Miehen pitäisi etsiä oman ikäistään naista

ATMaisteri

Kis-Kisu:

"Ikä korostuu nettideiteillä siksi, että henkilön omatkin ikäkriteerit on näkyvissä. Tietysti kertoo miehestä karua kieltä, jos itsellä on ikää 35, mutta ikätoive naiselle on 18-32."

Tarkoititko:

"Tietysti kertoo biologiasta karua kieltä, kun itsellä on ikää 35, mutta ikätoive naiselle on 22-25."

Åbo Akademin tutkimus jossa haastateltiin 12 000 ihmistä todisti että:

- naisen toivekumppani on oman ikäinen tai hieman vanhempi riippumatta naisen omasta iästä
- miehen toivekumppani on 25v tai mahdollisimman lähellä sitä, riippumatta miehen omasta iästä

Enkä muuten keksi ainuttakaan juridista, moraalista tai biologista syytä miksi miehen pitäisi hakea oman ikäistään kumppania. Keksitkö sinä?

Perustelut ovat lähes aina 35 naisten syyllistämistaktiikkaa jolla yritetään saada todella harvat kunnolliset & vapaat miehet pois nuorempien kimpusta. Tai omien toiveiden projisointia miehiin, ts. minä haluan oman ikäiseni miehen, mieskin varmasti haluaa oman ikäisensä naisen.

Jos perusteluja löytyy, antaa kuulua. Floor is yours.

98

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Enkä muuten keksi ainuttakaan juridista, moraalista tai biologista syytä miksi miehen pitäisi hakea oman ikäistään kumppania. Keksitkö sinä?"

      Ihan rationaalinen syy on se, että nuoria naisia ei mitenkään riitä kaikille. Lisäksi lähes kaikki seurustelevat nuoret naiset ovat maksimissaan 5 vuotta itseään vanhemman kanssa, joten vanhemman miehen mahdollisuudet ovat olemattomat.

      • Naisasialooseri.

        Puhut paskaa. Jungerinkin nainen on häntä 24 vuotta nuorempi vai paljonko se oli?
        Ja samanlaisia pariskuntia löytyy lukemattomia tavistenkin joukosta.


      • cda
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Puhut paskaa. Jungerinkin nainen on häntä 24 vuotta nuorempi vai paljonko se oli?
        Ja samanlaisia pariskuntia löytyy lukemattomia tavistenkin joukosta.

        Ei, vaan yleensä noita löytyy vain julkkismiehistä.

        Helvetti ku olet tyhmä jästipää


    • tyttttttö

      miehet on inhottavia

    • Minä en taas keksi yhtään syytä miksi minun pitäisi haluta kumppaniksi 15-20 vuotta nuorempi nainen. Ok, jos sellainen tulis ja veis jalat alta, voisi tilanne ollakin yhtäkkiä toisin, mutta sellainen mahdollisuus on aika epätodennäköinen.

    • Metsämies

      28vee miehenä minulle ei ole väliä onko kumppani 18, 38 tai siltä väliltä. Luonne plus muut asiat ennemmin merkitsee, ulkonäkö toki hieman mutta ei paljoa.

    • 30+30

      Kysymyksen pointti taisi olla että miksi EI saisi etsiä nuorempaa, ja miksi sitä paheksutaan? Puhutaan kuitenkin aikuisista naisista iässä jossa aika monella alkaa jo olemaan lapsia.

    • dsfxfsxvazc

      Minä ainakaan syyttele jos mies haluaa vain niitä alle 25 vuotiaita. Siitä vaan, kunhan on yli 16v. Itse lähinnä kierrän kaukaa ne miehet jotka ovat minun ikäluokkaa ja haluavat vain nuorempia naisia.

      Tulee mieleen yksi tuttava joka meni naimisiin itseään 20 vuotta nuoremman naisen kanssa. Perusti uuden perheen ja huomasi ettei heillä ole yhtään mitään puhuttavaa keskenään.

      • Naisasialooseri.

        Mies voi hoitaa puhumisen älykkäiden mieskavereidensa kanssa. Se nuori nainen on panemista varten, naiset eivät muutenkaan kovin älykkäitä ole joten mielummin nuori ja tyhmä kuin vanha ja tyhmä.


      • csxxzcdzxc
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Mies voi hoitaa puhumisen älykkäiden mieskavereidensa kanssa. Se nuori nainen on panemista varten, naiset eivät muutenkaan kovin älykkäitä ole joten mielummin nuori ja tyhmä kuin vanha ja tyhmä.

        Mitä sinä nyt siihen tulet leukojasi loksuttamaan. Takaisin perunakellariin MARS!!!


      • Mr.FriendZone
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Mies voi hoitaa puhumisen älykkäiden mieskavereidensa kanssa. Se nuori nainen on panemista varten, naiset eivät muutenkaan kovin älykkäitä ole joten mielummin nuori ja tyhmä kuin vanha ja tyhmä.

        Hienosti tiivistetty! Voihan olla sitten myös frendzone-kurppa, jonka kanssa aivoitella, ihan yhtä hyvin, siinä ei ikä haittaa, päinvastoin.


      • cda
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Mies voi hoitaa puhumisen älykkäiden mieskavereidensa kanssa. Se nuori nainen on panemista varten, naiset eivät muutenkaan kovin älykkäitä ole joten mielummin nuori ja tyhmä kuin vanha ja tyhmä.

        Sinäpäs et tunne kovin montaa naista. Revi siitä


      • sssxxxwwqqqqdddd
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Mies voi hoitaa puhumisen älykkäiden mieskavereidensa kanssa. Se nuori nainen on panemista varten, naiset eivät muutenkaan kovin älykkäitä ole joten mielummin nuori ja tyhmä kuin vanha ja tyhmä.

        Tämä on ilmeisesti meillä kulttuurin kautta naisten päihin ajettua asiaa tämä kun esim. joku 20v nainen pähkäileee sitä miten hän on löytänyt mielestään ihan hyvän miesehdokkaan, mutta kun tämä on peräti 5 vuotta vanhempi niin miten hän voi alkaa niin paljon vanhemman miehen kanssa olemaan.
        Monissa kulttuureissa pidetään nimenomaan sopivana sitä että mies on naista vanhempi. Vasta kun mies on enemmän kuin tuplalti naisen ikäinen niin sitä aletaan pitää iän suhteen vähän epätavallisena, tosin ei toki jossain muslimikulttuureissa. Ja onhan se kyllä niin, että 4 kymppinen nainen on jotakuinkin yhtä epätodennäköinen tai kykenemätön enää lapsia saamaan kuin joku 8-kymppinen mies.
        Mutta että jo 4-kymppinen mies on meillä naisten tai naispropakadistien mielestä niin vanha, että jos ei hän siihen ikään mennessä ole perhettä ja lapsia hankkinut niin ne jutut on häen jo unohdettava korkean ikänsä vuoksi. Ei tällaista kulttuuria taida kovin monissa maissa olla.


    • Piste.

      Jokainen saa etsiä just sen ikäistä kuin haluaa.

    • ätmi

      Se nyt on ihan sama, mitä tuo sweet & sour -kastike kulloinkin kiukuttelee.

    • iikkjjjjjj

      Jollei mitään muita ominaisuuksia kuin ikää ota huomioon niin eipä silloin sillä ole niin väliä, mutta automaattisesti yksi yksi ominaisuus ei ole muita tärkeämpi.

    • samaa ikää

      kyllä minusta oman ikäiset naiset on seksikkäitä on nuoremmatkin naiset seksikkäitä mutta jutut rupeavat olemaan eri kyllä minusta 35v miehen ihanne nainen on 30-35v mutta menee kyllä 30-40v naiset ja 25v miehellä 20-28 naiset 28v miehellä 23-30v naiset kyllä oman ikäset on parhaimpia

    • 8+19

      Pojathan tulee suhteilun ja seksin aloittamisissa joitakin vuosia jäljessä, joten siinä ihan pätevä ikäero kokeneisuuden suhteen, mikä sitten onkin.

    • xxxccdddfffwwwqqqqqq

      Tää on sellainen asia jota vastaan lie ihan turhaa paasata mitään saarnoja. Miehet eivät vaan vanhemmilla naisilla näy tekevän mitään. Se lie geeneissä tämä asia. Miksi miehet vaistomaisesti tuntisivat vetoa naisiin joista ei enää lapsiakaan ole saamaan. Tätä vaistonvaraista asiaa ei millään propakannalla tai kulttuurin muutosyrityksellä muuksi saa.
      Toki se on minustakin vähän vastenmielistä kun vanhat äijät joilla jo on ollut perhe ja lapsia n.s. kuolaavat ihan nuorten naisten perään loputtomien seksitarpeidensa vuoksi. Kyllä tällaisten äijien pitäisi voida löytää ihan mieluinenkin nainen lähempänä oman ikäisistä naisista joilla samanaliset elämänvaiheetkin on takanaan, sellaiset jotain 2/3 omasta iästään olevista naisista kuitenkin.
      Mutta jos ajatellaan esim. 40v tai lähelle sitä olevaa yksinäsitä perheetöntä lapsetonta miestä, niin mitä ihmettä hän tekisi oman ikäisellään tai sitä vanhemmalla naisella josta ei enää lapsiakaan ole saamaan ja kun muutenkaan ei mitään sen lajin vetoa tähän naiseen tuntisi. Eihän tällaisella miehellä olisi mitään muutakaan yhteistä jo vanhemman naisen kanssa, jolla jo lapset ja perheet on ja ainakin ties kuinka monet parisuhteet takanaan ex-seurustelukumppaniensa kanssa. En tarkoita että tällaisen miehen välttämättä kuuluisi joku nainen saada siksi kun ei sellaista hänellä ole, tai että hänen välttämättä pitäisi olla ihan nuorten naisten perään, sitä vaan että miksi hän olisi kiinnostunut omankaan ikäisistä naisista jotka vielä tuskin hänestäkään olisivat kiinnostuneita jurikin miehen liian alhaisen p/s-kokemuksen vuoksi. No nämä miehet eivät taida paljon mitään naisia yrittääkkään. Ne on parisuhteissa olleita ja paljon naisia käyttämään tottuneita miehiä ne jotka aina nuorempaan vaihtamassa ovat ja aina naisia vonkaavat. Toki eniten tästäkin ne paskat silmilleen saa juuri naisettomat miehet(vaikka vielä kuinka vanhana ollen), jotka harvemmin edes yrittävät yhtään mitään naisia eikä varsinkaaan enää jossain 50 iässä, mitävastoin naisia käyttämään tottuneet miehet taasen vonkaavat nuoria naisia vielä 8- kymppisenäkin.

      • Mr.FriendZone

        Ihan yhtälailla kurpilla on toy-boysseja, mitä siinä moralisoimaan.


      • make your choise

        40v miehen olisi kannattanut saada ne lapset aiemmin. Tuossa iässä pitää hyväksyä, että lapset voi jäädä saamatta. Ajateltava rationaalisesti, yrittääkö jotain, mihin mahdolisuudet heikot (nuori nainen lapsia) vai jotain, mihin rahkeet riittäisi paremmin (oman ikäinen nainen hyvällä tuurilla lapsi mahdollinen).


    • 767667676

      omasta puolestani sanoisin, että omaa ikäluokkaani vanhempien miesten lähentely-yritykset kuvottavat. sääliksi käy kauniit naiset, joitten osaksi ne tulee useammin. mieluummin yksin kuin vanhan ukon kanssa.

      • outoa tosiaan

        jotain vikaa on tytössä joka etsii nuorempaa etkö tule toimeen oman ikäisten kanssa vai mistä kiikastaa onko äitisikin 70v ja isäsi 40v jotain outoa on


    • nuoruus on

      Tuollaisista miehistä tulee mieleen se että he eivät koskaan tyytyväisiä siihen naiseen vaikka olisikin nuori ja kaunis.. Sittekun nainen vanhenee niin taas vaihto uuteen nuorempaan.

    • Ex PUA

      Mahtava aloitus!

      Itse olen omakohtaisesti havainnut että mitä enemmän tulee ikää, sen enemmän juuri nuoremman ikäluokan naiset alkavat kiinnostua.

      Se on win-win, kaikile paitsi naisille, jotka yrittävät tartuttaa ikäkriisinsä miehiin.

      Se tuntuisi olevan naisissa melko universaali piirre, kun jo nuorempana aloin kulkea erään silloista exääni hieman nuoremman naisen kanssa, niin ai että miten se tuntuikin kirpaisevan sitä.

      • Ex PUA

        Vastapainoksi minua on kyllä lähennelleet minua sitten huomattavasti vanhemmat rouvat, ne kuvittelevat että niillä on täysi oikeus tulla ja esim. puristaa perseestä tai muuta sellaista.


      • Ninnukka 22
        Ex PUA kirjoitti:

        Vastapainoksi minua on kyllä lähennelleet minua sitten huomattavasti vanhemmat rouvat, ne kuvittelevat että niillä on täysi oikeus tulla ja esim. puristaa perseestä tai muuta sellaista.

        Minua taas sinun ikäisesi ällöttävät setämiehet, he luulevat että heillä on oikeus lähennellä minu ja tulla puristamaan persettä, hyi. Yrjö meinaa lentää kun eders ajattelee. Onneksi niitä omanikäisiä miehiä riittää, mieluummin tosiaan yksin kuin 30 vanhuksen kanssa.


      • Ex PUA
        Ninnukka 22 kirjoitti:

        Minua taas sinun ikäisesi ällöttävät setämiehet, he luulevat että heillä on oikeus lähennellä minu ja tulla puristamaan persettä, hyi. Yrjö meinaa lentää kun eders ajattelee. Onneksi niitä omanikäisiä miehiä riittää, mieluummin tosiaan yksin kuin 30 vanhuksen kanssa.

        Minkä ikäinen olen? :D


      • Naisasialooseri.
        Ninnukka 22 kirjoitti:

        Minua taas sinun ikäisesi ällöttävät setämiehet, he luulevat että heillä on oikeus lähennellä minu ja tulla puristamaan persettä, hyi. Yrjö meinaa lentää kun eders ajattelee. Onneksi niitä omanikäisiä miehiä riittää, mieluummin tosiaan yksin kuin 30 vanhuksen kanssa.

        Sinulle sopivan ikäinen mies on 32-45 vuotias ja kunhan vanhenet niin et kelpaa enää heillekkään. Niin ja ikäisesi"miehet"ovat finninaamaisia pojanrimpuloita.


      • Ex PUA
        Ex PUA kirjoitti:

        Minkä ikäinen olen? :D

        Heh, arvasin, että joku wanha katkera kurppa tulee suorittamaan heti shaming languagea ja henkilöhyökkäystä, kun osui.

        Olen muuten juuri sopinut treffit 27 vuotiaan kanssa, ja tätä ennen panin päälle 25 vuotiasta, ja sitä ennen 20 vuotiasta. Jokainen näistä tehnyt minulle ensin aloitteen.

        Joten kyllä nyt pelottaa, että mitä tästä oikein vielä tulee kun noin sanoit!. :(

        Vaan noinhan tuo menee, naisten MA:n huippu on siinä 25 ikävuodessa, siinä missä mies on tuolloin vasta aivan täysi poikanen joka ei oikeastaan vielä edes naisista näytä mieheltä, joten vaikka tuo ikäsi olisikin oikea, olet hyvin lähellä fossiloitumista.


      • ninnukka 22
        Ex PUA kirjoitti:

        Heh, arvasin, että joku wanha katkera kurppa tulee suorittamaan heti shaming languagea ja henkilöhyökkäystä, kun osui.

        Olen muuten juuri sopinut treffit 27 vuotiaan kanssa, ja tätä ennen panin päälle 25 vuotiasta, ja sitä ennen 20 vuotiasta. Jokainen näistä tehnyt minulle ensin aloitteen.

        Joten kyllä nyt pelottaa, että mitä tästä oikein vielä tulee kun noin sanoit!. :(

        Vaan noinhan tuo menee, naisten MA:n huippu on siinä 25 ikävuodessa, siinä missä mies on tuolloin vasta aivan täysi poikanen joka ei oikeastaan vielä edes naisista näytä mieheltä, joten vaikka tuo ikäsi olisikin oikea, olet hyvin lähellä fossiloitumista.

        Mä olen kylläkin 22 joten en ole kurppaa nähnytkään, enkä koskisi sinuun pitkällä tikullakaan enkä usko että kukaan muukaan. Mutta aina sitä saa uneksia :)


      • Ex PUA
        ninnukka 22 kirjoitti:

        Mä olen kylläkin 22 joten en ole kurppaa nähnytkään, enkä koskisi sinuun pitkällä tikullakaan enkä usko että kukaan muukaan. Mutta aina sitä saa uneksia :)

        Helvetin hyvä ettet koske.


      • säälittävää
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Sinulle sopivan ikäinen mies on 32-45 vuotias ja kunhan vanhenet niin et kelpaa enää heillekkään. Niin ja ikäisesi"miehet"ovat finninaamaisia pojanrimpuloita.

        Niin katkeraa..


      • Ex PUA
        säälittävää kirjoitti:

        Niin katkeraa..

        Tottahan tuo on mitä NAL kertoo.

        Naiset eivät vain kestä kuulla totuutta, joten heti alkaa shaming language kun niin käy.


      • Ninnukka 123
        Ex PUA kirjoitti:

        Helvetin hyvä ettet koske.

        Koitappa rauhoittua ja sitten laske yhdestä kymppiin. Sitten eikun tietokone kiinni ja tutustumaan tuonne ulkoelämään, ihmisiin. Sitten kun sen askeleen olet ottanut niin sit tutustu vaikka naapurin tyttöön ja sitä kautta pääset vähän jyvälle meistä naisista :) Sitten voit ehkä jopa haaveilla oman tasoisistasi mielenterveyshäriöistä kärsivistä vähän pullukammista neitosista. Elä vielä katso meitä nättejä/ kauniita tyytösiä, ei tasosi meihin riitä.

        Onnea!


      • Matula.
        Ex PUA kirjoitti:

        Tottahan tuo on mitä NAL kertoo.

        Naiset eivät vain kestä kuulla totuutta, joten heti alkaa shaming language kun niin käy.

        Sulla se shaming language alkaa kun sinä etkä muut ätmit kestä kuulla totuutta.


      • Ex PUA
        Ninnukka 123 kirjoitti:

        Koitappa rauhoittua ja sitten laske yhdestä kymppiin. Sitten eikun tietokone kiinni ja tutustumaan tuonne ulkoelämään, ihmisiin. Sitten kun sen askeleen olet ottanut niin sit tutustu vaikka naapurin tyttöön ja sitä kautta pääset vähän jyvälle meistä naisista :) Sitten voit ehkä jopa haaveilla oman tasoisistasi mielenterveyshäriöistä kärsivistä vähän pullukammista neitosista. Elä vielä katso meitä nättejä/ kauniita tyytösiä, ei tasosi meihin riitä.

        Onnea!

        En ole kiinnostunut sinusta, miksi se on sinulle noin kova paikka?


      • Ex PUA
        Matula. kirjoitti:

        Sulla se shaming language alkaa kun sinä etkä muut ätmit kestä kuulla totuutta.

        "itte oot"-vastaus.

        Vastauksista päätellen kaikki tutut kurpat riekkuvat täällä taas.


      • Ninnukka 22
        Ex PUA kirjoitti:

        En ole kiinnostunut sinusta, miksi se on sinulle noin kova paikka?

        Rauhoitus nyt, vaikka tiedän ettet voi vastustaa minua ja oletkin kiinnostunut en minä ole sinusta :) Koitas nyt lähteä sinne ulos etsimään tasoisiasi mielenterveyshäriöisiä naisia, kyllä se rakkauskin vielä löytyy.


      • Ninnukka 22
        Ninnukka 22 kirjoitti:

        Rauhoitus nyt, vaikka tiedän ettet voi vastustaa minua ja oletkin kiinnostunut en minä ole sinusta :) Koitas nyt lähteä sinne ulos etsimään tasoisiasi mielenterveyshäriöisiä naisia, kyllä se rakkauskin vielä löytyy.

        Sori, siis kannattaa mennä esim kahvilaan tai johonkin istuskelupaikkaan esim. tai jopa baariin, sieltä voit löytää jtn seuraa, tosin ei kannata meille susituille ja hyvännäköisille ensimmäisenä jutella vaan niille tasoisillesi edelleenkin :)
        Tsemppiä hirmuisesti!


      • Ninnukka 22
        Ninnukka 22 kirjoitti:

        Sori, siis kannattaa mennä esim kahvilaan tai johonkin istuskelupaikkaan esim. tai jopa baariin, sieltä voit löytää jtn seuraa, tosin ei kannata meille susituille ja hyvännäköisille ensimmäisenä jutella vaan niille tasoisillesi edelleenkin :)
        Tsemppiä hirmuisesti!

        Suosituille korjaan* voi olla että aivokapasiteettisi ei riitä katsos päättelemään sanaa :)


      • Matula.
        Ex PUA kirjoitti:

        "itte oot"-vastaus.

        Vastauksista päätellen kaikki tutut kurpat riekkuvat täällä taas.

        Ai mä olen kylläkin mies, mutta sinä muistutat valituksiltasi enemmän akkaa.


      • Ex PUA
        Ninnukka 22 kirjoitti:

        Suosituille korjaan* voi olla että aivokapasiteettisi ei riitä katsos päättelemään sanaa :)

        Et vastannut. :D


      • xxcsfxzrcxsd
        Ex PUA kirjoitti:

        "itte oot"-vastaus.

        Vastauksista päätellen kaikki tutut kurpat riekkuvat täällä taas.

        Sullahan näyttää menevän kivasti, joten miksi nyt kiukkuat?


      • Ex PUA
        Matula. kirjoitti:

        Ai mä olen kylläkin mies, mutta sinä muistutat valituksiltasi enemmän akkaa.

        Lisää itse oot-vastauksia.

        Ja sinä tosiaankin kutsut itseäsi mieheksi. :D


      • Ninnukka 22
        Ex PUA kirjoitti:

        Et vastannut. :D

        Minulla on vain huoli, ettet pety tuolla ulkomaailmassa kun rimasi on vähän liian korkea itseesi nähden :) ne tasoisesi mielenterveysongelmaiset naiset ovat sinulle juuri sopivia ja omistavat samanlaiset elämänarvot varmasti sekä ulkonäön eli ovat pullukoita kuten sinä. Eikun matkaan vain ja valitettavasti minulla on vähä tasokkaampaa seuraa kuin inisevät ongelma tapaukset eli ätmit :D


      • Ex PUA
        Ninnukka 22 kirjoitti:

        Minulla on vain huoli, ettet pety tuolla ulkomaailmassa kun rimasi on vähän liian korkea itseesi nähden :) ne tasoisesi mielenterveysongelmaiset naiset ovat sinulle juuri sopivia ja omistavat samanlaiset elämänarvot varmasti sekä ulkonäön eli ovat pullukoita kuten sinä. Eikun matkaan vain ja valitettavasti minulla on vähä tasokkaampaa seuraa kuin inisevät ongelma tapaukset eli ätmit :D

        Et edelleenkään vastannut, vaan tyhmän kurpan tapaan jatkat olkiukon, ad hominemin ja henkilöhyökkäyksen kanssa itsesi kaivamista kuoppaan.


      • Ninnukka 22
        Ex PUA kirjoitti:

        Et edelleenkään vastannut, vaan tyhmän kurpan tapaan jatkat olkiukon, ad hominemin ja henkilöhyökkäyksen kanssa itsesi kaivamista kuoppaan.

        Vastasin jo ja en mä mikään kurppa ole :D SÄ tosin olet aika vanhus jo :P


      • Ex PUA
        Ninnukka 22 kirjoitti:

        Vastasin jo ja en mä mikään kurppa ole :D SÄ tosin olet aika vanhus jo :P

        Et vastannut oikeastaan mihinkään kysymykseeni. Sen sijaan lähdit tuolle tyhmän kurpan/MA:nsa huippua lähenevän pissiksen ennalta arvattavalle litanialle.


      • Matula.
        Ex PUA kirjoitti:

        Lisää itse oot-vastauksia.

        Ja sinä tosiaankin kutsut itseäsi mieheksi. :D

        Olen 200% enemmän mies kuin sinä. Aika lapsellista lisätä nuita hyvmiöitä tuohon perään. Mutta hyvä, että on hauskaa kun muuten itket ja vingut tässä keskustelussa.


      • ehkä ihailija
        Ex PUA kirjoitti:

        Et vastannut oikeastaan mihinkään kysymykseeni. Sen sijaan lähdit tuolle tyhmän kurpan/MA:nsa huippua lähenevän pissiksen ennalta arvattavalle litanialle.

        En jaksa etsiä palstalla, mutta minkä ikäinen olet? Muuten vaan kiinnostunut.


      • Ex PUA
        ehkä ihailija kirjoitti:

        En jaksa etsiä palstalla, mutta minkä ikäinen olet? Muuten vaan kiinnostunut.

        :D

        Käytä nyt vain sitä oikeaa nimimerkkiäsi.


      • ehkä ihailija
        Ex PUA kirjoitti:

        :D

        Käytä nyt vain sitä oikeaa nimimerkkiäsi.

        Ei ole sellaista :D


      • Ninnukka 22
        Ex PUA kirjoitti:

        :D

        Käytä nyt vain sitä oikeaa nimimerkkiäsi.

        Mä en oo tota edellistä sori kirjottanu et uneksi sinä siellä vaan :D


      • ehkä ihailija
        Ninnukka 22 kirjoitti:

        Mä en oo tota edellistä sori kirjottanu et uneksi sinä siellä vaan :D

        Ei ole. Ihan eri nainen kyseesä. Itse olen 32....eli vanha ruma kurppa kai :)


      • cda
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Sinulle sopivan ikäinen mies on 32-45 vuotias ja kunhan vanhenet niin et kelpaa enää heillekkään. Niin ja ikäisesi"miehet"ovat finninaamaisia pojanrimpuloita.

        Nalli on taas outo ja tyhmä.
        1850-luvulla toi piti varmaan paikkansa XD


      • Ex PUA
        Ninnukka 22 kirjoitti:

        Mä en oo tota edellistä sori kirjottanu et uneksi sinä siellä vaan :D

        Ja taas on yksi lapsellinen kurppa tehnyt itsestään täydellisen idiootin.

        Joten kipin kapin, lähde menemään siitä, ja varo lääppimistä niillä ryppyisillä kourillasi miehiä, heillä on oikeus omaan kehoonsa.


      • Ex PUA
        Matula. kirjoitti:

        Olen 200% enemmän mies kuin sinä. Aika lapsellista lisätä nuita hyvmiöitä tuohon perään. Mutta hyvä, että on hauskaa kun muuten itket ja vingut tässä keskustelussa.

        Sinä tuskin olet mies, ja jos olet niin siinä tapauksessa naisen tasolle taantunut.

        Lapsellisuudesta sinulla taas ei ole varaa puhua, tuolla ämmämäisellä "määpäs oonkin ainakin 20000% enemmän mies kuin sinä".


      • ehkä ihailija
        Ex PUA kirjoitti:

        Ja taas on yksi lapsellinen kurppa tehnyt itsestään täydellisen idiootin.

        Joten kipin kapin, lähde menemään siitä, ja varo lääppimistä niillä ryppyisillä kourillasi miehiä, heillä on oikeus omaan kehoonsa.

        Yritän vältellä niitä ryppyisiä miehiä, kiitos, ovat kyllä aika rasittavia, kun kuvittelevat rahalla, statuksella ja pärställä saavansa jotain.


      • Ex PUA
        ehkä ihailija kirjoitti:

        Yritän vältellä niitä ryppyisiä miehiä, kiitos, ovat kyllä aika rasittavia, kun kuvittelevat rahalla, statuksella ja pärställä saavansa jotain.

        Opettele lukemaan.


    • kiipeilijä

      itse oon kolmenviiden-neljänkympin välillä oleva mies,terveelliset elämäntavat,liikun.en polta,ja alkoholia käytän pari kertaa vuodessa omasta tahdosta,tullu nuoruus aikanaan elettyä ei tarvi bilettää muuta kun silloin kun itte haluaa.ihmiset luulevat järjestäen minua 10 vuotta nuoremmaksi.pääpointti tässä on se että tapaan naisia 20-40v.välillä.ei minua kiinnosta mikä nyt kiinnostavalla naisella sattuu ikä nyt oleen koska ikä nyt on vaan kasa numeroita.ihminen jota ei kiinnosta liikunta voi olla jo 20v ihan raunio ja vastaavasti 40v aktiivinen liikkuja voi olla TODELLA nuorekkaan oloinen ja eiköhän se mitä pään sisällä liikkuu merkitse kuitenkin kaikkein eniten!??

      • Bontage

        Sama täällä. Itse olen liikkuva ja nuorekas 40 mies ja tapailen naisia niin 25-45 ikävuoden välillä. Ei sillä iällä ole väliä, vaan luonteella ja ulkonäkökin merkitsee jokseenkin paljon. On olemassa esimerkiksi paljon 30-vuotiaita naisia, jotka näyttävät paljon paremmille ja nurekkaammille kuin itse 20-vuotiaat nuoret naiset. Monella on jopa timmimpi kroppa kuin nykyajan 20-v. siiderivalailla.


    • atm32

      Itse oon pistänyt reilusti aina 5v molempiin suuntiin omasta iästä. Kyllä mulle kävis vaikka joku 40v myös, jotkut on vielä paljon nuoremman näköisiä kuin mitä iästä vois päätellä.

    • Kіs-kіsu

      Henkilökohtaisesti mulle on ihan sama kenenkin hakemiset ja mielipiteet. Kaikki viimeisimmät miehet mulla on ollut itseä nuorempia vaikka en ole sillä perusteella kenestäkään kiinnostunut (enkä nettitreffeistä hakenut). Ei kuitenkaan mitään kymmenen vuotta nuorempia tai enemmän, kun ei puumailu kiinnosta.

      Tuo mitä olen joskus sanonut, on ollut vain vinkki niille miehille, jotka roikkuu nettitreffeillä ja ihmettelee, miksi ei ota tulta ja sitten valittaa että naisia ei ole. On niitä. Netissä nuo tuommoiset kriteerit korostuu.

      • Kіs-kіsu

        Toi "kaikki" kuulostaa vähän suuruudenhullulta, ei niitä nyt niin paljon ole. Iän muuten haistaa, jos on hyvä hajuaisti. Tai vanhenemisen. Jokaisella ihmisellä on geneettinen ikänsä, joka ei vastaa kalenterivuosia.


    • onnellinen pantu

      Mun puolesta miehet saa vapaasti deittailla nuoria naisia. Minäkin deittailen vain nuoria. Tuossa tutustuin oman ikäiseen mieheen mutta se on niin katkera ja negatiivisesti ajatteleva (vaikka komea onkin) niin en viitsi edes sellaista tavata. Puumailen nyt niin kauan kun se on mahdollista.

      • helppo mummo

        mikä oikea syy siihen on miksi et kelpaa oman ikäisille ja määrätyt nuoret saavat mummelilta helppoa pimppiä olet vain pano ei kukaan nuorempi seurustele kanssasi mutta panemassa voi käydä kun oman ikäisiltä naisilta ei saanut pimppii niin olet se varma nakki sana kiirii


      • onnellinen pantu
        helppo mummo kirjoitti:

        mikä oikea syy siihen on miksi et kelpaa oman ikäisille ja määrätyt nuoret saavat mummelilta helppoa pimppiä olet vain pano ei kukaan nuorempi seurustele kanssasi mutta panemassa voi käydä kun oman ikäisiltä naisilta ei saanut pimppii niin olet se varma nakki sana kiirii

        Kyl mä kelpaan oman ikäsille mut niillä on usein lapsia jos ovat vähänkään tasokkaita ja ne lapset ei kiihota mua pätkääkään. Kieltäydyn treffeistä sellaisten kans vaik oisivat kuin ytm.
        Eikä mulle kelpaa nuorista ku 1% eli olen niidenkin suhteen nirso. Jos joku nyt tahtoo kertoa et sai pesää multa niin ei se niitä muita yhtään auta koska en tod ole helppo nakki enkä esim ikinä käy baareissa/yökerhoissa enkä nai kännissä!


      • Millimalli123
        helppo mummo kirjoitti:

        mikä oikea syy siihen on miksi et kelpaa oman ikäisille ja määrätyt nuoret saavat mummelilta helppoa pimppiä olet vain pano ei kukaan nuorempi seurustele kanssasi mutta panemassa voi käydä kun oman ikäisiltä naisilta ei saanut pimppii niin olet se varma nakki sana kiirii

        Ne vanhat miehet niitä helppoja tapauksia vasta ovatkin. Baarissa saa helposti 30 miehen tarjoamaan tälläiselle kauniille 20v. tyttöselle kun vähänkin esittää kiinnostunutta. Sitten kun juomat sun muut on saatu, papparainen veks ja ikäsiäni miehiä tilalle. Mutta hauskaa on!


      • Naisasialooseri.
        Millimalli123 kirjoitti:

        Ne vanhat miehet niitä helppoja tapauksia vasta ovatkin. Baarissa saa helposti 30 miehen tarjoamaan tälläiselle kauniille 20v. tyttöselle kun vähänkin esittää kiinnostunutta. Sitten kun juomat sun muut on saatu, papparainen veks ja ikäsiäni miehiä tilalle. Mutta hauskaa on!

        Ikäisesi"miehet" ovat finninaamaisia pojanrimpuloita etkä sinä ole kaunis. Kauniimmat nuoret naiset saavat niitä 40 vuotiaita komeita ja miehekkäitä miehiä.


      • Millimalli123
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Ikäisesi"miehet" ovat finninaamaisia pojanrimpuloita etkä sinä ole kaunis. Kauniimmat nuoret naiset saavat niitä 40 vuotiaita komeita ja miehekkäitä miehiä.

        Eläpä sinä luuseri puutu tähän keskusteluun kun naista et ikinä ole saanut ja kyllä, olen kaunis universaalien mittapuiden mukaan :) sopusuhtainen, hoikka kroppa, timmi ja hyvät mittasuhteet omaavat kasvot, pitkät vaaleat hiukset jne. mutta ei jaksa sinulle tätä kertoa, kun et sinä minunlaistani saisi et sitten ikinä. Ja kyllä ne hirveät 40v. ukot yrtittävät lähennellä, mutta ei kiitos ei! Onneksi tapailenkin yhtä 24v. komistusta, joka kyllä tulee apuun jos joku vanhya ukon kääkkä yrittää lähestyä.


      • Ex PUA
        Millimalli123 kirjoitti:

        Eläpä sinä luuseri puutu tähän keskusteluun kun naista et ikinä ole saanut ja kyllä, olen kaunis universaalien mittapuiden mukaan :) sopusuhtainen, hoikka kroppa, timmi ja hyvät mittasuhteet omaavat kasvot, pitkät vaaleat hiukset jne. mutta ei jaksa sinulle tätä kertoa, kun et sinä minunlaistani saisi et sitten ikinä. Ja kyllä ne hirveät 40v. ukot yrtittävät lähennellä, mutta ei kiitos ei! Onneksi tapailenkin yhtä 24v. komistusta, joka kyllä tulee apuun jos joku vanhya ukon kääkkä yrittää lähestyä.

        Se että joudut tapailemaan tuon ikäistä poikaa, todistaa ettet pysty saamaan tasoistasi seuraa.


      • millimalli123
        Ex PUA kirjoitti:

        Se että joudut tapailemaan tuon ikäistä poikaa, todistaa ettet pysty saamaan tasoistasi seuraa.

        Ja siinä toinen vinisijä! :D


      • Ex PUA
        millimalli123 kirjoitti:

        Ja siinä toinen vinisijä! :D

        Taas todella hyvin perusteltu ja asiaan liittyvä vastaus.


      • millimalli123
        Ex PUA kirjoitti:

        Taas todella hyvin perusteltu ja asiaan liittyvä vastaus.

        Ei kukaan oikeasti jaksa inttää tuollaisen aspergeristä kärsivän kanssa, kun vaikka miten perustelisi ja väittäisi vastaa intät sitä samaa päivöstä ja vuodesta toiseen. Harmi vain, että se ei auta sinua saamaan niitä naisia sen enämpää kuin nytkään, vaikka kuinka intät.


      • Ex PUA
        millimalli123 kirjoitti:

        Ei kukaan oikeasti jaksa inttää tuollaisen aspergeristä kärsivän kanssa, kun vaikka miten perustelisi ja väittäisi vastaa intät sitä samaa päivöstä ja vuodesta toiseen. Harmi vain, että se ei auta sinua saamaan niitä naisia sen enämpää kuin nytkään, vaikka kuinka intät.

        Minä kärsin aspergeristä, ja sinä jankutat täällä litaniatolkulla aiheen ohitse?

        Sen jälkeen luonnollisesti osoitat älyllistä alikehittyneistyyttä ja ämmämäistä tunteellisuutta shaming languagen muodossa.


      • millimalli123
        Ex PUA kirjoitti:

        Minä kärsin aspergeristä, ja sinä jankutat täällä litaniatolkulla aiheen ohitse?

        Sen jälkeen luonnollisesti osoitat älyllistä alikehittyneistyyttä ja ämmämäistä tunteellisuutta shaming languagen muodossa.

        Just tuo! Oikeasti, hanki jo elämä ja eiköhän sitä toivo ihan kaikki tällä palstalla :D mutta mä en enää intä aspergereiden tai mikä ikinä dianoosisi on kanssa, vaan lähden pitämään hauskaa kavereiden kanssa!


      • Ex PUA
        millimalli123 kirjoitti:

        Just tuo! Oikeasti, hanki jo elämä ja eiköhän sitä toivo ihan kaikki tällä palstalla :D mutta mä en enää intä aspergereiden tai mikä ikinä dianoosisi on kanssa, vaan lähden pitämään hauskaa kavereiden kanssa!

        Ja taas litania jokaisen idioottimaisen ämmän perusälämölöä, mikä ei liity millään tavalla keskusteluun, mutta silti osoittaa sinun idioottimaisuutesi. Vieläpä nyt kun sain sinut kiinni tuosta shaming languesta ja henkilöhyökkäyksistä, sinä syyllistyt niihin yhä enemmän. Sääliö.


      • angry bird
        Ex PUA kirjoitti:

        Ja taas litania jokaisen idioottimaisen ämmän perusälämölöä, mikä ei liity millään tavalla keskusteluun, mutta silti osoittaa sinun idioottimaisuutesi. Vieläpä nyt kun sain sinut kiinni tuosta shaming languesta ja henkilöhyökkäyksistä, sinä syyllistyt niihin yhä enemmän. Sääliö.

        Ja taas ex PUO syyllistyi itse samoihin asioihin mistä muita syyttää. Tuliko voitokas olo, laukesitko jälleen pöksyihisi?


      • Ex PUA
        angry bird kirjoitti:

        Ja taas ex PUO syyllistyi itse samoihin asioihin mistä muita syyttää. Tuliko voitokas olo, laukesitko jälleen pöksyihisi?

        Että sinä olet tyhmä.

        Se antaa minulle täyden oikeuden sanoa takaisin, jos toisen ainoa tapa keskustella on henkilöhyökkäykset.

        Jos sinä taas kiellät toiselta tämän, kertoo se että olet koulukiusaajiin verrattava saasta, jota ei kenenkään pidä kunnioittaa.

        Ja kyllä, voitin, ja samalla sinä hävisit. Jolloin näytit et vain tyhmyyttäsi, vaan sen että ajatumsaailmassi pyörii navan alla.


    • ei halooooo

      Niin mikä tässä sitten oli oikein ongelmana? jos haluaa nuoren naisen niin kyllä niitä löytyy..? Saa etsiä minkä ikäistä tahtoo.

    • Gentle Man

      Hauska juttu.

      Parikymppiset miehet valittavat että naisten pitäisi valita kiltti mies järjellä eikä juosta hormonien vietävänä vanhempien jännämiesten perässä.

      Kolmekymppiset naiset valittavat että miesten pitäisi valita kiltti nainen järjellä eikä juosta hormonien vietävänä nuorempien jännäjennojen perässä.

      Pata kattilaa soimaa? ;)

      • hoo

        oli tämän ketjun ainoa järkevä kommentti


    • mi1980

      34 vuotiaana teen pääasiassa aloiteita oman ikäluokan naisille mutta eipä heitä näy paljoo kiinnostavan. Mutta kun täräyttää viestin parikymppiselle naiselle tulee häneltä useita viestejä jos ei vaikka heti pysty vastaamaan.
      Ei se väärin ole :)

    • ootko tyhmä?

      Koska nuoret naisetkaan ei kaipaa jotain inhottavia kurppaukkoja peräänsä.

      Tajua jo, idiootti!!

      • paitsi

        Ellei sedällä ole rahaa kuin jungerilla ja tyttö pääse valmiille.


      • Poikamies44

        Ei varmaan mitään jo ukkoontuneita ukkoja, mutta poikuutensa säilyttänyt teinisetä onkin ihan eri asia. Minä esimerkiksi en ole mikään "kurppaukko" vaan atleettinen ja seksuaalisesti kokematon mies, joten olen samalla tasolla neitseellisen teininaisen kanssa, meillä molemmilla on se ensimmäinen teinirakkaus ja sukupuoliyhdyntä vasta edessä.

        Varmaan monet kurppaantuneet naiset, joita on pantu kuin huoraa, ovat kateellisia teininaisten kauneudesta, puhtaudesta ja viattomuudesta, ja myös katkeria koska tietävät etteivät he minulle kelpaisi. Sen takia niiden pitää kirjoitella näitä vihamielisiä ikärasistisia herjakirjoituksia. Karvavittujaan raapien he siellä miettivät miten voisivat parhaiten loukata ja vetää lokaan teiniromanssin kaipuuni.


      • voi kun surettaa
        Poikamies44 kirjoitti:

        Ei varmaan mitään jo ukkoontuneita ukkoja, mutta poikuutensa säilyttänyt teinisetä onkin ihan eri asia. Minä esimerkiksi en ole mikään "kurppaukko" vaan atleettinen ja seksuaalisesti kokematon mies, joten olen samalla tasolla neitseellisen teininaisen kanssa, meillä molemmilla on se ensimmäinen teinirakkaus ja sukupuoliyhdyntä vasta edessä.

        Varmaan monet kurppaantuneet naiset, joita on pantu kuin huoraa, ovat kateellisia teininaisten kauneudesta, puhtaudesta ja viattomuudesta, ja myös katkeria koska tietävät etteivät he minulle kelpaisi. Sen takia niiden pitää kirjoitella näitä vihamielisiä ikärasistisia herjakirjoituksia. Karvavittujaan raapien he siellä miettivät miten voisivat parhaiten loukata ja vetää lokaan teiniromanssin kaipuuni.

        Se mitä sinä kuvittelet ei ole vältämättä totuus. Kateellinen kauneudesta, puhtaudesta ja viattomuudesta teinille voi olla vain todella vajaa nainen. Lapset on lapsia, ja kaikki ollaan oltu kauniita, puhtaita ja viattomia. Vaikka mulle maksaisi en halua olla kaunis, puhdas ja viaton teini. Tuo on ihan sinun oma keksimäsi tekosyy selitellä asioita miksi sulle ei kukaan anna, eli et keneltäkään saa, eikä niin päin ettei sulle kukaan kelpaa.

        En edes osa olla teinille kateellinen mistään nuoruudesta, aivottomuudesta, "kauneudesta" joka häviää parin vuoden päästä. Kateellinen voisin olla samanikäiselle joka näyttää mua paremmalta, koska on tehnyt sen eteen jotain. Turha minun on olla kateellinen tuuheasta tukasta, leveästä takapuolesta, pitkistä sääristä tai ruskeistä silmistä koska nuo ovat geneettisiä ominaisuuksia joihin en voi vaikuttaa.

        Ja se että miehet haluaa ja himoitsee vain nuoria 20-25v, ei pidä paikkansa. Tai jos pitääkin niitä vain himoitaan panoa varten, mikä ei ole minulta pois. Se että 35 mies lähtisi rakentamaan suhdetta 20 naisen kanssa on epätodennäköistä, siihen hän kyllä valitsee jo fiksumman naisen, lähempää oma ikäluokkaa. Joten mistä olisin kateellinen sille 20v jota panee 40v ukko? Joka sitten käyttää ja jättää, hakemalla uuden tilalle. Panomarkkinat ovat 20-25vuotiaille, ja hyvä niin, itse haluan miehestä jotain enemmän kuin vain panoa.


      • nnainenn
        voi kun surettaa kirjoitti:

        Se mitä sinä kuvittelet ei ole vältämättä totuus. Kateellinen kauneudesta, puhtaudesta ja viattomuudesta teinille voi olla vain todella vajaa nainen. Lapset on lapsia, ja kaikki ollaan oltu kauniita, puhtaita ja viattomia. Vaikka mulle maksaisi en halua olla kaunis, puhdas ja viaton teini. Tuo on ihan sinun oma keksimäsi tekosyy selitellä asioita miksi sulle ei kukaan anna, eli et keneltäkään saa, eikä niin päin ettei sulle kukaan kelpaa.

        En edes osa olla teinille kateellinen mistään nuoruudesta, aivottomuudesta, "kauneudesta" joka häviää parin vuoden päästä. Kateellinen voisin olla samanikäiselle joka näyttää mua paremmalta, koska on tehnyt sen eteen jotain. Turha minun on olla kateellinen tuuheasta tukasta, leveästä takapuolesta, pitkistä sääristä tai ruskeistä silmistä koska nuo ovat geneettisiä ominaisuuksia joihin en voi vaikuttaa.

        Ja se että miehet haluaa ja himoitsee vain nuoria 20-25v, ei pidä paikkansa. Tai jos pitääkin niitä vain himoitaan panoa varten, mikä ei ole minulta pois. Se että 35 mies lähtisi rakentamaan suhdetta 20 naisen kanssa on epätodennäköistä, siihen hän kyllä valitsee jo fiksumman naisen, lähempää oma ikäluokkaa. Joten mistä olisin kateellinen sille 20v jota panee 40v ukko? Joka sitten käyttää ja jättää, hakemalla uuden tilalle. Panomarkkinat ovat 20-25vuotiaille, ja hyvä niin, itse haluan miehestä jotain enemmän kuin vain panoa.

        Hyvä teksti, niinpä. Itsekin haluan miehen, joka ei etsi pelkkää panoa, vaan myös muuta.


      • vai etsiikö?
        nnainenn kirjoitti:

        Hyvä teksti, niinpä. Itsekin haluan miehen, joka ei etsi pelkkää panoa, vaan myös muuta.

        tuskinpa ne miehet muuta etsikään . :D


      • n40+
        voi kun surettaa kirjoitti:

        Se mitä sinä kuvittelet ei ole vältämättä totuus. Kateellinen kauneudesta, puhtaudesta ja viattomuudesta teinille voi olla vain todella vajaa nainen. Lapset on lapsia, ja kaikki ollaan oltu kauniita, puhtaita ja viattomia. Vaikka mulle maksaisi en halua olla kaunis, puhdas ja viaton teini. Tuo on ihan sinun oma keksimäsi tekosyy selitellä asioita miksi sulle ei kukaan anna, eli et keneltäkään saa, eikä niin päin ettei sulle kukaan kelpaa.

        En edes osa olla teinille kateellinen mistään nuoruudesta, aivottomuudesta, "kauneudesta" joka häviää parin vuoden päästä. Kateellinen voisin olla samanikäiselle joka näyttää mua paremmalta, koska on tehnyt sen eteen jotain. Turha minun on olla kateellinen tuuheasta tukasta, leveästä takapuolesta, pitkistä sääristä tai ruskeistä silmistä koska nuo ovat geneettisiä ominaisuuksia joihin en voi vaikuttaa.

        Ja se että miehet haluaa ja himoitsee vain nuoria 20-25v, ei pidä paikkansa. Tai jos pitääkin niitä vain himoitaan panoa varten, mikä ei ole minulta pois. Se että 35 mies lähtisi rakentamaan suhdetta 20 naisen kanssa on epätodennäköistä, siihen hän kyllä valitsee jo fiksumman naisen, lähempää oma ikäluokkaa. Joten mistä olisin kateellinen sille 20v jota panee 40v ukko? Joka sitten käyttää ja jättää, hakemalla uuden tilalle. Panomarkkinat ovat 20-25vuotiaille, ja hyvä niin, itse haluan miehestä jotain enemmän kuin vain panoa.

        Hyvin kirjoitettu, paitsi että itse tässä 40 iässä ihmettelen miksi saan livestä kohtuuhyvännäköisiä fiksuja 30 miehiä, jos/ kun yleisen (palsta) teorian mukaan olen kurppa joka ei kelpaa kenellekään...? Jos menen baariin, saan olla hätistelemässä niitä kimpustani. Miksi ne ei jahtaa niitä nuoruudenkauniita/ kiinteitä 20v tyttöjä?

        En ymmärrä palstan logiikkaa lainkaan. Kelpaan kyllä seksuaalisesti kaikenikäisille miehille, jonoksi asti niitä riittää. Mutta ikäiselleni miehelle en kelpaa parisuhteeseen, koska olen sitten siihen liian vanha. Ovat mieluummin yksin, kun eivät kuitenkaan saa niitä nuoria tyttöjä itselleen vaikka kuinka haluavat.


      • 5+4
        n40+ kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu, paitsi että itse tässä 40 iässä ihmettelen miksi saan livestä kohtuuhyvännäköisiä fiksuja 30 miehiä, jos/ kun yleisen (palsta) teorian mukaan olen kurppa joka ei kelpaa kenellekään...? Jos menen baariin, saan olla hätistelemässä niitä kimpustani. Miksi ne ei jahtaa niitä nuoruudenkauniita/ kiinteitä 20v tyttöjä?

        En ymmärrä palstan logiikkaa lainkaan. Kelpaan kyllä seksuaalisesti kaikenikäisille miehille, jonoksi asti niitä riittää. Mutta ikäiselleni miehelle en kelpaa parisuhteeseen, koska olen sitten siihen liian vanha. Ovat mieluummin yksin, kun eivät kuitenkaan saa niitä nuoria tyttöjä itselleen vaikka kuinka haluavat.

        Nainen saa aina miehen minkäikäisenä ja näköisenä vaan, sitä ei ole kukaan kiistänytkään.


      • n40+
        5+4 kirjoitti:

        Nainen saa aina miehen minkäikäisenä ja näköisenä vaan, sitä ei ole kukaan kiistänytkään.

        Juurihan tuossa ja muuallakin moni antaa ymmärtää että vain nuoret naiset ovat kiinnostavia, koska ovat seksuaalisesti puoleensavetäviä...? Ihan vaan ihmettelen, miksi minut sitten koetaan nimenomaan seksuaalisesti puoleensavetävksi, vaikka en ole nuori? Mutta lempeästä ja sopuisasta luonteestani huolimatta olenkin sitten parisuhteeseen liian vanha.


      • 2+8
        n40+ kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu, paitsi että itse tässä 40 iässä ihmettelen miksi saan livestä kohtuuhyvännäköisiä fiksuja 30 miehiä, jos/ kun yleisen (palsta) teorian mukaan olen kurppa joka ei kelpaa kenellekään...? Jos menen baariin, saan olla hätistelemässä niitä kimpustani. Miksi ne ei jahtaa niitä nuoruudenkauniita/ kiinteitä 20v tyttöjä?

        En ymmärrä palstan logiikkaa lainkaan. Kelpaan kyllä seksuaalisesti kaikenikäisille miehille, jonoksi asti niitä riittää. Mutta ikäiselleni miehelle en kelpaa parisuhteeseen, koska olen sitten siihen liian vanha. Ovat mieluummin yksin, kun eivät kuitenkaan saa niitä nuoria tyttöjä itselleen vaikka kuinka haluavat.

        Vanhempi nainen on jo itsenäinen eikä tarvitse elättäjää. Nuorilla miehillä ei ole varaa kustantaa naisenkin menot. Nuoret ja aivottomat prinsessat vielä uskovat siihen, että mies maksaa ja on heille velkaa vain koska nainen on "kaunis"....siis naisen mielestä kaunis. Paras hyöty-panosuhde nainen 20v mies 40 , nainen 40 mies 25 .

        Ja sitten se, että kelpaa panoksi ei nyt kuitenkaan tarkoita, että kelpaa suhteeseen.


      • voi kun surettaa
        n40+ kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu, paitsi että itse tässä 40 iässä ihmettelen miksi saan livestä kohtuuhyvännäköisiä fiksuja 30 miehiä, jos/ kun yleisen (palsta) teorian mukaan olen kurppa joka ei kelpaa kenellekään...? Jos menen baariin, saan olla hätistelemässä niitä kimpustani. Miksi ne ei jahtaa niitä nuoruudenkauniita/ kiinteitä 20v tyttöjä?

        En ymmärrä palstan logiikkaa lainkaan. Kelpaan kyllä seksuaalisesti kaikenikäisille miehille, jonoksi asti niitä riittää. Mutta ikäiselleni miehelle en kelpaa parisuhteeseen, koska olen sitten siihen liian vanha. Ovat mieluummin yksin, kun eivät kuitenkaan saa niitä nuoria tyttöjä itselleen vaikka kuinka haluavat.

        Niin siinä käy,ja kuitenkin se on naisen syy joka tapauksessa, että oman ikäinen mies unelmoi teineistä joille kelpaa vain isoisäksi.


    • michael douglas

      Kunhan tyttö/nainen on yli 16v niin mulle ihan sama kuinka vanha se on.

      • Irti mun tyttärestä!

        "Poikamies44" Miten 44v voisi kokea teinirakkauden?
        Teini-iässä ei olla 44v..
        Olet jo elänyt teiniaikasi, hyväksy fakta ettet kokenut ensimmäistä kertaasi silloin.
        Olet seksuaalisesti kokematon keski-ikäinen.


    • Jokainen hakekoon ihan vapaasti vaikka yksisilmäistä kampurajalkaista kyttyräselkää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe