Tähän on pakko puuttua

EnJaksaEnää

Tähän palstalla jatkuvaan päivttäiseen häiriköintiin on nyt viimeinkin pakko puuttua.

Milloin halutaan naida omaa isoäitiään, milloin on juotu kuukautiskupista tuoretta verta, milloin sadistinen isä pakottaa lähes aikuista tytärtään miesten pukukoppiin, milloin raportoidaan entisten pelaajien alkoholismista ja milloin on sekaannuttu eläimiin tai kiihdytetty kansalaisia rasismiin.

Nyt tähän on tultava loppu. Mikäli palstalla olevien asioiden sisältö ja taso ei muutu loppuvuoden aikana, aion ottaa yhteyttä asian tiimoilta sekä liittoon että julkisen sanan neuvostoon. Olen aiemmin yrittänyt sulkea silmäni tältä ilmiöltä mutta nyt en enää todella jaksa tätä. Voisitteko ystävällisesti lopettaa ja jättää palstan rauhaan.

10

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+18

      minä olen oikeastaan pitänyt erittäin paljon näistä palstan tuoreimmista kirjoituksista. pelaan roostersissa jos sillä nyt on mitään merkitystä

    • Morienz

      Sinähän trollin lykkäsit. Me amerikkalaisen jalkapallon pelaajat emme ole mikään homogeeninen ryhmä, vaan meissä on kaikenlaisia ihmisiä ja edustamme yhteiskunnan kaikkia aloja. Meissä on portsareita, työttömiä, varastomiehiä, rakennusapumiehiä, autonkuljettajia, mittamiehiä, vartijoita, puhelinmyyjiä, kaupan myyjiä, lumityömiehiä, työttömiä jne. Pelaan 69ersissa.

      • 11+4

        HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA heterogeeninen ryhmä tosiaan :D


    • 16+4

      Simpansseilla tapahtuu ”harjoitteluseksiä”, paritteluja sisarten ja äidinkin kanssa, mutta nämä loppuvat viimeistään seitsemänvuotiaina, eli tapahtuvat ennen ikää, jolloin simpanssin poikanen voi saada siemensyöksyn. Lähde: http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Westermarck-ilmiö

      • 13+10

        Kannatan ketjun aloittajaa.


      • Kiinnostunut nuori
        13+10 kirjoitti:

        Kannatan ketjun aloittajaa.

        Minä kannatan nimimerkkiä 16 4 ja simpanssien harjoitteluseksiä. Kuulisin tästä aiheesta mielelläni lisää.


      • Helan går!
        Kiinnostunut nuori kirjoitti:

        Minä kannatan nimimerkkiä 16 4 ja simpanssien harjoitteluseksiä. Kuulisin tästä aiheesta mielelläni lisää.

        Myös täältä suunnalta peukku simpanssiseksille. Pelaan Trojansissa, jos sillä on jotain merkitystä.


    • 1+17

      Täällä taas kannatetaan harjoitteluseksiä isän kanssa ja jos se ketään kiinnostaa niin pelaan wolvoissa

    • Matti vai Teppo

      Minulla on Aspergerin syndrooma ja pelaan Roostersissa. En pidä takapuolelle läpsimisestä enkä ringissä hyppimisestä. Miksi amerikkalaisessa jalkapallossa läpsitään takapuolelle? Lopetan pelaamisen ja keskityn mangan keräilemiseen ja analysoimiseen.

      • läpsystävaihto

        Amerikkalaisessa jalkapallossa perseelle läpsiminen on sama kuin silmänisku baarissa. Sillä ilmoitetaan halukkuus selänpesijäksi treenien jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      411
      4169
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      231
      2060
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1530
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      62
      1011
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      128
      969
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      228
      932
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe