pojat alasti tytöt pukeissa

ndld

Minkä takia tyttöjen ja poikien alatomuuteen suhtaudutaan eri tavalla? Esim uimahalleissa joskus isojakin tyttöjä uimapuvussa miesten puolella eikä kukaan sano mitään. Uimarannoilla aika vanhojakin poikia pidetään alastomina ja tämä on naisten mielestä ok 'kun voivathan pojat olla pippeli paljaana'. Tyttöjen alastomuutta sen sijaan varjellaan hyvin tarkasti.

11

1942

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska kaikki pojat ja miehet ovat jotain pervoja ja pedoja. Sama ei tietenkään koske tyttöjä ja naisia.

    • yksi ei pervo

      Vitun anonyymi yleistäjä.

      • ......

        etkö tajua sarkasmia?


    • hfuibnfui

      Uskokaa jo, naiset häpeää vartaloaan vaikka se olisi miten timmissä kunnossa tahansa. Miehillä se vain on toisenlaista, mikä tässä on epäselvää?

    • hullua89

      Koska yleinen olettamus on että kaikki miehet ovat pedofiilejä ja yksikään nainen ei ole pedofiili, koska feminismi. Tosin kyllähän miespedofiilit kattelevat myös poikia. Naiset eivät missään tapauksessa katso alastomia poikia "sillä silmällä", mutta jokainen mies katsoo alastomia tyttöjä. Lisäksi tytöt ovat "viattomia" jonka takia heidän vartalonsa on suorastaan pyhä, toisin kuin pojat ovat "kulutustavaraa".

      Samasta syystä naisten tulee pitää rintaliivejä, kun taas miehet saavat näyttää nänninsä julkisesti. Hullu yhteiskunta.

    • dfedsd

      No kyllä naisetkin osaa tuijottaa. Mua ainakin naiset tuijotti kun 11 v vanhana poikana jouduin olemaan alasti rannalla.

    • ÖÖKKÖSIDIÖÖTTI

      Kenelle lyylet pyhyvän? Minyä ei tyijötetä, sillä minä ölen tyijöttäjä. Västäkkäinen sykypyöli tylee sämään pykkäriin jä tyijöttää minyä väätteet päällä, lyyletkö niin minystä?

      EI! MINÄ ÖLEN SE JÖKÄ TYIJÖTÄN!

      • poika17wee.

        Tytöt ovat ujompia alastomuuttaan kohtaan. He eivät uskalla millään näyttäytyä alasti tuntemattomille pojille. Jotkut pojat taasa. Eivät kaikki. Mutta pojat ovat rohkeampia. Esim minulle ei olisi mahoton ongelma olla alasti tytön edessä


      • Güstävö kiittää

        Räyhöity Wältteri, ötä tästä vähän känää


    • Kopeloitavana

      Meillä oli veto kavereiden kanssa, Ja minä hävisin sen vedon, Ja mut laitettiin tuolille seisomaan, Sen jälkeen kaverini haki aikuisia paikalle, Ja multa otettiin alapääni paljaaksi, Ja jokanen joka halusi sai tarkistaa mut. Sen jälkeen jätkät makso mulle, mun voittoni. ( sain rahaa palkinnoksi). Sitten minä ehdotin saman ikäiselle tytölle (15v), Haluatko tienata nämä rahat, Sun pitää tehdä sama minkä minä tein äsken. Ei halunnut olla alasti ja kopeloitava niin kuin minä olin äsken.

      • Kopeloitavana

        Mutta halusi tulla mun mukaani,Ja minä saan kopeloida ja vaikka panna sitä muijaa, Jos annat sitten ne rahat sille. Ei käynyt mulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe