ihannemieheni ♥

jossukka22

Sellainen jonka syliin käpertyä katsomaan elokuvaa, jonka kanssa olisi hauska pelata videopelejä, tehdä ruokaa yhdessä, matkustaa ja seikkailla. Sellainen joka jaksaisi katsoa minua niin hyvinä kuin huonoina päivinä, hyväksyisi minun huonot ja hyvät puolet, tukisi ja antaisi minun tukea häntä. Sellainen joka tekisi yhdessä kotitöitä ja kestäisi minun pienet yllätykset joita tykkään järjestellä.

18

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • burb

      Kuulostaa ihan hyvältä. Toisn jos vaadit hyväksyntää sellaisenaan, oletan, että hyväksyt myös miehen sellaisenaan ilman vaatimuksia.

    • 12+15
      • jossukka22

        Päivänpiriste :D ja enpä todellakaan mitään leonardoa etsi, sen vuoksi en edes tahtonut viitata ulkonäöllisiin seikkoihin. En kumminkaan sano etteikö minunkin tule katsottua miltä ihminen näyttää, mutta pidemmänpäälle sillä ei ole väliä. Voisin tässä toki kertoa kuinka ihannemieheni on pitkä ja tumma, mutta mieluummin kerron millainen toiviisin hänen olevan kuin näyttävän. Toki tämä on vain minun mielipiteeni :) ja ei en ole yksinhuoltaja, en mikään missi mutta olen ihan tyytyväinen siihen miltä näytän :D ja kaikilla naisilla on omat ihanteensa, pinnallisuus ei ole kumminkaan minulle tärkeää. Vaikka mistähän te nyt tiedätte minkälainen ihminen tätä kirjoittaa kiitos internetin salakavalan maailman. :D


      • IsoJarska
        jossukka22 kirjoitti:

        Päivänpiriste :D ja enpä todellakaan mitään leonardoa etsi, sen vuoksi en edes tahtonut viitata ulkonäöllisiin seikkoihin. En kumminkaan sano etteikö minunkin tule katsottua miltä ihminen näyttää, mutta pidemmänpäälle sillä ei ole väliä. Voisin tässä toki kertoa kuinka ihannemieheni on pitkä ja tumma, mutta mieluummin kerron millainen toiviisin hänen olevan kuin näyttävän. Toki tämä on vain minun mielipiteeni :) ja ei en ole yksinhuoltaja, en mikään missi mutta olen ihan tyytyväinen siihen miltä näytän :D ja kaikilla naisilla on omat ihanteensa, pinnallisuus ei ole kumminkaan minulle tärkeää. Vaikka mistähän te nyt tiedätte minkälainen ihminen tätä kirjoittaa kiitos internetin salakavalan maailman. :D

        No herraisä, tuollainen mies kelpaisi mullekin, vaikka naisen kanssa asunkin.


      • jossukka22
        IsoJarska kirjoitti:

        No herraisä, tuollainen mies kelpaisi mullekin, vaikka naisen kanssa asunkin.

        Ja eiku ettimään ;)


      • Sirpa-Kyllikki
        IsoJarska kirjoitti:

        No herraisä, tuollainen mies kelpaisi mullekin, vaikka naisen kanssa asunkin.

        Mitä ? Ettet vain olisi Suomen ainut miespuolinen lesbo...?


      • jossukka22
        Sirpa-Kyllikki kirjoitti:

        Mitä ? Ettet vain olisi Suomen ainut miespuolinen lesbo...?

        niin mikä? :D


    • efa24/7

      Aikas tavalliset "hakukriteerithän" noi on mut onko niillä käytännöllistä todellisuus pohjaa onkin sitten toinen juttu, eli olen sitä mieltä et kyllä sitä jonkinlaista kemiaa tms. Tarttee olla keskenään, jos natsaa ja toisen kanssa on hyvä olla ni eikai siinä muuta :)

      • jossukka22

        kyllähän se näin on kemia on kaiken a ja o. oli henkilö kuinka hyvännäköinen tai sitten mukava ei se pakosta aina tarkoita että siitä saisi suhdetta aikaan, valitettavasti :D


    • arjen ihanteita

      TÖRKEÄ RAISKAUS
      Vireille 5.3.2012

      SULJETTU KÄSITTELY JA OIKEUDENKÄYNTIAINEISTON SALAISUUS

      Käräjäoikeus on 3.4.2012 pidetyssä pääkäsittelyssä asianomistajien ja syyttäjän pyynnöstä määrännyt oikeudenkäynnin julkisuudesta annetun lain (370/2007) 15 §:n 2- ja 3 -kohtien nojalla, että suullinen istuntokäsittely tässä asiassa, jossa kysymys on alaikäistä asianomistajaa koskevasta seksuaalirikosasiasta ja jossa esitettiin arkaluonteisia tietoja henkilön yksityiselämään sekä terveydentilaan liittyvistä seikoista, toimitetaan kokonaan yleisön läsnä olematta, sekä määrännyt mainitun istunnon pöytäkirjan sekä muut oikeudenkäyntiasiakirjat asiassa annettavaa tuomiota lukuun ottamatta edellä mainitun lain 10 §:n nojalla salaisiksi 60 vuodeksi asian vireilletulopäivästä eli 5.3.2012 saakka. Saman lain 24 §:n nojalla asianomistajien ja syyttäjän esittämästä pyynnöstä käräjäoikeus on määrännyt, että käräjäoikeuden tuomio on ASIANOMISTAJIEN JA SYYTTÄJÄN KUULUSTUTTAMAN TODISTAJAN HENKILÖLLISYYDEN sekä mandollisten muiden asianomistajien henkilöllisyyteen viittaavien tunnistetietojen OSALTA PIDETTÄVÄ SALASSA 60 vuotta eli 5.3.2072 saakka tai kunnes sitä ennen mandollisesti toisin määrätään, sekä ettei asianomistajien ja todistajan nimiä sekä edellä viitattuja muita tunnistetietoja saa tuona aikana mainita julkisessa oikeudenkäyntiaineistossa. MUILTA OSIN TUOMIO ON JULKINEN asianomistajien siihen suostuttua.

      SELOSTUS ASIASTA

      Syyttäjän rangaistusvaatimus

      1. TÖRKEÄ RAISKAUS nuorina henkilöinä
      (8010/R10004288111)
      Rikoslaki 20 luku 2 §
      Rikoslaki 6 luku 8 §

      5.8.2010 HELSINKI

      Suleyman Osman Mohamed ja Burhan Abdidek Yusuf ovat yhdessä pakottaneet 15-vuotiaan A.n sukupuoliyhteyteen käyttämällä Ahan kohdistuvaa väkivaltaa. Osman Mohamed ja Yusuf ovat houkutelleet A:n mukaansa Malminkartanon juna-aseman lähellä sijaitsevaan metsikköön. Kolmikon päästyä metsikköön Osman Mohamed ja Yusuf ovat ehdottaneet Alle suuseksiä, mihin A ei ole suostunut. A:n lähtiessä kävelemään takaisin Malminkartanon asemalle Osman Mohamed ja Yusuf ovat estäneet A:ta poistumista siten, että toinen on tullut seisomaan A:n eteen ja toinen hänen taakseen. Takana seissyt on myös ottanut A:ta kiinni käsivarresta. Sen jälkeen he ovat vetäneet A:n sivummalle metsikköön. Sitten Osman Mohamed ja Yusuf ovat painaneet A:n maahan polvilleen. A:n edessä ollut on alkanut riisua housujaan toisen pitäessä häntä takaapäin kädestä kiinni. Sen jälkeen A:n edessä seissyt on työntänyt erektiossa olevan siittimensä A:n suuhun pitäen samalla kiinni A:n hiuksista alkaen liikutella siitintään A:n suussa. Takana ollut on koko ajan pitänyt A:sta kiinni kosketellen vaatteiden alta A:n rintaa ja pakaroita. Yhdynnän jatkuttua useita minuutteja takana ja edessä ollut ovat vaihtaneet paikkoja. Nyt A:n eteen tullut on työntänyt siittimensä A:n suuhun alkaen liikutella siitintään A:n suussa takana olevan pitäessä hänestä kiinni. Sen jälkeen Osman Mohamed ja Yusuf ovat taas vaihtaneet paikkaa ja A:n eteen tullut on työntänyt siittimensä A:n suuhun alkaen liikutella siitintään A:n suussa takana olevan pitäessä A.sta kiinni. Molemmat tekijät ovat saaneet siemensyöksyn A:n suuhun.

      Rikos on törkeä, koska sen ovat tehneet useat tekijät. Rikos on tehty erityisen julmalla ja nöyryyttävällä tavalla, koska se on kohdistunut huomattavasti pienikokoisempaan uhriin, joka on houkuteltu metsikköön, missä rikoksen täytäntöönpanotoimi on suoritettu. Rikos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä. Osman Mohamed on teon tehdessään ollut 15-vuotias ja Yusuf 16-vuotias.

      Syyttäjän kirjalliset todisteet:

      1) Hoitokertomus (etptk:n liite 1, sivut 9 ja 10)
      Teema: A:n kertoma

      2) Asianomistajan konfirmaatiovalokuva (lisäetptk:n liite 1)
      Teema: vammat asianomistajan polvissa

      Syyttäjän henkilötodistelu:

      1) Asianomistaja A:n kuuleminen todistelutarkoituksessa
      Teema: tekijät, metsikköön houkutteleminen, suuseksin vaatiminen, käytetty väkivalta sekä sen laatu ja määrä, suuseksi, aiheutuneet vammat, vammojen peittäminen konfirmaatiota varten, aiheutunut kipu ja särky, aiheutunut kärsimys

      2) Asianomistaja B:n kuuleminen todistelutarkoituksessa
      Teema: asianomistaja A:n kertoma, Alla havaitut vammat, vammojen peittäminen konfirmaatiota varten, A:n mielentila tekojen jälkeen

      3) Vastaaja Suleyman Osman Mohamedin kuuleminen
      todistelutarkoituksessa
      Teema: A:n tapaaminen Kannelmäessä

      4) Todistaja C kuuleminen
      Teema: somalipoikien tapaaminen, matkustaminen junalla Kannelmäestä Malminkartanoon, A:n kertoma

    • secretadmirer

      Mä voisin olla se mies. Vaikutat meinaan juuri täsmälleen sellaselta naiselta, jota oon jo hyvin pitkän aikaa hakenu. Itseasiassa oon koko päivän kelannu, että jos saisin järjestettyä treffit sun kanssas. :)

      • secretadmirer

        Enkä keksiny miten muuten saan otettua suhun yhteyttä. Toivotaan, että tän joskus huomaisit :D


    • Olijameni

      Mun exä oli tuollainen, no ehkä seikkailu ei niinkään ollut sen juttu, mutta nuo kotinyhjötysjutut täsmää. Tykkään just tuollaisesta rauhallisesta elämästä.

      Mutta exä ei rakastanut mua, eikä kuulemma ollut koskaan ollut rakastunut kehenkään. :( Ei se oikein riitä, jos toisella tai molemmilla on hyvät ominaisuudet, koska niillä pelkästään ei synny parisuhdetta. Ja enemmän ottaa päähän ero, jos yhdessä on ollut ihan kivaa.

      Ei oo helppoa. Ihmettelen, miten jotkut yleensäkään löytää onnellisen suhteen. Ehkä ne vain huijaavat, eikä mitään onnellisia suhteita ole olemassakaan. Joo, niin sen pitää olla.

    • Broken_

      Mun unelmien mies... Mä tunnen sen ja saan olla sen lähellä, liian harvoin. Kun se katsoo mua, mä tunnen pieniä sähköiskuja. Sitä miestä mietin illalla kun meen nukkumaan, yksin. Antaisin kaikkeni sille, jos vaan saisin tilaisuuden. Antaisin sen olla mun Mies koska haluisin olla sen oma Nainen. Antaisin pois paljon jos vaan saisin käydä siihen kainaloon lämpöiseen. Kohtelisin kauniisti, että kerrankin joku sille niin tekis. Mä taidan rakastaa sitä.

      Vaan koskaan en ehkä saa sua kokonaan, hajottaa tää. Sen miehen läheisyys tekee mut halukkaaksi, pehmeäksi ja ehjäksi. Mä en haluu muita..

    • jossukka22

      ja sit viel jos mies voisi tarjota matkat herrasmiehen tavoin niin olisin iloinen <3
      tämmönen oma nallekarhu siis hakusessa. löytyykö?

      • secretadmirer

        Jos käyn intin ensin ja rupean sen jälkeen tienaamaan? Sitten voidaan matkustella ihan minne haluat :)


    • Heikin.muistoksi

      Sukulaismies oli oikein naisten ihannemies. Miesten kanssa ei tullutkaan muuta kuin riitaa ja turpaan. Eikä työt maistuneet, viina kyllä.
      Oli parhaaseen aikaan kolme naista yhtä aikaa maha pystyssä hänelle. Joutui ottamaan sen nimismiehen tyttären puoliskokseen kun tytön isä oli kovempi.
      Vaan ei nais(t)en onni kauaa kestänyt. Mies ampui itsensä, kun olisi ollut edessä taas kerran linnareissu.
      Harmi hyvää naisten ihannemiestä! Kuinka moni jäikin ilman häntä?

    • ElizaDoolittle

      Sellainen mies, jonka en edes kuvitellut vilkaisevan minua. Jos itse muistutan hobbitia, on hän enemmänkin haltijan kaltainen ulkoiselta olemukseltaan. Kun minä muistuta musikaalin Elizaa on hän kuin Mr Higgins, joka neuvoo minua kuinka puhua ja käyttäytyä. Minun maailmani on pieni ja arkinen ja hänen maailmansa on minulle mysteeri. Ja kuitenkin jotakin tapahtui ja näimme toisemme.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe