TNS Gallup Forum syksy 2014, Alanya toiseksi tylsin

tittan

rantalomakohde, tylsimmän tittelin voitti Sunny Beach. Galluppiin osallistuneet 18-69 vuotiaita.

23

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulkaaria on kiva

      ite oot tylsä

      • fannyx

        Mikä on pulkaaria?


    • 675745

      Gallupit on galluppeja, matkailumäärät puhuvat täysin toista kieltä.

      Eiköhän tilastot ole luotettavampia kuin joku umpimähkään tehty kysely johon muutamat vastaajat eivät välttämättä ole edes käynyt kohteissa.

      Ja mikäs siinä, eipä mun mielestä rannoissa mitää jännittävää olekaan, tylsäähän se on maata vaan auringossa, mutta minä tykkään

      • asdas

        Matkustajamäärät korreloivat lähinnä alempien kansanosien ja junttien määrää suhteessa normaaleihin ihmisiin koko kansan mittakaavassa. Tylsyys matkakohteessa ei vähene yhtään siitä, kuinka paljon sinne juntteja matkustaa, itse asiassa vaikutus on juuri päinvastainen.


    • 675745

      Tylsyys ei muutu matkustajamäärillä minnekkään, vaan se kertoo sen että vaikka olisi tylsä, niin suosio on suuri

      en minä etsikkään jännitystä, tylsyys on ihan fine!

      Suosiota se tylsyys ei poista!

      Vaikka olisi gallupeilla mitattuna ylivoimaisesti koko maailman tylsin kohde niin matkailumäärät senkuin vaan jatkaa kasvuaan

    • galleluuppi

      Kyseisessä uutisessa ei ole kyllä mainittu Alanyaa ollenkaan.

      Näin useammallakin sivulla kohteen alania, mutta en ole moisesta kuullutkaan.

    • galleluuppi

      Ja muutenkin herättää suurta luottamusta kun vastanneiden TOP 5 mahtuu jo
      119% vastanneista.

      "Tylsimmät rantalomakohteet TOP 5:
      1. Sunny Beach 31 %

      2. Alania 25%

      3. Phuket 23%

      4. Teneriffa 22%

      (korjaus, staralla tais olla ainoa missä oli kirjoitettu Alanya)

      Muut osoitti taas mahtavaa journalististä taitoa, kun ctrl c ctrl v on viuhunut

      ei nykyään edes muitten uutisia viitsiä kirjoittaa vaan kopioidaan vaikka virheineen

      5. Mallorca 18%"

      Paljonkohan muut kohteet on saaneet ääniä jos ekat viisikin ylittää jo 100%

      LOOOOOL !!!!!!!!!!!!!

      • halavallaaa

        Alanya nyt vaan on tylsä monien mielestä, mutta kun heillä ei oman kertomansa mukaan ole rahaa lähteä muualle. Alanyaan pääsee halvalla, tosin sielläkin on kalliita hotelleja, mut tavallinen tiukilla eläjä ei niihin pääse.


    • asdas

      Minusta on hyvä, että alemmille kansanosille ja muille junteille on Alanyan muodossa ihan oma lomailukohde. En sietäisi ollenkaan ja muutenkin olisi epäreilua jos tulisivat normaalien, oikeiden ihmisten lomakohteisiin pilaamaan ylempien aitoa ja ihanaa lomanviettoa.

    • taas lennetään

      "Alanya nyt vaan on tylsä monien mielestä, mutta kun heillä ei oman kertomansa mukaan ole rahaa lähteä muualle."

      -Eiköhän tuo teoria ole ihan sinun omasta kipeästä päästäsi.

      Syy Alanyan suosioon on se, että maakunnista ei juuri muualle pääse.
      Helsinki on syrjässä, joten useimmat ei halua ajaa satoja kilometrejä päästäkseen etelään, vaan nousevat koneeseen läheiseltä maakuntakentältä.

      Toinen syy on se, että eurooppaan lennetään "sillipurkeilla", eli esim. Kanarian lento (6-7 tuntia) on 737, A320/A321 koneessa liian pitkä aika.
      Antalyaan lentää sen 4 tuntia, joka sekin on kärsimys.

      Mitä taas tulee Alanyan halpuuteen, niin en pidä sitä erityisen halpana, jos ateria ravintolassa maksaa 50€ kahdelta.
      Eipä se Suomessa maksa juurikaan enempää.

    • taashöpöttäjätpuhuu

      "Mitä taas tulee Alanyan halpuuteen, niin en pidä sitä erityisen halpana, jos ateria ravintolassa maksaa 50€ kahdelta.
      Eipä se Suomessa maksa juurikaan enempää. "

      Paskapuhetta ateria kahdelle maksaa n. 45-70 liiraa eli n. 16-25 euroa.

      Suomessa saatkin maksaa sen 50 euroa.

      Kerrohan mulle se paikka missä kaksi annosta maksaa 140 liiraa eli noi 70 liiraa/kpl
      unissas oot ollu jos niin väität, juurikaan 35liiran yli et pääse pippuripihvilläkään

      • taas lennetään

        Ihan siinä Kale-kukkulan kupeessa sijaitseva ravintola, olikohan rannan sektori 3 kohdalla oleva ravintola. Se oli siitä puistosta, jossa oli kilpikonnia vähän Antalyaan päin. 2 Olutta ja kaksi ateriaa noin 50€.

        Tämä siis Kleopatran puolella ja sama hinta itäpuolella rannan 5 kohdalla, jossa ravintolan sisäänheittäjä puhuu loistavaa lontoota, kun sen vaimo asuu Walesissa.

        Kävin toukokuussa 2014, ja itse hinnat näin ja maksoin, joten turha tästä täällä on vääntää.

        On siellä halpojakin paikkoja, mutta ne ei ole iltaisin auki.
        Esim. basaarialueella oleva paikka tarjoaa lounaan hintaan 3€, ja pääsee vielä maistamaan ennen ruokaa tilausta.
        Näissä vaan on se ongelma, että paikalliset miehittää ne, kuten tuonkin paikan, joten tarvii tuuria, jos sinne mahtuu.


      • köyhien paikka
        taas lennetään kirjoitti:

        Ihan siinä Kale-kukkulan kupeessa sijaitseva ravintola, olikohan rannan sektori 3 kohdalla oleva ravintola. Se oli siitä puistosta, jossa oli kilpikonnia vähän Antalyaan päin. 2 Olutta ja kaksi ateriaa noin 50€.

        Tämä siis Kleopatran puolella ja sama hinta itäpuolella rannan 5 kohdalla, jossa ravintolan sisäänheittäjä puhuu loistavaa lontoota, kun sen vaimo asuu Walesissa.

        Kävin toukokuussa 2014, ja itse hinnat näin ja maksoin, joten turha tästä täällä on vääntää.

        On siellä halpojakin paikkoja, mutta ne ei ole iltaisin auki.
        Esim. basaarialueella oleva paikka tarjoaa lounaan hintaan 3€, ja pääsee vielä maistamaan ennen ruokaa tilausta.
        Näissä vaan on se ongelma, että paikalliset miehittää ne, kuten tuonkin paikan, joten tarvii tuuria, jos sinne mahtuu.

        Naapurin molemmat vanhemmat työttömiä, ja käyvät kaksi kertaa vuodessa kolmen kersansa kanssa Alanyassa, sinne kun pääsee ihan taskurahalla. Ei heillä ole varaa mennä muualle, mutta Alanyaan pääsevät, eli halpaa on!


      • taashöpöttäjätpuhuu
        taas lennetään kirjoitti:

        Ihan siinä Kale-kukkulan kupeessa sijaitseva ravintola, olikohan rannan sektori 3 kohdalla oleva ravintola. Se oli siitä puistosta, jossa oli kilpikonnia vähän Antalyaan päin. 2 Olutta ja kaksi ateriaa noin 50€.

        Tämä siis Kleopatran puolella ja sama hinta itäpuolella rannan 5 kohdalla, jossa ravintolan sisäänheittäjä puhuu loistavaa lontoota, kun sen vaimo asuu Walesissa.

        Kävin toukokuussa 2014, ja itse hinnat näin ja maksoin, joten turha tästä täällä on vääntää.

        On siellä halpojakin paikkoja, mutta ne ei ole iltaisin auki.
        Esim. basaarialueella oleva paikka tarjoaa lounaan hintaan 3€, ja pääsee vielä maistamaan ennen ruokaa tilausta.
        Näissä vaan on se ongelma, että paikalliset miehittää ne, kuten tuonkin paikan, joten tarvii tuuria, jos sinne mahtuu.

        ootkohan syönyt hummeria ja kaviaaria ja oluen tilalla aitoa shampanjaa.

        Koska normiruoat ei todellakaan tuollaisia summia kustanna, tai sitten sua on vedättetty oikein viimesen päälle, en ole ikinä nänhyt kalleimmassakaan paikassa lähellekkään tuollaisia hintoja, vai tuliko niitä oluita juotua kuitenkin tuoppitolkulla???


      • halvallanlätön
        taas lennetään kirjoitti:

        Ihan siinä Kale-kukkulan kupeessa sijaitseva ravintola, olikohan rannan sektori 3 kohdalla oleva ravintola. Se oli siitä puistosta, jossa oli kilpikonnia vähän Antalyaan päin. 2 Olutta ja kaksi ateriaa noin 50€.

        Tämä siis Kleopatran puolella ja sama hinta itäpuolella rannan 5 kohdalla, jossa ravintolan sisäänheittäjä puhuu loistavaa lontoota, kun sen vaimo asuu Walesissa.

        Kävin toukokuussa 2014, ja itse hinnat näin ja maksoin, joten turha tästä täällä on vääntää.

        On siellä halpojakin paikkoja, mutta ne ei ole iltaisin auki.
        Esim. basaarialueella oleva paikka tarjoaa lounaan hintaan 3€, ja pääsee vielä maistamaan ennen ruokaa tilausta.
        Näissä vaan on se ongelma, että paikalliset miehittää ne, kuten tuonkin paikan, joten tarvii tuuria, jos sinne mahtuu.

        Helsingissä (jossa onneksi tarttee syödä harvoin) ruoka maksaa lounaalla keskimäärin yheksän egee. Mutta saa myös huomattavasti kalliimpaa. Iltasyömiset on asia erikseen. Kleopatralla ainakin syksyllä 2014 ja aikaisemminkin, oli tarjous:
        Kebab juoma (sai olla alkoholi sis.) 4,50 Tl!


    • taas lennetään
    • Kuumeilua

      Mikähän siinä nyt niin harmittaa, että jotkut matkustaa Alanyaan? Olisiko se vaan kateus? Vuoden alussa olen lähdössä. Tulee varmaan tylsää! Onneksi on pari viikkoa aikaa, niin voin reissata muuallakin Turkissä. Tosi tylsää. Ei näitä pakkasia mikään voita.

      • kerro kerro

        Minä en kadehdi Alanyaan matkustavia, niin ällö paikka, ihan on vertaansa vailla. Kerta riitti sitä sorttia, kahden viikon päästä suunnataan Mexikoon neljäksi viikoksi, ei ainakaan vilu yllätä. Menkää te vaan Alanyaan, heippa.
        Tuo kateuskortti on niin naurettava kuin olla voi. Kerro hyvä ihminen mille tai kenelle ihmiset ovat kateellisia, kerro, please! Tuo kateus mainitaan täällä hyvinkin usein, mutta kukaan ei kerro, että kenelle tai mille???


      • Se on vain kaupunki
        kerro kerro kirjoitti:

        Minä en kadehdi Alanyaan matkustavia, niin ällö paikka, ihan on vertaansa vailla. Kerta riitti sitä sorttia, kahden viikon päästä suunnataan Mexikoon neljäksi viikoksi, ei ainakaan vilu yllätä. Menkää te vaan Alanyaan, heippa.
        Tuo kateuskortti on niin naurettava kuin olla voi. Kerro hyvä ihminen mille tai kenelle ihmiset ovat kateellisia, kerro, please! Tuo kateus mainitaan täällä hyvinkin usein, mutta kukaan ei kerro, että kenelle tai mille???

        Kateus oli vaan epäily, koska on tosiaan vaikea ymmärtää, miksi se viiltää niin paljon, että joku matkustaa Alanyaan. Minullekaan se ei ole unelmien maa, mutta tällä kertaa menen tapaamaan ystäviä ja tutustumaan lähikaupunkeihin myös. Nyt sitten olen seksituristi, alempaa kansanryhmää, turkkifani jne. jne. Voinko ikinä nousta vertaiseksesi?


    • Toisettykkäätoisetei

      Hyvää matkaa, varmasti hieno paikka ja lämpöä piisaa!

      Tosin se ei Alanyaa edelleenkään huononna, lähikohteena mitä mainioin.
      kaukokohteet painii vähän eri sarjassa, eivätkä sovi vertailukohteiksi.

      Edellistä kirjoittajaa varmaan vaan ihmetyttää miksi se on toisille ahdistavaa, että jotkut meistä vaan tykkää Alanyasta.

      Se kun ei ole teiltä vihaajilta pois.

      Mielestäni on erittäin tärkeää että ihmiset eivät mene Alanyaan uudestaan jos eivät paikasta pidä, en minäkään palaa kohteisiin jotka ovat vähemmän mielyttäneet, mutta ei mun tarvitse niitä nimetä ja haukkua, jotkut tykkää taas niistä paikoista ja hyvä niin.

    • maailma kuljettaa.

      Onhan se "vähän hienoa" sanoa, että rusketus on Meksikosta, eikä mistään Alanyasta..

      Kukin tavallaan, mutta minä käyn Alanyassa siitä yksinkertaisesta syystä, että lyhyt lento ja takuuvarma aurinko.
      Miksi maksaa puolen vuorokauden kitumisesta koneessa, kun lopputulos on ihan sama?
      Samalla tapaa se tuo neljän tunnin lento ruskistaa, kuin Meksikon aurinkokin, koska eikös se ole sama pallo?
      Hyviä ystäviä sieltä on ainakin löytynyt vuosien varrella.

      Eräskin "Supermarketin" omistaja ja ravintolan sisääänheittäjä lähettävät aina joulukortin meille.
      "Supermarket" tuolla tarkoittaa suomalaisen pienen R-kioskin kokoista kioskia.

      Joku vuosi sitten olimme lomalla kuukauden, ja päivittäin kävimme samassa marketissa, ja rupesi vituttamaan se epäluuloisuus, niin sanoin, että "If you think that I have come to steal something, then you are mistaken"
      Samalla alkoi kauhea paikallinen molotus, kun marketin omistaja ohjeisti "kävelevää turvakameraa".

      Sen jälkeen ei "turvakameraa" meidän kintereillä näkynyt, joulukortti tosin näkyy, kuten tänäkin vuonna.

      • kerro kerro

        En mene Meksikoon ruskettumisen takia, niin hölmö en ole. Siellä on paljon mielenkiintoisia nähtävyyksiä, ja tulee liikuttua paljon eri paikoissa. Rannalla makaaminen jää vähiin, uimista kyllä päivittäin. En myöskään käy joka päivä samassa marketissa, koska vaihdan oleskelupaikkaa usein.


    • maailma kuljettaa.

      "En mene Meksikoon ruskettumisen takia, niin hölmö en ole."

      -En minäkään. Menen Alanyaan juuri ruskettumisen takia, koska se on lähellä.

      Turkissakin on paljon mielenkiintoisia nähtävyyksiä, mutta ne ei minua kiinnosta.
      Menen matkoillani ottamaan aurinkoa, eli miksi maksaa Egyptin kivikasoista extraa, jos en halua niitä nähdä.

      Turkkiin pääsee puolta halvemmalla, kuin egyptiin, joten valinta on helppo.

      Minun lomani menee siten, että aamulla kahdeksalta rannalle ja klo17-18 pois.
      Syömään ja sen jälkeen kioskista pari olutta mukaan huoneeseen, ja suihkun jälkeen nukkumaan noin klo.22 ja taas seuraavana apäivänä sama homma.

      Miksi siis maksaisin jostain kymmenen tunnin lennosta, kun minua ei kiinnosta muu kuin aurinko ja meri??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe