Paperimiesten vaimoista

Aikaa on, rahaa ei

Kylillä on aika paljon pyöritelty aihetta: "Kohta on paperimiesten vaimoja vapaana"

Niin mitä tarkoitatte?

27

1052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ouninpohja

      Kun Bolsut heitetään helvettiin tehtaalta ikuiseen työttömyyteen niin luuleeko kukaan että rahaan tottuneet Rouvaihmiset jaksaa katsella alkoholisoituneita lihavia nysäkulleja päivästä toiseen???

      • Kauhiast ihmttelen

        Luuleko joku, että sitten vaihtavat teidänlaisiinne syntymästään saakka persaukisiin sossun ovessa roikkuvin luusereihin?


    • 2+2+2

      Onko leski yhtä kuin vapaa?

    • Hulkkio

      Putosin kärryiltä?
      Paperimiehenvaimo on ihana ihminen. Antelias, avoin ja uskollimem, ei anna kuin kahdelle. Kaipolan ja jämsänkosken työmiehille. Kenties muutamalle pomolle, mutta ei monelle muulle.

      • vaimonhoitaja

        Kyllä ne muillekin antaa, itsekin olen useampia hoitanut parin vuoden sisään. Ja tätä viimeistä jo yli puoli vuotta ilta ja yövuorojen aikaan. Ja tämä on tosijuttu, ei nämä ihan tuulesta temmattuja juoruja ole. Ihan yleistä.


    • hfrew

      Täällä ne idiootit eelleen komentoi. Suoli24 taattua laatua.

    • pukkaapaskaa

      suoli 24? siis peräsuoli?

    • Yökulkija

      Onhannoita tullu höylättyä kun ukon avensis on tehtan parkisa. Kunnon kyytit on tullu jo parinkummenen vuoden ajan ja akat valittaa kun paskamahaukko ei sillä nysällä saa tehtyä mitään kun ei se edes seiso. kännissä akkaansa hakkaa ja mä olen sitten lohduttanu ja aika monta paperilaakson lasta on aisankannatajille siunaantunut. vituttaako paskamahat ?

      • Faktaukko

        Näyttää tuo paperimiehen vaimo olevan joillekin tuhkamunille korkein mahdollinen fantasia mitä mielikuvitus tuottaa.


      • vahtikaa vaimojanne
        Faktaukko kirjoitti:

        Näyttää tuo paperimiehen vaimo olevan joillekin tuhkamunille korkein mahdollinen fantasia mitä mielikuvitus tuottaa.

        On niillä joillakin ihan nättejäkin vaimoja ;) esim. eräskin kaipolan paperimies nimeltään #a#i on jostakin löytänyt oikeinkin kauniin ja anteliaan tumman tytön :D


    • pölöpölö77

      Kaikki akat jakaa persettä ja kyllä me ukot osataan huorata yhtä paljon eli ei mitään ihmeelistä tässäkään keskustelussa!!

    • Kumpiko olis

      Tuota tuota noin.... mites sitten kun eukko on tehtaalla töissä ilta-tai yövuorossa, niin missäs se muualla töissä oleva mies sillä aikaa touhuaa. Käykö se sillä aikaa hoitamassa jonkun tehtaalla töissä olevan ukon eukkoa, kun ei se oma ukkonsa pysty sitä eukkoaan hoitamaan. Tämähän on ihan ympyrän muotoista toimintaa... heh heh...

      • sisudiesel

        Sitähän tämä on, en tiedä mikä siinä on mutta kyllähän nuo juorut suurilta osin totta on. Onko se jatkuva vuorotyö seksin tappaja, vai jatkuva erossa olo?? Vai tekeekö vain tilaisuus varkaan kun isäntä aina töissä? En toki kaikkia tuomitse mutta varsinkin nuorempi (alle 35v)naisväki joka osuu omaan ikäryhmääni tuntuisi olevan melko vapaamielisiä. Itse en aviossa olevana tuohon lähde, mutta tilaisuuksia olisi ollut lukemattomia.


    • MKPOY

      Kyllä kateus näkyy täällä että ei hyvää päivää !!

      Oletteko oikeasti näin kateellisia?

    • t:rejoulu

      Sairasta porukkaahan täällä kirjoittaa. Noita vaimojuttuja, todella säälittävää.

      • walker3

        joopajoo,eipä näy näillä pummeilla ja apinoilla jotka tänne kirjoittelee,omaa naista koskaan olevankaa.eikä se haittaa jos käy piristämässä vuoro työläisen vaimoa,silloin tällöin.ovatkin viellä yhdessä vanhainkodissakin.sillain tämä elämä on joittekin osalta aina mennyt,ja tulee menemään.eihän luonnon voimille voi mitään.eikä nämä asiat koske vain paperimiestä!!!mutta enemmän minua säälittää nämä akattomat toisten naisia kyttäävät pellet.elävät loppu elämänsä pilleri pussi taskussa yksin.eikä kukaan tule kaipaamaan.panomies ei täällä kirjoittele.eikä kylillä huutele,vaan nautiskelee.satun tuntemaan joitain näistä huutelijoista.enkä ole nähnyt,naisen naista heidän lähellään.mies porukassa kulkevat,ja uhoavat raasut.mutta näihän se on aina mennyt että siitä puhe mistä puute.


      • kurvat suoriks...
        walker3 kirjoitti:

        joopajoo,eipä näy näillä pummeilla ja apinoilla jotka tänne kirjoittelee,omaa naista koskaan olevankaa.eikä se haittaa jos käy piristämässä vuoro työläisen vaimoa,silloin tällöin.ovatkin viellä yhdessä vanhainkodissakin.sillain tämä elämä on joittekin osalta aina mennyt,ja tulee menemään.eihän luonnon voimille voi mitään.eikä nämä asiat koske vain paperimiestä!!!mutta enemmän minua säälittää nämä akattomat toisten naisia kyttäävät pellet.elävät loppu elämänsä pilleri pussi taskussa yksin.eikä kukaan tule kaipaamaan.panomies ei täällä kirjoittele.eikä kylillä huutele,vaan nautiskelee.satun tuntemaan joitain näistä huutelijoista.enkä ole nähnyt,naisen naista heidän lähellään.mies porukassa kulkevat,ja uhoavat raasut.mutta näihän se on aina mennyt että siitä puhe mistä puute.

        Mielenkiinolla odotan vapautuvia rouvia. Toivottavasti kesään mennessä ositukset valmiina.


    • virtasen masa

      Minäkin nusisin mielelläni naapurin paperimiehen rouvaa. Varmaan se antaisi pilua mulle.

    • Hehhehheee

      On pojilla tosiaan fantasiat! Että paperimiehen vaimolta pitäisi oikein pilua saada. Jos jotain ekstraa haluatte niin voihan siihen käteen vaihteeksi nyppylähanskan vetäistä. :-D

    • papmies

      Mun muija antaa pillua vieraille aamuvuoronkin aikaa

      • paperi haisee

        kyllähän paperimuijaa aina tarjolla on mutta taso on sellainen että en kyllä täällä lähtisi paljoa asialla retostelemaan.. No, on yksi kaunis kaato tullut itsellekin mutta pääsääntöisesti juuri aika kuluneita. Mutta mutta, onhan toki muitakin vaihtoehtoja =)


      • stondisstop

        Mä taisin kerran yrittää kuksia jotain papru- ukon muijaa. Sillä oli aika iso ahteri ja mulla pieni vehje niin ei siitä hommasta tullu kun sanomista. Vastas huonoo runkkaamista.


    • ihmisarvo

      On ne pojat käytetyn perään,minä en vaikka harvoin saan.

    • ParemmatAjatTulee

      Onko oikeesti mitään näyttöä siitä, että paperimiesten suhteita olisi kariutunut taannoisen katastrofi-ilmoituksen takia? Eiköhän heidänkin suhteet rakkauteen perustu. Koittakaa kestää.

      • väliinvituttaa

        Ei aina perustu rakkauteen. Joskus perustuu raskauteenkin...se naimisiin meno...


    • vaimonkäyräyttäjä

      laittakaa seurantalaite autoon...

      • laatutavaraa

        Se on muija silloin hyvä jos se kelpaa muillekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe