tarviin apua

väsynnyt miettimään

moi
olen seurustellut noin 5kk intialaisen miehen kanssa. me tavattiin kesällä yhdessä bubissa missä hän oli töissä mielestäni meillä on aivan ihana suhde ongelmani on että ainakun hänen sukulaiset tulee suomeen saattaa olla viikon tai kaksi sillä aikaa me ei nähdä hän alunperiknkin sanoi että hän ei lupaa mennä mun kanssa naimisiin yms ... hän on asunnut jo 8v suomessa puhuu kohtuu hyvää suomea ja tekee kovasti töitä no siis ongelmani on se että sen sukulainen on suomessa ja me ei nyt nähdä kokotuona aikana minkä aikaa hänen sukulainen on suomessa toinen ongelma on se että sen äiti tulee suomeen tammikuussa on siis monta kuukautta täällä ja muutoinkin hän tekee paljon töitä jolloin me ei nähdä vaikka oon koittannu sanoa että antais muidenkin tehdä töitä kun sitä henkilökuntaa on

25

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raaka Watson

      Et seurustele. Olet sen vakipano. Et mitään muuta. Sitäpaitsi sen äiti päättää kenen kanssa se menee naimisiin.

    • litsis lätsis

      Siinä yksi deegun koukussa oleva pikku ritsa, satojen muiden samanlaisten lisäksi.

      • Reginan vanki

        Sekös sua vituttaa! Minä olen kyllä oppinut, että deegu tarkoittaa rappio alkoholistia. Niitä sanottiin puliukoiksi silloin kun sinä olit nuori.


      • luts7

        Mistä päättelit että intialainen on deegu?


      • litsis lätsis
        Reginan vanki kirjoitti:

        Sekös sua vituttaa! Minä olen kyllä oppinut, että deegu tarkoittaa rappio alkoholistia. Niitä sanottiin puliukoiksi silloin kun sinä olit nuori.

        No oletkos oppinut mitä anglosaksinen ilmaisu "Dago" tarkoittaa, jos et, niin pidä suusi kiinni. deegu on vain suomalainen muunnos siitä, lähinnä mirimiesten käyttämä. ja kuvaa noita ei valkoisia.


      • litsis lätsis
        litsis lätsis kirjoitti:

        No oletkos oppinut mitä anglosaksinen ilmaisu "Dago" tarkoittaa, jos et, niin pidä suusi kiinni. deegu on vain suomalainen muunnos siitä, lähinnä mirimiesten käyttämä. ja kuvaa noita ei valkoisia.

        Mutta nokka on tungettava joka juttuun vaikka ei mitään mistään ymmärtäisikään.


      • MitäSelität
        litsis lätsis kirjoitti:

        No oletkos oppinut mitä anglosaksinen ilmaisu "Dago" tarkoittaa, jos et, niin pidä suusi kiinni. deegu on vain suomalainen muunnos siitä, lähinnä mirimiesten käyttämä. ja kuvaa noita ei valkoisia.

        "Dago" viittaa ihmiseen joka on syntyperältään Italiasta, Espanjasta tai Portugalista. Näin maissa "deegu" on rappioalkoholisti, ei mitään muuta. Aivan sama miten merimiehet sanan vääntävät. Jos edes vääntävät. Veikkaan, ettei kirjoittaja vaan tiedä mistä puhuu ja kompastui omaan nokkeluuteensa. Viroksi Deegu on pieni jyrsijä. Kyseinen intialainen ei ole näistä mikään.


    • väsynyt miettimään

      kiitos vaan asiallisista viesteistä oikein paljon tarviin apua en haukkumisia

    • katsotaan3

      Ei hän kerro äidille, että seurustelee suomalaisen kanssa, ei varmasti. Saattaa mennä ensin naimisiin ja kertoa sitten, kun on liian myöhäistä kieltää. Saattaa tarpeeksi säästettyään palata Intiaan ja naida vanhempien valitseman tytön. Äidillä on jo joku valmiina mielessä, joten valinta on miehen.

      Aloittajan kirjoitustaidottomuuden ja "bubi"harrastuksen huomioon ottaen tämä mies saattaa olla kunnollisempi kuin suomalaiset vaihtoehdot, joten toivotaan parasta.

    • älä tuhlaa aikaa

      Jos mies piilottelee sinua perheeltään, niin hän tulee varmasti hyväksymään äitinsä valitseman vaimon. Jos äiti tulee pitkäksi aikaa Suomeen, niin voipi kyse olla myös hääjärjestelyistä. Älä haaskaa kallisarvoisia kuukausiasi/vuosiasi mieheen. Naisella ei ole varaa pelleillä ja tuhlata vuosia tässä elämässä. Jos hän sinua piilottelee, nin hän tietää, että perhe ei tulisi sinua hyväksymään...ja jos hän valitsisi sinut, niin voi olla, että hänen perheensä hylkäisi hänet. Jos se taas olisi hänelle ok, niin hän ei piilottelisi suhdettanne. Laita treffiprofiili nettiin ja ala etsimään uutta...niin ne sydänsurut unohtuvat.

    • pensselitäti

      Valitettavasti sinulla ei ole aivan ihanaa suhdetta tuon miehen kanssa, josta kerroit.
      Hän ei lupaa mennä kanssasi naimisiin, hän ei suostu tapaamaan sinua, kun hänen sukulaisensa ovat Suomessa, ei myönny ehdotukseesi, että tekisi vähemmän töitä.
      Onko tuo mielestäsi tasa-arvoinen, luottamuksellinen ja toista kunnioittava suhde?
      Mieti, mitä saat tältä suhteelta ja mitä haluaisit. Tee sitten omat johtopäätöksesi.

    • Kuulostaa upealta suhteelta. Katselisitko samaa touhua suomalaiselta mieheltä?

    • Raaka Watson

      Melkein unohdin, toki tarvitset apua nimittäin mielenterveys alan ammattilaiselta.

    • väsynnyt miettimään

      me eilen keskusteltiin siitä jos hän esittelisi minut äidilleen niin se sano et äidin sydän särkyy mutta ei se halua erota oltaisiin vaan kavereita äiti tosiaan tuo vaimon joskus vuoden kahden päästä nyt hän haluaa tehdä töitä äiti tietääsen sen äiti muuttaa suomeen koska on intiassa ihan yksin ja on kovin sairas mä kyllä kadun sitä päivää kun siihen bubiin meni ja vaihdoin numeroni sen kanssa
      oisin paljolta säästynny meillä oli tosi ihanaa aluksi vietettiin paljon aikaa yhdessä
      hän ei koskaan lyönnyt mua eikä sanonnu pahasti kait se musta tykkää mutta ei rakasta mua sen tiedän ettei hän tykkää intialaisista naisista silläon aina ollut suomalaisia naisia

      • sing, sing

        litsis lätsis

        13.12.2014

        Mutta nokka on tungettava joka juttuun vaikka ei mitään mistään ymmärtäisikään.

        Niin työntää myöskin litsis.


      • älä tuhlaa aikaa

        Olen todella pahoillani puolestasi. Mieheltä ei ole oikein, että huijaa ja käyttää hyväkseen naisen tunteita ja aikaa. Se on kuin varastaisi toiselta elämää. Onneksi uskalsit ottaa asiat puheeksi. Itse elin aikoinaan avoliitossa (tyhmä kun olin) miehen kanssa, joka ei halunnut naimisiin kanssani...sen takia että en soveltunut hänen suvulleen (en ollut neitsyt ja olin ollut aiemmin avioliitossa). Lopulta ymmärsin erota minäkin. Tosin otin miehekseni toisen miehen hänen kulttuuristaan. Kaipa olin jo niin tottunut mieheen sieltä kuttuurista, että en enää tiennyt, miten seurustellaan muusta kulttuurista tulevan miehen kanssa.


      • litsis lätsis
        älä tuhlaa aikaa kirjoitti:

        Olen todella pahoillani puolestasi. Mieheltä ei ole oikein, että huijaa ja käyttää hyväkseen naisen tunteita ja aikaa. Se on kuin varastaisi toiselta elämää. Onneksi uskalsit ottaa asiat puheeksi. Itse elin aikoinaan avoliitossa (tyhmä kun olin) miehen kanssa, joka ei halunnut naimisiin kanssani...sen takia että en soveltunut hänen suvulleen (en ollut neitsyt ja olin ollut aiemmin avioliitossa). Lopulta ymmärsin erota minäkin. Tosin otin miehekseni toisen miehen hänen kulttuuristaan. Kaipa olin jo niin tottunut mieheen sieltä kuttuurista, että en enää tiennyt, miten seurustellaan muusta kulttuurista tulevan miehen kanssa.

        Voi hyvä luoja tämän sivun akkoja. Olentoja vailla omaa mieltä ja tahtoa, siten itseään suuremman älyn ja tahdon ohjailtavissa.
        Ja kaiken lisäksi he tuntuvat jopa nauttivan siitä.


      • Tylsä vätys

        "meillä oli tosi ihanaa aluksi vietettiin paljon aikaa yhdessä
        hän ei koskaan lyönnyt mua eikä sanonnu pahasti..."

        Sinkut-palstalla on paljon omasta mielestään kunnon miehiä, koska ne ei hakkaa. Jos se riittää sinulle, vain taivas on rajana pariutumisellesi.


      • tsiisus.............
        litsis lätsis kirjoitti:

        Voi hyvä luoja tämän sivun akkoja. Olentoja vailla omaa mieltä ja tahtoa, siten itseään suuremman älyn ja tahdon ohjailtavissa.
        Ja kaiken lisäksi he tuntuvat jopa nauttivan siitä.

        voi sinuna en paljon puhelisi..idiotismillasi ei ole mitään rajaa, se on tullut enemmän kuin selväksi...


      • Timotei.
        Tylsä vätys kirjoitti:

        "meillä oli tosi ihanaa aluksi vietettiin paljon aikaa yhdessä
        hän ei koskaan lyönnyt mua eikä sanonnu pahasti..."

        Sinkut-palstalla on paljon omasta mielestään kunnon miehiä, koska ne ei hakkaa. Jos se riittää sinulle, vain taivas on rajana pariutumisellesi.

        litsis lätsis

        tänään 11:28

        "Voi hyvä luoja tämän sivun akkoja. Olentoja vailla omaa mieltä ja tahtoa, siten itseään suuremman älyn ja tahdon ohjailtavissa.
        Ja kaiken lisäksi he tuntuvat jopa nauttivan siitä."

        Mikä miestä vituttaa noin paljon, että täytyy täällä käydä ilkeilemässä ihmisille, jotka eivät ole hänelle mitään pahaa tehneet?


      • AntaaHuudella
        Timotei. kirjoitti:

        litsis lätsis

        tänään 11:28

        "Voi hyvä luoja tämän sivun akkoja. Olentoja vailla omaa mieltä ja tahtoa, siten itseään suuremman älyn ja tahdon ohjailtavissa.
        Ja kaiken lisäksi he tuntuvat jopa nauttivan siitä."

        Mikä miestä vituttaa noin paljon, että täytyy täällä käydä ilkeilemässä ihmisille, jotka eivät ole hänelle mitään pahaa tehneet?

        Älä nyt viitsi huomauttaa hänen viesteistään. Litsis joutuu muuten lähtemään pois tästäkin ketjusta. Reppana aina liukenee kun joku fiksumpi saa hänet kiinni tyhmistä kommenteistaan. Hän kun ei oikein osaa keskustella, kun ei sanojen takana ole mitään painoa. Annetaan paapan huudella, niin sille tulee hyvä mieli kun saa "päteä". Onhan hän ärsyttävä, mutta symppis. Ihan niinkuin yhden minun kaverin isoisä. Hänkin aina puhuu sopimattomia, mutta ei häntä voi siitä syyttää kun dementia vaivaa.


      • nnnnnnnnnnaaaaaaa
        AntaaHuudella kirjoitti:

        Älä nyt viitsi huomauttaa hänen viesteistään. Litsis joutuu muuten lähtemään pois tästäkin ketjusta. Reppana aina liukenee kun joku fiksumpi saa hänet kiinni tyhmistä kommenteistaan. Hän kun ei oikein osaa keskustella, kun ei sanojen takana ole mitään painoa. Annetaan paapan huudella, niin sille tulee hyvä mieli kun saa "päteä". Onhan hän ärsyttävä, mutta symppis. Ihan niinkuin yhden minun kaverin isoisä. Hänkin aina puhuu sopimattomia, mutta ei häntä voi siitä syyttää kun dementia vaivaa.

        Litsis lätsis ei todellakaan ole mikään reppana ,100 kertaa fiksunpi ,kuin palstan naiset.


      • älä tuhlaa aikaa
        litsis lätsis kirjoitti:

        Voi hyvä luoja tämän sivun akkoja. Olentoja vailla omaa mieltä ja tahtoa, siten itseään suuremman älyn ja tahdon ohjailtavissa.
        Ja kaiken lisäksi he tuntuvat jopa nauttivan siitä.

        Nykyinen aviomieheni otti minut vaimokseen ja esitteli suvulleen. Ei piilotellut koskaan. Ex on ollut sittemmin tietynlainen henkinen tuki minulle avioliitossani. Hän ei koskaan tuominnut minua siitä että "vaihdoin" hänet nykyiseen mieheeni. Hän kyllä ymmärsi, että halusin naimisiin ja perheen, mitä hän ei halunnut minulle tarjota. Kun meillä oli kriisi mieheni kanssa niin hän oli lähes ainoa, joka tuki minua pysymään mieheni rinnalla.


      • ....................
        nnnnnnnnnnaaaaaaa kirjoitti:

        Litsis lätsis ei todellakaan ole mikään reppana ,100 kertaa fiksunpi ,kuin palstan naiset.

        voi lätsis lötsis...ei tuo mene läpi kenelläkään, noloa tisen nikin takaa säälittävästi koittaa päteä....


      • palstan tyhmin
        .................... kirjoitti:

        voi lätsis lötsis...ei tuo mene läpi kenelläkään, noloa tisen nikin takaa säälittävästi koittaa päteä....

        Voi voi palstan tyhmin akka


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe