Miehen saa kuka vaan

ihmettelen1

Varsinkin jos on kaunis-mihet kävelevät syliisi ja taviksetkin saa.Rumatkin saa kun aamuyö koittaa..miehet vonkaa ja naiset suostuu. Mikä tässä on ongelma?

15

549

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+16

      Joo mutta tämän palstan naisten ongelma että miten sen huippumiehen jota on promille miehistä saa iskettyä, naiset ei kelpuuta muita.

    • kröhöm

      Tavikset tyytykööt taviksiin ja huippuyksilöt (se promille) löytää toisensa.Turha tavoitella sellaista mihin omat resurssit ei riitä.Naisten aika tajuta tämä kuten miestenkin!

      • 50v-filosoffimies

        No, ei se "huippuyksilö" aina tunnista itse olevansa sellainen ja voi olla hyvin ujokin, joten ongelma on ihan todellinen. Ei ujo mies reagoi pienistä vinkeistä tai silmäpeleistä, pitää tehdä jotakin enempi mutta tässä kohtaa naiselle voi tulla epäusko jotta miten edetä..


      • Niiiiin??
        50v-filosoffimies kirjoitti:

        No, ei se "huippuyksilö" aina tunnista itse olevansa sellainen ja voi olla hyvin ujokin, joten ongelma on ihan todellinen. Ei ujo mies reagoi pienistä vinkeistä tai silmäpeleistä, pitää tehdä jotakin enempi mutta tässä kohtaa naiselle voi tulla epäusko jotta miten edetä..

        .... riittääkö ujolle miehelle vinkiksi tekstari, missä nainen vihjaa kaipaavansa miestä?


      • 50+nainen
        50v-filosoffimies kirjoitti:

        No, ei se "huippuyksilö" aina tunnista itse olevansa sellainen ja voi olla hyvin ujokin, joten ongelma on ihan todellinen. Ei ujo mies reagoi pienistä vinkeistä tai silmäpeleistä, pitää tehdä jotakin enempi mutta tässä kohtaa naiselle voi tulla epäusko jotta miten edetä..

        Taisi tuo "kröhöm" tarkoittaa huippuyksilöllä vain ja ainoastaan hyvät ulkoiset raamit omaavaa. Sen tunnistamiseen tarvitsee ujokin vain peilin. Se onkin sitten eriasia miten sen ulkonäkönsä ujo hyödyntää, ehkä nainen sitten vie.
        Itse mittaan aivan eri mittapuulla asiat, joista huippuyksilö muodostuu. Vaikka turhaahan sekin on, itsekun ei ole saanut niitä hyviä ulkonäkögeenejä, ja tunnetusti tämä maailma pyörii tietyllä kaavalla.


      • release
        50+nainen kirjoitti:

        Taisi tuo "kröhöm" tarkoittaa huippuyksilöllä vain ja ainoastaan hyvät ulkoiset raamit omaavaa. Sen tunnistamiseen tarvitsee ujokin vain peilin. Se onkin sitten eriasia miten sen ulkonäkönsä ujo hyödyntää, ehkä nainen sitten vie.
        Itse mittaan aivan eri mittapuulla asiat, joista huippuyksilö muodostuu. Vaikka turhaahan sekin on, itsekun ei ole saanut niitä hyviä ulkonäkögeenejä, ja tunnetusti tämä maailma pyörii tietyllä kaavalla.

        No ei välttämättä. Olen itse saanut ulkonäöstä kehuja, mutta en silti usko, koska naiset eivät ole mitään sen kummempaa konkreettisesti ehdottaneet.


      • kommeeko
        release kirjoitti:

        No ei välttämättä. Olen itse saanut ulkonäöstä kehuja, mutta en silti usko, koska naiset eivät ole mitään sen kummempaa konkreettisesti ehdottaneet.

        Kehut on itsellä jääneet vähiin ja oma ulkonäkökäsitys itsestäni on edelleen jossain yläasteen koulukiusaamisajoilla, mutta silti naiset näyttää kovasti kyttäilevän ja vaikuttavan ihastuneilta. Tosin ne vaan tuijottelee eikä tee mitään sen kummempia, ilmeisesti oon sitten niin ihana mies ettei mua uskalla lähestyä mitenkään ja mun odotetaan omaavan rautainen itsetunto jonka voimin tehdä aloitteet. Ja kun en itsetunnottomuuttani ja ujouttani tee niin sitten päättelevät etten ole kiinnostunut. Ja näin hyvät naiset ja herrat, passelinkin näköinen mies voi kulkea elämänsä yksin hautaan.


    • täh? häh?

      Pitääkö ujon naisen peruuttaa sievä peppu edellä ujon miehen syliin? Jotta tilanne avautuisi sos.estyneellekkin?

    • vaikiampi tapaus

      Tuskinpa. Ei miehen tarvii tyytyä tyrkkyihin, jos on vara valita parempiakin. Kaikki ei siis välttämättä saa miestä. Ainakaan sitä, minkä haluais. Sama pätee tietysti toisinkin päin.

    • nainen x

      Miehet taitaa olla niin heikossa streoiditasoissa nykyään ettei niitä naiset kiinnosta..

      • discipline1

        No ei se kiinnostuksesta kiinni ole. Ykispuolisesta kiinnostuksesta ei nyt vaan seuraa mitään.


      • MiesXYZ

        Testot ois kohallaan mutta te ootte niin vaativia ja ujoilette sit kuitenkin kun haluis kontaktin.


    • Jhuy

      Parhaat Aldata on homoja

    • mikäköhän

      Mikäköhän minä olen kun en saa seuraa edes sitten aamuyöllä?

    • Yx-yksinäinen.mies

      Olen 100%-sti eri mieltä asiasta,kun EN kelpaa kenellekkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe