Pysäköinnistä

Audio

Lähes aina kun näkee törkeästi pysäköidyn auton, on se lähes poikkeuksetta Audi.
Te jotka kyseisen automerkin omistatte, kertokaa nyt mikä ihme vaivaa? Onko vaikea ajaa ruutuun? Eikö ego mahdu yhteen ruutuun?

Olen haaveillut itse Audista, mutta en taida uskaltaa, jos se tekee mulkuksi.

35

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on tyyppivika.

    • syrjäytynyt?

      Olet jo mulkkuRölli jolle Audi on vain suuri haave ja siksi kielteinen asenne merkkiä kohtaan.

      • autisti

        Kenen haave ny joku audi on.....hitsit mä nauran.....volkkari se on vaik mitä tekis....


      • audi ja Wv
        autisti kirjoitti:

        Kenen haave ny joku audi on.....hitsit mä nauran.....volkkari se on vaik mitä tekis....

        Miksi sitten audia haukutaan - tai sen kuljettajaa. "utismista" tiedän senverran että tityt rutiinit on tärkeitä - sinulle 24palstat


    • RS4 R8

      Etsi kuule netistä yksikin kuva jossa on väärin pysäköity Audi. Ei löydy ensimmäistäkään. Ne on kaikki riiskupit ja muut köyhälistön autot jotka pysäköidään väärin ja sossu maksaa sakot.

      • Audimimmi
        Audio kirjoitti:

        http://gamevip.com/2010/05/the-real-world-record-for-parking-like-a-douche/
        https://coffeeandcursewords.wordpress.com/2013/04/11/lets-talk-a-little-bit-about-parking/
        http://moro.aamulehti.fi/2013/01/24/audi-kuskipysakoi-keskelle-suojatieta/
        http://moro.aamulehti.fi/2014/01/03/onko-tassa-ennatys-yksi-auto-nelja-parkkiruutua/

        Riittääkö? Aina Audi, toisena mersu.

        Miten joku jaksaa tietyistä automerkeistä jauhaa kun ei omista kyseistä autoo. Jos ite nään Hondan väärin pysäköity ni arvaa meenkö raportoimaan? En. Nää 3 Saksan merkkiä on oikein vihollisia monelle, ymmärrän. Kestäkää.


      • Toinen mimmi
        Audimimmi kirjoitti:

        Miten joku jaksaa tietyistä automerkeistä jauhaa kun ei omista kyseistä autoo. Jos ite nään Hondan väärin pysäköity ni arvaa meenkö raportoimaan? En. Nää 3 Saksan merkkiä on oikein vihollisia monelle, ymmärrän. Kestäkää.

        Miten joku jaksaa? Kuule esitä toi kysymys premiumkuskeiksi itseään väittäville palstatrolleille. Sopii jokaisen miettiä miten ne jaksaa päivästä toiseen trollata tojopalstalla. Sairasta.

        Ja hei. Audi ja bmw-kuskit on tollasia, kumma ettet oo sitä vielä tajunnut.


      • Audimimmi
        Toinen mimmi kirjoitti:

        Miten joku jaksaa? Kuule esitä toi kysymys premiumkuskeiksi itseään väittäville palstatrolleille. Sopii jokaisen miettiä miten ne jaksaa päivästä toiseen trollata tojopalstalla. Sairasta.

        Ja hei. Audi ja bmw-kuskit on tollasia, kumma ettet oo sitä vielä tajunnut.

        Eikääääää. Kyllä on ongelmat...


      • Toinen mimmi
        Audimimmi kirjoitti:

        Eikääääää. Kyllä on ongelmat...

        Nimenomaan! Kyllä on munattomilla trolleilla ongelmat.


      • Audio
        Audimimmi kirjoitti:

        Miten joku jaksaa tietyistä automerkeistä jauhaa kun ei omista kyseistä autoo. Jos ite nään Hondan väärin pysäköity ni arvaa meenkö raportoimaan? En. Nää 3 Saksan merkkiä on oikein vihollisia monelle, ymmärrän. Kestäkää.

        Kuule se on todella lähes poikkeuksetta Audi, mikä löytyy pysäköitynä miten sattuu. Syyhän ei ole automerkin, todella hyvä auto, vaan niitten mulkkujen joilla on kusta päässä. Ehkä Audin omistaminen lisää kusen määrää eräitten päässä.


      • wv on
        Audimimmi kirjoitti:

        Miten joku jaksaa tietyistä automerkeistä jauhaa kun ei omista kyseistä autoo. Jos ite nään Hondan väärin pysäköity ni arvaa meenkö raportoimaan? En. Nää 3 Saksan merkkiä on oikein vihollisia monelle, ymmärrän. Kestäkää.

        Köyhä keksii iloa tai täytyy keksiä pienistä asioista. Siinä ärsyttää 3 saksalaista joihin varakkaammat ihmiset usein päätyvät. Näin muuten kiian pysähtyneenä aivan omasta tahdostaan tienvarteen tänään .....


    • Audirouva

      kyllä mun A6 ainakin mahtuu mainiosti ruutuun. Usein pienet kotterot on parkkeerattu miten sattuu, esim viivojen päälle. Pienillä kottosilla ajavat usein taitamattomat kuskit, kun eivät osaa ja uskalla isompaa ajokkia ajaa. Usein esim eläkeläiset vaihtavat auton mahdollisimman pieneen, kun ajotaito on vuosien saatossa heikentynyt.

      • Toinen mimmi

        Pienillä autoilla ajaa päin vastoin ne ketkä ei --tarvi-- suurempaa. Tyypillistä audistin mulkvismia sulla havaittavissa. Älä kuvittele että ajaisin isolla autolla kun en tee sillä vitt_uakaan, vaikka olis tilillä 10 miljoonaa. Kyllä ihan miehen isolla autolla tehdään tilaa vaativat reissut. Minä HALUAN pienen ja näppärän auton.


      • Audimimmi
        Toinen mimmi kirjoitti:

        Pienillä autoilla ajaa päin vastoin ne ketkä ei --tarvi-- suurempaa. Tyypillistä audistin mulkvismia sulla havaittavissa. Älä kuvittele että ajaisin isolla autolla kun en tee sillä vitt_uakaan, vaikka olis tilillä 10 miljoonaa. Kyllä ihan miehen isolla autolla tehdään tilaa vaativat reissut. Minä HALUAN pienen ja näppärän auton.

        Pienen auton saa vaikka miten päin ruutuun, ei voi mennä vinoo. Ei ainaka meikäläisellä. Iso Audi pehvan alla, musa täysille ni tuntee olevansa autossa ja menee kepeesti ruutuun kun on pelisilmää;)


      • AudiA6nainen
        Audimimmi kirjoitti:

        Pienen auton saa vaikka miten päin ruutuun, ei voi mennä vinoo. Ei ainaka meikäläisellä. Iso Audi pehvan alla, musa täysille ni tuntee olevansa autossa ja menee kepeesti ruutuun kun on pelisilmää;)

        Juuri näin! Vaatii enemmän taitoa käsitellä isoa autoa kuin pikkukotteroa. Mutta täytyy olla tarkkana ettei parkkeeraa kallista autoa jonkun riisikupin viereen, koska jostain syystä aukovat ovia niin, että varmasta osuu Audin kylkeen. Itse parkkeeraan Audini ainostaan kalliiden autojen viereen.


    • Toinen mimmi

      http://aijaa.com/F5PETP

      Löytyyhän noita väärin pysäköityjä audeja. Tuossa itse kuvaamani kuva viime kesältä.

      • Voi raukkaa

        Paskaa jauhat, et oo kuvannu tota. Oot joku kateellinen äijä peitettynä toinen mimmi.


      • quattro.

        Löytyyhän noita vastaavia kuvia ihan mistä tahansa autosta. Tollanen vanha Audi tuskin herättää mitään kateutta kenessäkään.


      • Voi raukkaa
        quattro. kirjoitti:

        Löytyyhän noita vastaavia kuvia ihan mistä tahansa autosta. Tollanen vanha Audi tuskin herättää mitään kateutta kenessäkään.

        Puhuin ylipäätään kun tarvii Audipalstalle tullu lässyttää turhanpäiväsiä asioita. Jos siinä ois ollu Toyota ni ei ois kuvaa näytillä mutta kun Audi on niiiiin Helmi auto ajaa yms ni tarvii paukuttaa poskee.


      • Toinen mimmi
        Voi raukkaa kirjoitti:

        Puhuin ylipäätään kun tarvii Audipalstalle tullu lässyttää turhanpäiväsiä asioita. Jos siinä ois ollu Toyota ni ei ois kuvaa näytillä mutta kun Audi on niiiiin Helmi auto ajaa yms ni tarvii paukuttaa poskee.

        Ihan itse kuvasin, jututin vielä kuskiakin jonka mielipide oli että hän saa parkkeerata miten haluaa. En oleta että uskot koska sun mielestä audimiehet on vaan fiksuja ja niiden väitetyt idoottimaisuudet on vaan kateellisten selittelyjä. Joka kerta törmään tuohon samaan paskaan jonka suustanne päästätte.

        Nikille quattro: audi ja bemarimiesten liikennerikkomukset on ihan omaa luokkaansa, ei voi verrata muihin. Kaikkiin ne selittelee että syy on muissa eivätkä myönnä omaa sähläystään. Tuon ylläolevan parkkeeraaja-audistin sanat todistivat ihan elävässä elämässä minulle kuinka ylimielistä voi premiumkuskin käytös olla. Pois alta risut ja männynkävyt, M I N Ä tulen eikä muilla ole väliä.


    • quattro.

      No nimenomaan, thats my point.

      • So trruee

        No eihän se Audi pysäköi väärin, vaan ne audinomistajat, jotka luulevat olevansa jotain.

        Toinen munapäisyys löytyy fakkumersujen omistajista, jotka ajavat 60 alueella vähintään 80 lasissa.

        Ruoste ei pomppaa viereen pysäköidystä autosta, eikä sakon määrä pienene automerkin vuoksi.


      • quattro.
        So trruee kirjoitti:

        No eihän se Audi pysäköi väärin, vaan ne audinomistajat, jotka luulevat olevansa jotain.

        Toinen munapäisyys löytyy fakkumersujen omistajista, jotka ajavat 60 alueella vähintään 80 lasissa.

        Ruoste ei pomppaa viereen pysäköidystä autosta, eikä sakon määrä pienene automerkin vuoksi.

        Mitä automerkkiä ne edustavat jotka onnistuvat kolhimaan viereistä autoa? Yksi syy siihen miksi kalliimpi auto välillä pysäköidään omituisesti on se että kukaan urvelo ei ajaisi viereen.


      • Toinen mimmi
        quattro. kirjoitti:

        Mitä automerkkiä ne edustavat jotka onnistuvat kolhimaan viereistä autoa? Yksi syy siihen miksi kalliimpi auto välillä pysäköidään omituisesti on se että kukaan urvelo ei ajaisi viereen.

        Juu mutta tuo ei voi pitää paikkaansa koska audimies on kuulemma rikas, ja rahalla ei ole väliä. Että saa kolhiakin koska rahalla siitä selviää. Niin täällä audistit väittävät, et kai nyt mene vesittämään tätä rikas-korttia?!


      • quattro.
        Toinen mimmi kirjoitti:

        Juu mutta tuo ei voi pitää paikkaansa koska audimies on kuulemma rikas, ja rahalla ei ole väliä. Että saa kolhiakin koska rahalla siitä selviää. Niin täällä audistit väittävät, et kai nyt mene vesittämään tätä rikas-korttia?!

        Aika naurettava teoria. Kyllä rikaskin haluaa omaisuudestaan huolta pitää. Jos vaan mahdollista niin itsekin jätän auton syrjäiseen ruutuun. Tosin tuo on turhaa koska joku siihen viereen pysäköi, vaikka tyhjiä ruutuja olisi kuinka ja paljon. Eikä ihan persaukiset uusilla Audeilla ajele. Vaikka auto olisikin rahoituksella ostettu se kielii kuitenkin riittävän hyvästä tulotasosta.

        Onhan tuo yksi hyvä syy lisää ajaa Audilla. Herättää näköjään tunteita kanssa ihmisissä.


      • 9+19
        quattro. kirjoitti:

        Aika naurettava teoria. Kyllä rikaskin haluaa omaisuudestaan huolta pitää. Jos vaan mahdollista niin itsekin jätän auton syrjäiseen ruutuun. Tosin tuo on turhaa koska joku siihen viereen pysäköi, vaikka tyhjiä ruutuja olisi kuinka ja paljon. Eikä ihan persaukiset uusilla Audeilla ajele. Vaikka auto olisikin rahoituksella ostettu se kielii kuitenkin riittävän hyvästä tulotasosta.

        Onhan tuo yksi hyvä syy lisää ajaa Audilla. Herättää näköjään tunteita kanssa ihmisissä.

        "Vaikka auto olisikin rahoituksella ostettu se kielii kuitenkin riittävän hyvästä tulotasosta."

        Nojaa, eräs sukulainen on siivooja ammatiltaan ja sai rahoituksella uuden Audin.


      • 1+10
        9+19 kirjoitti:

        "Vaikka auto olisikin rahoituksella ostettu se kielii kuitenkin riittävän hyvästä tulotasosta."

        Nojaa, eräs sukulainen on siivooja ammatiltaan ja sai rahoituksella uuden Audin.

        No jos maksaa riittävän ison käsirahan niin saahan sitä. Ei kai vaan harmita, kun siivooja ajelee Audilla? Ja mikäköhän Audi oli kyseessä? Ettei vaan olisi keksitty tämä tarina.


      • Toinen mimmi
        quattro. kirjoitti:

        Aika naurettava teoria. Kyllä rikaskin haluaa omaisuudestaan huolta pitää. Jos vaan mahdollista niin itsekin jätän auton syrjäiseen ruutuun. Tosin tuo on turhaa koska joku siihen viereen pysäköi, vaikka tyhjiä ruutuja olisi kuinka ja paljon. Eikä ihan persaukiset uusilla Audeilla ajele. Vaikka auto olisikin rahoituksella ostettu se kielii kuitenkin riittävän hyvästä tulotasosta.

        Onhan tuo yksi hyvä syy lisää ajaa Audilla. Herättää näköjään tunteita kanssa ihmisissä.

        No sehän audisteilla on juuri yksi iso moka - pitävät autoa statussymbolina. Viimeinen kappaleesi todistaa juuri tuon umpimulkkuuden jonka audi aiheuttaa. Halvemmilla autoilla katsos ei tarvi yrittää esittää yhtään mitään. Se kun ei ole muiden asia millä toiset ajavat, kunhan tekevät sen liikennesääntöjen puitteissa.

        Audi herättää tunteita - juu, negatiivisia, lähinnä sääliä.


      • quattro.
        Toinen mimmi kirjoitti:

        No sehän audisteilla on juuri yksi iso moka - pitävät autoa statussymbolina. Viimeinen kappaleesi todistaa juuri tuon umpimulkkuuden jonka audi aiheuttaa. Halvemmilla autoilla katsos ei tarvi yrittää esittää yhtään mitään. Se kun ei ole muiden asia millä toiset ajavat, kunhan tekevät sen liikennesääntöjen puitteissa.

        Audi herättää tunteita - juu, negatiivisia, lähinnä sääliä.

        Aivan turhaa yleistystä. Noita jotka pitävät autoa statussymbolina löytyy monen automerkin edustajista. Mitäs mokaa siinä on, jos pitää autoa statussymbolina? Pystytkö itse ostamaan käteisellä 50k auton, saatikka 30k hintaisen?

        Monihan on mulkku ilman Audiakin. Itse olen mulkku niille jotka sen ansaitsevat ja niitä tuolla liikenteessä riittää.


      • 9+19
        1+10 kirjoitti:

        No jos maksaa riittävän ison käsirahan niin saahan sitä. Ei kai vaan harmita, kun siivooja ajelee Audilla? Ja mikäköhän Audi oli kyseessä? Ettei vaan olisi keksitty tämä tarina.

        Noinko koville ottaa kun jopa siivoojat voivat Audin ostaa? Huomaa kyllä viestistäsi miten paljon se sinua ärsyttää.

        Tämän vuoden A6 oli kyseessä. Mulla on itselläni Mersu, joten eipä paljoa harmita.


      • olet naurettava
        9+19 kirjoitti:

        Noinko koville ottaa kun jopa siivoojat voivat Audin ostaa? Huomaa kyllä viestistäsi miten paljon se sinua ärsyttää.

        Tämän vuoden A6 oli kyseessä. Mulla on itselläni Mersu, joten eipä paljoa harmita.

        No ei kuule poju ota yhtään koville. Itse viime vuonna ostin uuden quattro Audin. Aika naurettavasti yritit samalla tyylillä saada ärsyyntymistä aikaan, kun mitä omassa viestissäni laitoin. Koita edes keksiä parempia satuja, eihän noita usko kukaan.


      • 9+19
        olet naurettava kirjoitti:

        No ei kuule poju ota yhtään koville. Itse viime vuonna ostin uuden quattro Audin. Aika naurettavasti yritit samalla tyylillä saada ärsyyntymistä aikaan, kun mitä omassa viestissäni laitoin. Koita edes keksiä parempia satuja, eihän noita usko kukaan.

        Sinähän tässä satuilet, sulla mitään quattroo ole.


    • Osta pois vaan

      ja tee haaveista totta, mulkkuus ei oo sidottu automerkkiin.
      Jokaisessa meissä asuu pieni mulkku, ilmenee vaan eri tavoin.
      Yks parkkeeraa väärin, toinen pieksee vaimoa ja lapsia, kolmas kiertää veroja jne.
      Itse pysäköin pienemmät autoni kahteen ruutuun (piiiiitkäovisia coupeja) ja isoimman kolmeen (piiiiitkä pikuppi pitkällä hytillä).
      Jos esim. Cittarin piha on täysi, viereisellä Rautian parkkiksella on tilaa ja kävelymatka lyhyt.
      Aina on pärjänny näin menetellen.

    • Voivoivoivov

      Audin omistaminen on vammaisuutta. Eihän muuten selity se, miksi he pysäköivät invaruutuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe