Kahvittelua

Leski

Olen päässyt yllättävänkin hyvin jaloilleni miehen kuoleman jälkeen. Alku oli raskasta mutta nyt liikun ihmisten parissa.
Olen puhelias ja vilkas kun sille päälle satun.Lenkkipolulla,kyläkaupassa,bussissa juttelen ventovieraitten ihmisten kanssa.
Nyt on käynyt niin,että kahvikutsuja on alkanut tulemaan miesten taholta.
Tavalliset miehet arkiasuissaan pyytävät kahville ja juttuseuraa. Kertovat olevansa leskiä tai eronneita.
Ongelma on se, että jos nyt minulle tulee kotiini kahviseuraa miespuolinen henkilö,tai muutama sellainen,mitä ajattelee naapurit?
Ja onko se muutenkaan sopivaa.
Jos taas menen miehen luokse päiväkahville mitä se mies oikeasti tuumaa?
Naurettava huoli tämäkin on,mutta olen yksinäinen ja kaipaan seuraa.
Ei voi mitään,mutta miesten juttuseura on paljon mukavampaa kuin naisten.
Toisaalta,mitä väliä mitä naapurit ajattelee,mutta silti.

204

3789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k/k

      Pyytääkö vain arkivaatteissa olevat miehet kahville? eikö juhlavaatteissa olevat ole kiinnostuneet?

      • Leski

        k/k:lle
        En ole ollut missään tilaisuudessa,johon olisi pukeuduttu juhlavasti.
        Ap


      • k/k
        Leski kirjoitti:

        k/k:lle
        En ole ollut missään tilaisuudessa,johon olisi pukeuduttu juhlavasti.
        Ap

        Kummalle sitä seuraa etsitään,naapurille vai sulle?


      • k/k kirjoitti:

        Kummalle sitä seuraa etsitään,naapurille vai sulle?

        Kun tarkemmin aattelen, kumpikin voisi hyötyä siitä, Leskelle seuraa, naapurille tomuttomat verhot kun niitä heilutetaan vähän tiuhempaan. Puhumattakaan siitä että voisi lähentää naapureiden välejä, rappusissa kuiskuttelua, yhteisiä kahvihetkiä missä Leski on ikään kuin kahvileipänä... ;)


      • Topi 62
        Leski kirjoitti:

        k/k:lle
        En ole ollut missään tilaisuudessa,johon olisi pukeuduttu juhlavasti.
        Ap

        Mikset voi vaan tavata niitä arkisia miehiäsi
        vaikka vaan kahvilassa?
        Vai onko ihan "pakko" viedä heidät kaksioosi?
        Leskinaiset on parhaita,heillä on rahaa ja
        asuntokin usein maksettu,
        itse en enää tapile muita naisia,
        heissä vaan joku vetää puoleensa,
        onko se raha vai mikä,sitä en tiedä?


      • oppia ikä kaikki
        hmp.f kirjoitti:

        Kun tarkemmin aattelen, kumpikin voisi hyötyä siitä, Leskelle seuraa, naapurille tomuttomat verhot kun niitä heilutetaan vähän tiuhempaan. Puhumattakaan siitä että voisi lähentää naapureiden välejä, rappusissa kuiskuttelua, yhteisiä kahvihetkiä missä Leski on ikään kuin kahvileipänä... ;)

        Itsensä kahville pyytäviä miehiä...

        Miten se tapahtuu käytännössä. Sanovatko kutsuvansa itsensä luoksesi?


      • ent. siivoojaparka
        oppia ikä kaikki kirjoitti:

        Itsensä kahville pyytäviä miehiä...

        Miten se tapahtuu käytännössä. Sanovatko kutsuvansa itsensä luoksesi?

        "oppia ikä kaikki"

        Mikä sinua siinä ihmetyttää? Miksi ei miehet voisi kutsua itseään kahville siinä kuin naisetkin? Kyllä minun luonani käy aina joskus entisiä työkavereita kahvilla ohimennen jos täälläpäin liikkuvat, sukupuolesta riippumatta. Muutenkin tuttujen kesken on usein; "Tuunko kahville? Tuu." Kohteliasta tosin pyytää audienssi aina siinä puoli tuntia aikaisemmin kaiken varalta... Joskus kyllä soittelee ovikelloa yllätysvieraatkin, mutta yritän pitää huolen siitä, että aina on Gevaliaa kotona.

        https://www.youtube.com/watch?v=yh-0gGLdSAM


      • mies kaks ysi

        Niin, eiköhän juttu ole niin että aikansa kutakin ja asioissa voi/pitää voida mennä eteenpäin. Tosiasia on että ihmiset on luotu ihmisiä varten ja kumpannintarve on ihan luonnollinen, on sitten ikää mitenkä paljon tahansa.

        Joten, nauti elämästä! Elämä on elämistä varten eikä vanhojen asioiden alle näivettymistä ja muistelemista.Olet tehnyt surutyösi ja on aika mennä eteenpäin.Kahvittele ja tapaile miehiä rauhallisin mielin.Jos joku jotain kritisoi, on se sen ihmisen oma mielipide asiasta ja sinulla saa olla omasi jonka mukaan toimit.


      • oikeeta meininkiä

        on hienoa että on juttuseuraa.jos joku kateellinen siitä sanoo,sano vain reilusti että laitappa naapuri haku päälle josko sinuakin lykäistäisi juttuseuran saantiin.nyt on elettävä ja pyydä vain reilusti kotiin juttuseuraa.se on elämää eikä yksin kotona mököttäminen ja naapurien kyttääminen.


      • piä omanasi!

        Kuka sinun vieraista olisikaa kiinnostunut? Heillä on varmaan parempaakin tekemistä kuin ,kytätä sinun rappuja! Kukako sinne astuu? Ole rauhassa vaan ja kestitse vieraasi He ovat sinun ja ei ne muille kuuluu?


    • Hyvä Leski :) Olen läheltä seurannut lesken elämää (ei siis sun) ja varmaan paras tapa selvitä on just toi, ihmisten ilmoille lähteminen.

      Älä vie niitä kotiin ennen kuin tunnet. Joidenkin miesten korvat ei tunnista sanaa "ei", se muuntuu heidän tiedostoissa ehkä:ksi. Saattaa jopa muuttua perkeleeksi.

      Mitä vikaa on yleisissä kahviloissa? Jos juttuseuraa kaipaat? Laita jonnekin toimisto pystyyn, arvioi kuka on kivoin ja vie se yksilö kotiin.

      • k/k

        On se naisilla helppoa toi kaverin valinta,ei tarvi kuin ilmestyä paikalle.
        Toista on mies leskillä,litrakaupalla kuluu menneniä ennen ku uus kulta on kainalos.


      • k/k kirjoitti:

        On se naisilla helppoa toi kaverin valinta,ei tarvi kuin ilmestyä paikalle.
        Toista on mies leskillä,litrakaupalla kuluu menneniä ennen ku uus kulta on kainalos.

        No kateellisena minäkin tässä vaan neuvoja jakelen :)) Ja vähän epäilen että Leskikin vain provoilee, mutta ne ketjut onkin yleensä hauskoja. Vetää ihmisiä puoleensa, ehkä paremmin kuin mennen :)


      • Leski
        k/k kirjoitti:

        On se naisilla helppoa toi kaverin valinta,ei tarvi kuin ilmestyä paikalle.
        Toista on mies leskillä,litrakaupalla kuluu menneniä ennen ku uus kulta on kainalos.

        k/k:lle
        Eronneet miehet ovat kahvittelua ehdottaneet. Tai ainakin sanovat olevansa eronneita.
        Nämä miehet ovat tuulipukukansaa. Niinkuin olen itsekin.
        Mennenmiehet yököttävät,ainakin minua.
        Olen huomannut,että etsin edesmenneen mieheni kaltaista miestä.
        Partaista,raamikasta,nallekarhu kirvesmies/metsuria.
        Sellainen heti säväyttää.
        En ole koskaan tuntenut vetoa puku- kraka-miehiin.
        Täytyy katsella,kuunnella elämää.
        Ap


      • k/k
        Leski kirjoitti:

        k/k:lle
        Eronneet miehet ovat kahvittelua ehdottaneet. Tai ainakin sanovat olevansa eronneita.
        Nämä miehet ovat tuulipukukansaa. Niinkuin olen itsekin.
        Mennenmiehet yököttävät,ainakin minua.
        Olen huomannut,että etsin edesmenneen mieheni kaltaista miestä.
        Partaista,raamikasta,nallekarhu kirvesmies/metsuria.
        Sellainen heti säväyttää.
        En ole koskaan tuntenut vetoa puku- kraka-miehiin.
        Täytyy katsella,kuunnella elämää.
        Ap

        Ei huolta,kuvamasi kaltaisia miehiä on suomi pullollaan,ainakin jos uskoo naisten lehtiä.
        Se on sitte semmonen juttu et ei ku sutena kimppuun,me ollaan jo niillä kymmenillä et jahkailuun ei oo aikaa.
        Sitä voi huomata joku aamu et auto meni jo.


      • Leski
        hmp.f kirjoitti:

        No kateellisena minäkin tässä vaan neuvoja jakelen :)) Ja vähän epäilen että Leskikin vain provoilee, mutta ne ketjut onkin yleensä hauskoja. Vetää ihmisiä puoleensa, ehkä paremmin kuin mennen :)

        hmp.f:lle
        En minä mitään provoile. Eikä tässä kateellinen tarvitse olla. Luulen,että monille naisille heitellään kahvikutsuja,jotka yksinään kulkee.
        Yksi mies sanoikin,että kun tulee naisporukka lenkkipolulla vastaan, ei voi mitään puhua. Eikä tietää,olisiko joukossa mahdollisesti vapaa neitonen.
        Kysyin yhdeltä mieheltä,miten hän sitten uskalsi puhutella minua.
        Mies vastasi,että olin iloisen ja reippaan näköinen askeltaessani.
        Tässä tapauksessa miehen koira oli vapaana ja tuli minua tervehtimään.
        Että näin.
        Ap


      • Leski
        k/k kirjoitti:

        Ei huolta,kuvamasi kaltaisia miehiä on suomi pullollaan,ainakin jos uskoo naisten lehtiä.
        Se on sitte semmonen juttu et ei ku sutena kimppuun,me ollaan jo niillä kymmenillä et jahkailuun ei oo aikaa.
        Sitä voi huomata joku aamu et auto meni jo.

        k/k:lle
        Täytyy hiukan tarkentaa ehtoja. Mies ei saa tupakoida,eikä käyttää liikaa viinaa. Mielellään ei ollenkaan.
        Ex-vaimo ei saa pyöriä kuvioissa,verukkeella: Meillä on yhteiset muksut ja muksujenmuksut.
        Eikä aikuisten tyttärien päivittäiset puhelinsoitot ole tervetulleita. Pyydetään isää vaihtamaan talvirenkaat,kokoamaan kaappeja,auttamaan muutossa jne.
        Vävypojista kun ei ole mihinkään tänä päivänä.
        Olen jo kuunnellut puhelinsoittoja,jossa mies peruu omat suunnitelmansa tyttären oikkujen takia.
        Kun mies lähentelee 70 ikävuotta ja tytär vielä pompottaa isäänsä,en tajua.
        Että se siitä akkainlehden kirjoittelusta.
        Ap


      • k/k
        Leski kirjoitti:

        k/k:lle
        Täytyy hiukan tarkentaa ehtoja. Mies ei saa tupakoida,eikä käyttää liikaa viinaa. Mielellään ei ollenkaan.
        Ex-vaimo ei saa pyöriä kuvioissa,verukkeella: Meillä on yhteiset muksut ja muksujenmuksut.
        Eikä aikuisten tyttärien päivittäiset puhelinsoitot ole tervetulleita. Pyydetään isää vaihtamaan talvirenkaat,kokoamaan kaappeja,auttamaan muutossa jne.
        Vävypojista kun ei ole mihinkään tänä päivänä.
        Olen jo kuunnellut puhelinsoittoja,jossa mies peruu omat suunnitelmansa tyttären oikkujen takia.
        Kun mies lähentelee 70 ikävuotta ja tytär vielä pompottaa isäänsä,en tajua.
        Että se siitä akkainlehden kirjoittelusta.
        Ap

        Soitteleppa japaniin ,sulla kun tuntuu olevan tarvetta tahdottomalle ropotille.
        Toisaalt kiinostais josko jostain löydät mun kaltaisen ihannemiehen,kerro miten onnistaa.


      • niiskuttaja*
        k/k kirjoitti:

        On se naisilla helppoa toi kaverin valinta,ei tarvi kuin ilmestyä paikalle.
        Toista on mies leskillä,litrakaupalla kuluu menneniä ennen ku uus kulta on kainalos.

        Ota myöskin huomioon että se mennen voi karkoittaakin ne kullat mahdollisimman kauas. Nykyisin kun on noita allergioita aika monella.


      • niiskuttaja*
        niiskuttaja* kirjoitti:

        Ota myöskin huomioon että se mennen voi karkoittaakin ne kullat mahdollisimman kauas. Nykyisin kun on noita allergioita aika monella.

        Tämä oli kk:lle.


      • k/k
        niiskuttaja* kirjoitti:

        Tämä oli kk:lle.

        Onko eres myynnissä enää menneniä?


      • Leski
        k/k kirjoitti:

        Onko eres myynnissä enää menneniä?

        k/k:lle
        Toivottavasti ei. Ihastuin alussa ex-miehessäni niskaan,joka oli täynnä sahanpuruja.
        Eli, pitäisi saada pulloon puuntuoksu. Aito sellainen.
        Ap


      • k/k
        Leski kirjoitti:

        k/k:lle
        Toivottavasti ei. Ihastuin alussa ex-miehessäni niskaan,joka oli täynnä sahanpuruja.
        Eli, pitäisi saada pulloon puuntuoksu. Aito sellainen.
        Ap

        Lastukruunu kuninkas jätkällä pitää ollakkin,sekä niin pihkaset kourat että ote omasta ei lipsu.


      • .Siilimuori
        Leski kirjoitti:

        k/k:lle
        Täytyy hiukan tarkentaa ehtoja. Mies ei saa tupakoida,eikä käyttää liikaa viinaa. Mielellään ei ollenkaan.
        Ex-vaimo ei saa pyöriä kuvioissa,verukkeella: Meillä on yhteiset muksut ja muksujenmuksut.
        Eikä aikuisten tyttärien päivittäiset puhelinsoitot ole tervetulleita. Pyydetään isää vaihtamaan talvirenkaat,kokoamaan kaappeja,auttamaan muutossa jne.
        Vävypojista kun ei ole mihinkään tänä päivänä.
        Olen jo kuunnellut puhelinsoittoja,jossa mies peruu omat suunnitelmansa tyttären oikkujen takia.
        Kun mies lähentelee 70 ikävuotta ja tytär vielä pompottaa isäänsä,en tajua.
        Että se siitä akkainlehden kirjoittelusta.
        Ap

        Kannattanee hankkia ehta poikamies jolla ei ole ollu aimpia suhteita lainkaan. Mieluiten semmonen jokaon ollut ainoa lapsi ja jonka anhemmat ovat ja kuolleet.


      • .Siilimuori
        Leski kirjoitti:

        k/k:lle
        Toivottavasti ei. Ihastuin alussa ex-miehessäni niskaan,joka oli täynnä sahanpuruja.
        Eli, pitäisi saada pulloon puuntuoksu. Aito sellainen.
        Ap

        Vieläkö Metsäradio kuuluu radiosta. Tai laita Maaseuvun tulevaisuuteen miehenhakuilimoitus. Mut muista mainita kaikkoi ehtos.


      • .Siilimuori kirjoitti:

        Kannattanee hankkia ehta poikamies jolla ei ole ollu aimpia suhteita lainkaan. Mieluiten semmonen jokaon ollut ainoa lapsi ja jonka anhemmat ovat ja kuolleet.

        Peräkamari pojat onkin tunnetusti rivakoita otteissaan, koko ajan ottamas naista huomioon.


      • .Siilimuori kirjoitti:

        Vieläkö Metsäradio kuuluu radiosta. Tai laita Maaseuvun tulevaisuuteen miehenhakuilimoitus. Mut muista mainita kaikkoi ehtos.

        Siilimuori.
        Pitäähän ton lesken olla melkonen prinsessa kun miehelle noinkin lujat ehdot asettaa.
        Olis mielenkiintosta nähdä tää kirjoittaja oikein luonnossa.


      • .mollis
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Peräkamari pojat onkin tunnetusti rivakoita otteissaan, koko ajan ottamas naista huomioon.

        Ei taija peräkammarin poikia vapaina enää olla. Ovat Taikuista morsmaikon hakeneet.


      • .Siilimuori
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Peräkamari pojat onkin tunnetusti rivakoita otteissaan, koko ajan ottamas naista huomioon.

        Nii, harvoin tapaa kyll ehtaa aikamiespoikaa täs ikäluokas.


      • .Siilimuori
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Siilimuori.
        Pitäähän ton lesken olla melkonen prinsessa kun miehelle noinkin lujat ehdot asettaa.
        Olis mielenkiintosta nähdä tää kirjoittaja oikein luonnossa.

        Aivan, voipi olla niin ehottomat kriteerit et yksin taitaapi jäähä näppejään nuolemaan. Ei tässä iässä enää voi olla kovinkaan kranttu.


      • n48
        Leski kirjoitti:

        k/k:lle
        Täytyy hiukan tarkentaa ehtoja. Mies ei saa tupakoida,eikä käyttää liikaa viinaa. Mielellään ei ollenkaan.
        Ex-vaimo ei saa pyöriä kuvioissa,verukkeella: Meillä on yhteiset muksut ja muksujenmuksut.
        Eikä aikuisten tyttärien päivittäiset puhelinsoitot ole tervetulleita. Pyydetään isää vaihtamaan talvirenkaat,kokoamaan kaappeja,auttamaan muutossa jne.
        Vävypojista kun ei ole mihinkään tänä päivänä.
        Olen jo kuunnellut puhelinsoittoja,jossa mies peruu omat suunnitelmansa tyttären oikkujen takia.
        Kun mies lähentelee 70 ikävuotta ja tytär vielä pompottaa isäänsä,en tajua.
        Että se siitä akkainlehden kirjoittelusta.
        Ap

        Toi tyttärien isien pyörittely siis tapahtuu vielä myöhemmälläkin iällä ?! Voi helkkari. Minä kun viiskymppisenä naisena luulin, et se on joku alle 20 v. tyttärien ongelma.


      • leskirinsessa
        .Siilimuori kirjoitti:

        Aivan, voipi olla niin ehottomat kriteerit et yksin taitaapi jäähä näppejään nuolemaan. Ei tässä iässä enää voi olla kovinkaan kranttu.

        Vähän samanlaiset "vaatimukset" sitä on minullakin uuden kumppanin suhteen, muuten ajatukset ja kokemukset tuttuja.
        Jäin keväällä 61 vuotiaana leskeksi. Me naiset, joilla on ollut puolisona Miehinen Mies olemme kranttuja, emmekä edes häpeä sitä, vaikka jotkut täällä yrittävätkin mollata! Kateelliset ruikuttaa!


      • olet sie rikas
        k/k kirjoitti:

        On se naisilla helppoa toi kaverin valinta,ei tarvi kuin ilmestyä paikalle.
        Toista on mies leskillä,litrakaupalla kuluu menneniä ennen ku uus kulta on kainalos.

        Ei leskimiehet ole mitään suosittuja. No on sentään sellaisia pitkähameisia hyväntekijöitä" tulee ihan kotiin asti ,mutta heitä varten hyvä pitää vihai nen koira kotona ja kertoa, että se on hyvin mustasukkainen joten lähempi tutustuminen on hengenvaarallista.


      • nuori atm
        leskirinsessa kirjoitti:

        Vähän samanlaiset "vaatimukset" sitä on minullakin uuden kumppanin suhteen, muuten ajatukset ja kokemukset tuttuja.
        Jäin keväällä 61 vuotiaana leskeksi. Me naiset, joilla on ollut puolisona Miehinen Mies olemme kranttuja, emmekä edes häpeä sitä, vaikka jotkut täällä yrittävätkin mollata! Kateelliset ruikuttaa!

        No hae sitten jostain se miehinen mies itsellesi äläkä täällä ihmettele.


      • menevä mies
        k/k kirjoitti:

        On se naisilla helppoa toi kaverin valinta,ei tarvi kuin ilmestyä paikalle.
        Toista on mies leskillä,litrakaupalla kuluu menneniä ennen ku uus kulta on kainalos.

        Mennen tullen, tullen mennen...
        Eikä vaan mistään sitä oikeaa kultaa meinaa saada haaviin.


    • Viaton sivullinen

      Miltä näyttää varattu nainen, se ei ole mulle vielä selvinnyt. Miehet kuulema tietää.

      • Leski

        viaton sivullinen:
        Vasemman käden sormissa on äärettömän leveät kultasormukset. Toisen käden sormissa on huomenlahjasormus,hopeahääpäiväsormus ja jokin muistosormus.
        Hiuksissa on papilijotit huivin alla.
        Erittäin myrtsi ilme.
        Ap


      • Leski kirjoitti:

        viaton sivullinen:
        Vasemman käden sormissa on äärettömän leveät kultasormukset. Toisen käden sormissa on huomenlahjasormus,hopeahääpäiväsormus ja jokin muistosormus.
        Hiuksissa on papilijotit huivin alla.
        Erittäin myrtsi ilme.
        Ap

        No johan on merkit, yksikään ei sovi minuun.


      • parempi tunnistus?
        Anceli kirjoitti:

        No johan on merkit, yksikään ei sovi minuun.

        Ei minuunkaan.

        Papiljottejakaan en ole käyttänyt vuosikymmeniin, enkä kulje huivikaan päässä. Kaulahuivistakin luovuin kun jäi vetoketjuun kiinni vähän väliä.

        Kaksi kapeaa sormusta vasemman käden nimettömässä.


      • parempi tunnistus? kirjoitti:

        Ei minuunkaan.

        Papiljottejakaan en ole käyttänyt vuosikymmeniin, enkä kulje huivikaan päässä. Kaulahuivistakin luovuin kun jäi vetoketjuun kiinni vähän väliä.

        Kaksi kapeaa sormusta vasemman käden nimettömässä.

        Voisihan se merkki olla hyvinkin näkyvä ja selvästi havaittavissa.
        Rintamerkki jossa lukisi " varattu nainen", pipoa käyttävä voisi ommella tuon tekstin etuosaan.
        Jokainen voisi keksiä sopivan tavan ilmaista asiaa.
        Minä en pidä edes sormuksia, missä lienevätkään.


      • k/k
        Anceli kirjoitti:

        Voisihan se merkki olla hyvinkin näkyvä ja selvästi havaittavissa.
        Rintamerkki jossa lukisi " varattu nainen", pipoa käyttävä voisi ommella tuon tekstin etuosaan.
        Jokainen voisi keksiä sopivan tavan ilmaista asiaa.
        Minä en pidä edes sormuksia, missä lienevätkään.

        Terve enkeli
        Käviskö mehelle avonainen paita ja älyttömän paksu kultaketju karvaselle rinnalle?
        Taas on poljettava kuntopyörää kun ei ulos mahdu rännän sekaan.


      • k/k kirjoitti:

        Terve enkeli
        Käviskö mehelle avonainen paita ja älyttömän paksu kultaketju karvaselle rinnalle?
        Taas on poljettava kuntopyörää kun ei ulos mahdu rännän sekaan.

        Kuinka sen nyt kauniisti ilmaisisi, mutta jätä väliin.
        Lankoni sanoi joskus urheilukisoja katsoessaan: mitä mustempi mies, sitä paksumpi ketju.

        Pikku ulkoilu, kävelin terkkarista apteekkiin noin 150 metriä, liukasta oli, veti jo vähän vinoon, mutta tosi hienosti sain kierteen oikaistua enkä kaatunut. Loistosuoritus tässä kunnossa.
        Ja nyt sain sellaiset myrkyt, että paranen ja ensi viikolla myllään koko talon läpi jättisuurjoulusiivouksen merkeissä.
        Kukahan uskois, minä en.


      • Anceli kirjoitti:

        Kuinka sen nyt kauniisti ilmaisisi, mutta jätä väliin.
        Lankoni sanoi joskus urheilukisoja katsoessaan: mitä mustempi mies, sitä paksumpi ketju.

        Pikku ulkoilu, kävelin terkkarista apteekkiin noin 150 metriä, liukasta oli, veti jo vähän vinoon, mutta tosi hienosti sain kierteen oikaistua enkä kaatunut. Loistosuoritus tässä kunnossa.
        Ja nyt sain sellaiset myrkyt, että paranen ja ensi viikolla myllään koko talon läpi jättisuurjoulusiivouksen merkeissä.
        Kukahan uskois, minä en.

        Harkitte ny kannattaisko ne lääkkeet ottaa vast viikon päästä, joku muu siivois.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Harkitte ny kannattaisko ne lääkkeet ottaa vast viikon päästä, joku muu siivois.

        Ai, täällä on muitakin sairaita. Minulta joulusiivous kielletty oikein lääkärinmääräyksellä. On siitä kurja olo. Aina kantanut kaikki sisältä ulos
        hankeen, muuten ei joulu tule! Mahtaako tänä vuonna tulla ollenkaan?


      • TöpTi
        suvenkorento123 kirjoitti:

        Ai, täällä on muitakin sairaita. Minulta joulusiivous kielletty oikein lääkärinmääräyksellä. On siitä kurja olo. Aina kantanut kaikki sisältä ulos
        hankeen, muuten ei joulu tule! Mahtaako tänä vuonna tulla ollenkaan?

        Eipä ole hankea..

        Antaa olla!

        Lähtekää tansseihin. Joulunakin niitä on.
        Siellä voi kahvitella ihan seurassa. Tanssia tai katsella vain.
        Mutta kivaa on ja seuraa!


    • utopiaako vaan

      Eiks teillä ollu se kuppilapiiri, missä kahvittelette ja juttelette?
      Pyydä ne körmyt sinne kahville.

      • Leski

        utopiaako vaan
        Kuppilapiiriin kuuluu tutut ja kaverit, ja ovat kaupungin keskustassa.
        Tähän toiseen ryhmään kuuluu metsämies Sashoja,jotka eivät kahvittele kuin kotonaan.
        Näistä tokaryhmän miehistä on kysymys!
        Ap


    • ------

      Meillä on sellainen kahvittelupiiri jossa käy miehet ja naiset.

    • toinen leski

      Yksin on paras olla, saa mennä ja tulla oman tahdon mukaan,
      onneksi olen päässy ton yli että pakko olisi olla mies rinnalla,
      --- toisessa ihmisessä on omat piirteensä ja minussa omani,
      ne ei pitemmän päälle sovi yhteen,
      käyn päivittäin ukona reussuillani, näen ihmisiä joskus samoja harrastuspiirissä, se riittää minulle ,
      oma alkuperänen mies olisi ainoa kai jonka hyväksyisin vakitusesti asumaan saman katon alle, hän on kuollu parivuotta sitten, joten yksin jatkan matkaa,

      • 2ilman3:tta

        Onhan näitä, jotka eivät edes halua keskustella seurassa olevien naisten kanssa, koko ajan vilkuilevat olisiko sopiva mies lähistöllä. Kyllä ystävättäretkin ovat tärkeitä. Mulle heitä on kertynyt pitkkän elämän aikana. Kaksinkertainen leski olen, koskaan ei noita kahvittelukutsuja ole tullut runsaasti, mutta olenkin sinä suhteessa melko torjuva. Miehen täytyy olla melko aloitteellinen ja rohkea. Nyt olen päättänyt, että vakisuhteeseen en enää halua, elän noiden kahden onnellisten muistoilla. Mutta iloinen ja jutuskeleva kyllä olen.


    • liirumlaarumii

      Kovin tuntuu Lesken jutun aiheet kiertävän yhtä ja samaa kehää. Moneskohan samantyylinen aloitus tämä jo on. On näköjään tullu luettua Hertta-sarjoja oikein urakalla.

      • Kun leski aloitti kirjoittelun hänen miehensä oli juuri saanut järtslaakin ja poistunut joukostamme. Ensimmäinen lesken aloitus oli menestys ja jatkoa on seurannut säännöllisesti.

        Kieltämättä hyviä aloituksia jotka vetävät koska ne on suunnaattu ikäisillemme.

        Juoni etenee kuin salkkareissa.

        Mies kuolee, leski suree, löytää itsensä elämälle uteliaana, ei käperry leskeyteen vaan alkaa uuden elämän ja miehen etsiminen.

        Miten jatkossa käy jää nähtäväksi.

        Uskon kuitenkin juonen etenevän siten, että hän löytää hienhajuisen metsurin jolle ei raka sovi, sillä kyrmyniskaisella miehellä ei yksinkertaisesti ole kaulaa vaan pää on hartijoiden välissä.

        Pari alkaa sovittaa arkea yhteen.

        Arkihan ei mene silleen kuin leski sen tuolla ylempänä halusi menevän. Entisen avioliiton lapset kuuluvat kiinteästi pakettiin. Tämä estää häntä löytämästä oikeaa, etsintä jatkuu ja juonen käänteet puikkelehtivat erilaisten arjeensankareiden hamuiluissa.


      • on huomattu
        korpikirjailija kirjoitti:

        Kun leski aloitti kirjoittelun hänen miehensä oli juuri saanut järtslaakin ja poistunut joukostamme. Ensimmäinen lesken aloitus oli menestys ja jatkoa on seurannut säännöllisesti.

        Kieltämättä hyviä aloituksia jotka vetävät koska ne on suunnaattu ikäisillemme.

        Juoni etenee kuin salkkareissa.

        Mies kuolee, leski suree, löytää itsensä elämälle uteliaana, ei käperry leskeyteen vaan alkaa uuden elämän ja miehen etsiminen.

        Miten jatkossa käy jää nähtäväksi.

        Uskon kuitenkin juonen etenevän siten, että hän löytää hienhajuisen metsurin jolle ei raka sovi, sillä kyrmyniskaisella miehellä ei yksinkertaisesti ole kaulaa vaan pää on hartijoiden välissä.

        Pari alkaa sovittaa arkea yhteen.

        Arkihan ei mene silleen kuin leski sen tuolla ylempänä halusi menevän. Entisen avioliiton lapset kuuluvat kiinteästi pakettiin. Tämä estää häntä löytämästä oikeaa, etsintä jatkuu ja juonen käänteet puikkelehtivat erilaisten arjeensankareiden hamuiluissa.

        Sinähän sen juonenkulun tiiät, ku ite olet se leski. :)))))


      • on huomattu kirjoitti:

        Sinähän sen juonenkulun tiiät, ku ite olet se leski. :)))))

        Sovitaan niin jos Leskellä ei ole mitään sopimustamme vastaan ; )


      • eppu2
        korpikirjailija kirjoitti:

        Kun leski aloitti kirjoittelun hänen miehensä oli juuri saanut järtslaakin ja poistunut joukostamme. Ensimmäinen lesken aloitus oli menestys ja jatkoa on seurannut säännöllisesti.

        Kieltämättä hyviä aloituksia jotka vetävät koska ne on suunnaattu ikäisillemme.

        Juoni etenee kuin salkkareissa.

        Mies kuolee, leski suree, löytää itsensä elämälle uteliaana, ei käperry leskeyteen vaan alkaa uuden elämän ja miehen etsiminen.

        Miten jatkossa käy jää nähtäväksi.

        Uskon kuitenkin juonen etenevän siten, että hän löytää hienhajuisen metsurin jolle ei raka sovi, sillä kyrmyniskaisella miehellä ei yksinkertaisesti ole kaulaa vaan pää on hartijoiden välissä.

        Pari alkaa sovittaa arkea yhteen.

        Arkihan ei mene silleen kuin leski sen tuolla ylempänä halusi menevän. Entisen avioliiton lapset kuuluvat kiinteästi pakettiin. Tämä estää häntä löytämästä oikeaa, etsintä jatkuu ja juonen käänteet puikkelehtivat erilaisten arjeensankareiden hamuiluissa.

        Kunnei sitten vaan kävisi, niinkuin tuolle emäntärievulle tuppaa käymään.
        Joten liiteri sitten pitäisi sille lesken kirvesmies/metsurille olla.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Kun leski aloitti kirjoittelun hänen miehensä oli juuri saanut järtslaakin ja poistunut joukostamme. Ensimmäinen lesken aloitus oli menestys ja jatkoa on seurannut säännöllisesti.

        Kieltämättä hyviä aloituksia jotka vetävät koska ne on suunnaattu ikäisillemme.

        Juoni etenee kuin salkkareissa.

        Mies kuolee, leski suree, löytää itsensä elämälle uteliaana, ei käperry leskeyteen vaan alkaa uuden elämän ja miehen etsiminen.

        Miten jatkossa käy jää nähtäväksi.

        Uskon kuitenkin juonen etenevän siten, että hän löytää hienhajuisen metsurin jolle ei raka sovi, sillä kyrmyniskaisella miehellä ei yksinkertaisesti ole kaulaa vaan pää on hartijoiden välissä.

        Pari alkaa sovittaa arkea yhteen.

        Arkihan ei mene silleen kuin leski sen tuolla ylempänä halusi menevän. Entisen avioliiton lapset kuuluvat kiinteästi pakettiin. Tämä estää häntä löytämästä oikeaa, etsintä jatkuu ja juonen käänteet puikkelehtivat erilaisten arjeensankareiden hamuiluissa.

        Korppis , *pyrsk*

        Mä odotin uutta juonen käännettä jo Aleksin joulukadulta tai Onnibussista, mut Salkkarithan tunnetusti etenee hitaasti.


      • Korppis*
        minttupuu kirjoitti:

        Korppis , *pyrsk*

        Mä odotin uutta juonen käännettä jo Aleksin joulukadulta tai Onnibussista, mut Salkkarithan tunnetusti etenee hitaasti.

        Aivan huoletta voimme jättää muutaman ketjun väliin, aivan kuin Salkkareissakin. Odotan innolla uusia jaksoja.

        Leski pikkujouluristeilyllä.
        Leski sortuu nuoreen mieheen.


      • kurkis
        on huomattu kirjoitti:

        Sinähän sen juonenkulun tiiät, ku ite olet se leski. :)))))

        Samaa mieltä. Kyseinen henkilö haaveilee tulevasta. Kyllä moni muu asia menee miehenmetsästyksen edelle, kun jää leskeksi. Lie jostain syystä kateellinen leskille?


      • kylmääki
        Korppis* kirjoitti:

        Aivan huoletta voimme jättää muutaman ketjun väliin, aivan kuin Salkkareissakin. Odotan innolla uusia jaksoja.

        Leski pikkujouluristeilyllä.
        Leski sortuu nuoreen mieheen.

        Sorruin itseäni puolivuotta vanhempaan eronneeseen mieheen. Jestas mikä rakastuminen siitä seurasi ja aivan mieletön sänkykamarielämä. Kahviakin joskus juodaan ja aamupuuroa syödään.

        Hyvät naiset ei elämä lopu leskeyteen! Vaikka minäkin luulin, että rakkaus-ja seksielämä olisi ollut siinä ja osaltani loppu.


    • ,,,,,,,,,

      Voi ziisus, mitä muut ajattelevat.

      Oletko tosiaan aikuinen nainen? Alkaa epäilyttämään.

    • sekö vain

      Eikö sulla leski pyöri päässä muuta kuin miesteniskeminen?

      • Leski

        sekä vain:lle
        Onko muutakin elämää?
        Ap


      • k/k
        Leski kirjoitti:

        sekä vain:lle
        Onko muutakin elämää?
        Ap

        hyvin oivallettu,ollaan me miehet niin mukavia et kyl meihin kannattaa aikaa tuhlata.


      • ,mollis
        Leski kirjoitti:

        sekä vain:lle
        Onko muutakin elämää?
        Ap

        Minä ajattelin tuhlata tämän illan itselleni. Pikkaisia suolaisia makupaloja, hyvää teetä, pari lehteä. Sytytän paljon kynttilöitä, nojailen rennosti tyynyihin. Ehkä katson jonkun leffan. Nautinnollista perjantaita teillekin


      • Leski
        ,mollis kirjoitti:

        Minä ajattelin tuhlata tämän illan itselleni. Pikkaisia suolaisia makupaloja, hyvää teetä, pari lehteä. Sytytän paljon kynttilöitä, nojailen rennosti tyynyihin. Ehkä katson jonkun leffan. Nautinnollista perjantaita teillekin

        Mielenkiintoista oli edesmenneen miehen kanssa se,että hänelle sopi erittäin hyvin että olen lapseton. Hänen ei tarvinnut sopeutua kuin minuun. Olihan siinäkin tietty haastetta.
        Mutta minun piti ymmärtää hänen jälkikasvuaan ja exää.
        Aina.
        Kun nyt kuulenkin hyvistä väleistä exään,tytär teki sitä,poika tätä, taapero istui ukin sylissä ja läpäläpä, en voi hyvin.
        Ihmettelen minkä ihmeen takia mies on eronnut niin käsittämättömän hyvästä vaimosta ja lasten äidistä?
        Tällaisten ukkoloisten kanssa ei oikein natsaa.
        Ap


      • Leski
        ,mollis kirjoitti:

        Minä ajattelin tuhlata tämän illan itselleni. Pikkaisia suolaisia makupaloja, hyvää teetä, pari lehteä. Sytytän paljon kynttilöitä, nojailen rennosti tyynyihin. Ehkä katson jonkun leffan. Nautinnollista perjantaita teillekin

        ,mollis
        Kenelle muulle sitten tuhlaat iltasi?
        Ap


      • tiedäpä niitä
        Leski kirjoitti:

        ,mollis
        Kenelle muulle sitten tuhlaat iltasi?
        Ap

        Jospa vielä joskus sille neljännelle miehelleen vaikka viides on kovasti kierroksesa.


      • .Siilimuori
        tiedäpä niitä kirjoitti:

        Jospa vielä joskus sille neljännelle miehelleen vaikka viides on kovasti kierroksesa.

        Hotsinpimpulat :)
        Pitäsikö laittaa kisa pystyyn et kuinka mones kenlläin menossa, siis kuka johstaa tilastoa :)).


      • .mollis
        Leski kirjoitti:

        ,mollis
        Kenelle muulle sitten tuhlaat iltasi?
        Ap

        Leski
        Ihan tuhlaan nyt itselleni :)


      • .mollis
        tiedäpä niitä kirjoitti:

        Jospa vielä joskus sille neljännelle miehelleen vaikka viides on kovasti kierroksesa.

        tiedäpä niitä
        Arvelitko minulla olevan viidennen miehen kovasti kierroksessa?


      • .mollis
        .Siilimuori kirjoitti:

        Hotsinpimpulat :)
        Pitäsikö laittaa kisa pystyyn et kuinka mones kenlläin menossa, siis kuka johstaa tilastoa :)).

        Jaahas, kuules Siilimuori,
        ehkä joskus julkaistaan lista oikein täällä palstalla. Milloinhan, pitäiskö alkaa kirimään ;)


      • ent. siivoojaparka
        ,mollis kirjoitti:

        Minä ajattelin tuhlata tämän illan itselleni. Pikkaisia suolaisia makupaloja, hyvää teetä, pari lehteä. Sytytän paljon kynttilöitä, nojailen rennosti tyynyihin. Ehkä katson jonkun leffan. Nautinnollista perjantaita teillekin

        "mollis"

        Älä nyt noin sano. Ei se ole ajan tuhlaamista, jos hemmottelee itseään. Se on kaikki kotiinpäin. Minä olen tuhlannut aikaani taas ihan turhuuteen (siivoamiseen) ja vielä on kesken. Tyhjensin tuostakin hallin päydältä tuon pölyisen paperikasan. Alimmaisena oli kuitti elokuun lopulta... Mikä sika! Joutaisin kinkuksi joulupöytään.


      • iso sika
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        "mollis"

        Älä nyt noin sano. Ei se ole ajan tuhlaamista, jos hemmottelee itseään. Se on kaikki kotiinpäin. Minä olen tuhlannut aikaani taas ihan turhuuteen (siivoamiseen) ja vielä on kesken. Tyhjensin tuostakin hallin päydältä tuon pölyisen paperikasan. Alimmaisena oli kuitti elokuun lopulta... Mikä sika! Joutaisin kinkuksi joulupöytään.

        Mun lehti- ja paperikasoista löytyy monen vuoden takaisia kuitteja, joten minusta tulisi isompi kinkku. Sinusta vaan sellainen kinkkurulla.


      • .mollis
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        "mollis"

        Älä nyt noin sano. Ei se ole ajan tuhlaamista, jos hemmottelee itseään. Se on kaikki kotiinpäin. Minä olen tuhlannut aikaani taas ihan turhuuteen (siivoamiseen) ja vielä on kesken. Tyhjensin tuostakin hallin päydältä tuon pölyisen paperikasan. Alimmaisena oli kuitti elokuun lopulta... Mikä sika! Joutaisin kinkuksi joulupöytään.

        Voi hyvänen hyssykkä e.sp,
        Alkoi huippaamaan tuo sinun jatkuva puunaaminen. Onneksi löhöän jo laiskanlinnassani. Popsin porkkanaa ja omppua, ruisnappeja ja avokadotahnaa. Painikkeeksi mustaherukkamehua. Kynttilätkin palaa. Hohhoijaa!


      • ent. siivoojaparka
        .mollis kirjoitti:

        Voi hyvänen hyssykkä e.sp,
        Alkoi huippaamaan tuo sinun jatkuva puunaaminen. Onneksi löhöän jo laiskanlinnassani. Popsin porkkanaa ja omppua, ruisnappeja ja avokadotahnaa. Painikkeeksi mustaherukkamehua. Kynttilätkin palaa. Hohhoijaa!

        Ei, mutta taidan minäkin jo hellittää. Päivä se on huomennakin ja ylihuomenna ja sitten ja sitten... Minulla siivoaminen kestää ikuisesti, kun osuu aina käsiin jotain, mitä jää lukemaan eikä muista mitä oikeastaan oli tekemässä. Tai sitten soi puhelin tai joku pyörähtää käymään kahvilla. Tai sitten lähtee itse käymään jossain silleen "pikaisesti"... Viikkosiivouskin vie noin viikon. Siksi se kai viikkosiivous onkin nimeltään.


      • eppu2
        .mollis kirjoitti:

        Voi hyvänen hyssykkä e.sp,
        Alkoi huippaamaan tuo sinun jatkuva puunaaminen. Onneksi löhöän jo laiskanlinnassani. Popsin porkkanaa ja omppua, ruisnappeja ja avokadotahnaa. Painikkeeksi mustaherukkamehua. Kynttilätkin palaa. Hohhoijaa!

        Minäkin istun laiskanlinnassani ja kynttilät palavat.
        Hörpiskelen B-vitamiini-juomaa.
        Eppu on toisessa laiskanlinassa.
        TV tuossa uhkailee tuulella ja lumisateella.


      • .mollis
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Ei, mutta taidan minäkin jo hellittää. Päivä se on huomennakin ja ylihuomenna ja sitten ja sitten... Minulla siivoaminen kestää ikuisesti, kun osuu aina käsiin jotain, mitä jää lukemaan eikä muista mitä oikeastaan oli tekemässä. Tai sitten soi puhelin tai joku pyörähtää käymään kahvilla. Tai sitten lähtee itse käymään jossain silleen "pikaisesti"... Viikkosiivouskin vie noin viikon. Siksi se kai viikkosiivous onkin nimeltään.

        Taidanpa kiehauttaa kahvia kun kerran mainitsit :)


      • kevyt puunaus
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Ei, mutta taidan minäkin jo hellittää. Päivä se on huomennakin ja ylihuomenna ja sitten ja sitten... Minulla siivoaminen kestää ikuisesti, kun osuu aina käsiin jotain, mitä jää lukemaan eikä muista mitä oikeastaan oli tekemässä. Tai sitten soi puhelin tai joku pyörähtää käymään kahvilla. Tai sitten lähtee itse käymään jossain silleen "pikaisesti"... Viikkosiivouskin vie noin viikon. Siksi se kai viikkosiivous onkin nimeltään.

        Eihän joulusiivouskaan tarkoita että koko joulun aika siivotaan.


      • .Siilimuori
        Leski kirjoitti:

        Mielenkiintoista oli edesmenneen miehen kanssa se,että hänelle sopi erittäin hyvin että olen lapseton. Hänen ei tarvinnut sopeutua kuin minuun. Olihan siinäkin tietty haastetta.
        Mutta minun piti ymmärtää hänen jälkikasvuaan ja exää.
        Aina.
        Kun nyt kuulenkin hyvistä väleistä exään,tytär teki sitä,poika tätä, taapero istui ukin sylissä ja läpäläpä, en voi hyvin.
        Ihmettelen minkä ihmeen takia mies on eronnut niin käsittämättömän hyvästä vaimosta ja lasten äidistä?
        Tällaisten ukkoloisten kanssa ei oikein natsaa.
        Ap

        Nii, vaatiihan se sopeutumista varsinkin jos on monta liittoa jo takana. Monta eksää ja sen sukua. Joka eksälle laps tai kaks, niillä jokkaisell oma mummo ja vaari.Voipi olla joulunahi vilskettä :).


      • .Siilimuori
        .mollis kirjoitti:

        Jaahas, kuules Siilimuori,
        ehkä joskus julkaistaan lista oikein täällä palstalla. Milloinhan, pitäiskö alkaa kirimään ;)

        Joo-o. Ois hauksa nähhä se lista :).


      • Leski
        eppu2 kirjoitti:

        Minäkin istun laiskanlinnassani ja kynttilät palavat.
        Hörpiskelen B-vitamiini-juomaa.
        Eppu on toisessa laiskanlinassa.
        TV tuossa uhkailee tuulella ja lumisateella.

        On tämä ihme palsta. Kun kirjoitan,että minua on pyydetty kahville,alkaa kummallinen vääntö asiasta. Kateellisten propagandaa.
        En ole kirjoittanut että haluan jonkun kanssa asumaan. En todellakaan. Asun loppuelämäni yksin.
        Olen raitistunut alkoholisti. En voi enkä katsele juoppoa miestä.
        Minua verrataan johonkin hemmetin Herttasarjaan. Voi hyvät hyssykät. Tämä on minun jokapäiväistä elämääni.
        Porukoitten elämä vaikuttaa joltain Me Tammeloilta tai Rintamäkeläisiltä. Ei oikein osu eikä uppoa.
        En ole missi enkä malli,mutta olen monessa liemessä keitetty karismaattinen nainen.
        Jos elämääni ei tule nallekarhu/ruutupaita/partamiestä, olen mieluummin yksin.
        Enkä katsele hiukkaakaan yhtään miehessä riippuvaa exää. Sain siitä ihanuudesta 20:ssä vuodessa tarpeekseni.
        Että siivotkaa ja puunatkaa te arvoisat kotihengettäret kotianne. Minä olen siivoukseni tehnyt.
        Nyt vain odottelen pohjoisen miehen kahvikutsua.
        Ap


      • henrjii
        Leski kirjoitti:

        On tämä ihme palsta. Kun kirjoitan,että minua on pyydetty kahville,alkaa kummallinen vääntö asiasta. Kateellisten propagandaa.
        En ole kirjoittanut että haluan jonkun kanssa asumaan. En todellakaan. Asun loppuelämäni yksin.
        Olen raitistunut alkoholisti. En voi enkä katsele juoppoa miestä.
        Minua verrataan johonkin hemmetin Herttasarjaan. Voi hyvät hyssykät. Tämä on minun jokapäiväistä elämääni.
        Porukoitten elämä vaikuttaa joltain Me Tammeloilta tai Rintamäkeläisiltä. Ei oikein osu eikä uppoa.
        En ole missi enkä malli,mutta olen monessa liemessä keitetty karismaattinen nainen.
        Jos elämääni ei tule nallekarhu/ruutupaita/partamiestä, olen mieluummin yksin.
        Enkä katsele hiukkaakaan yhtään miehessä riippuvaa exää. Sain siitä ihanuudesta 20:ssä vuodessa tarpeekseni.
        Että siivotkaa ja puunatkaa te arvoisat kotihengettäret kotianne. Minä olen siivoukseni tehnyt.
        Nyt vain odottelen pohjoisen miehen kahvikutsua.
        Ap

        pidetään peukkua, että pohjoisen miestä kahvitutaa


      • Leski kirjoitti:

        On tämä ihme palsta. Kun kirjoitan,että minua on pyydetty kahville,alkaa kummallinen vääntö asiasta. Kateellisten propagandaa.
        En ole kirjoittanut että haluan jonkun kanssa asumaan. En todellakaan. Asun loppuelämäni yksin.
        Olen raitistunut alkoholisti. En voi enkä katsele juoppoa miestä.
        Minua verrataan johonkin hemmetin Herttasarjaan. Voi hyvät hyssykät. Tämä on minun jokapäiväistä elämääni.
        Porukoitten elämä vaikuttaa joltain Me Tammeloilta tai Rintamäkeläisiltä. Ei oikein osu eikä uppoa.
        En ole missi enkä malli,mutta olen monessa liemessä keitetty karismaattinen nainen.
        Jos elämääni ei tule nallekarhu/ruutupaita/partamiestä, olen mieluummin yksin.
        Enkä katsele hiukkaakaan yhtään miehessä riippuvaa exää. Sain siitä ihanuudesta 20:ssä vuodessa tarpeekseni.
        Että siivotkaa ja puunatkaa te arvoisat kotihengettäret kotianne. Minä olen siivoukseni tehnyt.
        Nyt vain odottelen pohjoisen miehen kahvikutsua.
        Ap

        Ittestään tykkäävät ,itsevarmat naiset on aina hatunnoston arvosia,kuten ylempänä sanoin prinsessa tairat olla.


      • eppu2
        Leski kirjoitti:

        On tämä ihme palsta. Kun kirjoitan,että minua on pyydetty kahville,alkaa kummallinen vääntö asiasta. Kateellisten propagandaa.
        En ole kirjoittanut että haluan jonkun kanssa asumaan. En todellakaan. Asun loppuelämäni yksin.
        Olen raitistunut alkoholisti. En voi enkä katsele juoppoa miestä.
        Minua verrataan johonkin hemmetin Herttasarjaan. Voi hyvät hyssykät. Tämä on minun jokapäiväistä elämääni.
        Porukoitten elämä vaikuttaa joltain Me Tammeloilta tai Rintamäkeläisiltä. Ei oikein osu eikä uppoa.
        En ole missi enkä malli,mutta olen monessa liemessä keitetty karismaattinen nainen.
        Jos elämääni ei tule nallekarhu/ruutupaita/partamiestä, olen mieluummin yksin.
        Enkä katsele hiukkaakaan yhtään miehessä riippuvaa exää. Sain siitä ihanuudesta 20:ssä vuodessa tarpeekseni.
        Että siivotkaa ja puunatkaa te arvoisat kotihengettäret kotianne. Minä olen siivoukseni tehnyt.
        Nyt vain odottelen pohjoisen miehen kahvikutsua.
        Ap

        Leski

        Olipahan loistava vuodatus. Tuli ihan hymyä huuleen.
        Juu, kyllä sitä jos jonkinmoista propagandaa mahtuu tännekin.
        Minäkin olen tässä vaan aatellut jatkaa tätä omaa vapauttani hamaan hautaan asti.
        Se Eppu tuossa toisessa tuolissa on kissa.


      • ++++
        Leski kirjoitti:

        On tämä ihme palsta. Kun kirjoitan,että minua on pyydetty kahville,alkaa kummallinen vääntö asiasta. Kateellisten propagandaa.
        En ole kirjoittanut että haluan jonkun kanssa asumaan. En todellakaan. Asun loppuelämäni yksin.
        Olen raitistunut alkoholisti. En voi enkä katsele juoppoa miestä.
        Minua verrataan johonkin hemmetin Herttasarjaan. Voi hyvät hyssykät. Tämä on minun jokapäiväistä elämääni.
        Porukoitten elämä vaikuttaa joltain Me Tammeloilta tai Rintamäkeläisiltä. Ei oikein osu eikä uppoa.
        En ole missi enkä malli,mutta olen monessa liemessä keitetty karismaattinen nainen.
        Jos elämääni ei tule nallekarhu/ruutupaita/partamiestä, olen mieluummin yksin.
        Enkä katsele hiukkaakaan yhtään miehessä riippuvaa exää. Sain siitä ihanuudesta 20:ssä vuodessa tarpeekseni.
        Että siivotkaa ja puunatkaa te arvoisat kotihengettäret kotianne. Minä olen siivoukseni tehnyt.
        Nyt vain odottelen pohjoisen miehen kahvikutsua.
        Ap

        Minä en ole tainnut tätä ennen koskaan puhua sinulle.
        Täältä sivusta vain ihmettelen, kerrot aika tarkkaan elämästäsi, älä sitten ota nokkaasi, mitä täällä saat vastauksia.

        Elä ja ole reipaasti, ei sinun tarvi naapureilta kysellä.
        Täälläkin vastaillaan, mitä vastaillaan, monen taustana on kateus.
        Kaikki ovat priimatavaraa saduissaan.


      • laukkaa ratsu
        Leski kirjoitti:

        On tämä ihme palsta. Kun kirjoitan,että minua on pyydetty kahville,alkaa kummallinen vääntö asiasta. Kateellisten propagandaa.
        En ole kirjoittanut että haluan jonkun kanssa asumaan. En todellakaan. Asun loppuelämäni yksin.
        Olen raitistunut alkoholisti. En voi enkä katsele juoppoa miestä.
        Minua verrataan johonkin hemmetin Herttasarjaan. Voi hyvät hyssykät. Tämä on minun jokapäiväistä elämääni.
        Porukoitten elämä vaikuttaa joltain Me Tammeloilta tai Rintamäkeläisiltä. Ei oikein osu eikä uppoa.
        En ole missi enkä malli,mutta olen monessa liemessä keitetty karismaattinen nainen.
        Jos elämääni ei tule nallekarhu/ruutupaita/partamiestä, olen mieluummin yksin.
        Enkä katsele hiukkaakaan yhtään miehessä riippuvaa exää. Sain siitä ihanuudesta 20:ssä vuodessa tarpeekseni.
        Että siivotkaa ja puunatkaa te arvoisat kotihengettäret kotianne. Minä olen siivoukseni tehnyt.
        Nyt vain odottelen pohjoisen miehen kahvikutsua.
        Ap

        voi sinnuu siivoojaparka leskee


      • k/k kirjoitti:

        hyvin oivallettu,ollaan me miehet niin mukavia et kyl meihin kannattaa aikaa tuhlata.

        Samaa mieltä. Kyllä kunnon miäs aina akkojen kahvikutsut voittaa!


      • että silleen
        Leski kirjoitti:

        On tämä ihme palsta. Kun kirjoitan,että minua on pyydetty kahville,alkaa kummallinen vääntö asiasta. Kateellisten propagandaa.
        En ole kirjoittanut että haluan jonkun kanssa asumaan. En todellakaan. Asun loppuelämäni yksin.
        Olen raitistunut alkoholisti. En voi enkä katsele juoppoa miestä.
        Minua verrataan johonkin hemmetin Herttasarjaan. Voi hyvät hyssykät. Tämä on minun jokapäiväistä elämääni.
        Porukoitten elämä vaikuttaa joltain Me Tammeloilta tai Rintamäkeläisiltä. Ei oikein osu eikä uppoa.
        En ole missi enkä malli,mutta olen monessa liemessä keitetty karismaattinen nainen.
        Jos elämääni ei tule nallekarhu/ruutupaita/partamiestä, olen mieluummin yksin.
        Enkä katsele hiukkaakaan yhtään miehessä riippuvaa exää. Sain siitä ihanuudesta 20:ssä vuodessa tarpeekseni.
        Että siivotkaa ja puunatkaa te arvoisat kotihengettäret kotianne. Minä olen siivoukseni tehnyt.
        Nyt vain odottelen pohjoisen miehen kahvikutsua.
        Ap

        HAH joooo,


      • Leski kirjoitti:

        On tämä ihme palsta. Kun kirjoitan,että minua on pyydetty kahville,alkaa kummallinen vääntö asiasta. Kateellisten propagandaa.
        En ole kirjoittanut että haluan jonkun kanssa asumaan. En todellakaan. Asun loppuelämäni yksin.
        Olen raitistunut alkoholisti. En voi enkä katsele juoppoa miestä.
        Minua verrataan johonkin hemmetin Herttasarjaan. Voi hyvät hyssykät. Tämä on minun jokapäiväistä elämääni.
        Porukoitten elämä vaikuttaa joltain Me Tammeloilta tai Rintamäkeläisiltä. Ei oikein osu eikä uppoa.
        En ole missi enkä malli,mutta olen monessa liemessä keitetty karismaattinen nainen.
        Jos elämääni ei tule nallekarhu/ruutupaita/partamiestä, olen mieluummin yksin.
        Enkä katsele hiukkaakaan yhtään miehessä riippuvaa exää. Sain siitä ihanuudesta 20:ssä vuodessa tarpeekseni.
        Että siivotkaa ja puunatkaa te arvoisat kotihengettäret kotianne. Minä olen siivoukseni tehnyt.
        Nyt vain odottelen pohjoisen miehen kahvikutsua.
        Ap

        En ole kauheesti osallistunut ketjuihisi kun en pysty samaistamaan omaa elämääni mitenkään sinun kertomuksiisi: en löydä oikein mitään yhteistä ja siksi vaikka kommenttisi herättävätkin ajatuksia niin pidän ne mieluummin ominani. Yksi asia kuitenkin jota en ymmärrä lainkaan:onko elämässäsi mitään muuta kiinnostuksen aihetta kuin miehet?


      • heh juu,
        että silleen kirjoitti:

        HAH joooo,

        lisäsys edelliseen
        taisit tänään saada kahvit parataselta pojolan mieheltä, satuin näkemään,


      • Leski kirjoitti:

        On tämä ihme palsta. Kun kirjoitan,että minua on pyydetty kahville,alkaa kummallinen vääntö asiasta. Kateellisten propagandaa.
        En ole kirjoittanut että haluan jonkun kanssa asumaan. En todellakaan. Asun loppuelämäni yksin.
        Olen raitistunut alkoholisti. En voi enkä katsele juoppoa miestä.
        Minua verrataan johonkin hemmetin Herttasarjaan. Voi hyvät hyssykät. Tämä on minun jokapäiväistä elämääni.
        Porukoitten elämä vaikuttaa joltain Me Tammeloilta tai Rintamäkeläisiltä. Ei oikein osu eikä uppoa.
        En ole missi enkä malli,mutta olen monessa liemessä keitetty karismaattinen nainen.
        Jos elämääni ei tule nallekarhu/ruutupaita/partamiestä, olen mieluummin yksin.
        Enkä katsele hiukkaakaan yhtään miehessä riippuvaa exää. Sain siitä ihanuudesta 20:ssä vuodessa tarpeekseni.
        Että siivotkaa ja puunatkaa te arvoisat kotihengettäret kotianne. Minä olen siivoukseni tehnyt.
        Nyt vain odottelen pohjoisen miehen kahvikutsua.
        Ap

        Miksi täällä pitäisi tekemisilleen keneltäkään hyväksyntää tai myötätuntoa anoa.
        Jos olet kerran itsellinen nainen, mene ja tee niin kuin sinusta hyvältä tuntuu.
        Piste. Mutta älä odota, että jos täällä kerrot asioistasi, kaikki olisivat kanssasi samaa mieltä. Se on sen avomielisyyden kääntöpuoli.


      • Leski
        Paloma.se.co kirjoitti:

        En ole kauheesti osallistunut ketjuihisi kun en pysty samaistamaan omaa elämääni mitenkään sinun kertomuksiisi: en löydä oikein mitään yhteistä ja siksi vaikka kommenttisi herättävätkin ajatuksia niin pidän ne mieluummin ominani. Yksi asia kuitenkin jota en ymmärrä lainkaan:onko elämässäsi mitään muuta kiinnostuksen aihetta kuin miehet?

        Paloma.se.co:lle
        Elin 20-vuotta sympioosissa mieheni kanssa. Siihen mahtui paljon erilaisia käänteitä. Kuitenkin olimme lähes aina yhdessä.
        En ole koskaan kuulunut mihinkään akkojen nypläyskerhoon. En yksinkertaisesti viihdy kuuntelemassa sitä lätinää. Pelkkää talojen ja tavaroiden kehumiskerhoja. Ja huippulasten menestystarinoita.
        Kun mieheni nukkui pois,jäin totaalisesti yksin.
        Minulle ehdotettiin leskien kokoontumisryhmiä ja vastaavaa.
        Heti alkoi akkojen paasaus,että mitä ihmettä nyt teen 300 neliön asunnolla ja huvilalla ja kahdella autolla jne.jne.
        Itsellä oli huoli,saanko pitää vuokra-asuntoni,kun se oli miestä varten hommattu. Asunto on vammaispotilaalle tarkoitettu.
        En inhoa mitään niin paljon kuin materialisteja. Raha on ykkönen.
        Kun vaivuin syvään suruun asunnossani,minua tuli hakemaan lenkille mies,monta kuukautta miehen kuoleman jälkeen. Hän nosti minut ylös pohjattomasta surustani. Näin taas luonnon värit. Mies jaksoi kuunnella,eikä kehunut millään omilla asioillaan.
        Minulle on muodostunut käsitys vuosien varrella,että miehestä saa parhaan kaverin. Ja tietty myöhemmin muutakin. Ehkä.
        Nyt kun joulunaika lähestyy ja on pimeätä,niin yksinäisyys korostuu. Siksipä tässä nuo alfaurokset pyörii mielessä.
        Kaikki te naiset,joilla on mies kotona. Pitäkää hänestä hyvää huolta ja rakastakaa miehiänne. Se on suuri lahja kun on löytänyt sen toisen puolikkaan.
        Ap


      • .mollis
        tiedäpä niitä kirjoitti:

        Jospa vielä joskus sille neljännelle miehelleen vaikka viides on kovasti kierroksesa.

        tiedäpä niitä,
        No nythän mä vasta hokasin, vaati 12 tunnin yöunet. Palstalla oli kerran ennustuksista puhe. Sä meinaat sitä kun kerroin siitä mustalaisrouvan povauksessa, kun hän mainitsi, että minulla tulee olemaan viisi miestä. Taisin silloin kertoa, että neljä miestä on jo vaikuttanut sisimpääni, että onkos viides tulossa vielä ja sanoin apuva. Heh, taisin jättää kertomatta millalailla ne neljä ovat sisimpääni vaikuttaneet ja jätämpä kertomatta vieläkin. Pitää olla salaperäinen.
        Viljaa sinä kuitenkin minulle kuka se viides mies on joka minulla on kierroksessa, kun en ole ainakaa vielä huomannut kenenkään sisimpääni koskettaneen ;)


      • kuhan kysyn
        Leski kirjoitti:

        Paloma.se.co:lle
        Elin 20-vuotta sympioosissa mieheni kanssa. Siihen mahtui paljon erilaisia käänteitä. Kuitenkin olimme lähes aina yhdessä.
        En ole koskaan kuulunut mihinkään akkojen nypläyskerhoon. En yksinkertaisesti viihdy kuuntelemassa sitä lätinää. Pelkkää talojen ja tavaroiden kehumiskerhoja. Ja huippulasten menestystarinoita.
        Kun mieheni nukkui pois,jäin totaalisesti yksin.
        Minulle ehdotettiin leskien kokoontumisryhmiä ja vastaavaa.
        Heti alkoi akkojen paasaus,että mitä ihmettä nyt teen 300 neliön asunnolla ja huvilalla ja kahdella autolla jne.jne.
        Itsellä oli huoli,saanko pitää vuokra-asuntoni,kun se oli miestä varten hommattu. Asunto on vammaispotilaalle tarkoitettu.
        En inhoa mitään niin paljon kuin materialisteja. Raha on ykkönen.
        Kun vaivuin syvään suruun asunnossani,minua tuli hakemaan lenkille mies,monta kuukautta miehen kuoleman jälkeen. Hän nosti minut ylös pohjattomasta surustani. Näin taas luonnon värit. Mies jaksoi kuunnella,eikä kehunut millään omilla asioillaan.
        Minulle on muodostunut käsitys vuosien varrella,että miehestä saa parhaan kaverin. Ja tietty myöhemmin muutakin. Ehkä.
        Nyt kun joulunaika lähestyy ja on pimeätä,niin yksinäisyys korostuu. Siksipä tässä nuo alfaurokset pyörii mielessä.
        Kaikki te naiset,joilla on mies kotona. Pitäkää hänestä hyvää huolta ja rakastakaa miehiänne. Se on suuri lahja kun on löytänyt sen toisen puolikkaan.
        Ap

        Tuliko tästä tosesta miehestä se toinen aviomiehesi joka kuoli keväällä?


      • Leski kirjoitti:

        Paloma.se.co:lle
        Elin 20-vuotta sympioosissa mieheni kanssa. Siihen mahtui paljon erilaisia käänteitä. Kuitenkin olimme lähes aina yhdessä.
        En ole koskaan kuulunut mihinkään akkojen nypläyskerhoon. En yksinkertaisesti viihdy kuuntelemassa sitä lätinää. Pelkkää talojen ja tavaroiden kehumiskerhoja. Ja huippulasten menestystarinoita.
        Kun mieheni nukkui pois,jäin totaalisesti yksin.
        Minulle ehdotettiin leskien kokoontumisryhmiä ja vastaavaa.
        Heti alkoi akkojen paasaus,että mitä ihmettä nyt teen 300 neliön asunnolla ja huvilalla ja kahdella autolla jne.jne.
        Itsellä oli huoli,saanko pitää vuokra-asuntoni,kun se oli miestä varten hommattu. Asunto on vammaispotilaalle tarkoitettu.
        En inhoa mitään niin paljon kuin materialisteja. Raha on ykkönen.
        Kun vaivuin syvään suruun asunnossani,minua tuli hakemaan lenkille mies,monta kuukautta miehen kuoleman jälkeen. Hän nosti minut ylös pohjattomasta surustani. Näin taas luonnon värit. Mies jaksoi kuunnella,eikä kehunut millään omilla asioillaan.
        Minulle on muodostunut käsitys vuosien varrella,että miehestä saa parhaan kaverin. Ja tietty myöhemmin muutakin. Ehkä.
        Nyt kun joulunaika lähestyy ja on pimeätä,niin yksinäisyys korostuu. Siksipä tässä nuo alfaurokset pyörii mielessä.
        Kaikki te naiset,joilla on mies kotona. Pitäkää hänestä hyvää huolta ja rakastakaa miehiänne. Se on suuri lahja kun on löytänyt sen toisen puolikkaan.
        Ap

        Niin, tosiaan, kun ympäriltä puuttuu perhe ja ystävien ja suvun piiri ja normaali kanssakäyminen muiden ihmisten kanssa niin se symbioosi oman parin kanssa tulee noin hallitsevaksi ja määrää täysin elämän sisällön. Mulla on yksi ystävätär joka pakkaa samaistua mieheensä myös: varmaan tää on aika tavallista lapsettomille pareille.
        En kylläkään allekirjoita väitettä että me naiset olemme sen huonompia ystävinä kuin miehetkään. Tai puhumme enemmän rahasta tai mammonasta; kyllä minun omat kokemukseni viittaavat siihen että miehet ovat vähintäinkin yhtä materialisteja kuin me. Miehille esimerkiksi kulkuväline millä me naiset huristetaan paikasta A paikkaan B merkki mikä merkki, pitää olla joku "arjalainen muskeliauto" vähintään.
        Sinä elät omaa elämääsi ja teet omia valintojasi; minulle leskeksi jäätyäni (aivan liian nuorena, olin vasta 33 v.) ei uuden miehen löytäminen mahdollisimman nopeasti ollut mikään prioriteetti, vaan lapset olivat silloin ensisijalla. Olen melko varma että jos minulla ei olisi ollut perhettä, olisin heittäytynyt suoraan takaisin koulunpenkille.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Niin, tosiaan, kun ympäriltä puuttuu perhe ja ystävien ja suvun piiri ja normaali kanssakäyminen muiden ihmisten kanssa niin se symbioosi oman parin kanssa tulee noin hallitsevaksi ja määrää täysin elämän sisällön. Mulla on yksi ystävätär joka pakkaa samaistua mieheensä myös: varmaan tää on aika tavallista lapsettomille pareille.
        En kylläkään allekirjoita väitettä että me naiset olemme sen huonompia ystävinä kuin miehetkään. Tai puhumme enemmän rahasta tai mammonasta; kyllä minun omat kokemukseni viittaavat siihen että miehet ovat vähintäinkin yhtä materialisteja kuin me. Miehille esimerkiksi kulkuväline millä me naiset huristetaan paikasta A paikkaan B merkki mikä merkki, pitää olla joku "arjalainen muskeliauto" vähintään.
        Sinä elät omaa elämääsi ja teet omia valintojasi; minulle leskeksi jäätyäni (aivan liian nuorena, olin vasta 33 v.) ei uuden miehen löytäminen mahdollisimman nopeasti ollut mikään prioriteetti, vaan lapset olivat silloin ensisijalla. Olen melko varma että jos minulla ei olisi ollut perhettä, olisin heittäytynyt suoraan takaisin koulunpenkille.

        Ainiin, unohdin kommentoida noista nypläyskerhoista: käsityö-ja huusholli-ihmisiä mitenkään väheksymättä en ole kuitenkaan itse koskaan ollut kiinnostunut mistään marttakerhoista tai ompeluseuroista. En edes omista ompelukonetta enkä osaa sitä käyttää. Ihailen kyllä ihmisiä joilla on nuo käden taidot hallinnassa; itse en osaa edes verhoja ripustaa guuglaamatta ensiksi ohjetta.

        Sinä kyllä mielestäni asettelet ihmisiä lokeroihin aika vapaalla kädellä.


      • feikki-leski??
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Ainiin, unohdin kommentoida noista nypläyskerhoista: käsityö-ja huusholli-ihmisiä mitenkään väheksymättä en ole kuitenkaan itse koskaan ollut kiinnostunut mistään marttakerhoista tai ompeluseuroista. En edes omista ompelukonetta enkä osaa sitä käyttää. Ihailen kyllä ihmisiä joilla on nuo käden taidot hallinnassa; itse en osaa edes verhoja ripustaa guuglaamatta ensiksi ohjetta.

        Sinä kyllä mielestäni asettelet ihmisiä lokeroihin aika vapaalla kädellä.

        Tuo lokeroihin asettelu on provoamista, mitä muutakaan.


      • outoa ???
        Leski kirjoitti:

        Paloma.se.co:lle
        Elin 20-vuotta sympioosissa mieheni kanssa. Siihen mahtui paljon erilaisia käänteitä. Kuitenkin olimme lähes aina yhdessä.
        En ole koskaan kuulunut mihinkään akkojen nypläyskerhoon. En yksinkertaisesti viihdy kuuntelemassa sitä lätinää. Pelkkää talojen ja tavaroiden kehumiskerhoja. Ja huippulasten menestystarinoita.
        Kun mieheni nukkui pois,jäin totaalisesti yksin.
        Minulle ehdotettiin leskien kokoontumisryhmiä ja vastaavaa.
        Heti alkoi akkojen paasaus,että mitä ihmettä nyt teen 300 neliön asunnolla ja huvilalla ja kahdella autolla jne.jne.
        Itsellä oli huoli,saanko pitää vuokra-asuntoni,kun se oli miestä varten hommattu. Asunto on vammaispotilaalle tarkoitettu.
        En inhoa mitään niin paljon kuin materialisteja. Raha on ykkönen.
        Kun vaivuin syvään suruun asunnossani,minua tuli hakemaan lenkille mies,monta kuukautta miehen kuoleman jälkeen. Hän nosti minut ylös pohjattomasta surustani. Näin taas luonnon värit. Mies jaksoi kuunnella,eikä kehunut millään omilla asioillaan.
        Minulle on muodostunut käsitys vuosien varrella,että miehestä saa parhaan kaverin. Ja tietty myöhemmin muutakin. Ehkä.
        Nyt kun joulunaika lähestyy ja on pimeätä,niin yksinäisyys korostuu. Siksipä tässä nuo alfaurokset pyörii mielessä.
        Kaikki te naiset,joilla on mies kotona. Pitäkää hänestä hyvää huolta ja rakastakaa miehiänne. Se on suuri lahja kun on löytänyt sen toisen puolikkaan.
        Ap

        ??? " sympioosissa meheni kanssa " hah
        kenen miehen kanssa,
        ( toisen naisen aviomiehen ) onko kokojuttu sun mielikuvitusta hah ,
        vai että oikein sinulla vuokra-asunto,
        ja miehellä oli 300 neliön asunto ja 2 autoa ? hah
        siis juttusi perusteella sinulla ei ole ollutkaa omaa aviomiestä ???
        oletko kaheli ??


      • QQQ++
        outoa ??? kirjoitti:

        ??? " sympioosissa meheni kanssa " hah
        kenen miehen kanssa,
        ( toisen naisen aviomiehen ) onko kokojuttu sun mielikuvitusta hah ,
        vai että oikein sinulla vuokra-asunto,
        ja miehellä oli 300 neliön asunto ja 2 autoa ? hah
        siis juttusi perusteella sinulla ei ole ollutkaa omaa aviomiestä ???
        oletko kaheli ??

        Totta, outoja on hänen juttunsa ! ?


      • €--
        .Siilimuori kirjoitti:

        Joo-o. Ois hauksa nähhä se lista :).

        Kevyt mukava juttu tää ketju :) en kyllä listaannu, joulun aikaan pukilla voisi olla muori ilman tonttuja


      • .Siilimuori
        €-- kirjoitti:

        Kevyt mukava juttu tää ketju :) en kyllä listaannu, joulun aikaan pukilla voisi olla muori ilman tonttuja

        No ei muuta kuin muorin hakkuun jos siltä paikalta pannee :). Jos vaikka se muori pyöräyttäisi tortunkin.


      • " Ei kun menoks "
        k/k kirjoitti:

        hyvin oivallettu,ollaan me miehet niin mukavia et kyl meihin kannattaa aikaa tuhlata.

        Niin olettekin....


      • tiedä häntä
        .mollis kirjoitti:

        tiedäpä niitä
        Arvelitko minulla olevan viidennen miehen kovasti kierroksessa?

        No mollis joko viides mies nappasi vae mihin hävisit?


    • Sumppi pihisemään

      Mitä h-n väliä sillä on, mitä naapurit luulee, meinaa ja ajattelee? Kateellisia ne vain ovat. Joskus jostain jäi korvaan soimaan kysymys; "miksiköhän on olemassa niin paljon iloisia leskiä?".

    • Akvaarioon on ilmestynyt pirayoja....

    • SulhasEhdokas. . ..

      Totta kai, kuolleet seurustelevat kuolleiden kanssa ja elävät seurustelevat elävien kanssa.

      Siis parempi seurusteleminen kuin murehtiminen, mutta niin, surulla on työnsä.

    • Leski

      Elämän on jatkuttava

    • yksin ei yksinäinen

      Olen minäkin yksin jäänyt ,en kumminkaan tarvinnut mitään kirjoittelupalstaa missä kerron koko elämäni haluan siihen toisten kommetteja.
      Miks etsiä edes menneen miehen kaltaisia miestä? Kahta ei ole samalaista ..miks etsiä yleensä, minä olen elänyt ja katsonut vaan mitä uusi päivä tuo tullessaan.. Mennä voi vaikka on yksin ,harrastaa kyllä elämään löytyy muutakin sisältöä kuin miehet...
      Jokainen saa elää omalla tyylillään .kun elämä on onnellista....

    • Olet tehnyt aivan oikein .Käyt siellä missä viihdyt,esim.kahvittelemassa.Olkoon nainen tai mies. Oikein hyvää jatkoa ja hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2015
      Naapurit eläkööt omaa elämäänsä

    • elena1

      Mitä pahaa sosiaalisessa kanssakäymisessä muka olisi? Ei ihminen ole niinkuin joutsen ; "yksiavioinen". Eikä sinun tarvitse miettiä sitä, mitä naapurisi ajattelee. Omaa tuttavapiiriäsihän sinä laajennat, jos vaan uskallat tavata vielä myös toisen sukupuolen edustajiakin! Varmaan miehesikin olisi hyvillään, jos tietäisi, ettet ole jäänyt suremaan ja murehtimaan elämää ja sen kiertokulkua.

    • Totta mooses elämän pitää jatkua : ) Pitäiskö rouvan kuolla henkisesti ukon
      mukana ??? En usko moiseen ideologiaan !

    • 21212121

      Jokaisella on vapaus tehtä mitä halua.Sanokoot naapurit mitä halua.Jatka samaan tyyliin.Onnea matkaan!!!

    • Timo 44

      Hei. Sen verran halusin tänne sanoa, että älä nyt hyvä ihminen naapureittesi mielipiteestä elämääsi rakenna. Ainahan ne on kuitenkin jotakin mieltä ..sinusta!
      Mitä sillä on väliä. Suret miestäsi. Et haluaisi elää yksin. Olet seurallinen. Se on ihmisluonnolle ihan luonteenomaista! Tietysti näin ollen, varatut kannattaa sivuuttaa ja senhän varmasti tiedätkin. Kuuntele vaistojasi.

    • Jeesus tulee!

      Syntiset palavat helvetin tulessa!
      Totisesti on sanottu niin!

      • ent. siivoojaparka

        Näytä minulle se raamatunpaikka, missä kahvinjuonnin sanotaan olevan syntiä.


      • elena1

        Missä on se raja syntisen ja synnittömän välillä? Jokaisella meistä on varmaankin joku seikka / asia, jota joku toinen / sivullinen voi pitää paheena! "Varattuja" tietysti kannattaa vältellä. Omalla kohdallani olen tavannut heissäkin sellaisia, joiden kanssa on voinut jutella kasvotusten tai puhelimessa ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia. Sielunveljiä on myös olemassa :)
        Keskustelun aloittajalle toivon mukavia yhdessäolon hetkiä! Ja tosiaankin, älä aristele, mitä naapurit sanoo. Mitä se heille kuuluu? Ovat vaan mahdollisesti kateellisia.


      • eppu2

        Suurin syntinen on se, joka toisia tuomitsee.


    • Huono onninen

      Älä välitä muiden ihmisten mielipiteistä. Elä elämääsi just niinkuin Sinusta hyvältä tuntuu. Elämä on lyhyt ota siitä kaikki irti.

    • fdhfjdhjfks

      Anna palaa! Kerran täällä vaan eletään!

    • urpourputtaja

      Anna palaa! Ei kannata välittää muiden aatoksista!

    • urts

      Ei ne mummoikäsen limakalvot enää kestä seurustelua, hiivat ja muut lisääntyy vaan. Sellasen mummon kylpyveteen kun lisää sokeria niin pian on ammeellinen juhlajuomaa valmiina.

      • makeatlesket

        Ilmankos me mummoikäiset lesket ollaan niin makeita miesten mielestä. Sekä vapaiden että varattujen ja jopa enemmän varattujen mielestä.


    • joo tuttu juttu.näin joulun alla ei ole kiva olla yksinäinen.Toista joulua aloittelen yksin,on eri juttu olla yksin ja olla yksinäinen.Siitä vaan anna mennä,kerran täälä eletään.
      Masennuksen parasta lääkettä on näin talvella kirkas valo,raitis ilma jaSOSIAALINEN elämä.
      Minun lenkkipolulleni et ole osunut,taidatkin olla savolaisia.

      • elena1

        Yksin olen minäkin, mutta en yksinäinen. Sen verran sosiaalisuutta tullut perittyä äidinmaidossa :)
        Mahdollisen masennuslääkkeen suhteen olen kanssasi samaa mieltä. Savolaisetko eivät muka lenkkeile!?! Lenkkiä on kyllä heitetty, joka päivä.


      • elena1 kirjoitti:

        Yksin olen minäkin, mutta en yksinäinen. Sen verran sosiaalisuutta tullut perittyä äidinmaidossa :)
        Mahdollisen masennuslääkkeen suhteen olen kanssasi samaa mieltä. Savolaisetko eivät muka lenkkeile!?! Lenkkiä on kyllä heitetty, joka päivä.

        terveisiä vaan savoon,hyvä että lenkkeilet.Tarkoitin tota vastaantulevien kanssa
        jutustelua.Kun se suulaus on sieläpäin(tai ainakin oli)ihan hieno asia.
        Täälä hämeessä...


    • naapurisiA2

      Hieno homma. Olen kateellinen sinulle, noin hyvällä tavalla kuitenkin.
      Jos elämää järjestää naapureitten mukaan - niin mitä loppujen lopuksi saa tehdä?
      Kun näet, noita "pahimpia" naapureita, niin mene juttusille ja kerro värikkäästi, kuinka mukavaa on, kun ukkoja lappaa kylässä. "Eräskin hieroi niin mukavasti"! Jms.. Totta tai tarua, ihan sama. Näytä sille naapurille, että sinä ELÄT!

    • Lesken seikkailut jatkuvat ; )

    • En lue edes kaikkia "ohjeita" joita olet saanut, mutta kun lähipiirissä on ollut samasta asiasta puhe; kannan korteni kekoon, vaikkei kysyttäkkään... Eli Go Leski Go!
      Et ole tilivelvollinen kenellekkään. Et. Et edes omille mahd.lapsillesi. Vaikka tekisit mitä, ja miksi et tekisi?!?!! Nainen parhaimmillaan! Carpe Diem! Et pyytänyt päästä leskeksi, se tuli pyytämättäkin. Elämä jatkuu !

    • Onko.

      Sillä mitään merkitystä, mitä naapurit ajattelevat? Minä en kyllä välittäisi naapureiden mielipiteistä, vaan tekisin ihan niin kuin itse haluan.

    • kikka8

      ON!!!!

    • Unohda ne naapurit... Kateuttaan kyttäävät... Eronneena sen tiedän, naapurin mies piti vahtia vieraistani... Kertoi itse että leikkasi omenapuun oksia että näkee paremmin... Sanoin että minulla pitäisi olla pyöröovi, yks kun lähtee toinen tulee...
      Täällä ollaan vaan kerran ja yksinäisiä ja masentuneita on tässä maassa pilvin pimein...Nautitaan elämästä...

      • elämän sisältö

        Kyllä se on käytävä naapurilta kysymässä, saanko tuoda miehiä kylään, muutenhan heidän elämä on yhtä helvettiä jos eivät tiedä mitään ketä luonasi käy .

        Naapurien henkinen tasapaino on riippuvainen siitä kuka teillä käy ja kuinka kauan oli luonasi. Kyllä maalla on turvallista


    • zptppthhhjjj

      Suomi-neidot ovat tunnettuja siitä, että jakavat piparia, joten ole huoletta - jonkun leskirouvan kahvittelut tuskit naapureittasi kaattaa.

    • äly älä jätä

      mitä vittua se naapureille kuuluu mitä toiset tekee?!?!

    • wonwo

      Ei kuulu kenellekkään kuka sua käy tapaamassa. Onnee.

    • Oma elämä on ensin sitten vasta naapurien ja siivoojien kommentit olen oppinut sen matkan varrella!
      Hyvää joulua sinulle torttukaffeitten kera !

    • eppu2

      Leskelle pisteet siitä, että ´´uutta verta´´ tuli palstalle. (kai käymään)

      • kaunis.kaipuu

        Ja taso on mikä on, ei ole kovin mairittelevaa. Pieni iva leskiä kohtaan kuultaa monessa mielipiteessä läpi. Olen leski, en haikaile uutta miestä, ystäviä, kavereita, läheisiä riittää. Totta on, että leskeys antaa uuden mahdollisuuden, minäkin sen sain. Havukranssit tei kummallekin haudalle. Huomenna vien toisen 200 km:n päähän, toinen sai paikkansa jo pyhäinpäivänä.


    • Naapureista ei väliä

      Elätkö itseäsi vai naapureitasi varten, mailmaan mahtuu paljon pahaa puhetta!

      • kauhea nainen

        Sinusta varmaankin puhutaan postilaatikolla, kaupan jonossa tai vaaliehdokkaan tilaisuudessa siitä ,että yhtään et ole surrut miehesi kuolemaa ,nyt jo naapuri oli nähnyt että joku vieras mies on käynyt monta kertaa luonasi vaikka miehesi kuolemasta on kulunut vain muutama kuukausi


      • --,--
        kauhea nainen kirjoitti:

        Sinusta varmaankin puhutaan postilaatikolla, kaupan jonossa tai vaaliehdokkaan tilaisuudessa siitä ,että yhtään et ole surrut miehesi kuolemaa ,nyt jo naapuri oli nähnyt että joku vieras mies on käynyt monta kertaa luonasi vaikka miehesi kuolemasta on kulunut vain muutama kuukausi

        Mistä kukaan pahanpuhuja tietää, miksi käy jollakin kylässä


    • Mukamas hurskas

      Syntisenä syöjättarenä pitävät. Kyllä kannattaisi Katekismusta katsella ja unohtaa moiset viettelykset.

    • GamerGirl91

      Miksei saisi? Jokaisella meistä on oikeus olla onnellinen. Kumppanin kuolemalle ei voi mitään enää jälkikäteen.

      Eiköhän kuollut miehesikin haluaisi sinun jatkavan eteenpäin elämässä. Ei uusiin ihmisiin tutustuminen tarkoita, että edesmennyt henkilö unohdettaisiin.

      Aika lapsellinen ajatusmaailma saa olla jos tuomitsee sen, että leski hakeutuu ihmisten keskuuteen ja löytää vielä mahdollisesti uuden kumppanin.

      Älä sinä välitä naapureista tai muistakaan ahdasmielisistä. Jos tuomitsevat nii eivät kyllä ole kovin arvokkaita tuttavuuksia.

    • Antaa mennä vaan älä muista valitä tee miltä itestä hyvältä tuntuu Hyvvää Joulua :)

    • ole varma

      Olisikko ensin helpompi tutustua jossain kahvilassa mieheen ennenkuin kotiinsa kutsuu. Kun tahtoo olla kaikenlaisia pervoja myös vanhemmissa miehissä liikkeellä.

      Äläkä missään nimessä mene miehen luokse kahvittelemaan, kun ei tiedä miten siinä käy.

      Naapureille ei kuulu sinun elämä pätkääkään se on fakta. Senvuoksi voit kyllä vapaasti alkaa seurustelemaan.

      Jos et ole mikään ns. kukkahattutäti joka shoppailee päivät niin menkää lenkille. Normaali vaatetus miehelle on mielestäni ei mikään pukupatsastelija, ne on luusereita.

    • jukujuku

      Jos asia vaivaa sinua, niin käy kysymässä naapureiltasi.

    • gnjfgjghg

      Ihan normaalia. Olet sitounut mieheesi kuolemaan saakka. On sinulla oikeus vielä onneen. Ihan sama mitä naapurit sanovat. Katteellisia ovat.

    • liisakki

      Paras mies iäkkäälle naiselle on leskimies, jos hänellä on ollut onnellinen avioliitto. Kun alla on hyvä suhde naiseen, siihen on hyvä rakentaa uutta. Kahden kauppa, kolmannen korvapuusti. Asiat eivät kuulu naapureille eikä aikuisille lapsille.

    • Käynyt

      Älä välitä naapureista, asia ei heille kuulu. Jossain vaiheessa elämä jatkuu, suurenkin menetyksen jälkeen.

      En tarjoa ratkaisua kysymykseesi,mutta mainitsin aikanaan jo edesmenneelle isoäidilleni, että hän oli varsin nopeasti löytänyt miesseuraa isoisäni kuoleman jälkeen. Kadun sanojani edelleen, vaikkeivat ne mummoani ehkä loukanneetkaan.

    • asioita seuraava

      Lesken syli se on lämpöinen...yhteiskunta pitää huolen leskistä ja postittaa kuukausittain rahaa pankkitilille palkan ja eläkkeen päälle. Leski voi asua avoliitossa ja solmia 50-vuotiaana avioliiton eikä menetä leskeneläkettä. Yhteiskunta ei myöskään tarkista leskeksi jääneen pankkitliä, omaisuutta, vaikka leski omaistaisi pörssiosakkeita, omistusasunnon tai omistusasuntoja, kesämökin, auton, veneen ja kaikki kodin vempaimet. Leski tienaa puolison kuolemalla, vaikka puolisot eivät ole maksaneet mitään puolisolisää. Kela lähettää leskelle puolison täyden eläkkeen puoli vuotta, jonka jälkeen tulee yhteissovitus ja tietysti eläkevakuutusyhtiö maksaa kuukausittain leskeneläkkeen. Jos kaksi leskiä menee yhteen, niin tulee neljän ihmisen tuloja. Suomessa 100 leskeä saa leskeneläkettä melkein 7000 euroa kuukaudessa, kun keskileskeneläke on 570 euroa kuukaudessa palkan ja eläkkeen päälle. Orpolapset saavat joka tapauksessa suuremman lapsilisän. Ennen 1991 vihityt saavat leskeneläkkeen, vaikka ei olisi yhtään lasta. Vuonna 1991 lähtien myös leskimiehet saavat palkan ja eläkkeen päälle leskeneläkettä. Ja vaikka aviopari ei olisi enää asunut yhdessä 10:een vuoteen, kun toinen puolisoista kuolee, eikä ole laillista eroa, niin leski alkaa tienaamaan toisen puolison kuolemalla yhteiskunnan postittamilla rahoilla. Yksinelävät ja eronneet maksavat jopa koko elämänsä 2% tuloistaan avioliitosta yksin jääneille leskille. Kenen mielestä systeemi on oikein?

      • " Ei kun menoks "

        Ei taida ihan noi sun laskelmat pitää paikkaansa. Ystävättäreni kuoli 90-luvulla ja kun hänen miehensä lopulta sai paperiasiat hoidettua, tuli leskeneläkepäätös myös. Tässä tapauksessa leskeneläkettä myönnettiin 30 markkaa kuukaudessa.


    • Puumat kunniaan

      Naapuritkateutta voi herättää, mutta so what? Asia ei ensinnäkään heille kuulu eikä asiassa ole mitään väärää. Ylipäätään negatiivinen suhtautuminen irtosuhteisiin ja kasuaalideitteihin on kateellisten ja uskovaisten omaksi tappioksi koituvaa hömpötystä (toki edellyttäen etteivät ne tapahdu salasuhteena uskollisena esitetyn vakisuhteen ohessa, mikä tietenkin on vakikumppania loukkaavaa pettämistä).

      Sitoumuksettomat kahvittelut ja panemiset ovat elämän eliksiiri, jossa ei tule säästellä eikä epäröidä. Varsinkaan vanhalla iällä, seksi on moniin vanhuuden vaivoihin paras lääke. Se ehkäisee ja hoitaa vanhuudelle omaisia aivosairauksia, kiputiloja niin päässä kuin lihaksissa ja nivelissä, puhumattakaan mielenterveyshäiriöistä.

      Jos joku jotain kommentoi, suosittele ivallisesti häntä itseäänkin hankkimaan enemmän hyvää seksiä, jotta olisi helpompi elämä.

      Järkevät naapurit arvostavat toimintaasi. Siitä kun ei ole mitään haittaa kenellekään, päinvastoin. Itse olen 30- mies ja omassa naapurissani asuu eräs 60 nainen, jolla miehiä kulkee ja joista hän ylpeänä puhuukin, jutustelee muutenkin mukavia ja on aina iloinen, elämänmyönteinen ja elinvoimainen. Sen sijaan talossamme asuu kaksi saman ikäluokan muoria sekä yksi alta nelikymppinenkin, jotka eivät kaikessa seksinpuutteen tuomassa kärttyisyydessään asumismukavuutta ja naapurisopua heikentäen paljoa arvostusta minulta saa.

      Elämä on arvokas asia josta pitää ottaa kaikki nautinto irti loppuun asti, ja loppupuolella erityisesti!

    • klopsista

      Saat mennä mihin lystäät, tehdä mitä haluat, no mieluummin Suomen lakien mukaista toimintaa ja tavata ketä vaan ja ihan minun itseni, tuntemattoman eronneen uroksen luvalla. Jokainen yksinäinen ihminen saa mennä minne haluaa. Älä lupia muilta kysele! Elä omaa elämääsi! Ei se sivullisille tai esim. naapureille kuulu, ei niin mitenkään. Elämän syrjästä vaan kiinni niin kauan kuin suinkin henki pihisee! Olet oman onnesi seppä. Itsesi ja tunteittesi kuuntelua vaan ja nokka siihen suuntaan mihin mieli vie. Onnea matkaan! Elämässä on nimittäin kaikenlaista tarjolla meille aikuisille...

    • Jacop

      Kahvittelua

      Minulla on sellainen mielikuva, että ne joita häiritsee naapurin vieraat ovat maalta tulleita juntteja eikä heillä itsellään ole vakinaista seuraa. Nämä häiriintyvät ovat tänä aikana lisäksi jo iltapuolen iässä olevia ihmisiä. Tässä asiassa on kuitenkin Suomessa menty hyvään suuntaan. Kerrostalossa naapuriin suhtautuminen on kolmessa kymmenessä vuodessa muuttunut. Yleensä ei naapurista juuri piitata yhtään mitään ja siihen ei kukaan puutu toisen asioihin ja välitä siitä miten kukin elää ja on. Aika kohteliaita ollaan kuitenkin naapurille ja niin kannattaa ollakkin. Minulla on sellainen naapuri joka on kohteiaisuudessa niin pitkällä, että ei sano edes huomenta ilmeisesti siksi kun ei halua häiritä. Se on minusta ihan hyvä. En välitä tilanteesta mitään. Uskoisin, että alle viisikymppiset ihmiset ei puutu naapurin olemiseen mitenkään, eikä kiinnitä huomiota siihen millaisia viraita kullakin on. Tämä asenne on mielestäni oikein hyvä ja on kehittymässä vielä parempaan suuntaan, kunhan nämä ikääntyneet ikäluokat ollaan menty multiin.

      • bsybsenasa

        EI SAA. EI EI EI.MUMMULLA EI SAA OLLA SOSIAALISTA ELÄMÄÄ. EI. JA EI MITÄÄN VAARIN KORVIKETTA. JA KAMMOTUS SENTÄÄN SEKSIELÄMÄÄ. AHISTAA. :D :D :D :D


    • älä alistu

      Miksi uteliailta naapureilta pitäisi edes kysyä lupaa? Naapureissa jotka kyttäävät toisiaan liikaa on todellakin jotakin vikaa.
      Naapurin kyttäämisellä ja aidolla välittämisellä toisesta on SUURI ERO.
      Tosin on niitä naapureita jotka eivät tätä tajua ollenkaan.

    • mies 65v

      Jos elät naapureiden kautta elämääsi, älä missään nimessä kutsu ketään kaksilahkeista, äläkä edes juttele, voi mennä maine ??????
      Tälläinen ajattelu on SAIRASTA
      Meille on annettu yksi elämä ja miksi elää sitä muiden kautta, että tulee "hyväksytyksi" EN ymmärrä.
      Ne jotka seuraa toisten elämää voi sanoa, nuorison sanontaa käyttäen "hanki oma elämä" tässä jos missä on järkeä ??

    • samaa kokenut

      sairaita ovat jotka vahtii naapurin elämää, käykö kuka ja eikö käy kukaan..

    • pysy tontillas

      Onko naapurilla lupaa puuttua toisen naapurin elämään ja millä oikeudella?

      Nimittely on rikos ja toisten mustamaalaaminen, et maine pilataan,joten tämä kyttääj on rikollinen jo käytökseltään jos vielä levittelee omia kuvitelmiaan.

    • TheOtus

      Oletko aloittaja nyt ihan varma että kyseessä olevat henkilöt ovat miehiä? Miellyttävä juttuseura ja (suomalaiset?) miehet eivät oikein kuulosta loogiselta näin miehen korvaan.

    • voi hyvänen aika

      Voi hyvänen aika,millaisia kirjoittajia tänne mahtuu.
      Parasta kun jokainen tekee siten,minkä parhaaksi kokee. Mitä tuollaista toisilta kysymään, on niin monta mieltä kun on sanojaakin.

    • hytinä

      On olemassa kerrostaloissa säännöt minkalaista elämää siellä saa viettää, ennenkuin saa häädön. Porttikoodejakaan ei saa jaella kelle vaan.
      Omakotitaloissa on eri asia, vaikka jos asut omakotitalossa vuokralla, niin silloin on parasta keskustella vuokranantajan kanssa.
      Jos vain miesten juttuseuraa haluaa niin voihan sitä mennä iltakurssille joissa tietää olevan paljon miehiä.

    • m+60.

      Tottahan toki voit, ja saat tavata miehiä kahvittelun ulkoilun ym ym merkeissä. Kutsua miehiä myös kotiisi, tarkkana syytä olla kenelle kutsun esittää. Yrittäjiä varmasti yllin kyllin, varo noita nuoria kollia sillä he ovat viime kädessä ainoastaan omaisuutesi perään. Sinä ruokit, hoivaat, peset pyykin, miehen lipittäessä samaan aikaan sohvalla olutta, kunnes lähtee jossain vaiheessa ikäistensä joukkoon. Naapurit varmaan tarkkailee vieraitasi älä välitä siitä.

    • kuusviis

      Tätä ketjua lukiessa ei voi välttyä ajatukselta, että avuttomat ja neuvojat ovat löytäneet saman ketjun. Eikö tällaista samaa toistavaa höpötystä jo vois lopettaa. Älytöntä aikuisilta kuuskymppisiltä.

    • 30+

      siis voi helkkari! 60 vuotias ihminen ja miettii että "mitäköhän naapurit mahtavat ajatella"! luuletko tosiaan että niitä sun naapureita kiinnostaa vaikka veisit joka päivä uuden miehen kotiisi ja jos heitä tuollainen sattuu kiinnostamaan niin kannattaisi heidän olla itsestään huolissaan jos ei omaa elämää ole.

      • kadekytis

        kyllä kyttäys kiinnostaa....se vasta kiinnostaakin naapureita ja varsinkin ikäihmisiä.
        supatus on mieletöntä,siinä suu lärpättää enemmän kuin pystyy ulos tuottamaan...ei vaan kannata välittää mitään tai korkeintaan yllyttää lisää kaikin keinon.

        jos et jotain itsestäsi tiedä tai olet epävarma,naapurit tietää kaiken paremmin...niin ne uskoo,mutta haitanneeko tuo mitään. pitää heillä olla jotain elämisen "arvoista" kotonaan ja mielissään.


    • sinisilmä

      Ehkä miesten väliset kontaktit helpompia, ajattelipa naapurit sittten mitä tahansa, mutta tavallisen naisihmisen kannattaa harkita kaksi kertaa ketä tuntemattomia päästää kotiinsa, ja voihan sitä kahvitella ensialkuun ihmisten ilmoilla kunnes tutustuu vähän paremmin.

    • " Ei kun menoks! "

      Oikein hyvä, kun olet päässyt "jaloillesi". Elämä jatkuu, niin nauti siitä. Jos olisin naapurisi, ajattelisin, että kiva kun olet löytänyt seuraa yksinäisyyteesi. Tartu ihmeessä kahvikutsuihin, jotka tuntuvat kiinnostavilta. Voithan itsekin vinkata jollekin yksinäiselle miehelle, että joulukahvit/jouluruokaa olisi tarjolla. Varmasti saisit jollekin ja itsellesi iloisen mielen. Onnea uusiin ulottuvuuksiin ja Hyvää Joulua Sinulle.

    • Väinö Tuulipuku

      Älä piittaa naapureiden toiveista. Teet niin kuin itse haluat. Jos miellyttävä Väinö tuulipuvussaan ehdottaa kahvihetkeä, niin tottakai. Ja jos kahvittelu johtaa lähempään tuttavuuteen, niin aina parempaa. Mutta ota huomioon, että Väinö saattaa haluta tarjota skermat alakautta oitis tai suihin heti. Onhan siinä valinnan mahdollisuus. Toivotan kuumia kahveja.

    • James S

      Teet niin kuin itse parhaaksi näet, jokaisella on oikeus elää omaa elämäänsä haluamallaan tavalla ja eikä se kuulu kenellekään muulle. Vähiten ehkä kaikista juuri niille naapureille. Vaikka itse olen vielä nuorehko, olen päättänyt että teen asiat juuri niin kuin itse haluan - en niin kuin joku muu haluaisi. Pitkään tein asioita ajatellen aina mitä muut ajattelevat ja en ajatellut juuri ollenkaan itseäni. Kyllä itseään saa/pitää ajatella, ei liikaa mutta sillä tavalla että tuntee olonsa viihtyisäksi.

    • neuvonantha

      Ei ne naapurit mitään ajattele, vain sinä itse.

    • kiltti tyttö

      Hei Leski!
      Aivan sama mitä naapurit ajattelevat! Elä itsellesi, omien halujesi ja tarpeidesi mukaan! Vain SINÄ tiedät mikä on parasta ja oikein Sinulle! Jos alkaa elään muiden ohjeiden mukaan, niin "kumarrat toiselle ja pyllistät toiselle" eikä kaikki ole siltikään tyytyväisiä ja ennen kaikkea Sinä itse olet jatkuvasti elämääsi tyytymätön, jos alat elään muiden tahdon mukaan!

      Elä ja nauti! Vain Sinä tiedät mikä on Sinulle parasta!

      • toinen leski ,,,,

        HYIIII mikälaisia neuvoja täältä saa, hyiiiii puistattaa,,

        eisitä noin vain aleta nauttimaan uudesta seuralaisesta,
        eikä edes etsitä uutta
        kyllä oman puolison kuolema on niin suuri asia ettei siihen noinvain toista halua,
        --- ihminen on karrella pitkään kun oma puoliso kuolee,
        varsinki jos avioliitto on kestäny koko elämän mitaisen ajan siis nuoruudesta alkaen,


    • jkhkhh

      Läheisen kuolema koskettaa aina ja jättää jälkensä. Miksi kuitenkaan kieltäisit itseltäsi elämästä nauttimisen? Siis käytännössä osan elämästä.

      Onko sillä väliä mitä naapurit ajattelevat? He eivät suunnittele elämääsi, jonka suhteen päätät itse mikä on sopivaa ja mikä ei.

    • Itsekin leski

      Vaki kahviseura on parempi kuin alati vaihtuva.

    • kurre1

      KYLLÄHÄN LESKI TIETÄÄ MITÄ MIEHILLÄ ON MIELESSÄ? PAMPUTTAAHAN NE MIEHET SINUA HALUAVAT! NIIN MYÖS MINÄKIN JOS PYYTÄISIN"KAHVILLE". EI KUN MAKUUHUONEESEEN ENSIN PISTÄEN LAKANAT LIEHUMAAN,SITTEN VASTA ONNELLISENA KAHVIPÖYTÄÄN.

      • tule tule lähemmäksi

        kurre1
        jos sinä keität kahvit -- ehkä---


    • KURRE1

      TULE,TULE LÄHEMMÄKSI,KEITÄNHÄN MINÄ KAHVIT JA JOS OLET NAINEN PESEN VAIKKA SAUNASSA SELKÄSKIN!!

      • ----

        Elekee huutako.


    • 2+18

      Ei naapurien mielipiteet ole yksin elämisen väärti! Anna mennä vaan.

    • turha huoli

      Kutsu toki miesvieraita kotiisi. Jos tuo naapureiden mahdollinen ihmettely asiasta jotenkin sinua kiusaa, niin mietipä kuitenkin siltä kannalta, että ikäsi huomioon ottaen tuskin pidät yhden naisen bordellia kotonasi eivätkä naapurit sinua ainakaan sillä tavoin kevytkenkäisenä pidä :)

      Hienoa, että olet päässyt surusi yli ja olet hakeutunut ihmisten pariin. Minulla on leskiystävätär, yli 70-vuotias ja hän suri miestään vuoden, kunnes pääsi yli. Nyt hänellä on todella vilkas sosiaalinen elämä ja miehiäkin pyörii ympärillä, Sitä touhua on kiva vierestä seurata.

      • Kannattaa katsoa

        Naapureista ei todellkaan tarvitse välittää tippakaa.Eivät hekään välitä ,jos sinulla on yksinäistä jouluna toi tavallisena päivänä.
        En kyllä näitä miehiä kutsuisi ite kotiini,vaan muutaman kahvilatapaamisen jälkeen,jos vielä kiinnostais,kutsuisin itseni heidän kotiinsa ja katsoisin ,onko tyyppi sellainen ,että jaksais jatkossa katsella.
        Esim huushollista näkee het ,mikä on miehiään ja myös minkä verran näkee vaivaa toisen eteen,vaan onko pelkästän vailla vaan SITÄ YHTÄ.


    • Frakiton

      Jos nainen pyytää päiväkahveille, miehelle riittää arkipuku. Naapurin pukeutuminen on sen sijaan aivan vapaamuotoista. Jos nainen pyytää illallisseuraa, suosittelen tummaa pukua, naapurin pukeutuminen on edelleen aivan vapaamuotoista. Jos nainen pyytää jäämään yöksi, olisi syytä ottaa mukaan matkahammasharja. Se ei vie paljon tilaa taskussa. Naapuri puolestaan voi pestä hampaansa tai olla pesemättä. Voi hyvä tavaton näitä ihmisten murheita ja halua höpistä tyhjänpäiväisiä.

    • <3<3

      Voi hyvät hyllynlaidat. Tämäkö on ihan ylennetty korkeuksiin.
      Samaa jankkaamista aina ja aina.

    • tytöntyllerö

      Onko huolesi todella se, mitä naapurit ajattelee vai se, mitä itse itsestäsi ajattelet?

      Eikö parasta olisi tehdä niin kuin tuntuu hyvältä? Jos joku epäilyttää, niin silloin varmaan ei kaikki mene ihan niinkuin pitäisi.

      Jos et voi itsellesi hyväksyä miesten vierailuja, niin miksi sitten teet niin?

      Jos tekee mieli kuitenkin jatkaa, niin tarvitaan vähän rennompi asenne ja oma hyväksyntäsi että näin on sopivaa tehdä.

      Yksinäisyys ainakin on kaikista huonoin valinta.
      Ei kai elämä saa niin vakavaa olla, että joutuu yksinään kitumaan?

      • Jännää

        Evvk, mitä naapurit ajattelee. Saattaahan se olla näinkin, että on hyvä jotain jännää heillekkin järjestää. BP'''


    • pauligonper...

      Mikä vika niissä naapureissä on kun et kahvittele heidän kanssaan?

    • ollaan elossa

      Älähän mieti liikoja. Naapurit saa ajatella ihan mitä haluaa. Kyse on sinun elämästä, se on käytännössä omissa käsissäsi. Sitä paitsi teki niin tai näin se on aina väärinpäin. Jos olet kotona, etkä käy missään eikä sulla käy ketään, voidaan surkutella sun yksinäisyyttäsi. Sitten kun menet ja tuot seuraa kotiin, sekään ei ole hyvä. Kaikki on sopivaa mikä sinusta siltä tuntuu, jos se ei ole naapurista sopivaa niin se on naapurin ongelma.
      Olen myös 60 v. sinkkunainen, kiivas työrytmi ei suo vaki tapailuja. Kutsun silloin kotiini kun siltä tuntuu ja lähden parkkipaikalta silloin kun on aika mennä vaikka olis joka kerta eri auto, ei haittaa.
      Antaa verhojen heilua. Nautitaan elämästä.

    • Oma elämäsi on sinun asiasi joten anna naapurien olla mitä mieltä mielivät!

      Jos jonoja ei muodostu niin tuskin kukaan ainakaan kaupunkioloissa edes huomaa joskin maaseudulla asia ei ehkä ole niin helppo.

      Noin omalta kannaltani ajatellen en ainakaan voi sinua moittia vaan noinhan se homma etenee. Suosittelen kuitenkin olemaan viisaan varovainen vaikka se ei aina ehkä olekaan helppoa.

    • Naiset ovat mahtavia

      Itsekin tuota samaa asiaa olen joskus miettinyt, joskin olen eronnut ja keski-ikäinen.
      Erinäisiä miehiä kun minunkin luonani on aina silloin tällöin vieraillut ja milloin missäkin tamineissa. Jokaisella meillä on kuitenkin oma elämämme ja eiköhän aikuiset ihmiset saa tehdä mitä haluavat eikä se naapureille kuulu, jos ei heitä muuten häiritse. Kiva, että olet kiinnostunut miehistä! Eiköhän se ole normaalin naisen merkki eikä iällä ole väliä. Tsemppiä sulle toivotan ja anna palaa vaan naapureista välittämättä:) Kerran täällä vain eletään!!

    • rakkaus rakkaus

      Mies vainajaa tulee aina kunnioittaa ja muistaa, mutta on tärkeää jatkaa omaa elämää.
      Senkun tapailet ja etsit sitä uutta parempaa tai pahempaa puoliskoasi

    • tiedän tilanteen

      hei anna menna vaan täysillä eteen päin ..
      elämä jatkuu vaikka vaikka puoliso kuolee..

      elä anna muitten mielipiteiteten vaikuttaa asiaan ...
      se ressaa ..
      ikää on hiukan yli 40 vuotta ......
      katso se mikä itsestä tuntuu hyvältä .
      iloista joulua

    • Köyhä eläkeläinen

      Jos naapureiden ajatukset huolettavat, niin kannattaa muuttaa kaupungin keskustan kerrostaloon. Siellä ei ketään voisi vähempää kiinnostaa, kuka käy. Rivitalot ovat pahimpia, niissä kyllä tiedetään naapureiden asiat.

      Jäi mietityttämään tuo, että miehellä ei saisi olla exää eikä jälkikasvua, tai ainakaan niiden kanssa ei saisi olla tekemisissä. Tiedän kyllä, että se on yleistä, ja esim. mummot eivät saa toteuttaa mummouttaan, jos kaverina on joku uusi mies. Siksipä olen luopunut miehenetsinnästä. Vaikka en ole vielä mummokaan. Omat lapset ovat tärkeintä elämässä. Miehiä tulee ja menee, mutta oma jälkikasvu on ikuista. Ainakin toivottavasti.

    • Öyestä

      Tota noin..., miksi pitää mennä kotiisi kahville tai miehen kotiin? Miksette voi käydä kahvilassa?

    • 7+7

      Senkuin menet vaan ja annat muiden ajatella aivan mitä lystäävät!

    • Elämän opiskelija

      Eläkää ihmiset omaa elämäänne, sillä se on ainutlaatuinen tilaisuus!
      Kehittäkää aistejanne, lukekaa, mietiskelkää, nukkukaa, rakastelkaa, kahvitelkaa ja muuta kaikkea maan ja taivaan väliltä............mutta tehkää kaikkea sydämestänne, loukkaamatta itseänne ja toisianne.
      Seksi on yliarvostettua tänä päivänä, mutta rakkaudelle on aina käyttöä.
      Olkaa ahkerat kärsivällisyydessä ja suvaitsevuudessa
      ja laiskat tuomioissa ja pikkumaisuudessa!!
      Onnea kaikille uuteen vuoteen 2015 ja leskelle "yläkerran vallankumousta"!!

      • oppia ikä kaikki

        Elämän opiskelija
        Kiitos kiteytetyistä viisauksista! Ihan huoneen tauluksi kävisi.


      • opin ikäisekseni vieläki
        oppia ikä kaikki kirjoitti:

        Elämän opiskelija
        Kiitos kiteytetyistä viisauksista! Ihan huoneen tauluksi kävisi.

        Anteeksi, käytin jonkun toisen aiemmin tässä ketjussa käyttämää nickiä, huomasin vasta.


    • janhoskaarlo

      en jaksanut lukea vastauksia, kun näytti olevan niin paljon. älä muiden mielipiteitä mieti, tee niin kuin itse koet hyvältä tuntuvan. heleppoo, eikö=?

    • Omaelämä

      Sama minulla en jaksanut lukea kaikkia vastauksia. Sinä olet nyt jättänyt miehesi taakse ja hän elää sinun muistoissasi. Sinä elät omaa toiminnallista elämää ja mahdollisesti tutustut uusiin ihmisiin niihin miehiin kuin myös naisiinkin. Kahvittele ihmeessä niiden miesten kanssa, mutta jos kotikahvit tuntuvat jotenkin hankalalta niin paikkakunnallasi löytynee varmasti hahviloita joissa voi aloittaa ja kun tuttavuus syvenee niin sitten niitä kotikahvitteluja.

      Toivon sinulle onnellista loppuelämää.

      • Leski

        Kiitos kaikille kirjoittajille hienoista ajatuksista ja kirjoituksista.
        Mieltälämmittäviä ja ajatuksia herättäviä vastauksia on paljon. Vaikka olen 60 ,tunnen välillä olevani teinityttö joka kaipaa elämänohjeita.
        Askeleeni ovat kevyet ja olen löytänyt mielenrauhan. Voiko parempaa lahjaa jouluksi toivoa.
        Ps. Odotettu kahvikutsukin on tullut.
        Ap


    • hytinä

      Kumma ettei tuo ylläpito ota selville kuka noita viruslinkkejä massapostittaa.
      Älkää koskaan avatko mitään joissa on punainen renkula takana eikä niitäkään joissa on oranssi renkula

      • pöpöille stop

        Tabletilla ei näe niitä renkuloita, joten pitäydyn avaamasta kaikkia linkkejä.


    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe