Kamera hautausmaalle

liiketunnistaja

Osaiskos joku sanoa, voiko haudalle laittaa (Porissa) valvontakameran tai johonkin haudan lähellä olevaan puuhun? Eikös hautausmaa ole julkista aluetta.

18

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nikumaria

      Pelkäätkö, että joku nousee ylös. Se on niin, että jalootella saa, mutta ei mennä porttia edemmäs. Kuka sitä huomaa, jos puuhun kameran panen. Asiakkaat eivät valita

      • näin se on.

        Ei parane laittaa kameroita. Vorot vie senkin. Kyllä kuulit oikein. Hautausmaalla todellakin käy varkaita.


      • hautarosvoja
        näin se on. kirjoitti:

        Ei parane laittaa kameroita. Vorot vie senkin. Kyllä kuulit oikein. Hautausmaalla todellakin käy varkaita.

        Yli 20 vuotta on ollut hautakivien kaatajia ja varkaita. Työn puute altistaa rikollisuudelle, ja Porissahan on maakunnan suurin työttömyys.


      • outoa
        näin se on. kirjoitti:

        Ei parane laittaa kameroita. Vorot vie senkin. Kyllä kuulit oikein. Hautausmaalla todellakin käy varkaita.

        Mitä pöllittävää siellä nyt on?


      • dracula.
        hautarosvoja kirjoitti:

        Yli 20 vuotta on ollut hautakivien kaatajia ja varkaita. Työn puute altistaa rikollisuudelle, ja Porissahan on maakunnan suurin työttömyys.

        Ai jaa työttömätkö kaikki varkaita? Työttömät tarvii rahaa ja ruokaa ja kumpaakaan ei löydy hautuumailta.


      • näin se on.
        outoa kirjoitti:

        Mitä pöllittävää siellä nyt on?

        Kukkia, kynttilöitä nyt riistakameroita ja muuta sekalaista muistokitshiä.


      • lakastunut ruusu
        näin se on. kirjoitti:

        Kukkia, kynttilöitä nyt riistakameroita ja muuta sekalaista muistokitshiä.

        Eihän noilla ole mitään jälleenmyyntiarvoa.


      • nuukajoonas..
        lakastunut ruusu kirjoitti:

        Eihän noilla ole mitään jälleenmyyntiarvoa.

        Ei niitä myydä vaan viedään omien haudoille....


    • JokaYöKäyn

      Ihan mukava harrastus kaltaiselleni saatananpalvojalle.

    • hulluko olet

      Miksi?

      • MeneHoitoon

        Sinä tässä hullulta vaikutat, kun haluat kiven möhkälettä kameralla vahtia?


    • halvalla

      Oli tossa kirppiksellä pari viikkoo takasi tarjoukses vanhoi hautakivii. Tekstillä tai ilman. Jos otti kaks niin sai alennuksen. Mitenhän se mummo oli tuonut niitä torille.. Vieressä oli myynnissä kolme patsastakin , olis pitäny itte irrottaa.

    • Big HoliDay

      Tämä on jo ihan kauhiaa...

      Jos minä satun joskus kuolemaan Porissa niin on varma että kukaan ei tule minun haudalle siinä mielessä !

      Se on JÄMPTI !

      • tuhkat mereen

        Sama juttu, hautani tulee olemaan meri.


      • yksi kulkija
        tuhkat mereen kirjoitti:

        Sama juttu, hautani tulee olemaan meri.

        Kokemäen jokeen ei ainakaan kannnata tuhkiaan heittää sen verran likaista vesi jo on...


    • Kulman Pojat

      Meinaan jättää kavereilleni pienen summan rahaa jolla he saavat mennä Tiilimäen bensa asemalle muistamaan minun maallista taivallusta.

      Ei ollut ihan kaikkein helpoin alku mutta koulut teki tehtävänsä.

      Tupakin aloitin 15vuotiaana - jonka lopettamisesta olen rahat säästänyt !

      • mikä vuosi / koulu

        Kulman Pojat

        Mistä sinun tunnistaa jo elävänä ?


    • pili

      ""Sama juttu, hautani tulee olemaan meri. ""
      Lupaan AINA muistaa sinua, kun minulle tulee veneessä pissahätä.
      Lupaan myös pissata oikein pikku pikku pirauksia , ettet häiriinny.
      Kosteita unia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe