Miksei maali pysy Avessa ?

Ihmettelen !

Jotain vikaa pelleissä, vai huonot maalit? Oon kattellu muitakin Toyotia ja aika yleistä näyttää huono maalipinta olevan.

19

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SAR.

      Olet todennäköisesti liian laiska pesemään ja vahaamaan autoasi. Pätee muihinkin autoihinkin kuin toyotaan.

      Vuosia vahaamaton maalipinta hilseilee pois ennen aikojaan.

      • että semmoinen

        Luultavin syy on liian ohut maalipinta. Ja lisäksi nykyään autojen maalit ovat vesiohenteisia. Ne eivät ole yhtä tiiviitä kuin esim. 90-luvun alkupuolella käytössä olleet perinteiset maalityypit. Jos nykyauton maalipinta joutuu koville, voi antaa helpommin periksi kuin 90-lukuisissa.

        Asiaa voi ainakin osittain ratkoa usein toistuvalla vahaamisella. Vaikka onhan se tietysti ikävä joutua autonsa vaha-orjaksi.


    • Muovia

      Volvojen helmoissa pysyy huonosti...

    • vesiväriä

      Nykyiset vesivärit ei pysy missään merkissä niin kuin ennen myrkkymaalit pysyi. Kiitos EU:n itujen syöjille.

    • kuin syöpä kasvain

      Sontoo jauhat, toyossa pysyy maalit, jos ei ala kukkimaan kukkuluuruu!

      • ylivoimanen...!!!

        Joo, Tojotassa pysyy maali kyllä, vaikka olisi kuinka huonoa maalia. Se on tässäkin Tojota selvästi yli muitten.


    • The Köle

      Eiköhän lakata jauhamasta paskaa?

      -minä en ole nähnyt ainuttakaan heikkomaalista Tojotaa......

      Itsellä kävi niin, tuossa edellisessä yli 10-vuotiaassa, että pelti mätäni alta, mutta MAALI PYSYI AVESSA!

      Tässä 2012 mallista ei ole pienintäkään Maali-ongelmaa, lukuun ottamatta yhtä kiveniskemää konepellissä! (jonka paikkasin, ettei näy sekään)

      -70tkm ajettu, pesun jälkeen voi naamaansa peilata ovista,.....

      • Jaanakakkonen

        Vaihdoit kumminkin.


      • ohkaset maalit
        Jaanakakkonen kirjoitti:

        Vaihdoit kumminkin.

        No kyllä taitteissa ja luukkujen reunoissa aika helposti rusehtaa. Se on nykyään sitä.


    • skoda ei ole auto

      haista sinä skodakuski p.a.s.k.a!

    • ernesti erikoinen

      Helvetti mä oon tojotero ja Avessa ei maalipysy, mua paskat kiinnostaa muitten merkkien ongelmat, mutta Avessa ei herranjumala. Jos ei tuu selvää, niin vaihdan SKODAAN.

      • skeidaillaanko

        Ai jaa vaihdat skodaan, kyllästyitkö autoihin?


      • Tavallaan oikeassa
        skeidaillaanko kirjoitti:

        Ai jaa vaihdat skodaan, kyllästyitkö autoihin?

        Eihän avensiksen ajo-ominaisuudetkaan ole tätä päivää, mutta olisihan se hyvä, jos auto ei olisi niin h:tin ruostealtis. Toyotan ongelma on huono ruostesuojaus ja kehnot ajo-ominaisuudet.


      • Luottoauto
        Tavallaan oikeassa kirjoitti:

        Eihän avensiksen ajo-ominaisuudetkaan ole tätä päivää, mutta olisihan se hyvä, jos auto ei olisi niin h:tin ruostealtis. Toyotan ongelma on huono ruostesuojaus ja kehnot ajo-ominaisuudet.

        Kuinka niin Toyotan ongelma? Minulla on Toyota,eikä minullakaan
        ole niistä kummastakaan väittämästäsi minkäänlaista ongelmaa.
        Viisi eri merkkiä on ollut omistuksessa ja malleja 12. Kaikki ongelmat
        ovat löytyneet euroautoista,siksi ajan Toyotalla.


      • Hävis muuten
        Luottoauto kirjoitti:

        Kuinka niin Toyotan ongelma? Minulla on Toyota,eikä minullakaan
        ole niistä kummastakaan väittämästäsi minkäänlaista ongelmaa.
        Viisi eri merkkiä on ollut omistuksessa ja malleja 12. Kaikki ongelmat
        ovat löytyneet euroautoista,siksi ajan Toyotalla.

        takseista kuin kuppa Töölöstä. Aivan, aivan.


      • Varmaa kyytiä
        Hävis muuten kirjoitti:

        takseista kuin kuppa Töölöstä. Aivan, aivan.

        Ei ole Avensis takseista minnekkään hävinnyt ja tuskin kuppakaan Töölöstä.
        Tallinnassa Avensistaksi taitaa olla kaikkein yleisin,siellä kun autokanta
        on jo muutenkin parempi kuin kehäkolmosen sisäpuolella. Takseja on
        Suomessa muuallakin kuin Helsingissä.


    • mualitputtoo

      Jos ja kun vastaan tulee Etelä-Suomessa suolaloskapaskassa ajettuja huonomaalisia autoja, niin poikkeuksetta ovat Toyotoja ! Kyä vaan on näin !
      Jostain syystä Toyotoissa ei maalipinta kestä ollenkaan suolaloskan pärskeitä , vaan maalipinta lohkeilee ja "pirstaloituu". Varmaankin jonkinlainen laadunvarmistusongelma Toyotan tehtailla.
      Tietysti kovasti Toyotojaan vahaamalla voi asialle jotain tehdä, mutta kun Toyotoja pitää muutoinkin käyttää muita useammin huollossa, niin kyllä se ylenpalttinen vahailu maksaa ihan tolkuttomasti.
      Toisaalta Toyotat ovat muutoinkin ylihintaisia, että ilmeisesti Toyoteroilla ja Tojoauneilla on millä mällätä...:)

    • lisää tulee
    • Ei enää Tojoa

      Toyotissa on markkinoiden huonoin ruostesuojaus, viimeisimmän korimallin Avesta repeää etuovien saranatkin irti pikkuhiljaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe