Viina Virtaa

ateisti81

On se kiva ryypätä vaihteeks. tuet riittää tähän kotona juomiseen. Voihan sitä tälläi ottaa vaikka keskellä viikkoo, kun ei oo seuraavana päivänä menoo.

Että ei muuta kun viina virtaan.

T: 4 alkon lonkeroo ja leijona shotti pullo pohjalla. Ja lisää on!

21

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viina vaarallista

      Älä ota liikaa,muuten unehtuu, miten kiva on olla masentunut. Pahimmassa tapauksessa alat etsiä töitä, jotain paska duunia.
      Homoilusikin voi jäädä vähemmälle jos löydät vahingossa hyvän naisen.

      Joten viina on hyvin vaarallista masentuneelle, se on viisasten juoma.

      • Nainen on jo. Tarvii kovemmat aineet, että pystyis töissä käymään.


      • 55+2
        ateisti81 kirjoitti:

        Nainen on jo. Tarvii kovemmat aineet, että pystyis töissä käymään.

        Taitaa olla ihan tyhmä nainen joka sinuakin viitsii katsella.
        Mutta onhan naisiakin joka junaan.


      • 55+2 kirjoitti:

        Taitaa olla ihan tyhmä nainen joka sinuakin viitsii katsella.
        Mutta onhan naisiakin joka junaan.

        Niin no empä ole kyllä huomannut mitään vikaa hänessä. Sää taidat itse olla b-rapun miehiä, niin et tiedä naisista mitään.


      • maskuliininen mies
        ateisti81 kirjoitti:

        Niin no empä ole kyllä huomannut mitään vikaa hänessä. Sää taidat itse olla b-rapun miehiä, niin et tiedä naisista mitään.

        Kuulostat vähän kaappihomolta ton homofobias ja todistelemisen tarpeen perusteella.


      • maskuliininen mies kirjoitti:

        Kuulostat vähän kaappihomolta ton homofobias ja todistelemisen tarpeen perusteella.

        Pillusta oon kyllä aina kiinnostunut. Mutta miehen persereikä ei ole kyllä ikinä kiinnostanut.


      • 55+2
        ateisti81 kirjoitti:

        Niin no empä ole kyllä huomannut mitään vikaa hänessä. Sää taidat itse olla b-rapun miehiä, niin et tiedä naisista mitään.

        Tuo on sitä homojen luulotautia. Ei kait tyhmät mitää huomaakkaa, viisaat vieressä vaan ihmettelevät.
        Jos vaikka se nainen vielä viisastuisi ?


    • Hyvä tulee

      Juo vain. Saat jo ennakkoon lähtöliput maankamaralta. Isnmaallisin teko, mihin sinusta on ja onpahan alkoholissa paljon verojakin.

      • Niimpä. Ei voi kukaan väittää että en maksa veroja.


      • skarppaa vähän
        ateisti81 kirjoitti:

        Niimpä. Ei voi kukaan väittää että en maksa veroja.

        Verot eivät riitä, sinun pitäisi tehdä töitä. Vai osaatko mainita sellaisen maan, jossa vain ryypätään ja maksetaan alkoholiveroa, mutta ei tehdä työtä lainkaan?


      • skarppaa vähän kirjoitti:

        Verot eivät riitä, sinun pitäisi tehdä töitä. Vai osaatko mainita sellaisen maan, jossa vain ryypätään ja maksetaan alkoholiveroa, mutta ei tehdä työtä lainkaan?

        Sun tarvii sitten maksaa enemmän veroa. Ei muuta kun alat tekeen kahta työtä. Kun sulle työ on noin tärkeä asia.

        Mutta minä en enään töihin lähde. Vaikka parantuisin. Se on varma!


      • Valintojen maailma
        ateisti81 kirjoitti:

        Sun tarvii sitten maksaa enemmän veroa. Ei muuta kun alat tekeen kahta työtä. Kun sulle työ on noin tärkeä asia.

        Mutta minä en enään töihin lähde. Vaikka parantuisin. Se on varma!

        Ajattelin muuttaa tulevaisuudessa ulkomaille, koska verot ovat liian korkeat ja elätettäviä on liikaa. Kaverini ovat pohtineet samaa ja muutama on jo lähtenyt.


    • manfreed

      Työkeskeisyys oksettaa ja nihilistiset työnarkomaanit, jotka omalla ylityökeskeisyydellään sahaavat ainoastaan omaa oksaa. Tehköön ne, jotka sitä eniten maailmassa arvostavat, sillä itse laitan jalat pöydälle ja nautin väkevän glögin:)

    • Alko-Solisti

      Aikoja sitten joku keksi lobotomian (aivoleikkaus silmän vierestä) ja sai siitä muistaakseni Lääketieteen Nobelin.

      Viinalla voi suorittaa Kemiallisen Lobotomian, joten e.m. palkinto on myönnettävä meille Suomen Alkoholisteille yhteisesti.

      Sitten juhlitaan ! ! !

      • 17+2

        Ja kossun hinta 1 € litra, sais jokainen mielensä mukaan juoda.


      • 17+2 kirjoitti:

        Ja kossun hinta 1 € litra, sais jokainen mielensä mukaan juoda.

        Huomenta kaikille. Olipas taas kiva nukkua pitkään. Jatkaisikohan vielä nukkumista vai lähtiskö viina kauppaan.


      • hyvä tulee

      • -mies-89-
        ateisti81 kirjoitti:

        Huomenta kaikille. Olipas taas kiva nukkua pitkään. Jatkaisikohan vielä nukkumista vai lähtiskö viina kauppaan.

        Aijai, itsekin nukuin tänään puoleenpäivään. Mikäs tässä köllötellessä kun ei ole kiire mihinkään. Itse vietän elämääni rennosti loisena. :)


      • -mies-89-
        -mies-89- kirjoitti:

        Aijai, itsekin nukuin tänään puoleenpäivään. Mikäs tässä köllötellessä kun ei ole kiire mihinkään. Itse vietän elämääni rennosti loisena. :)

        Tehkää te joilla vielä töitä on niitä minunkin edestäni.


      • -mies-89-

    • Ei tullu käytyä viinakaupassa. Elokuvissa ja syömässä naisystävän kanssa tuli käytyä. Bussilla sinne ja taksilla pois.

      Täytyy sitten jouluks hakee viinakaupan tuotteita enemmänkin. Että riittää joulun yli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      88
      3728
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      588
      3531
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3432
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2187
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2151
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      320
      1936
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1905
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      159
      1657
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1361
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe