hävytön Tiernapoika-patsas

leo kusimaa

Todella mautonta laittaa natsikypärää muistuttava kypärä kolmannelle pojalle oikealta. Mitähän kuvanveistäjä on miettinyt tehdessään teosta? Kas kun ei tähden kohdalla hakaristi ja sotilaspuvut päällä. Häpeän paljasjalkaisena oululaisena tuota patsasta

16

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helmetti

      No hohhoijaaa....

      • kkwlwo

        Poistuollainen arjalaisuutta ihannoiva patsas!


      • Kaikki mahdollista
        kkwlwo kirjoitti:

        Poistuollainen arjalaisuutta ihannoiva patsas!

        Ota ne hakaristilasit pois silmiltä niin on helpompi elää, tai kasva aikuiseksi ja lopeta pelleily, jos siitä on kyse.


    • kusenmuutenvaan

      eikö raukalla ole muuta elämää-- olisko sinu pitänyt olla siinä..tapa ittes

    • Mitäkö näenkään?

      4 tuhkakuppia ja kaksi terätöntä miekkaa, muun muassa....

    • maalia pintaan
      • pihatonttuja

    • oikaisu sulle

      Onko natsikypärä päässä? Ei ole vaan Suomi-kypärä. Ne oli melkein samanlaisia.

    • melkein oululainen

      Mikä perkele näitä oululaisia vaivaa, ei voi ymmärtää. Jos tuommoinen hyvän tuulen patsas aiheuttaa allergiaa niin ei kovin hyvin elämässä mene.

      Miettikäää oululaiset kerrankin jotakin positiivisesti, eikä aina kaikesta valittamalla. Ihan käsittämätöntä näin tullista tulleelle. Itse tulin patsaasta hyvälle mielelle, enkä alkanut heti miettiä että mitähän pirullista, ivaavaa ja mukanokkelaa voisin tuosta keksiä.

      Hankkikaa elämä!

    • Oulu on "Tiernakaupunki" ja nuo tiernapojat vaan ovat tuon näköisiksi kuvailtu vuosien saatossa. Minkä sille voi jos ne eivät satu olemaan kaikkien mielstä malli-vartaloisia ja muutenkin mallinukke-formaatin mukaisia?

      Mukava ja piristävä somiste.

    • kummia juttuja

      jotenkin outo patsas.. suut pian täynnä roskaa

    • Oululainen

      Hauska patsas. Se ja sama jos joku täällä provoilee. Tänään näin patsaan ekaa kertaa ja iloa ja hauskaa tunnelmaa ihmisille aiheutti. Paljon valokuvattiin.

    • jahas..

      Husaari olen minä sodassa...

      Oliko siis natsit sinun mielestäsi ainoita jotka käyttivät kypärää?

    • katujen juhaM

      hyvä patsas mutt vielä hiuka onnettomasa paikasa.
      ehkäkenties 20-30 % kookkaampi ois voinu olla, näkys kauemmas. voisko jatkosa järjestää jonnii pronnsin hehkusen kohdevalaistuksen??

    • Reikä kypärässä

      Pakko olla trolli. Ei kukaan voi olla noin typerä.

    • owehvohwioveowoev

      Voi olla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe