olen seurustelut on saattanut olla suuntaa antavasti tämän näköinen:
http://i104.photobucket.com/albums/m173/DIX0914/drewfuller.jpg

En kaipaa kehuja miehiltä, mutta kun joku nettimies keksimällä keksii jonkun todella laimean kehun, niin tulee mieleen, että olisi voinut jättää senkin sanomatta.
Mukava tietysti kuulla olevansa kiva, mutta "ihan söpö" kuulostaa todella väkinäiseltä kehulta, joka sanotaan kun ei voi sanoa muuta.
Netissä miehet tuntuvat muutenkin shoppailevan itselleen naisia, joidenka kanssa heillä ei tavallisesti olisi mitään yhteistä.

Mitä joku itsestään huolehtimaton lihava pizzaa ja kaljaa ryystävä mies ajattelee, kun lähestyy netissä hoikkaa, urheilullista terveellistä elämää viettävää naista?
Nettideitti alkaa kyllästyttää todella nopeasti, koska yhteydenotot ovat suurilta osin aivan epäsopivilta miehiltä.

31

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diipadaapa....

      Yhden nettimiehen ja yhden "livemiehen" perusteella määrittelet koko nettideittailun ja livedeittailun eron? Ok...

      Muutenkin ihmisten lokerointi "nettimiehiin" ja "livemiehiin" on ehkä lapsellisinta ikinä. Deittailutavasta riippumatta kaikki ovat tasan samaa lihaa ja verta erilaisine ilmestyksineen. Vai kuvitteleletko että kaikki paikallisissa räkälöissä seuraa etsivät ovat jotain siloposkipoikia ja nettideittailijat rumia läskikasoja? :DD

      Ja eiköhän tapaamasi nettimies ole vain ollut rehellinen sanoessaan "ihan söpöksi". Sehän vain tarkoittaa sitä, ettei ulkonäkösi riitä parempaan kuin "ihan söpöön". Se on varmasti monelle naiselle kova paikka... Saatahan olla susirumakin ja nettimies ei vaan ole halunnut loukata.

      • 5+5+5

        Mutta kun se ON noin. Itse olin vuoden nettissä ja lopetin siihen. Miehet oikeasti eivät tajua mitään mistään, kuin karkkikaupassa valitsevat valokuvan ja sitten suuttuvat kun et halua vastata 30v vanhemmalle isoisälle, 5v nuoremmalle lapsukaiselle, varatulle ukkomiehelle, työttömälle likaiselle lusmulle, ja mitä näitä on... Nettideitti on vain raaka lihakauppa panoja varten, ei muuta. Elämän miestä etsittävä jossain muualla.


      • mies kaks ysi
        5+5+5 kirjoitti:

        Mutta kun se ON noin. Itse olin vuoden nettissä ja lopetin siihen. Miehet oikeasti eivät tajua mitään mistään, kuin karkkikaupassa valitsevat valokuvan ja sitten suuttuvat kun et halua vastata 30v vanhemmalle isoisälle, 5v nuoremmalle lapsukaiselle, varatulle ukkomiehelle, työttömälle likaiselle lusmulle, ja mitä näitä on... Nettideitti on vain raaka lihakauppa panoja varten, ei muuta. Elämän miestä etsittävä jossain muualla.

        Aloitus on selkeä provo.. mitenkä niin? No, jos nainen kokisi olevansa noin korkeantasonnainen, ei se katsoisi, puhumattakaan lähtisi treffeille noin lihavan tai edes pyöreän miehen kanssa.


      • kyllästyny deittaan

        Minä en puhunut mitään siloposkista tai rumista läskikasoista. Sinä puhuit. Itsestään huolehtimaton ei ole synonyymi rumalle.

        Tapaamani nettimies oli varmasti ihan rehellinen sanoessaan minun olevan "ihan söpö". Ei ollut ollenkaan kova paikka minulle. Tuntui lähinnä säälittävältä ajatella, että miksi pitää keksimällä keksiä joku kehu. Voi sen jättää sanomattakin.
        Kauneus on katsojan silmissä ja älykkyys korvien välissä. Saatan tosiaan olla susirumakin.

        Vaikka kirjoitin yhdestä tapauksesta, kyseessä on yli 10 naisen keskusteluiden perusteella ennemmin sääntö, kuin poikkeus. Olkoot lapsellisinta ikinä, mutta useamman naisen useamman vuoden kokemuksen pohjalta sanottuna live ja nettimiehissä on useimmiten, olkoon se sitten 55/45 suhteessa tai 90/10 suhteessa, suuri ero.


      • lue vaikka uuestaan
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Aloitus on selkeä provo.. mitenkä niin? No, jos nainen kokisi olevansa noin korkeantasonnainen, ei se katsoisi, puhumattakaan lähtisi treffeille noin lihavan tai edes pyöreän miehen kanssa.

        Saanen kysyä missä aloittaja kirjoittaa omasta korkeatasoisuudestaan?


      • 5+5+5
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Aloitus on selkeä provo.. mitenkä niin? No, jos nainen kokisi olevansa noin korkeantasonnainen, ei se katsoisi, puhumattakaan lähtisi treffeille noin lihavan tai edes pyöreän miehen kanssa.

        Sekin totta, mutta uskoni on ajat sitten mennyt nettideittailuun. Kriteerit kriteerien perään, nirsoilua, törkeyksiä, pettäjiä, panomiehiä... Liian kaupallista touhua.

        Joskus treffailin jopa kuva näkemättä ettei tulisi sellaista oloa että valitsen jonkun ulkonäön perusteella. Mutta kun tulet paikan päälle ja toinen osapuoli on sitten juuri se ulkonäön perässä oleva, hirveät vaatimukset ja valittamiset naisista... niin, voi jeesus. Vain parisen kertaa treffit onnistui ja oli todella rento muktva olla miehen seurassa, siinäkin sitten tokalla treffeillä aletaan joko runkuttaa pillun perässä tai käy ilmi että mies on varattu pienen vauvan isä.


      • 5+19
        lue vaikka uuestaan kirjoitti:

        Saanen kysyä missä aloittaja kirjoittaa omasta korkeatasoisuudestaan?

        "Mitä joku itsestään huolehtimaton lihava pizzaa ja kaljaa ryystävä mies ajattelee, kun lähestyy netissä hoikkaa, urheilullista terveellistä elämää viettävää naista?
        Nettideitti alkaa kyllästyttää todella nopeasti, koska yhteydenotot ovat suurilta osin aivan epäsopivilta miehiltä."

        Vaikka siinä.


      • diipadaapa....
        kyllästyny deittaan kirjoitti:

        Minä en puhunut mitään siloposkista tai rumista läskikasoista. Sinä puhuit. Itsestään huolehtimaton ei ole synonyymi rumalle.

        Tapaamani nettimies oli varmasti ihan rehellinen sanoessaan minun olevan "ihan söpö". Ei ollut ollenkaan kova paikka minulle. Tuntui lähinnä säälittävältä ajatella, että miksi pitää keksimällä keksiä joku kehu. Voi sen jättää sanomattakin.
        Kauneus on katsojan silmissä ja älykkyys korvien välissä. Saatan tosiaan olla susirumakin.

        Vaikka kirjoitin yhdestä tapauksesta, kyseessä on yli 10 naisen keskusteluiden perusteella ennemmin sääntö, kuin poikkeus. Olkoot lapsellisinta ikinä, mutta useamman naisen useamman vuoden kokemuksen pohjalta sanottuna live ja nettimiehissä on useimmiten, olkoon se sitten 55/45 suhteessa tai 90/10 suhteessa, suuri ero.

        Lässytilää ja cry me a river. Laitoit kuvan siloposkipojasta ja läskikasasta, joten kyllä puhuit. Sävyhän tuossa vuodatuksessasi on ihan selvä joten turha parkua kun maito on jo maassa.

        "Ei ollut ollenkaan kova paikka minulle".

        Näkyy olevan kun se tuntuu niin vahvasti olevan esillä postauksissasi. Jos se kerran keksityltä kehulta tuntuu, sehän vaan kertoo että omaat varsin huonon itsetunnon. Se taas kielii lähes poikkeuksetta huonosta ulkonäöstä. Ihan peruspsykologiaa.

        "kyseessä on yli 10 naisen keskusteluiden perusteella ennemmin sääntö, kuin poikkeus"

        :DD Ettäkö oikein kymmenen naisen??! Ohhoh. Siinähän on sitten valtaosa kaikista deittaajista! Ja naisethan eivät pura täällä katkeruuttaan ja väritä "kokemuksiaan" itselleen edulliseen suuntaa uskotellakseen deittien lopputuloksen olleen jotain ihan muuta kuin mitä se todellisuudessa oli, ei ei...


      • ryppis
        5+5+5 kirjoitti:

        Mutta kun se ON noin. Itse olin vuoden nettissä ja lopetin siihen. Miehet oikeasti eivät tajua mitään mistään, kuin karkkikaupassa valitsevat valokuvan ja sitten suuttuvat kun et halua vastata 30v vanhemmalle isoisälle, 5v nuoremmalle lapsukaiselle, varatulle ukkomiehelle, työttömälle likaiselle lusmulle, ja mitä näitä on... Nettideitti on vain raaka lihakauppa panoja varten, ei muuta. Elämän miestä etsittävä jossain muualla.

        Miten kirjoitit tuon viestin, jos et ole enää netissä?


      • Hyvinkin mahdollista
        diipadaapa.... kirjoitti:

        Lässytilää ja cry me a river. Laitoit kuvan siloposkipojasta ja läskikasasta, joten kyllä puhuit. Sävyhän tuossa vuodatuksessasi on ihan selvä joten turha parkua kun maito on jo maassa.

        "Ei ollut ollenkaan kova paikka minulle".

        Näkyy olevan kun se tuntuu niin vahvasti olevan esillä postauksissasi. Jos se kerran keksityltä kehulta tuntuu, sehän vaan kertoo että omaat varsin huonon itsetunnon. Se taas kielii lähes poikkeuksetta huonosta ulkonäöstä. Ihan peruspsykologiaa.

        "kyseessä on yli 10 naisen keskusteluiden perusteella ennemmin sääntö, kuin poikkeus"

        :DD Ettäkö oikein kymmenen naisen??! Ohhoh. Siinähän on sitten valtaosa kaikista deittaajista! Ja naisethan eivät pura täällä katkeruuttaan ja väritä "kokemuksiaan" itselleen edulliseen suuntaa uskotellakseen deittien lopputuloksen olleen jotain ihan muuta kuin mitä se todellisuudessa oli, ei ei...

        Kyllä kauniillakin ihmisellä voi olla huono itsetunto. Onhan niitä monia rumiakin ihmisiä jotka taas ovat todella itsevarmoja.


      • lue vaikka uuestaan
        5+19 kirjoitti:

        "Mitä joku itsestään huolehtimaton lihava pizzaa ja kaljaa ryystävä mies ajattelee, kun lähestyy netissä hoikkaa, urheilullista terveellistä elämää viettävää naista?
        Nettideitti alkaa kyllästyttää todella nopeasti, koska yhteydenotot ovat suurilta osin aivan epäsopivilta miehiltä."

        Vaikka siinä.

        Eli tuo on sinun määritelmäsi korkeatasoisuudesta.
        Minun mielestä kyse on erilaisuudesta. Lihavuus on valinta, samoin kuin urheilullisuuskin.


      • 18+11
        lue vaikka uuestaan kirjoitti:

        Eli tuo on sinun määritelmäsi korkeatasoisuudesta.
        Minun mielestä kyse on erilaisuudesta. Lihavuus on valinta, samoin kuin urheilullisuuskin.

        Et usko itsekään sanojasi. Kyllä tuo oli aivan selvää oman paremmuuden korostusta miehiin verrattuna.


      • oikeassa olet
        18+11 kirjoitti:

        Et usko itsekään sanojasi. Kyllä tuo oli aivan selvää oman paremmuuden korostusta miehiin verrattuna.

        Puhumattakaan kuvalinkkien suorasta tasovertailusta ja epäsuorasti antoi ymmärtää, että haluaa/ansaitsee mallimiehen.

        Aloitus on kyllä aika selvä provo...


    • IkisinkkuDeittaaja

      No arvaa millaiset syöttösika naiset lähestyvät miehiä nettideiteillä joten joka kuuseen kurkoittaa se katajaan kapsahtaa eli älä vaan laita tuota kropan rumuutta miesten piikkiin jotka lähestyvät naisia. Yleisemmät lähestyvät naiset ovat joko totaalisen pyöreitä tai sairaalloisen ylipainoisia jotka eivät todellakaan kelpaa kenellekään vaan lähestyvät jos edes joltain saisi. Jos kyseiset naiset olisivat treenattuja ja kauniita eivät he lähestyisi alkuunkaan niitä miehiä joita nyt tavoittelevat epätoivoissaan. Onhan se kumma jos profiilia lähestyy ainoastaan lihavat eikä ainoakaan normaali painoinen nainen. Kertoo heti että minuun miehenä vaan tyydytään. Jos minä oikeasti kiinnostaisin niin tottakai ne hoikat ja sporttisetkin tekisivät yhtälailla avauksia joten suosiolla skippaan nämä palstan syöttösiat. Anteeksi vaan mutta jos naistenkin tavoite on pelkkä pinnallisuus niin tottakai sama oikeus on minullakin. Tai tällä palstalla tuokin lause käännetään feministi piireissä varmasti miesten niskoille mutta menköön sitten.

      • ääliöt

        Ja yhdys sanat näköjään vaikeita, joten kannattaa keskittyä jatkossakin niihin amispissiksiin, niin olette samalla sivistystasolla...


      • 69+69
        ääliöt kirjoitti:

        Ja yhdys sanat näköjään vaikeita, joten kannattaa keskittyä jatkossakin niihin amispissiksiin, niin olette samalla sivistystasolla...

        Kun ei muuta vastaväitettä keksitä, niin iänikuinen kielioppi marina alkaa sitten. Olette te naurettavia ja samalla täysiä idiootteja. Nimimerkille ääliö "yhdys sanat"


      • kertoo sivistyksestä
        69+69 kirjoitti:

        Kun ei muuta vastaväitettä keksitä, niin iänikuinen kielioppi marina alkaa sitten. Olette te naurettavia ja samalla täysiä idiootteja. Nimimerkille ääliö "yhdys sanat"

        Vain idiootti pitää yhdyssanavirheitä vähäpätöisenä asiana.


      • 12plus4

        Niin paljon valmiita olettamuksia sinulla. Pystyn keksimään oikeastaan kaikkiin olettamuksiisi tuossa tekstissäsi vastaolettamuksen, joka sekin voisi olla totta ihan samalla lailla.

        Voisiko tuossa olla jotain syytä miksi olet ikisinkkudeittaaja?

        Tämäkin oli oletus.


    • Pulleaprinsessa

      Noo jos ap on itse niin ihku, niin kumma että silti pitää etsiä netistä noita pizzaa ja kaljaa ryystäviä miehiä. Tai ehkä se on vain niin että kalja- ja pizzamiehet on sulle sopivaa tasoa.

      Kyllä hyvät naiset livenä napataan alta aikayksikön.

    • 12+7

      "Ihan söpö" on positiivinen ilmaus. Itsetunnossa on vikaa, jos sekin pitää kääntää moitteeksi. Onko äiti sanonut ap:ta maailman kauneimmaksi, ja nyt itkettää kun todellisuus onkin arkisempaa?

      • gtefwhbjkqnml-lfJR

        Onko sulla luetunymmärtämisessä vikaa idiootti?


      • 10+5
        gtefwhbjkqnml-lfJR kirjoitti:

        Onko sulla luetunymmärtämisessä vikaa idiootti?

        Miten niin? Ap valitti, että häntä oli sanottu "ihan söpöksi" ja "Tuli sellainen olo, että mies haluaa nähdä minua paremman puutteessa, että ulkonäköni kelpaa juuri ja juuri". Ts. ap ei pitänyt ilmausta oikeana kehuna vaan pikemminkin loukkaantui siitä.


    • vakkelis

      Onpa hyvä kuulla että jollakulla toisellakin on ongelmia löytää, sitä niin kauan ja hartaasti odotettua omaa rakasta.
      Ja ettei se ole ainoastaan vain rumien ja läskien ongelma vaan sporttiset sexy ihmisetkin joutuu hiukan näkemään vaivaa jos meinaa tälläisen tuntemattoman suuruuden löytää

      • tiivistetysti sanoen

        Miehille kumppanin löytäminen on vaikeaa, koska naiset ovat nirsoja. Naisille kumppanin löytäminen on vaikeaa, koska heille ei kelpaa kukaan.


    • reilu peli

      Joo voin todeta samaa. Liikunnalliset sopusuhtaiset ja alkottomat miehet osoittautuneet lihaviksi alkoholisteiksi ja monta naista yhtäaikaa kierroksessa pitäviksi lisäksi haisivat hielle ja hampaat pesemättä seksi ainut mitä halusivat. En sano moni lihava nainen laittaa kuvan jossa nuorena ja laihana ja sitten osoittautuvatkin lihaviksi pullukoiksi ehkä siksi et haluavat et yksi edes suostuisi tapaamaan.Olkaa rehellisiä ja kun sovitte tapaamisesta se tarkoittaa todellakin et tapaatte ja juttelette kasvotusten ei sitä et teidät heti kutsuttaisiin kyläilemään tai et seksiä heti aletaan harrastoon.Ensin tapaillaan ja katsotaan seksi tulee vasta myöhemmin kuvioihin mikäli sovitte yhteen Jos haette pelkkää seksi seuraa laittakaa se ilmoitukseenne niin ei tarvi turhaan sopia tapaamisia.

    • 1111

      Mitäs saatanaa? Eikö ruma mies saa enää kehuakkaan naista? Tai no niin... Todennäköisesti Jonkun kuspäisen provoajamiehen näppäimistöstähän tämäkin lanka taas lähti...

    • ohi on nyt

      Eiköhän kuulkaas lopeteta kaikki tämä typerä nettideittailu ja keskitytä ihan vaan reilusti seuran hakemiseen sieltä live-elämästä. Päästään kaikki helpommalla ja pienemmällä stressillä.

    • livemies

      Mitäs nettinaiselle kuuluu nykyään?

    • Söpöliini.... <3

      Minua kehui eräs mies ihanan söpöksi ja minusta se oli aivan sopiva ilmaisu itsestäni, koska olen pienikokoinen ja minulla on suloiset kasvot.... Ja siitä alkoi maailman ihanin seksisuhde.... Eli en todellakaan loukkaantunut.... Olisihan se aika mautonta, jos mies olisi kirjoittanu, että vau mikä rotuyksilö missi olen, kun olen kuitenkin ihan tavallinen nainen, mutta suloinen ja sievä.....

    • b-luokkalainen

      Sori,,en minäkään halua arvostella mutta deittipalstat ovat vain niitä varten jotka haluavat saada seuraa kotisohvalta ilmaiseksi näkemättä muuta vaivaa kuin klikkailemaalla profiileja ja tekemällä itsestään parempia kuin ovatkaan.
      Todellisuudessa näillä palstoilla viihtyvät vain b-luokkaan kuuluvat ihmiset.
      a-luokkaan kuuluvat tapaavat toisiaan ihan muissa ympyröissä.

    • Jämäpaloja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe