Exä pääsi heti yli

Ahdistunut Jättäjä

Päätin kuukausi sitten että nyt erotaan, asiaa vatvonut mielessäni ainakin vuoden päivät. 7 yhteistä vuotta takana ja kyseessä ensimmäinen seurustelusuhteeni joten kynnys aika iso kun en koskaan ole eronnut. Olen ollut jatkuvasti ahdistunut, välillä helpottunut mutta sitten taas tunteet heittää kuperkeikkaa. Mies ollut masentunut ja vihainen koko ajan ja vielä joudumme saman katon alla asumaan. Hän ei olisi halunnut erota. Nyt sitten kertoi panneensa jotain naista ja olevansa täysin yli minusta ja ettei ole enään mitään tunteita minua kohtaan. Vaikka minä päätin että erotaan niin nyt sattuu. En usko olevani valmis uuteen suhteeseen saati seksiin kenenkään kanssa pitkään aikaan, ja hän pääsi minusta yli noin helposti?! Mitä tälle ahdistuksen tunteelle oikein voi tehdä, en saa nukutuksi ja ruoka ei maistu. Hän huomenna aikoo muuttaa pois johonkin kaverinsa nurkkiin että voi aloittaa uuden onnellisen elämänsä, ja minä jään tänne nyt yksin ja aioana rikki olevana osapuolena. Mikä tässä nyt meni näin vikaan, tuntuu että se on nyt ihan sama mitä teen niin tämä paha olo ei lähde millään..

5

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juurikinNäin

      Niinno, saahan se mies sanoa että on sinusta päässyt yli, vaikka totuus tuskin ihan niin on. Miehet vaan menevät ja ettivät sen ekan panon just sen takia, että vanha suhde saatas nopeesti pois mielestä - ainakin hetkeksi.

      Tsemppiä sulle. Kyllä se mieskin eroa ja vanhaa suhdetta tulee vielä puimaan ja pohtimaan (omalla laillaan, omassa päässään, ainakin!).

    • mieti ensin

      Siis pitäiskö tämän miehen nyt sitten haikailla sinun perään kun itse teit sen eropäätöksen.
      Niin se elämä jatkuu niin ex miehelläsikin niinkuin sinullakin eronne jälkeen.
      Tietty mies tai sinä muutat saman katon alta pois vaan pitäiskö vieläkin jatkaa sitä ahdistavaa elämää saman katon alta?
      Ei teistä enää "kavereita" saa vaikka moni niin kuvitteleekin erottuaan vaikka lapsiakin olisi niin ne on vain enää yhdistävä tekijä enää.
      Se on se eron hinta.

      • 16 + 19

        Juurikin näin, jos ap kerran halusi erota, niin luulisi olevan ihan positiivinen asia, että miehen osalta meni ainakin näennäisen kivuttomasti. Olisi ilmeisesti halunnut peräänsä ahdistavan ruikuttajan tai stalkkerin.


    • Kasvakaa naperot

      Tossa on nyt kyse valtapelistä, molemmin puolin. Ei kuulu aikuisten elämään sellaiset leikit.

    • 946885

      En usko että on päässyt yli. Miehelle tuo on perustaktiikkaa että ei voi perua päätöstään lähdöstä enää. Ei panemalla yli kenestäkään pääse, ja voi olla (jopa todennäköistä) että tulee vinkumaan sua takaisin. Tuo on hätäratkaisu ja itselleen saattaa hetken uskotella että pääsi yli, mutta muutama viikko todellista asumuseroa ja huomaa että eipä se niin helppoa ollut...
      Sinusta tuntuu pahalta nyt, mutta se menee ohi. Olit kuitenkin itse jo päätöksen erosta tehnyt. Te molemmat surette omalla tavallanne, tuo hyppy seuraavaan on miehesi tapa. Parempi tietty olisi jos rauhassa katselisi ympärilleen eron jälkeen mutta jotkut haluaa tehdä jotain repäisevää joka tuo hetken helpotuksen. Kyllä siltä mieheltäkin vielä itku tulee jossain vaiheessa. ..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe