yksinäinen joulu

yksinäinen mies.

Se on taas yksinäinen joulu. Mitähän sitä keksis.

15

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalmankalpea

      Missä päin Suomea asut ? Missä kaupungissa ? Ehkä voisin ehdottaa sinulle jotain.

    • tuoksukynttilä

      Lue joku hyvä kirja ? :) Ja tee itelles jouluruokaa. Kutsu joku toinen yksinäinen luokses syömään? Varasta kuusi ? Okei, en ehdota tota.. oon metsänomistajan lapsi :)

    • 16+19

      Mene himeessä vanhemillesi ja isovanhemmillesi tai muille sukulaisille kyläilemään.

      • eeeääähhh

        Isovanhemmat kuolleet ajat sitten, vanhempia näkee muutenkin usein ja muiden sukulaisten kanssa ei mitään yhteyksiä. Voisihan se olla vaihtoehto, jos tapaisi joitakin muita yksinäisiä joulupyhien aikana. Kertokaa, jos tapaaminen kiinnostaa.


    • yks yksin

      Kuusi kannattaa varastaa ku sit on vähän jännitystä elämässä.

    • BLOOD IS LIFE

      Vie kynttilöitä hautuumaalle

    • "puoliyksinäinen"

      Nauti Jouluaattona Upeista Tv.-Joulukonserttiohjelmista,syö joyain hyvää,mistä itse tykkäät,
      Ajattele: moni saattaa viettää riitaisan Joulun,parempi yksin rauhassa,kuin mahdollisesti jotain "turhaa"riitaa,sellaisiakin perheitä,sukulaisia voi olla,

      Yksin parempi rauhassa,kuin mahdollisesti riitaisessa perheessä !

      (Joulun jälkeen voit lukea Lehdistä,kun taas jossain...??heittetty kinkut ulos ikkunasta riitojen päätteeksi,ettei ne Joulut aina,ja "kaikkialla",niin Siunattuja ole,höh....
      Siunattua,Rauhallista Joulua Sinulle,p.s. täällä varmaan moni muistaa Sinua,kuten monia toisia "yksinäisiä!

    • yksinäinenpiruparka

      Ensimmäinen ja viimeinen joulu yksin. Joulun jälkeen päätän päiväni. En nyt viitsi joulun alla pilata kenenkään jouluiloa joten kestän tän v##un perhejuhlan nyt vielä. Ei tästä vaan tule mitään. En ole yksineläjä vaikka kuinka sitä yrittänyt. Olen liian sosiaalinen ja haluan antaa ja saada läheisyyttä. Kyllä mä yritin jopa nettideittiä, mutta huomasin heti sen pelin hengen ja luovutin jo senkin suhteen. En ole nuori enkä kaunis. Ei enää saumaa niillä markkinoilla.

    • kalmankalpea

      "Voisihan se olla vaihtoehto, jos tapaisi joitakin muita yksinäisiä joulupyhien aikana. Kertokaa, jos tapaaminen kiinnostaa."

      Missä kaupungissa asut ?

    • kalmankalpea

      Kysyin "Missä kaupungissa asut ?" koska ajattelin että voisin vilkaista millaista tarjontaa siitä kapungista löytyy. Voisin esimerkiksi katsoa mitä couchssurffaajat puuhaavat siellä sinun kotinurkillasi. Voisin katsoa onko Finn-Guild -järjestöllä vipinää siellä päin ja niin edelleen.

      Minä en ole tulossa sinua tapaamaan. Minulla ei ole pienintäkään aikomusta tunkeutua sinun elämääsi joten voit aivan huoleti kertoa minulle millä paikkakunnalla asut.

      • eeeääähhh

        Helsingissä, ja olen kyllä vähän etsiskellyt eri ajanvietekohteita. Huomasin jossakin ketjussa, että mainostettiin joitakin englanninkielisiä tapahtumia, sinäkö niistä mainostit? Siihen tapaninillan istujaisiin voisi mennä. Vinkkasin siitä yhdelle toiselle, ja hän ehkä tulee myös.


    • yksinminäkin

      Täällä kohtalotoveri. Yksinäinen mies. Vanhemmatki kuollu ku äitikin oli reilusti yli 40 ku mut saivat :( itekki jo 35v ja aina yksin mikään ei auta. En saa perhettä ikinä.

      Ja jotkut viel valkkaa naisia. Mä en saa ketään..

    • kalmankalpea
    • kalmankalpea
    • joulu on hienoa aikaa yksineläjälle tulevaa ruoka budjettia ajatellen, kaupat heittää ihan hirveät kasat tavaraa roskiin jossa ei ole vielä edes eräpäivä vierähtänyt, sieltä saa puolen vuoden lihat, leivät sunmuut pakkaseen.

      ei kyllä kuullosta kummoselta joululta roskiksien tonkiminen mutta eipä tuo yksin eläjän joulu ole muutakun kun 24.12

      olishan sitä aina voinu perhettä lähtee kahtomaan mutta budjettikun kusee sen verran pahasti ettei saa kustannettua itteesä edes kotikunnille saati edes lahjoja kenellekkään, muutenkin tulee kovin spurgu olo mennä syömään toisten ruuat, varsinkaankun tavallaan ei tunne ketään, tervetullut ainoastaan sukujuurten kautta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      57
      2996
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2838
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      36
      1999
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1932
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1735
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1452
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      94
      1214
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe